Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

H ΚΟΤΑ Ο ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ



3 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΓΚΑ ΦΡΑΓΚΟΛΙΑ.... ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γι αυτο τον ρωτησε,Chris.
    Περιμενε κατι χαζοχαρουμενο, αλλα τη πατησε.
    Ο Φραγκολιας μαλλον ακουει Καζακη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειδε κανεις την σημερινη εκποπμη??? το μπλουζακι του φερεντινου εβγαζε.... ΜΑΤΙΑ...!!
    αν μπορεσετε βρητε αποσπασμα να δειτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή