Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Ασελγούν στο …οικονομικό πτώμα της Ελλάδας!


Το ότι μας έχουν πάρει στο μεζέ οι Ευρωπαίοι και μας δανείζουν για να …αγοράζουμε τους εξοπλισμούς τους από τις βιομηχανίες τους, δεν είναι νέο, δεν αποτελεί είδηση. Μετά τα όσα διέρρευσαν για τις..
απαιτήσεις της Γερμανίας για αγορά μαχητικών αεροσκαφών με αντάλλαγμα τη συμφωνία τους για δανειοδότηση της χώρας μας, νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας που εμπλέκουν και τη Γαλλία στο χορό! Συγκεκριμένα, η γαλλική αεροπορική βιομηχανία Ντασό, η οποία αποτελεί εταιρεία που έχει τσεπώσει πακτωλό εκατομμυρίων από την Ελλάδα, με υπερκοστολογημένα και ενίοτε αμφιλεγόμενης αξίας προϊόντα για τις ένοπλες δυνάμεις μας, φυσικά χρησιμοποιώντας πολιτική πίεση που ασκείτο εκ μέρους Γάλλων πολιτικών παραγόντων και το αξεπέραστο μότο Ελλάς/Γαλλία συμμαχία, διά στόματος του προέδρου της, του Γάλλου μεγιστάνα κ. Λοράν Ντασό, απαίτησε κατά τη διάρκεια ημερίδας υπό την παρουσία του Ζοσέ Μπαρόζο να αποβληθεί άμεσα η Ελλάδα από την Ευρωζώνη! Η Ντασό έχει μπει στα… μαύρα κατάστιχα από το 1974, όταν πήρε με απευθείας ανάθεση την προμήθεια 40 μαχητικών MIRAGE Ρ-1 σε αστρονομικό κόστος. Όταν, μάλιστα, η κυβέρνηση Καραμανλή ζήτησε την επίσπευση των παραδόσεων λόγω των τραγικών εξελίξεων στην Κύπρο, τα ήδη υπέρογκα ποσά έφτασαν σε απίθανα νούμερα που ίσως να ξεπληρώνουμε ακόμα! Τον Ιούνιο του 1984 έλαβε χώρα η επονομαζόμενη και ως …αγορά του αιώνα. Πάλι με απευθείας ανάθεση και τιμές …μαύρης αγοράς, αγοράστηκαν 40 mirage 2000 από την ίδια εταιρεία. Διαμεσολαβητής, τότε, ο πρίγκιπας Κασόγκι, ο οποίος σήμερα, o tempora o mores, φέρεται ως πιθανός μελλοντικός επενδυτής στο ελληνικό ποδόσφαιρο! Το Σεπτέμβριο του 1999, δε, η ελληνική κυβέρνηση στην προσπάθειά της να τακτοποιήσει αίτημα του ΓΕΑ για αναπλήρωση απωλειών 8 μαχητικών Μ-2000 με ισάριθμα του ίδιου τύπου, λαμβάνει απάντηση από την Ντασό που αναφέρει πως «δεν παράγονται πλέον τα Μ-2000, αλλά τα βελτιωμένα Μ-2000-5, με μικρή διαφορά στις επιδόσεις». Αυτό ήταν το …τυρί, γιατί η φάκα ήταν το τεράστιο για τα δεδομένα κόστος! Παρά το σκεπτικισμό που επικράτησε στις τάξεις της πολεμικής αεροπορίας λόγω των μικρών, επουσιωδών διαφορών επιδόσεων, στο ΥΕΘΑ …πανηγυρίζουν και αφού συνέρχεται το ΚΥΣΕΑ εν αγνοία του ΓΕΑ, αποφασίζεται σε χρόνο dt, αντί της απλής αναπλήρωσης 8 αεροσκαφών M-2000, η αναβάθμιση 12 μαχητικών Μ-2000 σε Μ-2000-5 (!!!) και η αγορά 10 νέων Μ-2000-5. Φυσικά το κλείσιμο της «δουλειάς» γίνεται σε ιδιαίτερα υψηλές τιμές. Επιπλέον, για να ολοκληρωθεί η παράδοση των αεροσκαφών της πολυθρύλητης Ντασό θα μεσολαβήσει κυβερνητικός παράγοντας, αφού τα μαχητικά δεν πληρούσαν καν τις συμφωνημένες προδιαγραφές! Ακολούθησε πραγματική μάχη εκ μέρους Ντασό και γαλλικής κυβέρνησης για να πλασάρουν στην Ελλάδα νέα παρτίδα μαχητικών αεροσκαφών, τύπου RAFAELE και όταν τελικά αυτό φάνηκε πως δεν ήταν δυνατόν να πραγματοποιηθεί ξεκίνησαν οι λυσσώδεις τις επιθέσεις κατά της χώρας μας, παρά το ότι η γαλλική βιομηχανία εξακολουθεί να εισπράττει από τη χώρα μας δεκάδες εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο για αγορά ανταλλακτικών των μαχητικών μας! Μάλλον θα πρέπει να… είμαστε και ευχαριστημένοι που η κυβέρνηση της Γαλλίας δεν έχει υιοθετήσει το αίτημα Ντασό, πιθανότατα διότι εκτός της εν λόγω εταιρείας η χώρα μας μοιράζει εδώ και χρόνια εκατοντάδες εκατομμύρια και δις ευρώ και σε άλλες βιομηχανίες της Γαλλίας που δραστηριοποιούνται στους εξοπλισμούς, όπως το αντιαεροπορικό COTALE (ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία εδώ και δέκα και πλέον χρόνια), UAV’S SAGEM (αμφιλεγόμενης αξίας), ο εκσυγχρονισμός έξι γηραιών φρεγατών (με αντίθετη γνώμη του ΓΕΝ), πέντε ελικόπτερα DAUΡΗΙΝ (από τα οποία σήμερα δεν πετάει κανένα!!!), τέσσερις τορπιλακάτους, δεκαπέντε ελικόπτερα ΡUΜΑ, 246 τεθωρακισμένα ΡΑΝΗARD (το ΓΕΣ είχε ζητήσει …12!!!), είκοσι ελικόπτερα ΝΗ-90 (σε κόστος διπλάσιο από αυτό που αγόρασε η Φινλανδία) κ.ο.κ.
Πηγη