Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

H Γκρίζα διαφήμιση είναι σημάδι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι μπροστά

Η γκρίζα διαφήμιση στην πολιτική είναι η διαφήμιση με την οποία στοχεύεις την ανάδειξη των μειονεκτημάτων του αντιπάλου και όχι των πλεονεκτημάτων σου...


Η προσφυγή σε τέτοιες μεθόδους έχει σκοπό να μειώσει την απήχηση του αντιπάλου στο εκλογικό σώμα και αποτελεί στην πολιτική την έσχατη λύση. Συνήθως εμφανίζεται πολύ αργά στην προεκλογική εκστρατεία όταν η τάση έχει διαμορφωθεί.

Ακόμη η γκρίζα διαφήμιση επιλέγεται όταν οι δίκες σου δυνάμεις έχουν πιάσει κορφή και δεν εισπράττεις από πουθενά οπότε η μόνη σου ελπίδα είναι η μείωση του αντίπαλου.

 Είναι εμφανές λοιπόν ότι στις μυστικές δημοσκοπήσεις που λαμβάνει η ΝΔ ο ΣΥΡΙΖΑ προηγείται και η μεγαλύτερη ένδειξη για αυτό είναι τα τρία τελευταία σποτάκια της ΝΔ και της ΟΝΝΕΔ ( «Γιατί κύριε» «παρτα ΣΥΡΙΖΑ» «Μπλοφάρουν Μωράκι» που ήταν ο ορισμός της γκρίζας διαφήμισης.
πηγη

1 σχόλιο:

  1. ΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΚΡΥΦΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΚΑ ΝΕΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΠΡΕΣΒΕΙΕΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΠΙΘΑΝΑ ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ-ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΕΝΩ ΤΕΤΑΡΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΑΕΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, ΤΟ ΔΗΜΑΡ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΠΑΛΙΟ ΚΟΜΜΑ ΠΙΘΑΝΟΝ ΤΟ ΚΚΕ Ή ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΙΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΨΗΦΟΙ ΤΟΥ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΜΕΓΑ ΚΑΤΗΦΟΡΟ ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 44% ΣΤΟ !3% ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ 3% ΤΕΛΟΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΗΝ ΕΞΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΠΛΕΟΝ ΒΟΥΛΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή