Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Προφητικά λόγια Μακαριστού Χριστόδουλου..


Δείτε το βίντεο!
Γιατί όλοι οι ηγέτες του Ελληνισμού φεύγουν απο αρρώστιες ή κανενα ελικόπτερο να πέφτει και κανένας απο γεράματα όπως οι πρόεδροι τις Αμερικής( με εξέρεση τον Κένεντι);

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ας τον αναπαυσει ο θεος και ας πρεσβευει για ολους τους ελληνες

STYLIANOS είπε...

ΑΓΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ,ΕΘΝΙΚΟΣ ΗΓΕΤΗΣ.ΠΟΛΕΜΗΘΗΚΕ ΑΚΡΑ-ΙΩΣ ΑΠΟ ΣΗΜΙΤΗ -ΦΤΟΥ ΚΑΚΑ- ΚΑΙ ΤΟ ΟΛΟΝ ΠΑΣΟΚ.

Ανώνυμος είπε...

skoupidi ti profitika re kolazmene kai esu apo eki eklexthikes apo eki pou einai i politika anomali o anthropos me ta disekatomiriaa stis plates tou gia ton opio sfaksane anthropo gi na paroune organa na ton sosoune o theos se kanonise

Ανώνυμος είπε...

Αν καί είμαι με το Πάτριο, με έκανε να δακρύσω

Ανώνυμος είπε...

...κατά τά άλλα η "απογραφή" κειμηλίων - δώρων τού κοιμηθέντος κηφήνα συνεχίζεται. Καί αυτός ο πα-τέρας όπως καί οι διαχρονικοί όμοιοί του, είναι συνυπεύθυνοι γιά τήν κατάντια τής Ελλάδος μας. Από τό 392 μχχ ζούμε επίσημα σέ κατοχή!!! Ελληνες μήν σκύβετε τό κεφάλι. Πλησιάζει τό τέλος τους...

Ανώνυμος είπε...

Τουλάχιστον αυτός μιλούσε και τα έλεγε και πολεμήθηκε όσο κανένας άλλος.Κατέβασε τον κόσμο στους δρόμους και ήταν εμπόδιο στα σκοτεινά σχέδια κάποιων.Πέρα απο θρησκευτικές αντιλήψεις,έλεγε αλήθειες και ίσως γι'αυτό τον φάγανε.Όσοι αντιδρούν στα λόγια του είναι ύποπτοι και κακεντρεχείς.

fnous fnous είπε...

Αν τότε έμπαινε στη Μακεδονία η Εκκλησία της Ελλάδας, η διχαστική "μνήμη" θα ήταν η μόνιμη κατάσταση.

Ο καθένας θα πήγαινε στη δική του εκκλησία και εκεί θα τον φανάτιζαν οι πονηροί.

Θα έβγαιναν στους δρόμους και θα έψαχναν εχθρούς. Θα κατοικούσαν σε γκέτο. Θα παντρεύονταν οι όμοιοί τους ομοίους τους. Θα συναναστρέφονταν οι όμοιοί τους ομοίους τους.

Τα "φαντάσματα" ποτέ δεν θα έμπαιναν στις "ντουλάπες" τους.

Οι χαφιέδες θα "μεγαλουργούσαν" και οι Μακεδόνες θα κυνηγιόντουσαν ακόμα και σήμερα στα χωράφια και για τα χωράφια.

Αυτά δεν μπορούν να τα καταλάβουν οι "πατριώτες" που υποστηρίζουν τον Χριστόδουλο.


Αντιλαμβανόμαστε ότι αυτή η ευαίσθητη κοινωνία απειλείται άμεσα από τις σημερινές πράξεις των ηλιθίων.

Γι' αυτόν τον λόγο απειλούμε και προειδοποιούμε όσους εμπλέκονται σ' αυτήν την υπόθεση.

Μια μύτη ν' "ανοίξει" στη Μακεδονία εξαιτίας της βλακείας του αρχιεπισκόπου και να είναι σίγουρος ότι θα το πληρώσει.



Μια μύτη ν' "ανοίξει" στη Μακεδονία εξαιτίας του και ο ίδιος ο γράφων θα κατέβει στην Αθήνα και θα τον σχίσει με τα ίδια του τα χέρια.


Ας αρχίσει να προσέχει τις ενέργειές του, γιατί τα πράγματα σύντομα θα γίνουν γι' αυτόν λίαν επικίνδυνα.
Πώς έλεγαν οι συνάδερφοί του Εβραίοι στους χρόνους του Χριστού;

"Συμφέρει να σκοτωθεί ένας άνθρωπος, για να σωθεί το έθνος".

Σήμερα συμφέρει να σκοτωθεί ένας ηλίθιος, για να σωθεί ένα όμορφο κράτος.

Συμφέρει να τεμαχιστεί η κοντόχοντρη "high lux αλατιέρα", για να σωθεί ένας όμορφος λαός.


Kαραγκιόζη….ε, Καραγκιόζη.!!



--------------------------------------
ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ vs ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ

eam b

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΙΑΝΟΥ

fnous fnous είπε...

Μια μύτη ν' "ανοίξει" στη Μακεδονία εξαιτίας της βλακείας του αρχιεπισκόπου και να είναι σίγουρος ότι θα το πληρώσει.





Μια μύτη ν' "ανοίξει" στη Μακεδονία εξαιτίας του και ο ίδιος ο γράφων θα κατέβει στην Αθήνα και θα τον σχίσει με τα ίδια του τα χέρια.




Ας αρχίσει να προσέχει τις ενέργειές του, γιατί τα πράγματα σύντομα θα γίνουν γι' αυτόν λίαν επικίνδυνα.
Πώς έλεγαν οι συνάδερφοί του Εβραίοι στους χρόνους του Χριστού;

"Συμφέρει να σκοτωθεί ένας άνθρωπος, για να σωθεί το έθνος".

Σήμερα συμφέρει να σκοτωθεί ένας ηλίθιος, για να σωθεί ένα όμορφο κράτος.

Συμφέρει να τεμαχιστεί η κοντόχοντρη "high lux αλατιέρα", για να σωθεί ένας όμορφος λαός.


Kαραγκιόζη….ε, Καραγκιόζη.!!

fnous fnous είπε...

Βγήκε ο γνωστός "θεολόγος" Μουστάκης και κατηγόρησε το Πατριαρχείο για ταπεινά ελα-τήρια στις αντιδράσεις του.

Χλεύασε τον λόγο του Πατριάρχη στον οποίο εκείνος προσπά¬θησε να υπερασπιστεί τα δίκια και βέβαια την περιουσία του Πατριαρχείου.

Στον λόγο στον οποίο ο Πατριάρχης —όπως ήταν φυσικό— δεν αναφέρθηκε στη βούληση του ποιμνίου των Νέων Χωρών και αναφέρθηκε μόνον στο ιδιοκτησιακό καθεστώς που διέπει την εκκλησιαστική περι-ουσία στις Νέες Χώρες.

Στον λόγο στον οποίο ανέφερε ότι άλλο πράγμα είναι η διαχείριση της περιουσίας και άλλο πράγμα η αρπαγή της.
Στον λόγο στον οποίο κατήγγειλε ότι η διαχειριστική εξουσία παρέβη τους όρους που έθεσε η ιδιοκτησία.

Ο "μέγας" αυτός θεολόγος αμφισβήτησε την αγνότητα των προθέσεων του Πατριαρχείου με υπονοούμενα που αφορούσαν τόσο τη δημοκρατικότητα του Πατριάρχη όσο και το υλικό μέρος της ιδιοκτησίας του Πατριαρχείου.

Αυτός ο οποίος τρώει ψωμί, διδάσκοντας στα χριστιανόπουλα την "υποταγή", βγήκε και μίλησε για δημοκρατία.

Αυτός ο οποίος υπερασπίζεται την αρπαγή της υλικής περιουσίας του Πατριαρχείου, το έκανε με καταγγελία των "ελατηρίων" του Πατριάρχη.

Τι είπε αυτός ο ανθρωπάκος;

Ότι το Πατριαρχείο θα πρέπει να περιοριστεί στον πνευματικό του ρόλο και να πάψει ν' ασχολείται με θέματα ταπεινά, όπως είναι για παράδειγμα η εκκλησιαστική περιουσία.

Ταυτόχρονα, αυτός ο σφουγκοκολλάριος του παπαδαριού, έκανε και επίδειξη δημο¬κρατικού φρονήματος.

Είπε ότι πρέπει να γίνει δημοψήφισμα, για να επιλέξει ο λαός ποιον θέλει για "πατέρα" του.


-----------------------------------------
ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ vs ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ

eam b

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΙΑΝΟΥ

fnous fnous είπε...

Αυτά είναι εγκλήματα από έναν θεολόγο ο οποίος απευθύνεται στον κόσμο μέσω των ΜΜΕ.

Αποτελεί ευνοϊκή μεταχείριση γι' αυτόν που τον αποκαλούμε ανθρωπάκο και όχι αντίθεο, όπως του αξίζει.
Γιατί;

Γιατί αυτός ο θεολόγος "celemprity", εκτός του ότι είναι ψεύτης, αποδεικνύεται και άσχετος.

Γιατί αυτός ο γνωστός τηλεοπτικός "μαϊντανός" αποδεικνύεται εχθρόθεος.
Γιατί με τα όσα είπε δεν διαστρέβλωσε απλά κάποιους κανόνες της εκκλησίας, αλλά επιχείρησε ν' "ακυρώσει" τον λόγο του Ίδιου του Χριστού.

Δεν αμφισβήτησε λόγου χάρη τον αριθμό των μετανοιών που θα πρέπει να κάνει ένας μοιχός, προκειμένου να λάβει συγχώρεση, πράγμα το οποίο το έχει καθορίσει η εκκλησία με τα δικά της υποκειμενικά κριτήρια και ως εκ τούτου είναι αμφισβητήσιμο.

Δεν αμφισβήτησε το πόσα κιλά θυμιατό χρειάζεται μια "σωστή" λειτουργία.

Αμφισβήτησε τον Λόγο του Χριστού.

Αμφισβήτησε τη λογική του Ίδιου του Θεού που Τον έστειλε.

Ο άνθρωπος αυτός δεν ψεύδεται απλά, αλλά εγκληματεί.
Εγκληματεί εις βάρος του Ίδιου του Θεού, Τον οποίο υποτίθεται λατρεύει και ειδικά αυτός τρώει ψωμί εξαιτίας Του.
Γιατί το λέμε αυτό;
Για τον εξής απλό λόγο.

Δεν είναι δυνατόν αυτός ο κάφρος να αγνοεί την ίδια την ουσία του χριστιανισμού.

Δεν είναι δυνατόν να μην γνωρίζει την άποψη του Κυρίου Του τόσο στο θέμα της ιδιοκτησίας όσο και στο θέμα της ποιμαντικής.

Μήπως —κατά τη γνώμη του— και ο Θεός έχει ταπεινά ελατήρια, όταν μιλάει για τον Οίκο Του και για τον Κληρονόμο Του;

Μήπως και Αυτός πρέπει ν' ασχοληθεί με τα "ανώτερα", σύμφωνα με τη λογική του "κυρίου" Μουστάκη;

Μήπως ο Θεός είναι φασίστας, επειδή ορίζει μόνος Του ποιμένες για το ποίμνιό Του;

Μήπως ο Θεός θα έπρεπε να κάνει δημοψήφισμα, σύμφωνα με τη λογική του "κυρίου" τίποτε;

Το να τα πει αυτά κάποιος άθεος, είναι δικαίωμά του. Το να τα πει ένας κοινός χριστιανός, είναι προϊόν άγνοιας και άρα πταίσμα.

Το να τα πει —και μάλιστα δημόσια— ένας θεολόγος, που κατ' επάγγελμα "αρμέγει" από την εκκλησία του "Υλιστή" Θεού, είναι έγκλημα.


----------------------------------
ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ vs ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ

eam b

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΙΑΝΟΥ

fnous fnous είπε...

Αυτά είναι θέματα τα οποία δεν επιδέχονται προσωπικές κρίσεις κι εκτιμήσεις.

Από τη στιγμή που πιστεύεις στον Χριστό, πιστεύεις και στον Λόγο Του.
Δικαίωμα του καθενός είναι να μην πιστεύει. Από τη στιγμή όμως που πιστεύεις στον Χριστό, πρέπει να σέβεσαι την Αλήθειά Του.

Πόσο μάλιστα όταν είσαι ένα από τα πολλά παράσιτα, που τρώνε ψωμί εξαιτίας του Χριστού και βέβαια της Αλήθειάς Του.
Τι σημαίνει αυτό;

Ότι δεν επιτρέπεται ούτε καν η αναφορά προσωπικής άποψης τόσο στο θέμα της ιδιοκτησίας όσο και στο θέμα της ποιμαντικής.

Γιατί; Γιατί σ' αυτά τα θέματα δεν χωράει υποκειμενική άποψη, εφόσον υπάρχει ατόφια η άποψη του Χριστού. Κανένας δεν είναι υποχρεωμένος να σέβεται αυτές τις απόψεις από τη στιγμή που δεν πιστεύει.

Όταν όμως ισχυρίζεσαι ότι πιστεύεις —και μάλιστα με "ειδικό" καθεστώς τρως ψωμί από Αυτόν—, είσαι υποχρεωμένος να τις σέβεσαι.

Αυτό το οποίο ισχυρίζεται ο συγκεκριμένος "θεολόγος" είναι πέρα για πέρα αντιχριστιανικό. Γιατί; Γιατί αγνοεί την ίδια την ουσία του χριστιανισμού ως θρησκεία και ως πίστη.
Ποια είναι αυτή η ουσία;

Έχει σκεφτεί κάποιος γιατί πιστεύουν οι χριστιανοί στον Χριστό;

Γιατί εξακολουθούν και τον λατρεύουν;

Γι' αυτά που τους έδωσε ήδη;

Αν το πίστευαν αυτό, δεν θα πήγαιναν στην εκκλησία κι ούτε θα υπάκουαν στους υπηρέτες Του. Θα αρκούνταν σ' αυτά που τους έδωσε κάποτε και θα Τον λάτρευαν.

Θα Τον λάτρευαν στους αιώνες ο καθένας με τον δικό του τρόπο και βέβαια με βάση τη δική του κρίση περί της αξίας της Δωρεάς Του.
Οι χριστιανοί όμως δεν λατρεύουν απλά τον Χριστό. Τον πιστεύουν.
Τι πιστεύουν;

Πιστεύουν στην εκπλήρωση των υποσχέσεών Του.

Πιστεύουν ότι στο διάστημα της απουσίας Του θα τους προσφέρει ικανούς "ποιμένες", για να τους προστατεύουν.
Πιστεύουν ότι Αυτός "φωτίζει" τους "ποιμένες", για να μην χαθούν τα "ποίμνιά" Του.

Πιστεύουν ότι σε κάποια στιγμή θα επιστρέψει και θα τους σώσει.

Πιστεύουν στον κληρο¬νόμο του Θεού και πιστεύουν στη Δωρεά αυτής της κληρονομιάς.

Η αξία και η δύναμη αυτής της κληρονομιάς τούς αναγκάζει να λειτουργούν ως ποίμνιο με τα όσα αρνητικά συνεπάγεται αυτή η επιλογή.

Πώς όμως πιστεύεις στην έννοια του κληρονόμου, όταν αμφισβητείς της έννοια της ιδιοκτησίας;

Πώς όμως πιστεύεις στην έννοια του Σωτήρα, όταν αμφισβητείς τις επιλογές Του, μεταξύ των οποίων είναι και οι "ποιμένες";

Θα ξεκινήσουμε από το πιο απλό θέμα της ποιμαντικής και μετά θα πάμε σ' αυτό της ιδιοκτησίας.
Το κύριο χαρακτηριστικό των ποιμνίων είναι η ανευθυνότητα των μελών τους. Υπεύθυνος γι' αυτά είναι πάντα ο ποιμένας.

Ο πιο καλός ποιμένας για ένα ανθρώπινο ποίμνιο είναι ο υπεράνω κρίσης πατέρας.
Ο πατέρας θυσιάζεται για το ποίμνιο, που το συνθέτουν τα παιδιά του. Αυτός ο ποιμένας είναι υπεύθυνος για όλα όσα . ..........
...................