Επειδή έχουμε το ''κακό'' συνήθειο να ψιλο κοσκινίζουμε το διαδίκτυο σε αναζήτηση ειδήσεων,χτές πέσαμε πάνω σε αυτή ΕΔΩ την ιστοσελίδα του Σύριζα. Υπο φυσιολογικές συνθήκες δεν θα σπαταλούσαμε πάνω απο μερικά δευτερόλεπτα για μια γρήγορη σάρωση,αλλά είδαμε οτι είχε αναρτηθεί άρθρο με σπέκουλα πάνω στο κείμενο του Καζάκη ''Το μεταναστευτικό και η σπέκουλα σε βάρος του λαού''.
Παραθέτω το κείμενο αυτούσιο και μετά η κριτική...
''Ο Δ. Καζάκης με ένα πρόσφατο άρθρο του με τον τίτλο "Το μεταναστευτικό και η σπέκουλα σε βάρος του λαού" διεκδικεί την πρωτοπορία την πατριωτικής αριστεράς και ταυτόχρονα καταδεικνύει την αποτυχία των πολιτικών σχεδίων της. Ο οικονομίστικος και και ταυτόχρονα συνωμοτικός τρόπος ερμηνείας των των πραγμάτων αν και παραπέμπει σε κουκουέδικο τρόπο σκέψης, προχωράει αρκετά βήματα παραπέρα και ακολουθεί ατραπούς που οδηγούν στον συντηρητισμό και στρώνουν το χαλί για την άνοδο της Ακροδεξιάς.
Ακόμα και το ΚΚΕ έχει αντιληφθεί αυτούς τους κινδύνους από ανάλογες θέσεις με αυτές που εκφράζει ο Δ. Καζάκης και κρατάει τις αποστάσεις του. Η Λ. Κανέλλη φαντάζει μπροστά του αγία του "διεθνισμού"...
Το που οδηγούν πολιτικές θέσεις του κ. Καζάκη, δεν χρειάζεται κανείς να μελετήσει εμβριθώς τα κείμενα και τις ομιλίες του για να το αντιληφθεί. Ο τρόπος συγκρότησης του ΕΠΑΜ και ποιοί σαγηνεύτηκαν από τις "νέες ιδέες" που πρέσβευε είναι αποκαλυπτικός. (Για όποιον έχει αμφιβολίες ας ρίξει μια ματιά εδώ να δει τις πραγματικές σχέσεις με τον φασισμό και τους μηχανισμούς του:
ΔΙΑΚΗΡΥΞΙΣ του στρατηγού Γεωργίου Αϋφαντή, υποψηφίου στις εκλογές με το ΟΧΙ και εδώ για να δει ποιοί είναι οι "φίλοι" του Γεωργίου Αϋφαντή: Αποκλειστικό: Συνέντευξη του ανεξάρτητου Πατριώτη Γεωργίου Μεταξά στον "Μαύρο Κρίνο")
Η ασυλία που μέχρι σήμερα είχε από τον χώρο της πατριωτικής αριστεράς αρχίζει σιγά - σιγά να αίρεται. Ακόμα και αυτοί που θεωρούν σωστές τις αναλύσεις του, αρχίζουν να αντιλαμβάνονται που πολιτικά οδηγούν. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το κείμενο του Κώστα Παλούκη που δημοσιεύεται ως εισαγωγή στο άρθρο του Δ. Καζάκη στο "raskolnikov.gr", το οποίο παραθέτουμε παρακάτω:
Ακολουθεί το κείμενο απο το askolnikov.gr
"Πρόκειται για μια πολύ καλή ανάλυση για τον ρόλο της Ελλάδας και του ελληνικού αστικού κόσμου στο φαινόμενο της μετανάστευσης. Έχω μόνο δύο σημαντικές επισημάνσεις και ουσιαστικές διαφωνίες.
Ο Καζάκης επιχειρεί να εφαρμόσει ένα σχέδιο, να εκφράσει ο ίδιος τα πατριωτικά αντανακλαστικά του ελληνικού λαού και όχι οι εθνικιστές-φασίστες. Για αυτό επιχειρεί να υπερβεί το δίπολο αριστερά-δεξιά. Συνεπώς, η υποψία κατηγορίας ότι αριστερές ΜΚΟ παίζουν το παιχνίδι του συστήματος χέρι-χέρι με τους χρυσαυγίτες είναι μια ακραία και υπερβολική απόληξη μιας καλής ανάλυσης, ιδιαίτερα στην περίπτωση φωτογράφισης συγκεκριμένων αγωνιστών και ρευμάτων. Κατά βάση "παίζει" με το απολίτικο αντιαριστερό "όλοι ίδιοι είναι" που κυρίως εκφράζουν οι κεντρώας ή κεντροδεξιάς προέλευσης ψηφοφόροι και πολίτες, ως συνεπής ακολουθία με τις προηγούμενες κομματικές επιλογές τους και τον προηγούμενο αντικομμουνιστικό τους λόγο (οι αριστεροί του Κολωνακίου κλπ).
Επίσης, η υιοθέτηση του σχήματος περί αφομοιωτικής δύναμης του ελληνισμού για να αποδείξει ότι το ελληνικό έθνος δεν κινδυνεύει από τους μετανάστες είναι ιστορικά προβληματική. Κατά βάση είναι ο μόνος συνεπής συνεχιστής του σχήματος του Σβορώνου, ενός σχήματος που η αριστερά έχει σε όλες της τις εκδοχές εγκαταλείψει, αλλά και που οι κοινωνικές επιστήμες έχουν αποδομήσει οριστικά. Ωστόσο το υιοθετεί ακριβώς για να υπηρετήσει το σχέδιό του, να μιλήσει στους εθνικιστές με τα δικά τους νοητικά εργαλεία, να εντάξει τους ριζοσπαστικοποιημένους πολίτες που φοβούνται τον διεθνισμό-κοσμοπολιτισμό σε ένα ριζοσπαστικό δημοκρατικό γιακωβίνικο πατριωτισμό, να δημιουργήσει μια ριζοσπαστική δημοκρατική ηγεμονία ενσωματώνοντας-ακυρώνοντας τα αντιδραστικά εθνικιστικά αντανακλαστικά, να αναποδογυρίσει δηλαδή τον κυρίαρχο αντιδραστικό εθνικισμό σε δημοκρατικό ανατρεπτικό εθνικισμό. Εξάλλου το σχήμα του Σβορώνου επιτελούσε ακριβώς τον ίδιο ρόλο τότε. Νομίζω πως η οξύτατη κοινωνική και ταξική πόλωση δεν επιτρέπουν στην ευόδωση του "ευφυούς" αυτού σχεδίου για μια κεκαλυμμένη με πατριωτικό-εθνικό ένδυμα αριστερή ηγεμονία. "
askolnikov.gr
Λοιπόν μερικές παρατηρήσεις
Ο αρθρογράφος του enosy.blogspot γράφει οτι ο οικονομίστικος και ταυτόχρονα συνωμοτικός τρόπος ερμηνείας των πραγμάτων προχωράει αρκετά βήματα παραπέρα και ακολουθεί ατραπούς που οδηγούν στον συντηρητισμό και στρώνουν το χαλί για την άνοδο της Ακροδεξιάς.
Το να μιλάει και να γράφει κάποιος με αποδεικτικά στοιχεία,να χρησιμοποιεί τους αριθμούς για να αποδείξει π.χ. οτι τα νούμερα δεν βγαίνουν και θα πάμε σε καινούριο μνημόνιο ή σε νεο psi δεν πιστεύω οτι αυτό μπορεί να θεωρηθεί οικονομίστικο.
Τώρα για τον συνωμοτικό τρόπο ερμηνείας μάλλον ο αρθρογράφος δεν εχει διαβάσει τις δημοσιογραφικές έρευνες που έχουν γίνει απο περιοδικά αλλα και απο sites του διαδικτύου για τον ρόλο τον ΜΚΟ στο ζήτημα του μεταναστευτικού.Δεν έχει ακούσει για τον χορό των δισεκατομμυρίων.Ουσιαστικά χρησιμοποιώντας την λέξη συνωμοσία είναι σαν να αθωώνει ολα αυτά τα κυκλώματα,μιας και ολοι εμείς που προσπαθούμε να αναδείξουμε τον ρόλο τους είμαστε κοινοί συνωμότες.
Σε έρευνα που είχαμε κάνει για το βίβλιο της Ρεπούση είχαμε γράψει για ονόματα της ''αριστεράς''που διαπλέκονται με ονόματα του επειχηρηματικού κύκλου.Όλες αυτές οι δήθεν αριστερές ΜΚΟ,δεν υπήρχε περίπτωση να δρούν ανεξάρτητα χωρίς την υψηλή εποπτεία.
Παρακάτω γράφει '' που οδηγούν στον συντηρητισμό και στρώνουν το χαλί για την άνοδο της Ακροδεξιάς.''
Μα ισα ισα ο Καζάκης δείχνει την διαπλοκή της ακροδεξιάς,μόνο που ο αρθρογράφος μας αυτό το θεωρεί συνωμοσία.Όποιος εχει κάνει τον κόπο να ανοίξει κάποια βιβλία για την άνοδο του φασισμού θα ξέρει πως δημιουργήθηκε ο φασισμός μετά τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο και ποιές ιμπεριαλιστικές δυνάμεις τον εξέθρεψαν.Ο ίδιος ο Καζάκης εχει αναφερθεί αρκετές φορές στην άνοδο και την δημιουργία του φασισμού.Πως έιναι δυνατόν τώρα αυτός ο ίδιος να στρώνει το χαλί της ακροδεξιάς;
Τώρα για ποιά πατριωτική αριστερά μιλά ο αρθρογράφος; Φυσικα οχι για τον χώρο που εκπροσωπεί αυτός μιας και το πατριωτικό στοιχείο δεν υφίσταται.Και αν δεν κάνω λάθος το ΕΠΑΜ είναι μέτωπο για την αποτίναξη της δοσιλογικής χούντας.Δεν είναι ούτε δεξιό ούτε αριστερό.Γιατί ο αρθρογράφος ταμπελιάζει το ΕΠΑΜ σαν κάτι το αριστερό που πρέπει να ζητήσει ασυλία απο κάποιο συγκεκριμένο πολιτικό χώρο;( Κατά τον αρθρογράφο απο την πατριωτική αριστερά).
Μπήκα στον κόπο και έστειλα ενα μήνυμα στα σχόλια.
Διαβάστε: Ό λόγος και η πολιτική της πραγματικής Αριστεράς ιστορικά ήταν αναφορικός με την προτεραιότητα της ταξικής σκοπιάς απέναντι στην εθνική.
Δηλαδή άρτζι μπούρτζι και λουλάς
Του γράφω εδω
Απάντηση: Αν νομίζεις οτι έχουμε κατοχή κ.λ.π..Δηλαδή για αυτόν τον τύπο ΔΕΝ έχουμε κατοχή.
Το υπόλοιπο της απάντησης για το ΕΑΜ δεν με ενδιαφέρει γιατί ο καθένας ανιστόρητος λέει την μπαρούφα του.( Καπέλωμα του ΕΑΜ απο το ΚΚΕ).
Πάμε τώρα στο κείμενο του askolnikov.gr
Το δίπολο αριστερά-δεξιά δεν προσπαθεί να το υπερβεί ο Καζάκης,πλέον αυτό το δίπολο ο Ελληνικός λαός το πετάει στα σκουπίδια απο την στιγμή που οι ηγεσίες και των δυο πόλων τον πουλάνε στις εκ'των εξω επιβληθείσες κατοχικές δυνάμεις.
Αυτό μάλλον δεν εχει αντιληφθεί ο συντάκτης του κειμένου του askolnikov.
Το οτι αριστερές ΜΚΟ παίζουν το παιχνίδι του συστήματος είναι γνωστό,απάντησα σε αυτό πιο πάνω.
Πιο κάτω λέει οτι ο Καζάκης υιοθετεί το σχήμα του Σβορώνου για να μιλήσει στους εθνικιστές με τα δικά τους νοητικά εργαλεία.Εντελώς άτοπο αν ήθελε να απευθυνθεί στους εθνικιστές το κείμενο ολόκληρο θα είχε δομηθεί εντελώς διαφορετικά.
Στο τέλος ο συντάκτης γράφει''Νομίζω πως η οξύτατη κοινωνική και ταξική πόλωση δεν επιτρέπουν στην ευόδωση του "ευφυούς" αυτού σχεδίου για μια κεκαλυμμένη με πατριωτικό-εθνικό ένδυμα αριστερή ηγεμονία. "
Ειλικρινά δεν ξέρω αν ο αρθρογράφος εχει κάποια σχέση με την ζωντανή κοινωνία.Ο Ελληνικός λαός μέσα απο τους κοινωνικούς αγώνες των δυο τελευταίων χρόνων ζητά εθνική και λαική κυριαρχία. Το ενα απο αυτά τα δύο χωρίς το άλλο δεν υφίσταται.Όπως και Δημοκρατία χωρίς πατρίδα δεν υφίσταται. Ποτέ στους δρόμους που περπάτησα και με τους ανθρώπους με τους οποίους μίλησα δεν μου ανέφερε κάποιος για το ταξικό.Αυτό που μου ανέφεραν ήταν οτι θέλουν Δημοκράτια. Δημοκρατία μέσα σε υπερεθνικούς οργανισμούς δεν υφίσταται.Δημοκρατία υφίσταται μέσα σε έθνη κράτη,με την προυπόθεση της λαικής κυριαρχίας.Απο την στιγμη που η Χώρα υφίσταται συντονισμένη εξωτερική επίθεση το ζήτημα δεν είναι ταξικό όπως γράφουν οι παραπάνω κύριοι,αλλά εθνικοαπελευθερωτικό.
Ιωάννης Κ.Δ
Το άρθρο του Καζάκη για το μεταναστευτικό είναι ΕΔΩ
Παραθέτω το κείμενο αυτούσιο και μετά η κριτική...
''Ο Δ. Καζάκης με ένα πρόσφατο άρθρο του με τον τίτλο "Το μεταναστευτικό και η σπέκουλα σε βάρος του λαού" διεκδικεί την πρωτοπορία την πατριωτικής αριστεράς και ταυτόχρονα καταδεικνύει την αποτυχία των πολιτικών σχεδίων της. Ο οικονομίστικος και και ταυτόχρονα συνωμοτικός τρόπος ερμηνείας των των πραγμάτων αν και παραπέμπει σε κουκουέδικο τρόπο σκέψης, προχωράει αρκετά βήματα παραπέρα και ακολουθεί ατραπούς που οδηγούν στον συντηρητισμό και στρώνουν το χαλί για την άνοδο της Ακροδεξιάς.
Ακόμα και το ΚΚΕ έχει αντιληφθεί αυτούς τους κινδύνους από ανάλογες θέσεις με αυτές που εκφράζει ο Δ. Καζάκης και κρατάει τις αποστάσεις του. Η Λ. Κανέλλη φαντάζει μπροστά του αγία του "διεθνισμού"...
Το που οδηγούν πολιτικές θέσεις του κ. Καζάκη, δεν χρειάζεται κανείς να μελετήσει εμβριθώς τα κείμενα και τις ομιλίες του για να το αντιληφθεί. Ο τρόπος συγκρότησης του ΕΠΑΜ και ποιοί σαγηνεύτηκαν από τις "νέες ιδέες" που πρέσβευε είναι αποκαλυπτικός. (Για όποιον έχει αμφιβολίες ας ρίξει μια ματιά εδώ να δει τις πραγματικές σχέσεις με τον φασισμό και τους μηχανισμούς του:
ΔΙΑΚΗΡΥΞΙΣ του στρατηγού Γεωργίου Αϋφαντή, υποψηφίου στις εκλογές με το ΟΧΙ και εδώ για να δει ποιοί είναι οι "φίλοι" του Γεωργίου Αϋφαντή: Αποκλειστικό: Συνέντευξη του ανεξάρτητου Πατριώτη Γεωργίου Μεταξά στον "Μαύρο Κρίνο")
Η ασυλία που μέχρι σήμερα είχε από τον χώρο της πατριωτικής αριστεράς αρχίζει σιγά - σιγά να αίρεται. Ακόμα και αυτοί που θεωρούν σωστές τις αναλύσεις του, αρχίζουν να αντιλαμβάνονται που πολιτικά οδηγούν. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το κείμενο του Κώστα Παλούκη που δημοσιεύεται ως εισαγωγή στο άρθρο του Δ. Καζάκη στο "raskolnikov.gr", το οποίο παραθέτουμε παρακάτω:
Ακολουθεί το κείμενο απο το askolnikov.gr
"Πρόκειται για μια πολύ καλή ανάλυση για τον ρόλο της Ελλάδας και του ελληνικού αστικού κόσμου στο φαινόμενο της μετανάστευσης. Έχω μόνο δύο σημαντικές επισημάνσεις και ουσιαστικές διαφωνίες.
Ο Καζάκης επιχειρεί να εφαρμόσει ένα σχέδιο, να εκφράσει ο ίδιος τα πατριωτικά αντανακλαστικά του ελληνικού λαού και όχι οι εθνικιστές-φασίστες. Για αυτό επιχειρεί να υπερβεί το δίπολο αριστερά-δεξιά. Συνεπώς, η υποψία κατηγορίας ότι αριστερές ΜΚΟ παίζουν το παιχνίδι του συστήματος χέρι-χέρι με τους χρυσαυγίτες είναι μια ακραία και υπερβολική απόληξη μιας καλής ανάλυσης, ιδιαίτερα στην περίπτωση φωτογράφισης συγκεκριμένων αγωνιστών και ρευμάτων. Κατά βάση "παίζει" με το απολίτικο αντιαριστερό "όλοι ίδιοι είναι" που κυρίως εκφράζουν οι κεντρώας ή κεντροδεξιάς προέλευσης ψηφοφόροι και πολίτες, ως συνεπής ακολουθία με τις προηγούμενες κομματικές επιλογές τους και τον προηγούμενο αντικομμουνιστικό τους λόγο (οι αριστεροί του Κολωνακίου κλπ).
Επίσης, η υιοθέτηση του σχήματος περί αφομοιωτικής δύναμης του ελληνισμού για να αποδείξει ότι το ελληνικό έθνος δεν κινδυνεύει από τους μετανάστες είναι ιστορικά προβληματική. Κατά βάση είναι ο μόνος συνεπής συνεχιστής του σχήματος του Σβορώνου, ενός σχήματος που η αριστερά έχει σε όλες της τις εκδοχές εγκαταλείψει, αλλά και που οι κοινωνικές επιστήμες έχουν αποδομήσει οριστικά. Ωστόσο το υιοθετεί ακριβώς για να υπηρετήσει το σχέδιό του, να μιλήσει στους εθνικιστές με τα δικά τους νοητικά εργαλεία, να εντάξει τους ριζοσπαστικοποιημένους πολίτες που φοβούνται τον διεθνισμό-κοσμοπολιτισμό σε ένα ριζοσπαστικό δημοκρατικό γιακωβίνικο πατριωτισμό, να δημιουργήσει μια ριζοσπαστική δημοκρατική ηγεμονία ενσωματώνοντας-ακυρώνοντας τα αντιδραστικά εθνικιστικά αντανακλαστικά, να αναποδογυρίσει δηλαδή τον κυρίαρχο αντιδραστικό εθνικισμό σε δημοκρατικό ανατρεπτικό εθνικισμό. Εξάλλου το σχήμα του Σβορώνου επιτελούσε ακριβώς τον ίδιο ρόλο τότε. Νομίζω πως η οξύτατη κοινωνική και ταξική πόλωση δεν επιτρέπουν στην ευόδωση του "ευφυούς" αυτού σχεδίου για μια κεκαλυμμένη με πατριωτικό-εθνικό ένδυμα αριστερή ηγεμονία. "
askolnikov.gr
Λοιπόν μερικές παρατηρήσεις
Ο αρθρογράφος του enosy.blogspot γράφει οτι ο οικονομίστικος και ταυτόχρονα συνωμοτικός τρόπος ερμηνείας των πραγμάτων προχωράει αρκετά βήματα παραπέρα και ακολουθεί ατραπούς που οδηγούν στον συντηρητισμό και στρώνουν το χαλί για την άνοδο της Ακροδεξιάς.
Το να μιλάει και να γράφει κάποιος με αποδεικτικά στοιχεία,να χρησιμοποιεί τους αριθμούς για να αποδείξει π.χ. οτι τα νούμερα δεν βγαίνουν και θα πάμε σε καινούριο μνημόνιο ή σε νεο psi δεν πιστεύω οτι αυτό μπορεί να θεωρηθεί οικονομίστικο.
Τώρα για τον συνωμοτικό τρόπο ερμηνείας μάλλον ο αρθρογράφος δεν εχει διαβάσει τις δημοσιογραφικές έρευνες που έχουν γίνει απο περιοδικά αλλα και απο sites του διαδικτύου για τον ρόλο τον ΜΚΟ στο ζήτημα του μεταναστευτικού.Δεν έχει ακούσει για τον χορό των δισεκατομμυρίων.Ουσιαστικά χρησιμοποιώντας την λέξη συνωμοσία είναι σαν να αθωώνει ολα αυτά τα κυκλώματα,μιας και ολοι εμείς που προσπαθούμε να αναδείξουμε τον ρόλο τους είμαστε κοινοί συνωμότες.
Σε έρευνα που είχαμε κάνει για το βίβλιο της Ρεπούση είχαμε γράψει για ονόματα της ''αριστεράς''που διαπλέκονται με ονόματα του επειχηρηματικού κύκλου.Όλες αυτές οι δήθεν αριστερές ΜΚΟ,δεν υπήρχε περίπτωση να δρούν ανεξάρτητα χωρίς την υψηλή εποπτεία.
Παρακάτω γράφει '' που οδηγούν στον συντηρητισμό και στρώνουν το χαλί για την άνοδο της Ακροδεξιάς.''
Μα ισα ισα ο Καζάκης δείχνει την διαπλοκή της ακροδεξιάς,μόνο που ο αρθρογράφος μας αυτό το θεωρεί συνωμοσία.Όποιος εχει κάνει τον κόπο να ανοίξει κάποια βιβλία για την άνοδο του φασισμού θα ξέρει πως δημιουργήθηκε ο φασισμός μετά τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο και ποιές ιμπεριαλιστικές δυνάμεις τον εξέθρεψαν.Ο ίδιος ο Καζάκης εχει αναφερθεί αρκετές φορές στην άνοδο και την δημιουργία του φασισμού.Πως έιναι δυνατόν τώρα αυτός ο ίδιος να στρώνει το χαλί της ακροδεξιάς;
Τώρα για ποιά πατριωτική αριστερά μιλά ο αρθρογράφος; Φυσικα οχι για τον χώρο που εκπροσωπεί αυτός μιας και το πατριωτικό στοιχείο δεν υφίσταται.Και αν δεν κάνω λάθος το ΕΠΑΜ είναι μέτωπο για την αποτίναξη της δοσιλογικής χούντας.Δεν είναι ούτε δεξιό ούτε αριστερό.Γιατί ο αρθρογράφος ταμπελιάζει το ΕΠΑΜ σαν κάτι το αριστερό που πρέπει να ζητήσει ασυλία απο κάποιο συγκεκριμένο πολιτικό χώρο;( Κατά τον αρθρογράφο απο την πατριωτική αριστερά).
Μπήκα στον κόπο και έστειλα ενα μήνυμα στα σχόλια.
Διαβάστε: Ό λόγος και η πολιτική της πραγματικής Αριστεράς ιστορικά ήταν αναφορικός με την προτεραιότητα της ταξικής σκοπιάς απέναντι στην εθνική.
Δηλαδή άρτζι μπούρτζι και λουλάς
Του γράφω εδω
Απάντηση: Αν νομίζεις οτι έχουμε κατοχή κ.λ.π..Δηλαδή για αυτόν τον τύπο ΔΕΝ έχουμε κατοχή.
Το υπόλοιπο της απάντησης για το ΕΑΜ δεν με ενδιαφέρει γιατί ο καθένας ανιστόρητος λέει την μπαρούφα του.( Καπέλωμα του ΕΑΜ απο το ΚΚΕ).
Πάμε τώρα στο κείμενο του askolnikov.gr
Το δίπολο αριστερά-δεξιά δεν προσπαθεί να το υπερβεί ο Καζάκης,πλέον αυτό το δίπολο ο Ελληνικός λαός το πετάει στα σκουπίδια απο την στιγμή που οι ηγεσίες και των δυο πόλων τον πουλάνε στις εκ'των εξω επιβληθείσες κατοχικές δυνάμεις.
Αυτό μάλλον δεν εχει αντιληφθεί ο συντάκτης του κειμένου του askolnikov.
Το οτι αριστερές ΜΚΟ παίζουν το παιχνίδι του συστήματος είναι γνωστό,απάντησα σε αυτό πιο πάνω.
Πιο κάτω λέει οτι ο Καζάκης υιοθετεί το σχήμα του Σβορώνου για να μιλήσει στους εθνικιστές με τα δικά τους νοητικά εργαλεία.Εντελώς άτοπο αν ήθελε να απευθυνθεί στους εθνικιστές το κείμενο ολόκληρο θα είχε δομηθεί εντελώς διαφορετικά.
Στο τέλος ο συντάκτης γράφει''Νομίζω πως η οξύτατη κοινωνική και ταξική πόλωση δεν επιτρέπουν στην ευόδωση του "ευφυούς" αυτού σχεδίου για μια κεκαλυμμένη με πατριωτικό-εθνικό ένδυμα αριστερή ηγεμονία. "
Ειλικρινά δεν ξέρω αν ο αρθρογράφος εχει κάποια σχέση με την ζωντανή κοινωνία.Ο Ελληνικός λαός μέσα απο τους κοινωνικούς αγώνες των δυο τελευταίων χρόνων ζητά εθνική και λαική κυριαρχία. Το ενα απο αυτά τα δύο χωρίς το άλλο δεν υφίσταται.Όπως και Δημοκρατία χωρίς πατρίδα δεν υφίσταται. Ποτέ στους δρόμους που περπάτησα και με τους ανθρώπους με τους οποίους μίλησα δεν μου ανέφερε κάποιος για το ταξικό.Αυτό που μου ανέφεραν ήταν οτι θέλουν Δημοκράτια. Δημοκρατία μέσα σε υπερεθνικούς οργανισμούς δεν υφίσταται.Δημοκρατία υφίσταται μέσα σε έθνη κράτη,με την προυπόθεση της λαικής κυριαρχίας.Απο την στιγμη που η Χώρα υφίσταται συντονισμένη εξωτερική επίθεση το ζήτημα δεν είναι ταξικό όπως γράφουν οι παραπάνω κύριοι,αλλά εθνικοαπελευθερωτικό.
Ιωάννης Κ.Δ
Το άρθρο του Καζάκη για το μεταναστευτικό είναι ΕΔΩ
1 σχόλια:
τι να περιμενουμε απ αυτους που σουλατσαριζαν στο μεγαρο μαξιμου εκεινες τις μερες που καταπατηθηκε το συνταγμα και διεπραχθη κοινοβουλευτικο πραξικοπημα και χαριεντιζοντουσαν μαζι με τον δικτατ.Παπαδημο.Θα μιλησουν αυτα τα τσουτσεκια[ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ] για τον Καζακη;μονο τα εναπομειναντα ζομπι στα κομματικα τους υποστεγα μπορουν να πεισουν ακομα.Φυσικα δεν τους απασχολει να πεισουν αφου εχουν αλλους φιλους που ειναι πιο γκλαμουρατοι βαρδινογιαννηδες,λατσηδες,κοκκαληδες...Διαλεξαν με πια μερια θα πανε αυτοι
Δημοσίευση σχολίου