Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Και το όνομα αυτού:

Το κίνημα των πολιτών γεννήθηκε.
Η Παναγιά να είναι βοηθός και προστάτης.
Πάνος Καμμένος
Δείτε την ιδρυτική διακήρυξη

193 σχόλια:

  1. Πανο μαζι σου!Τσακισε το βρομικο συστημα!Σε ειδα στου παπαδακη!
    Μεγαλε εχεις κακαλα τελικα!
    Με την νικη!
    Γιωρικας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ποταμι δεν γυριζει πισω και στην πορεια του θα
    ξεβρασει πολλους προδοτες.
    Εμπρος, ολοι μαζι να ξαναβρουμε το βηματισμο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλο αλλα αργησε παρα πολυ. Τωρα μπορει να ειναι αργα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΥΡΙΕ ΚΑΜΜΕΝΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΛΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΠΛΗΓΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ.
    ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ .ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ .ΕΝΑΣ ΠΡΟΔΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΑΣ.ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή αρχή στο διαμορφώμενο νέο πολιτικό σκηνικό. Είμαι από το χώρο της "ευρείας" Αριστεράς. Ανοίγει ο νέος κύκλος σε μια ιδιόμορφη "μεταβατική" εποχή. Εύχομαι, ελπίζω σε μία σύγκλιση προσεχώς, πολιτικών δυνάμεων η οποία θα αποκαταστήσει την εικόνα και την πορεία της χώρας μας. Μείναμε 67 χρόνια πίσω,τίποτα δεν διδαχθήκαμε από την ιστορία μας και φτάσαμε ως εδώ. Όλοι μας να αναλογιστούμε τις ιστορικές ευθύνες για το παρον και το μέλλον αυτής της ευλογημένης και καταραμένης μαζί χώρας. Κύριε Πάνο Καμμένε, εύχομαι δύναμη και "σοφίαν ορθή", πιστεύω ότι σύντομα θα διασταυρωθούν οι δρόμοι μας, στον αγώνα μας για μια ΕΛΛΑΔΑ Ανεξάρτητη και Κυρίαρχη Εθνικά, μια ΕΛΛΑΔΑ θωρακισμένη Δημοκρατικά, να μη ξαναγίνει ποτέ το θύμα των "φίλων - συμμάχων της" ούτε των "ντόπιων σωτήρων". Πιστεύω ότι ο λαός είναι όριμος γι' αυτό το εγχείρημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παίδες τσεκάρετε τον βαρουφάκη εδώ για να πέσει άλλη μια μάσκα.!!!!

    http://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/gbaroyfakis-xreiazetai-mia-pragmatiki-germaniki-igemonia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάνο Καμμένο καλή δύναμη και καλή φώτιση. Να αγκαλιάσεις όλους τους "Αντιμνημονιακούς" Έλληνες, όλους τους Πατριώτες ανεξαρτήτως προέλευσης. Και είμαι βέβαιος πως διαμάντια (όπως και σκατά βέβαια) υπάρχουν σε κάθε χώρο.
    Τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΗΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΧΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΟΜΜΑ, Η ΗΤΑΝ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΕΝΑΣ ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΧΙ...ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΨΗΦΗΣΩ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙ-ΝΕΟ ΤΑΞΙΚΗ ΤΟΥ ΣΤΑΣΗ
    ARCHANGEL411

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλοι οι έλληνες που δεν έχουν σκατά στο μυαλό και δεν πιστεύουν τους δωσίλογους κάθε είδους, πρέπει να συμπαραταχθούν είτε με τον Καμμένο, είτε με τον Καζάκη, είτε με όποιον άλλον ξεκάθαρα πολεμάει το μνημόνιο και τους κατακτητές. Βέβαια, πρέπει και οι κινήσεις αυτές να συντονιστούν, όπως ακριβώς συντονίζονται πασοκ νδ και λοιποί προδότες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαζί σου και εγώ Πάνο ! Και θα προσπαθήσω να πάρω και την οικογένεια μου και τους φίλους μου μαζί!

    Θα σε στηρίζουμε, όσο συνεχίζεις να τα χώνεις, ΌΛΟΙ εμείς που σε πιστεύουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαζί σου και εγώ Πάνο απο Λαρισα ! Και θα προσπαθήσω να πάρω και την οικογένεια μου και τους φίλους μου μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απο Αγρινιο ολοι μαζι σου Καλο αγωνα & ο Θεος βοηθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. από Πάτρα ΟΛΟΙ μαζί σου!!! μην μας προδώσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ORA NA APODIKSOUN OI ELLINES OTI TO RITO (OI LAOI EXOUN TIS KIBERNISEIS POU TOUS AKSIZOUNE)TO ANATREPOUN.neoi tis elladas,ftiste ta skata pou sas taize to sistima sta moutra tous.ego tha ertho stin ELLADA esto kai gia mia hmera na ton psifiso.DINO TON LOGO MOU,kai as mhn me kserete.ELLADA xeretismata apo tous ELLHNES ths austrias.

    24 Φεβρουαρίου 2012 10:34 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ORA NA APODIKSOUN OI ELLINES OTI TO RITO (OI LAOI EXOUN TIS KIBERNISEIS POU TOUS AKSIZOUNE)TO ANATREPOUN.neoi tis elladas,ftiste ta skata pou sas taize to sistima sta moutra tous.ego tha ertho stin ELLADA esto kai gia mia hmera na ton psifiso.DINO TON LOGO MOU,kai as mhn me kserete.ELLADA xeretismata apo tous ELLHNES ths austrias.

    24 Φεβρουαρίου 2012 10:34 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ποσοι διαβασατε την ιδρυτικη και καταλαβατε τι γραφει;
    ο κ. καμμενος θελει να παραμεινει στην ΕΕ και στο ευρω αλλα να διαγραψει το χρεος. στο παπαδακη διευκρινησε, οτι θα απειλει μα σταση πληρωμων. θα απειλει... χαχαχα
    αυτα τα πραγματα που γραφει μεσα στην ιδρυτικη, ειναι ανεφικτα μεσα σ αυτο το πλασιο της ΕΕ, ιδιαιτερα μετα το μαρτιο που νεα ευρωπαικη συνθηκη δεν επιτρεπει ουτε κατα διανοια, ολα αυτα τα ρομαντικα της ιδρυτικης του καμμενου.

    κατα τη γνωμη μου συμφωνα με την ιδρυτικη και μ΄ αυτα που ακουσα στο παπαδακη, ο καμμενος θα ειναι το δεκανικι της νδ, οπως ο κουβελης ειναι το δεκανικι του πασοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μερικούς τους πιάνει μια απίστευτη ηττοπάθεια όταν πρέπει να πούμε όχι ή να διαπραγματευτούμε σκληρά και φτάνουν στο σημείο να ισοπεδώνουν τα πάντα. Δεν θα σταματήσουν να υπάρχουν τέτοιοι. Όσοι έχουν στοιχειώδη νοημοσύνη ευελπιστούν ότι με μια τέτοια κίνηση σαν του Πάνου μπορεί κάτι να αλλάξει και θα προσπαθήσουν γιαυτό. Από την στιγμή που μάλιστα δεν υπάρχει εναλλακτική λύση καλύτερη για την Ελλάδα, είναι μονόδρομος η επιλογή Καμμένου.
    Καλή επιτυχία στο κίνημα με σκοπό να οδηγήσει στην ανάσταση της Ελλάδος και όχι σε προσωπικές φιλοδοξίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 10:47 χασου απο 'δω...τελειωσατε ολοι σας λαμογια της μεταπολιτευσης. Ερχομαστε και ειμαστε πολλοι. Ξυπνησαν τα προβατα.

    Δωσε!!!!!!!!!!!!!!!!

    Απο ορεινη Αρκαδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. φιλε 10.47 μαλλον εισαι ασχετος με την πολιτικη

    αν θελουν να μας διωξουν απο την ΕΕ θα πρεπει να το κανουν οι ιδιοι και για να γινει δεν ειναι και τοσο απλο και ευκολο για τους ιδιους..

    αν μας διωξουν απο μονοι τους θα ειναι ενταξει για μας ..

    Αν θελησουμε ομως εμεις να φυγουμε απο μονοι μας τους διευκολυνουμε να μας στριμωξουν απο πολλες μεριες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τόσα χρόνια ακούγαμε και ψηφίζαμε όλα τα λαμόγια με αποτέλεσμα να μας φτάσουν στο χείλος του γκρεμού και έρχονται τώρα να μας πουν " θα πέσετε μόνοι σας ή θα σας σπρώξουμε; "Αφήστε τις εικασίες για δεκανίκια και ιστορίες και δείτε την ωμή πραγματικότητα!Μαζί όλοι οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΠΡΩΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ας στηρίξουμε έναν νέο άνθρωπο ο οποίος γιατί οχι να μην καταφέρει μαζί με εμας ό,τι ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ να καταφέρουν οι ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΙ ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΕΣ!!Μαζί σου κ.Πάνο Καμμένο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. KΛΑΨ! ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ...ΤΟ ΜΟΣΧΟΑΝΑΘΡΕΜΕΝΟ ΠΑΙΔΟΒΟΥΒΑΛΟ ΘΑ ΠΟΛΕΜΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ! ΘΑ ΣΑΠΙΣΕΙ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΣΩΝΟΥΣ...ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΜΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΘΕΟΥΣ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Neo komma tou Panou kammenou
    kali kinisi alla epifilassome gia tin emmoni tou sto euro , xoris ethniko nomisma den iparxei aneksarthsia apo th xounta tis evropis , elipzo na allaksei gnomi se afto
    kali tixi sto neo komma toulaxiston ypostirizei diagrafi toy xreous edo ke tora ke timoria ton dosilogon
    to EPAM kai oles oi antimnhmoniakes dimaeis prepei na enothoun paroels tis diafores tous ke na riksoun tin dosilogiki kivernisi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ειναι πολυς κοσμος με τον Πανο Καμμενο και ας μη φαινεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ Ε.Ε ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΙΕΣ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ Κ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.
    Ε.Ε (ΟΧΙ ΜΟΝΟ) = ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΠΟΣΟ ΓΚΕΙ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΑΝΤΙΝΕΑΤΑΞΗ ΠΡΟΩΘΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΑΡΚΟΜΑΝΕΙΣ ΜΑΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΥΧΑΙΟ ΚΟΜΜΑ ΩΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΘΕΛΕΙ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΕΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩ, ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ. ΕΠΙΣΗΣ, ΘΑ ΑΠΕΙΛΕΙ ΜΕ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ... ΕΙΠΕ ΣΤΟ ΠΑΠΑΔΑΚΗ.

    ΑΜΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΠΕΙΣΤΙΚΑ ΠΩΣ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ Ε ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΩ ΣΟΒΑΡΑ. ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ 2 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΒΙΒΑΣΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΥΡ. ΣΥΝΘΗΚΗ,, ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ειμαι αντιθετος στην παραμονη μας στην ευρωπη και δη στο ευρωπαικο νομισμα .το αν θα καταφερει ο πανος να προχωρησει στην διαγραφη του χρεους με καλυτερους ορους μονο αυτος το γνωριζει αλλα απο το να δωσω μια ευκαιρεια σε εναν που λεει οτι θελει να με βγαλει απο τα σκατα αυτο θα το κανω γιατι δεν θελω να μεινω αλλο μεσα με αυτους που με ριξανε.
    οσοι δεν ειναι χριστιανοι , οπως ο 11,09 , θα κανουν ΑΡΙΣΤΑ να μην πλησιαζουν , θα τους χρωσταμε και χαρη ,αλλα δεν νομιζω οτι θα το κανουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καμμενο, με απογοητευσες.
    Και ευρω, και ευρωπαικη ενωση, αλλα αρνηση του μνημονιου, οχι ομως αρνηση του χρεους, αλλα απειλη για σταση πληρωμων.
    Τι ετσι και γιουβετσι ειναι αυτα; Τι ρομαντικες αηδιες ειναι αυτες για την Ευρωπη, που μας εχει ξεσκισει;
    Ηλπιζα σε σενα, αλλα μαπα το καρπουζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Συμφωνώ απόλυτα με τους φίλους ΧΡΗΣΤΟ ΤΖΙΒΙΝΙΚΟ και 11:21 και δεν κατακρίνω τον 10:47 αλλά αυτά που αναφέρει τα σκέφτηκα και εγώ και δεν κρύβω ότι είναι και δικός μου προβληματισμός.
    Επιπροσθέτως, εδώ που φτάσαμε χρειάζεται ρηξικέλευθη πολιτική.

    Η ΕΕ μας πρόδωσε και είναι μέρος του σχεδίου της παγκοσμιοποίησης για το θάνατο των εθνών κρατών.

    Ή με το Χριστό και την Παναγία ή με το διάβολο.
    Και με τις δύο πλευρές δε γίνεται.

    Για δείτε λίγο και τις ξεκάθαρες θέσεις του πατριωτικού μετώπου στο www.pamet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Για ποιο λογο να παραμεινουμε στην ΕΕ?το ιδιο σας το blog εβγαλε βιντεο οπου η ιδια η Μερκελ στην ουσια ελεγε οτι αμα φυγει η Ελλαδα απο την ΕΕ θα καταρευσει το ΠΛΑΝΟ της.Επισης αποσο θυμαμαι και το ανεξαρτητο ντοκιμαντερ DEBTOCRACY υποστηριζει την ιδεα του να γυρισουμε πισς στις δραχμες και να αναπτυχθουμε παλι.Δεν θελω να γινω μηδενιστης η κατι παρομοιο απλα επειδη πολλα εχουμε δει και πολλα ειναι τα πιονια αυτων (Νεας Ταξης) Ελλαδα να προσεχεις.

    πιστευε και μη,ερευνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ούτε μία γραμμή για τους προτώγονους εισβολείς ...... χμ ......

    δεν νομίζω Τάκη .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πάνο καλό κουράγιο.Ο Χριστός και η Παναγιά μαζί σου.πατήρ Ιγνάτιος Κάλυμνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μαζί σου συνονόματε Πάνο.

    Μπροστά μας υπάρχει ακόμη πολύ δουλειά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Και ποια ελεύθερη αγορά φίλε Πάνο;
    Την πεθαμένη; Αυτή που χαχααααχαχ αυτορρυθμίζεται;
    Συγχαρητήρια για το ξεβράκωμα στους απατεώνες συναδέλφους σου αλλά χρειάζεται απόλυτα ξεκάθαρες και σωστές θέσεις από εσένα για να με πείσεις.
    Είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε πάρει σωστά το μάθημά μας από αυτά που πάθαμε.
    Δεν υπάρχει περιθώριο λάθους χειρισμών πλέον.

    Έξω από ευρώ και ΕΕ.

    Όχι σε ελεύθερη αγορά αφού έχει αποδειχθεί πλειστάκις ότι ελεύθερη αγορά = ασύμβατος πλουτισμός εις βάρος των χαμηλών στρωμάτων. Υγιείς κρατικός παρεμβατισμός με αυξημένους ελέγχους και άμεση επιβολή του νόμου.

    Συν όλες τις άλλες πολιτικές που απαιτούνται.
    Τις ως άνω δύο τις ανέφερα επειδή υπάρχουν στην αρχική ιδρυτική διακύρηξη.

    Καλή φώτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στο Παπαδακη ειπε, οτι θα απειλησει με σταση πληρωμων. Θα ΑΠΕΙΛΗΣΕΙΣ; χαχαχα
    Και μετα αφου απειλησεις, τι θα κανεις ακριβως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. MONO EΠΑΜ ΕΛΛΑΣ, ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.
    www.epam-hellas.gr

    Εξοδο απο Ευρω
    Εξοδο απο ΕΕ
    Εθνικο νομισμα
    Τιμωρια ολων των ενοχων
    Δημοκρατια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ολοι μαζι σου πανος,ελληνες σαν εσενα θελουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αυτό που διαβάζω είναι ότι ο κύριος είναι άλλη μία εκδοχή των γνωστών πραγμάτωνμ, πασπαλισμένη με ολίγη εθνο-κυριαρχία της απολήξεως του ορθού ...

    Μόνο ο άνθρωπος που θα μιλήσει γι εξαφάνηση των αλλοδαπών εισβολέων και δή των πρωτόγονων της Αφρικής και του Ισλαμ κατά κύριο λόγο αλλά και των κακοποιών στοιχείων της εκμαυλισμένης Ανατολικής Εΰρώπης απο τον κομμουνισμό και κατόπιν απο το ΔΝΤ, είναι πραγματικός εχθρός της Νέας Τάξης Πραγμάτων, άρα και Έλληνας αυτόχθων - λευκός - ιδιοκτήτης της χώρας - πατριώτης!

    Είστε συστημικοί - λάγνοι της πολυ-πολιτισμικότητας και φαίνεται!

    Αίσχος! Είστε μία απο τα ίδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Η ιδέα σωστή,
    Η διακήρυξη ξεκάθαρη,
    Το όνομα αντιπροσωπευτικό,
    Η διαδικασία δομής και οργάνωσης, από δω και πέρα θα κρίνει την πορεία και το μέλλον του εγχειρήματος. Αναμφίβολα αυτό που διακυβεύεται από δω και πέρα θα είναι Αντί Μνημονικοί ή Μνημονικοί , Εθνικά Ανεξάρτητοι ή Προδότες για την Ελλάδα και τον Ελληνισμό.
    Επισημαίνεται ένας κίνδυνος, εάν διεισδύσουν στην ηγεσία, προβληθούν και εκπροσωπήσουν τους «Ανεξάρτητους Έλληνες» οι ίδιοι πολιτικοί που κάθισαν στα έδρανα της Βουλής μέχρι σήμερα η αποτυχία του εγχειρήματος θα είναι βεβαία ! Προτείνω, η κίνηση να υποστηριχτεί από το Αντί Μνημονικό επιστημονικό προσωπικό της χώρας, οι Βουλευτές συμπεριλαμβανομένου και εσένα αγαπητέ Πάνο να αποτελέσετε μια Συγκλητικού τύπου Ομάδα η οποία θα ελέγχει τους εκλεγμένους εκπροσώπους του λαού με την διαδικασία που περιέγραψες και οι νέοι άνθρωποι από όλους τους επαγγελματικούς χώρους και επιστημονικές ιδιότητες που θα εκλεγούν να φύγουν μπροστά χωρίς να φοβούνται τίποτα και κανένα.
    Έχουμε χρέος να κάνουμε πράξη τα πιστεύω μας απέναντι στα παιδιά μας,
    Έχουμε χρέος να στηρίξουμε την τρίτη ηλικία και τους γονείς μας,
    Έχουμε χρέος να πιστεύουμε στον εαυτό μας,
    Καθαρά χέρια, ξεκάθαρα λόγια, η τελευταία μας ελπίδα,
    Μαζί σου,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμε 12:11

    1. Χαιρετίσματα στο σύντροφο ΣΤΑΛΙΝ
    2. Καλό αγώνα θα κάνετε με τους Οικολόγους Πράσινους δε φωνάζετε και τους Σκοπιανούς να βοηθήσουν
    3. Άντε και γαμήσου βλάκα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 10:47, θα σου το πω με απλά λόγια για να το καταλάβεις, το μ@@@ι της μάνας σου και η ψ@λή του πατέρας σου στον κ@λο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 12:24, και για σένα ισχύει ότι και για τον 10¨47, τράβα μ@λακομπούκωμα να προσκυνήσεις τα αφεντικά και κάνε την τουμπεκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΣΟΦΙΑ... ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΟΦΙΑ...

    ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΟΦΙΑ ΟΤΑΝ ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΣΟ ΙΣΧΥΡΟΥΣ ΔΡΑΚΟΝΤΕΣ........

    ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΛΙΓΟ ΒΑΘΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ

    ΣΚΕΨΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΜΟΥ ΣΚΕΨΟΥ

    ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΘΗΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΣΤΑΣΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΟΤΑΝ ΜΥΡΙΣΤΟΥΝ ΣΟΒΑΡΟ ΚΙΝΔΥΝΟ;;;
    ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΝΩ ΕΣΥ ΟΧΙ;

    ΣΚΕΨΟΥ...

    ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΟΦΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΑ.
    ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ...
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΚΑΘ' ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ.

    να έρθει η εξουσία στα χέρια μας πρώτα...........................................................................................................................................................................................................ΣΚΕΨΟΥ



    ΣΟΦΙΑ...........................................


    ΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. εχεις...τρανα κακαλα πανο για αυτο και εγω μαζί σου.... τετοιους θέλει η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΕΤΣΙ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ και ο νοων νοητω μπεεεεεεεε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Παραμονή στο ευρώ=θάνατος...δεν βλέπουμε που φτάσαμε με το ευρώ και ακόμα επιμένουμε;;;Ας θυμηθεί ο κόσμος την οικονομική του κατάσταση πριν και μετά το ευρώ...Οι μόνοι που ευνοήθηκαν είναι οι Γερμανοί με τις εξαγωξές τους.ΤΟ ΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΝΟΜΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΥΝΟΕΙ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ!!!ΧΩΡΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΝΟΜΙΣΜΑ(ΤΥΠΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ) ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ Δ Ε Ν ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΧΩΡΑ.
    ΤΟ ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΜΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ.
    ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΣ ΣΒΗΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΕΗ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ, ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΞΑΝΑΕΙΜΑΣΤΕ ΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩ.
    ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΟΥ (ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ Τ Ε Ρ Α Σ Τ Ι Α ΔΥΝΑΜΙΚΗ) ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙΣ ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΤΥΠΩΜΕΝΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ.
    ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ Ή ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΘΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗΣ Ή ΕΧΟΥΝ ΠΟΝΗΡΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ...
    ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ...
    ΠΑΝΟ, ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ο Καμμένος είναι αφρικανο -ισλαμο-πιθικο-λάγνος
    και δεν θα σκίσει τις Ελληνοποιήσεις των Πιθίκων εισβολέων? Δεν θα κάνει πογκρόμ να φύγουν οι αλλοδαποί?

    Τα ίδια λοιπόν είναι με το ΠΑΣΟΚ την ΝΔ τους Κουκουεδες τους Τσιριζα και τα ΣλαβοΜακεδονοΤραβεστο - Ουράνια Τόξα και Λοιπές Οικολογικές ΠΙΠΕΣ!@!!

    ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ρε παιδιά, μην τον σταματάτε τον Καμμένο. Ο άνθρωπος είναι πατριώτης και ο μόνος που αποκαλεί τον παπαδήμιο μέσα στη βουλή πιόνι και μαριονέτα. Μου αρέσει επίσης που τον λέει Παπαδήμος - Goldman Sachs, όπως λέμε Chipita Πανιώνιος, Scoda - Ξανθη κλπ. Εγώ θέλω έξοδο απο την ευρωζώνη, και κλίνω προς τον καζάκη, Λαπαβίτσα κλπ. Ομως ο Καμμένος μέχρι εκεί πάει, δεν θέλει έξοδο απο το ευρώ και λέει να τους απειλήσουμε με στάση πληρωμών. Εντάξει, να τον ψηφίσουν εκείνοι που δεν έχουν πιστεί ακόμη για την έξοδο και είναι πάρα πολλοί αυτοί. Αν δεν υπήρχε ο Καμμένος, αυτοί θα ήταν αναγκασμένοι να πάνε στους προδότες σαμαρά, πασοκ κλπ. Με αυτή την οπτική, ο Καμμένος κάνει πολύ καλή δουλειά και πιστεύω οτι στο τέλος θα καταλάβει και αυτός οτι το να προσπαθεί να παραμείνει στο ευρώ δεν οδηγεί πουθενά και σαν πατριώτης που είναι θα τους στείλει στο διάβολο και θα συνταχθεί με την έξοδο. Για δέστε το και έτσι σας παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Και απο Καλυμνο ολοι μαζι σου Πανο..Μην μας προδοσεις μονο..προχωρα και μην φοβασαι τιποτα..Θα γινουμε ποταμι και θα πνιξουμε τους προδοτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μπορεί να προκαλέσει με την σταση πληρωμών το Ξεμπρόστιασμα περαιτέρω των υπαρχόντων Ελλήνων πολιτικών, να αρνηθούν οι Chipites, και μετά να γυρίσουμε στη δραχμή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Σε συμβουλευω πανο να μην ακους τιποτα απο τους εχθρους σου!Σκοπο εχουν να σου ριξουν το ηθικο!Συνεχισε προσεκτικα και να θυμασαι παντα οτι εισαι Ελληνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΠΑΝΟ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΗΔΗ ΛΥΣΣΑΞΑΝΕ.ΤΥΧΑΙΟ?ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ρε παιδιά και εγώ υπέρ της εξόδου από το ευρώ είμαι αλλά δεν μπορεί να γίνει αμέσως τουλάχιστον όχι πριν τυπωθούν οι δραχμές κάτι για το οποίο χρειάζεται πάνω από ένας χρόνος και κατάλληλη προετοιμασία της κοινωνίας. Δηλαδή αν κάποιος από εσάς ρε Ελληναράδες αναλάμβανε την ηγεσία της χώρας σε πόσο χρονικό διάστημα θα μπορούσε να φύγει από το ευρώ. Το να απειλήσεις φυσικά όχι αλλά το να κάνεις στάση πληρωμών είναι από μόνο του φαρδύ πλατύ άνοιγμα για την έξοδο σου από το Ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τσατισμενο μαγκα σε θελω... μη γινεις σαν τους αλλους τους φιογκους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Οχι Γατε ... δεν το έπιασες το υπονοούμενο .... σας ψήνει ότι τάχαμου ..

    και σε περίπτωση που χάσουν τον έλεγχο οι πιό υψηλόβαθμοι μαμονάδες απο αυτόν ...

    να τον έχουν έτοιμο καλοψημένο ... στην συνείδηση του γιδιού (ΜΠε!!!!!) και θα σου τον σερβίρουν ώς μία απο τα ίδια αλλά με άλλο όνομα λύση ....

    ΓΙΔΙΑ !!!!

    Μόνο αυτός που θα διακυρίξει ΠΟΓΚΡΟΜ και Επανάσταση Εθνική, θα διακριθεί απο τους υπόλοιπους σατανο-τσανακο-γλύφτες
    της ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, και λοιπά υποπροιόντα ΛΑΟΣ, ΧΡΥΣΗ ΨΩΛΗ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΑΦΡΙΚΑΝΟΛΑΓΝΕΙΑ και λοιπές μαλακίες

    Άλλος είναι ο δρόμος των Ελλήνων !

    Μπε!!!!!!! ΜπΕ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. 3 ΤΡΑΓΙΚΑ ΛΑΘΗ ΜΕΣΑ ΣΕ 2 ΣΕΛΙΔΕΣ ΙΔΡΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗΣ.

    1. ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΑΘΡΟΥ, ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ, ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

    2. ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ

    3. ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ, ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΥ, ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.

    "Πιστεύουµε σε µια ορθολογική ανάπτυξη µε κυρίαρχο µοχλό την ελεύθερη αγορά, όπου το παραγόµενο προϊόν κατανέµεται δίκαια"

    ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΕΜΕΤΑΙ ΔΙΚΑΙΑ. ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΤΙΜΕΣ ΥΨΗΛΟΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΧΕΙ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ.

    ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΤΑΣΗ ΣΟΥ.

    ΠΑΡΤΟ ΑΛΛΙΩΣ ΦΙΛΕ ΠΑΝΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΜΠΟΥΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. για να δουμε τι θα κανει και αυτος διαδωστε οσοι μπορειτε να τον ψηφισουμε μια μονο μια ευκαιρια θα σου δωσουμε μπας και αλλαξει κατι μετα ομως;;;ευχομαι να τους φας ολους μετα δεν σε συγχωρουμε αν κατι κανεις στραβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Κρίμα ρε πάνο και σε πίστεψα αυτά που λες μάλλον σε παιδάκια δημοτικού απευθύνεσαι,να διαπραγματευτής το χρέος τώρα πλέον είναι αργά και το ξέρεις,ανεξάρτητη έλληνες με euro πως γίνετε να μου το εξηγηση κάποιος,λυπάμαι δεν θα πάρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Δηλαδή άντε και φύγαμε από το ευρώ πως θα διασφαλίσουμε ότι δε θα έρθουν τα λαμόγια που έβγαλαν τα λεφτά τους στην Ελβετία να αγοράσουν τσάμπα ολόκληρη την Ελλάδα από άκρη σε άκρη σε τιμή εξευτελιστική ;;;; Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα σε τέτοιες αποφάσεις χρειάζεται ψυχραιμία αλλιώς θα αποτύχεις ακόμη και αν έχεις τις καλύτερες προθέσεις και θα σε πούνε και προδότη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ.


    Με λένε Δημήτρη και είμαι από τη Πάτρα .επιτέλους κάποιος που θα ενώσει τους Έλληνες.παναγιωτη προχώρα και μη φοβάσαι τίποτα είμαστε μαζι σου.
    Είσαι αυτό που έλειπε βασιζόμαστε σε σένα για μια καλύτερη Ελλάδα.
    Θέλω να πιστεύω ότι θα τιρησης τις υποσχέσεις και δεν θα μας προδοσης
    Και εσύ όπως οι άλλοι.
    ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ ΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΛΑΣΠΗ ΣΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ!
    http://dimotikosafari.blogspot.com/2012/02/blog-post_7156.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Πολιτικη αναλογα τις περιστασεις...τωρα απαιτει για το συμφερον της Ελλαδας να μεινει στην Ευρωπη?Να μεινει οσο χρειαστει...Απαιτει η αναγκη για την αξιοπρεπεια των Ελληνων να φυγουμε...Φευγουμε!Εναν τετοιο πολιτικο θελουμε που να ξερει τις αναγκες και αξιες που θα πρεπει να υπερασπιστει στην αναλογη περισταση με θαρρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Το πρόκρημα του Νικητού είναι η εκδίωξη του ξένου στοιχείου παντελώς - καθώς και η ακύρωση κάθε Ελληνοποιήσεως οιουδήποτε ισλαμο-αφρικανο-πίθικου και όχι μόνο .....

    και αφήστε την Παρθένο κατάμέρους - υποκριτές - παλιοαπατεώνες, αισχροί λακέδες - χονδρά γουρούνια του πολυ-πολιτισμού ...

    ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ - ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΥΓΚΑ ΒΑΛ'ΤΑ ΓΙΔΙΑ

    Μπε!!!! Μπε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Πανο μαζι σου και ο Βολος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Μάγκες, ιδού το δίλημμα :

    Καζάκης και έξοδος απ'το Ευρώ (Αριστερός "κομμουνιστής" με ό,τι συνεπάγεται αυτό)
    Καμμένος και παραμονή στο Ευρώ* (Δεξιός καπιταλιστής με ό,τι συνεπάγεται αυτό)

    Το σύστημα πιστεύω πως μας έδωσε και πάλι τις 2 "ψευδοεπιλογές" μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Θα ήθελα να παρακαλέσω να μη βριζόμαστε μεταξύ μας ασχέτως όσο και αν διαφωνούμε μεταξύ μας.

    Φίλε 1:23 πρώτη κίνηση μιας πατριωτικής κυβέρνησης θα είναι η εθνικοποίηση της κεντρικής Τράπεζας της Ελλάδος. Από εκεί και πέρα, έλεγχος εισροών συναλλάγματος και υψηλότατη φορολόγηση στις αγορές στοιχείων πάγιου ενεργητικού στην ελληνική επικράτεια (π.χ. 80% επί της εισροής).
    Ας μην επηρεαζόμαστε από κάθε μπούρδα / εμπόδιο που βάζουν τα ξεπουλημένα ΜΜΕ.

    Υπάρχουν λύσεις σε όλα.

    Ενότητα και καλή προαίρεση χρειαζόμαστε μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Τι λάσπη ρε μεγάλε 1:29 χρειάζεται ο κύριο Κανένας?

    Ρε παιδιά ούτε οι πρωτόγονοι εισβολείς δεν τα χάβουν αυτά ....

    Κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν υπάρχει γαμώ τη τύχη μου ...

    Συστημικός λάγνος του πολυπολιτισμού ....

    Νεχτ πλιζ .... xaxaxaxaxaxaxax

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ. ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΕ BARCODE 520 ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΝΑ "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ" ΜΑΘΗΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Να οργανώσουμε blog ανα πόλη για καλύτερη προβολή.Ενα απο τα πρώτα για καλη αρχή... http://anejartitoi-ellines-korydallou.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. 1:36

    www.pamet.gr
    Μενού: Θέσεις
    Με μια ματιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Και εσυ μαγκα 1:36 που εισαι γατος τι πιστευεις οτι πρεπει να κανουμε? Για μιλα αντε μπραβο!!, λαμογια, και ψευτο αναρχικοι, εχετε λυσσαξει.

    Εσεις θα μας πειτε οτι και το 1821 το συστημα μας εδωσε τις ψευδοεπιλογες Κολοκοτρωνης η Μαυροκορδατος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ,ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ;
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΝ,ΣΤΗΝ ΙΔΡΥΤΙΚΗ;
    ....ΑΥΤΟ,ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. http://dimitriskazakis.blogspot.com/2012/02/blog-post_24.html

    Διαβαστε το. Ειναι τι υπογραψανε στο γιουρογκρουπ αι τι σημαινει για μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Σας δινετε η ευκαιρια να σας κυβερνησει για πρωτη φορα ενας ΕΛΛΗΝΑΣ ο ΠΑΝΟΣ και εσεις μιλατε για το αν θα βγουμε απο το ευρο.
    Καταρχην,θα ηθελα να τονισω οτι δεν γνωριζουμε αν το ευρο ειναι ωφελιμο η οχι,διοτι απλα εως τωρα την πορεια μας σε αυτο την διεγραφαν λαμογια ,απατεωνες,κηφηνες, ανικανοι και απατριδες.
    Ειναι σαν να τρεχαμε κατοσταρι με γοβες στιλετο
    Ας φορεσουμε λοιπον τα αθλητικα υποδηματα και να τρεξουμε,την κουρσα του ευρο και αν παλι βγουμε τελευταιοι τοτε ναι να αποχωρησουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Το να φυγεις απο την εε θελει σωστο τροπο..
    αλλιως μπορει να γινει μπουμεραγκ στις σημερινες συνθηκες και τσαμπα η κλωτσοπατιναδα

    ΑΛΛΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΦΩΝΕΣ ΓΗΠΕΔΟΥ..

    Η διακηρυξη μιλα για καταργηση του μνημονιου και οχι μονο..

    αν δεν το υλοποιησει ειναι υπολογος τα αλλα ειναι του καφενειου..

    δυστυχως υπαρχει ακομα κοσμος που θα ψηφισει νδ και πασοκ κι εκει υπαρχει κινδυνος

    και οχι στα αντιμνημονιακα κομματα που θα κατεβουν στις εκλογες με κοινο οπως και ναναι αγριεμενο..

    αν δεν τους βοηθησουμε εμεις με την παρουσια και την ωριμοτητα μας θα τα βρουν κι αυτοι δυσκολα..

    οταν ο Τενεζος εκανε την απεργια πεινας για τα καρτελ που ειμασταν ολοι εμεις που περιμενουμε τωρα τους νεους Μεσσιες;

    ο αγωνας για την ανεξαρτησια μας ΤΩΡΑ αρχιζει και θαναι και μακροχρονιος

    δεν περισσευει λοιπον κανεις και δω εχουμε γινει δικαστες ο ενας ετσι ο αλλιως αλλιως και την ιδια στιγμη δεν εχουμε ιδεα για το αυριο..

    Η ΕΝΟΤΗΤΑ στον στοχο ειναι τωρα οσο ποτε απαραιτητη κι αυτο σημαινει δικη μας επαγρυπνηση

    και οχι απορριψη αυτων των αντιμνημονιακων που πολλες φορες και "δικαιολογημενα" δεν μας εμπνεουν

    το 1821 στον αγωνα συμμετειχαν καποιοι προεστοι και κοτζαμπασηδες που δεν ηταν και τα καλυτερα παιδια..

    εδω μιλαμε για εθνικο απελευθερωτικο αγωνα σε συνθηκες Νεας Ταξης..

    δηλαδη δεν ειναι παιξε γελασε.. ας αναλογιστουμε λοπον μια στιγμη λοιπον οτι ολα σχεδον τα μεγαλα στελεχη των κυβερνησεων της μεταπολιτευσης και των δυο κομματων ειναι "εβραικης καταγωγης" μαζι με τους αρχηγους τους

    πως εγινε οι μασσονοι και αλωνιζουν ετσι;

    ΕΜΕΙΣ ειμαστε οι υπευθυνοι και να μην τους υποτιμαμε κουνωντας το χερι και βριζοντας στη μαγκια..

    πρεπει καποτε να ωριμασουμε και να συσπειρωθουμε απεναντι στιν εχθρο σαν Ελληνες με λογικη και αξιοπρεπεια

    και μετα απο κοντα ολοι.. θελει χρονο

    πριν ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΜΕΝΕΣ ΟΙ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ για το Στοχο

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ..

    να ξεμπλεξουμε ΤΩΡΑ απο τους ΚΕΡΑΤΑΔΕΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ που βαλαμε ΕΜΕΙΣ στο ΣΠΙΤΙ μας για να μας κουμανταρουν..

    .

    αιντες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΤΙΜΗΜΕΝΗ ΔΡΑΧΜΗ ΘΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΜΑΣ!!! ΞΥΠΝΑΤΕ!!! ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΥΡΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Η διακήρυξη είναι μια από τα ίδια. ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΝ Ε.Ε. και την ατομική ιδιοκτησία, τον καπιταλισμό και το ΝΑΤΟ.


    ΛΑΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ σημαίνει εξουσία στους εργάτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ολοι συμφωνουμε φιλε 2.10 στο θεμα αυτο ο τροπος ειναι το θεμα να ειναι αποτελεσματικος και μεχρι τοτε λες αυτα που πρεπει να λες.. και κανεις αυτα που μπορεις να κανεις.. στην πολιτικη δεν γινονται ολα σε μια στιγμη.. καποια πραγματα θελουν το χρονο τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Τιμήθηκε με το παράσημο του Ιππότη του Εθνικού Τάγματος της Αξίας από τον πρόεδρο της Γαλλίας, Νικολά Σαρκοζί. Το 2007 διορίστηκε υφυπουργός εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής στη κυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή, όπου υπουργός και πολιτικός του προϊστάμενος ήταν ο Παπαγηγούρας.

    Σπούδασε manager στην Ελβετία.

    Από αυτόν περιμένετε να σας σώσει; ΕΛΕΟΣ παιδιά, ας σοβαρευτούμε.

    Για την κρίση φταίει ο καπιταλιστικός δρόμος ανάπτυξης, που υπηρετεί και η ΕΕ, λύση υπέρ του λαού δεν υπάρχει χωρίς αποδέσμευση από την ΕΕ-ΝΑΤΟ και κοινωνικοποίηση των μονοπωλίων.

    Διαγραφή του χρέους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Πάσο .. αλλά δεν έχετε φροντίσει να είναι σκεπτόμενοι και καλιεργημένοι οι εργάτες ...

    μόνο πρόβατα και γίδια εκτρέφετε που δεν φέρνουν αντιρήσεις ...

    Σαφέστατα η πατρίδα και οι πόροι της πρέπει να επιστραφούν στους αυτόχθονες - λευκούς -ιδιοκτήτες.

    Σαφέστατα πρέπει η Ελλάδα να ανήκει αποκλειστικά στους Έλληνες και ουχί στους Ελληνοποιημένους εισβολείς .... λευκούς - μαύρους - καφέ - μέ ή χωρίς περιτομή.

    και σαφέστατα πρέπει να ανακτήσουμε την αξιοπρέπεια μας και την ισχύ μας ώστε να αντεπιτεθούμε επιτέλους και όχι να σκύβουμε εσαεί ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Πρωτα κρεμαλα στους προδοτες και μετα ολα τ'αλλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. RE MOUNI KLEISE TO BLOG REZILI EXEIS GINEI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΠΡΟΣΟΧΗ παιδιά, ο Καμμένος είναι μια από τα ίδια. Με την Ευρωπαϊκή Ένωση είναι. Διασυνδέσεις με την ΕΥΠ έχει.

    Τον Ιούλιο του 2009 το όνομα του Πάνου Καμμένου συνδέθηκε με το σκάνδαλο του «συνδικάτου του εγκλήματος», όπως ονομάτηκε από το Τύπο, με εγκέφαλο τον Παναγιώτη Βλαστό που μεταξύ πολλών άλλων εγκληματικών ενεργειών ήταν υπεύθυνος και για την απαγωγή του εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου. Σύμφωνα με τις αναφορές, οι Πάνος Καμμένος και Χρήστος Μαρκογιαννάκης ανήκαν στους βουλευτές που αναφέρθηκαν απ'τους κακοποιούς ως καλοί και έμπιστοι φίλοι που τους διευκόλυναν σε συνομιλίες που υπέκλεψαν οι ελληνικές μυστικές υπηρεσίες (ΕΥΠ). Ο διοικητής της ΕΥΠ (και μετέπειτα βουλευτής του ΛΑΟΣ) Ιωάννης Κοραντής δήλωσε ότι αρνήθηκε να επεξεργαστεί τις μαγνητοφωνημένες συνομιλίες επειδή αποτελούσαν απόδειξη εμπλοκής συγκεκριμένων πολιτικών προσώπων της Νέας Δημοκρατίας. Η απόφαση του αυτή, σύμφωνα με τον ίδιο, οδήγησε στην αποπομπή του από την ηγεσία της ΕΥΠ.

    Από αυτόν περιμένετε να μας "σώσει".

    Ας το πάρουμε χαμπάρι. Μόνο με τον αγώνα μας στον δρόμο, στα εργοστάσια θα σωθούμε και όχι από πατριδοκάπηλους "σωτήρες".

    ΟΛΟΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΙΑ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Να ρωτησω εγω κατι... τα στελεχη του κομματος, οι βουλευτες ποιοι θα ειναι?? νεα παιδια και ανεξαρτητοι θα ειναι?? ή πρωην λαμογια του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ με βρωμικο παρελθον???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Άραγε έχετε αντιληφθεί όλοι εσείς οι οποίοι βγαίνετε εδώ και βροντοφωνάζετε Πάνο μαζί σου τι ακριβώς λέει ο Καμένος στην διακήρυκη του κόμματος του.
    Οτι αρνείται το τοκογλυφικό χρέος αλλά ρεβεράντζες και παζάρια θα κάνει με τους τοκογλύφους και μάλιστα εντος του Ευρώ.Κάτι ανάλογο υποστηρίζει και ο Τσίπρας, αλισβερίσι με τους τοκογλύφους και νομίζετε ότι μια΄και ο Καμένος λέει μια από τα ίδια αυτό θα μας γλυτώσδει.Δυστυχώς ένας ακόμη λαγός του συστήματος ενόψει.Ακόμη προβλέπω ότι όλο η μεγάλο μέρος της χλαπάτσας που αποχώρησε από την ΝΔ θα προσχωρήσει σαυτόν.Η Αχίλλειος πτέρνα του είναι το χρέος το οποίο με κανένα τρόπο δεν πρέπει να πληρωθεί γιατί με αυτό τον τρόπο μπορει η κυβερνηση να κάνει χρήση του διεθνους δικαίου το όποίον το επιτρέπει αλλά αν μπούμε στη διαδικασία να δούμε πιό είναι τοκογλυφικό και πιό όχικαι παραμένουμε εντός του Ευρώ θα είναι μια από τα ίδιαΔιαβάστε ορε Ελληνες το Δευτερο Μνημόνιο και τον Εφαρμοστικό νόμο και τις δεσμεύσεις θα δείτε ότι ο Καμένος μπορεί να επιτύχει μια τρύπα στο νερο,αναθεμα σκατά εχετε στο κεφάλι αντι για μυαλό;και έρχεται απ ότι βλεπω εδώ ο κάθε πικραμένος και εξαπολύει την παπαριά του.Για γέλια είναι για πολλά γέλια και πολλές κλωτσιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. emeis pistevoume sto pano kameno.apo ta dedomena dixni athropos tou dikaiou.kai apoti vlepoume auti h anthropoi enai metrimenoi sta daxtila.to thema einai kata poso tha ton afisoun ta ksena kedra na kivernisi.edo paidia alloi kanoun paixnidi.emeis apla ekteloume.adidroume.parakaloume.genika psaxnoume gia ena mesia.den eine asximo?tha ta doume stin poria.edo tha eimaste gia na ksanagrapsoume ena kainourgio sxolio.EllINES kOURAGIO.GOOD LUCK STO PANAGIOTI KAMENO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Το απόστημα το "σπάς", άπαξ της εμφανίσεως και υποτροπής του.

    Τώρα θα πρέπει να κοπεί μεγάλο κομμάτι και δυστηχώς να καυτιριαστεί το υπόλοιπο....

    Τα κάνατε σαν τη μούρη σας .....

    1) Όποιος χέζει στη θάλλασα το βρήσκει στο αλάτι.
    2) Ότι κάνεις - λάβεις -κοιλιά σου μην σε πονέσει ..

    Ο αρχαιότατος Ελληνικός Λαός - ο Ιδιοκτήτης αυτού του τόπου - Απο την Κύπρο μέχρι την πινέζα και απο το Ιόνιο μέχρι τον Πόντο, ξέρει πολύ καλύτερα απο τα αφεντικά σας υποκριτές ... ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΚΚΕ ΣΥΡΙΖΑ ΛΑΟΣ ΧΡΥΣΗ ΨΩΛΗ και λοιπές επίσης δύσοσμες καινοφανείς οσμώσεις!

    Τα ψέματα τελείωσαν κυρίες και κύριοι!

    Κανονιστείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Πρώην λαμόγια του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Έχεις αμφιβολία;

    ΔΕΣ την ιδρυτική ανακοίνωση:

    - Πιστεύουμε στον Ευρωπαϊκό προσανατολισμό της χώρας και ταυτόχρονα αρνούμαστε την εξάρτηση που οδηγεί στην διεθνή απομόνωση και στερεί από τη χώρα άλλες γεωπολιτικές συμμαχίες.
    -Πιστεύουμε σε μια ορθολογική ανάπτυξη με κυρίαρχο μοχλό την ελεύθερη αγορά.

    Ευρωπαϊκή Ένωση; Ελεύθερη αγορά;

    Ψάχνουν για κορόιδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. 2:56
    Είμαι ο 2:55 για πες μου φίλε αφού τα ίδια λέει και ο Τσίπρας και βλέπεις τι γίνεται στα blogs Οπισθοφυλακή των τοκογλύφων των λένε και έτσι είναι και με αυτά τα ίδια που λέει ο Καμένος τι θαλλάξει;.Τι διαπραγμάτευση να κάνεις με αυτές τις ύαινες πιο είναι τοκογλκυφικό χρέος και πιό όχι;Η Πατριωτική και εθνοσωτήρια απόφαση είναι συνολική αρνηση πληρωμής του χρέους εδώ και τώρα.Αλλά αλλού το όνειρο και αλλού το θαύμα. Λαγός είναι λαγός και ότι και να κάνει γρήγορα θαποκαλυφθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΣΩΤΗΡΕΣ τελος..

    Παλικαρια δεν εχει σημασια ποιος ειναι ο Καμμενος ,ο Καζακης και οποιος αλλος εμφανιστει..

    σημασια εχει τι θα τον υποχρεωσουμε ΕΜΕΙΣ να κανει συμφωνα με αυτα που λεει..

    δικο μας ειναι το θεμα οχι δικο τους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Τα ίδια σκατά είναι τελικά και ο Καμμένος. Κρίμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. βρε παιδια ηρεμηστε λιγο.να βγαλουμε ο ενας το ματι του αλλουνου ειμαστε.κατ΄αρχην ο Καμμενος μια προταση κανει ο ανθρωπος κι οποιος θελει ακολουθει.προσωπικα θελω πολυ να τον πιστεψω,αλλα,οπως ολοι,εχω κι εγω τις αμφιβολιες μου.θα κριθει κι αυτος.διαβασα παραπανω τοσες σημαντικες αποψες,ομως δεν προτεινεται κατι χειροπιαστο.αν εχετε να προτεινετε κατι καλο πεστε το κι εμας!αλλιως σταματηστε να αναπαραγετε την ατμοσφαιρα της βουλης!η Ελλαδα ειναι προκαθορισμενο να δοξαστει!ειναι μονοδρομος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. 2:58
    Εισαι ακριβής και σωστος
    αμα ακούς πιστευουμε στον ευρωπαικό προασατολισμο-Ευρώπη των λααών-Ευρώπη των πολιτών-Ευρώπη των εργαζομένων και τέτοιες παπαριες κόψε λάσπη γιατί θα σε φάει η μαρμάγκα.
    Είχαμε τον Αλέξη τον Φωτάκη τώρα έχουμε και τον Πάνο
    Διαλέξτε λαγό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΓΙΑ ΤΟΝ 11:09(2)

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟΜΑΡΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Το δημόσιο χρέος γεννήθηκε από την οικονομική κυριαρχία των μονοπωλίων στην Ελλάδα, στην ΕΕ, παγκόσμια. Γεννήθηκε, διογκώθηκε γιατί από προηγούμενα έθρεψε κέρδη βιομηχανικών, τραπεζικών, εφοπλιστικών και άλλων μονοπωλίων, μέσα και έξω από την Ελλάδα.

    Στα υπουργεία του Καραμανλή ήταν ο Καμμένος, ομοϊδεάτης και "βραβευμένος" από τον Σαρκοζί για τις υπηρεσίες του. Μπλεγμένος σε σκάνδαλα με την ΕΥΠ. Υπέρ του ευρώ,της Ε.Ε., του ΝΑΤΟ (σύμμαχος Ισραήλ και σφαγέας της περιοχής). Με την "ελευθερη αγορα", καπιταλισμό δηλαδή. Τα αφεντικά να κάνουν ότι γουστάρουν. Να πληρώσουμε το χρέος.

    Το "κόμμα του Καμμένου" αφού θα προβληθεί από τα ΜΜΕ και το κατεστημένο θα ξεφουσκώσει σε 3 μέρες.

    Τα μάτια μας ανοικτά. Να βοηθήσουμε πατριώτες να ανοίξουν τα μάτια τους και να μην πιάνονται κότσο από τον κάθε "σωτήρα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Nomizw einai aplo.Opoios exei provoli apo ta media einai automatws kai upoptos.Kai o kamenos exei ena shmantiko pososto provolis apo ta media.anti8etws paratakseis opws h xrusi augh agnnountai susthmatika apo ta media para thn aksiosevasth dunamiki tous opws kai ton kazaki ton exoun eksafanisei apo pantou. Dustuxws kai makari na kanw la8os o kamenos 8a ekselix8ei se neos karatzaferis-kouvelis klp klp.Protaseis tou tupou nai sto eurw nai sthn eurozwnh alla oxi sthn plhrwmh t xreous einai polu oraies kai makari na mporousan na efarmostoun.edw pera omws exoume na kanoume me to kako to idio..diapragmateuseis m autous den ufistantai. kai to kseroun kala oloi tous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΙΚΡΑ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΚΑΝΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!

    Αποφασίστε τί είναι αυτό που θεωρήτε ώς μείζων απόδειξη Αντι - Νεο - Ταξικής Θέσεως.

    Κάντε τον κόπο και συλέξτε τις ιδέες.
    (σε μία πρόταση - απλά - λακωνικά και σοφά)

    Όταν καταλήξετε θα συνειδητοποιήσεται ότι ελάχιστες θέσεις θα συμπέσουν - πολλές θα αντικρούονται και πάνω από όλα καμία απο αυτές δεν θα υπάρχει ώς θέση των γνωστών επαγγελματιών της γνωστής συντεχνίας αρχομανών σε τελικό στάδιο...

    Κάντε τον κόπο ντε ... πιστεύω ότι θα είναι μεγάλο μάθημα αυτογνωσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. εύχομαι καλή αρχή. Βέβαια εκρεμμεί και η επιλογή των υπόλοιπων 9 βουλευτών που χρειάζεται για να δείξει και με ποιούς θα πορευτεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. 3.16
    Και εσύ φίλε μου πολύ σωστά τα λές εγώ προσωπικά δεν βρίζω καθόλου τον Καμένο καλώς έκανε κόμμα αλλά κριτική θα του κάνουμε σε αυτά που λέει.Αποψη μου είναι όλοι οι αντιμνημονιακοί χώροι να ενωθούν στο απλο και παρα πολύ σοβαρό πρόταγμα.Ενιαίο Μέτωπο να εξασφαλίσουμε δημοκρατικές εκλογές που δεν τις βλέπω όύτε νάρχονται αλλά ουτε να γίνονται αλλα εν πάσει περιπτώσει και το κυριώτερο να φύγουν οι ΝΑΖΙ απ την Παττρίδα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Δημόσια αντιπαράθεση του φιλοευρωπαϊστή και οπαδού της "ελεύθερης αγοράς", του ευρώ και του ΝΑΤΟ με την Κανέλλη, τον Μπογιόπουλο ή τον Καζάκη.


    Θα τρέχει ο Καμμένος να κρυφτεί. Λαγός των αφεντικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Εγω προσωπικα οπως και πολλα αδερφια μου που εχουν ΞΥΝΗΣΕΙ, Θελουμε ενα κομμα:
    Ανεξαρτητο με νεα παιδια και οχι πρωην βουλευτες της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.
    Eνα κομμα που να ειναι κατα της Ευρωπαικης Ενωσης και κατα του ευρω (αρα και κατα των μετρων που μας επιβαλουν οι ευρωπαιοι, μνημονια, συμβασεις, psi, ξεπουλημα δημοσιου πλουτου κ.τ.λ.)
    Κατα του ΝΑΤΟ και των δισεκατομυριων που ξοδευουμε για εξοπλισμους και αποστολες.
    Κατα του να πληρωθουν τα χρεη της Ελλαδος γιατι δεν ευθυνομαστε εμεις οι απλοι πολιτες γι αυτα τα χρεη...
    Υπερ του εθνικου μας νομισματος και της ελευθερης αγορας.
    Υπερ να γινουν ολα δημοσια και να περασουν στα χερια των Ελληνων και οχι των ξενων, δηλαδη ολος ο πλουτος που εχει η χωρα (γαλακτοκομικα, κρεατα, οσπρια, ελαιολαδο, λαχανικα, φρουτα κ.τ.λ., εχουμε ορυκτο πλουτο, πετρελαια, φυσικο αεριο, χρυσο, λυγνιτη, ηλιο, φωτοβολταικα κ.τ.λ., ημαστε επισης πρωτοι σε ναυσιπλοία και νησια κτ.λ.,)

    Αν και συμπαθω τον Καμμενο, δεν νομιζω να εφαρμοσει τα παραπανω (ουτε καν τα μισα). Θελει πολιτικο με παπαρια η χωρα ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Τελικά τι σκατά κουβαλάτε στο κεφάλι σας,τα ίδια ακριβώς λέει ο τσίπρας και τον αποκαλούμε προδότη και διαφορους χαρακτηρισμούς,όταν τα ίδια λέει ο καμμένος είναι πατριωτης ποσο βόδια τελικά είστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6057186&publDate=23/1/2011

    Το κέρδος των πολυεθνικών υπερισχύει των κυριαρχικών δικαιωμάτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Γραφουμε Ελληνικα
    Το κομμα αυτο ελπιζω να ειναι στα αληθεια πατριωτικο
    Δεν γινεται να εκπροσοπουν πλεον αυτο τον χωρο το Λαος και η ΝΔ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. φιλε 3.37

    Μονο στο χερι μας ειναι.. και οχι στο χερι κανενος πολιτικου.

    Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ.. αν τα καθικια που μας κυβερνουν μας φοβοντουσαν δεν θα τολμουσαν να κανουν τα αισχη που κανουν

    Εμεις τους δωσαμε το δικαιωμα να εχουν το θαρρος να μας ξεπουλουν

    Ακομα και τωρα αν κανεις μας δεν ξαναπηγαινε στην δουλεια του μεχρι να φυγουν συνεχομενα την αλλη μερα επεφταν..

    το προβλημα ειμαστε εμεις οχι αυτοι..

    Αφου αγοραζουμε Μεσσιες για να ταχτοποιησουμε την ανευθυνοτητα μας αυτοι απλα μας τους πουλουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. 3:35
    Οπως λέει και ο3:39 και έγώ ο Τσίπρας λέει τα ίδια που λέει και ο Καμένος και τον αποκαλούμε προδότη εσύ τι λές θαρρώ ότι ο Θεός σου έδωσε μυαλό για να σκέπτεσαι.Ετσι όμως που τα λές ολοι μαζί σου για που; δεν ρωτάς έτσι στον βρόντο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ο Καμμενος το παιζει ανεξαρτητος και εβαλε για ονομα στο κομμα του Ανεξαρτητοι Ελληνες...
    Τι ανεξαρτητος ρε προβατα?

    1) Δεξιο κομμα ειναι σαν την ΝΔ.

    2) Τους διαγραμμενους βουλευτες της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ θα παρει με το μερος του και οχι νεα παιδια ανεξαρτητα απο κομματα και παραταξεις..

    3) Ειναι υπερ της Ευρωπαικης Ενωσης (αρα και υπερ των μετρων που μας επιβαλει η Ε.Ε., μνημονιων, συμβασεων, psi, ξεπουληματος της δημοσιας περιουσιας μας στους ξενους κ.τ.λ.)

    4) Υπερ του ευρω (αρα και υπερ της πανακριβης αγορας στη χωρα μας, και των χαμηλων μισθων μισθων των 400 ευρω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΠΑΝΟ ΕΑΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΘΑ ΣΕ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ
    1. ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Ν.Τ-ΤΡΟΙΚΑ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΦΡΑΓΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΨΕΥΤΟΧΡΕΟΣ ΜΑΣ
    2. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΝΟΜΙΣΜΑ ΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ

    3. ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΤΩΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ (ΛΑΔΙΑ-ΚΡΑΣΙΑ-ΛΑΧΑΝΙΚΑ) ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ Η ΑΣ ΕΞΑΓΟΥΜΕ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ-Δ.Ν.Τ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ(ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Ν.Τ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΩΣΟΥΝ)
    ΑΝΑΓΚΗ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΣΙΑΞΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΚΡΟΓΙΑΛΙΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΦΩΤΟ Η ΒΙΝΤΕΟ Η ΜΕ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΤΙΣ ΒΛΕΠΟΥΝΕ. ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟΠΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΓΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΗΡΩΙΚΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΕΥΦΟΡΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΙΜΗ ΓΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΜΑΣ ΤΙΣ ΕΛΙΕΣ ΜΑΣ ΤΑ ΑΜΠΕΛΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΜΑΣ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΛΟΥΤΩΝ ΤΑ ΖΩΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΣ ΣΤΕΡΗΘΟΥΜΕ ΤΙΣ ΨΕΥΤΟΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ "ΑΝΕΣΕΙΣ" ΤΗΣ ΠΟΛΥΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑ.
    ΦΥΣΙΚΑ ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΛΛΑ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΛΗΜΑ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΑΓΑΠΑΝΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΠΑΡΟΝ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΣΟΥ ΠΑΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΙΤΙΚΗ ΦΛΩΡΙΝΑ
    ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Δε με πείθει η διακήρυξη. Είναι ένα συνονθύλευμα ανέφικτων λύσεων τις οποίες πρεσβεύουν Τσίπρας και Κουβέλης. Τίποτα το καινούριο. Εντός € είναι αδύνατη η μη αποδοχή - διαγραφή χρέους. Πως μπορείς να ανατάξεις την οικονομία σου αν σου ελέγχουν πλήρως τη νομισματική κυκλοφορία από την Φρανκφούρτη? Τι θα γίνει στην ελληνική οικονομία αν πούμε ότι δεν πληρώνουμε το χρέος και σταματήσουν να μας στέλνουν € οι ευρωκράτες? "Δώσε μου τον έλεγχο των χρημάτων ενός έθνους και δεν με νοιάζει ποιος φτιάχνει τους νόμους», έλεγε τον 18ο αιώνα ο Μάγιερ Άμσκελ Ροτσιλντ και είχε απόλυτο δίκιο, το βλέπουμε άλλωστε στην πράξη σήμερα. Προσωπικά με εκφράζουν πολύ περισσότερο οι θέσεις του Καζάκη αν και συμπαθώ τον Καμμένο. Η έξοδος από το διεστραμένο τραπεζικό καρτέλ που λέγετε Ευρωζώνη και που υπηρετείτε από την ευρωπαική ένωση είναι κάτι το αδιαπραγμάτευτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΦΙΛΕ ΚΡΗΤΙΚΕ.. ΑΣΕ ΤΙΣ ΑΝΕΦΙΚΤΕΣ ΛΥΣΕΙΣ Κ ΔΩΣΕ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΓΝΟ Κ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.. Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ Κ ΣΤΟΝ ΕΤΕΡΟ ΠΥΛΩΝΑ ΤΟΥ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΥ!! ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ?? Κ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ!! ΑΝ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Κ ΑΥΤΟΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΣ-ΔΟΣΙΛΟΓΟΣ ΡΑΓΙΑΣ.. ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Συμφωνώ με το σχόλιο του φίλου που είπε:


    Ο Καμμενος το παιζει ανεξαρτητος και εβαλε για ονομα στο κομμα του Ανεξαρτητοι Ελληνες...
    Τι ανεξαρτητος ρε προβατα?

    1) Δεξιο κομμα ειναι σαν την ΝΔ.

    2) Τους διαγραμμενους βουλευτες της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ θα παρει με το μερος του και οχι νεα παιδια ανεξαρτητα απο κομματα και παραταξεις..

    3) Ειναι υπερ της Ευρωπαικης Ενωσης (αρα και υπερ των μετρων που μας επιβαλει η Ε.Ε., μνημονιων, συμβασεων, psi, ξεπουληματος της δημοσιας περιουσιας μας στους ξενους κ.τ.λ.)

    4) Υπερ του ευρω (αρα και υπερ της πανακριβης αγορας στη χωρα μας, και των χαμηλων μισθων μισθων των 400 ευρω)


    Ο Κουβέλης να μαντρώσει τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ
    Ο Καμμένος να μαντρώσει τους ΝΔ-ΛΑΟΣ

    και το κεφάλαιο, η Ε.Ε., το ΝΑΤΟ να κάνει κουμάντο στην χώρα μας.

    Αυτό θελουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΤΟΥ ΕΙΧΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΤΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΧΑΛΑΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΛΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΤΟ ΕΠΑΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Πως μπορείς να με πείσεις ρε πάνο όταν θα εχεις διπλα σου ρουφήχτρες σαν τον μανωλη τον γκιουλέκα και τα αλλα καλόπαιδα του πασοκ,και μου λες ανεξάρτητοι έλληνες με euro και ιδέες του τσίπρα,τρίχες λέω εγώ,άντε καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΕΙ ΑΥΤΗ ΠΟΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΘΑ ΤΟ ΤΥΠΩΣΕΙ ΑΥΤΟ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΑ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΙΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ. ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΑΝ ΤΟ "ΟΠΛΟ" ΤΗΣ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ. ΑΥΤΟ ΤΟ "ΟΠΛΟ" ΜΑΣ ΤΟ ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ 1 ΔΟΛΑΡΙΟ = 1 ΠΕΣΟ ΚΑΙ ΕΙΔΑΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ. ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΥΡΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ π.χ. 0,5%(ΤΥΧΑΙΟ ΝΟΥΜΕΡΟ). ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΤΕ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΜΑ ΤΗΣ ΚΑΠΝΙΣΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΑΛΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ; ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. με τεκμηριο αντινεοταξικης θεσης..

    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ

    Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο - ΕΑΜ Β’

    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com


    Η επιλογή της Δραχμής, που σήμερα παρουσιάζεται σαν ο απόλυτος εφιάλτης, θα μπορούσε να ήταν ακόμα συμφερότερη από αυτήν που προτείνουμε στο παρόν κείμενο, αλλά είναι πολύ πιο επικίνδυνη ...Συμφερότερη, γιατί —εκτός όλων των άλλων— θα δημιουργούσε ευκολότερες συνθήκες ανάπτυξης υπό συνθήκες προστασίας της εθνικής οικονομίας.

    Η ζώνη του Ευρώ μάς αφήνει οικονομικά εκτεθειμένους, αλλά μας προσφέρει άλλου είδους ασφάλεια ...

    Εθνική ασφάλεια, εφόσον είναι σίγουρο πως τα κτήνη, σε περίπτωση εθελουσίας εξόδου της Ελλάδας από τη ζώνη του Ευρώ, θα μας έβαζαν σε εθνικές περιπέτειες.

    Θα ενεργοποιούσαν όλα τα εθνικά μας θέματα, προκειμένου να μας διαλύσουν ως λαό και ως κράτος ...

    Προκειμένου να μας τιμωρήσουν με τον πλέον σκληρό τρόπο. Με την παραμονή μας στη ζώνη του Ευρώ, δεν μπορούν να το κάνουν αυτό, γιατί απλούστατα δεν τους συμφέρει να το κάνουν.

    Κανένας δεν βάζει φωτιά σε έναν εχθρό του, όταν ο ίδιος κινείται μέσα στον ίδιο "εύφλεκτο" χώρο.

    Για όσο διάστημα αυτοί κρατάνε τα "σπίρτα", ας "σφιχταγκαλιαστούμε" με τα "αδέρφια" μας τους Ευρωπαίους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΓΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ Η Ε.Ε. ΤΟ ΕΥΡΟ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ.Η ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΩΤΕΣ Η ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΕΜΕΙΣ ΔΙΑΛΕΞΑΜΕ ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΜΟΥΧΤΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ24 Φεβρουαρίου 2012 στις 5:06 μ.μ.

    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ. ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. ΜΟΥΧΤΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Προδότης είναι αυτός που είναι με το ΝΑΤΟ, το Ισραήλ και τις ΗΠΑ. Προδότης είναι αυτός που είναι με το ΕΥΡΩ. Προδότης είναι αυτός που είναι με την Ε.Ε. και την "ελευθερη αγορά".

    του Δημήτρη Πατέλη

    Επίκουρος καθηγητής Πολυτεχνείου Κρήτης

    Πόλεμο θέλουν; Θα τον έχουν! Εσύ διάλεξες στρατόπεδο;
    «Τώρα έχουμε πόλεμο»
    http://epam.chaniacrete.eu/%CE%AC%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%88%CE%B5%CE%B9%CF%82/498-%CF%80%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%BF-%CE%B8%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%B8%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%AD%CF%87%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%B5%CF%83%CF%8D-%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CF%8C%CF%80%CE%B5%CE%B4%CE%BF

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Σκέτη απογοήτευση...διαγραφή του χρέους εντός της ΕΕ? Δεν γίνονται αυτά Πάνο,γιατί παραμυθιάζεις τον κόσμο και ποντάρεις στην απελπισία του? Ολοι στο Ε.ΠΑ.Μ μάγκες,για να πάρουμε επιτέλους τις τύχες στα δικά μας χέρια.Για να σταματήσει η κοροιδία και το δούλεμα,αξίζουμε κατι καλύτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΚΥΡΙΕ ΠΑΤΕΛΗ ΔΙΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΑΓΟΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΗ. ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ. ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΛΙΓΟ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ, ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. "Μάγκες"... Να στηρίξουμε τον Καμμένο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Ασε τα λογια , κρεμαλες και ΕΡΓΑ θελει να δει ο κοσμος ΠΑΝΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. eleos...
    giati brizete???
    tha sas fobithei kaneis???
    tha akoustite perissotero???
    +mfono me pollous apo esas alla oxi etsi...
    gia mena einai tripa sto nero o Kammenos...
    allos enas gia tin karekla...
    theloume neo aima kai oxi bolemenous pou psaxnoun tropous na ksanaboleutoun...
    olokliromenes protaseis kai apopseis exo dei kai exo akousei mono apo to EPAM...
    opoios exei kati allo na ipostiriksei as to kanei alla me logika epixeirimata...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Μαπα το καρπουζη μαγκες διακηρυξει ειναι. βασικες αρχες
    με ευρωπη με ευρω τι ειναι αυτα μεχρι της εκλογες θα
    γυριση απο εκει που ηλθε. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΧΘΕΣΙΝΟΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Έξω οι ξένοι - ακύρωση όλων των εγγράφων ελληνοποιήσεως των ισλαμο-αφρικανο-εισβολέων
    και γενικό πογκρόμ κατά πάσα παράνομου ή εχθρικού αλλοδαπού!

    Ελευθερία στην Κυψέλη και στις γύρω περιοχές
    απο τις δυνάμεις κατοχής των Ισλαμο-αφρικανο- εισβολέων!

    Λευτεριά στην Ελλάδα απο τους εγχώριους προδότες συνεργάτες των ομιλούντων πιθίκων, ΔΝΤ ΕΕ κλπ ...

    Θάνατος στα τσιράκια του Πολυ-πολιτισμού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΚΑΖΑΚΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ ΚΑΖΑΚΑΗΣ ΕΠΑΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. ΠΑΝΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΡΩΤΙΣΜΟ ΣΟΥ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΟΥ.Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΣΟΦΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ.ενας πολυτεκνος με5παιδια και7εγγονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Δημήτρης Πατέλης ΕΠΑΜ

    http://www.youtube.com/watch?v=JEbYhf14Lxw


    Δείτε την όλη την εκπομπή. Απίστευτη ανάλυση και απάντηση στον Καμμενόπουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Τους ντοποιους δεν τους βλεπεις οι ξενοι σου φτενε? 5,53

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. PROS TON KO PANO KAMMENO:
    SAS EUXOME UGEIA KAI DYNAMH
    EYXOME NA MHN PRODOSETE POTE TO ETHNOS
    EYXOME H ISTORIA NA GRAPSH TO ONOMA SAS ME XRYSA GRAMMATA
    EYXOME KAI OI KAPOIES AMFIBOLIES POU EXO GIA TO PROSOPO SAS NA BGOUNE LANTHASMENES

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Μην τρωτε κουτοχορτο ρεεε... Μια ζωη σας δουλευαν και τους ψηφιζατε... Ποτε θα κυπνησετε ρε?

    Αμφιβαλει κανεις οτι ΝΔ,ΠΑΣΟΚ,ΛΑΟΣ,Μπακογιαννη, Κουβελης, Καμμενος και Οικολογοι ειναι ολοι τους ενα? το ιδιο πραμα ειναι ολοι τους γιατι ολοι τους ειναι υπερ της Ευρωπαικης Ενωσης, υπερ του ευρω, υπερ του ΝΑΤΟ, υπερ του να ξεπουλαμε στους ξενους οτι δημοσιο πλουτο εχουμε και ολοι τους ειναι υπερ στο να πληρωθει ΟΛΟ το χρεος της Ελλαδος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ, ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΚΟΥΠΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΠΑΣΑΛΕΙΦΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΜΕ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΜΩΑΜΕΘ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΥΓΕΙΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ Κ. ΚΑΜΜΕΝΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Πρός άπαντας ελλαδίτας αδελφούς εντός, εκτός καί επί τά αυτά..τώ κηρώ δεηθήτε
    Αν ανοίξετε τον τηλεφωνικό κατάλογο, θα διαπιστώσετε πως οι μισοί σχεδόν Έλληνες κατάγονται από παπάδες – και έχουν το πρώτο συνθετικό «παπά» στο όνομά τους. Έτσι είναι φυσικό να μας κυβερνούν Παπαδήμοι και Παπανδρέου, τα οικονομικά μας να τα φροντίζουν Παπαντωνίου και Παπακωνσταντίνου και την σκληρή αντιπολίτευση να την κάνει η Παπαρήγα. Οι παλιοί θυμούνται τον πρώτο μας «σοσιαλιστή» Παπαναστασίου και τον δικτάτορα Παπαδόπουλο.
    Αντίδοτο στην οικογένεια των Παπα- (πολύ μικρότερο όμως) είναι οι Καρά-. Με πρώτους, βέβαια, τους Καραμανλήδες (θείο και ανεψιό) και σημερινό εκπρόσωπο τον Καρατζαφέρη. Καρά στα τούρκικα σημαίνει μαύρο – πράγμα που στον σημερινό εκπρόσωπο ταιριάζει τέλεια.
    Αλλά οι Παπά- κυριαρχούν. Ο εθνικός μας ιστορικός λέγεται Παπαρρηγόπουλος, ο μεγαλύτερος πεζογράφος μας Παπαδιαμάντης, κι ο καλύτερός μας φιλόσοφος Παπανούτσος. Μόνο στην Αθήνα τριακόσιοι δρόμοι είναι αφιερωμένοι σε απογόνους παπάδων.
    Κι ύστερα υπάρχουν μερικοί «προοδευτικοί» που ζητάνε χωρισμό Κράτους και Εκκλησίας! Μα, όταν οι μισοί πολίτες του κράτους είναι παπαδοπαίδια, εγγόνια και δισέγγονα, πώς να τα ξεχωρίσεις; Αυτά μπορεί να συμβαίνουν στους Καθολικούς, όπου οι κληρικοί δεν έχουν απογόνους. (Τουλάχιστον επίσημους).

    Είμεθα έθνος «παπαδερόν». Γι’ αυτό και το Ελληνικό Σύνταγμα δεν αντλεί την ισχύ του από τον λαό (όπως όλα τα άλλα), αλλά από την Αγία, Ομοούσια και Αδιαίρετη Τριάδα. Γι’ αυτό και όλα (Βουλή, Κυβέρνηση, Πρόεδρος Δημοκρατίας) ξεκινάνε με τελετή ορκωμοσίας στο Ευαγγέλιο, πλαισιωμένη από πολλά χρυσοποίκιλτα άμφια. Ακόμα και τα σχολεία, οι επιχειρήσεις, τα μαγαζιά, τα σπίτια, τα αυτοκίνητα, με αγιασμό αρχίζουν τη ζωή τους.
    Και τώρα που όλοι αυτοί οι Παπα-τάδε και Παπα-δείνα μας έφεραν σε αυτό το χάλι, ίσως η μόνη λύση θα είναι, αντί να χωρίσουμε το Κράτος από την Εκκλησία, να τα ενώσουμε εντελώς. Δηλαδή να πάρει το Κράτος την περιουσία της Εκκλησίας (αντί να την πάρει το Κατάρ) και να εξοφλήσει τα χρέη του. Έτσι κι αλλιώς, πληρώνει τους ιερωμένους (ήταν και οι μόνοι που γλίτωσαν τις περικοπές!). Κι ό,τι περισσέψει να το μοιράσει στους φτωχούς. (Έτσι δεν θα έκανε ο Χριστός;). Τι τα θέλουν οι παπάδες τα πλούτη; Ένας σίγουρος μισθός φτάνει και περισσεύει… ή λίγη σοοοοοός γιά νά γλιστράει...ομορφάντρες μου!!!!!!! Καί εάν πάλι θέλετε κι άλλη δόση!!! μαύρα πρόβατα ή άσπρα.....BLACK Mpeeee
    Ένα φίλμ που πρέπει να προβληθεί σε όλα τα Ελληνικά σχολεία. καί σέ όλα τά μυαλά τών ελλαδιτών!!!! εντός τών τειχών!!!!!
    Και επειδή το Υπουργείο Παιδείας και…Θρησκευμάτων δεν θα το κάνει ποτέ, ας το προωθήσουμε εμείς παντού..
    Η ταινία αυτή του Θόδωρου Μαραγκού πρέπει να γίνει κτήμα του κάθε Έλληνα, αν θέλει να λέγεται Έλληνας!!!!!!!!!! και να μην είναι απλά ένα στατιστικό στοιχείο στο.. ποίμνιο, που μας μετέτρεψαν οι παπάδες στους Βυζαντινούς χρόνους…
    Βρείτε το χρόνο και παρακολουθείστε αυτό το έργο και θα δείτε πόσο λίγα ξέρετε για την Ελλάδα και τον Ελληνισμό..΄ντάξει;!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Σσσσσσ μην συγχίζεται τα Νεοταξικά ισλαμο-αφρικανο-λάγνα τσιράκια της νέας τάξης πραγμάτων

    ... είναι η πιό εκοφαντική μειοψηφική χούντα που ποτέ έγινε ... κομμουνιστο-χριστιανο-ταλιμπανισμός ανάκατα και αντι-ρατσισμός κατά το δωκούν αρκεί να θίγει τους δικαιούχους!

    Φτού σας υποπροιόντα της φύσεως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. τελικα εχουμε διχαστει πως μας εχουμε καταντησει ετσι πια.κυριε καμμενε βλεπεις οτι υπαρχουν και δυσπιστιες και γιαυτο ειστε υπευθυνοι ολοι εκει στην βουλη να μην εχουμε εμπιστοσυνη πια σε κανεναν.ευχομαι ενα σημαδι να δωσει ο θεος οτι εισαι ο καταλληλος,φοβαμαι παλι μη με μουτζωσω για να μην ριξω ψηφο καπου που δεν αξιζει παλι για μια ακομα φορα,απορω γιατι ψαχνουμε απο καπου να πιαστουμε;μονο προσευχη στην παναγια να μας σωσει,εχουμε διαδυκτιο τηλεοραση τηλ και δεν μπορουμε να ξεσυκωθουμε ολοι το ιδιο θελουμε. στα παλια χρονια που δεν υπηρχαν ολα αυτα πως οι προγονοι μας ξεσυκονοταν και εδιναν την ζωη τους γαμωτο για την ελλαδα,και εμεις τιποτα μονο λογια.μηπως τελικα μονο ο θεος αμα επεμβει θα σωθουμε αλλιως δεν εξηγειται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. .......και εμεις τιποτα μονο λογια.μηπως τελικα μονο ο θεος αμα επεμβει θα σωθουμε αλλιως δεν εξηγειται
    24 Φεβρουαρίου 2012 6:37 μ.μ. ποιός θεός (σου) ο γιαζβέ μήπως; η πραγματική αιτία όλων τών συμφορών τής ανθωπότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ Η ΛΕΞΗ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΘΩΡΙΑΣΜΕΝΟ; ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕ ΚΑΝΕΙΣ; ΑΙΣΧΟΣ! Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΩΝΟΣ ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΗΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. 4:18
    Αδελφέ συνΈλληνα τα είπες όλα.

    Εσένα παρακαλώ κυρίως και τους φίλους που, με το δίκιο τους, ζητούν να σταματήσει το κράξιμο προς πάντες και να αναφέρουν προτάσεις. Επίσης τους φίλους που μιλάνε, σωστά νομίζω, για λαγούς του συστήματος και κάποιον φίλο με γρεεκλισ που λέει ότι είναι απλό να καταλάβεις το ρόλο του καθενός, ανάλογα με τον τηλεοπτικό χρόνο που του δίνεται από το προβοσύστημα (από το προβόπουλος, προβοκάτορας, προβατοποιητής λαού κοκ) των μμε.
    Εσένα λοιπόν κυρίως αλλά και τους ανωτέρω αναφερόμενους παρακαλώ να ρίξετε μια ματιά στο:

    www.pamet.gr
    Μενού: Θέσεις
    Με μια ματιά

    Προσωπικά αισθάνομαι, ότι ο ηγήτορας της απελευθέρωσης, καθώς και η ομάδα του, θα είναι πρόσωπα Ελληνικά από αυτά που ο τηλεοπτικός φακός δε χωνεύει και τα αποκλείει και τα επίθετά τους θα είναι πρωτάκουστα σε συνδυασμό με την ενασχόλησή τους με την πολιτική. Επίσης, αν και νέα πρόσωπα, θα έχουν κολλήσει πολλά ένσημα και θα έχουν υπηρετήσει την πατρίδα με φουλ θητεία και σε ακριτικές περιοχές. Και βεβαίως δεν θα έχουν ποτέ εμπλακεί σε μυστικές εταιρείες.

    Σε παρακαλώ αδελφέ 4:18 έστω και μόνο εσύ, μπες και μελέτησε το ανωτέρω σαιτ.

    Καλή δύναμη και φώτιση σε όλους μας και στον Πάνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Καταρχην, ακομη πιστευετε πως θα μας σωσει ο Καμμενος και καθε Καμμενος;;;
    Ρε πατε καλα;;;
    Και αυτος μερος του συστηματος ειναι!!
    Σκοπος του ειναι να αντλησει τους εξαγριωμενους ελληνες σαν σφουγγαρι και να "πεσουμε"ομαλα!!
    Τοσα χρονια! Τοσες δεκαετιες! Μυαλο απο λογια του αερα ακομη δεν βαλατε;;;
    Και εδω ερχεται το ρητο που ειχα γραψει παλαιοτερα!!
    .....

    ΨΑΞΤΕ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟΝ ΚΙΣΣΙΝΓΚΕΡ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΜΑΣ.

    ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ;
    ΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΕΜΑΣ.

    ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΕΝΩΜΕΝΟΙ;
    ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ.
    ΠΑΝΤΟΤΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΧΙΛΙΑ ΚΟΜΑΤΙΑ!
    *****ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙ; ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΣΥΡΘΟΥΜΕ;
    ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ! ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΑΒΑΤΕ ΜΕ ΚΙ ΑΣ ΚΛΑΙΩ!*****
    ΕΜΕΙΣ ΣΚΟΤΩΣΑΜΕ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΤΑΓΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ.

    ΚΙ ΟΜΩΣ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΑΝΙΣΤΕΙ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ, Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ, Η ΚΟΙΝΗ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΑ!
    ΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Όχι δεν το κατάλαβες είναι και καλά stensil μιλιταριστικό ....

    ξέρεις τώρα εθνική υπερηφάνεια ... μασήσαμε ...

    ...και στο MEGA αφρικανοί ελληνοποιημένοι με τις ευχές του ΔΟΛ μέσω ΑΤΑ ...

    κίναιδοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΤΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ. ΘΕΛΟΥΝ ΑΜΟΡΦΩΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ. ΠΑΡΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥΣ ΑΜΟΡΦΩΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. οταν ο Λωτ βγηκε απο τα Σοδομα ξερετε τι επαθαν! γι αυτο δεν μας διοχνουν απο την ΕΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Μπράβο!
    Ο κόσμος δέν μασάει, ξυπνάει!
    Ο κ. Καμμένος δυστυχώς μου θυμήζει Σαμαρά.
    Αναμένω την κολοτούμπα.

    Εντός Ε.Ε. «απειλή» στάσεις πληρωμών χαχαχαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. πανο καμμενο για οικονομολογο παρε τον καθηγητη ανδρεα αθηναιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΝΑ ΦΩΤΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ! ΑΓΓΙΞΕΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΙΣΤΗ,ΠΑΤΡΙΔΑ,ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ !ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙΣ ! ΕΙΜΑΙ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!ΕΙΣΑΙ ΨΥΧΗ , ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΣΩΜΑ ΑΓΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ! ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ!Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΛΕΒΕΝΤΗ ΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Το δημόσιο χρέος γεννήθηκε από την οικονομική κυριαρχία των μονοπωλίων στην Ελλάδα, στην ΕΕ, παγκόσμια. Γεννήθηκε, διογκώθηκε γιατί από προηγούμενα έθρεψε κέρδη βιομηχανικών, τραπεζικών, εφοπλιστικών και άλλων μονοπωλίων, μέσα και έξω από την Ελλάδα.

    Στα υπουργεία του Καραμανλή ήταν ο Καμμένος, ομοϊδεάτης και "βραβευμένος" από τον Σαρκοζί για τις υπηρεσίες του. Μπλεγμένος σε σκάνδαλα με την ΕΥΠ. Υπέρ του ευρώ,της Ε.Ε., του ΝΑΤΟ (σύμμαχος Ισραήλ και σφαγέας της περιοχής). Με την "ελευθερη αγορα", καπιταλισμό δηλαδή. Τα αφεντικά να κάνουν ότι γουστάρουν. Να πληρώσουμε το χρέος.

    Το "κόμμα του Καμμένου" είναι ένα από τα ίδια. Ο Δεξιός Κουβέλης.

    Λιάνα Κανέλη, Καζάκης και Μπογιόπουλος πραγματικοί πατριώτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. αφου κάνετε αλλη μια κολοτουμπα που θα διαρκέσει 3-4 χρονια και αυτη για να ΞΑΝΑΞΥΠΝΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ....μετα θα ψαχνόσαστε... και θα σφυρίζετε αδιάφορα δεν τον ξέρουμε τον κύριο...!!!

    απο τα σκατά της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ξύπνησε ο ΚΟΙΜΗΣΜΕΝΟΣ κατα τα αλλα σοφός και αδέκαστος της παράταξης....

    μεσα απο τα σκατά αν ''ψωνίζεις'' ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τι θα πάρεις...


    ΥΓ/ μην το παίζετε τουλάχιστον ανήξεροι ΜΕΤΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Ναι παιδιά γυρίστε σε όλους την πλάτη για να φύγουν μαζί με τους λαθρομετανάστες και τους ελληνοποιημένους ....

    Αέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Ο αναγνώστης, διαβάζοντας αυτό το δυσοίωνο κι αγχωτικό κείμενο, εύλογα θ' αναρω­τιέται για ποιον λόγο γράφτηκε.
    Τι κέρδος προσφέρει μία ιατροδικαστική έκθεση όταν θρηνείς νεκρό;
    Ο γράφων δεν θέλει να παραστήσει την Κασσάνδρα, που φέρνει άσχημα νέα.

    Άλλωστε, στην κοινωνία μας υπάρχουν πολλές Κασσάνδρες. Τον κάθε Έλληνα να τον ρωτήσεις για το ποιος φταίει, τα ίδια θα σου πει: …"η κυβέρνηση και τα "διαπλεκόμενα" που υπηρετούν τα μονοπώλια"…
    Ο κόσμος όμως χρειάζεται λύσεις και όχι υστερικές κραυγές για προβλήματα που όλοι τα γνωρίζουν.

    Το παρόν κείμενο γι' αυτόν τον λόγο γράφτηκε.
    Για να προτείνει λύσεις.

    Απλά, για να προταθούν αυτές οι λύσεις, θα πρέπει ο άνθρωπος να γνωρίζει πώς λειτουργούν ορισμένα πράγματα.
    -----------------------
    http://www.youtube.com/watch?v=Ogys7V7z9nk&context=C33512b3ADOEgsToPDskIuLUMSzXtzLINoD5dLzhPx

    FNOUS-ΕΑΜ Β-Η Εισοδος στην ΟΝΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. 6,56 ο δικος σου βελζεβουλ ειναι καλα;γιατι σε λιγο δεν θα υπαρχει απο τον δικο μου τον θεο.τον μονον αληθινο
    ΣΑΛΩΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Στα υπουργεία του Καραμανλή ήταν ο Καμμένος, ομοϊδεάτης και "βραβευμένος" από τον Σαρκοζί για τις υπηρεσίες του. Μπλεγμένος σε σκάνδαλα με την ΕΥΠ. Υπέρ του ευρώ,της Ε.Ε., του ΝΑΤΟ (σύμμαχος Ισραήλ και σφαγέας της περιοχής). Με την "ελευθερη αγορα", καπιταλισμό δηλαδή. Τα αφεντικά να κάνουν ότι γουστάρουν. Να πληρώσουμε το χρέος.
    ------------------------------------------------

    ΤΟΛΜΑΤΕ ΚΑΙ ΜΙΛΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΓΙΑ "ΣΥΜΜΑΧΟ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ" ΠΟΥ Η ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ;!!! Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ!!! ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΗΣ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΟΛΟΙ ΗΤΑΝ ΕΒΡΑΙΟΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. ΑΔΕΛΦΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ 7:15 ΧΑΙΡΕΤΕ ΕΝ ΚΥΡΙΩ.
    ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΓΙΑ ΤΟ Π.Α.Μ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΜΕΣΩΣ.
    ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΟΠΟΥ ΚΟΜΜΑ ΠΑΕΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΗΔΗ ΠΩΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΚΛΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ
    ΕΣΦΙΓΜΕΝΙΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Σε ευχαριστώ

    Ο 7:15 Κώστας

    κρατάτε γερά αδέλφια εν χριστώ εσφιγμενίτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=6493927&publDate=14/10/2011 ΦΑΤΕ ψευδο "πατριωτισμό" από το κόμμα του Καμμένου.

    http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=6612340&publDate=23/12/2011 ΕΛΛΑΔΑ - ΙΣΡΑΗΛ
    Βαθαίνει η επικίνδυνη στρατιωτική συνεργασία


    ΛΑΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ
    ΕΞΩ ΤΟ ΝΑΤΟ-ΕΕ-ΟΝΕ
    ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
    Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΣΤΟΝ ΛΑΟ
    ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ
    ΛΑΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Π@@@@@Ι ΣΑΛΩΜΗ ΘΑ ΣΤΟ ΧΩΣΩ ΒΑΘΙΑ
    ΕΥΛΟΓΗΤΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. ΕΣΦΙΓΜΑΝΕΚΕΝΙΤΗ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗ ΜΠΑΖΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΡΙΕΣ
    ΚΑΛΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ..ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΨΥΧΟΠΑΘΗ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΣΑΤ ΕΝΑ ΕΓΩ ΝΑ ΠΩ THE TIME IS NEAR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. ΤΙ ΤΟ ΘΕΣ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΝΩΜΑΛΙΑΡΗΣ ΚΙ ΕΓΩ ΡΟΜΠΟΤ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. ΕΛΠΙΖΩ .....ΜΟΡΦΕΑ..... ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΘΗΣ ΑΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΦΟΒΑΜΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Στηρίζουμε τους αντιμνημονιακούς. Ή Καμμένο ή Καζάκη ή όποιον άλλο αντιμνημονιακό, ανάλογα με το γούστο και την κρίση μας. Πολλά κομματόσκυλα της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ Α.Ε μαζευτηκαν εδώ και προσπαθούν να βαλουν τον Καζάκη και τον Καμμένο να τσακωθούν.Το θάψιμο άρχισε ήδη. Ελπίζω πως ο Καμμένος θα αποδειχθεί συνεπής εως το τέλος! Σε σχέση με το Σαμαρά, είπε τα πράγματα με το όνομα τους, ενώ ο Σαμαράς...μούγκα για το συμμαθητή του... Τον κάλυψε πολιτικά ο Αντωνάκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Ο επαγγελματίας σχολιαστής (της μπακάλενας) "Πάνος" έφτιαξε λογαριασμό πριν λίγο μόνο και μόνο για να θάψει τον Καμμένο. Αυτό για να βλέπουμε πως μόλις ξεκίνησε η λάσπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Νέο account και ο fnous fnous. Έρε γλέντια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. αντε ρε ανωμαλε ευλογητε αντιχρηστε ο θεος μου να σε φωτησει
    ΣΑΛΩΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙς ΝΑ ΧΩΣΕΙΣ ΓΑΡΙΔΑΚΙ ΧΑΧΑΧΑΧΑ 9,51

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. Ενισχύουμε την ελληνική οικονομία αγοράζοντας ελληνικά προϊόντα.
    Μιά και δέν μπορούμε να παίρνουμε ελληνικά όπλα ας παίρνουμε τουλάχιστον ελληνικά φυσίγγια και ρούχα αλλά και καθε τί.
    Ο αριθμός που βρίσκεται κάτω απο το bar code δείχνει την χώρα προέλευσης. Ελλάδα 520
    Βέβαια πολλά ελληνικά είναι κατασκευασμένα μέ πρώτες ύλες εισαγωγής. Δέν πειράζει. Πάλι ελληνικά χέρια τα φτειάχνουν και ζούν και κάποιες οικογένειες.
    Τουλάχιστον μπορούμε να αποφεύγουμε αυτά που προέρχονται απο χώρες που δεν πολυσυμπαθούμε............
    Παρακάτω ακολουθεί πίνακας με κωδικούς χωρών για τους κωδικούς του μπαρ- κοντ

    000-019 & 030-039: USA
    020-029 & 200-299: κωδικοί περιορισμένης κυκλοφορίας
    040-049 : Εσωτερική κωδικοποίηση (In store)
    050-059: USA Εκπτωτικά κουπόνια
    060-139: USA
    300-379: France
    380: Bulgaria
    383: Slovenia
    385: Croatia
    387: Bosnia
    Herzegovina
    400-440: Germany
    450-459 & 490 - 499: Japan
    460-469: Russian Federation
    470: Kyrgyzstan
    471: Taiwan
    474: Estonia
    475: Latvia
    476: Azerbaijan
    477: Lithuania
    478: Uzbekistan
    479: Sri Lanka
    480: Philippines
    481: Belarus (Λευκορωσία)
    482: Ukraine
    484: Moldova
    485: Armenia
    486: Georgia
    487: Kazakhstan
    489: Hong Kong
    500-509: United Kingdom
    520: Greece
    528: Lebanon
    529: Cyprus
    530: Albania
    531: Skopje
    535: Malta
    539: Ireland
    540-549: Belgium & Luxembourg
    560: Portugal
    569: Iceland
    570-579: Denmark
    590: Poland
    594: Romania
    599: Hungary
    600 & 601: South Africa
    603: Ghana
    608: Bahrain
    609: Mauritius
    611: Morocco
    613: Algeria
    618: Ivory Coast (Ακτή Ελεφαντοστού)
    619: Tunisia
    622: Egypt
    624: Libya
    625: Jordan
    626: Iran
    627: Kuweit
    628: Saudi Arabia
    629: United Arab Emirates
    640-649: Finland
    690-695: China
    700-709: Norway
    729: Israel
    730-739: Sweden
    740: Guatemala
    741: El Salvador
    742: Honduras
    743: Nicaragua
    744: Costa Rica
    745: Panama
    746: Dominican Republic
    750: Mexico
    754-755: Canada
    759: Venezuela
    760-769: Switzerland
    770: Colombia
    773: Uruguay
    775: Peru
    777: Bolivia
    779: Argentina
    780: Chile
    784: Paraguay
    785: Peru
    786: Ecuador
    789-790: Brazil
    800 - 839: Italy
    840-849: Spain
    850: Cuba
    858: Slovakia
    859: Czech Republic
    860: Serbia & Montenegro
    869: Turkey
    870-879: Netherlands
    880: South Korea
    884: Cambodia (Καμπότζη)
    885: Thailand
    888: Singapore
    890: India
    893: Vietnam
    899: Indonesia
    900-919: Austria
    930-939: Australia
    940-949: New Zealand
    955: Malaysia
    958: Macau
    977: Κωδικοί για ημερήσιο και περιοδικό τύπο (ISSN)
    978: International Standard Book Numbering (ISBN)
    979: International Standard Music Number (ISMN)
    980: Κωδικοί αποδείξεων επιστροφής χρημάτων (Refund receipts)
    981 & 982:Εκπτωτικά κουπόνια κοινού νομίσματος(Common Currency Coupons)
    990-999: Εκπτωτικά κουπόνια σε εθνικό νόμισμα Coupons

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΓΩ ΑΚΟΥΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ. ΕΡΓΑ ΘΕΛΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. ΦΙΛΕ ME TA BARCODΣS ειδα μεσα στον Αρβανιτιδη ,και φανταζομαι θα συμβαινει και αλλου προιον VILEDA ΜΕ BARCOD 520 ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ -KATASKEYAZETAI STHN TOYRKIA.σφουγγαρακια
    Οποιος θελει ας το ψαξει .
    αυτο δεν ειναι παρανομο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Ο ΚΑΜΕΝΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ....ΟΧΙ ΟΧΙ.....Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ....ΤΙ ΛΕΣ,Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΕΙΝΑΙ......ΜΙΠΩΣ Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ? ΣΑΜΑΡΑΣ? ΠΑΠΑΡΙΓΑ? ΚΤΛΠ ΚΤΛΠ ΚΤΛΠ.....ΓΙΑ ΞΕΚΟΥΝΗΘΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΝΙΧΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ.......ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΖΑΝΙ ΠΟΥ ΒΡΑΖΕΙ,ΜΑΣ ΒΡΑΖΟΥΝ......ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΛΟΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΚΟΥΤΑΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΗΤΕΡΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ??? ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ.....!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. Όλο μαλακίες. Πια ευρωπαική παπάρια προοπτική. Πια ισότητα. Πια ένωση και κουραφέξαλα. Που το έχετε δει σε ποιο δίκαιο του πλανήτη ο ένας να δανείζεται με 1% και ο άλλος με 5% και ενω ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΟΛΟΙ να έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις τις ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ για όλα της πέρνουν οι γερμανοί. Καλός ο καμένος αλλά μας τα γάμισε με της ευρωμαλακίες που μας έχουν γαμίσει την παραγωγή του πρωτογενεί τομέα. ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΜΑΛΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. Να στηρίξουμε τον Καμμένο παιδιά όλοι μαζί να πατάξουμε τους προδότες τα ρεμάλια από την εξουσία για να μπουν οι λεβέντες της Ελλάδας μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. Παιδιά για το όνομα του Θεού.
    Αυτό που μου την δίνει είναι ότι αντί να βρεθούν όλοι οι αντι-μνημονιακοί μαζί και να τα πούνε σε ένα στούντιο ή σε ένα γήπεδο.
    Κάθονται και οργανώνουν κόμματα.

    Σε εποχή που χρειαζόμαστε ΕΝΟΤΗΤΑ, φτιάχνουμε ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ δηλαδή.

    Άστο καλό ρε. Ελληνική ευφυϊα.

    Μην αποκτάτε ανοσία στον πολιτικό χαμαιλεοντισμό.

    Ο fnous έχει κάνει καλή ανάλυση. Aλλά....

    Αν ο Καμμένος λειτουργήσει ως το νέο κωλοτούμπικο λα.ος την χάσαμε την Ελλάδα δια παντός. Σε καμμιά 400 χρόνια απελευθέρωση πάλι.
    400 ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΑΒΙΑ όπως επι Τούρκων.

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ και ανοικτή συζήτηση σε κάποιο μεγάλο στάδιο με Καζάκη, Καμμένο, Κανέλη, Κουρουμπλή κοκ με όλα τα ΣΟΒΑΡΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ δωσμένα απο το λαό και με οργανωμένες αναλυτικές απαντήσεις και πλήρη επιχειρήματα.

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ και ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ .

    ΟΛΟΙ οι αντι-μνημονιακοί να πάνε να διοργανώσουν στην Μεγαλύτερη Συζήτηση για την Ελλάδα.

    Δεν με νοιάζει τίποτα άλλο. Βάλτε προτζέκτορες, δορυφόρους, καρέκλες και να κάτσει να ακούσει όλη η Ελλάδα, τις προτάσεις σας.

    Όλοι περιγράφουν το πόσο ωραία είναι να είσαι έξω απο το βούρκο αλλά κανένας δεν αναλύει τον χάρτη που έχει για να ξεφύγουμε απο το βούρκο.

    ΗΜΑΡΤΟΝ... Η επανάσταση θέλει τέχνη και έμπνευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. ΜΟΡΦΕΑ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟ ΑΛΗΘΕΙΝΟ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΩΓΜΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΨΥΧΗΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΜΕ ΟΤΙ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ,ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. Ο Πάνος Καμμένος ήταν επί 18 χρόνια (1993-2011) βουλευτής της ΝΔ και μάλιστα διετέλεσε κι υφυπουργός εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής της κυβέρνησης Κώστα Καραμανλή. Τόσα χρόνια μέσα σ' ένα κόμμα που μαζί με το ΠΑΣΟΚ μας οδήγησε στην κατάσταση που έχουμε φτάσει... Εγώ αναρωτιέμαι, δεν ήξερε, δεν έβλεπε τόσα χρόνια τι γινόταν με την κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος και την υπερχρέωση της χώρας, δεν έβλεπε τους μιζαδώρους και τους προδότες(υπήρχαν και πολλοί στο κόμμα του βλέπε Siemens, Βατοπαίδι, σκάνδαλο υποκλοπών) τότε να τους καταγγείλει;; Πως έτσι ξαφνικά "ξύπνησε", αντιπαλεύτηκε τις αποφάσεις και την συνεργασία της ΝΔ με το ΠΑΣΟΚ και διακηρύττει αντιμνημονιακή, "αντι-νεοταξική" και υπέρ της λαϊκης κυριαρχίας και εθνικής ανεξαρτησίας πολιτική;;; ΤΩΡΑ;;; Τώρα που είναι πιο εύκολο να φέρεις με το μέρος σου τους εξαγριωμένους πολίτες προτάσσοντας το μανδύα της "ανεξάρτητης" παράταξης; Επιτρέψτε μου να διατηρώ τις ΜΕΓΙΣΤΕΣ επιφυλάξεις μου για τις πραγματικές προθέσεις και τους σκοπούς του Πάνου Καμμένου... Δε θα ήθελα οι Έλληνες πάλι να πέσουν στην παγίδα και να οδηγηθούν σαν τα πρόβατα σε μια νέα "στάνη" όπως τόσα χρόνια με ΠΑΣΟΚ, ΝΔ! Ζητώ την πραγματική λύτρωση του λαού μας από τον ζυγό του παγκόσμιου οικονομικού, χρηματοπιστωτικού, αδηφάγου συστήματος που έχει δημιουργήσει αυτό το σάπιο και με ανεξέλγκτες διαστάσεις, κατεστημένο στη χώρα μας! Και οι λύσεις δε δίνονται από ανθρώπους που το υπηρέτησαν έστω και με τη σιωπή τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Δυνατό το "Ανεξάρτητοι", σχεδόν όσο και το "'Ελληνες".
    Διότι, η ζωή που μας επεφύλασσαν έχει όπως παρακάτω :

    Είπε η τρόικα και είπε η Μέρκελ και είπε ο Σόιμπλε και είπε ο Όλι Ρεν και είπαν οι Γερμανοί και είπε κι η μικρή Ολλανδέζα…..
    (Δεν έβαλα τη Φιλανδή , γιατί αυτή θα τα λέει αλλού αυτές τις ημέρες...... Βοήθειά του.....)

    Και ήρθε η Τρόικα , κι έφυγε η Τρόικα αλλά έστειλε email και…..ξανάρθε η τρόικα και ξανάφυγε αλλά ….θα ξανάρθει και πριν ξανάρθει μας έστειλε τελεσίγραφο, μας έστειλε σήματα καπνού, μας πήρε και τηλέφωνο ……… μας πήρε και στο πλυσταριό και ήταν όλα υπέροχα !
    Ανάσαναν......
    Σήμερα, λίγες ώρες μετά το “πλυσταριό” γελάνε κάποιοι ευτυχισμένοι……
    Ανάσαναν.
    Έφυγε ένα βάρος από πάνω μας .... 110 δις Ευρώ !!
    Ανασαίνω κι εγώ , ξανανασαίνω και ξανανασαίνω μήπως και μυρίσω λίγα ευρώ από τα πολλά που ανάσαναν , αλλά τίποτε.
    Αέρας κοπανιστός , αέρας βρωμερός , ψεύτικα χρέη απεχθή σαν τα ψεύτικα διλήμματα.
    Γελάνε ακόμη..... Μεγάλη επιτυχία.....
    Γελάει όμως καλύτερα, όποιος γελάει τελευταίος.
    Συμφωνείς κ. Καμμένε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. Καλά κ Καμμένε τώρα ξαφνικά απόκτησες συνείδηση, είσαι 35 χρόνια στην πολιτική
    τι σου έλεγε αυτή η συνείδηση τόσα χρόνια Μπράβο. Καλή τύχη σου εύχομαι αν είσαι αληθινός και όπως λες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. Διαγραφη του χρεους.Εξω απο την ΕΕ και το ευρω.Α ρε ΠΑΝΟ ...Μονο ΚΑΖΑΚΗΣ και ΕΠΑΜ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. Τα προβατα ξυπνησαν ΕΠΑΜ ΚΑΖΑΚΗΣ ο μονος που λεει την αληθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. Μεσα στην ΕΕ και το ευρω τι μπουρδες λες ρε ΠΑΝΟ παρτο αλλιως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. Σκετη απογοητευση για ποσο ζωα μας εχεις ρε ΠΑΝΟ.Ημαρτον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. Ανεξαρτητοι Μόνο κατα Όνομα θα είμαστε στην ευρωπαική ένωση..ΟΥΣΤ ΡΕ Ξυπνάτε ρεεεεε.. Πάνε να βάλουνε τα ρούχα τους αλλιώς κορόιδα ...... ε κορόιδα.
    Διαγραφή του χρέους, ουστ απ το ευρώ και ΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. Δεν θα σωσουμε με αυτες τις προυποθεσεις την ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΝΟ.Αχ ρε ΠΑΝΟ...κριμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. Διαγραφη του χρεους .Εξω απο την ΕΕ και το ευρω.Αποδειξε μας οτι δεν εισαι σαν τους αλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. Βγαλε την προβια του λυκου ΠΑΝΟ...ΟΧΙ στην ΕΕ και το ευρω.Διαγραφη του χρεους....ΕΠΑΜ..ΚΑΖΑΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. Ωραία τώρα έχει και η ΝΔ τον δικό της "ανεξάρτητο" μετά τον "ανεξάρτητο" του ΠΑΣΟΚ κουβέλη.
    ΒΡΕ ΟΥΣΤ, ΚΑΘΙΚΙΑ ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ. Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΕΪΝΑΙ ΖΩΟ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΣΩ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. Η ΚΡΗΤΗ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΜΗ ΤΗ ΠΡΟΔΩΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  189. Προς αυτούς που αμφισβητούν αυτό το κίνημα και έχουν αμφιβολίες για τη στελέχωση του κόμματος!
    Αντιλαμβάνομαι την επιφυλακτικότητα και τον φόβο σας πως όλο αυτό είναι μια φούσκα , ένας ακόμα καρπός του συστήματος που έχει σκοπό να παραπλανήσει τον ελληνικό λαο. Τις ίδιες αμφιβολίες είχα και εγώ! Είδατε με πιο τρόπο, λοιπον, θα λειτουργήσει η επιλογή τον προσώπων που θα εκπροσωπήσουν το συγκεκριμένο κίνημα;

    Απαντώ:Δημοσιεύθηκε το καταστατικό ύδρισης του κόμματος στο οποίο ο καθε έλληνας πολίτης μπορεί με την υπογραφή του να καταστεί συνυδριτής του κόμματος . Όσοι λοιπόν συμμετέχουν στο κόμμα ως υδριτές θα επιλέξουν ο καθένας στον τόπο του τα άτομα που θα το στελεχώσουν.Δηλαδή θα πραγματοποιηθεί μια διαδικασία όπου οι ενδιαφερόμενη θα υποβάλουν υποψηφιότητα και οι επιλογή θα πραγματοποιείται μέσα απο ψηφοφορία στην οποία θα συμμετέχουν τα μέλοι(συνυδριτές) του κόμματος!

    Συμπερασμα: Αρα οι επιλογή ειναι δική μας. Δε θέλουμε ορισμένα πρόσωπα που ήταν στην ενεργεί πολιτική τα τελευταία 30 χρόνια στο κίνημα αυτό; Πολύ απλά δε τους επιλέγουμε να εκπροσωπήσουν το κίνημα!

    Και ρωτάω κύριοι! Πως και με ποια δικαιολογία αποκαλείται τους υποστηρικτές αυτής της ενέργειας πρόβατα αφού στην ουσία για πρώτη φορά έχουμε ουσιαστικά τη δυνατότητα της Επιλογής διαμέσου αυτού του κινήματος; Σας επισημένω πως η ημιπληροφόρηση αποτελεί παραπληροφόρηση γι'αυτό πρώτου μιλήσεται για οποιδήποτε θέμα φροντίστε να έχεται σωστή και πλήρη πληροφόρηση.

    Προσωπικά εδώ βλέπω μια ευκαιρία να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας. Ήρθε η ώρα να πληρώσουν τα αποβράσματα και τα λαμόγια που ρημάξανε την πατρίδα μας!

    Υ.Γ:Ο ΚΥΡΙΟΣ Καμμένος και το γράφω με κεφαλαία γιατί το αξίζει (μέχρι στιγμής), δεν είναι ούτε αρχηγός ούτε πρόεδρος του κομματος ,πράγμα το οποίο έχει επαναλάβει ο ίδιος ουκ ολίγες φορές. Είναι ένας συνυδριτής όπως όλοι οι άλλοι.

    Σε περίπτωσει που κάνω κάπου λάθος παρακαλώ διορθώστε με! Και δε μιλάω για ορθογραφικά!

    ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή