Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012
Ψήνεται;
1 σχόλιο:
Ανώνυμος
29 Μαρτίου 2012 στις 6:58 μ.μ.
Και με το λίπος που έχει θα γίνει μούρλια μεζές στο γιορτινό τραπέζι τών ιλλουμινάτι κανιβάλων...
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
Φόρτωση περισσότερων...
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Και με το λίπος που έχει θα γίνει μούρλια μεζές στο γιορτινό τραπέζι τών ιλλουμινάτι κανιβάλων...
ΑπάντησηΔιαγραφή