Σε αυτό το ερώτημα κλήθηκε να απαντήσει η κυβέρνηση και - μέσω της ηγεσίας του υπουργείου παιδείας - δίνει σαφή την απάντηση.
Θέλουμε μια κοινωνία εγωπαθών ιδιωτών και όχι ελεύθερων πολιτών.
Πώς ΄΄ περνάει ΄΄ αυτό μέσα από την εκπαίδευση;
Πολύ απλά όπως εξηγεί και ο Ζιζέκ.
Εάν καταργήσει κανείς την αποστολή της παιδείας και ταυτόχρονα εναρμονίσει την επιστημονική σκέψη με τις απαιτήσεις του συστήματος και της αγοράς, ήδη πραγματοποιεί ένα άλμα προς την ΄΄ περίφραξη ΄΄ των πνευματικών προιόντων ή αλλιώς προς την ΄΄ ιδιωτικοποίηση της γενικής διάνοιας΄΄.
Σε αυτή ακριβώς την κατεύθυνση κινείται το νομοσχέδιο για την ανώτατη εκπαίδευση που συζητείται αυτές τις μέρες. Στους μεν πανεπιστημιακούς επιφυλάσσει ένα ρόλο περιορισμένης ευθύνης, περιορισμένης απόφασης και μειωμένης ελευθερίας, τους δε φοιτητές τους αντιμετωπίζει ως πελάτες μιας εταιρείας και όχι ως συνδιαμορφωτές της ακαδημαϊκής ζωής. Ο κατακερματισμός του γνωστικού αντικειμένου, η αστυνόμευση του ίδιου του περιεχομένου της γνώσης, η διάσπαση της ενότητας διδασκαλία–έρευνα, αποτελούν τους νέους όρους για αυτό το εκτρωματικό είδος πανεπιστημιακών ιδρυμάτων που συνδέονται ευθέως πια με τις ανάγκες των αγορών και της παραγωγής.
Οι εξισώσεις που επιχειρούνται είναι φανερές.
Το πανεπιστήμιο – εταιρεία προετοιμάζει ιδιώτες ώστε να είναι αποτελεσματικοί και αποδοτικοί στους όρους και τις απαιτήσεις της αγοράς, η δε επιστημονική γνώση μετατρέπεται σε εμπόρευμα.
Το κράτος δεν εγγυάται πλέον τη χρηματοδότηση των ιδρυμάτων και ανοίγει ο δρόμος της διείσδυσης ιδιωτικών κεφαλαίων κυρίως στον τομέα της έρευνας, ώστε το πανεπιστήμιο να μετατραπεί πλέον σε οικονομικός πυλώνας.
Ζητείται απάντηση. Και η απάντηση πρέπει να δοθεί όχι μόνο από την αριστερά, κοινοβουλευτική και εξωκοινοβουλευτική, που σαφώς και ξεκάθαρα αντιτίθεται σε αυτό το συστημικό μόρφωμα.
Αυτή η απάντηση αφορά σε όλη την κοινωνία, στις οικογένειες, τους νέους και τις νέες.
Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι ολόκληρη η ζωή μας διαμορφώνεται από την ωστική δύναμη των αγορών και από αυτούς που υπηρετούν τις ανάγκες τους.
Έχουμε υποχρέωση απέναντί στους νέους να αφήσουμε μια χαραμάδα ελπίδας και ανθρωπιάς.
Λέει ο δάσκαλος Λιαντίνης : ΄΄Κάτω από τυφλωτικές καταλαμπές και θερινές καταιγίδες κάποιοι κρατούν μέσα τους τον άνθρωπο όρθιο και στο φυσικό του ανάστημα. Που πάει να πει: λεύτερο ΄΄.
Πηγη
Θέλουμε μια κοινωνία εγωπαθών ιδιωτών και όχι ελεύθερων πολιτών.
Πώς ΄΄ περνάει ΄΄ αυτό μέσα από την εκπαίδευση;
Πολύ απλά όπως εξηγεί και ο Ζιζέκ.
Εάν καταργήσει κανείς την αποστολή της παιδείας και ταυτόχρονα εναρμονίσει την επιστημονική σκέψη με τις απαιτήσεις του συστήματος και της αγοράς, ήδη πραγματοποιεί ένα άλμα προς την ΄΄ περίφραξη ΄΄ των πνευματικών προιόντων ή αλλιώς προς την ΄΄ ιδιωτικοποίηση της γενικής διάνοιας΄΄.
Σε αυτή ακριβώς την κατεύθυνση κινείται το νομοσχέδιο για την ανώτατη εκπαίδευση που συζητείται αυτές τις μέρες. Στους μεν πανεπιστημιακούς επιφυλάσσει ένα ρόλο περιορισμένης ευθύνης, περιορισμένης απόφασης και μειωμένης ελευθερίας, τους δε φοιτητές τους αντιμετωπίζει ως πελάτες μιας εταιρείας και όχι ως συνδιαμορφωτές της ακαδημαϊκής ζωής. Ο κατακερματισμός του γνωστικού αντικειμένου, η αστυνόμευση του ίδιου του περιεχομένου της γνώσης, η διάσπαση της ενότητας διδασκαλία–έρευνα, αποτελούν τους νέους όρους για αυτό το εκτρωματικό είδος πανεπιστημιακών ιδρυμάτων που συνδέονται ευθέως πια με τις ανάγκες των αγορών και της παραγωγής.
Οι εξισώσεις που επιχειρούνται είναι φανερές.
Το πανεπιστήμιο – εταιρεία προετοιμάζει ιδιώτες ώστε να είναι αποτελεσματικοί και αποδοτικοί στους όρους και τις απαιτήσεις της αγοράς, η δε επιστημονική γνώση μετατρέπεται σε εμπόρευμα.
Το κράτος δεν εγγυάται πλέον τη χρηματοδότηση των ιδρυμάτων και ανοίγει ο δρόμος της διείσδυσης ιδιωτικών κεφαλαίων κυρίως στον τομέα της έρευνας, ώστε το πανεπιστήμιο να μετατραπεί πλέον σε οικονομικός πυλώνας.
Ζητείται απάντηση. Και η απάντηση πρέπει να δοθεί όχι μόνο από την αριστερά, κοινοβουλευτική και εξωκοινοβουλευτική, που σαφώς και ξεκάθαρα αντιτίθεται σε αυτό το συστημικό μόρφωμα.
Αυτή η απάντηση αφορά σε όλη την κοινωνία, στις οικογένειες, τους νέους και τις νέες.
Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι ολόκληρη η ζωή μας διαμορφώνεται από την ωστική δύναμη των αγορών και από αυτούς που υπηρετούν τις ανάγκες τους.
Έχουμε υποχρέωση απέναντί στους νέους να αφήσουμε μια χαραμάδα ελπίδας και ανθρωπιάς.
Λέει ο δάσκαλος Λιαντίνης : ΄΄Κάτω από τυφλωτικές καταλαμπές και θερινές καταιγίδες κάποιοι κρατούν μέσα τους τον άνθρωπο όρθιο και στο φυσικό του ανάστημα. Που πάει να πει: λεύτερο ΄΄.
Πηγη
16 σχόλια:
Λέει ο δάσκαλος Λιαντίνης : ΄΄Κάτω από τυφλωτικές καταλαμπές και θερινές καταιγίδες κάποιοι κρατούν μέσα τους τον άνθρωπο όρθιο και στο φυσικό του ανάστημα. Που πάει να πει: λεύτερο ΄΄
Με κάθε βήμα της αυτή η Γυναίκα..
με αφήνει πιο ικανοποιημένο και έκπληκτο
από ποτέ.
ΕΥΓΕ. Τέτοιους πολιτικούς θέλουμε.
Να εξηγήσει ο Ζιζέκ, η Σακοράφα και ο λΙαντινισμός, να εξηγήσουν τις θεωρίες τους στον άνεργο πτυχιούχο αλλά φορώντας μάσκα αποφεύγοντας τις ροχάλες...
Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Η γενική κουλτούρα και παιδεία μπορέι να καλλιεργηθεί από τα 6 έως τα 18 χρόνια, στη τριτιβάθμια εκπαίδευση θέλουμε πολίτες παραγωγικούς και όχι δυστυχισμένους που θα παραλάβουβ το πτυχίο για να χαρτζηλικώνονται για χρόνια από τους γονείς τους.
Αρκετά με τον λαϊκισμό και τις υπερφίαλες φούσκες!
An se enoxloun toso ta logia ths...
meine sta ERGA THS mono Arkoun !
Ευτυχισμένους και ελεύθερους πολίτες, δημιουργικούς πολίτες θα το καταλάβαινα, "παραγωγικούς" πολίτες, εξειδικευμένους στις ανάγκες της "αγοράς" και μόνο, όχι. Εκτός από το πρόβλημα της ανεργίας, που σκοπός είναι να το διορθώσουμε όχι να το επιδεινώσουμε, υπάρχει και το πρόβλημα της κοινωνίας το οποίο δεν λύνεται μ΄ ένα μισθό!
@7.03
Ναι, δεν είπα κάτι αντίθετο, υπάρχουν 12 ολόκληρα χρόνια στην α' βάθμια και β' βάθμια εκπαίδευση, να καλλιεργήσουμε παιδεία και υγιή κουλτούρα για τα παιδιά μακριά από βαθμοθηρίες, παπαγαλία κλπ...
Κατά τα πρότυπα του Καποδίστρια
Στη γ' βάθμια εκπαίδευση δεν χρειάζεται να παράγουμε δυστυχσμένες ψυχές χωρίς εργασιακό μέλλον και προοπτική.
Θεωρώ φαρισαϊκές τις ιαχές -δεν αναφέρομαι σε εσένα- περί ελεύθερων πολιτών, ότν αύριο θα είναι σκλαβωμένοι στην ανεργία, την έλλειψη ουσιαστικών θεωρητικών και πρακτικών γνώσεων.
Τα υπόλοιπα είναι και λίγο τρομοκρατία για να συνεχίζεται η υπάρχουσα ασύδοτη κατάσταση
Ο ι κυοφορούμενες αλλαγές που προωθούνται, και έχουν ήδη προκαλέσει τις αντιδράσεις των πρυτάνεων και της παν/μιακής κοινότητας, οδηγούν με συνοπτικές διαδικασίες στο «Πανεπιστήμιο-Εταιρεία» και στη μετατροπή των προγραμμάτων σπουδών σε project. Ο ακραιφνής νεοφιλελευθερισμός που έχει κατακλύσει το κυβερνητικό επιτελείο, και αποτελεί το ιδεολογικό όχημα για τη διάλυση του δημόσιου χώρου και το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, διαπερνά και το συγκεκριμένο νομοσχέδιο
Στόχος των μεταρρυθμίσεων, κατά την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, είναι η αντιμετώπιση της σημερινής παθολογίας της ανώτατης εκπαίδευσης, όπως αυτή αποτυπώνεται στις αργομισθίες των καθηγητών, την πλήρη παράλυση της λειτουργίας των ιδρυμάτων, τις πελατειακές σχέσεις των φοιτητικών παρατάξεων με τα πρυτανικά συμβούλια, την ασυδοσία των φοιτητών και σε ό,τι εν γένει συνιστά τη σημερινή παρακμή στην ανώτατη εκπαίδευση. Η αντιμετώπιση των παραπάνω παθογενειών, που εξέθρεψαν οι πελατειακές σχέσεις και ο νεποτισμός του κομματικού κράτους της Μεταπολίτευσης, σε συνθήκες πλήρους παρασιτισμού και διαφθοράς, θα έβρισκε σίγουρα πολλούς υποστηρικτές. Θα γίνει όμως αυτό με την τρέχουσα νομοθετική ρύθμιση; Δυστυχώς όχι, αφού η υπέρβαση της κρίσης στην ανώτατη εκπαίδευση δεν μπορεί παρά να γίνει με όρους μετάβασης σε μια νέα εποχή, με νέα οράματα και πάνω απ’ όλα νέα κοινωνικά και πολιτικά υποκείμενα, που θα νοηματοδοτήσουν διαφορετικά την αξία της γνώσης ως στοιχείου ατομικής και συλλογικής προόδου.
Αυτό που θα επιφέρει η επερχόμενη ρύθμιση –αν περάσει τελικά– είναι ο φραγμός της πρόσβασης στη γνώση σε εκτεταμένα κομμάτια νέων των μεσαίων και κατώτερων κοινωνικών στρωμάτων. Με βίαιο τρόπο αποκλείεται η δυνατότητα αναπαραγωγής και κοινωνικής ανέλιξης των μικρομεσαίων μέσω της κατοχής του πτυχίου, όπως αυτό πραγματοποιήθηκε στη μεταπολεμική και κυρίως στη μεταπολιτευτική περίοδο
Στα επιμέρους ζητήματα του νέου νομοσχεδίου, τα σημαντικότερα μέτρα που προωθούνται μεταξύ άλλων είναι: Η διοικητική αναδιάρθρωση, οι ρυθμίσεις που αφορούν στην εκπαιδευτική κοινότητα (καθηγητές, φοιτητές), το περιεχόμενο και η διάρθρωση σπουδών, η οργάνωση της παν/μιακής ζωής .
Στη διοικητική αναδιάρθρωση, το σπάσιμο των πελατειακών σχέσεων φοιτητικών νεολαιών-πρυτανικού συμβουλίου θα επιτευχθεί με ένα 15μελές υπερόργανο –το Συμβούλιο του Ιδρύματος– το οποίο θα ασκεί τον πλήρη διοικητικό και λειτουργικό έλεγχο. Η σύνθεση του συμβουλίου: επτά καθηγητές, μέλη ΔΕΠ πλήρους απασχόλησης, ένας φοιτητής και επτά άτομα υψηλών προσόντων, αντικατοπτρίζει την υπαγωγή του ιδρύματος στους τεχνοκράτες της αγοράς, η επιλογή των οποίων θα γίνεται με βασικό κριτήριο τη δυνατότητα άντλησης πόρων. Η δε επιλογή του πρύτανη από διεθνή διαγωνισμό σηματοδοτεί την εμμονή των συντελεστών του νομοσχεδίου στους ικανούς Ευρωπαίους και Αγγλοαμερικάνους τεχνοκράτες, που υποτίθεται είναι οι μόνοι που μπορούν να διοικήσουν αποτελεσματικά τα ιδρύματά μας. Είναι αυτοί στους οποίους εναποθέτει το τρέχον πολιτικό σύστημα τις ελπίδες του για την αναγκαία «μετακένωση» της προόδου στην εκπαιδευτική μας κοινότητα, αφού μια τέτοια διεθνοποίηση δεν βλέπει ποτέ προς τα Βαλκάνια, τη Ρωσία, τον αραβικό κόσμο ή την Ασία –με εξαίρεση την Τουρκία και το Ισραήλ
Αναφορικά με τις ρυθμίσεις για την εκπαιδευτική κοινότητα, ενώ θα έλεγε κανείς ότι το μέτρο της αξιολόγησης των καθηγητών είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, ανακύπτουν πολλές αμφιβολίες σχετικά με τα κριτήρια αυτής της αξιολόγησης, αλλά και τον τρόπο συγκρότησης του Μητρώου Αξιολογητών, αφού και εκεί την πρώτη θέση φαίνεται να έχουν οι «φωταδιστές» της Εσπερίας. Για παράδειγμα, το κατάλληλο μείγμα κριτηρίων θα είναι δυνατό να οδηγήσει σε παύση καθηκόντων καθηγητές που δεν θα είναι αρεστοί ιδεολογικά στο συμβούλιο του ιδρύματος και στον πρύτανη, ή που το μάθημά τους δεν «πουλάει». Παρά το εύηχον των δηλώσεων «πιστοποίηση και αξιολόγηση παντού», η αξιολόγηση των ιδρυμάτων με όρους αγοράς και επιχειρηματικότητας κινδυνεύει να οδηγήσει στο κλείσιμο –αφού θα διακόπτεται η κρατική χρηματοδότηση– σχολές με αντικείμενο θεωρητικό (π.χ. ιστορικό, γλωσσολογία, κοινωνικές επιστήμες κ.λπ), οι οποίες θα μπορούν να επιβιώνουν μόνο εάν βρουν ιδιώτες χορηγούς –γεγονός απίθανο στη σημερινή συγκυρία. Η ολοκληρωτική υπαγωγή της ανώτατης εκπαίδευσης στους νόμους της αγοράς θα οδηγήσει νομοτελειακά σε παρακμή βασικούς τομείς που δεν θα «πουλάνε», όπως η Ιστορία, η Γλώσσα και ο Πολιτισμός, που όμως αποτελούν τα μόνα εφόδια για την υπέρβαση της σημερινής κρίσης στη χώρα μας.
Επιπροσθέτως, η διευθέτηση του ζητήματος των αιωνίων φοιτητών με τη δυνατότητα παράτασης του κύκλου σπουδών μόνο κατά δύο χρόνια μετά τη συμπλήρωση του κύκλου σπουδών, δεν προβλέπει κάποιες μεταβατικές ρυθμίσεις, αφού με απόφαση του ιδρύματος μπορούν να «διαγράφονται αυτοδικαίως». (Η ίδια ρύθμιση προβλέπεται και για όσους δεν ανανεώνουν την εγγραφή τους σε δύο συνεχόμενα εξάμηνα.) Οι ρυθμίσεις αυτές, παρότι θα βρουν πολλούς υποστηρικτές, που αντιδρούν στην αργοσχολία των σημερινών φοιτητών, έγιναν με μοναδικό κριτήριο τη μείωση της κρατικής χρηματοδότησης που δύναται να ζητήσει ένα ίδρυμα με βάση τους εγγεγραμμένους φοιτητές.
Είναι προφανές πως η κυβέρνηση των Μνημονίων ουδόλως ενδιαφέρεται για τις κοινωνικές παρενέργειες που θα δημιουργηθούν από την απώλεια της φοιτητικής ιδιότητας σε χιλιάδες νέους ανθρώπους σε συνθήκες ύφεσης και κατακόρυφης αύξησης της ανεργίας. Ακόμα και η εισαγωγή του θεσμού της μερικής φοίτησης με κοινωνικά κριτήρια για κάποιους προϋποθέτει την απόδειξη ότι εργάζεται για πάνω από 20 ώρες την εβδομάδα, κάτι μάλλον αδύνατο για την πλειονότητα των εργαζόμενων φοιτητών στην άτυπη οικονομία και εν τέλει απευκταίο από τους ίδιους, λόγω της υπαγωγής τους σε φορολογικά βάρη
Η οργάνωση των σπουδών σε τρεις κύκλους, προπτυχιακό τριών χρόνων, διετές μεταπτυχιακό και διδακτορικό, αποτελούν εισαγωγή του αγγλοσαξονικού προτύπου σπουδών, όπως αυτό αποτυπώθηκε στη Διακήρυξη της Μπολόνιας. Το πτυχίο παύει ν’ αποτελεί την αυτοτελή πιστοποίηση του φοιτητή και το εισιτήριό του για την αγορά εργασίας –κάτι που βέβαια έχει απαξιωθεί εδώ και πολλά χρόνια. Αντ’ αυτού εισάγονται ακαδημαϊκές μονάδες 60 ανά έτος σπουδών, ο δε φοιτητής μετατρέπεται σε εκπαιδευόμενο και υποβάλλεται σε μια συνεχή προσπάθεια συλλογής μονάδων στο γενικότερο πλαίσιο της «διά βίου μάθησης» και της αντιστοίχισής τους στο υπό διαμόρφωση εθνικό πλαίσιο προσόντων –αντίστοιχο του ευρωπαϊκού. Είναι προφανής η συσχέτιση των δυνατοτήτων συνέχειας για απόκτηση μονάδων με την οικονομική επιφάνεια του νέου, αφού γενικεύονται τα δίδακτρα για τον μεταπτυχιακό και ενδεχομένως και για τον διδακτορικό τίτλο, γεγονός που καθιστά αυτούς τους κύκλους μη προσβάσιμους για τη μεγάλη μάζα των φοιτητών, στη συγκυρία που διαμορφώνεται. Είναι επίσης εύλογο ότι ο προπτυχιακός κύκλος σπουδών δεν θα έχει σχεδόν κανένα αντίκρισμα στην αγορά εργασίας, αφού ειδικά στο πρώτο έτος οι φοιτητές θα εισάγονται σε σχολές και θα λαμβάνουν γενικές γνώσεις από τα «μενού» των «πιστοποιημένων» μαθημάτων που θα τους προσφέρονται!!
Αναφορικά με την οργάνωση της ζωής στα ιδρύματα, ενδεικτική του καπιταλιστικού φαντασιακού που διακατέχει την πολιτική ηγεσία του υπ. Παιδείας είναι η δημιουργία ανώνυμης εταιρείας –με Προεδρικό Διάταγμα–, για την αξιοποίηση της κινητής και ακίνητης περιουσίας, αλλά και για την οργάνωση των υπηρεσιών φοιτητικής μέριμνας (φοιτητικές εστίες, εστιατόρια, λέσχες κ.λπ). Το ενδεχόμενο συγκρότησης κοινωνικών επιχειρήσεων, ή συνεταιρισμών από ανέργους της περιοχής λειτουργίας του ιδρύματος, συμβάλλοντας έτσι θετικά στο κοινωνικό πρόβλημα, αλλά και στην τόνωση της τοπικής οικονομίας, είναι προφανώς μακρινό σενάριο για τους «σοσιαλιστές» της κυβέρνησης. Τέλος, η προάσπιση του ασύλου ασκείται αποκλειστικά από τον διορισμένο πρύτανη-τεχνοκράτη, ο οποίος μπορεί να ερμηνεύσει κατά το δοκούν την παραβίασή του, αφού ο νόμος αναφέρεται γενικά μόνο στην κατοχύρωση των «ακαδημαϊκών ελευθεριών»
Πιστή στις επιταγές του μνημονίου και της τρόικας, η κυβέρνηση συνεχίζει την αποδόμηση του υποτυπώδους κοινωνικού κράτους της μεταπολίτευσης, μετατρέποντας ολοκληρωτικά τη γνώση σε εμπόρευμα. Η δική μας εκδοχή του παν/μίου θα έθετε ως προϋπόθεση, για την υπέρβαση της σημερινής σαθρότητας, τον κομβικό του ρόλο σ’ ένα στρατηγικό σχέδιο με άξονες: την εθνική ανεξαρτησία, την οικολογική ανασυγκρότηση, την κοινωνική δικαιοσύνη και την εμπέδωση της δημοκρατίας. Αυτά μπορούν να πραγματωθούν μόνο αν διασφαλιστεί ο δημόσιος χαρακτήρας του παν/μίου και διευρυνθεί η συμμετοχή και η λογοδοσία των ιδρυμάτων για τον κοινωνικό, οικονομικό και ερευνητικό τους ρόλο στον ίδιο τον λαό. Αλλά αυτό το όραμα θα πραγματωθεί κυρίως με νέα υλικά –διδασκόντων και φοιτητών– με βασική προϋπόθεση ν’ αντέξουμε ως εθνική και συλλογική οντότητα στους καιρούς που έρχονται.
ΕΜΠΑΙΝΕ ΣΟΦΗ.ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΘΕΛΟΥΜΕ
Η Σακοραφα ποσα χρονια ηταν κολος και βρακι με την πρασινη λαιλαπα;
Που ηταν ολα αυτα τα χρονια;
Δεν καταλαβε τιποτα;Τωρα ηρθε σαν τον αλλον που ελεγε οτι λεφτα υπαρχουν;
Ειναι και αλλοι που την θελουν πρωθυπουργο!!!!!!!Καυμενη πατριδα.
Οσο για το νομοσχεδιο δεν χρειαζονται αναλυσεις και εξηγησεις.Το οτι το "σκεφτηκε" η πρασινη λαιλαπα και ειδικα αυτη η ορκισμενη εχθρος του καθε τι Ορθοδοξου και Ελληνικου...φθανει.
Τα σχολεια μας δεν ειναι σχολεια και αυτο το ξερουν και οι κοτες.Χρειαζονται οχι αλλαγες, αλλα αλετρι,σκαψιμο εκ θεμελιων και απο την αρχη.
Και φυσικα αυτο δεν μπορει να το κανει κανενα λαμογιο που πηρε μερος στην προδοσια της πατριδος,εστω και σαν διακοσμητικο πραμα στην βουλη, τα τελευταια 30 χρονια.
Η Σακοραφα μπορει να εφυγε απο το σκυλοβουλειο,αλλα ποτε δεν ζητησε συγνωμη απο τον κοσμο και ποτε δεν ειπε οτι τζαμπα την πληρωναμε.Γιατι δεν προσφερε ουτε το τοσα δα,σαν αντιπροσωπος δηδεν,του λαου.
Μονο σαν κουκι και αριθμος εξυπηρετουσε και εκτελουσε τας διαταγας του αρχηγου.Ψηφιζε δε οτι της ελεγαν τα πρασινα καθαρματα.
Οχι ποτε ξανα δεν θελουμε να δουμε τετοια αβουλα ανθρωπαρια σαν αντιπροσωπους μας.
Ουτε αυτοι αλλα ουτε και οι απογονοι τους.Σαν παραδειγματισμο.
ΠΡΟΣ ΤΟΝ 11.30
ΒΡΕΣ ΜΟΥ ΕΣΥ ΕΝΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ
@ 7:26
Μπορει να εισαι και εσυ!Αν εισαι τιμιος και αγαπας τον τοπο σου,οχι με λογια αλλα με εργα, μπορει να εισαι εσυ πολυ πιο καλος, να μπεις στη βουλη και να δουλεψης για την πατριδα.
Δεν βλεπετε ποσο αξιοι ηταν αυτοι ολα αυτα τα χρονια;
Ανωμαλοι,κλεφτες,απατεωνες,ριψασπιδες,ψευτες,
γραικυλοι και προδοτες.
Αν δεν εισαι τιποτα απο τα ανωτερω...μπορει και νασαι ΕΣΥ! Αλλα ΑΥΤΟΙ σιγουρα ΟΧΙ.
Δημοσίευση σχολίου