Διεθνιστικό δηλητήριο από τους προβοκάτορες της άκρας αριστεράς, χύνεται διαρκώς στα Ελληνικά σχολεία. Ενήλικες αναρχικοί οι οποίοι έχουν δημιουργήσει κατάληψη στο Κτήμα Πραποπούλου στο Χαλάνδρι, εισέβαλαν στο λύκειο Χαλανδρίου το οποίο τελεί υπό κατάληψη και προπαγάνδιζαν...
τις διεθνιστικές τους θέσεις στους ανήλικους μαθητές. Μάλιστα υπό την προτροπή τους, 2 ανήλικοι...
μαθητές κατέβασαν την Ελληνική σημαία από τον ιστό και την έκαψαν μπροστά στους υπόλοιπους μαθητές. Όπως είναι φυσικό κανένας από τους υπόλοπους ανήλικους δεν αντέδρασεδιότι βρέθηκαν υπό την απειλητική παρουσία των ενηλίκων αναρχικών. Από πλευράς Υπουργείου Παιδείας και άλλων συναρμόδιων φορέων... ουδεμία αντίδραση. Αντίστοιχες καταστάσεις, με εισβολές ακροαριστερών εξωσχολικών σε υπό κατάληψη σχολεία, αλλά και εισβολές αλλοδαπών υπάρχουν και σε δεκάδες άλλα σχολεία. Και σε κάποια από αυτά μάλιστα έχουμε τρομερές καταστροφές, όπως π.χ. στην περίπτωση της Κομοτηνής αλλά και σε σχολείο της Λαμίας.
Πηγη
μαθητές κατέβασαν την Ελληνική σημαία από τον ιστό και την έκαψαν μπροστά στους υπόλοιπους μαθητές. Όπως είναι φυσικό κανένας από τους υπόλοπους ανήλικους δεν αντέδρασεδιότι βρέθηκαν υπό την απειλητική παρουσία των ενηλίκων αναρχικών. Από πλευράς Υπουργείου Παιδείας και άλλων συναρμόδιων φορέων... ουδεμία αντίδραση. Αντίστοιχες καταστάσεις, με εισβολές ακροαριστερών εξωσχολικών σε υπό κατάληψη σχολεία, αλλά και εισβολές αλλοδαπών υπάρχουν και σε δεκάδες άλλα σχολεία. Και σε κάποια από αυτά μάλιστα έχουμε τρομερές καταστροφές, όπως π.χ. στην περίπτωση της Κομοτηνής αλλά και σε σχολείο της Λαμίας.
Πηγη
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορείς παρά να σκύψεις το βλέμμα και το κεφάλι από ντροπή όταν διαβάζεις ή βλέπεις κάτι τέτοιο.Νοιώθεις θλίψη και οδύνη,σαν αναλογιστείς ότι γι αυτή την σημαία έδωσαν την ζωή τους οι άγνωστοι στρατιώτες,οι ήρωες αρχηγοί που δεν προσκυνούσαν και του 1821 και του 1940.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τί βλέμμα να τους αντικρύσεις.
Ισως έχει δίκιο ο Ερντογάν όταν μας θεωρεί γεννημένους γιουσουφάκια και εταίρες,όταν μαθαίνει στα παιδιά της χώρας του ότι δεν μας αξίζει η ελευθερία γιατί δεν ξέρουμε τί να κάνουμε με αυτήν,και ότι δικαιωματικά τους ανήκουμε ως μέρος της πρώην Οθωμανικής αυτοκρατορίας.
Πολύ φοβάμαι όμως ότι αυτά τα παιδιά δεν διδάχτηκαν ποτέ αρχαίους Ελληνες φιλοσόφους,ιστορικούς,επιστήμονες,που δίδαξαν πολιτισμό στον πλανήτη ολόκληρο,δεν ξέρουν τίποτα για την επανάσταση του 1821,για το έπος του 1940.
Αυτή η ύπουλη και δόλια υπονόμευση της παιδείας από 40ετίας και πλέον με αποκορύφωμα την σημερινή αλλαζόνα υπουργό,είναι η αιτία αυτής της απαξίωσης.
Που δεν επιτρέπει ιερά,που σπιλώνει αγώνες και αγωνιστές,που δεν σε αφήνει να νοιώσεις υπερήφανος για τίποτα.
Οι αριστεροί δρούν σαν τους χίππυς.Δεν υπάρχουν γι αυτούς έθνη,δεν υπάρχουν σύνορα,δεν υπάρχουν θρησκείες,δεν υπάρχουν ιδιαιτερότητες.Μόνο πεινασμένοι άνθρωποι.
Και ζώα θα πρόσθετα εγώ.
Ανώνυμε δουλικά των Θεοσοφιστών είναι(NEW AGERS) προδότες και ανθέλληνες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Θεοσοφία έχει τρεις σκοπούς:
http://www.theosophicalsociety.gr/Greek_Site/Gr_HomeFrames.html
1- Σχηματισμός πυρήνα παγκόσμιας αδελφότητας της ανθρωπότητας χωρίς διάκριση φυλής, θρησκείας, φύλου. κοινωνικής τάξης ή χρώματος.
2- Ενθάρρυνση της συγκριτικής μελέτης των θρησκειών, της φιλοσοφίας και της επιστήμης.
3- Έρευνα των ανερμήνευτων νόμων της φύσης και των κρυμμένων δυνάμεων του ανθρώπου.
ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ Α.Ν.509 ΚΑΙ ΤΟΥ Α.Ν.375 ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ Γ'ΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ!!!ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΡΟΝΗΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΥΑΡΟΥ!!ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΡΧΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΑΤΙΜΑ ΤΩΝ ΛΑΘΡΑΙΩΝ!!ΜΕ ΕΝΑ ΒΑΡΕΛΙ ΠΑΣΤΕΣ ΣΑΡΔΕΛΕΣ ΓΙΑ ΦΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΒΑΡΕΛΙ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΝΕΡΟ ΓΙΑ ΝΕΡΟ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήπατριωτες αυτη ειναι η πραγματικη 5η φαλαγγα και οχι οι αλλοδαποι αυτοι ειναι για σφαλιαρες...αυτα τα απατριδα αχρηστα κατευθυνομενα υποκειμενα, τα χειραγωγημενα με πλυση εγκεφαλου και ναρκωτικα υπαλληλακια του σορος και ολου του ανθελληνικου-νεοταξικου συρφετου, τα νεα "ταγματα εφοδου" των συγχρονων Αδολφων,που θα ανοιξουν την κερκοπορτα μας!! Απομωνοστε τα, αχρηστεψτε τα, προστατεψτε τα παιδια σας απο τη αθλια πληρωμενη προπαγανδα τους. ειναι οι νεοι συνεργατες των "κατακτητων" και καθολου τυχαιο η ακαιρο η κουκουλα που φορανε...την ιδια κουκουλα φοραγανε οι δοσιλογοι-προδοτες πατεραδες-παππουδες τους που πλουτισαν με τη μαυρη αγορα και τις προδοσιες τους εις βαρος του ιδιου του λαου τους και εγιναν κατοπιν ευηποληπτοι πολιτες των β.π.!!κατα μανα κατα κυρη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜυρμιδονας
9:22
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ !
Ειμαι ανηλικος ...στο σχολειο μου εχουν καταληψη οποιος ερθει σας μιλαω ηλικρινα θα πεθανει θα του δωσω τα αρχιδια του να τα φαει....
ΑπάντησηΔιαγραφή9:22
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ !
ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ,ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΓΕΩΡΓΙΑΝΟΙ,Η ΠΑΛΙΝΟΣΤΟΥΝΤΕΣ ΑΠΟ ΠΡΩΗΝ ΣΟΒ.ΕΝ.ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΗΣΑΝ ΤΑ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΡΙΝ 20ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ.ΓΚΡΕΜΙΣΑΝ ΣΥΘΕΜΕΛΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ,ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ,ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΟΥΝ,ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΥ,ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην ξεχνάτε και να μην ξεχνάμε εμείς οι γονείς ότι πρέπει να μαθαίνουμε τα παιδιά μας για τις ρίζες τους, άνθρωπος χωρίς ρίζες = άνθρωπος χωρίς μέλλον....πρεπει όσοι είναι γονείς και εγώ φυσικά ως γονέας, να διδάξω τα παιδιά μου την ιστορία του τόπου μας, βέβαια αυτή η σημαία της φωτογραφίας, δανεική είναι. Η αυθεντική σημαία είναι αυτή που χρησιμοποιούσαν στην επανάσταση του 21
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην ξεχνάτε και να μην ξεχνάμε εμείς οι γονείς ότι πρέπει να μαθαίνουμε τα παιδιά μας για τις ρίζες τους, άνθρωπος χωρίς ρίζες = άνθρωπος χωρίς μέλλον....πρεπει όσοι είναι γονείς και εγώ φυσικά ως γονέας, να διδάξω τα παιδιά μου την ιστορία του τόπου μας, βέβαια αυτή η σημαία της φωτογραφίας, δανεική είναι. Η αυθεντική σημαία είναι αυτή που χρησιμοποιούσαν στην επανάσταση του 21
ΑπάντησηΔιαγραφήενω στο 18ο ΓΕΛ θεσσαλονίκης που μπουκαραν οι χρυσαυγίτες και άνοιξαν κεφάλια δεν τα λέμε ε??ντροπή σας που λέτε μόνο την μια πλευρά α και σκατά στους αναρχικούς και το σύριζα
ΑπάντησηΔιαγραφή