Έτοιμοι να μεταφέρουν το κέντρο των επιχειρήσεών τους στο εξωτερικό δηλώνουν οι έλληνες εφοπλιστές, αρνούμενοι τη σχεδιαζόμενη φορολόγησή τους, σύμφωνα με δημοσιεύματα του τύπου.
Οι εφοπλιστές ισχυρίζονται, πως σε μια τόσο άσχημη οικονομική συγκυρία όπως η σημερινή είναι λάθος να φορολογήσεις τη μόνη....
«βιομηχανία», που φέρνει συνάλλαγμα στη χώρα ύψους...
15-17 δισ. ευρώ και δίνει δουλειά σε χιλιάδες ναυτικούς και υπαλλήλους γραφείων. Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο οι εφοπλιστές υποστηρίζουν ότι, θα έλθει το τέλος της ελληνικής ναυτιλίας. Εξάλλου εφοπλιστικοί κύκλοι αναφέρουν πως, σε αντίθεση με άλλες χώρες του κόσμου σε περιόδους κρίσης οιέλληνες εφοπλιστές δεν χρηματοδοτούνται από τα κράτη και προσθέτουν ότι, συν τοις άλλοις έχουν κλείσει οιδανειοδοτικές στρόφιγγες των τραπεζών. Από την πλευρά της η κυβέρνηση δείχνει αποφασισμένη να τραβήξει τη σύγκρουση στα άκρα. Η στάση της κυβέρνησης «Τους έχουμε καλέσει σε διάλογο και θα επιβληθούν μέτρα. Κι αν θέλουν να αλλάξουν τη σημαία των πλοίων τους, ας την αλλάξουν», υπογράμμιζε προ ημερών ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών κ. Ευάγγελος Βενιζέλος. Πάντως δεν είναι η πρώτη σύγκρουση της κυβέρνησης με τους εφοπλιστές η επικείμενη. Προηγήθηκαν η κόντρα για την κατάργηση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας αλλά και το αυστηρό μήνυμα του πρωθυπουργού ότι, «δεν γίνεται Έλληνες επιχειρηματίες να βγάζουν τα λεφτά τους έξω αντί να τα επενδύουν στη χώρα και να ζητούν από εμάς να επενδύουμε στην Ελλάδα». Τα πλοία με ελληνική σημαία φορολογούνται με βάση το μικτό βάρος τους και την παλαιότητά τους.
newsbomb
/hassapis-peter.blogspot.com
15-17 δισ. ευρώ και δίνει δουλειά σε χιλιάδες ναυτικούς και υπαλλήλους γραφείων. Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο οι εφοπλιστές υποστηρίζουν ότι, θα έλθει το τέλος της ελληνικής ναυτιλίας. Εξάλλου εφοπλιστικοί κύκλοι αναφέρουν πως, σε αντίθεση με άλλες χώρες του κόσμου σε περιόδους κρίσης οιέλληνες εφοπλιστές δεν χρηματοδοτούνται από τα κράτη και προσθέτουν ότι, συν τοις άλλοις έχουν κλείσει οιδανειοδοτικές στρόφιγγες των τραπεζών. Από την πλευρά της η κυβέρνηση δείχνει αποφασισμένη να τραβήξει τη σύγκρουση στα άκρα. Η στάση της κυβέρνησης «Τους έχουμε καλέσει σε διάλογο και θα επιβληθούν μέτρα. Κι αν θέλουν να αλλάξουν τη σημαία των πλοίων τους, ας την αλλάξουν», υπογράμμιζε προ ημερών ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών κ. Ευάγγελος Βενιζέλος. Πάντως δεν είναι η πρώτη σύγκρουση της κυβέρνησης με τους εφοπλιστές η επικείμενη. Προηγήθηκαν η κόντρα για την κατάργηση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας αλλά και το αυστηρό μήνυμα του πρωθυπουργού ότι, «δεν γίνεται Έλληνες επιχειρηματίες να βγάζουν τα λεφτά τους έξω αντί να τα επενδύουν στη χώρα και να ζητούν από εμάς να επενδύουμε στην Ελλάδα». Τα πλοία με ελληνική σημαία φορολογούνται με βάση το μικτό βάρος τους και την παλαιότητά τους.
newsbomb
/hassapis-peter.blogspot.com
μηδέν (0) φόρο στους Ελληνες εφοπλιστές με τις εξής προϋποθέσεις, θα φέρουν τα γραφεία-εδρα επιχείρισης τους στον Πειραιά, θα χτίζουν και θα επισκευάζουν τα πλοία τους στην Ελλάδα, και θα έχουν Ελληνες, κατά το 80%, για πληρώματα στα πλοία τους. Από την άλλη εμείς θα πρέπει να εκλέξουμε Ελληνες κυβερνήτες στην χώρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι επειδή είναι "πατριώτες" και περιμένουν από το Βενιζέλο να τους ζητήσει να συνδράμουν τη χώρα, ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ! Χα χα χα χα. Τα ίδια λέει και ο γελοίος τσαρλατάνος-κωλοτούμπας-γελωτοποιός του συστήματος και γιουσουφάκι του ΜΠΑΤΣΟΚ Καραγκιοζοφέρης!
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφωνω απολυτα με τον 2:44
ΑπάντησηΔιαγραφή4:10 μήπως να βάλεις σε δεύτερη μοίρα το γεγονός ότι τα λέει ο Καρα-τέτοιος και να εξετάσεις αν θα έκαναν καλό στην πατρίδα μας και στην οικονομία μας; θα σε πείραζε δηλαδή να βρούνε δουλειά μερικές χιλιάδες Ελλήνων στα πλοία, στα ναυπηγεία, στα καινούρια γραφεία; θα σε πείραζε αν σε όλες τις θάλασσες της γης "ταξίδευε" η Ελληνική σημαία;
ΑπάντησηΔιαγραφήμήπως να ανοίγαμε λίγο το μυαλουδάκι μας, που τρώμε την αριστερή προπαγάνδα όπως τα μωρά την κρέμα τους;.....