Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Θέλω να γίνω …..Πακιστανός!


Δεν το πιστεύω αυτό που διαπίστωσα! Τις προάλλες ευρισκόμενος σε κατάστημα ψιλικών, άκουσα τον καταστηματάρχη να συζητά για έναν Πακιστανό που μόλις...

είχε αποχωρήσει, και ο οποίος καθάριζε τζάμια στα φανάρια, ότι σχεδόν καθημερινά του προσκόμιζε ΄΄ψιλά΄΄-κέρματα για να αλλάξει με χαρτονομίσματα. Γύρω στα 80 Ευρώ κάθε φορά! Δεν έδωσα σημασία και αποχώρησα! Έχω και εγώ τη συνήθεια, να μη δίνω τίποτα σε αυτούς τους ανθρώπους ενώ χθες στην συνήθη διαδρομή προς την δουλειά μου, σταμάτησα σε ένα από τα φανάρια(όχι από τα καλύτερα πόστα) και πιάνοντας κουβέντα με ένα ΄΄γνωστό΄΄ Πακιστανό, που αποπειράται κάθε φορά να μου πλύνει τα τζάμια, μου εκμυστηρεύτηκε ότι από αυτή τη δουλειά ΄΄βγάζει΄΄ γύρω στα 2000 €υρώ τον μήνα!! Εγώ ο υπάλληλος των 800 €υρώ ένοιωσα τόσο ηλίθιος που αφενός μεν ζήλεψα που ο Πακιστανός κερδίζει πολύ περισσότερα από εμένα και μάλιστα μαύρα, αφετέρου αποφάσισα να μην ξαναδώσω ελεημοσύνη σε κανέναν! Σκέφτηκα και τα λεγόμενα του ψιλικατζή ο οποίος τελικά είχε δίκιο και συμπίπτουν περίπου τα ποσά αν υπολογίσει κανείς το αποτέλεσμα που βγαίνει από τα 80 €υρώ επί τις 30 ημέρες του μήνα. Και απορώ το κράτος που βρίσκεται, δεν τους βλέπει να τους μαζέψει; Άνθρωποι του νόμου και της δικαιοσύνης δεν κυκλοφορούν στους δρόμους; Δεν τους βλέπουν για να μας απαλλάξουν από αυτή τη θλιβερή εικόνα; Δεν είναι αδίκημα όταν ό άλλος επαιτεί με αυτό τον τρόπο και ακόμα χειρότερα όταν προκαλεί διάφορα συναισθήματα με επίδειξη των ακρωτηριασμένων μελών του; Έχει υπολογίσει το κράτος που πάει αυτό το τεράστιο χρηματικό ποσό που εισπράττουν αυτοί οι άνθρωποι; Και τελικά εάν δεν μπορεί να τους διώξει, ας τους μαζέψει και να τους βάλει να δουλέψουν σε ελεγχόμενη εργασία όπου θα έχει και όφελος. Γιατί ανάπηροι δεν είναι! Απλά την έχουν ΄΄βρει΄΄ και οικονομάνε με αυτόν τον τρόπο! Κάντε επιτέλους κάτι, διότι στο τέλος εμείς θα γίνουμε ζητιάνοι αυτών!!


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

15 σχόλια:

Modestus είπε...

Ποιος σε εμποδίζει να γίνεις; Πάρε σκούπα και φαράσι και πάνε στα φανάρια.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ λέω να γίνω Λακιστανός, να την λακίσω δηλαδή

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΛΑΚΙΣΤΑΝΟΙ είμαστε πάντως όλοι μας.

Ανώνυμος είπε...

Σε 10 χρόνια ο Πακιστανός θα γίνει γείτονας του Νίκου του Παπανδρέου.

Ανώνυμος είπε...

Εσύ θέλεις να γίνεις Πακιστανός και ο Πακιστανός θέλει να γίνει Ελληνας. Αρα αυτός είναι ο ρατσιστής!

Ανώνυμος είπε...

Καλα συνεχιστε την μ@@@@λ@@@@κια
αλλα σας υπενθημιζω ποσοι ????? Ελληνες δουλευουν σε αλβανους!!!!!!!! (εργολαβους σουβλατζηδες κλπ)

Ανώνυμος είπε...

de paizei auto magges egw kinoumai sunexeia sto dromo logw douleias kai an dexthei 1 stous 10 na tou plunoun ta tzamia einai zitima!!

Ανώνυμος είπε...

09:41 eisai la8os isxuei kai paraisxuei.to diapistwsa me ta matia mou kai emeina "PAGWTO"

Ανώνυμος είπε...

Τώρα τα μάθατε ότι οι επαίτες τα κονομάνε;;;;;;;;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Σταματήστε επιτέλους να τους δίνετε μπας και ξεκουμπιστούνε και φύγουνε από δω πέρα. Όσο βλέπουνε ότι τα κονομάνε στην Ελλάδα δεν πρόκειται να γυρίσουν στις πατρίδες τους.

Ανώνυμος είπε...

ΜΑ ΓΙ`ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΦΕΡΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ....
ΗΡΘΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΝΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΜΠΑΝΓΚΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ.
ΔΗΛΑΔΗ .....ΕΜΑΣ....

Ανώνυμος είπε...

φραγκο σε κανεναν ρε! Ξυπνηστε καποιοι που τους λυπαστε κ τους δινετε λεφτα. Να πανε πισω απο κει που ηρθαν. Αν θελουν να δουλεψουν στην ελλαδα να πανε να βγαλουνε χαρτια κ να ξαναερθουν. Οι λαθραιοι εξω απο δω. Πηγε ποτε ελληνας λαθραια σε αλλη χωρα?Ολοι οι παππουδες μας με χαρτια πηγαινανε γερμανια κ αμερικη κ αυστραλια

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΜΑΥΡΑ ΜΕΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΟΡΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΚΟΡΟΙΔΟ ΓΚΙΑΟΥΡΗ. ΕΑΝ ΣΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΒΓΑΖΕ 200 ΤΟ ΜΗΝΑ ΘΑ ΤΟΝ ΛΥΠΟΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΕΔΙΝΕΣ ΚΙ ΑΛΛΑ, ΓΚΙΑΟΥΡΗ. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΚΑΘΕ ΦΡΑΓΚΟ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΣΑΣ.ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΜΠΤΗ ΦΑΛΑΓΓΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΡΜΗ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.
ΞΥΠΝΑ ΓΚΙΑΟΥΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ............

Ανώνυμος είπε...

Εγω εχω ενα μικρο μαγαζακι στην επαρχια το κραταω μονη μου εξι ημερες την εβδομαδα πρωι και απογευμα, χρειαζομαι καποιον να με βοηθαει αλλα τα χρηματα δεν μου φτανουν για να εχω υπαληλο.Ολοι οι υπολοιποι καταστηματαρχες εχουν προσλαβει πακιστανους και αλβανους.οι πακιστανοι δουλευουν με 2-3 eyro την ωρα.Παντως εγω που να πεθανω δεν προκειται να παρω κανεναν τους.Ερχονται συνεχεια και μου ζητανε δουλεια, λευτα, ψωμι και εγω τους διωχνω.

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω οτι κανένας ανθρωπος απο αυτους που εχουν σχολιασει το παραπάνω κειμενο (συμπεριλαμβανομενου και του εαυτου μου)δεν θα πηγαινε στα φαναρια να καθαρισει τζαμια ή να πουλήσει χαρτομάντηλα ή να επιδείξει το ακρωτηριασμένο του πόδι για να βγάλει χρήματα. Αυτό έχει να κάνει με το ότι κανένας μας δεν έχει χάσει την "αξιοπρέπεια" του (τουλάχιστον όχι εντελώς και οχι ακόμα) ακόμα κι αν βγάζει 800, 500, 300 ευρώ, είναι άνεργος και πηδημένος από ολες τις τελευταιες κυβερνήσεις. Νομίζω οτι και 2000 ευρω να βγάζουν αυτοι οι άνθρωποι (πραγμα που δεν το πιστεύω), το να κάνουν κάτι που θεωρείται απο όλους τους άλλους αναξιοπρεπές και ταυτόχρονα να μην τους ενδιαφέρει καθόλου είναι κάτι που λίγοι αληθινά το ζηλεύουν και ακόμα λιγότεροι μπορούν να το πραγματοποιήσουν. Συνεπώς για τον "Αναγνωστη" που ανάρτησε αυτό το κείμενο έχω μία απλή ερώτηση: Πόσο κοστίζει η αξιοπρέπεια σου?