Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Η ΚΟΤΑ ΠΟΥ ΕΣΙΩΠΗΣΕ:Δήλωση Προκόπη Παυλόπουλου:”αν σηκωνόμουν όρθιος, θα τον σκότωνα”

d4a88145ab182dc22b92430f1e54886c XL Δήλωση Προκόπη Παυλόπουλου:αν σηκωνόμουν όρθιος, θα τον σκότωναΠολύ άσχημη εντύπωση προκάλεσε η στάση του Προκόπη Παυλόπουλου κατά τη διάρκεια της επίθεσης του Ηλία Κασιδιάρη κατά της Λιάνας Κανέλλη και της Ρένας Δούρου, αφού ο κ. Παυλόπουλος δεν σηκώθηκε καν από την καρέκλα του και παρακολουθούσε ατάραχος σαν Βούδας. Πριν από λίγο, ο Προκόπης Παυλόπουλος έβαλε τα πράγματα στη θέση τους, κάνοντας την εξής δήλωση: «Δεν σηκώθηκα από την καρέκλα μου όταν ο Κασιδιάρης επιτέθηκε με μπουνιές στην Λιάνα Κανέλλη, γιατί δεν μπορώ να ελέγξω τη δύναμή μου και φοβήθηκα πως, αν...
σηκωνόμουν όρθιος, θα τον σκότωνα»


 http://pitsirikos.net

14 σχόλια:

  1. ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΕΣΤΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σιγά Προκοπη μην σκισεις κανά καλτσον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχχοχοχοχοχοχοχο
    γεια σου ρε Προκοπη ninja

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου φαίνεται πως θα σταματήσουμε τα ανέκδοτα με τον τσακ νόρις και θα αρχίσουμε τα ανέκδοτα με τον προκόπη.
    Τόση βαρβατήλα ρε παιδί μου δεν την αντέχω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κυριε σουπερπακη ας σοβαρευτουμε λιγο δεν σηκωθηκατε μην φανει το βρακακι σας που αλλαξε χρωμα ταυτοχρονα με το χλωμιασμενο σας μουτρακι. αντε τωρα στη μαμα σου να σε κανει ντα.καλο παιδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΒΡΕ ΚΟΤΑ ΕΣΕΝΑ ΗΘΕΛΕ Ο ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ.............ΝΑ ΣΟΥ ΠΗΓΕ .......ΕΜΑΘΕΣ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΜΑΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΣ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΣΟΥ ΠΟΥΛΗΜΕΝΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΙ ΕΙΠΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ..............ΚΑΙ ΘΑ ΦΟΒΟΤΑΝ Ο ΚΑΣΣΗΔΙΑΡΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΦΕΥΓΕ Ε? ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΥΠΝΗΣΕ Ο ΧΕΣΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΕ ΓΕΜΑΤΑ ΒΡΑΚΙΑ,ΑΝΤΕ ΡΕ ΚΟΠΡΙΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ ΑΚΟΜΑ ΧΑΙΒΑΝΙ Ε ΧΑΙΒΑΝΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΑ ΜΠΑΝΙΟ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΧΕΣΤΗ ΠΑΝΩ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΒΟ.......................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σιγα ρε προκοπη κατουρα λιγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αταραχος εμεινες Άκη μου όπως αταραχοι μένετε όλοι απέναντι σε ότι περνάει ο ελληνικός Λαος!!!
    Φτου σας!!!! Η αναισθησια σας δεν έχει όρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παλι καλα που εμεινε καθιστος γιατι αν ορθοταν θα εφευγε η κουραδα τσουλιθρα.ο κουρας ειπε και ελαλισε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Tρέμετε Μογγόλια έρχεται ο μαινόμενος Πάκης.Καμαρώστε τον Έλληνα Χάλκ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. σιγά τον σούπερμαν Μας φτάνει ο νόμος που έφτιαξε με το μπονους στο πρώτο κόμμα Ντροπή για αυτούς που τον ψήφησαν και πολύ χειρότερο για αυτούς που τον καλούν στα πανελ

    ΑπάντησηΔιαγραφή