Πωλούνται like σε πολιτικούς εν αγνοία των χρηστών;
Tις τελευταίες μέρες έχουμε γίνει δέκτες καταγγελιών από δεκάδες αναγνώστες μας οι οποίοι μας αναφέρουν ότι στο δημοφιλές δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης facebook εμφανίζονται να έχουν κάνει like σε σελίδες πολιτικών χωρίς ποτέ να έχουν κάνει! Οι περισσότερες καταγγελίες αφορούν στην σελίδα του...
προέδρου μεγάλου κόμματος. Τι κρύβεται πίσω από αυτό το παράδοξο; Σίγουρα όχι κάποιο μεταφυσικό φαινόμενο αλλά καλοπληρωμένη διαφήμιση. Όπως μας εξηγεί ο εκπρόσωπος της ομάδας internet now, πρώην πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Χρηστών Ιντερνετ, Νίκος Βασιλάκος “πρόκειται για γκρίζα διαφήμιση των πολιτικών η οποία εμφανίζεται σε χώρο που ακολουθεί το scroll down της σελίδας. Η διαφήμιση αυτή είναι ακριβή και το κόστος της ξεκινά από τα 50 ευρώ την ημέρα για 20 like και φτάνει τα 1000 ευρώ τη μέρα για 250-300 like όπως εκτιμώ ότι συμβαίνει στην σελίδα του προέδρου του συγκεκριμένου κόμματος. Όσον αφορά τα like πρόκειται για “πονηριά” του facebook καθώς αν κοιτάξετε προσεκτικότερα θα διαπιστώσετε ότι αναφέρεται ότι κάποιοι χρήστες “ενδέχεται” να έχουν κάνει like ωστόσο τα ονόματά τους εμφανίζονται κάτω από την διαφήμιση με τον ίδιο ακριβώς τρόπο αν είχαν κάνει!” "Θύμα της διαφήμισης" έπεσε και ο πρόεδρος της πανελλήνιας ένωσης καταναλωτών Μιχάλης Τσιφάκης, ο οποίος εμφανίζεται να έχει κάνει like στην σελίδα του εν λόγω προέδρου, κάτι που διαψεύδει κατηγορηματικά!!!
προέδρου μεγάλου κόμματος. Τι κρύβεται πίσω από αυτό το παράδοξο; Σίγουρα όχι κάποιο μεταφυσικό φαινόμενο αλλά καλοπληρωμένη διαφήμιση. Όπως μας εξηγεί ο εκπρόσωπος της ομάδας internet now, πρώην πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Χρηστών Ιντερνετ, Νίκος Βασιλάκος “πρόκειται για γκρίζα διαφήμιση των πολιτικών η οποία εμφανίζεται σε χώρο που ακολουθεί το scroll down της σελίδας. Η διαφήμιση αυτή είναι ακριβή και το κόστος της ξεκινά από τα 50 ευρώ την ημέρα για 20 like και φτάνει τα 1000 ευρώ τη μέρα για 250-300 like όπως εκτιμώ ότι συμβαίνει στην σελίδα του προέδρου του συγκεκριμένου κόμματος. Όσον αφορά τα like πρόκειται για “πονηριά” του facebook καθώς αν κοιτάξετε προσεκτικότερα θα διαπιστώσετε ότι αναφέρεται ότι κάποιοι χρήστες “ενδέχεται” να έχουν κάνει like ωστόσο τα ονόματά τους εμφανίζονται κάτω από την διαφήμιση με τον ίδιο ακριβώς τρόπο αν είχαν κάνει!” "Θύμα της διαφήμισης" έπεσε και ο πρόεδρος της πανελλήνιας ένωσης καταναλωτών Μιχάλης Τσιφάκης, ο οποίος εμφανίζεται να έχει κάνει like στην σελίδα του εν λόγω προέδρου, κάτι που διαψεύδει κατηγορηματικά!!!
Ας έχουμε την έννοια μας τι θα ψηφίσουμε και για τα like δεν πειράζει αυτά δεν τους εκλέγουν.
ΑπάντησηΔιαγραφή