Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Χαρά Νικολακοπούλου: Ελλάδα είμαι δημιούργημά σου.



Ελλάδα είμαι δημιούργημά σου.

Μου είπες πως είμαι τυχερή, γιατί δεν γνώρισα τη χούντα... Μα με υποχρέωσες να ζω σε μια δημοκρατία που τη χούντα της κρατούσαν καλά οι δημοκράτες πολιτικοί της.

Μου έμαθες τα πρώτα Ελληνικά, με....

δασείες-περισπωμένες,... μα πριν καλά-καλά τα μάθω τα κατήργησες. ενώ ήμουν Δευτέρα δημοτικού...

Με έντυσες με μπλε ποδιά... αυτή για το σχολείο με τ' άσπρο γιακαδάκι... κι όταν άρχισε να μου αρέσει την κατήργησες. Πάντα για το καλό μου, χωρίς να με ρωτήσεις...

Με έμαθες να λέω τον εθνικό ύμνο και πλήρωνες δασκάλους για να με μάθουν πως τιμιότερον απάντων εστί η πατρίς. Μα σαν μεγάλωσα άφησες τη σημαία να χαθεί στον βράχο των Ιμίων...

Με έβαλες να μάθω ιστορία για να μπω στο πανεπιστήμιο και αρχαία ελληνικά. Μα σήμερα μου λες πως η Μακεδονία είναι τα Σκόπια και η Θράκη μας Τουρκία...

Σαν έγινα έφηβη με έβαλες να δω τον Λάλα αλυσοδεμένο να χάνει τη ζωή του για εσένα... Και σήμερα εσύ δίνεις ιθαγένεια στον κάθε αλλοδαπό μα όχι στον Έλληνα τον σταυρό... για φαντάσου...

Μου δίδαξες σαν ήρωα και εθνάρχη τον Βενιζέλο... μα σαν έγινα δασκάλα τον βρήκα να προδίδει εσένα Έλληνα ...θυμάσαι τον Γενάρη του 34...εκεί στη Σουηδία... προτείνει για το Νόμπελ της Ειρήνης τον σφαγέα των προγονών μου Κεμάλ...!!!

Μου ζήτησες να έχω κριτική σκέψη... μα έκοψες την έκθεση ως μάθημα και λογοκρίνεις τη σκέψη μου... Βλέπεις εγώ για εσένα είμαι ακραία...

Μου έμαθες στο σχολείο πως πρέπει να υπάρχει αξιοκρατία κι όταν σου ζήτησα να με αφήσεις στου χάρτη την πινέζα... εκεί στο Δέρειο... κι οχι στο Κολωνάκι... με ανάγκασες να βάλω μέσο τον πατέρα μου για να μη με διώξεις από εκεί...

Μου έμαθες προσευχή... μα τώρα πια μόνο για Χριστό δε θες να μου μιλήσεις..

Σου ζήτησα να πάω στην πρώτη τη γραμμή και μ' άφησες μονάχη...

Μου έμαθες όμως καλά πως το Προξενείο κι όχι εσύ είναι εκεί και έχει όνομα... ε;. Ιλμή. ε;. Απτουραχήμ..ε;... Αλή..ε;. Μουαρέμ. ε;...

Μου ζήτησες να εργάζομαι σκληρά... για εθελοντισμό μιλούσες... μα όταν το 'κανα κι αυτό έστειλες τους ''δραγουμάνους'' να μου πουν πως δε θέλουν να κάνω επιπλέον μαθήματα στα πομακόπουλα γιατί σε ενοχλεί... τα παίρνω βλέπεις από την αγκαλιά του Προξενείου...

Και εγώ... εγώ μεγάλωνα μέσα σε μια αντίφαση... στο μαύρο και το άσπρο...

Μα χθες βρέθηκα κάτω στο υπόγειο του σχολείου... σε είδα εκεί κάτω Ελλάδα... ήσουν εκεί... πίσω απ' τις κουτές. σκονισμένη... κοιτώ το άγαλμα του Αλέξανδρου αραχνιασμένο... μόνο εγώ και εσύ...η προτομή του μέγα Αλέξανδρου...

Δάκρυσα... πόνεσα...μα σε άκουσα Ελλάδα απ' τη φωνή του...

''Ποιος είναι εθνάρχης'' με ρωτά...''ο Βενιζέλος;.. ποιος αγωνίζεται σκληρά... ο Γιώργος απ' τα ξένα;

Για σκέψου εσύ δασκάλα... με ξαναρωτά... αν τώρα εδώ μέσα, από την πόρτα έμπαινε και ερχόταν κι ο Κολοκοτρώνης... και μας ρωτούσες και τους δυο ποιο μέρος της Ελλάδας θα θυσιάζαμε στο χθες για χάρη της ειρήνης... Μακεδονία ή Ήπειρο... Θράκη ή το Αιγαίο...

Αναλογίσου εσύ δασκάλα... θα το σκεφτόμασταν πολύ;

Τι να διαπραγματευτώ... τη γη μου ή το νερό μου;... μα εσύ δασκάλα δίδαξες εκείνον ως εθνάρχη... και όχι εμάς ...εμάς κλειδώνεις στα ''μπουντρούμια''...
Ελλάδα μες στις αντιφάσεις σου... ξεχνάς τα σύνορά σου και τον εχθρό ποτίζεις εδώ μέσα... προδότες ελληνόφωνοι... διαλέξτε επιτέλους τον Λεωνίδα αρχηγό...ή μήπως εφιάλτη;... κι ιστορία θα φερθεί ανάλογα εις τον καθένα...

Γέμισαν τάφοι με κορμιά πιλότων... γιατί έχουμε ειρήνη!!!!

Γέμισε και η βουλή ελληνόφωνους απ' την ελληνοτουρκική φιλία...

Φτάνει, δε θέλω πια να ακούω τη φωνή σας ...γιατί πιστεύω στο έθνος μου κι όχι στο ''nation'' που θα 'λεγε και ο ''μέγας'' ο Γιωργάκης... το έθνος είναι ελληνικό, είναι ήθος και έθος ρωμιοσύνης... το ''nation'' είναι η ''φύση'' του... εκ γενετής προδότης...

Κι' αν όλα αυτά δε σ' άρεσαν ''λόγιε'', ''πολιτικέ'' δημοκρατίας, να το θυμάσαι ...
είμαι δημιούργημα της πιο παράλογης... δικής σου αναρχίας..

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

11/11/11 Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΓΚΑΘΥΔΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΩ΄; ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ. ΑΝ ΠΕΡΑΣΗ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΕΔΩ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΖΕΙ ΤΗΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ . ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΚΛΑΒΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΙ ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ , Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΕΞΑΘΛΙΩΘΕΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΙΔΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΩΣΟΠΙΚΑ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΔΑΝΕΙΑ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΩ ΜΙΑ ΙΔΕΑ 17/11/11 ΑΣ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΒΡΩΜΟΧΕΡΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΣΑΝ ΛΑΟΣ. ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΣΥ ΕΓΩ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΚΙ ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΑΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΧΕΙΛΙΖΕΙ ΑΠΟ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΖΩΗ ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΙΑΣΜΕΝΟΙ ΧΕΡΗ ΧΕΡΗ ΠΙΑΣΜΕΝΟΙ ΜΠΡΑΤΣΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΜΕ ΟΣΗ ΔΥΝΑΜΗ ΨΥΧΗΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΩ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΚΛΑΒΟΙ ΕΝΤΕΚΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΙΑΤΙ 300 ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΥΠΕΡΚΕΡΔΗ ΠΟΛΕΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΙΡΗΝΗ 17/11/11 ΑΣ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ .ΣΤΙΣ 16:15 ΥΠΕΓΡΑΨΕ Ο ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ ΤΕΛΟΣ ΑΔΕΡΦΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗΚΕ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΑΔΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΩΝΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΟΠΟΥΣ ΤΟΥ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΥ . ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΑΤΑΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥΣ . ΟΙ ΩΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΑΔΕΡΦΙΑ , ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ 17/11/11 χ.ν.

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΟΣ! ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ, ΟΧΙ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ! ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ, ΟΧΙ ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΣ!

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ.
ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΒΓΑΖΕΙ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ.
ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

Εσύ παπάρα 10:00 μ.μ μας έχεις ζαλίσει τ'@ρχ#@ με το άσχετο σχόλιό σου που έχεις βάλει παντού και μάλιστα με κεφαλαία.Την πρώτη ανορθόγραφη φράση σου διάβασα μόνο και ήδη κουράστηκα.Τέλος πάντων.Να ζήσει η άξια αυτή Ελληνίδα δασκάλα και μακάρι να βρει μιμητές.

Ανώνυμος είπε...

Καταπληκτικό, από μία καταπληκτική ΕΛΛΗΝΙΔΑ!!!
(...όσο υπάρχουν τέτοιες απόψεις, σε κάνουν να θέλεις να συνεχίσεις να ελπίζεις ότι αυτά που μάθαμε από τους γονείς μας δεν ήταν ψέματα και ότι τα ίδια θα διδάξουμε στα παιδιά μας....)...να με συγχωρέσετε για το επόμενο σχόλιο μου, (σε σχέση με το μεγαλείο της ανάρτησης), αλλά πως μπορεί όλο το σάπιο σύστημα να μην σχολιάζει αρνητικά ότι η κύρια διαμαντοπούλου (με μικρά γράμματα), συνεχίζει να είναι υπουργός παιδείας και τα παιδιά μας να μην έχουν πάρει βιβλία ακόμα!!!!

Ανώνυμος είπε...

Να μας ζήσης ΕΛΛΗΝΙΔΑ μας έτσι είναι,με έκανες και δάκρυσα,ελπίζω αυτός ο εφιάλτης που περνάμε όλοι μας να τελειώσει.

Ανώνυμος είπε...

Θρησκεία πατρίδα οικογένεια με δίδαξαν οι γονείς μου και μ´ αυτά μεγάλωσα χάρηκα με τα λόγια της δασκάλας που διάβασα μακάρι να βάζαμε τέτοιες πατριωτισσες στην κυβέρνηση

Ανώνυμος είπε...

Πολλά συγχαρητήρια στη δασκάλα.
Προτείνω με πρωτοβουλία και έξοδα (εννοείται) των γονιών,να βγάλουν φωτοτυπίες τα παλιά σχολικά βιβλία,ξέρετε,αυτά με την παλιά,κανονική,αληθινή,Ελληνική και Χριστιανική ύλη και να δίνονται στα παιδιά να τα μελετούν εκτός σχολείου.
Το να ξαναδημιουργηθεί ένα σύγχρονο Κρυφό Σχολειό,είναι η καλύτερη λύση για την παιδεία των παιδιών.

maria είπε...

ΜΑΚΑΡΙ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ,ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΨΥΧΗ,ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.ΠΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΗΡΕΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΕΝΑΝ ΑΓΡΙΟ ΔΙΩΓΜΟ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΙ,ΠΟΛΥ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΙ,ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΒΟΛΕΜΑ ΜΑΣ.ΕΛΠΙΖΩ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΟΥ ,ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΞΥΠΝΗΣΕΙ,ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΑ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ!

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΦΩΝΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ. ΤΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ! ΑΣ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΨΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ!