Για τις απολύσεις στον ΑΝΤ1 97.2 σας είπαμε από την προηγούμενη Παρασκευή - εδώ. Όλη η πρωινή ζώνη του σταθμού ξηλώθηκε. Δημήτρης Σούλτας, Αδιάβροχοι (Παναγιώτης Λιάκος και Κώστας Γιαννουλόπουλος) και Γιώργος Μητσικώστας είδαν την πόρτα της εξόδου. Τους την έδειξε για την ακρίβεια ο κύριος Έρικ Χάνσεν, Δανός τοποτηρητής της ιδιοκτησίας του ΑΝΤ1...
Διαβάστε εδώ το ιστορικό της συχνότητας του ΑΝΤ1 Radio
Ο Παναγιώτης Λιάκος μιλάει σήμερα στο e-tetRadio και στην αποκαλυπτική συνέντευξή του εξιστορεί (μεταξύ άλλων) και όλα τα τελευταία γεγονότα. Είναι καυστικός, δεν «μασάει» τα λόγια του, δεν προσπαθεί να ωραιοποιήσει πρόσωπα και καταστάσεις.
Πως ακριβώς σας έγινε η ανακοίνωση της απόλυσης; Τι σας είπε ο Ερικ Χάνσεν όταν σας κάλεσε στο γραφείο του;
Ο κ. Χάνσεν δεν μας κάλεσε στο γραφείο του. Την Παρασκευή, μόλις τέλειωσε η εκπομπή, ώρα 11:00, κάλεσε στο studio του ηχολήπτη άνθρωπος από το γραφείο προσωπικού. Είπε να πάμε κατά τις 14:00 στο γραφείο διοικητικού. Κατάλαβα ότι επρόκειτο περί απολύσεως. 29 είχε ο μήνας, τηλεφώνημα από το γραφείο προσωπικού, Θεός σχωρέστην την εκπομπούλα. Αν ήξερα θα είχα φέρει κόλυβα και τσουρεκάκι. Μετά αλλάξανε γνώμη. Είπαν να πάμε κατά μόνας όποια ώρα θέλαμε. Πήγα 12:30. Εκεί ήταν η κ. Βασιλεία Μοσχονά, διευθύντρια προσωπικού και ο κυριούλης από την Δανιμαρκία, που μου θύμισε κάτι ανάμεσα σε Πολ Τόμσεν και Τροντ Σόλιντ. Η κ. Μοσχονά είπε «εγώ θα λειτουργήσω ως μεταφράστρια». Συμπλήρωσε: «Ξέρετε αγγλικά κ. Λιάκο;». Απάντησα ότι κάτι θυμάμαι από την εποχή του φροντιστηρίου. Ακούω και ξένα τραγουδάκια, διαβάζω τους στίχοι, βλέπω και τιβί τα CSI Μπραχάμι, τζιτζί! Έτοιμος για καρατόμηση. Ο κυριούλης άρχισε να μου λέει τι έχει κάνει στη ζωή του και σε διάφορους ραδιόφωνικούς σταθμούς ανά τον κόσμο. Λες και με ενδιέφερε. Τον ρώτησα γιατί απολύομαι. Απάντησε τα εξής απίθανα: «Δεν έχει σχέση με την προσωπικότητά σου, την ακροαματικότητα, το κοινό, το επίπεδο των ακροατών, ούτε καν με τις απολαβές σου και την ποιότητα της εκπομπής. Η εκπομπή κόβεται λόγω περικοπών».
Ανταπάντησα: «Θα καταλάβαινα τη λέξη 'περικοπές' ως πειστικό επιχείρημα αν γινόταν οριζόντια μείωση μισθού σε όλους, αν απολύονταν όλοι ή έστω αν 'Οι Αδιάβροχοι' αποτελούσαν τον αδύναμο κρίκο του προγράμματος. Εσύ όμως είπες ότι η απόφαση δεν ελήφθη με βάση το κόστος της εκπομπής και την απήχησή της (η δημοφιλία της εκπομπής είναι γνωστή, νομίζω), αλλά λόγω -γενικώς και αορίστως- περικοπών. Δεν είναι πειστικό επιχείρημα. Μήπως είναι πολιτικά τα κίνητρα;»
Εκεί ο κ. Χάνσεν τσίνησε. Απάντησε όχι και είπε ξανά το ίδιο ποίημα «Δεν έχει σχέση με την προσωπικότητά σου, την ακροαματικότητα, το κοινό, το επίπεδο των ακροατών, ούτε καν με τις απολαβές σου και την ποιότητα της εκπομπής. Η εκπομπή κόβεται λόγω περικοπών».
Τον ξαναρώτησα: «Στην τύχη διαλέγεις ποιοι θα απολυθούν; Αν ναι, τότε ως μάνατζερ είσαι άχρηστος».
Ανταπάντησε ότι δεν διάλεξε στην τύχη αλλά δεν εξήγησε το σκεπτικό του. Του ευχήθηκα καλή τύχη διότι είμαι βέβαιος πως θα την χρειαστεί.
Σημειωτέον τον τύπο δεν τον είχα ξαναδεί στη ζωή μου. Δεν μας τον είχε συστήσει κάποιος. Απλώς, αραιά και που ακούγαμε ότι στον Antenna παίζει ρόλο και «ένας Δανός».
Δεν είχα πολλά συναισθήματα. Μόνο οργή. Η ευαισθησία μου (αν έχω) εκδηλώνεται με τσαντίλα, όχι με δάκρυα και κλαψ-λυγμ.
Το περιμένατε ωστόσο; Είχατε κάποια προειδοποίηση;
Εγώ το περίμενα. Κάθε ημέρα από την πρώτη ημέρα που βγήκαμε στον αέρα (Ιανουάριος 2004). Έκανα την κάθε εκπομπή λες και ήταν η τελευταία. Θεωρώ ότι με τις αιχμές που έβγαζε και τις αντιπάθειες που εύλογα δημιουργούσε είχε τόσες πιθανότητες να διαρκέσει όσο ένα παγόβουνο στην κόλαση. Επί 8 έτη η πραγματικότητα με διέψευδε. Ωστόσο, από την ημέρα που ανέλαβε ο Μάκης Πουνέντης ήμουν βέβαιος ότι θα έπαυε την εκπομπή μας κι ότι δεν θα βγάζαμε δύο σαιζόν... αναίμακτα.
Ποιοι είναι οι πραγματικοί, κατά τη γνώμη σας, λόγοι της απόλυσης;
Κατά την γνώμη μου οι λόγοι της απόλυσης -αν κρίνω κι από την ασήκωτη σιωπή του Δανού στην αιτιολόγησή της- είναι βαθιά πολιτικοί. Όλα πολιτική είναι στη ζωή, άλλωστε. Είναι κι άλλες πληροφορίες που έχω κατά νου (και συνεχίζω να δέχομαι) και για τις οποίες θα μιλήσω εν καιρώ, όταν θα είναι καλό το τάιμινγκ και αμάχητα τα τεκμήρια. Πάντως, ξέρω τι λέω. Δεν μιλάω στην τύχη.
Ο Μάκης Πουνέντης έπαιξε ρόλο στις απολύσεις;
Σίγουρα έπαιξε ρόλο. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι «δεν ήξερε» κ.λπ. Αν είσαι διευθυντής σε ραδιοφωνικό-τηλεοπτικό σταθμό ή ακόμα και σε εκδοτήριο ΚΤΕΛ ή σουβλατζίδικο και απολύσουν συνεργάτες εν αγνοία σου, άνθρωποι που δεν τους γνωρίζουν, απλά παραιτείσαι. Τα λοιπά είναι νά 'χουμε να λέμε. Έχω την αίσθηση ότι εκείνος τις εισηγήθηκε.
Ποια θα είναι η αντίδρασή σας τώρα; Θα κάνετε αγωγή όπως λέγατε; Και τι θα ζητάτε;
Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι μιλάω για τον εαυτό μου. Ο Κώστας (Γιαννουλόπουλος) είναι άλλος άνθρωπος, με διαφορετικές απόψεις και τακτικές. Οπότε ο πληθυντικός νομίζω πως δεν ταιριάζει στην περίπτωση. Εγώ έχω σκοπό να ασκήσω όλα τα δικαιώματά μου και να εξετάσω εξονυχιστικά τη νομιμότητα της ανακοίνωσης, όπως έγινε. Πολλές φορές, ειδικά όταν πρόκειται για εργασιακά θέματα, ο τύπος έχει μεγάλη ουσία και μπορούν να δημιουργηθούν δεδικασμένα με σημασία για τους καλούς συναδέλφους που απομένουν στον AΝΤ1 97,2 και σε όλα τα ΜΜΕ.
Ο ΑΝΤ1 97.2 πέφτει διαρκώς στις ακροαματικότητες...
Το ψάρι από το κεφάλι βρωμάει. Ο Μάκης Πουνέντης, που ανέλαβε την υψηλή επιστασία του σταθμού, τον μπάταρε πρωτίστως αισθητικά. Τα νούμερα ακολούθησαν την πτώση του συνολικού επιπέδου. Να φανταστείς, τον πρώτο καιρό της διοίκησής του έπρεπε να μιλάμε μόνο 5 λεπτά κι έπειτα να μπαίνει τραγούδι (λαϊκο-μπουζουκο-ντιρινταχτο-ποπ). Η δικτατορία του Ρέμου! Άκουγα το «Κομμένα πια τα δανεικά» και σιχτίριζα τον εαυτό μου που δεν έκανα γιόγκα, τάι τσι, ρέικι, διαλογισμό και μπάντζι τζάμπινγκ ταυτόχρονα για να διατηρώ την ψυχραιμία μου. Με πολλούς (και αχρείαστους) αγώνες κατορθώσαμε να μιλάμε κάπως περισσότερο και να μην διακόπτει τον ειρμό μας η Πέγκυ Ζήνα, η Άννα Βίσση, ο Βέρτης και άλλοι καλλιτέχνες.
Ο Πουνέντης πήγε να παντρέψει όσα έκανε στον Ρυθμό 9.49 με τις ανάγκες ενός ενημερωτικού σταθμού (που αγνοεί πανηγυρικά) και έφτιαξε μια πράσινη σαλάτα με ρόκα, κατσαρίδες, σος κορμοράνου και τριμμένο ασβεστόλιθο.
Καλό παιδί ο Μάκης αλλά εκπροσωπεί μια κατάσταση σε αποδρομή. Έναν κόσμο που φεύγει αφού πρώτα μετέδωσε την πνευματική πενία, την αμηχανία και την έλλειψη πρότασης, κατάρτισης και ιδανικών του στην κοινωνία. Δημιούργησε το ραδιοφωνικό αντίστοιχο της βιντεοκωμωδίας. Η γραμμή του δεν έχει μέλλον. Είναι κομμάτι από τα συντρίμμια ενός εξοφλημένου τουρκομπαρόκ λάιφ στάιλ, που λανσάρεται ως «φρέσκο». Είναι ξεπερασμένος, η πραγματικότητα του το φωνάζει κι εκείνος προσπαθεί να καλύψει τα κενά με την λάμψη του τίποτα και τις δημόσιες σχέσεις.
Σε τι διαφέρει ο ΑΝΤ1 97.1 του τότε με τον ΑΝΤ1 97.2 του σήμερα;
Στα πρόσωπα. Εκεί είναι όλα τα λεφτά. Όπως και να το κάνουμε αλλιώς να σου λέει τις ειδήσεις ο Βασίλης Αδαμόπουλος, ο Γιώργος Αντωνίου και ο Τέρενς Κουίκ και αλλιώς κάποιος άλλος δίχως τα «ένσημα», τις γνώσεις και την αναγνώρισή τους. Αλλιώς είναι να ακούς τα «Λαϊκά Μονοπάτια» του Γιάννη Ευθυμίου κι αλλιώς τα λουστραρισμένα γαβγίσματα από τα playlist της πυρκαγιάς. Ο Παπανικολάου, ο Καμπουράκης, η Λίτσα Θεοφάνους, ο Καλαμίτσης, λες να μην κόστισαν στον σταθμό οι αποχωρήσεις τους;
Διηγηθείτε μας την καλύτερη και τη χειρότερη στιγμή σας στον ΑΝΤ1
«Οι Αδιάβροχοι» ήταν... ολυμπιακό έργο αλλά ευτυχώς δεν κόστισε τόσο. Την σκαλέτα της εκπομπής δεν την σχεδίασε ο Καλατράβα. Το 2004 αναλάβαμε. 2012 η απόλυση. Για μένα, οι καλύτερες στιγμές ήταν 2: Α) Η επίθεση -με επιχειρήματα και αναλύσεις- στο νεοταξικό και άθλιο Σχέδιο Ανάν. Β) Όταν είχε πάρει τηλέφωνο μια κοπέλα που δεν είχε την όρασή της και είπε ότι «βλέπω τον κόσμο μέσα από τα μάτια σας». Και στις δύο περιπτώσεις ένιωσα ευλογημένος που μπόρεσα να κάνω κάτι, το ελάχιστο, για την πατρίδα μου και τους συνανθρώπους μου. Χαλάλι όλα τα ξενύχτια του κόσμου, οι απογοητεύσεις, οι καβγάδες, οι συγκρούσεις και οι απειλές (είχα και από τέτοια... φρούτα στο πανέρι).
Χειρότερες στιγμές ήταν οι εκπομπές που έπρεπε να βγάλω γνωρίζοντας ότι είχε πεθάνει ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος και ο φίλος μου Νεοκλής Σαρρής. Το πεντάλεπτο φάνταζε αιώνας. Έπρεπε να είχα πάρει άδεια τώρα που το ξανασκέφτομαι.
Τι σας μένει από το σταθμό, τελικά;
Ο απολογισμός είναι θετικός. Ακόμα μου κάνει εντύπωση που βρέθηκε σταθμός κραταιός να με φιλοξενήσει. Με αγάπη σκέφτομαι την dream team ηχοληπτών, παραγωγών και -πάνω απ' όλα- ακροατών που γνώρισα. Μπορώ να το ομολογήσω. Ήμουν τυχερός που βρέθηκε ο Antenna στο δρόμο μου. Είναι σχολή πρωταθλητών. Άλλο αν από καιρού εις καιρόν περνούν «μυρωδιάδες» προπονητές. Έχει συμβεί και στον Ολυμπιακό αυτό, αλλά παραμένει Ολυμπιακός. Θρύλος.
πηγη
Διαβάστε εδώ το ιστορικό της συχνότητας του ΑΝΤ1 Radio
Ο Παναγιώτης Λιάκος μιλάει σήμερα στο e-tetRadio και στην αποκαλυπτική συνέντευξή του εξιστορεί (μεταξύ άλλων) και όλα τα τελευταία γεγονότα. Είναι καυστικός, δεν «μασάει» τα λόγια του, δεν προσπαθεί να ωραιοποιήσει πρόσωπα και καταστάσεις.
Πως ακριβώς σας έγινε η ανακοίνωση της απόλυσης; Τι σας είπε ο Ερικ Χάνσεν όταν σας κάλεσε στο γραφείο του;
Ο κ. Χάνσεν δεν μας κάλεσε στο γραφείο του. Την Παρασκευή, μόλις τέλειωσε η εκπομπή, ώρα 11:00, κάλεσε στο studio του ηχολήπτη άνθρωπος από το γραφείο προσωπικού. Είπε να πάμε κατά τις 14:00 στο γραφείο διοικητικού. Κατάλαβα ότι επρόκειτο περί απολύσεως. 29 είχε ο μήνας, τηλεφώνημα από το γραφείο προσωπικού, Θεός σχωρέστην την εκπομπούλα. Αν ήξερα θα είχα φέρει κόλυβα και τσουρεκάκι. Μετά αλλάξανε γνώμη. Είπαν να πάμε κατά μόνας όποια ώρα θέλαμε. Πήγα 12:30. Εκεί ήταν η κ. Βασιλεία Μοσχονά, διευθύντρια προσωπικού και ο κυριούλης από την Δανιμαρκία, που μου θύμισε κάτι ανάμεσα σε Πολ Τόμσεν και Τροντ Σόλιντ. Η κ. Μοσχονά είπε «εγώ θα λειτουργήσω ως μεταφράστρια». Συμπλήρωσε: «Ξέρετε αγγλικά κ. Λιάκο;». Απάντησα ότι κάτι θυμάμαι από την εποχή του φροντιστηρίου. Ακούω και ξένα τραγουδάκια, διαβάζω τους στίχοι, βλέπω και τιβί τα CSI Μπραχάμι, τζιτζί! Έτοιμος για καρατόμηση. Ο κυριούλης άρχισε να μου λέει τι έχει κάνει στη ζωή του και σε διάφορους ραδιόφωνικούς σταθμούς ανά τον κόσμο. Λες και με ενδιέφερε. Τον ρώτησα γιατί απολύομαι. Απάντησε τα εξής απίθανα: «Δεν έχει σχέση με την προσωπικότητά σου, την ακροαματικότητα, το κοινό, το επίπεδο των ακροατών, ούτε καν με τις απολαβές σου και την ποιότητα της εκπομπής. Η εκπομπή κόβεται λόγω περικοπών».
Ανταπάντησα: «Θα καταλάβαινα τη λέξη 'περικοπές' ως πειστικό επιχείρημα αν γινόταν οριζόντια μείωση μισθού σε όλους, αν απολύονταν όλοι ή έστω αν 'Οι Αδιάβροχοι' αποτελούσαν τον αδύναμο κρίκο του προγράμματος. Εσύ όμως είπες ότι η απόφαση δεν ελήφθη με βάση το κόστος της εκπομπής και την απήχησή της (η δημοφιλία της εκπομπής είναι γνωστή, νομίζω), αλλά λόγω -γενικώς και αορίστως- περικοπών. Δεν είναι πειστικό επιχείρημα. Μήπως είναι πολιτικά τα κίνητρα;»
Εκεί ο κ. Χάνσεν τσίνησε. Απάντησε όχι και είπε ξανά το ίδιο ποίημα «Δεν έχει σχέση με την προσωπικότητά σου, την ακροαματικότητα, το κοινό, το επίπεδο των ακροατών, ούτε καν με τις απολαβές σου και την ποιότητα της εκπομπής. Η εκπομπή κόβεται λόγω περικοπών».
Τον ξαναρώτησα: «Στην τύχη διαλέγεις ποιοι θα απολυθούν; Αν ναι, τότε ως μάνατζερ είσαι άχρηστος».
Ανταπάντησε ότι δεν διάλεξε στην τύχη αλλά δεν εξήγησε το σκεπτικό του. Του ευχήθηκα καλή τύχη διότι είμαι βέβαιος πως θα την χρειαστεί.
Σημειωτέον τον τύπο δεν τον είχα ξαναδεί στη ζωή μου. Δεν μας τον είχε συστήσει κάποιος. Απλώς, αραιά και που ακούγαμε ότι στον Antenna παίζει ρόλο και «ένας Δανός».
Δεν είχα πολλά συναισθήματα. Μόνο οργή. Η ευαισθησία μου (αν έχω) εκδηλώνεται με τσαντίλα, όχι με δάκρυα και κλαψ-λυγμ.
Το περιμένατε ωστόσο; Είχατε κάποια προειδοποίηση;
Εγώ το περίμενα. Κάθε ημέρα από την πρώτη ημέρα που βγήκαμε στον αέρα (Ιανουάριος 2004). Έκανα την κάθε εκπομπή λες και ήταν η τελευταία. Θεωρώ ότι με τις αιχμές που έβγαζε και τις αντιπάθειες που εύλογα δημιουργούσε είχε τόσες πιθανότητες να διαρκέσει όσο ένα παγόβουνο στην κόλαση. Επί 8 έτη η πραγματικότητα με διέψευδε. Ωστόσο, από την ημέρα που ανέλαβε ο Μάκης Πουνέντης ήμουν βέβαιος ότι θα έπαυε την εκπομπή μας κι ότι δεν θα βγάζαμε δύο σαιζόν... αναίμακτα.
Ποιοι είναι οι πραγματικοί, κατά τη γνώμη σας, λόγοι της απόλυσης;
Κατά την γνώμη μου οι λόγοι της απόλυσης -αν κρίνω κι από την ασήκωτη σιωπή του Δανού στην αιτιολόγησή της- είναι βαθιά πολιτικοί. Όλα πολιτική είναι στη ζωή, άλλωστε. Είναι κι άλλες πληροφορίες που έχω κατά νου (και συνεχίζω να δέχομαι) και για τις οποίες θα μιλήσω εν καιρώ, όταν θα είναι καλό το τάιμινγκ και αμάχητα τα τεκμήρια. Πάντως, ξέρω τι λέω. Δεν μιλάω στην τύχη.
Ο Μάκης Πουνέντης έπαιξε ρόλο στις απολύσεις;
Σίγουρα έπαιξε ρόλο. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι «δεν ήξερε» κ.λπ. Αν είσαι διευθυντής σε ραδιοφωνικό-τηλεοπτικό σταθμό ή ακόμα και σε εκδοτήριο ΚΤΕΛ ή σουβλατζίδικο και απολύσουν συνεργάτες εν αγνοία σου, άνθρωποι που δεν τους γνωρίζουν, απλά παραιτείσαι. Τα λοιπά είναι νά 'χουμε να λέμε. Έχω την αίσθηση ότι εκείνος τις εισηγήθηκε.
Ποια θα είναι η αντίδρασή σας τώρα; Θα κάνετε αγωγή όπως λέγατε; Και τι θα ζητάτε;
Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι μιλάω για τον εαυτό μου. Ο Κώστας (Γιαννουλόπουλος) είναι άλλος άνθρωπος, με διαφορετικές απόψεις και τακτικές. Οπότε ο πληθυντικός νομίζω πως δεν ταιριάζει στην περίπτωση. Εγώ έχω σκοπό να ασκήσω όλα τα δικαιώματά μου και να εξετάσω εξονυχιστικά τη νομιμότητα της ανακοίνωσης, όπως έγινε. Πολλές φορές, ειδικά όταν πρόκειται για εργασιακά θέματα, ο τύπος έχει μεγάλη ουσία και μπορούν να δημιουργηθούν δεδικασμένα με σημασία για τους καλούς συναδέλφους που απομένουν στον AΝΤ1 97,2 και σε όλα τα ΜΜΕ.
Ο ΑΝΤ1 97.2 πέφτει διαρκώς στις ακροαματικότητες...
Το ψάρι από το κεφάλι βρωμάει. Ο Μάκης Πουνέντης, που ανέλαβε την υψηλή επιστασία του σταθμού, τον μπάταρε πρωτίστως αισθητικά. Τα νούμερα ακολούθησαν την πτώση του συνολικού επιπέδου. Να φανταστείς, τον πρώτο καιρό της διοίκησής του έπρεπε να μιλάμε μόνο 5 λεπτά κι έπειτα να μπαίνει τραγούδι (λαϊκο-μπουζουκο-ντιρινταχτο-ποπ). Η δικτατορία του Ρέμου! Άκουγα το «Κομμένα πια τα δανεικά» και σιχτίριζα τον εαυτό μου που δεν έκανα γιόγκα, τάι τσι, ρέικι, διαλογισμό και μπάντζι τζάμπινγκ ταυτόχρονα για να διατηρώ την ψυχραιμία μου. Με πολλούς (και αχρείαστους) αγώνες κατορθώσαμε να μιλάμε κάπως περισσότερο και να μην διακόπτει τον ειρμό μας η Πέγκυ Ζήνα, η Άννα Βίσση, ο Βέρτης και άλλοι καλλιτέχνες.
Ο Πουνέντης πήγε να παντρέψει όσα έκανε στον Ρυθμό 9.49 με τις ανάγκες ενός ενημερωτικού σταθμού (που αγνοεί πανηγυρικά) και έφτιαξε μια πράσινη σαλάτα με ρόκα, κατσαρίδες, σος κορμοράνου και τριμμένο ασβεστόλιθο.
Καλό παιδί ο Μάκης αλλά εκπροσωπεί μια κατάσταση σε αποδρομή. Έναν κόσμο που φεύγει αφού πρώτα μετέδωσε την πνευματική πενία, την αμηχανία και την έλλειψη πρότασης, κατάρτισης και ιδανικών του στην κοινωνία. Δημιούργησε το ραδιοφωνικό αντίστοιχο της βιντεοκωμωδίας. Η γραμμή του δεν έχει μέλλον. Είναι κομμάτι από τα συντρίμμια ενός εξοφλημένου τουρκομπαρόκ λάιφ στάιλ, που λανσάρεται ως «φρέσκο». Είναι ξεπερασμένος, η πραγματικότητα του το φωνάζει κι εκείνος προσπαθεί να καλύψει τα κενά με την λάμψη του τίποτα και τις δημόσιες σχέσεις.
Σε τι διαφέρει ο ΑΝΤ1 97.1 του τότε με τον ΑΝΤ1 97.2 του σήμερα;
Στα πρόσωπα. Εκεί είναι όλα τα λεφτά. Όπως και να το κάνουμε αλλιώς να σου λέει τις ειδήσεις ο Βασίλης Αδαμόπουλος, ο Γιώργος Αντωνίου και ο Τέρενς Κουίκ και αλλιώς κάποιος άλλος δίχως τα «ένσημα», τις γνώσεις και την αναγνώρισή τους. Αλλιώς είναι να ακούς τα «Λαϊκά Μονοπάτια» του Γιάννη Ευθυμίου κι αλλιώς τα λουστραρισμένα γαβγίσματα από τα playlist της πυρκαγιάς. Ο Παπανικολάου, ο Καμπουράκης, η Λίτσα Θεοφάνους, ο Καλαμίτσης, λες να μην κόστισαν στον σταθμό οι αποχωρήσεις τους;
Διηγηθείτε μας την καλύτερη και τη χειρότερη στιγμή σας στον ΑΝΤ1
«Οι Αδιάβροχοι» ήταν... ολυμπιακό έργο αλλά ευτυχώς δεν κόστισε τόσο. Την σκαλέτα της εκπομπής δεν την σχεδίασε ο Καλατράβα. Το 2004 αναλάβαμε. 2012 η απόλυση. Για μένα, οι καλύτερες στιγμές ήταν 2: Α) Η επίθεση -με επιχειρήματα και αναλύσεις- στο νεοταξικό και άθλιο Σχέδιο Ανάν. Β) Όταν είχε πάρει τηλέφωνο μια κοπέλα που δεν είχε την όρασή της και είπε ότι «βλέπω τον κόσμο μέσα από τα μάτια σας». Και στις δύο περιπτώσεις ένιωσα ευλογημένος που μπόρεσα να κάνω κάτι, το ελάχιστο, για την πατρίδα μου και τους συνανθρώπους μου. Χαλάλι όλα τα ξενύχτια του κόσμου, οι απογοητεύσεις, οι καβγάδες, οι συγκρούσεις και οι απειλές (είχα και από τέτοια... φρούτα στο πανέρι).
Χειρότερες στιγμές ήταν οι εκπομπές που έπρεπε να βγάλω γνωρίζοντας ότι είχε πεθάνει ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος και ο φίλος μου Νεοκλής Σαρρής. Το πεντάλεπτο φάνταζε αιώνας. Έπρεπε να είχα πάρει άδεια τώρα που το ξανασκέφτομαι.
Τι σας μένει από το σταθμό, τελικά;
Ο απολογισμός είναι θετικός. Ακόμα μου κάνει εντύπωση που βρέθηκε σταθμός κραταιός να με φιλοξενήσει. Με αγάπη σκέφτομαι την dream team ηχοληπτών, παραγωγών και -πάνω απ' όλα- ακροατών που γνώρισα. Μπορώ να το ομολογήσω. Ήμουν τυχερός που βρέθηκε ο Antenna στο δρόμο μου. Είναι σχολή πρωταθλητών. Άλλο αν από καιρού εις καιρόν περνούν «μυρωδιάδες» προπονητές. Έχει συμβεί και στον Ολυμπιακό αυτό, αλλά παραμένει Ολυμπιακός. Θρύλος.
πηγη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου