Προσπάθειες για την «εισαγωγή» 1.000 οδηγών ταξί από την Ελλάδα καταβάλλουν έλληνες ιδιοκτήτες ταξί της Μελβούρνης. «Έχουμε μεγάλη έλλειψη οδηγών ταξί» λέει ο Ηρακλής Κατσιαμπάνης της εταιρίας TaxiLink που διαθέτει 150 αυτοκίνητα και όπως λέει «τα περισσότερα δεν κυκλοφορούν λόγω...
έλλειψης οδηγών».
Σε ανάλογη κατάσταση βρίσκονται και άλλες εταιρίες ταξί....
πολλές από τις οποίες ελέγχονται από Έλληνες, όπως είναι η Ambassador Taxis.
Ο κ. Κατσιαμπάνης μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων υποστηρίζει ότι η επιλογή των οδηγών θα γίνει μετά από ειδικά σεμινάρια που θα διεξαχθούν στην Αθήνα.
Μέχρι στιγμής πάντως, το θέμα αυτό δεν έχει συζητηθεί με το αυστραλιανό υπουργείο Μετανάστευσης για να διαπιστωθεί αν θα χορηγηθεί βίζα στους ενδιαφερόμενους.
Ο κ. Κατσιαμπάνης και οι συνάδελφοί του εκτιμούν ότι οι γραφειοκρατικές διαδικασίες θα ξεπεραστούν.
«Πιστεύουμε», είπε, «ότι θα μπορεί να δοθεί φοιτητική βίζα στους ενδιαφερόμενους. Ήδη εμείς δημιουργήσαμε την σχολή Australian Taxi Academy, η λειτουργία της οποίας ξεκινά στις 2 Απριλίου και όπου όσοι επιλεγούν θα κάνουν εντατικά μαθήματα για να γίνουν άριστοι οδηγοί ταξί, σύμφωνα με τις αυστραλιανές προδιαγραφές».
Ο κ. Κατσιαμπάνης σημειώνει πως τα δίδακτρα της φοίτησης θα τα επιβαρυνθεί η Ακαδημία.
Σημειώνεται πως όσοι παίρνουν φοιτητική βίζα έχουν το δικαίωμα να εργάζονται 20 ώρες την εβδομάδα και απεριόριστες ώρες κατά τη διάρκεια των διακοπών.
Ο κ. Κατσιαμπάνης αισιοδοξεί πως με το σύστημα αυτό «σύντομα θα μονιμοποιηθούν οι επιλεγέντες».
Η κίνηση προβλήθηκε και από την ημερήσια εφημερίδα The Herald Sun που γράφει ότι «θα προσφερθεί εγγυημένη εργασία και καλή ποιότητα ζωής σ' αυτούς που θα επιλεγούν».
Ο κ. Κατσιαμπάνης λέει πως ένας οδηγός ταξί που θα εργάζεται έξι μέρες την εβδομάδα, δώδεκα ώρες την ημέρα μπορεί να κερδίζει περίπου χίλια δολάρια καθαρά εβδομαδιαίως.
Την κίνηση επιδοκιμάζει και ο ομογενής Λούις Γιαννίκος με 30 χρόνια πείρα στο τιμόνι.
«Όταν ξεκίνησα εγώ το 80% των οδηγών ταξί της Μελβούρνης ήταν Έλληνες. Τώρα δεν είναι ούτε το 10%» λέει.
Αξίζει να σημειωθεί πως έλλειψη οδηγών ταξί έχουν και οι άλλες μεγάλες πόλεις της Αυστραλίας και αν η προσπάθεια της Μελβούρνης στεφθεί από επιτυχία αναμένεται να επιχειρηθεί και από τις άλλες πόλεις η προσέλκυση οδηγών ταξί από την Ελλάδα.
έλλειψης οδηγών».
Σε ανάλογη κατάσταση βρίσκονται και άλλες εταιρίες ταξί....
πολλές από τις οποίες ελέγχονται από Έλληνες, όπως είναι η Ambassador Taxis.
Ο κ. Κατσιαμπάνης μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων υποστηρίζει ότι η επιλογή των οδηγών θα γίνει μετά από ειδικά σεμινάρια που θα διεξαχθούν στην Αθήνα.
Μέχρι στιγμής πάντως, το θέμα αυτό δεν έχει συζητηθεί με το αυστραλιανό υπουργείο Μετανάστευσης για να διαπιστωθεί αν θα χορηγηθεί βίζα στους ενδιαφερόμενους.
Ο κ. Κατσιαμπάνης και οι συνάδελφοί του εκτιμούν ότι οι γραφειοκρατικές διαδικασίες θα ξεπεραστούν.
«Πιστεύουμε», είπε, «ότι θα μπορεί να δοθεί φοιτητική βίζα στους ενδιαφερόμενους. Ήδη εμείς δημιουργήσαμε την σχολή Australian Taxi Academy, η λειτουργία της οποίας ξεκινά στις 2 Απριλίου και όπου όσοι επιλεγούν θα κάνουν εντατικά μαθήματα για να γίνουν άριστοι οδηγοί ταξί, σύμφωνα με τις αυστραλιανές προδιαγραφές».
Ο κ. Κατσιαμπάνης σημειώνει πως τα δίδακτρα της φοίτησης θα τα επιβαρυνθεί η Ακαδημία.
Σημειώνεται πως όσοι παίρνουν φοιτητική βίζα έχουν το δικαίωμα να εργάζονται 20 ώρες την εβδομάδα και απεριόριστες ώρες κατά τη διάρκεια των διακοπών.
Ο κ. Κατσιαμπάνης αισιοδοξεί πως με το σύστημα αυτό «σύντομα θα μονιμοποιηθούν οι επιλεγέντες».
Η κίνηση προβλήθηκε και από την ημερήσια εφημερίδα The Herald Sun που γράφει ότι «θα προσφερθεί εγγυημένη εργασία και καλή ποιότητα ζωής σ' αυτούς που θα επιλεγούν».
Ο κ. Κατσιαμπάνης λέει πως ένας οδηγός ταξί που θα εργάζεται έξι μέρες την εβδομάδα, δώδεκα ώρες την ημέρα μπορεί να κερδίζει περίπου χίλια δολάρια καθαρά εβδομαδιαίως.
Την κίνηση επιδοκιμάζει και ο ομογενής Λούις Γιαννίκος με 30 χρόνια πείρα στο τιμόνι.
«Όταν ξεκίνησα εγώ το 80% των οδηγών ταξί της Μελβούρνης ήταν Έλληνες. Τώρα δεν είναι ούτε το 10%» λέει.
Αξίζει να σημειωθεί πως έλλειψη οδηγών ταξί έχουν και οι άλλες μεγάλες πόλεις της Αυστραλίας και αν η προσπάθεια της Μελβούρνης στεφθεί από επιτυχία αναμένεται να επιχειρηθεί και από τις άλλες πόλεις η προσέλκυση οδηγών ταξί από την Ελλάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου