Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Σχετικά με Καζάκη και Μακεδονία..

Ο ΚΑΖΑΚΗΣ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΨΕΥΔΟΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΔΙΩΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΙΟΝ ΤΟΥ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ. ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΠΛΟΦΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΙ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ ΣΑΝ ΚΡΑΤΟΣ.ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ..ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΨΕΥΔΟΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΥΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ;

ΕΝΩΜΕΝΗ ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΑ, ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΑΣ !
αναγνώστης...

21 σχόλια:

  1. Ναι οκ και τι εγινε?
    Θα αλλαξει κατι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΑ 5 ΠΡΟΤΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΠΑΜ

    1. - Μη αναγνώριση του δημόσιου χρέους
    2.- Πρέπει να ανατραπεί εδώ και τώρα ολόκληρο το
    οικοδόμημα των συμφωνιών, δεσμεύσεων, παρεμβάσεων και μέτρων
    3. – Αναθεώρηση των σχέσεών μας με την ΕΕ με πρώτο βήμα την
    έξοδο από τη ζώνη του ευρώ και την υιοθέτηση εθνικού νομίσματος
    4. - Η πρώτη πράξη εξιλέωσης της ελληνικής κοινωνίας από τα
    ανομήματα των κυβερνώντων της είναι να καθίσουν στο εδώλιο
    5. – Η διάσωση της χώρας δεν μπορεί να επιτευχθεί με τον λαό
    στον «γύψο» ούτε με οικουμενικές και υπερκομματικές κυβερνήσεις
    εκφασισμού της πολιτικής ζωής. Η διέξοδος από την κρίση απαιτεί
    περισσότερη, βαθύτερη και όχι λιγότερη δημοκρατία.

    ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ 5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ποια είπαμε ότι είναι η θέση του για τη λαθρομετανάστευση? δε βλέπω στα προτάματα πουθενά αυτό το θέμα. Μάλον θα είναι ανύπαρκτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 5:35
    Οταν λέτε κάτι θα πρέπει να γνωρίζετε στοιχειώδη πράγματα.Οχι να λές και τι έγινε; Αν δεν γνωρίζεις ρώτα να μάθεις.
    Οταν ένα κράτος όπ ως η Ελλάδα δεν αναγνωρίσει τα Σκόπια με οποιαδήποτε ονομασία αυτό σημαίνει κανμμία διπλωματική εμπορικη σχέση, πλήρες εμπαργκο.Θεωρείται Ψευδοκράτος.Ξερεις τι αγώνες έδινε το Ισραήλ για να το αναγνωρίσει η Αίγυπτος;Ξερεις τι αγώνες έκανε το Ισραήλ Για να το αναγνωρίσει η Ελλάδα;Ξερεις τι σημαίνει όταν σήμερα λέμε ψευδοκράτος της Βορειας Κύπρου;Που να ξέρεις.Τι ώρα βγαίνει η Μενεγάκη σίγοιυρτα ξέρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλέ μου 5:35, αν τα ελεγε αυτα η ηγεσία της χώρας σου, πιστεύεις ότι θα άλλαζε κάτι ή όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 5:59
    Νομίζω ότι απευθύνομαι σε ανθρώπους με στοιχειώδες επίπεδο αντίληψης .Εσύ άραγε έχεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν περιμένουμε να συμφωνήσουμε σε όλα, δεν θα κάνουμε τίποτα ποτέ. Αν δεν ενωθούμε σε κάποιους βασικούς στόχους, δεν θα μπορέσουμε να ξεσηκωθούμε και να πάρουμε τη χώρα μας πίσω.
    Ας διώξουμε τους κατακτητές και τους λακέδες τους, να εγκαταστήσουμε μια μίνιμουμ δημοκρατία στη χώρα, και μετά συζητάμε και αποφασίζουμε εμείς, σαν λαός (όχι κάποιοι "φωτισμένοι" για λογαριασμό μας), για τους μετανάστες, για τα σλαβοσκόπια, για οτιδήποτε απασχολεί την ελληνική κοινωνία.
    Τα 5 προτάγματα που έβαλε ο φίλος παραπάνω, με βρίσκουν απολύτως σύμφωνο. Ποιος άλλωστε θα διαφωνήσει με αυτά; Ας ενωθούμε λοιπόν σε αυτά και βρίσκουμε τα υπόλοιπα μετά την απελευθέρωση. Οτιδήποτε άλλο, θεωρώ πως είναι εκ του πονηρού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΛΟΙΠΟΝ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ ΑΚΟΥΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΙ ΛΕΕΙ :

    ΑΝ ΔΕ ΒΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ... ΓΙΑΤΙ ;;;

    ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΟΥΒΛΙΝΟ 1 ΚΑΙ ΔΟΥΒΛΙΝΟ 2 ΚΑΙ ΟΣΟ ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΟΡΤΩΘΕΙΣ ...

    Ο ΚΑΖΑΚΗΣ ΛΕΕΙ: ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε. ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΟΙΓΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟ...

    ΔΕ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ... ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΛΑΘΟΣ Ο ΤΥΠΟΣ ;;;

    ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕ ΨΑΧΝΕΣΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΚΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΨΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε παιδιά δηλαδή θα τρελαθούμε κιόλας; Τι θα πει αν αλλάξει κάτι η όχι εάν ονομαστουν τα σκοπια Μακεδονια!! Δεν είναι το θέμα αν αλλάξει κάτι αλλά εμείς,σαν κράτος,σαν έθνος,τι καρύδια έχουμε. Δεν νοείται να αφήνουμε να αιωρείται ότι το μόρφωμα από δίπλα θέλει να κλέψει την ιστορία μας. Ούτε επίσης το άλλο έκτρωμα εξ Ανατολας να μην μας αφήνει να οριοθετησουμε την ΑΟΖ μας. Αυτά όλα θα τα βρούμε μπροστά μας και μάλιστα χωρίς πλέον να μπορούμε να κάνουμε τίποτα εάν δεν τα κόψουμε εν τη γεννέσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΡΕ 8¨50 Η ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΟΥ ΔΟΥΒΛΙΝΟΥ ΜΙΛΑΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?
    ΕΓΩ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΠΟΥ ΜΕΝΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΗ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?
    ΕΔΩ ΑΜΑ ΓΙΝΗ ΚΑΤΙ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝ ΣΕ ΚΑΤΙ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑξη ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥς ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ.
    ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑδα ΑΠΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΜΕΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ,ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?
    ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΠΕΡΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΗ ?
    ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ.ΚΣΕΚΟΛΑ ΜΕ ΤΑ ΔΟΥΒΛΙΝΑ ΚΑΙ ΤΙς ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΕΤΑΝΕ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΞΥΠΝΑ ΝΑ ΔΗς ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΛΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΛΑ ΕΔΩ ΝΑ ΔΗς ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 10:22 δεν μπορούμε να τους στείλουμε πίσω, γιατί δεν τους δέχονται οι χώρες τους, εξυπνάκια της πλάκας.
    Ούτε στην ευρώπη μπορούν να πάνε, παρότι αυτός είναι ο προορισμός τους και όχι η Ελλάδα, επειδή λόγω των συνθηκών που έχουν υπογράψει οι έλληνες προδότες, δεν έχουμε το δικαίωμα να τους δώσουμε χαρτιά για εκεί.
    Τι να τους κάνεις μετά; Να τους πετάξεις στη θάλασσα;
    Μόνο αν σταματήσουμε να αναγνωρίζουμε τις ευρωπαϊκές συνθήκες, θα μπορούμε να τους στείλουμε όπου θέλουν και να αδειάσει ο τόπος.
    Αφού όμως τα κάνουν όμορφα στην Ιταλία, μείνε εκεί ζωντόβολο να περνάς ωραία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Επειδή ο 10:22 φαίνεται πόσο αμόρφωτος τσαρλατάνος είναι, να πούμε ότι η συνθήκη του Δουβλίνου είναι αυτή που λέει πως ΟΛΟΙ οι λαθρομετανάστες των Ευρωπαϊκών χωρών πρέπει να επαναπροωθούνται στις χώρες απ'όπου εισήχθησαν στην ΕΕ.εαν δεν μετατέπει αυτή η συνθήκη τις μεσογειακές χώρες σε σκουπιδοτενεκέ ανθρώπινης απελπισίας όπως πολύ σωστά είχε πεί και ο Δ.Καζάκης τότε τι κάνει ; μόνο εκτός της ΕΕ μπορείς να έχεις εσωτερική/εξωτερική πολιτική σύμφωνα με τα συμφέροντά σου πάρτε το χαμπάρι...

    Συμφωνώ κι εγώ και με την τοποθέτηση για τα Σκόπια του Καζάκη και για την συνθήκη του Δουβλίνου όσον αφορά την λαθρομετανάστευση.οι υπόλοιποι απλώς κάνουν σαν παιδιά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Καζάκης είναι δέσμιος των ιδεοληψιών του. Το πείραμα "Γιουγκοσλαβία" απέτυχε ιστορικά. Ήταν ένα τεχνιτό δημιούργημα, όπως και άλλα (Τσεχοσλοβακία, ΕΣΣΔ, Αυστρουγγαρία, κτλ). Σαφώς και προτεκτοράτα στυλ Σκόπια, Κόσοβο, Μαυροβούνιο, Βοσνία, Μολδαβία ΔΕΝ πρέπει να υπάρχουν γιατί εμποδίζουν την Βαλκανική συννενόηση και είναι όργανα εξωβαλκανικών επεμβάσεων.
    Συγκεκριμένα, αν διαλυθούν τα σκόπια, αυτοί που πρέπει να λάβουν το μεγαλύτερο κομμάτι εθνολογικά και ιστορικά είναι οι Βούλγαροι. Εμείς και οι Αλβανοί δικαιούμαστε απο ένα μικρότερο μέρος. Γιουγκοσλάβοι ΔΕΝ υπάρχουν. Υπάρχουν Σέρβοι και έχουν τη μικρότερη παρουσία ιστορικά στον γεωγραφικό τόπο των σημερινών σκοπίων, σε σχέση με τους άλλους 3 λαούς. Ο πυρήνας του κράτους της μεσαιωνικής Βουλγαρίας ήταν στην περιοχή της Οχρίδας. Τα σημερινά Σκόπια είναι "πιο Βουλγαρία" απο ότι για παράδειγμα η σημερινή νότια Βουλγαρία. Τα σκοπιανικά είναι Βουλγαρική διάλεκτος, και στον πόλεμο οι σκοπιανοί είχαν πάει με το μέρος των Βουλγάρων και οχι των Σέρβων.
    Απο την άλλη κατα ομολογία του ίδιου του Γκλιγκόροφ υπάρχουν εκεί 200.000 Έλληνες και ελληνογενείς βλάχοι. Στα δυτικά υπάρχουν συμπαγείς αλβανικοί πλυθησμοί. Άρα για πια "Γιουγκοσλαβία" μιλάει ο Καζάκης;
    Αυτά που λέει κρύβουν επικύνδινες σκέψεις στο πίσω μέρος του κεφαλίου του. Σκέψεις που εφαρμόστικαν , ή επιχείρησαν να εφαρμοστούν στο παρελθον προκαλώντας ποτάμια αίματος. Βαλκανική συννενόηση ΠΡΕΠΕΙ να υπάρξει, αλλα οι Βαλκάνιοι λαοί είναι διακριτοί και δεν μπορούν να ΕΝΩΘΟΥΝ σε ένα κράτος. Αυτό φαίνεται είναι η ονείρωξη του κομμουνιστή Καζάκη.
    Ο στρατηγικός στόχος των Βαλκανικών εθνών (Έλληνες, Βούλγαροι, Σέρβοι, Ρουμάνοι, Αλβανοί, Κροάτες) θα πρέπει να είναι η απορώφηση των δυτικών τεχνικών προτεκτοράτων στους εθνικούς τους κορμούς, έπειτα η αμοιβαία αναγνώριση των νέων συνόρων μια δια παντώς ακόμα και με ανταλλαγές πλυθησμών όπου κρίνεται απαραίτητο και τέλος η σύμπηξη Βαλκανικής στρατιωτικής και οικονομικής συμμαχίας με κοινή εξωτερική, αμυντική, νομισματική πολιτική ΜΕ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΟΜΩΣ της εθνικης ανεξαρτησίας του κάθε Βαλκανικού λαού.
    Τα ομοσπονδιακά πειράματα έχουν αποτύχει ιστορικά, οι λαοί θέλουν να είναι κυρίαρχοι και να αναπτύσονται ξεχωριστά στη βάση των εθνικών τους κρατών. Το εθνικό κράτος δεν συνεπάγεται ιμπεριαλισμό, μπορούν κάλλιστα οι βαλκάνιοι να συνενοηθούν στη βάση της κοινής βυζαντινής - αντιστασιακής (προς ίδιους εχθρούς) κληρονομιάς τους και του κοινού γεωπολιτικού τους πεπρωμένου. ΔΕΝ μπορείς ΄'ομως να τους μαντρώσεις σε ενα κοινό κράτος. Αυτό πρέπει να το καταλάβει ο Καζάκης και να εγκαταλήψει τα παλαιοκομμουνιστικά φετιχ του περι "ομοσπονδίας", αν και πρώτα πεθαίνει ο άνθρωπος και μετά βγαίνει το χούϊ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 11:30 μ.μ. συμφωνώ με όσα λες και μπορεί η Γιουγκοσλαβία να ήτανε ένα συνονθύλευμα λαών τεχνητός δημιουργημένο αλλά είχε αρκετά παλιά ιστορία απο τότε που ήτανε βασίλειο.εαν δείς το ντοκιμαντέρ Το Βάρος των αλυσίδων (http://www.veoh.com/watch/v24508804xkke2z4H?h1=%CE%A4%CE%BF+%CE%B2%CE%AC%CF%81%CE%BF%CF%82+%CF%84%CF%89%CE%BD+%CE%B1%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B4%CF%89%CE%BD) θα καταλάβεις ότι η Γιουγκοσλαβία συγκεκριμένα διαμελίστηκε γιατί είχε μετατραπεί στην 4η καλύτερη οικονομία της Ευρώπης και είχε και τον 4ο καλύτερο στρατό και οι πολίτες πραγματικά ευημερούσαν. Αλλά ακόμα και η δική σου πρόταση που μπορεί να φαίνεται και πιο ρεαλιστική - πραγματική και ορθή θα έπρεπε να ξεκινήσει με την μη αναγνώριση του προτεκτοράτου και όχι με την τραμπάλα της ονομασίας.
    Και πίστεψέ με δεν είμαι κομμουνιστής και ο Καζάκης έχει πολύ πιο ορθό λόγο και σκέψη για το έθνος απο πολλούς τσαρλατάνους δεξιούλιδες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φίλε 11.48 συμφωνώ με αυτά που λες για Γιουγκοσλαβία. Τα γνωρίζω απο πρώτο χέρι. Ο πατέρας μου πήγαινε Γιουγκοσλαβία το 70 και μου έχει μεταφέρει τις άριστες εντυπώσεις του. Απο τις αρχές τις δεκαετίας του 50 είχαν ανπτύξει βαριά βιομηχανία. Εδώ εκείνη την εποχή αδειάζε η ύπαιθρος για Αθηνα - Γερμανία απο τους μεταπράτες δωσίλογους που κυβερνούσαν και τότε.
    Αλλα το πόσο και το πως θα αναπτυχθεί μια χώρα είναι θέμα του συστήματος που θα ακολουθήσει.
    Σαφώς και τη Γιουγκοσλαβία τη διέλυσαν οι Γερμανοί με τους Αμερικάνους. Πως όμως μπόρεσαν να τη διαλύσουν; Εκμεταλευόμενοι τα ήδη υπάρχοντα προβλήματα, βασικά μεταξύ των 2 κυρίων εθνών Σέρβων - Κροατών. Οι οποίοι μπορεί να είναι συγγενεις φυλετικά, αλλα έχουν ακολουθήσει τελειως διαφορετικούς ιστορικούς δρόμους. Οι Σέρβοι ανήκαν στη σφαίρα επιροής του βυζαντίου και της ορθοδοξίας, ενώ οι Κροάτες στη σφαίρα επιροής του Παπα και των Γερμανών. Ελάχιστα συνέδεαν τους 2 λαούς. Όπως ελάχιστα συνέδεαν τους βαλτικούς λαούς με τους Ρώσους. Αυτά τα πειράματα απέτυχαν. Αυτή είναι η ουσια. Για να συβρεθούν λαοί σε ένα κράτος πρέπει να τους συνδέουν πααααααααααρραα πολλά.
    Ομοσπονδία θα πεί Γερμανία. Και πάλι ακόμα και εκεί υπάρχουν διαφορές. Σήμερα ειδικά που είναι της μόδας τα αυτονομιστικά τοπικιστικά κινήματα, είναι πολύ επικύνδινο να μιλάμε για ομοσπονδίες. Δες τι γίνεται σε Ισπανία, Αγγλία, Γαλλία, Βέλγιο που υπάρχουν αυτονομιστικά θέματα. Και μιλάμε για χώρες με πολύ ισχυρές αστικές τάξεις. Ύστερα στα ανατολικά ομοσπονδιακά καθεστώτα που λατρεύει ο Καζάκης, δημιουργήθηκαν οι τερατογεννέσεις στυλ "Σκόπια", "Μολδαβία", "Λευκορωσσία", "Βοσνία" κτλ.. Οι τότε ηγέτες το παίζαν λαρτζ και υδρίαν δημοκρατίες κατα βούληση προωθώντας εθνική συνείδηση σε όποιους τον συνέφεραν και παράλληλα σφάζοντας όποιον δεν τους συνέφερε θεωρώντας οι άμοιροι οτι τα μορφώματα τους θα διαρκέσουν για πάντα. Εάν ο Τίτο δεν είχε φτιάξει τα Σκόπια για να προωθήσει την προσάρτηση της ελληνικής και βουλγάρικης Μακεδονίας, σήμερα τα σκόπια θα ήταν μια Σέρβικη επαρχία και οι Σκοπιανοί νότιοι Σέρβοι με ιδίωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 11:30 Μπορείς να μου δείξεις, που και πότε είπε ο Καζάκης, ότι πρέπει να γίνει κάποια προσπάθεια από οποιονδήποτε, για να ξαναυπάρξει ενωμένη Γιουγκοσλαβία; Θα ήθελα να το δω με τα μάτια μου.
    Εγώ ξέρω ότι μιλάει για μη αναγνώριση του ψευδοκράτους αυτού.

    1:14 Μήπως είσαι προβοκατοράκος; Που λέει ο Καζάκης ότι λατρεύει τα ανατολικά καθεστώτα; Ανίχνευσες την ψυχή του ή στο είπε ο διοικητής σου στην ασφάλεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ρε μαλακα 10¨46 φασιστομουτρο του κερατα δεν θελεις ρε πουλημενο τομαρι να μαθενης πως ειναι τα πραγματα αλλου ε?
    ραμολιμεντο κατσε εσυ εκει να σου γαμανε τη γυναικα σου οι πακιστανοι μαλακα αλλα μπορη να σου αρεση και σε σενα.
    σου ειπε πως ειναι τα πραγμτα αλλου ρε πανιβλακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. RE MALAKA 11:28 OI LATROMETANASTES MONO STH ELLADA ERXONTAI AGRAMATE HLITHIE AMORFOTE .
    EXEIS DEI POLOUS LATHRO SE ALLES XORES MALAKISMENO .GIA PIA SINTHIKI MILATE RE NOYMERA THS KOINONIAS POU MONO STA XARTIA EINAI GAMO TOUS LATHROMETANASTE SAS.
    EXETE PAI SE POLES KSENES XORES KAI EXETE DEI POLOUS LATHROMETANASTES RE TSARLATANE TOY KERATA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 4:04 γύρισες από το μπαράκι στουπί στο μεθύσι και είπες στον εαυτό σου ότι είναι η ώρα να αποδείξεις πόσο μαλάκας είσαι, έτσι; Ανάθεμα αν κατάλαβες μια λέξη από ότι γράφτηκε. Εκτός από βλάκας, είσαι και ηλίθιος...

    4:13 έβαλες κεφαλαία και γκρίκλις για να συνεχίσεις να αποδεικνύεις πόσο ηλίθιος είσαι; Πάλι δεν κατάλαβες τίποτα;

    Ευτυχώς που είσαστε το ίδιο άτομο και έτσι δεν έχει δύο, τόσο απογοητευτικά ανεγκέφαλους αυτή η χώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 4:13 επειδή είσαι ο ίδιος αμόρφωτος βλάκας και γράφεις greeklish με κεφαλαία και άπειρα ορθογραφικά βαρεθήκαμε τους Ελληναράδες του σιναφιού σου.να μας λείπουν...

    όσο για τον Καζάκη απ΄'ότι άκουσα σε ομιλία του μιλάει για mixed economy όπως της Νορβηγίας και όχι για ανατολικά καθεστώτα.ο άνθρωπος γι'αυτόν τον λόγο έφυγε απο το ΚΚΕ γιατί δεν μπορούσε να βγάλει άκρη με σταλινικά απολιθώματα και ο ίδιος είπε πως άλλα τα δεδομένα του 20ου αιώνα και άλλα του 21ου...πρέπει να συνδιάσουμε την γνώση και την εμπειρία που υπάρχει για να δημιουργήσουμε ένα βιώσιμο οικονομικό σύστημα χωρίς προκαταλήψεις, με επιστημονική σκέψη και πράξη.

    απελπίζομαι όταν βλέπω τσοπάνιδες να κράζουν μόνο για πράγματα τα οποία απλώς δεν γνωρίζουν, οι συνθήκες του Δουβλίνου κυκλοφορούν και μπορεί ο καθένας να τις διαβάσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο Καμμένος έχει ψηφίσει το Δουβλίνο 2, που γέμισε την Ελλάδα λαθρομετανάστες

    Αναρτήθηκε από τον/την xryshaygh στο Μαρτίου 9, 2012

    ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΛΕΞΗ ΣΤΗΝ «ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ» ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ!

    Τα “αναχώματα”… «Ο κύριος Καμμένος, με το μόρφωμα “Ανεξάρτητοι Έλληνες” λειτουργεί σαν το ανάχωμα προς τα δεξιά. Ο άνθρωπος αυτός ξεχνώντας το παρελθόν του, Δουβλίνο 2, που το ψήφισε και έκανε την Ελλάδα χωματερή λαθρομεταναστών, ανάλαβε εργολαβικά να κλείσει τον δρόμο προς τα δεξιά… Δίνει συγχωροχάρτι στην Αριστερά ελπίζοντας να πάρει το κάτι τι και από εκεί. Όλα στην προσπάθεια να γίνει το ανάχωμα που θα εμποδίσει τους αγανακτισμένους ψηφοφόρους να πάνε αλλού. Μόνο και η σκέψη ότι Η Χρυσή Αυγή μπορεί να μπεί στην Βουλή και να χαλάσει το πάρτι του αφελληνισμού, να ακουστεί ο λόγος των ελλήνων οδήγησε στην δημιουργία του πολυσυλλεκτικού, αδιαφοροποίητου και πολυδιαφημισμένου μορφώματος Καμμένου. Οι Έλληνες δεν θα εξαπατηθούν. Η ψήφος είναι μία και θα πάει σε αυτούς που αγωνίστηκαν και αγωνίζονται για την Ελλάδα, το ελληνισμό, τους Έλληνες.»

    Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011(ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΝΔ ΤΟΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ…): ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ Στα πρότυπα του «Δουβλίνο 2» Κυρώθηκε χτες στη Βουλή από ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.: Μια ακόμη διμερής συμφωνία ανάμεσα στην Ελλάδα και τη Γερμανία, που ενισχύει την εφαρμογή της Συνθήκης του Δουβλίνου Νο 2, κυρώθηκε χτες στη Βουλή, με τη σύμφωνη γνώμη ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Η συνθήκη προβλέπει ότι μετανάστες που επιχειρούν να μεταβούν από την Ελλάδα στη Γερμανία και συλλαμβάνονται από τις γερμανικές αρχές θα επιστρέψουν πίσω στην Ελλάδα και αντίστροφα, υλοποιώντας έτσι τη βασική αρχή του «Δουβλίνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή