ΚΟΨΟΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΦΙΛΕΤΟ ΤΗΣ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ
Πληθαίνουν οι πληροφορίες τις τελευταίες ώρες περί κατ'αρχήν απόφασης του νέου ισχυρού αφεντικού της Εθνικής Τράπεζας(προσώπου που αποτελεί πολιτική επιλογή της νέας...
κυβέρνησης)κυρίου Αλέξανδρου Τουρκολιά, να προχωρήσει στην παραχώρηση ενός από τα πιο ακριβά «φιλέτα» της Νοτιοανατολικής Μεσογείου, του ιστορικού «Αστέρα Βουλιαγμένης», στην επιχειρηματική αλυσίδα «Dynacom Tankers Management» συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου. Σύμφωνα με όσα λένε στην «δημοκρατία» καλά ενημερωμένοι οικονομικοί κύκλοι της αγοράς, η πώληση έχει συζητηθεί ότι θα κυμανθεί στο μειωτικό για την τεράστια αξία του «Αστέρα» ποσό των 160-250 εκατομμυρίων ευρώ! Την ίδια ώρα χρηματοοικονομικοί παράγοντες επιμένουν ότι ο «Αστέρας» βάσει διεθνών αγοραστικών κανόνων δεν είναι δυνατόν να πωληθεί κάτω από το 1δισ ευρώ. Η απόφαση(εάν τελικά επικυρωθεί)αποτελεί μεγάλο οικονομικό, νομικό και πολιτικό σκάνδαλο. Αναμφίβολα θα βαρύνει την νέα διοίκηση της Εθνικής Τράπεζας η οποία θα πρέπει να εξηγήσει στον ελληνικό λαό πως είναι δυνατόν και με ποια κριτήρια μπορεί να συζητά εν κρυπτώ και χωρίς ανοιχτές δημόσιες διαδικασίες επένδυση fast truck με την διαρροή συγκεκριμένου εφοπλιστικού ονόματος που σημειωτέον στο παρελθόν το όνομα του έχει εμπλακεί σε θορύβους για φορολογικές τριβές με την ελληνική δικαιοσύνη και τους ελεγκτικούς μηχανισμούς του κράτους. Σύμφωνα με δημοσιεύματα ο κ. Προκοπίου είχε ελεγχθεί από κλιμάκιο του ΣΔΟΕ το 2010 μετά από πληροφορίες της ΕΥΠ. Τότε στελέχη του φέρεται να επισκέφθηκαν τα κεντρικά γραφεία του εφοπλιστή και να πήραν μαζί τους τον σκληρό δίσκο του υπολογιστή του. Στα εργαστήρια της Υπηρεσίας ανακάλυψαν πως φέρεται να κατείχε 130 ακίνητα σε όλη την Ελλάδα(σε off shore), για τα οποία αποκόμιζε τεράστια οφέλη(εισοδήματα από ενοίκια κλπ)που δεν τα δήλωνε. Λίγο καιρό αργότερα ο Προκοπίου δημοσιεύεται ότι ήταν το πρόσωπο που δέχτηκε επιβολή προστίμου-μαμούθ ύψους 40 εκ ευρώ αφού θεωρήθηκε ότι δεν πλήρωνε τον ετήσιο φόρο 3%, καθώς και το ΕΤΑΚ. Το όνομα του εφοπλιστή απασχόλησε πάλι την επικαιρότητα το 2011 όταν το περιοδικό «Stern» με τον τίτλο «Οι Έλληνες πεινάνε και οι πλούσιοι βγάζουν έξω τα λεφτά τους» διέδιδε ότι ο εφοπλιστής Γ. Προκοπίου μετέφερε στην Ελβετία 600 εκατ. ευρώ.
Πάντως ο ίδιος μέσω του δικηγόρου του Γ. Στεγανάκη, είχε απαντήσει δημόσια στις αποδιδόμενες μομφές τονίζοντας ότι δεν έχει οφειλές στην Εφορία, ενώ δεν του έχει επιβληθεί το οιοδήποτε πρόστιμο. «Ο κ. Προκοπίου ουδεμία οφειλή καθυστερεί προς οποιαδήποτε ∆ΟΥ, ούτε οιοδήποτε φορολογικό πρόστιμο του έχει επιβληθεί», είχε επισημανθεί στην ανακοίνωση.
Ο εφοπλιστής Γ. Προκοπίου ξεκίνησε ως μηχανικός στα πλοία και είναι ένας από τους 10 πιο ισχυρούς Έλληνες. Μέχρι το 2010 μέσω της Dynacom, κατείχε στόλο σαράντα δεξαμενόπλοιων. Το 2005 τιμήθηκε σε τελετή απονομής των Lloyd's List Greek Awards ως ένας από τους πιο σημαντικούς εκπροσώπους της ελληνικής ναυτιλίας παραλαμβάνοντας το βραβείο της καλύτερης εταιρείας δεξαμενόπλοιων. Θεωρείται ιδιοκτήτης της «Βίλας Κριστίνα» η οποία είναι χτισμένη πάνω στη θάλασσα, ένα από τα στολίδια του Πορτοφίνο, του κοσμοπολίτικου θέρετρου της ιταλικής ριβιέρας. Τέλος στην ιδιοκτησία του φέρεται να ανήκει η ποδοσφαιρική ομάδα Ολυμπιακός Λαυρίου ενώ διαθέτει megayacht που το μέγεθός του υπολογίζεται στα 106 μέτρα.
πηγη
Πληθαίνουν οι πληροφορίες τις τελευταίες ώρες περί κατ'αρχήν απόφασης του νέου ισχυρού αφεντικού της Εθνικής Τράπεζας(προσώπου που αποτελεί πολιτική επιλογή της νέας...
κυβέρνησης)κυρίου Αλέξανδρου Τουρκολιά, να προχωρήσει στην παραχώρηση ενός από τα πιο ακριβά «φιλέτα» της Νοτιοανατολικής Μεσογείου, του ιστορικού «Αστέρα Βουλιαγμένης», στην επιχειρηματική αλυσίδα «Dynacom Tankers Management» συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου. Σύμφωνα με όσα λένε στην «δημοκρατία» καλά ενημερωμένοι οικονομικοί κύκλοι της αγοράς, η πώληση έχει συζητηθεί ότι θα κυμανθεί στο μειωτικό για την τεράστια αξία του «Αστέρα» ποσό των 160-250 εκατομμυρίων ευρώ! Την ίδια ώρα χρηματοοικονομικοί παράγοντες επιμένουν ότι ο «Αστέρας» βάσει διεθνών αγοραστικών κανόνων δεν είναι δυνατόν να πωληθεί κάτω από το 1δισ ευρώ. Η απόφαση(εάν τελικά επικυρωθεί)αποτελεί μεγάλο οικονομικό, νομικό και πολιτικό σκάνδαλο. Αναμφίβολα θα βαρύνει την νέα διοίκηση της Εθνικής Τράπεζας η οποία θα πρέπει να εξηγήσει στον ελληνικό λαό πως είναι δυνατόν και με ποια κριτήρια μπορεί να συζητά εν κρυπτώ και χωρίς ανοιχτές δημόσιες διαδικασίες επένδυση fast truck με την διαρροή συγκεκριμένου εφοπλιστικού ονόματος που σημειωτέον στο παρελθόν το όνομα του έχει εμπλακεί σε θορύβους για φορολογικές τριβές με την ελληνική δικαιοσύνη και τους ελεγκτικούς μηχανισμούς του κράτους. Σύμφωνα με δημοσιεύματα ο κ. Προκοπίου είχε ελεγχθεί από κλιμάκιο του ΣΔΟΕ το 2010 μετά από πληροφορίες της ΕΥΠ. Τότε στελέχη του φέρεται να επισκέφθηκαν τα κεντρικά γραφεία του εφοπλιστή και να πήραν μαζί τους τον σκληρό δίσκο του υπολογιστή του. Στα εργαστήρια της Υπηρεσίας ανακάλυψαν πως φέρεται να κατείχε 130 ακίνητα σε όλη την Ελλάδα(σε off shore), για τα οποία αποκόμιζε τεράστια οφέλη(εισοδήματα από ενοίκια κλπ)που δεν τα δήλωνε. Λίγο καιρό αργότερα ο Προκοπίου δημοσιεύεται ότι ήταν το πρόσωπο που δέχτηκε επιβολή προστίμου-μαμούθ ύψους 40 εκ ευρώ αφού θεωρήθηκε ότι δεν πλήρωνε τον ετήσιο φόρο 3%, καθώς και το ΕΤΑΚ. Το όνομα του εφοπλιστή απασχόλησε πάλι την επικαιρότητα το 2011 όταν το περιοδικό «Stern» με τον τίτλο «Οι Έλληνες πεινάνε και οι πλούσιοι βγάζουν έξω τα λεφτά τους» διέδιδε ότι ο εφοπλιστής Γ. Προκοπίου μετέφερε στην Ελβετία 600 εκατ. ευρώ.
Πάντως ο ίδιος μέσω του δικηγόρου του Γ. Στεγανάκη, είχε απαντήσει δημόσια στις αποδιδόμενες μομφές τονίζοντας ότι δεν έχει οφειλές στην Εφορία, ενώ δεν του έχει επιβληθεί το οιοδήποτε πρόστιμο. «Ο κ. Προκοπίου ουδεμία οφειλή καθυστερεί προς οποιαδήποτε ∆ΟΥ, ούτε οιοδήποτε φορολογικό πρόστιμο του έχει επιβληθεί», είχε επισημανθεί στην ανακοίνωση.
Ο εφοπλιστής Γ. Προκοπίου ξεκίνησε ως μηχανικός στα πλοία και είναι ένας από τους 10 πιο ισχυρούς Έλληνες. Μέχρι το 2010 μέσω της Dynacom, κατείχε στόλο σαράντα δεξαμενόπλοιων. Το 2005 τιμήθηκε σε τελετή απονομής των Lloyd's List Greek Awards ως ένας από τους πιο σημαντικούς εκπροσώπους της ελληνικής ναυτιλίας παραλαμβάνοντας το βραβείο της καλύτερης εταιρείας δεξαμενόπλοιων. Θεωρείται ιδιοκτήτης της «Βίλας Κριστίνα» η οποία είναι χτισμένη πάνω στη θάλασσα, ένα από τα στολίδια του Πορτοφίνο, του κοσμοπολίτικου θέρετρου της ιταλικής ριβιέρας. Τέλος στην ιδιοκτησία του φέρεται να ανήκει η ποδοσφαιρική ομάδα Ολυμπιακός Λαυρίου ενώ διαθέτει megayacht που το μέγεθός του υπολογίζεται στα 106 μέτρα.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου