Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΣ ΜΕ ΜΠΛΟΥΖΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΟΥ ΣΕ... ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ!


Μπορεί να είσαι λίγο διαφορετικούλης, λιγο ψαχμενούλης και καλώς στην δουλειά σου..Ίσως!! Άλλα ρε παλικάρι γιατί φοράς τέτοιο μπλουζάκι σε παιδική εκπομπή; Πόσο πάει το μεροκάματο της προπαγάνδας; Είναι κάποια δήλωση που εμείς οι κοινοί θνητοί δεν μπορούμε να ....
καταλάβουμε Σκαρμούτσο αυτή; Γιατί δεν βάζεις τον Βααλ στο σπιτάκι σου, άλλα θέλεις να τον χώσεις και σε άλλα σπιτάκια ρε μεγάλε; Τόσο πιστός..τόσο
προσκυνημένος πια;
πηγή

40 σχόλια:

  1. Ελεεινή προπαγάνδα απο ελεεινά άτομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΚΑΡΜΟΥΤΣΟ 'ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΑ' ΤΡΑΒΑ ΜΑΘΕ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΦΑΓΗΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΠΑΡΑΤΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΠΑΣΤΑΡΔΗ 'ΓΚΟΥΡΜΕ' ΚΟΥΖΙΝΑ... ΚΑΙ ΜΑΘΕ ΝΑ ΝΤΥΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΑΝΤΙΣΥΜΒΑΤΙΚΟΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΙΡΝΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kai gamo tis blouzes re file fuvking yeah satan rules 666

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντε ρε Σκαρμούτσο βάλε το φακιόλι και καμια ποδίτσα μέχρι εκεί είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άλλος ένας ανεπίσημος σατανόπουστας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όχι ρε παιδιά, δεν πιστεύω...μάλλον ο τύπος είναι απλώς μαλάκας. λες;;...μπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εωσφόρο εννοείτε αυτόν που φέρνει την αυγή-το φώς ????
    Γιατί αυτό σημαίνει Εωσφόρος....
    Και το αρχαίο μας Έλληνα Θεο Διόνυσο, έλεγαν Εωσφόρο....

    Μετά ήρθαν οι Εβραίοι με τον "καλό" Θεούλη τους και αφού ήθελαν να διαλύσουν οτιδήποτε θύμιζε την αρχαιά Ελλάδα και το Ελληνικό Αδογμάτιστο Ελληνικό πνεύμα, έριξαν και τη λάσπη στον "Εωσφορο".....

    Για εξηγείστε βρε παιδιά, πως γίνεται αυτός που ΦΕΡΝΕΙ το ΦΩΣ να είναι ΚΑΚΟΣ ????
    Α, ξέχασα προτιμάτε το σκοτάδι της Εβραϊκής θρησκείας σας....Αυτό είναι καλό....Η τυφλή πίστη....Η τυφλή υπακοή....
    "Πίστευε και μη ερεύνα..."

    Τι σχέση έχει αυτό με το πνεύμα του Έλληνα, που
    ερευνά τα πάντα, που ψάχνει, που ρωτάει ....?

    "Προβοκάτορας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Προβοκάτορα" εξυπνάκια προπαγανδιστή, αν σε εκφράζει η μούρη κατσικας που βλέπουμε όλοι στον πράσινο κύκλο στην μπλούζα, πρόβλημά σου. Πάνε λάτρευε ότι σκατά θες, αλλά εμείς τέτοιες μούρες που τις λέτε εωσφόρους ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ.

    Και τελικά αποφασίστε, ανίκανοι. Ο Εωσφόρος σας τι μούρη έχει;;;; Και αν έχει άλλη μούρη, γιατί δεν αντιδράτε εναντίον εκείνων που καπηλεύονται το όνομα του θεού σας, αλλά του αλλάζουν τη μούρη;;; Μόνο εναντίον των χριστιανών είστε;;; Φυσικά, αφού τέτοιες εντολές έχετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ήξερα ότι οι κατσίκες φέρουν το φως... μας το έμαθε αυτό ο κύριος Προβοκάτορας...

    Δεν χάνεσαι από προσώπου γης προβοκάτορα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. provokatora ama se gamiso tin avgi kai dis to fos tha legome eosforos???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προς τον βλάκα 10:36, μάθε να γράφεις ελληνικά, Ελληναρά του κώλου....

    Προς 10:26.
    Δεν με εκφράζει καμιά μούρη κατσίκας. Και τέτοιες μούρες που τις λέμε εωσφόρους....????
    Ρε φίλε, χέστηκα για τις μαλακίες αυτές. Πίστευε ότι θες. Αρκεί να ξέρεις πως άμα κραυγάζεις για την πίστη σου και κάνεις όλη μέρα τον σταυρό σου, δεν σημαίνει πως είσαι και καλός Χριστιανός. Η πίστη είναι εσωτερικό θέμα σε κάθε άνθρωπο. Εγώ μπορεί να πιστεύω πολύ περισσότερο στον Χριστό σου απ'οτι όσοι το φωνάζουν. Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα. Βλέπε τους πατριδοκάπηλους του Λ'ΑΟΣ (που έχουν θεό το χρήμα), βλέπε την ηγεσία της Εκκλησίας, βλέπε πολιτικούς (όλοι ορκίζονται και ανάβουν και κεράκια το πάσχα...)

    Όσο για τις εντολές που λές, ασχολίαστο....

    Ψάξε λίγο τι σημαίνει ΕΩΣΦΟΡΟΣ (δεν είναι και τόσο δύσκολο).

    Κάτι τελευταίο....
    Μπορείτε να μου εξηγήσετε πως γίνεται να κράζετε τόσο πολύ τους Εβραίους για τα συνεχή εγκλήματα τους εναντίον του Ελληνισμού, αλλά να έχετε δεχτεί την θρησκεία που επιβλήθηκε από αυτούς ????
    (Ανεξάρτητα με την προσαρμογή της στα Ελληνικά έθιμα)


    Προς 10:27: Αυτό κατάλαβες ???Ότι οι κατσίκες φέρνουν φως ??? Συγχαρητήρια!

    "Προβοκάτορας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καταρχην δεν ειναι ο εωσφορος ειναι ο μπαχομεχ
    και οσο για σενα προβακατορα και ολους τους ομοιους σου πηγαινε μαγκα σε κανεναν ισλαμιστη αν βεβαια εχεις κοτσια για να μην πω τιποτα αλλο να του κανεις μαθημα και προπαγανδα!αιντε γιατι αρκετα με σας οσο για τον σκαρμουτσο ειμαι σιγουρος του δωσανε μια μπλουζα και τη φορεσε αναθε μαμε αν προσεξε τι φοραγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρε ηγέτη το επιχείρημα σου είναι η σύγκριση με τον Ισλαμισμό και τον τυφλό φανατισμό τους ????
    Σοβαρά τώρα ????
    Κάνε σύγκριση και με τους Ταλιμπάν τότε, για να νιώσεις ακόμα πιο μάγκας....

    "Προβοκάτορας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εωσφορος μεγαλε ηταν η ιδιοτητα του αρχαγγελου του Θεου πριν αποστατιση και εκπεση απο τον παραδεισο στην γη πλεον αποκαλητε διαβολος σατανας και οτι αλλο ονομα γουσταρει.. ο μπαφομετ ειναι η τραγομορφη λατρευτικη θεοτητα τον μασονων εωσφοριστων καμπαλιστων σατανιστον και ολλων αυτον των λαμογιων δηλαδη ο διαβολος με αλλο ονομα... πραγματικα το ψαχνεις το θεμα η μπηκες μονο για προπαγανδα οπως λεει και το ονομα σου?
    Οσο για τον Διονυσο και τους ολυμπιους ειχαν πολλα ονοματα..Και btw ο Χριστιανισμος δεν επιβλιθηκε απλα επικρατησε γιατι απλα ηταν αληθινος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καταρχάς πιάσατε όλοι τον "Προβοκάτορα" από τα μούτρα... και αρχίσατε να λέτε ο καθένας το μακρύ και το κοντό του...
    Λοιπόν... πριν απαντήσετε σε κάτι, και για να μην φαίνεστε εντελώς κουτοί, διαβάστε πρώτα αυτά που γραφει κάποιος και μετά τρέξτε να του απαντήσετε.
    Επειδή ο άνθρωπος γραφει: "Εωσφόρο εννοείτε αυτόν που φέρνει την αυγή-το φώς ????
    Γιατί αυτό σημαίνει Εωσφόρος....
    Και το αρχαίο μας Έλληνα Θεο Διόνυσο, έλεγαν Εωσφόρο...."
    Ποτε δεν είπε ότι ο Εωσφόρος είναι η "κατσίκα" στο T-shirt αλλα πολύ ωραία σας έκανε μια ερώτηση... αν εννοείτε λέγοντας Εωσφόρο αυτόν που φέρνει το φως (γιατί αυτό ακριβώς σημαίνει) αφήνοντας υπονοούμενο ότι λάθος χαρακτηρίζεται Εωσφόρο την "κατσίκα" και την κάθε "κατσίκα".
    Πριν τρέξουμε να χαρακτηρίσουμε κάτι και κάποιος κάπως, ας διαβάσουμε και ας ενημερωθούμε για κάποια πράγματα.

    Με εκτίμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 9.20 πίστευε και μή (,)ερεύνα. σημαινει πιστευεις η οχι ερεύνα και στις 2 περιπτωσεις. Καλο ειναι να ξέρουμε τι λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φτάνει ποια με αυτήν την φράση! αν είστε χριστιανοί και την παπαγαλίζετε είστε το λιγότερο απαράδεκτοι!
    Αυτή η Φράση δεν ύπαρξη πουθενά στον χριστιανισμό και είναι τεράστιο λάθος να χρησιμοποιείτε.
    Το θέμα του κόμματος επίσης... δημιουργήθηκε από ημιμαθείς χριστιανούς εντελώς λανθασμένα.
    Το μονο που γραφει σχετικά με αυτό το θέμα είναι αυτό: "39 ερευνάτε τας γραφάς, ότι υμείς δοκείτε εν αυταίς ζωήν αιώνιον έχειν· και εκείναί εισιν αι μαρτυρούσαι περί εμού· 40 και ου θέλετε ελθείν προς με ίνα ζωήν έχητε". Με απλά λόγια, στο εδάφιο αυτό, λέει ο Χριστός: "Ερευνάτε τις γραφές, επειδή θεωρείτε ότι έτσι θα βρείτε ζωή, και (πράγματι), αυτές είναι που μαρτυρούν για Εμένα. Αλλά δεν θέλετε να έρθετε προς Εμένα, για να έχετε ζωή"

    Mε εκτίμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχαριστώ 12:16.
    Ο φανατισμός (και πολύ περισσότερο ο θρησκευτικός) τυφλώνει.
    Προς 12:28. Πιστευέ και μη, ερεύνα....
    Ακούγεται σαν το "ήξεις αφήξεις...."

    Τόσοι με κράξανε εδώ, αλλά απάντηση σε κάποια πράγματα που ρώτησα, ούτε κατά διάνοια να πάρω....

    Μπορείτε να μου εξηγήσετε πως γίνεται να κράζετε τόσο πολύ τους Εβραίους για τα συνεχή εγκλήματα τους εναντίον του Ελληνισμού, αλλά να έχετε δεχτεί την θρησκεία που επιβλήθηκε από αυτούς ????

    Και τι ρατσισμός είναι αυτός από τον "καλό" Θεό??? Περιούσιος λαός του Θεού, ο λαός του Ισραήλ....Μάλιστα....Οι υπόλοιποι άνθρωποι αξίζουν λιγότερο για αυτό το Θεό ????

    "Προβοκάτορας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Προβοκάτορα άντε και γαμήσου ρε φίλε μας έπρηξες τ' αρχίδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Προς 1:01.
    Αυτός είναι μεστός λόγος με επιχειρήματα.
    Ναι, βαρέθηκα να ασχολούμαι με βλακείες.
    Φεύγω πάω να ακούσω metallica
    (follow the god tha failed, lepper messiah)

    "Προβοκάτορας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ ΕΡΕΥΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΘΩΜΑ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΕΩΡΑΚΑΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΛΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΤΥΠΟ ΤΩΝ ΥΛΩΝ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΘΗΚΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΤΟ ΕΡΕΥΝΑΤΑΙ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ ΑΠΛΑ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗ ΟΣΩΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΟΥΝ ΘΕΟ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΙΘΟΝΤΑΙ.ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΥΒΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σ΄αυτόν τον γραφικό προβοκάτορα έχω απαντήσει κι΄άλλη φορά σχετικά με το θέμα της Θρησκείας μας αλλά δυστυχώς θα πρέπει ν΄απαντήσω και πάλι:
    Η τιμωρία ενός βλάκα είναι το γεγονός ότι είναι βλάκας. Το γεγονός ότι είσαι βλάκας και το παίζεις διανοούμενος σε κάνει τραγικό βλάκα!
    Εγώ π.χ. δηλώνω Χριστιανός, συνειδητός Χριστιανός.
    Είμαι πεπεισμένος για την ύπαρξη του Χριστού ως Αληθινού και Μοναδικού Θεού. Δεν θα έμπαινα ποτέ στην διαδικασία να μπώ σε κάποιο Βlog π.χ.βουδιστών και να προσπαθώ να κάνω προπαγάνδα ή να λέω αμπελοφιλοσοφίες όπως εσύ. Μπορείς να μας πείς τέλος πάντων, τι είναι αυτό που σε κάνει να ασχολείσαι με Χριστιανικά θέματα? Σου έγραψα και την άλλη φορά, ότι όταν δεν γνωρίζουμε ένα θέμα το ΒΟΥΛΩΝΟΥΜΕ!
    Εσένα περιμέναμε τόσα χρόνια να μας πείς για την Θρησκεία μας και την προέλευσή της. Λοιπόν, ασχολήσου με τον διόνυσό σου και με τους άλλους ΜΥΘΟ-θεούς σου και άσε μας εμάς να πιστεύουμε οπου θέλουμε. Όταν θα έρθει εκείνη ώρα, να επικαλεστείς τον διόνυσο για να σε σώσει. Δεν ξέρεις, μπορεί να έρθει και ίσως σου φέρει και κανένα μισόκιλο ρετσίνα!
    Και για να μάθεις και κάτι, Ο Χριστός και η Ορθοδοξία δεν έχουν καμία σχέση με τους εβραίους, απεναντίας τον μισούν όπως τον μισείτε κι εσείς οι αρχαιολάτρες! Μάθε επίσης ότι ο Χριστός είπε: ΕΡΕΥΝΑΤΕ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ, δεν είπε πίστευε και μη ερεύνα!

    Με εκτίμηση

    Γιώργος Παναγόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θα μου επιτρέψεις ΗΓΕΤΗ να σε διορθώσω και να σου πω πως το "Πίστευε και μη ερευνα", δεν γνωρίζουμε από ποιόν, πότε και εάν ειπώθηκε.

    Με εκτίμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ααααχ! Να αγιάσουν τα χεράκια σου, Γιώργο Παναγόπουλε! Αρκετά με τον ψευτο-κουλτουριάρη "προβοκάτορα" ή μάλλον "τραγο-κάτορα";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Και γιατί σας κάνει εντύπωση; Είναι γνωστό ότι "μέσα απ' την τηλεόραση κάνει ο διάβολος παρέλαση", που λέει κι ένα τραγουδάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Προς Γιώργο Παναγόπουλο

    Φίλε Γιώργο δυστυχώς θα σε απογοητεύσω, ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει αληθινό ή παραμύθι, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι έχει και δίκιο.

    Η ιστορία είναι γραμμένη και όχι σχετική, και για να γίνω πιο συγκεκριμένος ο Χριστιανισμός ήταν μια εισαγομένη θρησκεία στην Ελλάδα και για την ακρίβεια επιβλήθηκε επί Βυζαντινής αυτοκρατορίας από Ρωμαίους αυτοκράτορες.

    Κατά την επανάσταση των Ελλήνων η εκκλησία όπως γνωρίζεις δεν επιθυμούσε την ανεξαρτησία της Ελλάδος, παρόλα αυτά καρπώθηκε το αποτέλεσμα και έτσι καθιερώθηκε σαν εθνικό σύμβολο ο σταυρός και ταυτίστηκε η θρησκεία με την Ελλάδα.

    Δεν είμαι 12 θεϊστής δεν έχω κάποια προτίμηση σε θρησκεία, θεωρώ όπως εσύ ότι υπάρχει μια υπέρτατη δύναμη απλά δε την προσωποποιώ και δεν την ονοματίζω.

    Αλλά μην κλείνουμε τα μάτια στην ιστορία.

    Η ανάγκη του ανθρώπου είναι δεδομένη ότι θέλει να πιστεύει σε κάτι ανώτερο από αυτόν, και στο τέλος όλοι μας ανεξάρτητα πως έχουμε βαπτιστεί την ίδια ανάγκη προσπαθούμε να ικανοποιήσουμε.

    Στους αιώνες έχουν σκοτωθεί άνθρωποι στο όνομα του θεού που πίστευαν, κάποιοι πονηροί τους έβαλαν να το κάνουν αυτό για άλλα συμφέροντα, ελπίζω να μην χρειάζεται να αναφέρω λεπτομέρειες.

    Κανένας από εκείνους που οδήγησαν ή εκείνους που πολέμησαν για κάποιον θεό δεν έπραξε σύμφωνα με τα ιδανικά της θρησκείας του, αντιθέτως σαν πρόβατα σε σφαγή, τυφλωμένη από την υποτιθέμενη ιερά εντολή αλληλοσκοτώνονταν για τον υλισμό με πρόσχημα την πνευματική αφοσίωση.

    Μην αποπαίρνεις λοιπόν κάποιους που μπορεί να μην συμφωνούν μαζί σου ή που έχουν τις επιφυλάξεις τους για κάτι που εσύ είσαι ταγμένος και μάλιστα αγνοώντας την γνώση που στις μέρες μας είναι άφθονη, μερικούς αιώνες πριν την γνώση την έκρυβαν στα μοναστήρια, για πιο λόγο άραγε?

    Φιλικά
    Κ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ... ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΟ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ «ΦΩΣ» ΚΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ... ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σε ότι αφορά τις αηδίες περί σατανισμού και για όσους σκανδαλίζονται από τα σατανικά σύμβολα, προσωπικά δεν έχω γνωρίσει 40 χρόνια τώρα κάποιον σατανιστή εσείς?

    Δεν έχει τύχει να ακούσω για σατανιστές που βιάζουν αγοράκια ή κοριτσάκια, αντιθέτως έχω ακούσει για κληρικούς.

    Δεν έχω ακούσει για κάποιον που δηλώνει σατανιστής να έχει γκαρνταρόμπα ανάλογη με αυτή που είχε ο Χριστόδουλος.

    Δεν έχω δει μια σατανική εκκλησία ρε παιδί μου που να λειτουργεί όπως οι χιλιάδες εκκλησίες παγκοσμίως.

    Και φανταστείτε ότι ο σατανισμός είναι ταυτισμένος με τον υλισμό, ενώ οι θρησκείες με την πνευματικότητα.

    Ο τύπος που δεν τον γνωρίζω (δε παρακολουθώ τηλεόραση) πέτυχε τον σκοπό του.
    Φόρεσε ένα μπλουζάκι με ένα σύμβολο που δε σημαίνει τίποτα για μένα και για σας προφανώς, το οποίο όμως παραπέμπει σε κάτι δαιμόνιο.

    Δηλαδή αν ο τύπος φορούσε μια μπλούζα με έναν σταυρό δε θα είχατε πρόβλημα ή με την μορφή του βούδα, ή κάποιο άλλο θρησκευτικό σύμβολο?

    Τσιμπήσατε κύριοι, δεν κινδυνεύει κανένας από τύπους που φοράνε μπλουζάκια με τράγους, αλλά από καθώς πρέπει κύριους, υπέρ άνω υποψίας που μας σφάζουν με το βαμβάκι.

    Καθιστέ να ασχολείστε με τον τραχανά που σας την έφερε, και μην δίνεται σημασία στους γραβατάκηδες να μας πίνουν το αίμα...

    περαστικά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. προς 4 Φεβρουαρίου 2012 3:09 π.μ.

    θα πάνε εκεί που τους αξίζει, δηλαδή στην κόλαση
    πολύ χριστιανικό....

    Αγάπα τον πλησίον σου ως εαυτό...

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Έχετε δίκιο
    Η Βηθλεέμ και η Ναζαρέτ ήταν Ελληνικές πόλεις
    Τα Αραμαικά που μιλούσε ο Χριστός ήταν Ελληνικά

    Αβραάμ, Ισαάκ, Ιωσήφ, Νώε κτλ.
    είναι Ελληνικά ονόματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΕΣΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ Ο ΚΑΤΣΟΥΛΑΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΣ ΚΑΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΗΝ ΝΤΑΓΚΟΥΝΑΚΗ ΝΑ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙΣ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ο κατσούλας δεν είχε βαπτιστεί χριστιανός?
    Αυτό ξέρουμε σίγουρα, το αν ήταν σατανιστής ή όχι το ξέρει ο ίδιος, επικαλέστηκε ότι είναι σατανιστής για να έχει ελαφρυντικό ίσως, ποιός ξέρει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 1:46 δικιο εχεις δικο μου το λαθος!.το εψαξα αργα!
    αυτο για την καρνταρομπα του χριστοδουλου δεν ειναι επιχειρημα.οσο για τους σατανιστες και φυσικα υπαρχουν και λατρευουν τον κοσμοκρατορα τους μια βολτα απ τη Σαμοθρακη οπου ειναι τοπος λατρειας οχι μονο εγχωριων και μη σατανιστων και επισης υπαρχουν πολλοι συνανθρωποι μας που υποφερουν απο καταληψη δαιμονιων και ιδιαιτερως νεα παιδια που απο αγνοια και περιεργεια επεσαν σε παγιδες το οτι δεν εχετε δει δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν μια βολτα στον ΑΓΙΟ κυπριανο θα
    βοηθησει!!και θελω να ρωτησω τον κ.παναγοπουλο
    εχεται επισκεφθει την Ι.ΜΟΝΗ ΕΙΚΟΣΙΦΟΙΝΙΣΣΗΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 3:17 δεν μου λές έχεις δεί κανέναν ψευδο-γκέυ σατανόπουστα της Τ.V να φοράει Σταυρό στον λαιμό του η να τον έχει στην μπλούζα του ; Οχι ε;;
    Να ξέρεις οτι οι διάβολοι δεν φοράνε Σταυρό τον σιχαίνονται.
    Και όσο για τους σατανιστές που λες δεν έχεις δει τίποτε είναι γιατί όλα γίνονται μακρια απο την κοινή θεα γιατί εκεί δεν παίζουν με τα προσωπικά τους τα πάθη αλλά εκεί έχουν να κάνουν με τον αρχηγό όλων των κακών παθών, τον διάβολο και δεν αφήνουν πουθενά ίχνη απο τις διαστροφικές θηριωδίες και εγκλήματα που κάνουν,τα τρώνε η τα εξαφανίζουν αυτά που σοδομίζουν γιατί αλλιώς δεν παίρνουν κανένα αξίωμα ως σατανιστές-μάγοι και δεν εμφανίζεται κανένα πνεύμα σε αυτούς και έτσι είναι κατώτεροι σατανιστές-μάγοι.
    Οσο πιο διάβολος γίνεσαι με τις ανήκουστες και σατανικές πράξεις σου τόση περισσότερη κακή και μαύρη ενέργεια λαμβάνεις και ανεβαίνεις σκαλιά. π.χ εαν φτάσεις στο σημείο να λαμβάνεις μέρος σε ανθρωποθυσίες, έτσι δίνεις εξουσία ακόμη και να εμφανίζονται τα πονηρά πνεύματα μπροστά σου.
    Τα πράγματα είναι απλά. Όπως αναπαύεται ο Χριστός μέσα σου όταν εσύ λαμβάνεις την Θεία Μετάληψη αξίως, -παρόλα αυτά αναξιώς μεταλαμβάνουμε όλοι- δηλαδή κάνοντας νηστεία και πνευματική ζωή γενικότερα , έτσι και οι διαβόλοι αναπαύονται μέσα σου, όταν έσυ κάνεις οτιδήποτε αντίθετο προς το φως και το καλό δηλαδή έχεις μίσος, φθόνο ,σοδομίζεις , λαμβάνεις μέρος σε όργια και τελετές διαστροφικές με αποτέλεσμα η ψυχή σου να μεταμορφώνεται σε καθέδρα του διαβόλου.
    Και να μην ξεχνάμε οτι το μεγαλύτερο δώρο του Θεού που έδωσε στον άνθρωπο είναι το αυτεξούσιο οπότε ΕΜΕΙΣ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ στην ζωη μας τι θα ακολουθήσουμε και ΟΤΙ ΣΠΕΙΡΟΥΜΕ ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΤΟ ΘΕΡΙΣΟΥΜΕ...
    Επίσης επειδή με τρέλανες με τα λεγομενά σου μόνος σου λές ότι : "Και φανταστείτε ότι ο σατανισμός είναι ταυτισμένος με τον υλισμό" άρα και συ φαντάσου σαν μη σατανιστής που άραγε ζείς ; ; ακριβώς μέσα σε αυτό που προανέφερες μέσα στην ύλη και όλα αυτά πηγάζουν απο τα προσωπικά σου πάθη άρα και συ είσαι άλλος ένας ακούσιος οπαδός του υλισμού και συνεπώς του σατανά, και μην μου πεις τώρα οτι κάνεις πνευματική ζωή η μένεις στο βουνό, η είσαι ρασοφόρος...
    ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. pros 11:08 palio pousta koumounisti katarxin eisai atheos napistevis opos fenete kiolas ston dia k ton posidona skatomiale!1!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 11:08 kalitera na to voulonis para na les dimosia malakies!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. pros 11:08 epidi den ta kseris kala ta pragmata eosforos to sinonimo tou einai aygerinos etsi legan ton aggelo pou ediokse o theos mas apo konta tou k egine o ekso apodo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Για τον φίλο Κ.Κ. 3:06 π.μ.
    Φίλε μου δεν με απογοητεύεις καθόλου.Απεναντίας χαίρομαι που αυτοαναιρείσαι! Θα δεχόμουν αυτά που λές, αν είχες γράψει ακριβώς ότι έγραψες σ΄εμένα και στον προβοκάτορα! Δεν ισχύει το ίδιο γι αυτόν που κάνει συνεχώς επιθέσεις στην Ορθοδοξία! Εμείς οι Χριστιανοί δεν μπορούμε να πιστεύουμε ότι θέλουμε? Δεν είδα όμως να διαμαρτύρεσαι. Δεν είδα να του γράψεις ότι η γνώση σήμερα είναι ελεύθερη και ότι ίσως και οι Χριστιανοί να γνωρίζουν κάτι παραπάνω γι αυτό που πιστεύουν! Δεν πειράζει όμως, το ξεπερνάμε και συνεχίζουμε. Μπορείς να μου πείς γιατί η Ρωμαική Αυτοκρατορία απέρριψε την αρχαία Θρησκεία και υιοθέτησε την Χριαστινική? Τι ανάγκη είχαν ν΄αλλάξουν την Θρησκεία τους όταν μάλιστα είχαν φτάσει στην απόλυτη ακμή? Ο λόγος είναι ένας και μοναδικός: επέλεξαν την Χριστιανική Πίστη, για τον ίδιο λόγο που θα επέλεγε ένας σοβαρά ασθενής έναν επιστήμονα Ιατρό από έναν κομπογιαννίτη(Ρωμανίδης)! Αυτή είναι η ουσία φίλε μου. Ο Χριστιανισμός δεν επιβλήθηκε, καθιερώθηκε! Δεν έγιναν σφαγές για να καθιερωθεί ο Χριστιανισμός! Χριστιανοί όμως σφαγιάστηκαν αμέτρητοι!
    Όσο για την επανάσταση που αναφέρεις, μάλλον τώρα θ΄απογοητευθείς εσύ! Δεν ξέρω που το διάβασες αλλά όπου και να το διάβασες είναι ευτυχώς λάθος. Η θέση κάποιων ιεραρχών δεν ήταν η θέση της Εκκλησίας. Να σου θυμίσω: Πατριάρχης Γρηγόριος,Αθ. Διάκος, Παλαιών Πατρών Γερμανός,Παπαφλέσσας (θα μπορουσα να γράφω μια ώρα ονόματα)Όλοι αυτοί είναι ιστορικά πρόσωπα. Μπορείς να τα αμφισβητήσεις? Μη σε παρασύρει η βρώμικη προπαγάνδα των άθεων που έχουν στόχο να υποβαθμίσουν κάθε Χριστιανικό ιδεώδες!
    Για την ανώτερη δύναμη που γράφεις: συμφωνώ, υπάρχει αλλά δεν είναι κάτι αόριστο. Αυτό μπορεί να το λέει ο καθένας. Δεν μπορεί όμως να το προσδιορίζει όπως θέλει! Ο Χριστιανισμός είναι Θρησκεία εξ αποκαλυψεως. Ο Χριστός είναι ιστορικό πρόσωπο. Τον είδαν, τον έζησαν, Θαυματούργησε! Πόση περισσοτερη γνώση χρειάζεσαι? Έχουμε χιλιάδες μάρτυρες στο όνομά του, χιλιάδες Αγίους! Τυφλοί δεν είμαστε εμείς, τυφλοί είναι αυτοί που εθελοτυφλούν στην αλήθεια!
    Τα μοναστήρια ποτέ δεν έκρυψαν την γνώση, τα μοναστήρια την διεφύλαξαν με αίμα!
    Τον προβοκάτορα τον αποκάλεσα Χριστιανικά αγράμματο, όχι με την ευρεία ένοια της παιδείας. Δεν το κάνω ποτέ γιατί είμαι κι εγώ ελάχιστος.
    Να είσαι καλά

    Γιώργος Παναγόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Επειδή είμαι οπαδός της Ελληνικής Γλώσσας, τα ορθογραφικά λάθη με στενοχωρούν: απο τη βιασύνη μου έγραψα την λέξη έννοια με ένα "ν"

    Γιώργος Παναγόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μου είναι εντελώς απαιχθές το γεγονός ότι ΚΑΠΟΙΟΙ ενοχλούνται που είμαστε εναντίον του ΕΩΣΦΟΡΟΥ κι επιμένουν ότι ο ΕΩΣΦΟΡΟΣ είναι ο φέρων το φως, ενώ ταυτοχρόνως ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΝΑ ΕΝΟΧΛΟΥΝΤΑΙ από το γεγονός ότι κάποιοι άλλοι βάζουν στον εωσφόρο τους τη φάτσα κατσίκας.

    Αυτό δείχνει ότι είτε δεν τους ενοχλεί ή ακόμα και τους εκφράζει η φάτσα κατσίκας, πράγμα το οποίο έρχεται κόντρα στο ότι φέρνει το φώς, ή ότι έχουν περισσότερο μένος εναντίον των χριστιανών παρά εναντίων σατανιστών, μασόνων κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή