ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΓΚΑ ΦΡΑΓΚΟΛΙΑ.... ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ !!!!
Γι αυτο τον ρωτησε,Chris.Περιμενε κατι χαζοχαρουμενο, αλλα τη πατησε. Ο Φραγκολιας μαλλον ακουει Καζακη.
ειδε κανεις την σημερινη εκποπμη??? το μπλουζακι του φερεντινου εβγαζε.... ΜΑΤΙΑ...!! αν μπορεσετε βρητε αποσπασμα να δειτε...
ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΓΚΑ ΦΡΑΓΚΟΛΙΑ.... ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι αυτο τον ρωτησε,Chris.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμενε κατι χαζοχαρουμενο, αλλα τη πατησε.
Ο Φραγκολιας μαλλον ακουει Καζακη.
ειδε κανεις την σημερινη εκποπμη??? το μπλουζακι του φερεντινου εβγαζε.... ΜΑΤΙΑ...!!
ΑπάντησηΔιαγραφήαν μπορεσετε βρητε αποσπασμα να δειτε...