Αποκάλυψη από την Ελενη
Μα … αφού … αυτοί είναι οι τίμιοι, οι νομοταγείς και οι εργασιομανείς !
Περίεργο …
Στην 5η παράγραφο αναφέρεται και η SIEMENS ::::!!!!
Επειδή μαζεύτηκαν πολλά, το....
σήριαλ … σε συνέχειες …Παρασκευή 14 Οκτώβρη, 2011 | Δημοσιεύθηκε στην έντυπη έκδοση
Περιπολικά σκάφη
Η Γερμανία προσκόμισε αποδεικτικά στοιχεία για δωροδοκία
Αυτό συνέβη το 2008 και περιλαμβάνει Αξιωματικούς του Ναυτικού
Αυτό συνέβη το 2008 και περιλαμβάνει Αξιωματικούς του Ναυτικού
Από τον Leandro Uría | LA NACIÓN (ΤΟ ΕΘΝΟΣ)
:Infografía . Αντίγραφο από το φάκελο στα Γερμανικά
:Infografía . Αντίγραφο από το φάκελο στα Γερμανικά
Μία Εισαγγελική έρευνα στο Μόναχο επέτρεψε να αποδειχθεί η δωροδοκία εκ μέρους μίας από τις σημαντικότερες γερμανικές επιχειρήσεις σε έναν δικηγόρο του Πολεμικού Ναυτικού της Αργεντινής για την κατασκευή ενός σκάφους περιπολίας.
Το υλικό αυτό – περισσότερες από 1.200 σελίδες εγγράφων -, στάλθηκε ήδη στον Αργεντινό Ομοσπονδιακό Δικαστή Ariel Lijo, που χειρίζεται την υπόθεση.
E-mail, Εμπιστευτικές επιστολές απεσταλμένες στον πρώην πρόεδρο Νέστορ Κίρσνερ και στον Υπουργό Προγραμματισμού κ. Julio De Vido, και υπομνήματα της γερμανικής εταιρείας, επιτρέπουν την αποκάλυψη του μηχανισμού παράνομων πληρωμών της εταιρείας Ferrostaal.
Ο κύριος ύποπτος είναι ένα Στέλεχος της γερμανικής εταιρείας, ο Gustavo Frers, κατηγορούμενος ότι πραγματοποίησε δωροδοκίες εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ το 2008 στον δικηγόρο του Ναυτικού Osvaldo Parrinella, γνωστού ως Goldlocke (χρυσές μπούκλες) εξ αιτίας των ξανθών του μαλλιών και τη μανία του να χτενίζεται όλη την ώρα.
Τα έγγραφα που προέρχονταν από την Εισαγγελική Αρχή του Μονάχου και που απέστειλε ο ομοσπονδιακός δικαστής Ariel Lijo, ο ίδιος που παρενέβη και στην υπόθεση Siemens, η οποία ξεκίνησε από την ίδια Εισαγγελία της Γερμανίας. Από τη δημοσίευση της επιχείρησης στον γερμανικό και τον αργεντινό Τύπο και από μία καταγγελία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, ο Lijo απέστειλε ένα ένταλμα στη Γερμανία τον περασμένο χρόνο. Αυτή την εβδομάδα, του απέστειλαν τρεις φακέλους με αρχεία που θα μεταφραστούν και ο δικαστής θα μπορέσει κατ΄ αυτόν τον τρόπο να ερευνήσει στη συνέχεια κάποιους υπόπτους.
Τα έγγραφα που προέρχονταν από την Εισαγγελική Αρχή του Μονάχου και που απέστειλε ο ομοσπονδιακός δικαστής Ariel Lijo, ο ίδιος που παρενέβη και στην υπόθεση Siemens, η οποία ξεκίνησε από την ίδια Εισαγγελία της Γερμανίας. Από τη δημοσίευση της επιχείρησης στον γερμανικό και τον αργεντινό Τύπο και από μία καταγγελία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, ο Lijo απέστειλε ένα ένταλμα στη Γερμανία τον περασμένο χρόνο. Αυτή την εβδομάδα, του απέστειλαν τρεις φακέλους με αρχεία που θα μεταφραστούν και ο δικαστής θα μπορέσει κατ΄ αυτόν τον τρόπο να ερευνήσει στη συνέχεια κάποιους υπόπτους.
Η παράνομη συναλλαγή πραγματοποιήθηκε παρ΄ ότι
ένας πρώην πράκτορας της Μυστικής Υπηρεσίας της Γερμανίας είχε προειδοποιήσει τον τότε πρόεδρο της Ferrostaal Matthias Mitscherlich, σε ένα e-mail που απέστειλε από την Αργεντινή, τον Σεπτέμβριο του 2005 σχετικά με την ανάγκη να εργαστεί “χωρίς τον διεφθαρμένο Parrinella.”
Η αρχή της υπόθεσης χρονολογείται από τον Ιούνιο του 2005, όταν ο τότε Γερμανός Καγκελάριος Gerhard Schröder έγραψε στον πρόεδρο Νέστορ Κίρσνερ ένα γράμμα που υποδηλώνει “μία δυνατή συνεργασία» των δύο χωρών “στον τομέα της στρατιωτικής ναυτικής τεχνολογίας.” Με δεδομένο το ενδιαφέρον του Ναυτικού για την ενσωμάτωση περιπολικών σκαφών ανοικτής θαλάσσης, υπήρχαν ενδιαφερόμενες γερμανικές εταιρείες για την κατασκευή πλοίων, συμπεριλαμβανομένης της Ferrostaal. “Προσβλέπουμε σε μια ευνοϊκή απόφαση σε έναν γερμανό προμηθευτή,” έγραψε ο Σρέντερ στον Kirchner.
Τον Ιανουάριο του 2006, ο Klaus Lesker, διευθυντής της Ferrostaal, έγραψε στον υπουργό Σχεδιασμού Χούλιο Ντε Βίδο, λαμβάνοντας υπ΄ όψιν το ενδιαφέρον του για την επικείμενη επίσκεψη, και συμπεριέλαβε συνημμένα μία επιστολή προθέσεων υπογεγραμμένη από το Ναυπηγείο Ρίο Σαντιάγο και τις γερμανικές εταιρείες Ferrostaal και του ναυπηγείου Fassmer για την κατασκευή περιπολικών σκαφών, μια επιχείρηση για την οποία το Πολεμικό Ναυτικό είχε έναν προϋπολογισμό περίπου 120 εκατομμυρίων δολαρίων. Το γερμανικό κατηγορητήριο προσθέτει ότι η ανάληψη του έργου δεν υλοποιήθηκε. Ωστόσο επιτεύχθηκε, με τη μεσολάβηση της Ferrostaal, μία σύμβαση ύψους 3,5 εκατ. ευρώ για τα οποία το ναυπηγείο Fassmer πώλησε στο Ναυτικό της Αργεντινής το σχεδιασμό των σκαφών.
“Για να μεσολαβήσει στη σύμβαση, ο κατηγρούμενος Erbslöh [ανώτερος διευθυντής της του Τμήματος κατασκευών της Ναυπηγικής Ferrostaal] δωροδόκησε, με τη βοήθεια του πρώην διευθυντή της Ferrostaal της Αργεντινής Gustavo Frers, τον υψηλόβαθμο αξιωματούχο Parrinella, έναν Αργεντινό ο οποίος ονομαζόταν Goldlocke. Με τον Parrinella εμπλέκεται ένας υπάλληλος του Πολεμικού Ναυτικού, διορισμένος από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας για να προετοιμάσει την απόφαση του Υπουργείου, ιδιαίτερα στον τομέα των δημοσίων συμβάσεων », βεβαιώνει η γερμανική πλευρά, μετά από έρευνα που έκανε η LA NACIÓN.
“Για να μεσολαβήσει στη σύμβαση, ο κατηγρούμενος Erbslöh [ανώτερος διευθυντής της του Τμήματος κατασκευών της Ναυπηγικής Ferrostaal] δωροδόκησε, με τη βοήθεια του πρώην διευθυντή της Ferrostaal της Αργεντινής Gustavo Frers, τον υψηλόβαθμο αξιωματούχο Parrinella, έναν Αργεντινό ο οποίος ονομαζόταν Goldlocke. Με τον Parrinella εμπλέκεται ένας υπάλληλος του Πολεμικού Ναυτικού, διορισμένος από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας για να προετοιμάσει την απόφαση του Υπουργείου, ιδιαίτερα στον τομέα των δημοσίων συμβάσεων », βεβαιώνει η γερμανική πλευρά, μετά από έρευνα που έκανε η LA NACIÓN.
“Τα χρήματα [περίπου € 218.000] είχαν αποσταλεί από τον κατηγορούμενο Harald Fassmer σε λογαριασμό του Gustavo Frers και παραδόθηκαν από τον Gustavo Frers στον Parrinella σε μετρητά. Αυτός θα παρέδιδε τα χρήματα της δωροδοκίας, αφού θα είχε αφαιρέσει το ποσοστό του, σε άλλους δωροδοκούμενους του Πολεμικού Ναυτικού, όπως για παράδειγμα στον δύο αστέρων ναύαρχο Leprón και σε έναν καπετάνιο με το όνομα Πάλμα”, συμπληρώνεται στον γερμανικό φάκελο. Στην υπόθεση, από πλευράς Αργεντινής, έχουν εντοπισθεί ο Ναύαρχος Χουάν Κάρλος Πάλμα και ο Αντιναύαρχος Gustavo Leprón .
Ο Parrinella, επίσης, είχε λάβει χρήματα για την προώθηση του έργου κατασκευής περιπολικών σκαφών στη Χιλή και την Κολομβία. Για το σκοπό αυτό, καταβλήθηκαν 135.000 € στην εταιρεία Wiler, με έδρα την Ουρουγουάη, η οποία ανήκει στον Parrinella, σύμφωνα με έναν έλεγχο που ανατέθηκε από την ίδια την εταιρεία Ferrostaal στην αμερικάνικη εταιρεία Debevoise & Plimpton
Μια άλλη εντυπωσιακή λεπτομέρεια είναι ότι σύμφωνα με το λογιστικό έλεγχο, ο πρόεδρος της Wiler, είναι ο Roberto Perasso, ένας Αργεντινός ο οποίος είναι επίσης αντιπρόεδρος της εταιρείας Ferroexport, της οποίας πρόεδρος είναι ο Robert Smiraglia, ο οποίος ήταν επίσης επικεφαλής της Ferrostaal της Αργεντινής μέχρι τον περασμένο Μάιο.
Η Ferrostaal δήλωσε, σε ερώτηση της εφημερίδας LA NACIÓN, ότι συνεργάζεται για την υπόθεση, ενώ από το Πολεμικό Ναυτικό δεν έχει ληφθεί καμία απάντηση.
ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ
Συμβόλαιο: Η Αργεντινή συμφώνησε με τη Χιλή για την κατασκευή περιπολικών σκαφών. Η τεχνολογία, αγοράστηκε από την εταιρεία Fassmer της Γερμανίας
.
ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ
Συμβόλαιο: Η Αργεντινή συμφώνησε με τη Χιλή για την κατασκευή περιπολικών σκαφών. Η τεχνολογία, αγοράστηκε από την εταιρεία Fassmer της Γερμανίας
.
Δωροδοκίες: Η γερμανική εταιρεία Ferrostaal προσφέρθηκε να κατασκευάσει τα σκάφη. Όμως έμεινε μετέωρη η πώληση των σχεδίων.
.
.
Γερμανική υπόθεση: Η Εισαγγελία του Μονάχου άρχισε τη διερεύνηση εν όψει της υποψίας πιθανής δωροδοκίας, κατέχει τα έγγραφα που το αποδεικνύουν και όπου φαίνεται η ανάμιξη αποστράτων αξιωματικών του Πολεμικού Ναυτικού και επιχειρηματιών.http://www.lanacion.com.ar/1414530-aporto-alemania-pruebas-de-coimas
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου