Παραπλανούν τους απαίδευτους τηλεορασόπληκτους, τους ξερόλες,τους αγαπητούς καταναλωτές (έτσι μετονομάσθηκαν οι συνάνθρωποί μας)και τους εχθρούς των βιβλίων και επικοινωνίας με άλλους ανθρώπους.Η υποτίμηση της κατεχόμενης γνώσης,από άλλους,έχει γίνει σήμερα εθνικό σπόρ. Επικρατεί το 'Ξέρεις ποιός είμαι εγώ"; γιαυτό οι ανεπάγγελτοι κλεφτοκοτάδες έγιναν ηγήτορες του Έθνους μας.
Μόνο αυτά δεν σας έκατσαν καλά… τα άλλα 99.. όμως …και η ουσία..ότι όλα είναι κοπι πειστ από προηγμένες θρησκείες ….και όλα έχουν σχέση με την λατρεία του Ήλιου ..και μόνο… Βέβαια δίκιο έχετε και εσείς ,να μην χάσετε τη δουλίτσα σας… που να πάτε μετά για δουλειά στην οικοδομή …δε λέει
Ειναι παρα πολυ σημαντικο να απαντησει ο γραφων του τιτλου για την συσχετιση ολων αυτων με τον Τραιανου. Να μας πει που 'διαβλεπει' συσχετισμο. Οχι για να του 'την πουμε', καθε αλλο. Αλλα για να αντιληφθουμε αν υπαρχει κατι που μας διαφευγει.
Αλλη μια χαζομαρα αναρτηθηκε, για τους απο κατω χαζους επαγγελματιες χειροκροτητες. Αντικειμενικοτατοι οπως παντα για τις αποψεις τις αντιπερα οχθης αλλα οσον αφορα τα του οικου τους, ειναι ικανοι να χειροκροτησουν (για αλλη μια φορα) τον παιδοφιλο πατερα που κακοποιει τα παιδια του. Ηθος υπο το μηδεν που αντιστοιχει σε μυαλο κοντα στο μηδεν.
Είδα το βιντεάκι και φρίκαρα! Ωστόσο, διαβάζοντας τα σχόλιά σας, είπα να κάνω την εξής απλή κίνηση.... Έγραψα στο Google τις λέξεις :ZEITGEIST - ΤΡΑΪΑΝΟΥ και μου έβγαλε διάφορα.... άνοιξα μια σελίδα, αυτήν: http://www.feedage.com/feeds/10805510/%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BD%CE%B5%CF%85%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%BF%CF%87%CE%B7%CF%82-zeitgeist-movement και αρκετά προς τα κάτω διάβασα πράγματα που εάν θέλετε, δείτε τα κι εσείς οι ίδιοι. ΔΕΝ μπορώ να εμπιστευτώ ΚΑΝΕΝΑΝ!! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.....!!!! ΔΕΝ γίνεται να έχω άποψη για κανέναν, διότι αν καταλάβατε....Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΗΔΗ ΓΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!!!! ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΟΙ ΚΑΙ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ.- ΦΥΛΑΧΤΕΙΤΕ!!! ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ!!!
Η πολιτική και η μοίρα της ανθρωπότητας διαμορφώνονται από ανθρώπους χωρίς ιδανικά και χωρίς μεγαλείο. Άνθρωποι που έχουν μεγαλείο μέσα τους δεν ασχολούνται με την πολιτική. Albert Camus, 1913-1960, Γάλλος συγγραφέας, Νόμπελ 1957
Τι δουλεια εχει ο Τραιανου με αυτες τις γελοιοτητες? Τι ειδους συνδεση ειναι αυτη που επιχειρεις να κανεις? Κριμα γιατι σε ειχα πολυ ψηλα ως μπλογκ. Θα ηταν καλυτερα να αναρτησεις κανενα αρθρο του Παναγιωτη να το διαβασουμε και να το σχολιασουμε και οχι ετσι. Εισαι απαραδεκτος. Κριμα. κωστης
ΤΟ ZEITGEIST ΛΕΕΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ.ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΤΕ.ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ,ΤΑ ΚΟΙΤΑΩ ΑΛΛΙΩΣ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ.ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΛΙΑΝΤΙΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ.ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΒΕΒΑΙΑ....
Φιλε 9.16 θα το κοιταξω σιγουρα. Να πω ομως επειδη παρακολουθω Τραιανου πως ειναι ΒΕΒΑΙΟ πως αντιτιθεται στη Νεα Ταξη Πραγματων και υπερμαχος της θεωριας του Υδροχοου (οπως την αποκαλει) που συνεταξε ο ιδιος. Αυτο επιβεβαιωνεται απο τον τιτλο του βιβλιου του Υδροχοισμος VS Νεα Ταξη Πραγματων. Ποσο πιο σαφες να ειναι? Επειδη εχω διαβασει αρκετα κομματια του βιβλιου του Υδροχοος εχω να πω πως ειναι πολυ ενδιαφερον, δεν ειναι για στενομυαλους και μας βρισκει λιγο πολυ συμφωνους στην πλειοψηφια του.
Το ΜΟΝΟ ερωτημα που υπαρχει ειναι το εξης: Απο πού εμπνευστηκε το ονομα Υδροχοος; Θα μπορουσε να αναφερεται στην νεα εποχη του Υδροχοου. Μηπως κρυβεται κατι ακομα?
Σκοπος τους ειναι να μας μπερδεψουν,ωστε να μην ξερουμε τι ειναι αληθεια και τι ψεμα.Το καλυτερο που εχουμε να κανουμε ειναι ακουμε τη φωνουλα που ερχετε απο μεσα μας(ενστικτο)και να την εμπιστευτουμε.Πανω απ'ολα χρειαζετε ψυχραιμια.
Αν ο κ. Τραϊανού πρεσβεύει άλλον Θεό και άλλη Πίστη απο την Αληθινή, δηλαδή την ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ, τότε απολύτως σίγουρα είναι φοβερά επικίνδυνος και λαοπλάνος.!!! ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΝΟΥ ΜΑΣ ΣΕ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ! Οι πιο επικίνδυνοι όλων είναι αυτοί που ύπουλα παρασέρνουν ψυχές στη καταστροφή, και που φορώντας τον μανδύα του πατριώτη(ή οτιδήποτε άλλο), κηρύττουν θεωρίες που μπορεί να εμπεριέχουν 99 αλήθειες, αλλά σίγουρα και 1 τουλάχιστον ολέθρια πλάνη-ψέμα, που παρασέρνει στη σίγουρη καταστροφή! (Αυτή πάντοτε ήταν και είναι και η προσφιλέστερη μέθοδος του διαβόλου και των πονηρών αγγέλων του). Στο τέλος της Κυριακής Προσευχής με την ευχή "αλλά ρύσαι υμάς απο του πονηρού" αυτό ακριβώς παρακαλούμε απο τον Θεό, να μας απαλλάξει απο πονηρές θεωρίες και δόγματα.
ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΟΙ ΠΑΡΑΞΕΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΕΣ ΛΟΓΙΚΟΦΑΝΕΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΣΑΤΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΟΝ ΑΠΑΤΕΩΝΑ........ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΩΝΙΑ ΨΥΧΗ ΣΟΥ!
Διαβασα το λινκ του φιλου 9.16 και ειναι εμφανες πως δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑΣ συσχετισμος. Παρα μονο μια παραινεση μια σχολιαστου να σταματησουν να ψαχνουν στο εξωτερικο για κατι διαφορετικο οπως zeitgeist και να ψαξουν στο εσωτερικο πχ Τραιανου. Ο ΜΟΝΟΣ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΣ αν υπαρχει, ειναι η απορια που εγραψα παραπανω. Θα μπορουσε να αναφερεται στον ανθρωπο της νεας εποχης, τον ανθρωπο του υδροχοου, τον μελλοντικο ανθρωπο. Αλλα για να ειμαστε σιγουροι θα πρεπει να το βρουμε γραμμενο απο τον ιδιο
Για τον φιλο 10.33 να πω το εξης. Ο Τραιανου πρεσβευει απολυτα τον Χριστιανισμο, αναλυοντας τον με ενα τροπο που δεν εχω ξαναδιαβασει ποτε. Πραγματικα μοναδικο. Θεωρω πως προσπαθει να 'εξηγησει' το 'σχεδιο' του Θεου και ΙΣΩΣ να τα καταφερνει. Δινει μια πολυπλοκοτητα στην πιστη του Χριστιανισμου που πιστευω πολλοι θα βρουν λογικοτατη σε αντιθεση με τα παραμυθακια. Αξιζει να τα διαβασετε ολοι αυτα. Αλλωστε τα κειμενα ειναι δωρεαν σε pdf στο λινκ που εδωσα πιο πανω Επιτρεψτε μου και μια αντιγραφη ενος σχολιου μου απο αλλου. ειναι πολυ σχετικο
Χαίρομαι να διαβάζω πολλών τη σκέψη όπως διαφαίνεται συντόμως από τα σχόλια τους. Αποδεικνύεται έτσι το επίπεδο μας και η αναλυτική μας ικανότητα. Ως εις εξ ημών, όπως και εσείς έτσι και εγώ παρακολουθώ τακτικά και ανελλιπώς και θαρρώ πως οι ανάσες μας (όπως ειπε και ο φιλος παραπάνω) γίνονται αισθητές. Είτε με αγαλλίαση και ανυπομονησία είτε με φόβο και τρόμο ως προς το προϊόν που δύναται να προκυψει από την ένωση τους.
Διότι μη γελιεστε, βρισκομαστε σε διαδικασια ζυμώσεων.
Πώς θα μπορούσε να ειναι διαφορετικά όταν αυτό που θα προκυψει θα ειναι τόσο σπουδαίο; Όλοι πλέον αντιλαμβάνονται πως βρισκομαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο. Ο Gap n friends θέλει να προ(σ)χωρήσουμε μετά τα εθνη, που διαδέχθηκαν τις αυτοκρατορίες, στη μονοκρατορία της νέας τάξης πραγμάτων. Ειναι πραγματικά αστεία η ειρωνία της ιστορίας. Καλως ή κακώς, πιστεύω πως τα εθνη ως σύστημα θα καταρρεύσουν ή μάλλον θα τα καταρρεύσουν σκοπίμως.
Το σύστημα όμως που θα το διαδεχθεί θα ειναι η ΝΤΠ ή κάτι άλλο; Όποιος σκάβει το λάκκο του άλλου...
Ο ελληνικός τρόπος ζωής ΑΠΟΡΡΟΙΑ του οποίου κύριοι του zeitgeist αποτελεί η επιστήμη, είναι ασύγκριτα η βελτιστη επιλογή. Το κίνημα zeitgeist διατείνεται πως το νέο σύστημα θα ειναι η ρομποτικη εφαρμογή της επιστήμης στα πάντα σύμφωνα με το Venus project. Το σύστημα των ελληνικών αξιών το κάνει να φαίνεται σαν το μικρό του δαχτυλάκι.
Κύριε Τραιανου ίσως θα πρέπει να αναθεωρησετε ως προς την θεωρία του Υδροχοισμου. Ήταν καλή επιλογή αλλα για την τωρινή εποχή που όμως φαντάζει ήδη παρελθόν. Ήρθε η ώρα να υποστεί τις αναγκαίες της ζυμώσεις. Οι -ισμοι δειχνουν να εχουν τελειωσει. Οπως θα πρεπει να αναθεωρησετε το ονομα εαμ-β. Καλως ή κακως, το ονομα εαμβ ειναι τελειωμενο, καμμενο χαρτι. Αποτελει ονομα που παραπεμπει σε κομμουνιστικο κομμα (αφου αποτελει προιον της ολομελειας του ΚΚΕ ασχετως της εξελιξης του), ενω ξερω απο τα κειμενα σας πως δεν υιοθετειτε τον κομμουνισμο και συνεπως διχαζει αντι να ενωνει. Εδω ειμαστε λοιπον για να μας αποδειξετε ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ αυτα που μας γραφετε. Γιατι και ο κ.Παπανδρεου ελεγε πολλα και ωραια αλλα ηταν ψεμματα. Θυμιζω: -ο ΕΔΕΣ θεωρούσε ότι η πραγματική αίτια της σύγκρουσης ήταν η προσπάθεια του ΕΑΜ να μονοπωλήσει την Εθνική Αντίσταση και να καταλάβει την εξουσία μετά την αποχώρηση των Γερμανών εγκαθιδρύοντας καθεστώς σοβιετικού τύπου -το ΕΑΜ υποστήριζε ότι μέρος του ΕΔΕΣ συνεργαζόταν με τον κατακτητή
Σας καλω λοιπον να καταστησετε σαφες πως δεν διαλεγετε πλευρα μεσω της επιλογης μεταξυ ΕΑΜ(ΕΛΑΣ) - ΕΔΕΣ. Και το ονομα να ενωνει τους Ελληνες. Με λιγα λογια να φροντισετε ωστε ο ισχυρισμος του ΕΔΕΣ για το ΕΑΜα' να εχει ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΣΥΝΑΦΕΙΑ με το ΕΑΜβ. Και αυτο θα γινει με μια νεα ιδρυτικη διακηρυξη κατω απο νεο ονομα
Τελος, να διαφωνήσω για τα μοιρολατρικά σχόλια για την αποδοχή ή όχι της 'κυβέρνησης' Παπαδήμου. Νομοτελειακα θα εφαρμοστεί. Και θα την δεχτούμε. Όχι όμως ως αναπόφευκτη. Κάθε άλλο. Σκεφθείτε το έτσι. Έχουμε καταλάβει πλέον το παιχνίδι τους. Το κρυφτούλι με το τι θα μας πουν οι 'αγορές' να κάνουμε ώστε να κατευναστούν. Από την στιγμή που φταίμε εμείς ως καπετάνιος εχων την κυριαρχια, παραδίδουμε το πλοίο στις 'αγορές' τις ίδιες. (Παπαδήμος, Μόντι) Τι θα συμβεί όταν το πλοίο εξακολουθησει να βουλιαζει; Θα χάσουν την νομιμοφανεια τους, θα απαξιωθουν οι πολιτικές τους. Θα εμφανίσουν πάλι την λύση. Την ΝΤΠ. ΤΟΤΕ θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Τώρα τους αναγκαζουμε να αποκαλυφθούν. Τώρα οφείλουμε να παρατηρούμε και να καταγράφουμε καθε τους κίνηση. Δεν πρέπει να μας ξεφύγει ούτε ένα φταρνισμα απο την 'παρέα' τους. Κανενός τους.. StoXastis
Στο zeitgeist μεταξυ άλλων αναφέρει για την ελλειπτική τροχιά της Γης και το φαινόμενο που ονομάζεται "Μετάπτωση Ισημεριών". Η ανθρωπότητα γνώριζε άριστα τις αστρονομικές ιδιαιτερότητες της Γης και επέβαλε "εποχές" αναλογα.
Ο Ιησούς ήταν ο μεσίας της εποχής των Ιχθύων. Δεν ήταν άλλωστε κάποιος τυχαίος. Σύμφωνα με το κατα Ματθαίον είχε απ' ευθείας καταγωγή από τον Δαυίδ άρα βασιλικό αίμα.
Σήμερα ζούμε στην ολοκλήρωση της τροχιάς της Γης στο ζώδιο των ιχθύων και το 2012 θα εισέλθουμε στον Υδροχόο. Εξ' ου και όλες οι αναφορές στη "Νέα εποχή". Η Νέα τάξη πραγμάτων και η νέα εποχή είναι ακριβώς αυτό που λένε.
Το παραπάνω βίντεο είναι αντιπροσωπευτικό της ενόχλησης της παλαιάς εποχής που επρόκειτο σύντομα να την αντικαταστήσουν. Δηλαδή επί αιώνες τώρα μας λέγανε παραμύθια και τώρα θέλουν να μας κάνουν format για να μας ταίσουν τα νέα παραμύθια.
Όσο αναφορά για τον Τραιανού (διάβασα τον Υδροχόο) μπορώ να σας πω πως ακολουθεί γνωστικές (εωσφορικές κατά πολλούς) μεθόδους. Πιστεύει πως η γνώση μπορεί να λυτρώσει και την διαδίδει με κάθε τρόπο. Θεωρεί πως η νέα εποχή ανήκει στον διαφωτισμό. Προσωπικά δεν ξέρω αν η γνώση μπορεί να λυτρώσει αλλά σίγουρα είναι προτιμότερη από τον σκοταδισμό που πάντα επιθυμούσε η εκκλησία του "πίστευε και μη ερεύνα". Οι κύκλοι της εκκλησίας διαχρονικά είχαν "αλεργία" στη γνώση και στην επιστήμη.
Ρε μας δουλευετε εκει περα ολοι ατο antintp....εσεις δεν δημοσιευετε συνεχως αρθρα του τραιανου σαν ευαγγελια? Και δεν βρισκω και τιποτα μεμπτο σε αυτα, η καλυτερη αναλυση της νεας ταξης,της νεας εποχης, και της παγκοσμιας τυρρανιας που εγω εχω διαβασει, και πως μου επαληθευετε αυτο? απο την καθημερινοτητα μου και απο τα βιωματα μου. τωρα ξφνικα εγινε και αυτος νεοταξιστης και εγκαθετος? απο που σας προκυπτει αυτο..?
Παιδιά έχω μια απορία….(επειδή ανήκετε όλοι στην ίδια κατηγορία ) Από ζευγάρι λευκών (Αδάμ και Εύα) που λέει η βίβλος ….πώς γεννηθήκαν ,μαυράκια, κινεζάκια ,ελληνακια ,μεξικαμακια, μονγολακια,…πακιστανακια…… Θα πεις όλα τα άλλα ….τα κατάλαβες …σε αυτό κώλυσες… …ο δημιουργός έκανε τη γη επίπεδη ,και στην πορεία στρογγύλεψε....
11.04 ολες αυτες οι ιστοριες αποτελουν συμβολισμους. Ενας λογος που πολλοι απομακρυνονται απο το Θεο ειναι ακριβως αυτος. Επειδη δεχονται αυτες τις ιστοριες κυριολεκτικα, διαπιστωνοντας αργοτερα ποσο παιδικα ανοητες του φαινονται. Η εκκλησια ειτε μας θεωρει ιδιας πνευματικης ικανοτητας και μας τις 'πασαρει' αυτουσιες, ειτε ουτε η ιδια γνωριζει και απλα δεν ασχολειται, απλα χαιρεται που εχει αυτην την εξουσια της διαχειρισης και οχι καποιος αλλος. Διαβασε Τραιανου, θα σε προβληματισει θετικα.
10.58 συμφωνω μαζι σου εκτος απο ενα. Αφηνεις να εννοηθει πως οσοι αναφερονται στη νεα εποχη του υδροχοου ειναι στο κολπο της παγκοσμιας διακυβερνησης και ΝΤΠ. Δεν συμφωνω καθολου σε αυτο. Οταν ως παιδι ακουγα καποιους δασκαλους να μιλουν για μια νεα εποχη, τη γενια του 2000 που θα αλλαξει τον κοσμο κτλ δεν υπηρχε καποιος αρνητικος συσχετισμος. Αυτα προεκυψαν τα τελευταια χρονια, αρα φανταζουν φτιαχτα και επιπλαστα στα ματια μου. Μηπως και το τραγουδι "μπαινουμε στον υδροχοο.." ηταν στημενο? Οχι βεβαια. Καποιοι θελουν να καπηλευτουν μια δυναμικη για οφελος τους. Ποιοι αλλοι εκτος απο τους γνωστους βρυκολακες? Στο δια ταυτα, δεν βλεπω συσχετισμο. Οταν λεμε υδροχοο, εποχη του υδροχοου, νομιζω ειναι σαν να λεμε η εποχη μετα το 2000. Προσωπικη αποωη βεβαια, αλλα θαρρω αντικειμενικη
11.23 ..ευχάριστο για την απάντηση. …το κακό είναι πώς το 99% αυτής της κατηγορίας τα πιστέψουν κυριολεκτικά αυτά που λέει η βίβλος … Εγώ ερεθιστικά …επειδή είμαι θερμός υποστηρικτής του κινήματος. Ζαιτγκαιστ..
Μπήκα στο λίνκ που έδωσε ο 9.16 π.μ. και έφριξα. Ο Τραιανού που μας το παίζει αντι νεα τάξη πάει τελικά απο άλλο δρόμο για να μας παραπλανήσει. Χρειάζεται πολλή προσοχή. Να μην εμπιστευόμαστε εύκολα οποιονδήποτε. Οι τύποι Τραιανού είναι πιο επικύνδινοι και απο ΓΑΠ. Προσοχή. Εγώ προσωπικά θα εμπιστευτώ μονάχα αυτούς που είναι δηλωμένοι χριστιανοί ορθόδοξοι εδώ και χρόνια και γνωρίζω το ποιόν τους. Όπως είχε πει και ο Πατέρας Παίσιος "να ψηφίζετε μόνο χριστιανούς ορθόδοξους". Γιατί? Είναι απλό. Όποιος πιστεύει συνειδητά (το εννοώ αυτό) στον Θεό είναι αυτόματα πατριώτης, αγωνιστής, ειλικρινής κλπ. Φωτίζεται απο το Άγιο Πνεύμα και ενεργεί σοφά, σύμφωνα με το θέλημα του Θεού. Όλοι οι υπόλοιποι, άθεοι και άπιστοι όσο καλοί και να φαίνονται ή ακόμα και να είναι μπορεί να παραπλανηθούν και να παραπλανήσουν.
Το προβλημα κατ' εμε για το zeitgeist ειναι το εξης. Στο zeitgeist 3 moving forward αναφερεται μια τεχνικη χρησιμοποιησης ολοκληρης της Γης χωρις την υπαρξη χρηματων. Περιλαμβανει μεν, ανανεωσιμες πηγες ενεργειας, καθαρη παραγωγη τροφιμων και αλλα τετοια ωραια. Το θεμα ομως ειναι πως προκειμενου να γινουν ολα αυτα θα πρεπει ολοι και ολες, ολοες οι χωρες να ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ τις πλουτοπαραγωγικες πηγες τους καθε ειδους σε μια αρχη που θα τις διαχειριστει δικαια και εξ ισου σε ολη τη ΓΗ. Μαλιστααα. Και οσοι διαφωνουν? Δε γινεται λογος. Σε τι διαφερει αυτο το μορφωμα απο μια μονοκρατορια τυπου σοβιετ οπου ενας κυριαρχει σε ολους? Θα βασιζομαστε για την επιβιωση μας σε εναν, τον διαχειριστη (τυπου γ.γ), αφου δεν θα υπαρχουν χρηματα? Ανεφικτο μορφωμα. Τι μας εμποδιζει να εφαρμοσουμε τα καλα της επιστημης σε επιπεδο κρατων ΤΩΡΑ? Τιποτα
11.52 το λινκ αυτο σχολιαζει το κινημα zeitgeist. Σε παρακαλω δωσε καποιο επιχειρημα για αυτο που λες για Τραιανου. Εξ οσων γνωριζω απο τα κειμενα του πιστευει πολυ στο Θεο. Που εντοπιζεις υποψια παραπλανησης?
Ανθρωπους οπως ο Παισιος και εγω εμπιστευομαι. Ομως για τους επομενους υπαρχει ενα προβλημα. Δεν υπαρχει πιστοποιητικο πιστης. Ο καθεις μπορει να δηλωνει οτι θελει. Δεν το κανει αληθεια. Εγω πιστευω οποιον με πειθει με επιχειρηματα αφηνοντας και ενα κενο για αγιους τυπου Παισιου τους οποιους δεν ενστερνιζομαι μεν, ακουω προσεκτικα και με ενδιαφερον δε
Φίλε 12:13 Αυτό είναι το θέμα, να φτάσουν όλοι σε όριμο σημείο να καταλάβουν ότι δεν πρέπει να υπάρχουν ανταγωνισμοί μεταξύ των λαών. Οι φυσικοί πόροι θα ανοίκουν σε όλους και σε κανέναν ταυτόχρονα. Όπως και η εξουσία, δεν θα την ασκεί κάποιος. Μην έχεις στο μυαλό σου τα σοβιέτ του 1900. Προσπάθηστε όλοι να σκευτείτε χωρίς εθνικές προκαταλήψεις. Όσο για το πρώτο μέρος που το κράζουν όλοι οι θρησκόληπτοι είναι το πιο ανούσιο. Τα άλλα μερη που εξηγούν το οικονομικό σύστημα είναι που έχουν όλο το νόημα. Τώρα πάλι αν κάποιος θέλει να είναι φονταμεταληστής επιλογή του.
αναμένω με ενδιαφέρον τον συσχετισμό του κου Τραιανού με την ΝΤΠ... Προσωπικά δεν μπορώ να το δεχτώ γιατί παρακολουθώντας άρθρα του δείχνει να την αντιμάχεται όπως και εμείς οι υπόλοιποι, ίσως και στο μέγιστο βαθμό καθώς έχει αποκαλύψει πράγματα άγνωστα στον κοινό αναγνώστη... Φυσικά και δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά για κανένα αλλά ότι λέμε καλό ειναι να το τεκμηριώνουμε με αδειάσειστα στοιχεία...
όσο για το zeitgeist φυσικά και είναι όργανο της ΝΤΠ εφόσον χρηματοδοτηθηκε απο τους Ροθτσιλντ... Περιγράφει αναγλυφα την κατάσταση αλλά μας προετοιμάζει για μια ΝΕΑ κοινωνια...
Όπως είναι τα κράτη, καλως ή κακώς, εμποδίζουν έναν παγκόσμιο σχεδιασμό. Ένας επίδοξος μονοκρατορας οφείλει να τα εξαλείψει. Προφανως θα ισχυριστεί πως είναι για το καλό των ανθρώπων, βλ zeitgeist. Το θέμα είναι πως μετα δεν θα υπάρχει γυρισμός.. Όλοι συμφωνούμε να μαστε αγαπημένοι, δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα κτλ. Όταν όμως στην πέσει ο άλλος να σε κλέψει διατεθειμένος να σε σκοτώσει τι κάνεις; Του λες ότι δεν είναι πρέπον; Αμα πάρει την εξουσία δε, και χωρίς αντίπαλο δέος, ελλείψει κρατών, καληνυχτα
Τώρα, που οι Έλληνες είναι πιο ισχυροί από ποτέ, βρήκαν την ώρα οι Εβραίοι να "παίξουν" μαζί τους;
Τώρα πήγαν να κάνουν τους έξυπνους και να τους πιέσουν με στόχο κάποια αστεία κέρδη, που¬λώντας τους "προστασία";
Θα τους κοστίσει βέβαια λίγο παραπάνω, αλλά τουλάχιστον θα μάθουν αυτά που έπρεπε να ξέρουν ήδη. Τι έπρεπε να γνωρίζουν οι μαθητευόμενοι "αυτοκράτορες" της αστείας Ουάσιγκτον;
Ότι οι Έλληνες είναι οι πιο φημισμένοι "φονείς" των αυτοκρατοριών.
Είναι τα αβύθιστα "παγόβουνα" του ωκεανού της ιστορίας των ανθρώπων.
Όταν είναι ισχυροί, δεν τους πλησιάζεις, γιατί τη σύγκρουση μαζί τους θα την "πληρώσεις" με τον πιο άσχημο τρόπο.
Η αμερικανική αυτοκρατορία πολύ σύντομα θα καταρρεύσει σε πλήρη ισχύ και με έναν θεαματικό όσο και παταγώδη τρόπο.
Θα καταπλακώσει και θα παρασύρει στο "θάνατο" καί τους ιδιοκτήτες της καί τους διαχειριστές της. Η κατάρρευσή της θα συγκρίνεται μόνο με την κατάρ¬ρευση της περσικής αυτοκρατορίας, που κι αυτή σε πλήρη ισχύ κατάρρευσε και η πτώση της συγκλόνισε τον αρχαίο κόσμο. Σχεδόν δυόμισι χιλιάδες χρόνια πριν ένα τεράστιο "πλοίο" της εξουσίας βυθίστηκε αύτανδρο στον ωκεανό της ανθρώπινης ιστορίας, γιατί οι κυβερνήτες του δεν αντιλήφθηκαν τον κίνδυνο από τους μεμονωμένους λαούς "παγόβουνα", που "επέπλεαν" στις "θάλασσες" των λαών και των ανθρώπων της εποχής εκείνης.
Συγκρούστηκαν μ' αυτούς και, μέχρι να καταλάβουν τι είχε συμβεί, καταστράφηκαν.
Σήμερα η αμερικανική αυτοκρατορία κινδυνεύει να πάθει ακριβώς τα ίδια, για τους ίδιους λόγους και —δυστυχώς γι' αυτήν— από τους ίδιους ανθρώπους, που είπαμε ότι έπρεπε να τους γνωρίζει.
Είσαι υποχρεωμένος, ως κυβερνήτης που σέβεται τον εαυτό του, να γνωρίζεις τους κινδύνους που απειλούν το "λαμπρό" σου "πλοίο", όταν αποφασίσεις να κυβερνήσεις τις δυνάμεις του ωκεανού.
Παναγιώτης Τραϊανού Δημιουργός της θεωρίας του Υδροχόου
Εβραίοι
Τι θα γίνει επιτέλους με τους πιο κομπλεξικούς και πιο βρομύλους δολοφόνους του πλανήτη;
Θα τους σταματήσει κάποιος άνθρωπος ή θα περιμένουμε να έρθει ο Ίδιος ο Θεός και να τους "μαζέψει" μια για πάντα;
προς 18 Νοεμβρίου 11.04 Το ξέρεις ότι τα γαλάζια μάτια προέρχονται από μετάλλαξη;Πριν από αυτή τη μετάλλαξη δεν υπήρχαν γαλανομάτηδες.
Σχετικά με το zeitgeist...Τί δουλειά έχει ως καλεσμένος ομιλητής σε μια συνάντηση για το zeitgeist europe 2007 ο Rothchild; Αφού το zeitgeist "τα βάζει" με τις τράπεζες τί δουλειά έχει αυτός εκεί; Πάντως το zeitgeist είναι τίγκα στα ψέματα. Δείτα αν θέλετε http://www.youtube.com/watch?v=nGqNfQl5XCA
1,59 …ήμουν πεπεισμένος ότι δεν υπήρχε λογική απάντηση στη διαπίστωση σχετικά με τον Αδάμ….. Ώστε από μετάλλαξη γεννηθήκαν όλες οι φυλές του πλανήτη ..και όλες οι γλώσσες του ……..μμμμμμμμ…. στη καινή διαθήκη το λέει..?
Υπήρχαν πλούσιοι, που δεν περπατούσαν ούτε μέχρι την κρεβατοκάμαρά τους για να πάνε να κοιμηθούν.
Που δεν έβγαιναν ποτέ στην αυλή τους, για να περπατήσουν στον ήλιο. Περίμεναν να τους κουβαλήσουν οι υπηρέτες από το ένα σκοτεινό δωμάτιο στο άλλο.
Γιατί;
Γιατί όλες αυτές οι μετακινήσεις είναι σωματική άσκηση και αυτό τους απειλούσε.
Νόμιζαν ότι οι γυμνασμένοι μύες ή το ηλιοκαμένο δέρμα προσέβαλε την καταγωγή τους. Επιδίωκαν με πάθος να είναι χλωμοί και καχεκτικοί, για να επιδεικνύουν την "υψηλή" καταγωγή τους.
Οι εμφανώς γαλάζιες φλέβες τους στο χλωμό κορμί τους επιβεβαίωναν την άποψή τους περί "γαλάζιου" αίματος.
------------------------------------ Μουντιάλ 2002 & Αθήνα 2004
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΡΑΙΑΝΟΥ Ο αθλητισμός των Ελλήνων και τα αθλητικά παιχνίδια των Βαρβάρων. Μουντιάλ 2002 & Αθήνα 2004 �ο "θρίαμβος" των βαρβάρων και η αρχή του τέλους τους.
Τώρα θα μάθει ο κόσμος όλα τα μυστικά τους. Τα μυστικά, που τους θέλουν "γαλαζοαίματους" και άρα "ανώτερους". Γιατί όμως θεωρούνται "γαλαζοαίματοι"; Γνωρίζει κανένας τι σημαίνει αυτός ο όρος και από πού προέρχεται;
Γιατί δεν είναι για παράδειγμα "πρασινοαίματοι";
Όλες οι εξηγήσεις, οι οποίες κατά καιρούς έχουν δοθεί, είναι εσφαλμένες. Ο λόγος είναι πολύ απλός. Με εικασίες δεν μπορείς να ερμηνεύσεις ορισμούς. Σε μια τέτοια περίπτωση χρειάζεται γνώση και όχι ευφυΐα.
Ο όρος "γαλαζοαίματος" έχει μια πολύ συγκεκριμένη εξήγηση, εφόσον αποτελεί "θεμέλιο" της ύπαρξής τους.
Τους "υπενθυμίζει" πάντα ποιοι είναι και με ποια χαρακτηριστικά "βαδίζουν" μέσα στο χρόνο. Είναι πράγματι "γαλαζοαίματοι", γιατί απλούστατα είναι Ρωμαίοι.
Γιατί απλούστατα μεγαλώνουν και πεθαίνουν με την άποψη της Ρώμης περί της "ανωτερότητας" τόσο της ίδιας όσο και των παιδιών της. Από πού προκύπτει αυτό; Από το εξής απλό δεδομένο, το οποίο όμως χρειάζεται ειδικές γνώσεις για να γίνει αντιληπτό.
Τα "παιδιά" της Ρώμης είναι όλα "γαλαζοαίματα" και εδώ και αιώνες είναι σκορπισμένα στην Ευρώπη και άρα και στη Βρετανία.
------------------------------------- Τα "παιδιά" της Ρώμης λοιπόν είναι "ανώτερα", γιατί απλούστατα είναι "παιδιά" του ζωντανού "θεού".
Είναι τα "παιδιά" αυτού που συνδέει το Θείο με το ανθρώπινο. Είναι τα "παιδιά" του αυτοκράτορα της Ρώμης.
Πώς όμως ο αυτοκράτορας συνδέεται με το Θείο;
Ο αυτοκράτορας της Ρώμης θεωρούνταν ένας ζωντανός Θεός.
Αυτήν την ιδιότητα την κατείχε ως ο απόγονος του δέκατου τρίτου θεού της Ρώμης και αυτός ήταν ο Διόνυσος.
Ο Διόνυσος όμως, στον "θρίαμβό" του —με βάση τη θρησκεία της Ρώμης— είχε ενσαρκωθεί με τη μορφή του Αλεξάνδρου.
Ο Αλέξανδρος, δηλαδή, μετά την αποθέωσή του, ήταν ο δέκατος τρίτος θεός της Ρώμης.
Πώς και πού απέδειξε ο Αλέξανδρος ότι ήταν ο Υιός του Θεού;
Ο Αλέξανδρος αυτό το απέδειξε στο ιερό της Σίβα και το αναγνώρισαν οι ιερείς του Άμμωνα Δία.
Εκεί βρίσκεται όλο το μυστικό.
Ο Άμμωνας Δίας ήταν αυτός ο οποίος, σύμφωνα με την Ανώτατη Γνώση των μυστών, είχε "γαλάζιο" αίμα.
Ο μοναδικός ανάμεσα στους θεούς, που είχε τέτοιο αίμα.
Ο Αλέξανδρος, ως Υιός του, είχε το ίδιο αίμα και άρα και ο αυτοκράτορας της Ρώμης και άρα και τα "παιδιά" της Ρώμης.
Κατάλαβε ο αναγνώστης από πού προέρχεται ο όρος "γαλαζοαίματος";
Κατάλαβε γιατί επί αιώνες οι "εκλεκτοί" σέβονταν τις αρχές και τους περιορισμούς της ελληνικής γνώσης;
Γιατί λατρεύουν τους Έλληνες;
Γιατί αυτοπεριορίζονται πίσω από τους "Ινδούς", που θέτουν ως όρια οι Έλληνες;
Γιατί κτίζουν τα κτίρια της εξουσίας τους με τον ελληνικό ρυθμό;
Κατάλαβε ο αναγνώστης πόσο βλάκας ήταν ο Τσόρτσιλ και οι επόμενοι από αυτόν νεοταξίτες αυτοδίδακτοι "αυτοκράτορες";
Τώρα οι Ρωμαίοι, εξαιτίας τους, είναι "γυμνοί".
----------------------------------
GAME OVER β μέρος ΕΑΜ Β ΠΑΜΝΑΓΙΩΤΗ ΤΡΑΙΑΝΟΥ. Ο "χρήσιμος" Έρασμος.
Αν αυτός, ο οποίος αποτυπώνει σε ένα καμβά την ομορφιά, την αγριότητα, τη γαλήνη, την πανδαισία χρωμάτων και μορφών της φύσης, ονομάζεται καλλιτέχνης, τι άλλο εκτός από Θεός μπορεί να είναι αυτός ο οποίος τη δημιούργησε;
Αυτό, το οποίο κατανοεί η ανθρωπότητα στο σύνολό της και για το σύνολο του χρόνου, δεν το κατανοεί μόνον ένας λαός. Οι Αγγλοσάξονες. Γιατί; Γιατί αυτή είναι η "θρησκεία" τους.
Αυτό τους διαφοροποιεί από όλους τους υπόλοιπους λαούς.
Είναι "λαθρεπιβάτες" του ανθρώπινου πολιτισμού.
Διαχειρίζονται τον πολιτισμό και δεν τον δημιουργούν.
Έχουν τα πιο διάσημα μουσεία στον κόσμο και μέσα σ' αυτά δεν υπάρχει ούτε ένα έκθεμα βρετανικού πολιτισμού.
------------------------- Η θεωρία του δαρβινισμού είναι ο απόλυτος ορισμός της βλακείας.
Είναι ο απόλυτος ορισμός του επιστημονικού λάθους. Αυτό είναι κάτι το οποίο αποδεικνύεται πολύ εύκολα.
Αν η εξέλιξη των ειδών ακολουθούσε αυτήν τη θεωρία, τότε θα ήταν απόλυτα γραμμική.
Θα εξαρτιόταν απόλυτα μόνον από δύο παραμέτρους. Τον χρόνο και τον τόπο.
Αν ίσχυε η θεωρία του Δαρβίνου, τότε στον κόσμο θα υπήρχαν μόνον όντα, τα οποία θα αποτελούσαν εξελικτικές φάσεις της ίδιας μορφής ζωής, συνδεόμενες απευθείας με τον χρόνο και που θα διαχωρίζονταν μεταξύ τους μόνον εξαιτίας των κλιματολογικών συνθηκών, οι οποίες θα επιτάχυναν ή θα επιβράδυναν την κοινή εξελικτική πορεία.
Η δαρβινική θεωρία της εξέλιξης δεν μπορεί να εξηγήσει τίποτε από αυτά τα οποία βλέπουμε γύρω μας.
Τι σημαίνει πρακτικά αυτό;
Αν η αμοιβάδα έφτανε —στο ανώτατο σημείο της εξέλιξης της προσαρμογής της— να γίνει ένα σκουλήκι, στην καλύτερη περίπτωση το σκουλήκι αυτό θα "συγκατοικούσε" στον Πλανήτη με όμοιά του λιγότερο ή περισσότερο εξελιγμένα σκουλήκια.
Κάποια θα έμεναν "πίσω" και θα ήταν γυμνά, εφόσον, λόγω ευνοϊκών κλιματολογικών συνθηκών, δεν θα είχαν ανάγκη εξέλιξης —και άρα θα σταματούσαν να εξελίσσονται— και κάποια άλλα θα ήταν τριχωτά, εκεί όπου το κλίμα απαιτούσε την εξέλιξη που οδηγεί στην επιβίωση.
Αν ίσχυε δηλαδή η δαρβινική θεωρία, δεν θα είχαμε το "κάδρο" του φυσικού κόσμου, όπως το βλέπουμε σήμερα.
Δεν θα μπορούσε να συνυπάρξει στον ίδιο χρόνο και στον ίδιο χώρο μια καμηλοπάρδαλη, ένα λιοντάρι, ένα σκαθάρι και ένας αετός.
Πριν προλάβουν να εξελιχθούν στον βαθμό που εξασφαλίζει την επιβίωση, το εξελιγμένο θα εξάλειφε το ανεξέλικτο.
Δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν δηλαδή αυτά τα οποία βλέπουμε γύρω μας.
TO Zeitgeist kalo einai giati oxh...malon ta mberdepse ligo me ti 8riskia...oso gia tous masonous pou letai pou exei mesa kai milane se emas olous. mipos orismeni enoxlounde malon,kai kala 8a kanoun na enoxlountai,giati poli kai apo aftous pou doulevane mesa sto systima mas dinoun plirofories gia ola, fyloi mou na to kseretai...kseretai oth zoumai se ena systyma me nomismata[lefta]kai oth kata afton ton tropo o perisoteros kosmos ginetai doulos kai axristos epidi yparxoun xrimata endaksi,me ta lefta katastrefonte oi perisoteri an8ropoi ston planiti,epidi fisika den exoun???den 8a htane protimotero na min ypirxane ta xrimata, kai tote oloi 8a htan xrisimi oloi poli diaforetika pantou...olos o planitis einai piramatozwa twn trapezwn kai tis pagkosmias elit??? kairos loipon alazh hte mas aresh hte oxh...OSO YPARXOUN LEFTA YPARXH PINA KAI DISTIXIA PANDOU??? to mono pou menh einai na kaliterepsoume prosopika san an8ropoi...o sionismos einai to xrima pou skotwnoi olon twn kosmo....8a po kath oloi oi ellines ola ta xronia psifizane olous tous masonous?... 'BABYLON' apo ta arxea xronia tou xrhstou an 8eletai...th allakse th perisotera egklimata dolofonies polemoi, h diaf8ora se olo ths to megalio..nwe world order...oi trapezhtes koivernoun...stamatiste na dou levetai gia aftous olous an 8eletai pragmatika na alaksi kath.-o kosmos aganaktise me olous tous komatokseftilismenous...kalo einai na kratame 8etikes apopsis kai oxh politikes.- poloi an8ropoi einai enandia sto susthma th 8a pi oth einai koukouloforoi'kai apo oth ma8eno poli apo tous koukoulo, sthn a8hna einai asthnomoi, asfalites kai tetia,XOUNDARA...? kai den eimai politikomalakismenos pote sth zwh mou.- KAI POTE DEN YPOGRAPSA THN KATADIKH TWN SHNA8ROPON MOU ME THN PSYFO MOU OPOS KANUNE OI PIO POLI... kath akoma pws oloi oi xristiani psfizane to diavolo kai ton ypostizane me psifo embistosinis?????? o XRISTOS 8a psifize pote? FYISKA KAI OXH LOIPON TA SYMBERASMATA einai apla agapitoi mou gia na min korohdevomaste.---------[FREEMAN].-
…ίσως φαίνετε πιο λογικό ,τα παιδιά του Αδάμ και τις Εύας ….σε αιμομιξία έκαναν απογόνους ..που μεταλλαχτήκαν σε όλες τις φυλές ,γλώσσες ,θρήσκες… ….από τη θεωρία της εξέλιξης…..
ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ(NWO) ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ(NEW AGE)ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ. http://www.lucistrust.org/ THESIS+ANTITHESIS=SYNTHESIS Δείτε τη γράφει στο web της Θεοσοφικήs Εταιρείας στην Ελλάδα: http://www.theosophicalsociety.gr/Greek_Site/Gr_HomeFrames.html Η Θ.Ε. έχει τρεις σκοπούς
1- Σχηματισμός πυρήνα παγκόσμιας αδελφότητας της ανθρωπότητας χωρίς διάκριση φυλής, θρησκείας, φύλου. κοινωνικής τάξης ή χρώματος.
2- Ενθάρρυνση της συγκριτικής μελέτης των θρησκειών, της φιλοσοφίας και της επιστήμης.
3- Έρευνα των ανερμήνευτων νόμων της φύσης και των κρυμμένων δυνάμεων του ανθρώπου.
Η Θεοσοφία οραματίζεται την «νέα τάξη» της ως εξής: οι λίγοι νικητές του «αόρατου πολέμου» της θα κυριαρχήσουν -αθέατοι- επί των «μαζών της ανθρωπότητας», οι οποίες θα είναι οι ηττημένοι. Οι ηττημένοι θα αποτελούν την «νέα ανθρωπότητα», που, χωρίς προσωπικότητα και βούληση, θα οδηγηθεί στην «μη-ύπαρξη». Αυτοί πια δεν θα είναι «Άνθρωποι» ούτε καν «άνθρωποι». Θα είναι απλά «ανθρώπινα όντα», χωρίς βούληση, χωρίς λογική συνείδηση, έρμαια των ενστίκτων και του ασυνειδήτου τους. Θα είναι δηλαδή ανθρωπόμορφα όντα που όπως «προφήτευσε» ο Ντοστογιέφσκυ, θα μπορούν «να δουλεύουν κιόλας». Και το σημαντικώτερο, θα πιστεύουν ότι η μετάλλαξή τους αυτή, δηλαδή η ήττα τους, συνιστά θριαμβική τους νίκη. Αυτό θα καθιστά την υποδούλωσή τους ολοκληρωτική και μη αναστρέψιμη.
ΙΣΤΙΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΞΕΣΚΕΠΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ NEW AGERS.
Theosophy is of the Devil http://www.jesus-is-savior.com/False%20Religions/New%20Age/theosophy.htm
The New Age Movement is Designed to Destroy True Biblical Christianity http://www.scribd.com/doc/52909118/The-New-Age-Movement-is-Designed-to-Destroy-True-Biblical-Christianity
Lucis Trust, Alice Bailey, World Goodwill and the False Light of the World http://www.conspiracyarchive.com/NewAge/Lucis_Trust.htm
Alice Bailey & Master Djwhal Khul: A Satanic Communion http://www.conspiracyarchive.com/NewAge/Alice_Bailey.htm
New Age agenda http://www.thebabylonmatrix.com/index.php?title=911:New_Age_agenda
New Age Terminology http://www.thebabylonmatrix.com/index.php?title=911:New_Age_Terminology
NEW AGE ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ http://www.thebabylonmatrix.com/index.php?title=911:Masonic_media_agents#New_Age_reporters
ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΩΝ: http://www.anathemabooks.com/
πρόσωπική μου γνώμη, η εξέλιξη δεν είναι αντίθετη με την Αγία Γραφή καθώς η Αγία Γραφή μιλάει για κάτι στη Γένεση που εμένα μου μοιάζει με εξέλιξη. Και είπεν ο Θεός· “να βγάλουν τα ύδατα των θαλασσών ψάρια και ερπετά και πτηνά, τα οποία θα πετούν εις την ατμόσφαιραν μεταξύ του ουρανίου θόλου και της γης”. Και έγινεν έτσι.
Και εδημιούργησεν ο Θεός τα μεγάλα κήτη και τα ψάρια και τα ερπετά, τα οποία σύμφωνα με την διαταγήν του έβγαλαν τα ύδατα έκαστον κατά το ειδός αυτού· καθώς και όλα τα είδη των πτηνών καθένα κατά το είδος του. Και είδεν ο Θεός ότι όλα ήσαν καλά και χρήσιμα δια τον σκοπόν, δια τον οποίον έγιναν. Μας λέει για παράδειγμα ότι τα ερπετά και πτηνά προήλθαν από το νερό κάτι που αργότερα βρήκε και η επιστήμη. Απλώς η Αγία Γραφή ασχολείται με τη σωτηρία της ψυχής μας και όχι με τις επιστημονικές λεπτομέρειες τις οποίες τις θέτει σε πολύ δεύτερη μοίρα μπροστά στην σωτηρία του ανθρώπου. Επίσης πολλά πράγματα στην επιστήμη ειδικά στην εξελικτική βιολογία αμφισβητούνται καισυνέχεια βγαίνουν καινούρια δεδομένα οπότε πρέπει πάντα να τα κοιτάμε με επιφύλαξη...
Ξέρουν ότι πρέπει να καταστρέψουν το παλιό σύστημα της νέας τάξης πραγμάτων και να φέρουν το νέο σύστημα(NEW AGE)μέσα από το χάος(order out of chao. Έτσι η κίνηση της νέας εποχής θα μπορέσει να ενώσει όλες τις θρησκείες και τις κυβερνήσεις μαζί κάτω από τις εσωτερικές διδασκαλίες του Εωσφόρου. Μιξάροντας αλήθειες και ψέματα με ατζέντες όπως ο Glen Beck,David Icke, Michael Tsarion Jordon Maxwell, David Wilcock, Gregg Braden και όχι μόνο..βοηθούν να ξεσκεπαστεί το παλαιό σύστημα και να σπρώξουν το νέο σύστημα μαζί με το "κίνημα της αλήθειας"("TRUTH MOVEMENT") ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΑΠΑΤΙΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ. http://www.thebabylonmatrix.com/index.php?title=911:Masonic_media_agents#New_Age_reporters
ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΞΕΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΤΩΝ - Ι Σ Μ Ω Ν (Ναζισμός, Φασισμός, Κομμουνισμός, Καπιταλισμός, Χριστιανισμος, Δωδεκαθεϊσμός, Βουδισμός, Αναρχισμός Ινδουϊσμος, Νεοεποχιτισμός, Μονεταρισμος κ.λπ κ.λπ. κ.λπ.) ΤΟΤΕ ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Η Γ Ρ Α Μ Μ Α Τ Ι Α ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ Ο.Ε.Α.
OREA SIZHTISH ALLA TOUS TRAPEZITES PWS 8A TOUS DIOKSOUMAI? RWTAW THN ARXAIA ELLHNIKH GRAMATIA?????O KOSMOS FTIAXNH VIDEO KAI PROSPA8H ME LOIGA LOGIA...TAKSIDEVI MAZEVI PLIROFORIES... ESEIS ELLHNIKH GRAMATIA TON PAIZETAI OLOI EKEI KANONIKA...................................?????????
Προς τους διαχειριστές. Από σπόντα βρέθηκα εδώ. Δεν έτυχε να δω αυτήν την ανάρτηση όταν δημοσιεύτηκε. Δεν μου λέτε, είστε σοβαροί; Πάτε καλά! Μας έχετε ζαλίσει με τον Καμμένο και τον Καζάκη, που κουβαλάνε κάποιες δεκαετίες αμαρτιών, και μιλάτε για τον Τραϊανού! Χωρίς να ξέρετε, τον βαφτίζετε νεοεποχίτη! Πού το ξέρω ότι δεν ξέρετε;. Μα, αν είχατε ασχοληθεί σοβαρά με τον Τραϊανού, δεν θα λέγατε τέτοιες βλακείες! Μπας και μας δουλεύετε; Τι να πω...
Παραπλανούν τους απαίδευτους τηλεορασόπληκτους, τους ξερόλες,τους αγαπητούς καταναλωτές (έτσι μετονομάσθηκαν οι συνάνθρωποί μας)και τους εχθρούς των βιβλίων και επικοινωνίας με άλλους ανθρώπους.Η υποτίμηση της κατεχόμενης γνώσης,από άλλους,έχει γίνει σήμερα εθνικό σπόρ. Επικρατεί το 'Ξέρεις ποιός είμαι εγώ"; γιαυτό οι ανεπάγγελτοι κλεφτοκοτάδες έγιναν ηγήτορες του Έθνους μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε ξέρω τι λέτε εσείς αλλα το Zeitgeist μ άρεσε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ τραιανου τι σχεση εχει με την Νεα ταξη ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο αυτά δεν σας έκατσαν καλά… τα άλλα 99.. όμως …και η ουσία..ότι όλα είναι κοπι πειστ από προηγμένες θρησκείες ….και όλα έχουν σχέση με την λατρεία του Ήλιου ..και μόνο…
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέβαια δίκιο έχετε και εσείς ,να μην χάσετε τη δουλίτσα σας… που να πάτε μετά για δουλειά στην οικοδομή …δε λέει
Ειναι παρα πολυ σημαντικο να απαντησει ο γραφων του τιτλου για την συσχετιση ολων αυτων με τον Τραιανου. Να μας πει που 'διαβλεπει' συσχετισμο. Οχι για να του 'την πουμε', καθε αλλο. Αλλα για να αντιληφθουμε αν υπαρχει κατι που μας διαφευγει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλικα, ευχαριστω εκ των προτερων
Συγχαρητήρια για την ανάρτηση και για τον τίτλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλη μια χαζομαρα αναρτηθηκε, για τους απο κατω χαζους επαγγελματιες χειροκροτητες. Αντικειμενικοτατοι οπως παντα για τις αποψεις τις αντιπερα οχθης αλλα οσον αφορα τα του οικου τους, ειναι ικανοι να χειροκροτησουν (για αλλη μια φορα) τον παιδοφιλο πατερα που κακοποιει τα παιδια του. Ηθος υπο το μηδεν που αντιστοιχει σε μυαλο κοντα στο μηδεν.
ΑπάντησηΔιαγραφήOΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ.....Ο ΤΡΑΙΑΝΟΥ ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΕΤΕ!!!!!!
Τον υδροχοο που επικαλειται ο Τραιανος γιατι τον αναφερει; Εχει σχεση με την εποχη του υδροχοου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδα το βιντεάκι και φρίκαρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩστόσο, διαβάζοντας τα σχόλιά σας, είπα να κάνω την εξής απλή κίνηση....
Έγραψα στο Google τις λέξεις :ZEITGEIST - ΤΡΑΪΑΝΟΥ
και μου έβγαλε διάφορα....
άνοιξα μια σελίδα, αυτήν: http://www.feedage.com/feeds/10805510/%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BD%CE%B5%CF%85%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%BF%CF%87%CE%B7%CF%82-zeitgeist-movement
και αρκετά προς τα κάτω διάβασα πράγματα που εάν θέλετε, δείτε τα κι εσείς οι ίδιοι.
ΔΕΝ μπορώ να εμπιστευτώ ΚΑΝΕΝΑΝ!!
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.....!!!!
ΔΕΝ γίνεται να έχω άποψη για κανέναν, διότι αν καταλάβατε....Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΗΔΗ ΓΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!!!!
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΟΙ ΚΑΙ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ.-
ΦΥΛΑΧΤΕΙΤΕ!!! ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ!!!
Οι διεφθαρμένοι πολιτικοί είναι δυσφήμιση για το υπόλοιπο δέκα τοις εκατό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧένρυ Κίσσιγκερ, 1923-, Αμερικανός πολιτικός
Η πολιτική και η μοίρα της ανθρωπότητας διαμορφώνονται από ανθρώπους χωρίς ιδανικά και χωρίς μεγαλείο. Άνθρωποι που έχουν μεγαλείο μέσα τους δεν ασχολούνται με την πολιτική.
ΑπάντησηΔιαγραφήAlbert Camus, 1913-1960, Γάλλος συγγραφέας, Νόμπελ 1957
Δεν στερούμαι από κάθε ταλέντο, ώστε να ασχοληθώ με την πολιτική.
ΑπάντησηΔιαγραφήAnatole France, 1844-1924, Γάλλος συγγραφέας, Νόμπελ 1921
Τι δουλεια εχει ο Τραιανου με αυτες τις γελοιοτητες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ειδους συνδεση ειναι αυτη που επιχειρεις να κανεις?
Κριμα γιατι σε ειχα πολυ ψηλα ως μπλογκ.
Θα ηταν καλυτερα να αναρτησεις κανενα αρθρο του Παναγιωτη να το διαβασουμε και να το σχολιασουμε και οχι ετσι.
Εισαι απαραδεκτος.
Κριμα.
κωστης
ΤΟ ZEITGEIST ΛΕΕΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ.ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΤΕ.ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ,ΤΑ ΚΟΙΤΑΩ ΑΛΛΙΩΣ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ.ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΛΙΑΝΤΙΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ.ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΒΕΒΑΙΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε 9.16 θα το κοιταξω σιγουρα. Να πω ομως επειδη παρακολουθω Τραιανου πως ειναι ΒΕΒΑΙΟ πως αντιτιθεται στη Νεα Ταξη Πραγματων και υπερμαχος της θεωριας του Υδροχοου (οπως την αποκαλει) που συνεταξε ο ιδιος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο επιβεβαιωνεται απο τον τιτλο του βιβλιου του Υδροχοισμος VS Νεα Ταξη Πραγματων. Ποσο πιο σαφες να ειναι?
Επειδη εχω διαβασει αρκετα κομματια του βιβλιου του Υδροχοος εχω να πω πως ειναι πολυ ενδιαφερον, δεν ειναι για στενομυαλους και μας βρισκει λιγο πολυ συμφωνους στην πλειοψηφια του.
Το ΜΟΝΟ ερωτημα που υπαρχει ειναι το εξης: Απο πού εμπνευστηκε το ονομα Υδροχοος; Θα μπορουσε να αναφερεται στην νεα εποχη του Υδροχοου. Μηπως κρυβεται κατι ακομα?
Σκοπος τους ειναι να μας μπερδεψουν,ωστε να μην ξερουμε τι ειναι αληθεια και τι ψεμα.Το καλυτερο που εχουμε να κανουμε ειναι ακουμε τη φωνουλα που ερχετε απο μεσα μας(ενστικτο)και να την εμπιστευτουμε.Πανω απ'ολα χρειαζετε ψυχραιμια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβαστε και μονοι σας εδω ειναι δωρεαν το βιβλιο, οπως εχει και περιληψη. Διαμορφψστε μονοι σας αποψη
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.ydrohoos.gr/biblio.htm
Αν ο κ. Τραϊανού πρεσβεύει άλλον Θεό και άλλη Πίστη απο την Αληθινή, δηλαδή την
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ,
τότε απολύτως σίγουρα είναι φοβερά επικίνδυνος και λαοπλάνος.!!!
ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΝΟΥ ΜΑΣ ΣΕ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ!
Οι πιο επικίνδυνοι όλων είναι αυτοί που ύπουλα παρασέρνουν ψυχές στη καταστροφή, και που φορώντας τον μανδύα του πατριώτη(ή οτιδήποτε άλλο),
κηρύττουν θεωρίες που μπορεί να εμπεριέχουν 99 αλήθειες, αλλά σίγουρα και 1 τουλάχιστον ολέθρια πλάνη-ψέμα, που παρασέρνει στη σίγουρη καταστροφή!
(Αυτή πάντοτε ήταν και είναι και η προσφιλέστερη μέθοδος του διαβόλου και των πονηρών αγγέλων του).
Στο τέλος της Κυριακής Προσευχής με την ευχή "αλλά ρύσαι υμάς απο του πονηρού"
αυτό ακριβώς παρακαλούμε απο τον Θεό,
να μας απαλλάξει απο πονηρές θεωρίες και δόγματα.
ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΟΙ ΠΑΡΑΞΕΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΕΣ ΛΟΓΙΚΟΦΑΝΕΙΣ
ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΣΑΤΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΟΝ ΑΠΑΤΕΩΝΑ........
ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΩΝΙΑ ΨΥΧΗ ΣΟΥ!
Πρόσεχε την ως "κόρη οφθαλμού"
Διαβασα το λινκ του φιλου 9.16 και ειναι εμφανες πως δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑΣ συσχετισμος. Παρα μονο μια παραινεση μια σχολιαστου να σταματησουν να ψαχνουν στο εξωτερικο για κατι διαφορετικο οπως zeitgeist και να ψαξουν στο εσωτερικο πχ Τραιανου. Ο ΜΟΝΟΣ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΣ αν υπαρχει, ειναι η απορια που εγραψα παραπανω. Θα μπορουσε να αναφερεται στον ανθρωπο της νεας εποχης, τον ανθρωπο του υδροχοου, τον μελλοντικο ανθρωπο. Αλλα για να ειμαστε σιγουροι θα πρεπει να το βρουμε γραμμενο απο τον ιδιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον φιλο 10.33 να πω το εξης. Ο Τραιανου πρεσβευει απολυτα τον Χριστιανισμο, αναλυοντας τον με ενα τροπο που δεν εχω ξαναδιαβασει ποτε. Πραγματικα μοναδικο. Θεωρω πως προσπαθει να 'εξηγησει' το 'σχεδιο' του Θεου και ΙΣΩΣ να τα καταφερνει. Δινει μια πολυπλοκοτητα στην πιστη του Χριστιανισμου που πιστευω πολλοι θα βρουν λογικοτατη σε αντιθεση με τα παραμυθακια. Αξιζει να τα διαβασετε ολοι αυτα. Αλλωστε τα κειμενα ειναι δωρεαν σε pdf στο λινκ που εδωσα πιο πανω
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτρεψτε μου και μια αντιγραφη ενος σχολιου μου απο αλλου. ειναι πολυ σχετικο
Χαίρομαι να διαβάζω πολλών τη σκέψη όπως διαφαίνεται συντόμως από τα σχόλια τους. Αποδεικνύεται έτσι το επίπεδο μας και η αναλυτική μας ικανότητα. Ως εις εξ ημών, όπως και εσείς έτσι και εγώ παρακολουθώ τακτικά και ανελλιπώς και θαρρώ πως οι ανάσες μας (όπως ειπε και ο φιλος παραπάνω) γίνονται αισθητές. Είτε με αγαλλίαση και ανυπομονησία είτε με φόβο και τρόμο ως προς το προϊόν που δύναται να προκυψει από την ένωση τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιότι μη γελιεστε, βρισκομαστε σε διαδικασια ζυμώσεων.
Πώς θα μπορούσε να ειναι διαφορετικά όταν αυτό που θα προκυψει θα ειναι τόσο σπουδαίο; Όλοι πλέον αντιλαμβάνονται πως βρισκομαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο. Ο Gap n friends θέλει να προ(σ)χωρήσουμε μετά τα εθνη, που διαδέχθηκαν τις αυτοκρατορίες, στη μονοκρατορία της νέας τάξης πραγμάτων. Ειναι πραγματικά αστεία η ειρωνία της ιστορίας. Καλως ή κακώς, πιστεύω πως τα εθνη ως σύστημα θα καταρρεύσουν ή μάλλον θα τα καταρρεύσουν σκοπίμως.
Το σύστημα όμως που θα το διαδεχθεί θα ειναι η ΝΤΠ ή κάτι άλλο; Όποιος σκάβει το λάκκο του άλλου...
Ο ελληνικός τρόπος ζωής ΑΠΟΡΡΟΙΑ του οποίου κύριοι του zeitgeist αποτελεί η επιστήμη, είναι ασύγκριτα η βελτιστη επιλογή. Το κίνημα zeitgeist διατείνεται πως το νέο σύστημα θα ειναι η ρομποτικη εφαρμογή της επιστήμης στα πάντα σύμφωνα με το Venus project. Το σύστημα των ελληνικών αξιών το κάνει να φαίνεται σαν το μικρό του δαχτυλάκι.
Κύριε Τραιανου ίσως θα πρέπει να αναθεωρησετε ως προς την θεωρία του Υδροχοισμου. Ήταν καλή επιλογή αλλα για την τωρινή εποχή που όμως φαντάζει ήδη παρελθόν. Ήρθε η ώρα να υποστεί τις αναγκαίες της ζυμώσεις. Οι -ισμοι δειχνουν να εχουν τελειωσει. Οπως θα πρεπει να αναθεωρησετε το ονομα εαμ-β. Καλως ή κακως, το ονομα εαμβ ειναι τελειωμενο, καμμενο χαρτι. Αποτελει ονομα που παραπεμπει σε κομμουνιστικο κομμα (αφου αποτελει προιον της ολομελειας του ΚΚΕ ασχετως της εξελιξης του), ενω ξερω απο τα κειμενα σας πως δεν υιοθετειτε τον κομμουνισμο και συνεπως διχαζει αντι να ενωνει. Εδω ειμαστε λοιπον για να μας αποδειξετε ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ αυτα που μας γραφετε. Γιατι και ο κ.Παπανδρεου ελεγε πολλα και ωραια αλλα ηταν ψεμματα. Θυμιζω:
-ο ΕΔΕΣ θεωρούσε ότι η πραγματική αίτια της σύγκρουσης ήταν η προσπάθεια του ΕΑΜ να μονοπωλήσει την Εθνική Αντίσταση και να καταλάβει την εξουσία μετά την αποχώρηση των Γερμανών εγκαθιδρύοντας καθεστώς σοβιετικού τύπου
-το ΕΑΜ υποστήριζε ότι μέρος του ΕΔΕΣ συνεργαζόταν με τον κατακτητή
Σας καλω λοιπον να καταστησετε σαφες πως δεν διαλεγετε πλευρα μεσω της επιλογης μεταξυ ΕΑΜ(ΕΛΑΣ) - ΕΔΕΣ. Και το ονομα να ενωνει τους Ελληνες. Με λιγα λογια να φροντισετε ωστε ο ισχυρισμος του ΕΔΕΣ για το ΕΑΜα' να εχει ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΣΥΝΑΦΕΙΑ με το ΕΑΜβ. Και αυτο θα γινει με μια νεα ιδρυτικη διακηρυξη κατω απο νεο ονομα
Τελος, να διαφωνήσω για τα μοιρολατρικά σχόλια για την αποδοχή ή όχι της 'κυβέρνησης' Παπαδήμου. Νομοτελειακα θα εφαρμοστεί. Και θα την δεχτούμε. Όχι όμως ως αναπόφευκτη. Κάθε άλλο. Σκεφθείτε το έτσι. Έχουμε καταλάβει πλέον το παιχνίδι τους. Το κρυφτούλι με το τι θα μας πουν οι 'αγορές' να κάνουμε ώστε να κατευναστούν. Από την στιγμή που φταίμε εμείς ως καπετάνιος εχων την κυριαρχια, παραδίδουμε το πλοίο στις 'αγορές' τις ίδιες. (Παπαδήμος, Μόντι) Τι θα συμβεί όταν το πλοίο εξακολουθησει να βουλιαζει; Θα χάσουν την νομιμοφανεια τους, θα απαξιωθουν οι πολιτικές τους. Θα εμφανίσουν πάλι την λύση. Την ΝΤΠ. ΤΟΤΕ θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Τώρα τους αναγκαζουμε να αποκαλυφθούν. Τώρα οφείλουμε να παρατηρούμε και να καταγράφουμε καθε τους κίνηση. Δεν πρέπει να μας ξεφύγει ούτε ένα φταρνισμα απο την 'παρέα' τους. Κανενός τους..
StoXastis
Στο zeitgeist μεταξυ άλλων αναφέρει για την ελλειπτική τροχιά της Γης και το φαινόμενο που ονομάζεται "Μετάπτωση Ισημεριών".
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ανθρωπότητα γνώριζε άριστα τις αστρονομικές ιδιαιτερότητες της Γης και επέβαλε "εποχές" αναλογα.
Ο Ιησούς ήταν ο μεσίας της εποχής των Ιχθύων. Δεν ήταν άλλωστε κάποιος τυχαίος. Σύμφωνα με το κατα Ματθαίον είχε απ' ευθείας καταγωγή από τον Δαυίδ άρα βασιλικό αίμα.
Σήμερα ζούμε στην ολοκλήρωση της τροχιάς της Γης στο ζώδιο των ιχθύων και το 2012 θα εισέλθουμε στον Υδροχόο. Εξ' ου και όλες οι αναφορές στη "Νέα εποχή". Η Νέα τάξη πραγμάτων και η νέα εποχή είναι ακριβώς αυτό που λένε.
Το παραπάνω βίντεο είναι αντιπροσωπευτικό της ενόχλησης της παλαιάς εποχής που επρόκειτο σύντομα να την αντικαταστήσουν. Δηλαδή επί αιώνες τώρα μας λέγανε παραμύθια και τώρα θέλουν να μας κάνουν format για να μας ταίσουν τα νέα παραμύθια.
Όσο αναφορά για τον Τραιανού (διάβασα τον Υδροχόο) μπορώ να σας πω πως ακολουθεί γνωστικές (εωσφορικές κατά πολλούς) μεθόδους. Πιστεύει πως η γνώση μπορεί να λυτρώσει και την διαδίδει με κάθε τρόπο. Θεωρεί πως η νέα εποχή ανήκει στον διαφωτισμό.
Προσωπικά δεν ξέρω αν η γνώση μπορεί να λυτρώσει αλλά σίγουρα είναι προτιμότερη από τον σκοταδισμό που πάντα επιθυμούσε η εκκλησία του "πίστευε και μη ερεύνα". Οι κύκλοι της εκκλησίας διαχρονικά είχαν "αλεργία" στη γνώση και στην επιστήμη.
Ρε μας δουλευετε εκει περα ολοι ατο antintp....εσεις δεν δημοσιευετε συνεχως αρθρα του τραιανου σαν ευαγγελια? Και δεν βρισκω και τιποτα μεμπτο σε αυτα, η καλυτερη αναλυση της νεας ταξης,της νεας εποχης, και της παγκοσμιας τυρρανιας που εγω εχω διαβασει, και πως μου επαληθευετε αυτο? απο την καθημερινοτητα μου και απο τα βιωματα μου. τωρα ξφνικα εγινε και αυτος νεοταξιστης και εγκαθετος? απο που σας προκυπτει αυτο..?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά έχω μια απορία….(επειδή ανήκετε όλοι στην ίδια κατηγορία )
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό ζευγάρι λευκών (Αδάμ και Εύα) που λέει η βίβλος ….πώς γεννηθήκαν ,μαυράκια, κινεζάκια ,ελληνακια ,μεξικαμακια, μονγολακια,…πακιστανακια……
Θα πεις όλα τα άλλα ….τα κατάλαβες …σε αυτό κώλυσες… …ο δημιουργός έκανε τη γη επίπεδη ,και στην πορεία στρογγύλεψε....
11.04 ολες αυτες οι ιστοριες αποτελουν συμβολισμους. Ενας λογος που πολλοι απομακρυνονται απο το Θεο ειναι ακριβως αυτος. Επειδη δεχονται αυτες τις ιστοριες κυριολεκτικα, διαπιστωνοντας αργοτερα ποσο παιδικα ανοητες του φαινονται. Η εκκλησια ειτε μας θεωρει ιδιας πνευματικης ικανοτητας και μας τις 'πασαρει' αυτουσιες, ειτε ουτε η ιδια γνωριζει και απλα δεν ασχολειται, απλα χαιρεται που εχει αυτην την εξουσια της διαχειρισης και οχι καποιος αλλος. Διαβασε Τραιανου, θα σε προβληματισει θετικα.
ΑπάντησηΔιαγραφή10.58 συμφωνω μαζι σου εκτος απο ενα. Αφηνεις να εννοηθει πως οσοι αναφερονται στη νεα εποχη του υδροχοου ειναι στο κολπο της παγκοσμιας διακυβερνησης και ΝΤΠ. Δεν συμφωνω καθολου σε αυτο. Οταν ως παιδι ακουγα καποιους δασκαλους να μιλουν για μια νεα εποχη, τη γενια του 2000 που θα αλλαξει τον κοσμο κτλ δεν υπηρχε καποιος αρνητικος συσχετισμος. Αυτα προεκυψαν τα τελευταια χρονια, αρα φανταζουν φτιαχτα και επιπλαστα στα ματια μου. Μηπως και το τραγουδι "μπαινουμε στον υδροχοο.." ηταν στημενο? Οχι βεβαια. Καποιοι θελουν να καπηλευτουν μια δυναμικη για οφελος τους. Ποιοι αλλοι εκτος απο τους γνωστους βρυκολακες?
Στο δια ταυτα, δεν βλεπω συσχετισμο. Οταν λεμε υδροχοο, εποχη του υδροχοου, νομιζω ειναι σαν να λεμε η εποχη μετα το 2000. Προσωπικη αποωη βεβαια, αλλα θαρρω αντικειμενικη
11.23 ..ευχάριστο για την απάντηση.
ΑπάντησηΔιαγραφή…το κακό είναι πώς το 99% αυτής της κατηγορίας τα πιστέψουν κυριολεκτικά αυτά που λέει η βίβλος …
Εγώ ερεθιστικά …επειδή είμαι θερμός υποστηρικτής του κινήματος. Ζαιτγκαιστ..
Μπήκα στο λίνκ που έδωσε ο 9.16 π.μ. και έφριξα. Ο Τραιανού που μας το παίζει αντι νεα τάξη πάει τελικά απο άλλο δρόμο για να μας παραπλανήσει. Χρειάζεται πολλή προσοχή. Να μην εμπιστευόμαστε εύκολα οποιονδήποτε. Οι τύποι Τραιανού είναι πιο επικύνδινοι και απο ΓΑΠ. Προσοχή. Εγώ προσωπικά θα εμπιστευτώ μονάχα αυτούς που είναι δηλωμένοι χριστιανοί ορθόδοξοι εδώ και χρόνια και γνωρίζω το ποιόν τους. Όπως είχε πει και ο Πατέρας Παίσιος "να ψηφίζετε μόνο χριστιανούς ορθόδοξους". Γιατί? Είναι απλό. Όποιος πιστεύει συνειδητά (το εννοώ αυτό) στον Θεό είναι αυτόματα πατριώτης, αγωνιστής, ειλικρινής κλπ. Φωτίζεται απο το Άγιο Πνεύμα και ενεργεί σοφά, σύμφωνα με το θέλημα του Θεού. Όλοι οι υπόλοιποι, άθεοι και άπιστοι όσο καλοί και να φαίνονται ή ακόμα και να είναι μπορεί να παραπλανηθούν και να παραπλανήσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο προβλημα κατ' εμε για το zeitgeist ειναι το εξης. Στο zeitgeist 3 moving forward αναφερεται μια τεχνικη χρησιμοποιησης ολοκληρης της Γης χωρις την υπαρξη χρηματων. Περιλαμβανει μεν, ανανεωσιμες πηγες ενεργειας, καθαρη παραγωγη τροφιμων και αλλα τετοια ωραια. Το θεμα ομως ειναι πως προκειμενου να γινουν ολα αυτα θα πρεπει ολοι και ολες, ολοες οι χωρες να ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ τις πλουτοπαραγωγικες πηγες τους καθε ειδους σε μια αρχη που θα τις διαχειριστει δικαια και εξ ισου σε ολη τη ΓΗ. Μαλιστααα. Και οσοι διαφωνουν? Δε γινεται λογος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε τι διαφερει αυτο το μορφωμα απο μια μονοκρατορια τυπου σοβιετ οπου ενας κυριαρχει σε ολους? Θα βασιζομαστε για την επιβιωση μας σε εναν, τον διαχειριστη (τυπου γ.γ), αφου δεν θα υπαρχουν χρηματα? Ανεφικτο μορφωμα. Τι μας εμποδιζει να εφαρμοσουμε τα καλα της επιστημης σε επιπεδο κρατων ΤΩΡΑ? Τιποτα
11.52 το λινκ αυτο σχολιαζει το κινημα zeitgeist. Σε παρακαλω δωσε καποιο επιχειρημα για αυτο που λες για Τραιανου. Εξ οσων γνωριζω απο τα κειμενα του πιστευει πολυ στο Θεο. Που εντοπιζεις υποψια παραπλανησης?
Ανθρωπους οπως ο Παισιος και εγω εμπιστευομαι. Ομως για τους επομενους υπαρχει ενα προβλημα. Δεν υπαρχει πιστοποιητικο πιστης. Ο καθεις μπορει να δηλωνει οτι θελει. Δεν το κανει αληθεια. Εγω πιστευω οποιον με πειθει με επιχειρηματα αφηνοντας και ενα κενο για αγιους τυπου Παισιου τους οποιους δεν ενστερνιζομαι μεν, ακουω προσεκτικα και με ενδιαφερον δε
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε 12:13 Αυτό είναι το θέμα, να φτάσουν όλοι σε όριμο σημείο να καταλάβουν ότι δεν πρέπει να υπάρχουν ανταγωνισμοί μεταξύ των λαών. Οι φυσικοί πόροι θα ανοίκουν σε όλους και σε κανέναν ταυτόχρονα. Όπως και η εξουσία, δεν θα την ασκεί κάποιος. Μην έχεις στο μυαλό σου τα σοβιέτ του 1900. Προσπάθηστε όλοι να σκευτείτε χωρίς εθνικές προκαταλήψεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για το πρώτο μέρος που το κράζουν όλοι οι θρησκόληπτοι είναι το πιο ανούσιο. Τα άλλα μερη που εξηγούν το οικονομικό σύστημα είναι που έχουν όλο το νόημα. Τώρα πάλι αν κάποιος θέλει να είναι φονταμεταληστής επιλογή του.
αναμένω με ενδιαφέρον τον συσχετισμό του κου Τραιανού με την ΝΤΠ... Προσωπικά δεν μπορώ να το δεχτώ γιατί παρακολουθώντας άρθρα του δείχνει να την αντιμάχεται όπως και εμείς οι υπόλοιποι, ίσως και στο μέγιστο βαθμό καθώς έχει αποκαλύψει πράγματα άγνωστα στον κοινό αναγνώστη... Φυσικά και δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά για κανένα αλλά ότι λέμε καλό ειναι να το τεκμηριώνουμε με αδειάσειστα στοιχεία...
ΑπάντησηΔιαγραφήόσο για το zeitgeist φυσικά και είναι όργανο της ΝΤΠ εφόσον χρηματοδοτηθηκε απο τους Ροθτσιλντ... Περιγράφει αναγλυφα την κατάσταση αλλά μας προετοιμάζει για μια ΝΕΑ κοινωνια...
Όπως είναι τα κράτη, καλως ή κακώς, εμποδίζουν έναν παγκόσμιο σχεδιασμό. Ένας επίδοξος μονοκρατορας οφείλει να τα εξαλείψει. Προφανως θα ισχυριστεί πως είναι για το καλό των ανθρώπων, βλ zeitgeist. Το θέμα είναι πως μετα δεν θα υπάρχει γυρισμός..
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι συμφωνούμε να μαστε αγαπημένοι, δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα κτλ. Όταν όμως στην πέσει ο άλλος να σε κλέψει διατεθειμένος να σε σκοτώσει τι κάνεις; Του λες ότι δεν είναι πρέπον;
Αμα πάρει την εξουσία δε, και χωρίς αντίπαλο δέος, ελλείψει κρατών, καληνυχτα
Τώρα, που οι Έλληνες είναι πιο ισχυροί από ποτέ, βρήκαν την ώρα οι Εβραίοι να "παίξουν" μαζί τους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα πήγαν να κάνουν τους έξυπνους και να τους πιέσουν με στόχο κάποια αστεία κέρδη, που¬λώντας τους "προστασία";
Θα τους κοστίσει βέβαια λίγο παραπάνω, αλλά τουλάχιστον θα μάθουν αυτά που έπρεπε να ξέρουν ήδη.
Τι έπρεπε να γνωρίζουν οι μαθητευόμενοι "αυτοκράτορες" της αστείας Ουάσιγκτον;
Ότι οι Έλληνες είναι οι πιο φημισμένοι "φονείς" των αυτοκρατοριών.
Είναι τα αβύθιστα "παγόβουνα" του ωκεανού της ιστορίας των ανθρώπων.
Όταν είναι ισχυροί, δεν τους πλησιάζεις, γιατί τη σύγκρουση μαζί τους θα την "πληρώσεις" με τον πιο άσχημο τρόπο.
Η αμερικανική αυτοκρατορία πολύ σύντομα θα καταρρεύσει σε πλήρη ισχύ και με έναν θεαματικό όσο και παταγώδη τρόπο.
Θα καταπλακώσει και θα παρασύρει στο "θάνατο" καί τους ιδιοκτήτες της καί τους διαχειριστές της.
Η κατάρρευσή της θα συγκρίνεται μόνο με την κατάρ¬ρευση της περσικής αυτοκρατορίας, που κι αυτή σε πλήρη ισχύ κατάρρευσε και η πτώση της συγκλόνισε τον αρχαίο κόσμο.
Σχεδόν δυόμισι χιλιάδες χρόνια πριν ένα τεράστιο "πλοίο" της εξουσίας βυθίστηκε αύτανδρο στον ωκεανό της ανθρώπινης ιστορίας, γιατί οι κυβερνήτες του δεν αντιλήφθηκαν τον κίνδυνο από τους μεμονωμένους λαούς "παγόβουνα", που "επέπλεαν" στις "θάλασσες" των λαών και των ανθρώπων της εποχής εκείνης.
Συγκρούστηκαν μ' αυτούς και, μέχρι να καταλάβουν τι είχε συμβεί, καταστράφηκαν.
Σήμερα η αμερικανική αυτοκρατορία κινδυνεύει να πάθει ακριβώς τα ίδια, για τους ίδιους λόγους και —δυστυχώς γι' αυτήν— από τους ίδιους ανθρώπους, που είπαμε ότι έπρεπε να τους γνωρίζει.
Είσαι υποχρεωμένος, ως κυβερνήτης που σέβεται τον εαυτό του, να γνωρίζεις τους κινδύνους που απειλούν το "λαμπρό" σου "πλοίο", όταν αποφασίσεις να κυβερνήσεις τις δυνάμεις του ωκεανού.
Παναγιώτης Τραϊανού
Δημιουργός της θεωρίας του Υδροχόου
Εβραίοι
Τι θα γίνει επιτέλους με τους πιο κομπλεξικούς
και πιο βρομύλους δολοφόνους του πλανήτη;
Θα τους σταματήσει κάποιος άνθρωπος
ή
θα περιμένουμε να έρθει ο Ίδιος ο Θεός
και να τους "μαζέψει" μια για πάντα;
προς 18 Νοεμβρίου 11.04
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ξέρεις ότι τα γαλάζια μάτια προέρχονται από μετάλλαξη;Πριν από αυτή τη μετάλλαξη δεν υπήρχαν γαλανομάτηδες.
Σχετικά με το zeitgeist...Τί δουλειά έχει ως καλεσμένος ομιλητής σε μια συνάντηση για το zeitgeist europe 2007 ο Rothchild; Αφού το zeitgeist "τα βάζει" με τις τράπεζες τί δουλειά έχει αυτός εκεί;
Πάντως το zeitgeist είναι τίγκα στα ψέματα. Δείτα αν θέλετε
http://www.youtube.com/watch?v=nGqNfQl5XCA
1,59 …ήμουν πεπεισμένος ότι δεν υπήρχε λογική απάντηση στη διαπίστωση σχετικά με τον Αδάμ…..
ΑπάντησηΔιαγραφήΏστε από μετάλλαξη γεννηθήκαν όλες οι φυλές του πλανήτη ..και όλες οι γλώσσες του ……..μμμμμμμμ…. στη καινή διαθήκη το λέει..?
Υπήρχαν πλούσιοι, που δεν περπατούσαν ούτε μέχρι την κρεβατοκάμαρά τους για να πάνε να κοιμηθούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου δεν έβγαιναν ποτέ στην αυλή τους, για να περπατήσουν στον ήλιο.
Περίμεναν να τους κουβαλήσουν οι υπηρέτες από το ένα σκοτεινό δωμάτιο στο άλλο.
Γιατί;
Γιατί όλες αυτές οι μετακινήσεις είναι σωματική άσκηση και αυτό τους απειλούσε.
Νόμιζαν ότι οι γυμνασμένοι μύες ή το ηλιοκαμένο δέρμα προσέβαλε την καταγωγή τους. Επιδίωκαν με πάθος να είναι χλωμοί και καχεκτικοί, για να επιδεικνύουν την "υψηλή" καταγωγή τους.
Οι εμφανώς γαλάζιες φλέβες τους στο χλωμό κορμί τους επιβεβαίωναν την άποψή τους περί "γαλάζιου" αίματος.
------------------------------------
Μουντιάλ 2002 & Αθήνα 2004
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΡΑΙΑΝΟΥ
Ο αθλητισμός των Ελλήνων
και τα αθλητικά παιχνίδια των Βαρβάρων.
Μουντιάλ 2002 & Αθήνα 2004
�ο "θρίαμβος" των βαρβάρων
και η αρχή του τέλους τους.
Τώρα θα μάθει ο κόσμος όλα τα μυστικά τους. Τα μυστικά, που τους θέλουν "γαλαζοαίματους" και άρα "ανώτερους".
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί όμως θεωρούνται "γαλαζοαίματοι";
Γνωρίζει κανένας τι σημαίνει αυτός ο όρος και από πού προέρχεται;
Γιατί δεν είναι για παράδειγμα "πρασινοαίματοι";
Όλες οι εξηγήσεις, οι οποίες κατά καιρούς έχουν δοθεί, είναι εσφαλμένες. Ο λόγος είναι πολύ απλός.
Με εικασίες δεν μπορείς να ερμηνεύσεις ορισμούς. Σε μια τέτοια περίπτωση χρειάζεται γνώση και όχι ευφυΐα.
Ο όρος "γαλαζοαίματος" έχει μια πολύ συγκεκριμένη εξήγηση, εφόσον αποτελεί "θεμέλιο" της ύπαρξής τους.
Τους "υπενθυμίζει" πάντα ποιοι είναι και με ποια χαρακτηριστικά "βαδίζουν" μέσα στο χρόνο. Είναι πράγματι "γαλαζοαίματοι", γιατί απλούστατα είναι Ρωμαίοι.
Γιατί απλούστατα μεγαλώνουν και πεθαίνουν με την άποψη της Ρώμης περί της "ανωτερότητας" τόσο της ίδιας όσο και των παιδιών της.
Από πού προκύπτει αυτό;
Από το εξής απλό δεδομένο, το οποίο όμως χρειάζεται ειδικές γνώσεις για να γίνει αντιληπτό.
Τα "παιδιά" της Ρώμης είναι όλα "γαλαζοαίματα" και εδώ και αιώνες είναι σκορπισμένα στην Ευρώπη και άρα και στη Βρετανία.
-------------------------------------
Τα "παιδιά" της Ρώμης λοιπόν είναι "ανώτερα", γιατί απλούστατα είναι "παιδιά" του ζωντανού "θεού".
Είναι τα "παιδιά" αυτού που συνδέει το Θείο με το ανθρώπινο.
Είναι τα "παιδιά" του αυτοκράτορα της Ρώμης.
Πώς όμως ο αυτοκράτορας συνδέεται με το Θείο;
Ο αυτοκράτορας της Ρώμης θεωρούνταν ένας ζωντανός Θεός.
Αυτήν την ιδιότητα την κατείχε ως ο απόγονος του δέκατου τρίτου θεού της Ρώμης και αυτός ήταν ο Διόνυσος.
Ο Διόνυσος όμως, στον "θρίαμβό" του —με βάση τη θρησκεία της Ρώμης— είχε ενσαρκωθεί με τη μορφή του Αλεξάνδρου.
Ο Αλέξανδρος, δηλαδή, μετά την αποθέωσή του, ήταν ο δέκατος τρίτος θεός της Ρώμης.
Πώς και πού απέδειξε ο Αλέξανδρος ότι ήταν ο Υιός του Θεού;
Ο Αλέξανδρος αυτό το απέδειξε στο ιερό της Σίβα και το αναγνώρισαν οι ιερείς του Άμμωνα Δία.
Εκεί βρίσκεται όλο το μυστικό.
Ο Άμμωνας Δίας ήταν αυτός ο οποίος, σύμφωνα με την Ανώτατη Γνώση των μυστών, είχε "γαλάζιο" αίμα.
Ο μοναδικός ανάμεσα στους θεούς, που είχε τέτοιο αίμα.
Ο Αλέξανδρος, ως Υιός του, είχε το ίδιο αίμα και άρα και ο αυτοκράτορας της Ρώμης και άρα και τα "παιδιά" της Ρώμης.
Κατάλαβε ο αναγνώστης από πού προέρχεται ο όρος "γαλαζοαίματος";
Κατάλαβε γιατί επί αιώνες οι "εκλεκτοί" σέβονταν τις αρχές και τους περιορισμούς της ελληνικής γνώσης;
Γιατί λατρεύουν τους Έλληνες;
Γιατί αυτοπεριορίζονται πίσω από τους "Ινδούς", που θέτουν ως όρια οι Έλληνες;
Γιατί κτίζουν τα κτίρια της εξουσίας τους με τον ελληνικό ρυθμό;
Κατάλαβε ο αναγνώστης πόσο βλάκας ήταν ο Τσόρτσιλ και οι επόμενοι από αυτόν νεοταξίτες αυτοδίδακτοι "αυτοκράτορες";
Τώρα οι Ρωμαίοι, εξαιτίας τους, είναι "γυμνοί".
----------------------------------
GAME OVER β μέρος
ΕΑΜ Β
ΠΑΜΝΑΓΙΩΤΗ ΤΡΑΙΑΝΟΥ.
Ο "χρήσιμος" Έρασμος.
Αν αυτός, ο οποίος αποτυπώνει σε ένα καμβά την ομορφιά, την αγριότητα, τη γαλήνη, την πανδαισία χρωμάτων και μορφών της φύσης, ονομάζεται καλλιτέχνης, τι άλλο εκτός από Θεός μπορεί να είναι αυτός ο οποίος τη δημιούργησε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό, το οποίο κατανοεί η ανθρωπότητα στο σύνολό της και για το σύνολο του χρόνου, δεν το κατανοεί μόνον ένας λαός.
Οι Αγγλοσάξονες.
Γιατί;
Γιατί αυτή είναι η "θρησκεία" τους.
Αυτό τους διαφοροποιεί από όλους τους υπόλοιπους λαούς.
Είναι "λαθρεπιβάτες" του ανθρώπινου πολιτισμού.
Διαχειρίζονται τον πολιτισμό και δεν τον δημιουργούν.
Έχουν τα πιο διάσημα μουσεία στον κόσμο και μέσα σ' αυτά δεν υπάρχει ούτε ένα έκθεμα βρετανικού πολιτισμού.
-------------------------
Η θεωρία του δαρβινισμού είναι ο απόλυτος ορισμός της βλακείας.
Είναι ο απόλυτος ορισμός του επιστημονικού λάθους. Αυτό είναι κάτι το οποίο αποδεικνύεται πολύ εύκολα.
Αν η εξέλιξη των ειδών ακολουθούσε αυτήν τη θεωρία, τότε θα ήταν απόλυτα γραμμική.
Θα εξαρτιόταν απόλυτα μόνον από δύο παραμέτρους. Τον χρόνο και τον τόπο.
Αν ίσχυε η θεωρία του Δαρβίνου, τότε στον κόσμο θα υπήρχαν μόνον όντα, τα οποία θα αποτελούσαν εξελικτικές φάσεις της ίδιας μορφής ζωής, συνδεόμενες απευθείας με τον χρόνο και που θα διαχωρίζονταν μεταξύ τους μόνον εξαιτίας των κλιματολογικών συνθηκών, οι οποίες θα επιτάχυναν ή θα επιβράδυναν την κοινή εξελικτική πορεία.
Η δαρβινική θεωρία της εξέλιξης δεν μπορεί να εξηγήσει τίποτε από αυτά τα οποία βλέπουμε γύρω μας.
Τι σημαίνει πρακτικά αυτό;
Αν η αμοιβάδα έφτανε —στο ανώτατο σημείο της εξέλιξης της προσαρμογής της— να γίνει ένα σκουλήκι, στην καλύτερη περίπτωση το σκουλήκι αυτό θα "συγκατοικούσε" στον Πλανήτη με όμοιά του λιγότερο ή περισσότερο εξελιγμένα σκουλήκια.
Κάποια θα έμεναν "πίσω" και θα ήταν γυμνά, εφόσον, λόγω ευνοϊκών κλιματολογικών συνθηκών, δεν θα είχαν ανάγκη εξέλιξης —και άρα θα σταματούσαν να εξελίσσονται— και κάποια άλλα θα ήταν τριχωτά, εκεί όπου το κλίμα απαιτούσε την εξέλιξη που οδηγεί στην επιβίωση.
Αν ίσχυε δηλαδή η δαρβινική θεωρία, δεν θα είχαμε το "κάδρο" του φυσικού κόσμου, όπως το βλέπουμε σήμερα.
Δεν θα μπορούσε να συνυπάρξει στον ίδιο χρόνο και στον ίδιο χώρο μια καμηλοπάρδαλη, ένα λιοντάρι, ένα σκαθάρι και ένας αετός.
Πριν προλάβουν να εξελιχθούν στον βαθμό που εξασφαλίζει την επιβίωση, το εξελιγμένο θα εξάλειφε το ανεξέλικτο.
Δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν δηλαδή αυτά τα οποία βλέπουμε γύρω μας.
Απλά πράγματα.
-------------------------------
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com
GAME OVER α’ μέρος
Ο αγγλοσαξονισμός «πεθαίνει» και μαζί του τελειώνει η ατλαντική περίοδος της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠ Αρσ Βλιαγκόφτης Η Νέα Εποχή του Υδροχόου
http://www.youtube.com/watch?v=TPYD8UTnl3k&feature=feedf
TO Zeitgeist kalo einai giati oxh...malon ta mberdepse ligo me ti 8riskia...oso gia tous masonous pou letai pou exei mesa kai milane se emas olous. mipos orismeni enoxlounde malon,kai kala 8a kanoun na enoxlountai,giati poli kai apo aftous pou doulevane mesa sto systima mas dinoun plirofories gia ola, fyloi mou na to kseretai...kseretai oth zoumai se ena systyma me nomismata[lefta]kai oth kata afton ton tropo o perisoteros kosmos ginetai doulos kai axristos epidi yparxoun xrimata endaksi,me ta lefta katastrefonte oi perisoteri an8ropoi ston planiti,epidi fisika den exoun???den 8a htane protimotero na min ypirxane ta xrimata, kai tote oloi 8a htan xrisimi oloi poli diaforetika pantou...olos o planitis einai piramatozwa twn trapezwn kai tis pagkosmias elit??? kairos loipon alazh hte mas aresh hte oxh...OSO YPARXOUN LEFTA YPARXH PINA KAI DISTIXIA PANDOU??? to mono pou menh einai na kaliterepsoume prosopika san an8ropoi...o sionismos einai to xrima pou skotwnoi olon twn kosmo....8a po kath oloi oi ellines ola ta xronia psifizane olous tous masonous?... 'BABYLON' apo ta arxea xronia tou xrhstou an 8eletai...th allakse th perisotera egklimata dolofonies polemoi, h diaf8ora se olo ths to megalio..nwe world order...oi trapezhtes koivernoun...stamatiste na dou levetai gia aftous olous an 8eletai pragmatika na alaksi kath.-o kosmos aganaktise me olous tous komatokseftilismenous...kalo einai na kratame 8etikes apopsis kai oxh politikes.- poloi an8ropoi einai enandia sto susthma th 8a pi oth einai koukouloforoi'kai apo oth ma8eno poli apo tous koukoulo, sthn a8hna einai asthnomoi, asfalites kai tetia,XOUNDARA...? kai den eimai politikomalakismenos pote sth zwh mou.- KAI POTE DEN YPOGRAPSA THN KATADIKH TWN SHNA8ROPON MOU ME THN PSYFO MOU OPOS KANUNE OI PIO POLI... kath akoma pws oloi oi xristiani psfizane to diavolo kai ton ypostizane me psifo embistosinis?????? o XRISTOS 8a psifize pote? FYISKA KAI OXH LOIPON TA SYMBERASMATA einai apla agapitoi mou gia na min korohdevomaste.---------[FREEMAN].-
ΑπάντησηΔιαγραφή…ίσως φαίνετε πιο λογικό ,τα παιδιά του Αδάμ και τις Εύας ….σε αιμομιξία έκαναν απογόνους ..που μεταλλαχτήκαν σε όλες τις φυλές ,γλώσσες ,θρήσκες… ….από τη θεωρία της εξέλιξης…..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κίνημα της αληθείας.Γιατί οι Illuminati τους ανέχονται http://www.youtube.com/watch?v=NpPscEvhuvw&feature=channel_video_title
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ(NWO) ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ(NEW AGE)ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.lucistrust.org/
THESIS+ANTITHESIS=SYNTHESIS
Δείτε τη γράφει στο web της Θεοσοφικήs Εταιρείας στην Ελλάδα:
http://www.theosophicalsociety.gr/Greek_Site/Gr_HomeFrames.html
Η Θ.Ε. έχει τρεις σκοπούς
1- Σχηματισμός πυρήνα παγκόσμιας αδελφότητας της ανθρωπότητας χωρίς διάκριση φυλής, θρησκείας, φύλου. κοινωνικής τάξης ή χρώματος.
2- Ενθάρρυνση της συγκριτικής μελέτης των θρησκειών, της φιλοσοφίας και της επιστήμης.
3- Έρευνα των ανερμήνευτων νόμων της φύσης και των κρυμμένων δυνάμεων του ανθρώπου.
Η Θεοσοφία οραματίζεται την «νέα τάξη» της ως εξής: οι λίγοι νικητές του «αόρατου πολέμου» της θα κυριαρχήσουν -αθέατοι- επί των «μαζών της ανθρωπότητας», οι οποίες θα είναι οι ηττημένοι. Οι ηττημένοι θα αποτελούν την «νέα ανθρωπότητα», που, χωρίς προσωπικότητα και βούληση, θα οδηγηθεί στην «μη-ύπαρξη». Αυτοί πια δεν θα είναι «Άνθρωποι» ούτε καν «άνθρωποι». Θα είναι απλά «ανθρώπινα όντα», χωρίς βούληση, χωρίς λογική συνείδηση, έρμαια των ενστίκτων και του ασυνειδήτου τους. Θα είναι δηλαδή ανθρωπόμορφα όντα που όπως «προφήτευσε» ο Ντοστογιέφσκυ, θα μπορούν «να δουλεύουν κιόλας». Και το σημαντικώτερο, θα πιστεύουν ότι η μετάλλαξή τους αυτή, δηλαδή η ήττα τους, συνιστά θριαμβική τους νίκη. Αυτό θα καθιστά την υποδούλωσή τους ολοκληρωτική και μη αναστρέψιμη.
ΙΣΤΙΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΞΕΣΚΕΠΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ NEW AGERS.
Theosophy is of the Devil
http://www.jesus-is-savior.com/False%20Religions/New%20Age/theosophy.htm
The New Age Movement is Designed to Destroy True Biblical Christianity
http://www.scribd.com/doc/52909118/The-New-Age-Movement-is-Designed-to-Destroy-True-Biblical-Christianity
Lucis Trust, Alice Bailey, World Goodwill and the False Light of the World
http://www.conspiracyarchive.com/NewAge/Lucis_Trust.htm
Alice Bailey & Master Djwhal Khul: A Satanic Communion
http://www.conspiracyarchive.com/NewAge/Alice_Bailey.htm
New Age agenda
http://www.thebabylonmatrix.com/index.php?title=911:New_Age_agenda
New Age Terminology
http://www.thebabylonmatrix.com/index.php?title=911:New_Age_Terminology
NEW AGE ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ
http://www.thebabylonmatrix.com/index.php?title=911:Masonic_media_agents#New_Age_reporters
ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΩΝ:
http://www.anathemabooks.com/
πρόσωπική μου γνώμη, η εξέλιξη δεν είναι αντίθετη με την Αγία Γραφή καθώς η Αγία Γραφή μιλάει για κάτι στη Γένεση που εμένα μου μοιάζει με εξέλιξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι είπεν ο Θεός· “να βγάλουν τα ύδατα των θαλασσών ψάρια και ερπετά και πτηνά, τα οποία θα πετούν εις την ατμόσφαιραν μεταξύ του ουρανίου θόλου και της γης”. Και έγινεν έτσι.
Και εδημιούργησεν ο Θεός τα μεγάλα κήτη και τα ψάρια και τα ερπετά, τα οποία σύμφωνα με την διαταγήν του έβγαλαν τα ύδατα έκαστον κατά το ειδός αυτού· καθώς και όλα τα είδη των πτηνών καθένα κατά το είδος του. Και είδεν ο Θεός ότι όλα ήσαν καλά και χρήσιμα δια τον σκοπόν, δια τον οποίον έγιναν.
Μας λέει για παράδειγμα ότι τα ερπετά και πτηνά προήλθαν από το νερό κάτι που αργότερα βρήκε και η επιστήμη. Απλώς η Αγία Γραφή ασχολείται με τη σωτηρία της ψυχής μας και όχι με τις επιστημονικές λεπτομέρειες τις οποίες τις θέτει σε πολύ δεύτερη μοίρα μπροστά στην σωτηρία του ανθρώπου.
Επίσης πολλά πράγματα στην επιστήμη ειδικά στην εξελικτική βιολογία αμφισβητούνται καισυνέχεια βγαίνουν καινούρια δεδομένα οπότε πρέπει πάντα να τα κοιτάμε με επιφύλαξη...
Ξέρουν ότι πρέπει να καταστρέψουν το παλιό σύστημα της νέας τάξης πραγμάτων και να φέρουν το νέο σύστημα(NEW AGE)μέσα από το χάος(order out of chao.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι η κίνηση της νέας εποχής θα μπορέσει να ενώσει όλες τις θρησκείες και τις κυβερνήσεις μαζί κάτω από τις εσωτερικές διδασκαλίες του Εωσφόρου.
Μιξάροντας αλήθειες και ψέματα με ατζέντες όπως ο Glen Beck,David Icke, Michael Tsarion Jordon Maxwell, David Wilcock, Gregg Braden
και όχι μόνο..βοηθούν να ξεσκεπαστεί το παλαιό σύστημα και να σπρώξουν το νέο σύστημα μαζί με το "κίνημα της αλήθειας"("TRUTH MOVEMENT")
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΑΠΑΤΙΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ.
http://www.thebabylonmatrix.com/index.php?title=911:Masonic_media_agents#New_Age_reporters
ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΞΕΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΤΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφή- Ι Σ Μ Ω Ν (Ναζισμός, Φασισμός, Κομμουνισμός, Καπιταλισμός, Χριστιανισμος, Δωδεκαθεϊσμός, Βουδισμός, Αναρχισμός Ινδουϊσμος, Νεοεποχιτισμός, Μονεταρισμος κ.λπ κ.λπ. κ.λπ.) ΤΟΤΕ ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Η Γ Ρ Α Μ Μ Α Τ Ι Α ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ Ο.Ε.Α.
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήZEITGEIST !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήOREA SIZHTISH ALLA TOUS TRAPEZITES PWS 8A TOUS DIOKSOUMAI? RWTAW THN ARXAIA ELLHNIKH GRAMATIA?????O KOSMOS FTIAXNH VIDEO KAI PROSPA8H ME LOIGA LOGIA...TAKSIDEVI MAZEVI PLIROFORIES... ESEIS ELLHNIKH GRAMATIA TON PAIZETAI OLOI EKEI KANONIKA...................................?????????
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος τους διαχειριστές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό σπόντα βρέθηκα εδώ. Δεν έτυχε να δω αυτήν την ανάρτηση όταν δημοσιεύτηκε. Δεν μου λέτε, είστε σοβαροί; Πάτε καλά! Μας έχετε ζαλίσει με τον Καμμένο και τον Καζάκη, που κουβαλάνε κάποιες δεκαετίες αμαρτιών, και μιλάτε για τον Τραϊανού! Χωρίς να ξέρετε, τον βαφτίζετε νεοεποχίτη! Πού το ξέρω ότι δεν ξέρετε;. Μα, αν είχατε ασχοληθεί σοβαρά με τον Τραϊανού, δεν θα λέγατε τέτοιες βλακείες! Μπας και μας δουλεύετε; Τι να πω...