Χειμαρρώδης ο Θάνος Μικρούτσικος στην πρωινή τηλεοπτική εκπομπή του mega τα έβαλε με το όλον ΠΑΣΟΚ σημειώνοντας πως «είναι αδιανόητο να σωθεί η χώρα ακολουθώντας τη σημερινή πολιτική».
Συνεχίζοντας το καταγγελτικό του λόγο κατά του ΠΑΣΟΚ δήλωσε πως: «Οι βάσεις της πλαστής ευμάρειας μπήκαν στα μέσα της δεκαετίας του ’90″ και πως: «η μεταστροφή της πολιτικής του ξεκίνησε από τα μέσα της δεκαετίας του ’90″.
«Η πατρίδα είναι οι άνθρωποι, είναι τα βουνά, είναι οι θάλασσές μας. Κάποιοι νέοι δεν θα έχουν γάλα να πιουν αύριο το πρωί» συνέχισε και τόνισε πως: «Η πατρίδα πέρα από λαϊκισμούς είναι οι άνθρωποι πρώτα και ύστερα τα μάρμαρα του Παρθενώνα»
Από την κριτική του καλλιτέχνη δεν ξέφυγε κανένας! Έθαψε τους δελφίνους και εξαπέλυσε μύδρους κατά της ηγεσίας ενώ τη μεγαλύτερη επίθεση εξαπέλυσε προς τον υπουργό οικονομικών και αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Ευάγγελο Βενιζέλο, που άφησε υπονοούμενα χωρίς όμως να τον κατονομάσει…
Για τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ και πρώην πρωθυπουργό δήλωσε πως πρέπει να φύγει από το κόμμα αφού είναι βασικός υπεύθυνος, ήταν ένας άνθρωπος καθαρά του συστήματος ένα «Αμερικανάκι».
Μόσιαλος: Ποιος είναι αυτός ο Μόσιαλος, που τον βρήκαν;
Τους δε δελφίνους Λοβέρδο Διαμαντοπούλου και Ραγκούση, αποκάλεσε ειρωνικά «θρυλικούς«.
Κλείνοντας τη συνέντευξη στο «Mega Σαββατοκύριακο» άφησε έναν πολύ σκληρό υπαινιγμό για τον Βενιζέλο, λέγοντας πως είναι ο χειρότερος απ’ όλους, και απο-τελείωσε τον λόγο του δηλώνοντας χωρίς να τον κατονομάσει:
«Αν βγει αρχηγός αυτός που έσπρωχνε τον Παπανδρέου να μπει περισσότερο μέσα στο σκατό του συστήματος της Ευρώπης, τότε αλίμονό μας»…
Συνεχίζοντας το καταγγελτικό του λόγο κατά του ΠΑΣΟΚ δήλωσε πως: «Οι βάσεις της πλαστής ευμάρειας μπήκαν στα μέσα της δεκαετίας του ’90″ και πως: «η μεταστροφή της πολιτικής του ξεκίνησε από τα μέσα της δεκαετίας του ’90″.
«Η πατρίδα είναι οι άνθρωποι, είναι τα βουνά, είναι οι θάλασσές μας. Κάποιοι νέοι δεν θα έχουν γάλα να πιουν αύριο το πρωί» συνέχισε και τόνισε πως: «Η πατρίδα πέρα από λαϊκισμούς είναι οι άνθρωποι πρώτα και ύστερα τα μάρμαρα του Παρθενώνα»
Από την κριτική του καλλιτέχνη δεν ξέφυγε κανένας! Έθαψε τους δελφίνους και εξαπέλυσε μύδρους κατά της ηγεσίας ενώ τη μεγαλύτερη επίθεση εξαπέλυσε προς τον υπουργό οικονομικών και αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Ευάγγελο Βενιζέλο, που άφησε υπονοούμενα χωρίς όμως να τον κατονομάσει…
Για τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ και πρώην πρωθυπουργό δήλωσε πως πρέπει να φύγει από το κόμμα αφού είναι βασικός υπεύθυνος, ήταν ένας άνθρωπος καθαρά του συστήματος ένα «Αμερικανάκι».
Μόσιαλος: Ποιος είναι αυτός ο Μόσιαλος, που τον βρήκαν;
Τους δε δελφίνους Λοβέρδο Διαμαντοπούλου και Ραγκούση, αποκάλεσε ειρωνικά «θρυλικούς«.
Κλείνοντας τη συνέντευξη στο «Mega Σαββατοκύριακο» άφησε έναν πολύ σκληρό υπαινιγμό για τον Βενιζέλο, λέγοντας πως είναι ο χειρότερος απ’ όλους, και απο-τελείωσε τον λόγο του δηλώνοντας χωρίς να τον κατονομάσει:
«Αν βγει αρχηγός αυτός που έσπρωχνε τον Παπανδρέου να μπει περισσότερο μέσα στο σκατό του συστήματος της Ευρώπης, τότε αλίμονό μας»…
πολυ σωστες και ρεαλιστικες εκτιμησεις και αποψεις . μακαρι να ακουμε αληθινες αποψεις και απο αλλους πολιτικους ωστε καποια στιγμη να προσγιοθουμε ολοι σε αυτο που πρεπει χωρις λαικισμους και πολιτικαντισμους.να μαθουμε τελικα που πρεπει να φθασουμε για να αρχισουμε παλι απο την αρχη σε νεες βασεις ειλικρινεις και ρεαλισμξου . πρεπει οι πολιτικοι μας να ΣΥΝΕΛΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κος Μικρούτσικος ως υπουργός πολιτισμού είχε υπογράψει τον περιβόητο νόμο 2121/93 που έδινε το δικαίωμα στους νταβατζήδες της ΑΕΠΙ να ζητούν χρήματα για τα δήθεν πνευματικά δικαιώματα ακόμα και από τσαγκάρικα που είχαν ένα ραδιοφωνάκι για να ακούν μουσική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρίς κανένα αποδεικτικό εκπροσώπησης επικαλούνται την προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων του 90% της παγκόσμιας βιομηχανίας της τέχνης.
Βέβαια ο Κος Μικρούτσικος την πάτησε και ο ίδιος ως καλλιτέχνης γιατί η ΑΕΠΙ βρέθηκε να έχει ρόλο βασιλικότερο του βασιλέως και εκεί που υποτίθεται προστατεύει τα πνευματικά δικαιώματα των καλλιτεχνών, εισπράττει για την πάρτι της 30%. Έτσι ο Κος Μικρούτσικος έτρεχε στα δικαστήρια την ΑΕΠΙ μαζί με άλλους καλλιτέχνες, λίγο μετά το 2000. Παρόλα αυτά η μαφιόζικη αυτή εταιρία εξακολουθεί να υπάρχει και να εισπράττει υπέρογκα ποσά χωρίς κανείς να γνωρίζει που διοχετεύονται και αν πραγματικά μέρος αυτών πηγαίνουν στους καλλιτέχνες.
Όταν κάποιος είναι εκτός εξουσίας μια χαρά τα βλέπει τα πράγματα, όταν είναι στην εξουσία τρελαίνεται