Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Σφαλιάρες στο "Βαθύ" κράτος...

Η Φωτό ΜουΚαταλαβαίνουμε απόλυτα τον πανικό όσων εκτελούν χρέη διακινητών «πληροφοριών» από το «βαθύ κράτος». Οι κύριοι από το «βαθύ κόκκινο» με ένα υστερικό παραληματικό κείμενο μιλούν για «άθλια» και «αλήτικη» επίθεση εναντίον τους και αναφαίρονται για δήθεν ιδεολογικοπολιτικές συγγένειες με το ΕΠΑΜ κι εμένα. Διακινούν μια ...
καθαρόαιμα προβοκατόρικη, καθαρά ασφαλίτικη «πληροφορία» και μετά έχουν το θράσος να μας αποδίδουν «άθλια» και «αλήτικη» συμπεριφορά. Αφήνουμε στην άκρη τους χαρακτηρισμούς και παραθέτουμε τι λένε επί της ουσίας: «Δυο πράγματα επί της ουσίας. Δημοσιεύσαμε μια πληροφορία που μας ήρθε δηλώνοντας επανειλημμένος ότι δεν γνωρίζαμε την βασιμότητά της, και φυσικά δεν την υιοθετήσαμε. Μάλιστα στην αρχή της ανάρτησή μας γράφαμε: «Πάγια τακτική μας είναι να μην αναπαράγουμε φήμες, να μην δίνουμε καμιά βάση σε ότι πολιτικό σενάριο κυκλοφορεί. Αυτή την φορά θα κάνουμε μια εξαίρεση. Ο λόγος είναι ότι η πληροφορία μας έρχεται από μια πηγή που η καθεστωτικοί δημοσιοκάφροι θα την χαρακτήριζαν «αξιόπιστη» και δεύτερον είναι τόσο ρευστό το πολιτικό σκηνικό που τίποτα πια –όσον αφορά τους πολιτικούς σχηματισμούς που θα προκύψουν- δεν θεωρείται απίθανο». Αυτό ακριβώς τονίσαμε και σε στενό συνεργάτη του Δ. Καζάκη που επικοινώνησε τηλεφωνικά μαζί μας. Τους εξηγήσαμε γιατί θεωρούσαμε αξιόπιστη την «πηγή» που μας έδωσε αυτή την πληροφορία και του είπαμε το αυτονόητο. Μπορούσαν απ’ την πρώτη στιγμή να μας έστελναν ένα κείμενο το οποίο θα απαντούσε στην επίμαχη ανάρτησή μας και το ζήτημα θα έληγε. Δυστυχώς ο Δ. Καζάκης επέλεξε να μας τσουβαλιάσει στους αντιπάλους του, μαζί μ αυτούς που κατηγορούν το ΕΠΑΜ επικαλούμενοι ένα σορό ανοησίες.»
Προσέξτε λογική: παίρνουν από κάπου μια πληροφορία, την οποία και αναδημοσιεύουν χωρίς καν να κάνουν τον κόπο να σηκώσουν το τηλέφωνο να την επιβεβαιώσουν. Κι αυτό θεωρούν ότι αποτελεί καθαρή πρακτική. Διακινούν μια κατάφωρη συκοφαντία και μετά περιμένουν απλά την διάψευση. Εμείς θα έπρεπε να τους συμπεριφερθούμε με το γάντι γιατί είναι «συγγενείς» (τρομάρα τους!) ιδεολογικοπολιτικά και έχουν αναρτήσει πολλά κείμενα δικά μου ή του ΕΠΑΜ. Ωραία λογική. Μήπως θα πρέπει να τους είχαμε και υποχρέωση; Εμείς απλά, σαν να μην συνέβαινε κάτι σοβαρό, θα έπρεπε να διαψεύσουμε με ήπιους τόνους την προβοκατόρικη «πληροφορία», μόνο και μόνο για να την νομιμοποιήσουμε κατόπιν με τη γνωστή πρακτική: Αν και διαψεύστηκε, πιθανόν να ισχύει. Ε, όχι κύριοι. Εσείς μπορείτε να παίζετε τα παιχνίδια του «βαθέως κράτους», εμείς όμως δεν πρόκειται να το κάνουμε.
Από την άλλη, προσέξτε ειρμό: Η «πληροφορία» είναι πιθανή λόγω πολιτικής ρευστότητας. Προσέξτε: λόγω πολιτικής ρευστότητας με θεωρούν ικανό να ζητάω εγώ προσωπικά και το ΕΠΑΜ χρηματική στήριξη από τον Καμένο για να κατέβουμε στις εκλογές. Γιατί τότε αύριο να μην μας θεωρήσουν ικανούς να ζητάμε χρήματα από τους εφοπλιστές, ή το «βαθύ κράτος» που ειδικεύεται να χρησιμοποιεί υπεράνω πάσης υποψίας ιστότοπους ή μέσα και οργανώσεις «αντιμνημονιακού» ή «αριστερού» χαρακτήρα για να διακινεί τις πιο πρόστυχες «πληροφορίες»; Αν αυτό ισχύει, γιατί να μην ισχύει και το ότι το ΕΠΑΜ, ή εγώ προσωπικά είμαστε «μασόνοι», όπως διακινεί επίσης το «βαθύ κράτος» στο διαδύκτιο;
Αν είχαν τσίπα ή ίχνος αξιοπρέπειας στο «βαθύ κόκκινο» θα ζητούσαν απλά συγνώμη για την διακίνηση μια τόσο πρόστυχης «πληροφορίας». Ούτε καν αυτό δεν έκαναν. Δεν βρήκαν ούτε τώρα εκ των υστέρων, να πουν ούτε λέξη για την ταμπακέρα. Έχουν λένε «αξιόπιστη πηγή». Από πού; Από τα γραφεία της ασφάλειας, από τους καθοδηγητές του «βαθέως κράτους», από πού; Και γιατί μια τόσο «έγκυρη είδηση» δεν την διασταυρώσατε με μας πριν την δημοσιεύσετε, μιας και υποτίθεται ότι έχετε σχέσεις με συνεργάτες δικούς μου ή του ΕΠΑΜ; Ή πετάμε ότι μας σερβίρουν για να δημιουργήσουμε εντυπώσεις και μετά το παίζουμε και ανίδεοι. Πόσο… «βαθιά κόκκινος» πρέπει να είναι κάποιος για να θεωρήσει ότι μια τέτοια «πληροφορία» είναι κατασκευασμένη, έστω κι αν του την έχει δώσει ακόμη και ο ίδιος ο Καμμένος; Ή απλά έτσι σας βόλευει; Αυτά κάνουν οι «συναγωνιστές» αναμεταξύ τους; Αν είναι έτσι οι «φίλοι», προσωπικά προτιμώ τους εχθρούς. Τουλάχιστον αυτοί είναι πιο ντόμπροι και ξεκάθαροι.
Τώρα αν εσείς δεν τα παίρνετε για να διακινείτε τέτοιου είδους προστυχιές, τότε ζητάμε ταπεινά συγνώμη. Πάντα υπάρχουν κάποιοι που το κάνουν για ίδιον όφελος και κάποιοι από απίστευτη ηλιθιότητα. Ωστόσο δεν αλλάζει καθόλου η κατάσταση. Η ηλιθιότητα αυτού του μεγέθους ισοδυναμεί εκ των πραγμάτων με διατεταγμένη υπηρεσία. Κι εδώ τελειώνει κάθε συζήτηση.

22 σχόλια:

  1. AKOMA ΔΕ ΒΡΕΘΗΚΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΚΑΖΑΚΗ, ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ, ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ πχ.....
    Κ Α Ν Ε Ν Α Σ.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κε ΚΑΖΑΚΗ ΚΑΝΤΕ ΚΟΜΜΑ ΤΟ ΕΠΑΜ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ, ΜΕΣΩ ΕΣΑΣ ΟΛΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. MacGyver

    Να σε ρωτήσω .

    Εγώ τι δουλειά έχω σε μια τέτοια κίνηση όταν υπάρχουν άτομα σαν και εσένα που υβρίζουν τον Χριστιανισμό ;

    Τι δουλειά έχω εγώ ένας Χριστιανός να σταθώ δίπλα με φανατισμένους αντιΧριστιανούς .

    Αφού εσύ και η παρέα σου μας δώσατε να καταλάβουμε ότι δεν έχουμε θέση εκεί ποιους παρακαλάτε να στηρίξουν αυτήν την κίνηση ;

    Λογικά όσοι δεν είναι Χριστιανοί έτσι ;

    ΙΟΛΑΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Oι βολές που στρέφονται εναντίον του κινήματος μέσω του εκφραστού του αποτελούν δείγμα πανικού των κέντρων εξουσίας από την αφύπνιση του κόσμου.
    Γιατί το κίνημα δεν είναι ο Καζάκης,είμαστε όλοι εμείς που μάθαμε όσα μας έκρυβαν,ελπίσαμε σε μια νέα Ελληνική προοπτική με βάση την αγάπη στην πατρίδα και τον λαό της,είδαμε τα λάθη μας που μας οδήγησαν εδώ και αποφασίσαμε να πάρουμε τις τύχες μας στα χέρια μας.
    Εκτός από τις παροιμίες του σοφού λαού μας για τα μεστά καρπού δέντρα που πρωτίστως λιθοβολούνται ,καταλαβαίνουμε πως ό,τι απειλεί το σύστημα γίνεται στόχος.
    Επειδή αυτοί γνωρίζουν ότι με συνειδητοποιημένο κόσμο δεν υπάρχει ελπίδα επανεκλογής κανενός των 300 του πρώην ιερού χώρου της βουλής άρτι υποβιβασθέντος σε άντρο ακολασίας και πάσης διαφθοράς,εξαπολύουν τους οχετούς όχι τόσο για σπίλωση ,γιατί στοχεύουν τον άνθρωπο που είναι ευάλωτος και όχι τα επιχειρήματα που είναι άτρωτα,αλλά για αποσυντονισμό και κάμψη του φρονήματος.
    Ο ηγητής του κινήματος δεν θα πρέπει να επιτρέψει να γίνει το δικό τους.Να μην αναλώσει πολύτιμη ενέργεια ασχολούμενος με τον βόθρο γιατί αυτός έχει την ιδιότητα εκτός από το να μένει στάσιμος,αλλά και να βρωμάει.Λιτές και σαφείς απαντήσεις αρκούν .Μην τους κάνετε το χατήρι.Ο χρόνος είναι πολύτιμος για άσκοπη δαπάνη ενέργειας .Εμείς όλοι δεν θα επιτρέψουμε να σβήσει η ελπίδα.
    Εαν όντως μάθαμε να ξεχωρίζουμε την αξία από αυτό που μας σερβίρουν για αξία είμαστε σε θέση να κρίνουμε.
    Η δικαίωση είναι η αναγνώριση ,η καθαρή καρδιά και συνείδηση.Το τίμημα σε προσωπικό επίπεδο βαρύ,αλλά το χρέος βαρύτερο.
    Οσο για τον ανωτέρω σχολιαστή με τον χριστιανικό φόβο,αν κρίνει ότι υπάρχουν άλλοι που επικαλούνται εφαρμογή χριστιανικών κανόνων αγάπης και αλληλεγγύης και πράττουν αναλόγως,ας ακολουθήσει.
    Στο κίνημα του ΕΠΑΜ,δεν υπάρχουν σύνορα και όρια ούτε στις θρησκευτικές ούτε ακόμη και στις πολιτικές τοποθετήσεις.Αν το γνωρίζατε θα το ξέρατε.
    Υπάρχει μόνο το συμφέρον του τόπου και των ανθρώπων του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ!

    ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ DAVID MAYER DE ROTHSCHILD ΠΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ
    ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ABC ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΡΥΓΙΚΟ ΣΚΟΥΦΟ.
    http://www.youtube.com/watch?v=s9OHeD3h2Ss

    ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΥΞΗΣ
    http://www.facebook.com/photo.php?pid=560300&fbid=1289446895832&op=2&o=global&view=global&subj=62576830876&id=1820010590
    http://anti-metatron-plegma.blogspot.com/2011/05/david-rothschild-wearing-phrygian-cap.html

    ΕΔΩ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ
    http://aprogrammatista.blogspot.com/p/david-mayer-de-rothschild.html

    ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ Ο DAVID MAYER DE ROTHSCHILD ΕΙΝΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΕΠΑΜ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΖΑΚΗ
    ΚΑΙ ΔΙΑΚΥΡΗΣΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΜ;

    ΤΙ ΚΟΙΝΟ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΖΑΚΗ.
    ΤΑ ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙΑ ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΟΥΦΟΙ ΠΟΥ ΦΟΡΑΝΕ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΡΥΓΙΚΟΙ ΣΚΟΥΦΟΙ.
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΜ ΕΧΕΙ ΩΣ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΝ ΦΡΥΓΙΟ ΣΚΟΥΦΟ.
    ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΝ ΦΡΥΓΙΟ ΣΚΟΥΦΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ;

    Παπαστρούμφ. Ο "κόκκινος πατέρας" όλου του χωριού που φροντίζει για τη ευημερία αλλά και την ισό­τητα στο χωριό, είναι ο μοναδικός αξιωμα­τούχος στο χωριό και ο μοναδικός που αναγνωρίζεται ως κοινωνικά ανώτερος από οποιοδήποτε άλλο στρουμφάκι

    ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑΣΤΡΟΥΜΦ ΒΑΛΤΕ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ DAVID MAYER DE ROTHSCHILD. Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ
    ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ,ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ,ΘΑ ΒΓΟΥΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΛΑΣΑΡΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ
    ΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΛΑ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ.
    ΕΝΑΣ ΜΟΧΛΟΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΖΑΚΗ ΜΕ ΤΟ ΕΠΑΜ.
    ΕΧΟΝΤΑΣ ΩΣ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΝ ΦΡΥΓΙΟ ΣΚΟΥΦΟ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟ ΕΝΑΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ΦΙΛΟΕΒΡΑΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΗΓΕΤΗΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ,ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ
    ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΗΓΕΤΗ,ΤΟΝ ΠΑΠΑΣΤΡΟΥΜΦ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ(ΕΙΤΕ ΛΕΓΕΤΑΙ DAVID MAYER DE ROTHSCHILD ΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ)
    ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. IOLAE EISAI MALAKAS, ΧΕΣΗΚΑΜΕ ΟΛΟΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ Η ΞΕΡΩΓΩ ΤΙ ΑΛΛΟ, ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΣΤΗΡΗΖΟΥΜΕ ΕΣΥ ΑΝΤΕ ΖΑΣΟΥ ΒΛΑΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΙΟΛΑΑΑΕΕΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ ΡΕΕΕΕΕ............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 6.44 τα έχετε παίξει έ;
    Πρώτον,δεν θα ασχοληθούμε με τις παραπομπές σου γιατί τα ακούσαμε όλα από πρώτο χέρι .
    Δεύτερον επί της ουσίας αδυνατείτε όντως να επιχειρηματολογήσετε και καταφεύγετε στην προσφιλή μέθοθο των κουράδων ,αλλά ξερά σκ...τα στον τοίχο δεν κολλάνε,δεν το ξέρετε;
    Τριτον ,εάν είχατε παρακολουθήσει τις ομιλίες (αφαιρώντας τον γύψο από τον εγκέφαλο σας
    παρότι δεν είστε σε θέση πλέον να σκέφτεσθε από μόνοι σας,καθόσον μονίμως με καθοδηγούμενη σκέψη και όχι ιδίας προελεύσεως) θα είχατε διαπιστώσει ότι ακριβώς για εθνικά σύνορα και εθνική κυριαρχία μιλάει ο τύπος.
    Αλά τί έγινε; θα χάσετε με την σειρά σας το μεροκάματο; Δεν πειράζει.well come on board

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 6:49 μ.μ.
    Μπορώ και εγώ να βρίσω αλλά δεν θα σου κάνω την χάρη να πέσω τόσο χαμηλά όπως εσύ .
    Αν δεν μπορείς να κάνεις διάλογο μην ξαπολάς και τον βόθρο σου .


    6:51 μ.μ.

    Καλά τότε πηγαίνετε μόνοι σας,
    αφού αυτήν την πεποίθηση της διάσωσης θα την έχετε μόνο εσείς ( ΑΠ'ΌΤΙ ΛΈΤΕ )και είναι απαγορευμένη από εμάς τους Χριστιανούς .

    ΙΟΛΑΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Από Ε.Πα.Μ. Χανίων Κρήτη
    http://epam-chania.blogspot.com/2011/12/blog-post_09.html
    "Αναδημοσίευση από "Ελευθεροτυπία" - ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια ότι και στην Ιταλία, όπως και στην Ελλάδα, υπάρχουν πολλοί "πιστοί χριστιανοί" που δίνουν τα λεφτά τους στους απατεώνες της Εκκλησίας, ώστε τάχα "να πιάσουν τόπο". Δυστυχώς, η συντριπτική πλειοψηφία όλου αυτού του πλούτου που συσσωρεύει η Εκκλησία από χίλιες-δυο πηγές, καταλήγει στις τσέπες διάφορων αρχιερέων, με την Εκκλησία να συνεχίζει να κρατά τους λαούς "υπό έλεγχο", διδάσκοντας τους να δεχτούν να βασανίζονται από τους δυνάστες τους τώρα, ώστε τάχα "να ανταμειφθούν σε μια άλλη ζωή"...
    Η σκοταδιστική επιρροή της Εκκλησίας στις μάζες πρέπει να χτυπηθεί, και η εκκλησιαστική περιουσία να περάσει υπό λαικό έλεγχο."

    Το μεσημέρι τους γράφω το σχόλιο-ερώτηση: "Είναι θέση του ΕΠΑΜ αυτό;"
    Ούτε το σχόλιο δημοσιεύτηκε, ούτε φυσικά απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το παραπάνω κείμενο είναι σχόλιο του ΕΠΑΜ που έκανε την ανάρτηση. Το κείμενο της "Ελευθεροτυπίας" είναι παρακάτω στην ανάρτηση. Μπορεί να μου απαντήσει κάποιος από τους υποστηρικτές του ΕΠΑΜ για το "Η σκοταδιστική επιρροή της Εκκλησίας στις μάζες πρέπει να χτυπηθεί" και το "η εκκλησιαστική περιουσία να περάσει υπό λαικό έλεγχο";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εχετε καμμιά αμφοβολία ότι οι ηγέτες της εκκλησίας συναπαντώνται στα ίδια σκοτεινά κέντρα όπου επεξεργάζονται σχέδια εξόντωσης των λαών;
    Θεωρείτε δηλαδή ότι η εφαρμογή των αρχών της εκκλησίας τηρείται από τους ιθύνοντες αυτής;
    Η θεωρία του κομμουνιστικού ιδεώδους περί ισότητος χωρίς διακρίσεις και του χριστιανικού δόγματος για αγάπη,αλληλεγγύη χωρίς όρια και εκ του υστερήματος,βρίσκουν στην πράξη εφαρμογή;
    Πιστέυετε ότι είστε καλύτεροι από τους άλλους γιατί έτσι σας έταξαν καλύτερη θέση στον παράδεισο; H ίσως για να αποφύγετε την κόλαση;
    H θεωρία σαν θεωρία είναι καλή και άγια.Στην εφαρμογή της στην πράξη έχει πρόβλημα.
    Αλλά από όλα ,αυτό σας πείραξε;
    Εδώ σας υποχρεώνουν να δεχτείτε την κάρτα του πολίτη,διαθέτουν με το ζόρι τα όργανα σας ,βάζουν το χέρι στην τσέπη σας και ταυτόχρονα πηγαίνουν στο Αγιο όρος ,ανάβουν καντήλια και προσκυνάνε γιατί έτσι ξέρουν πως θα σας ξεγελάσουν και εσείς εκεί κολλήσατε;
    Γιατί δεν ζητάτε εξηγήσεις από τους αρχηγούς σε ποιόν θεόν προσκυνάνε;
    Η ηθική,η ανιδιοτέλεια και η αγάπη δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο κάποιων.
    Και στα κράτη που σφάζονται λόγω θρησκευτικής παράνοιας το κάνουν.
    Γιατί όλοι πιστεύουν στο δικό τους δίκαιο,σαν ισχυρότερο του δικαίου των άλλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΘΕΟΙ ΘΑ ΚΟΝΤΡΑΡΕΤΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ;ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΓΙΔΙΑ ΠΟΥ ΓΙΑ 1000 ΨΩΡΟΕΥΡΩ ΘΑ ΔΕΧΤΗΤΕ ΝΑ ΣΑΝ ΣΦΡΑΓΙΣΟΥΝ;ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙΤΕ ΣΕ ΠΟΙΟ ΟΡΚΟ ΟΡΚΙΖΟΤΑΝ ΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ 1821;ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΥΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΨΗΦΙΖΑΤΕ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΞΥΠΝΗΣΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΗΘΑΡΓΟ;
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ νομίζω ότι ο Καζάκης είτε είναι μασόνος είτε νεφελίμ λέει κάτι πολύ συγκεκριμένο και επιχειρηματολογεί πολύ πειστικά γι'αυτό.
    Πρέπει να διαγράψουμε τα χρέη και να πάρουμε εθνικό νόμισμα με κρατική την κεντρική τράπεζα (αυτό το θέτει πολύ έντονα γιατί είναι θέμα εθνικής κυριαρχίας) και τις ιδιωτικές για να εγγυηθεί το κράτος τις καταθέσεις.
    Εθνοσυνέλευση και δημιουργία νέου συντάγματος με όρους που θα συμφωνηθούν από την πλειοψηφία.
    Αυτό χωράει την πλειοψηφία των πολιτών ανεξάρτητα από την πολιτική ή κομματική τοποθέτηση.
    Το τι λέει το κάθε επιμέρους ΕΠΑΜ ή μέλος ή οτιδήποτε εκφράζει κυρίως τον εαυτό του ή ακόμα και μια παρέα.
    Ο Καζάκης λοιπόν αυτά λέει στα οποία μπορεί να συμφωνήσουμε ή να διαφωνήσουμε.
    Ο ίδιος από το ραδιόφωνο είχε πεί ότι είναι κομμουνιστής και δεν το κρύβει αλλά δεν περιμένει να γίνει ο καθένας αριστερός για να συμφωνήσει σε 2-3 βασικά πράγματα που μας αφορούν όλους.
    Αυτός είναι ο λόγος που στο ΕΠΑΜ υπάρχουν άτομα από την δεξιά, το κέντρο και την αριστερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 9:07


    Και αν σου έλεγα ότι συμφωνώ με τα λεγόμενα του ΚΑΖΑΚΗ αλλά.........τι θα έβγαζα ειλικρινά ;;;

    ΔΕΝ συμφωνώ, με την λογική που σερβίρεται από '''μερικούς οργισμένους ΥΠΟΤΊΘΕΤΑΙ οπαδούς του '''που σερβίρουν την αντιΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ δεοντολογία τους ,Ως μεθοδολογία σαν να σερβίρεται από τον ίδιο τον ΚΑΖΑΚΗ τι θα μου απαντούσες ;

    Οι λύσεις που προτείνει ο ΚΑΖΑΚΗΣ,( μέσω ίντερνετ ),
    δεν θα φτάσουν ποτέ στα αυτιά των νέων , γιατί στοχοποιούνται ως ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΕΣ την στιγμή που κάποιοι που λένε ότι τον υποστηρίζουν είναι οργισμένοι αντι-Χριστιανοί και όπου βρεθούν και σταθούν υβρίζουν τον ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ .

    Αλήθεια, να ρωτήσω και εγώ, έτσι προσπαθείτε να περάσετε όσοι πιστεύεται ότι μιλά σωστά ο ΚΑΖΑΚΗΣ τις θέσεις του στους συμπολίτες σας ;

    Αναρωτήσου σαν διαβάσεις όλο το κείμενο .

    ΙΟΛΑΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 9:07 μ.μ. με αυτά όμως τα άτομα πρέπει να συστρατευθώ. Και το να βρεθώ μαζί με κεντρώους ή δεξιούς θα μπορούσα να το κάνω έστω και με βαριά καρδιά. Με εχθρούς της εκκλησίας όμως ΟΧΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΕ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ,ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΣΤΗΝ ΣΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ (ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ)ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΘΑΝΑΤΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΓΥΦΤΟΥΣ ΤΟΥ ΑΛΗ ΠΑΣΑ.

    http://www.youtube.com/watch?v=P4AR_7krPNQ

    ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΕΙ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ,ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥ.
    ΤΙ ΛΟΓΟ ΘΑ ΔΩΣΕΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΤΕ;ΤΙ ΛΟΓΟ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΡΤΥΡΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΙ!
    ΩΡΕ ΑΠΙΣΤΟΙ ΓΙΑΟΥΡΗΔΕΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ!
    ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ!
    ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΤΑΧΘΟΥΜΕ ΕΒΡΑΙΟΛΑΓΝΟΙ,ΑΘΕΟΙ,ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΘΑ ΧΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.
    ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΖΑΚΗ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΗΝ ΔΙΔΑΞΑΝΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ



    Συμφωνίες ΕΑΜ καὶ Γερμανῶν.


    Ὅταν ὅλη ἡ Ἑλληνικὴ ἐπικράτεια ἀγκομαχοῦσε κάτω ἀπὸ τὴν χιτλερική κατοχή, κάποιοι ὑπέγραφαν σύμφωνα! Κι ὄχι μόνον ὑπέγραφαν σύμφωνα, ἀλλὰ ἀπαιτοῦσαν καὶ τὴν παράδοσι προσώπων. Ὡς τί; Ὡς δικαστές; Ὡς θεοί; Ὡς τί;

    Τό σημαντικότερον ὅλων ὅμως εἶναι ἡ εἰκόνα ποὺ ἔχουν κτίσει κάποιοι γιὰ τὴν στάσι τους ἀπέναντι στὶς τότε καταστάσεις. Γνώρισα πάρα πολλοὺς πρώην ἀγωνιστές τοῦ ΕΑΜ ποὺ δὲν ἤθελαν νὰ ἀκούσουν γιὰ τὸ ΚΚΕ. Γιατί ἄρα γε;

    Προσωπικῶς, ἔχω πολλὲς φορὲς πεῖ πὼς ἡ ἰδεολογία κάποιου δὲν μὲ ἐνοχλεῖ, ὅσο διάφορη κι ἐὰν εἶναι μὲ τὰ δικά μου πιστεύω. Μὲ ἐνοχλεῖ ὅμως κάθε ἀνθελληνικὴ στάσις, κάθε κατάστασις ποὺ ὁδηγεῖ τὸν λαό σὲ βιώματα πόνου καὶ κάθε ἀπόφασις ποὺ δὲν ἔχει θέσει ὡς βάσι της τὴν προστασία τῆς πολιτείας.

    Φιλονόη.





    ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΚΕ – ΓΕΡΜΑΝΩΝ

    ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ
    Ε.Λ.Α.Σ. (Ο.Μ.Μ.) και Γερμανικής Ανωτάτης
    Στρατιωτικής Διοικήσεως Μακεδονίας-Αιγαίου.

    Οι κάτωθι υπογεγραμμένοι 1) Καπετάν Κίτσος, Διοικητής 2ου Τάγματος 31ου Συντάγματος Ε.Λ.Α.Σ. ενεργώντας ως αντιπρόσωπος της Ο.Μ.Μ. με εξουσιοδότηση του Μεράρχου XI Μεραρχίας Λασάνη και 2) Ταγματάρχης Έρριχ Φένσκε Διοικητής της μονάδος 31756 Βασιλικών, ως εκπρόσωπος των ενόπλων γερμανικών δυνάμεων της στρατιάς του Αιγαίου, συνελθόντες σήμερα την 1η Σεπτεμβρίου 1944 στο χωριό Λειβάδι περιφερείας Θεσσαλονίκης, συμφωνήσαμε τα εξής.

    1- Ό Ε.ΛΑ.Σ. αναλαμβάνει την υποχρέωση να μη εμπόδιση την υποχώρηση του γερμανικού στρατού στην περιοχή της Ο.Μ.Μ., εισερχόμενος σε κάθε εκκενούμενο τμήμα μετά την αναχώρηση και του τελευταίου Γερμανού στρατιώτου.
    2- Παράλληλα ή Γερμανική Α.Σ.Δ.Μ.Α. υποχρεούται να διάταξη την αποχώρηση των Ταγμάτων Ασφαλείας από την πόλη της Θεσ/νίκης, την οποία και θα παραδώσει στον Εφεδρικό Ε.ΛΑ.Σ. και στην Πολιτική Οργάνωση του Ε.Α.Μ. σύμφωνα με λεπτομερειακό σχέδιο πού τα δύο συμβαλλόμενα μέρη (Ο.Μ.Μ.-Ε.Α.Μ. και Γ.Α.Σ.Δ.Μ.Α.) θα καθορίσουν.
    3- Ό Ε.ΛΑ.Σ. εγγυάται για τη ζωή των Γερμανών στρατιωτών, πού προσχώρησαν ή θα προσχωρήσουν στις τάξεις του, φτάνει να υποσχεθούν πώς θα πολεμήσουν στο πλευρό του ενάντια σε οποιοδήποτε εχθρό του Λαϊκού Στρατού.
    4- Ό Ε.ΛΑ.Σ. δεν φέρει καμιά ευθύνη αν αντιλαϊκές προδοτικές ομάδες επιτεθούν κατά γερμανικών δυνάμεων.
    5- Ή Γ.Α.Σ.Δ.Μ.Α. θα παραχώρηση στον Ε.ΛΑ.Σ. βαρύ οπλισμό και ανάλογο πολεμικό υλικό για την εξουδετέρωση των ως άνω ομάδων.
    6- Ό Ε.ΛΑ.Σ. με όρους αυτούς και με συνεργασία των βουλγαρικών και αλβανικών παρτιζάνικων τμημάτων αναλαμβάνει την καταπολέμηση των αντιλαϊκών ανταρτικών ομάδων.
    Το σύμφωνο αυτό γράφτηκε σε δύο, το ένα στην ελληνική γλώσσα και το παρέλαβε ο Ταγ/ρχης Έρριχ Φένσκε και το δεύτερο στη γερμανική και το παρέλαβε ο καπετάν Κίτσος.
    Λειβάδι 1-9-1944

    Ό αντιπρόσωπος της Ο.Μ.Μ. Για την Γ.Α.Σ.Δ.Μ.Α.
    (Υπογραφή) (Υπογραφή)
    Σφραγίς

    Είναι αλήθεια ότι φαίνεται απίστευτο. Και όμως είναι αληθινό. Αν δεν πιστεύετε κάντε κλικ εδώ και θα δείτε την πρωτότυπη συμφωνία. Εδώ έχουμε και μια μεγέθυνση τμήματος του κειμένου που δείχνει ότι οι Γερμανοί ναζί εμπιστευόντουσαν περισσότερο τους ΕΛΑΣίτες από τα Τάγματα Ασφαλείας!!

    Γι’ αυτό και προτίμησαν να παραδώσουν την Θεσσαλονίκη στους κομμουνιστές και όχι στα Τάγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 9:58
    Αυτό είναι η συνθηκολόγηση των ναζί.
    Με λίγα λόγια τους είπαν ότι φεύγουνε (υποχωρούν), ώστε να μην τους στήσουν καμμιά ενέδρα φεύγοντας.
    Αφήστε μας να φύγουμε δηλαδή.
    Ο οποιοσδήποτε στρατηγός θα φρόντιζε να απομακρύνει τα στρατεύματά του κατά την υποχώρηση με τις λιγότερες δυνατές απώλειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βλέπω ότι κάποιοι προσπαθούν να ξαναγράψουν την ιστορία κατά πως τους βολεύει.Τους πονάει η παρακαταθήκη που έχουν απ'τους παππούδες τους.Ξιδάκι...Να ξέρουν όμως ότι την ιστορία τη γράφουν οι λαοί και ο ελληνικός λαός τότε μίλησε ξεκάθαρα.Οι δοσίλογοι και οι ταγματασφαλίτες και τότε και τώρα θα έχουν το ρόλο που τους ταιριάζει στα μαύρα κατάστιχα της ιστορίας.Και επιτέλους πρόβατα του ΛΑ(γ)ος αυτό το μπλογκ είναι για πατριώτες, όχι για σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΤΟΝ ΚΑΖΑΚΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΕΝΩ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΓΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗ;Ο ΚΑΖΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ;
    ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΒΡΑΙΟΛΑΓΝΟΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ!




    Όπως αναφέρει το περιοδικό "Επίκαιρα", σχέδιο δολοφονίας του Κ. Καραμανλή φέρεται να εκπονήθηκε από "συμμαχικές μυστικές υπηρεσίες" και ανατέθηκε σε τουλάχιστον είκοσι Έλληνες συνεργάτες τους, που "δεν ανήκουν στον αντιεξουσιαστικό χώρο".

    Η στάση του Καραμανλή για την ενεργειακή πολιτική, αλλά και γενικότερα η εξωτερική και οικονομική πολιτική που ασκούσε φαίνεται πως είχε ενοχλήσει τόσο τους Αμερικανούς όσο και άλλους συμμάχους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βαστα το ΝΟΥ βαστα το ΝΟΥ να μη γκρινιαξει του καιρου που 'φτιαξε με τον πονο κλικα και τσιγκουνευεται στη γλυκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή