Την ώρα που η κυβέρνηση προχωρά σε απανωτές μειώσεις των εσόδων των νοικοκυριών, προϊόντα, όπως τρόφιμα, αναψυκτικά και είδη προσωπικής υγιεινής πωλούνται από τις ίδιες μάλιστα εταιρείες μέχρι και 85% πάνω σε σχέση με την Αγγλία.
Τα στοιχεία αυτά αποκαλύπτουν τιμοληψίες της Υπηρεσίας Εποπτείας Αγοράς του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, όπου ....
παρουσιάζονται στην εφημερίδα «Έθνος».
Πολυεθνικοί όμιλοι που είναι μονοπώλια, παρά την οικονομική ύφεση που έχει «γονατίσει» τους καταναλωτές εξακολουθούν να διαμορφώνουν υψηλά περιθώρια κέδρους σε βάρος των Ελλήνων.
Έπειτα από έρευνα της ΥΠΕΑ, η οποία συνέκρινε τις τιμές 35 προϊόντων, που πωλούνται από τις ίδιες εταιρείες σε Ελλάδα, Ισπανία και Αγγλία, διαπιστώθηκε ότι τα ίδια αγαθά βρίσκονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ στη χώρα μας με τιμές πολύ υψηλότερες σε σχέση με τις άλλες. Τη στιγμή, μάλιστα, που ο Έλληνας έχει το χαμηλότερο εισόδημα σε σχέση με τον Άγγλο και τον Ισπανό.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί γάλα πολυεθνικής, το οποίο ο στην Ελλάδα ο καταναλωτής το αγοράζει ακριβότερα κατά 84,72% σε σχέση με τον Άγγλο και κατά 11,76% σε σχέση με τον Ισπανό.
Ακόμα και η τιμή οδοντόκρεμας ξένης εταιρείας συγκριτικά με τη Μ. Βρετανία είναι υψηλότερη σε ποσοστό 45,9% και με την Ισπανία 25,24%.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας, η ΥΠΕΑ έχει αποστείλει στο υπουργείο Οικονομικών φακέλους πολυεθνικών που ελέχθησαν με τη μέθοδο του transfer pricing και υπάρχει υποψία για φοροδιαφυγή.
Την ίδια στιγμή, πηγές αναφέρουν στην εφημερίδα πως πολυεθνικά και ελληνικά σούπερ μάρκετ έχουν εντοπιστεί να κάνουν αυξήσεις της τάξης του 7% στις τιμές προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ
ΠΗΓΗ: thinkgreece
Τα στοιχεία αυτά αποκαλύπτουν τιμοληψίες της Υπηρεσίας Εποπτείας Αγοράς του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, όπου ....
παρουσιάζονται στην εφημερίδα «Έθνος».
Πολυεθνικοί όμιλοι που είναι μονοπώλια, παρά την οικονομική ύφεση που έχει «γονατίσει» τους καταναλωτές εξακολουθούν να διαμορφώνουν υψηλά περιθώρια κέδρους σε βάρος των Ελλήνων.
Έπειτα από έρευνα της ΥΠΕΑ, η οποία συνέκρινε τις τιμές 35 προϊόντων, που πωλούνται από τις ίδιες εταιρείες σε Ελλάδα, Ισπανία και Αγγλία, διαπιστώθηκε ότι τα ίδια αγαθά βρίσκονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ στη χώρα μας με τιμές πολύ υψηλότερες σε σχέση με τις άλλες. Τη στιγμή, μάλιστα, που ο Έλληνας έχει το χαμηλότερο εισόδημα σε σχέση με τον Άγγλο και τον Ισπανό.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί γάλα πολυεθνικής, το οποίο ο στην Ελλάδα ο καταναλωτής το αγοράζει ακριβότερα κατά 84,72% σε σχέση με τον Άγγλο και κατά 11,76% σε σχέση με τον Ισπανό.
Ακόμα και η τιμή οδοντόκρεμας ξένης εταιρείας συγκριτικά με τη Μ. Βρετανία είναι υψηλότερη σε ποσοστό 45,9% και με την Ισπανία 25,24%.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας, η ΥΠΕΑ έχει αποστείλει στο υπουργείο Οικονομικών φακέλους πολυεθνικών που ελέχθησαν με τη μέθοδο του transfer pricing και υπάρχει υποψία για φοροδιαφυγή.
Την ίδια στιγμή, πηγές αναφέρουν στην εφημερίδα πως πολυεθνικά και ελληνικά σούπερ μάρκετ έχουν εντοπιστεί να κάνουν αυξήσεις της τάξης του 7% στις τιμές προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ
ΠΗΓΗ: thinkgreece
Aυτοι πουλάνε σε ότι τιμή θέλουν!
ΑπάντησηΔιαγραφήEσείς γιατί αγοράζετε;
Αυτοί πουλάνε ότι τιμή θέλουν,εμείς δεν πρέπει να αγοράζουμε και εσείς πρέπει να κατονομάσετε τις πολυεθνικές και τα προιόντα τους.Και να προβάλλουμε εναλλακτικές ελληνικές λύσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφή-Σιγά τό νέο!!! οπως, περσινά ξινά σταφύλια. Ρέ μά ςέχουν ξεπουλήσει τά πάντα οι μασωναράδες πουλημένοι στόν εβραισιωνισμό "ηγέτες" καταλάβετέ το. Οπότε πόλεμος μέ πόλεμο. Μακρυά από τά μπακάλικά τους μακρυά...υπάρχουν καί τά Ελλαδικά!!! ψάξτε το.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Σαν συνέχεια του φίλου 12:41)
ΑπάντησηΔιαγραφή...Και να "κατεβάσετε" τις διαφημίσεις των πολυεθνικών και των πολυλαμογιών, να σταματήσετε να μας "προτείνετε" να πάμε για σκι στο Μπάνσκο κοκ....
Ούτε ένα ευρώ στους δυνάστες μας!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://thalamofilakas.blogspot.com/2011/07/blog-post_17.html