Ευχαριστήρια επιστολή έστειλαν οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία Ελευσίνας στην ελληνική εταιρεία Eletson η οποία εμπιστεύτηκε στα ελληνικά χέρια την επισκευή του πλοίου της Μ/T «KANDILOUSA».
Ακόμα και εν μέσω του κλίματος αβεβαιότητας που ταλαιπωρεί την ελληνική οικονομία και τις επιχειρήσεις υπάρχουν κάποιοι Έλληνες εφοπλιστές που αντιλαμβάνεται την ...
κρισιμότητα της καταστάσεως και προσπαθούν να βοηθήσουν τις ελληνικές επιχειρήσεις που βάλλονται από παντού.
Η ελληνική εφοπλιστική εταιρεία επέλεξε να στηρίξει το ελληνικό ναυπηγείο την ώρα που η κυρίαρχη πολιτική που υιοθετείται στον χώρο είναι η ανάθεση τέτοιου είδους εργασιών σε ξένα ναυπηγεία. Από την πλευρά του το ναυπηγείο και οι εργαζόμενοι σε αυτό απέδειξαν ότι δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτα από τους ανταγωνιστές τους.
Με τον τρόπο αυτό και τα ελληνικά πλοία επισκευάζονται στην Ελλάδα και οι εργαζόμενοι διατηρούν τις θέσεις εργασίας τους και συνάλλαγμα εισρέεθι στην χώρα. Άραγε αν το 10% των 4200 ελληνικών πλοιών πραγματοποιούσε την ετήσια συντήρηση του στα ελληνικά ναυπηγεία πόσες θέσεις εργασίας θα είχαμε σήμερα και πόσο συνάλλαγμα θα εισέρρεε στην χώρα
Ακολουθεί η επιστολή
Αξιότιμοι κύριοι,
Με αφορμή την ολοκλήρωση των εργασιών δεξαμενισμού και επισκευών στις εγκαταστάσεις μας το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου των Εργαζομένων των Ναυπηγείων Ελευσίνας καθώς και οι 750 εργαζόμενοι σε αυτά αισθάνονται την ανάγκη να σας ευχαριστήσουν θερμά για την εμπιστοσύνη που δείξατε αναθέτοντας, εν μέσω γενικού αρνητικού επιχειρηματικού κλίματος για τη χώρα μας, τις εν λόγω εργασίες σε ελληνικά χέρια.
Θέλουμε να πιστεύουμε από την πληροφόρηση που είχαμε κατά τη διάρκεια των επισκευών του πλοίου σας ότι η απόδοση του Ναυπηγείου μας σε ποιότητα και χρόνο παράδοσης σας ικανοποίησε και ευελπιστούμε ότι αυτό θα είναι ένα κίνητρο για την ανάθεση στο μέλλον και νέων εργασιών από την εταιρεία σας.
Προσδοκώντας στη συνέχιση της υποστήριξής σας παραμένουμε στη διάθεση σας για ότι μας χρειασθείτε.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Ακόμα και εν μέσω του κλίματος αβεβαιότητας που ταλαιπωρεί την ελληνική οικονομία και τις επιχειρήσεις υπάρχουν κάποιοι Έλληνες εφοπλιστές που αντιλαμβάνεται την ...
κρισιμότητα της καταστάσεως και προσπαθούν να βοηθήσουν τις ελληνικές επιχειρήσεις που βάλλονται από παντού.
Η ελληνική εφοπλιστική εταιρεία επέλεξε να στηρίξει το ελληνικό ναυπηγείο την ώρα που η κυρίαρχη πολιτική που υιοθετείται στον χώρο είναι η ανάθεση τέτοιου είδους εργασιών σε ξένα ναυπηγεία. Από την πλευρά του το ναυπηγείο και οι εργαζόμενοι σε αυτό απέδειξαν ότι δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτα από τους ανταγωνιστές τους.
Με τον τρόπο αυτό και τα ελληνικά πλοία επισκευάζονται στην Ελλάδα και οι εργαζόμενοι διατηρούν τις θέσεις εργασίας τους και συνάλλαγμα εισρέεθι στην χώρα. Άραγε αν το 10% των 4200 ελληνικών πλοιών πραγματοποιούσε την ετήσια συντήρηση του στα ελληνικά ναυπηγεία πόσες θέσεις εργασίας θα είχαμε σήμερα και πόσο συνάλλαγμα θα εισέρρεε στην χώρα
Ακολουθεί η επιστολή
Αξιότιμοι κύριοι,
Με αφορμή την ολοκλήρωση των εργασιών δεξαμενισμού και επισκευών στις εγκαταστάσεις μας το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου των Εργαζομένων των Ναυπηγείων Ελευσίνας καθώς και οι 750 εργαζόμενοι σε αυτά αισθάνονται την ανάγκη να σας ευχαριστήσουν θερμά για την εμπιστοσύνη που δείξατε αναθέτοντας, εν μέσω γενικού αρνητικού επιχειρηματικού κλίματος για τη χώρα μας, τις εν λόγω εργασίες σε ελληνικά χέρια.
Θέλουμε να πιστεύουμε από την πληροφόρηση που είχαμε κατά τη διάρκεια των επισκευών του πλοίου σας ότι η απόδοση του Ναυπηγείου μας σε ποιότητα και χρόνο παράδοσης σας ικανοποίησε και ευελπιστούμε ότι αυτό θα είναι ένα κίνητρο για την ανάθεση στο μέλλον και νέων εργασιών από την εταιρεία σας.
Προσδοκώντας στη συνέχιση της υποστήριξής σας παραμένουμε στη διάθεση σας για ότι μας χρειασθείτε.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
2 σχόλια:
Σκεφτείτε ότι οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων Ελευσίνας , είναι από 6 μέχρι και 9 μήνες απλήρωτοι . πληρώνονται κάθε 15 μέρες περίπου ( 2 παρασκευές τον μήνα ) με 75 ευρώ ή 100€ και σπάνια 200 € . Την εβδομάδα που μας πέρασε έκοψε το ρεύμα η ΔΕΗ σε 20 περίπου εργαζόμενους του ναυπηγείου και αρκετοί ήταν αυτοί που τελευταία στιγμή πρόλαβαν να κάνουν διακανονισμό με τα 100€ που πήραν από την εταιρία .
Πολλά παιδιά εργαζομένων έχουν σταματήσει τις σπουδές τους , δικαστήρια για κατασχέσεις σπιτιών και αυτοκινήτων είναι καθημερινό φαινόμενο όπως και εξώσεις από τα σπίτια .
Η εταιρία και το κράτος σφυρίζουν αδιάφορα . Η εταιρία απλά δηλώνει ότι δεν έχει χρήματα και όποτε έρχεται καράβι για επισκευή οι εργαζόμενοι μοιράζονται τα λεφτά που αφήνει το καράβι ( από εκεί προκύπτουν τα λίγα λεφτά που παίρνουν ) .
Το κράτος χρωστάει λεφτά αλλά για να πάρεις τα χρωστούμενα πρέπει να στήσεις κ…. . Καμία ναυπηγική πολιτική εδώ και χρόνια , επιδοτούν οι κυβερνήσεις μας τους εφοπλιστές να φτιάξουν καράβια στην κίνα αλλά για την Ελλάδα τίποτα .
11 Ιουλίου το δικαστήριο για την ένταξη της εταιρίας στο άρθρο 99 .
Μεγάλο το αδιέξοδο .
Ας σκεφτούν λίγο οι υπεύθυνοι τους εργαζόμενους και τις οικογένειες τους , τόσα ακούμε καθημερινά να γίνονται ( αυτοκτονίες κ.τ.λ ) , εάν γίνει κάτι μέσα στο Ναυπηγείο ……..
Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ!!!!
Δημοσίευση σχολίου