Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Προς Πασοκ και ΝΔ.



Επειδή δεν θυμόμαστε καλά αυτό το είχατε καταδικάσει;

2 σχόλια:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=FQwxi3eKW_I Η ΑΠΑΝΘΡΩΠΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΚΟΒΟΥΛΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό ειναι σοσιαλιστικό ξύλο και δεν πονάει.Το δεξιό πονάει και τους τσούζει γιατί έρχεται επιτέλους η ώρα να λογοδοτήσει όλη η σαπίλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή