Είναι γνωστό ότι όπου βρεθεί και όπου σταθεί ο Χάρρυ Κλυνν, περνά «γενεές δεκατέσσερις» τον Γιώργο Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ.
Όμως μετά την συναίνεση στο νομοσχέδιο της Άννας Διαμαντοπούλου, ο ταλαντούχος δημιουργός έγραψε πολύ καυστικάσχόλια στον λογαριασμό του στο twitter:
«Αντώνη Σαμαρά, η κατάρρευση του Καραμανλή και της ΝΔ ουσιαστικά άρχισε με τα τερτίπια της Μαριέττας Γιαννάκου σε σχέση με εκείνο το σχολικό βιβλίο ιστορίας «περί συνωστισμού» της κυρίας Ρεπούση…
Το κατ΄αρχήν «ναι» στο νομοσχέδιο της Διαμαντοπούλου ήταν δική σου επιλογή ή σας ξέφυγε, που δεν το πιστεύω για ένα κόμμα με «σιδερένια γραμμή»…
Θα μου πεις όλα παίζουν στην πολιτική.
Συμφωνώ, τελικά, όλα παίζουν… Και η «συναίνεση» και η «κωλοτούμπα»…»
Πηγη
Έλεος κύριε κλυνν, δεν τα ξέρετε όλα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κατάσταση στα πανεπιστήμια ήταν τραγική και εσείς μιλάτε για συναίνεση και κωλοτούμπες και άρες μάρες κουκουνάρες...
Σε αυτή τη χώρα ποτέ δεν θα σταματήσουμε να παράγουμε γκρίνια για τα πάντα!
Ωραία λοιπόν, ας παραμείνει το έκτρωμα του ασύλου, ας διαπλέκονται οι φοιτητοπατέρες με τους συνδικαλιστές, ας έχουμε τους αιώνιους φοιτητές, ας μην αξιολογούμαστε κανένας και πουθενά, αρκεί να μη συναινέσουμε.
Δεν μπορεί ρε γαμώτο εν έτει 2011 να είμαστε τόσο δογματικοί ειδικά σε καταστάσεις που δεν έχουμε βιώσει από κοντα, αλλά στο όνομα της δικής μας αντίληψης να είναι όλα άσπρα ή μαύρα.
Δεν γίνεται αυτό!
ελεος κυριε ανωνυμε δεν τα ξερετε ολα! Η κατασταση στη βουλη ειναι τραγικη και εσεις μιλαται για συναινεση και κολοτυμπες και αρες μαρες κουκουναρες...Σε αυτη τη χωρα ποτε δεν θα σταματησουμε να παραγουμε γκρινια για τα παντα!Ωραια λοιπον ας παραμεινει το εκτρωμα του ασυλου των βουλευτων ας διαπλεκωνται με τους συνδικαλιστοπατερες ας εχουμε αιωνιους βουλευτες ας μην αξιολογουμαστε κανενας και πουθενα και η δικαιοσυνη να κοιμαται για τα πολιτικα εγκληματα.O καθενας οτι καταλαβαινει
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαχαχα ,μπράβο ρε ...παιδιά άγνωστα, πόσο πάει το σχόλιο ,με το κομμάτι σας τα σκάνε Ωραίοι συναινούντες χαχαχα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι ο σχολιάσας 6.38, αυτά που λες αφορούν ένα άλλο κομμάτι και στο οποίο δεν διαφωνώ κατά βάση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ισοπέδωση είναι ο μεγαλύτερος λαϊκισμός, δεν υποστηρίζω ότι τα ξέρω όλα, αντίθετα είμαι ένας από τους πολλούς που βιώσαμε την εκτρωματική κατάσταση στα πανεπιστήμια και δεν χωράνε κορώνες πολιτικής ανάλυσης εδωπέρα.
Πρέπει να αποκτήσουμε ευθύνη σαν κοινωνία, τέρμα τα ψέματα.
Όσο για το "τρικ" αλλαγής φράσεων,είναι κάτι ξεπερασμένο και άνευ περιεχομένου εν προκειμένω καλέ μου φίλε.
το προβλημα ειναι η κακη πολιτικοι αυτοι ειναι η αιτια oυτε εγω τα ξερω ολα αλλα ξερω οτι πληρωνω τα φαγοποτια τους και την διαπλοκη τους.Απλα επικεντρονομε στην αιτια και οχι στο συμπτομα.Γιατι συμπτομα ειναι η ασυλια η πανεπιστημιακι αιτια εναι ασυλια η πολιτικη και η στραβη δικαιοσυνη οπου παντα τους καλυπτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρουν πως να αντιδράσουν οι ΝΔατες και πιστεύουν ακόμη τους πολιτικούς απατεώνες, τους
ΑπάντησηΔιαγραφήσυνεργάτες και συναινούντες...στην προδοσία.
Δεν καταλαβαίνετε τίποτα.
Μαζί τα φάγανε...μαζί τα κουκουλώνουνε..μαζί τα ψηφίζουνε...όπως και το υπερηφανεύονται ότι ψήφισαν το 60% της προδοσίας...Εσχάτης προδοσίας..
Έως τώρα είχαμε τα πράσινα κομματόσκυλα να υπερασπίζονται τους προδότες...τώρα ξεσπάθωσαν και τα μπλε...
Μόνο γκοβέρνο μιλιτάρε σώζει την κατάσταση...
@9.28
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή θεωρώ σωστό το νόμο για τα παν/μια είμαι κομματόσκυλο, ή μπλε ή πράσινο ή μωβ;
Ωραία αντίληψη!
Κάργα ισοπεδωτική
Φίλε των 9¨55. Απλά δεν μπορείς να αντιληφθείς
ΑπάντησηΔιαγραφήότι η οχιά δεν χαϊδεύει...Είναι δυνατόν να εμπιστεύεσαι ακόμη ότι κάτι καλό μπορεί να βγει από τους Εφιάλτες της Ελλάδας;
Τι ισοπεδωτικό μου λες και κουραφέξαλα...εδώ υποθηκεύουν την Πατρίδα σου και εσύ ακόμη συναινείς...
Ξυπνάτε ρε αδέρφια, ξυπνάτε...
@9.59
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε κάθε σεβασμό και χωρίς καμιά διάθεση συμβουλάτορα ή κάτι τέτοιο, και εγώ (επειδή την έχω πατήσει στο λέω) σου προτείνω να μην βιαστείς να κρίνεις κανέναν, γιατί πολλές φορές ορισμένοι εκμεταλλεύονται τη δυστυχία του κόσμου για να πουλήσουν τη πραμάτεια τους, καπηλευόμενοι αγνά συναισθήματα όπως η πίστη, η πατρίδα, η άδολη αγάπη για το συλλογικό καλό.
έχω δει πολιτικάντηδες που είχαν χεσμένο το κόσμο και έκαναν συστηματική κατάχρηση εξουσίας να βγαίνουν προεκλογικά και να επικαλούνται τα ιερά και τα όσια, να βρίζουν το μνημόνιο και να υψώνουν την παντιερα του αντιμνημονιακού και πάει λέγοντας...
Προσέχτε αδέρφια, προσέχτε πολύ!
Λίγοι είναι αυτοί που μας καταλαβαίνουν.
Όσο για την οχιά, ειλικρινά δεν ξέρω τελικά ποιος είναι οχιά και ποιος όχι, δεν ξέρω αν είν αι καλή ή κακή η Διαμαντοπούλου, καλός ή κακός ο Χάρυ Κλυν, αυτό που ξέρω είναι η πράξη.
Η καθημερινή στάση ζωής γενικότερα.
Ναι, οι πασόκοι τα έκαναν μαντάρα στην οικονομική πολιτική, ήπιαν το αίμα του κόσμου διαδεχόμενοι τη χειρότερη κυβέρνηση της μεταπολίτευσης -2004/2009- η οποία διαδέχθηκε τη πιο διεφθαρμένη κυβέρνηση Σημίτη κλπ... κλπ...
Το θέμα είναι να βλέπουμε νηφάλια και όχι με εμμονές.
Θες να μου πεις ότι είναι τέρας η Διαμαντοπούλου;
Να το δεχτώ, και κάπου με ενόχλησε η λογική της κατάργησης σχολικών μονάδων στη περιφέρεια κυρίως.
Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν σωστή κακά τα ψέματα!
Πολλά παραμάγαζα έχασαν τον ύπνο τους, πίστεψέ το φίλε.
Να ξέρεις η καλύτερη αντίσταση είναι αυτή που έχει ειλικρίνεια και όπου βλέπει το σωστό το επιβραβεύει, τότε τους πονάει πιο πολύ γιατί ξέρουν καλά πως απέναντί τους δεν έχουν ανθρώπους με εμμονές, αλλά μαχητικές ψυχές με καλή προαίρρεση που δεν επηρεάζονται από τη γενικότερη μαυρίλα που επικρατεί κα ορθώνουν ανάστημα εκεί που πρέπει.
Όταν διαμαρτύρεσαι συνέχεια και για όλα, κάπου καταντάς ψεύτικος και φτάνεις σε σημείο να υπερασπίζεσαι σάπιες καταστάσεις, όπως συνέβαινε στα πανεπιστήμια, και χάνεις το δίκιο -που όντως έχεις- σου.
Αυτά από μένα, με κάθε φιλική διάθεση
δεν καταλαβες τι σου λεμε φιλε Αν σου βιασω την γυναικα δεν θα μου εμπιστευτης το παιδι σου.Πως θα εμπιστευτοθμε αυτους που μας βιασαν.Απο εγκληματειες ειλικρινεια πολλυ ρομαντικος και η υπουργος καληηηη! αθωα παιδουλα αγωνιστρια για το σκανδαλο του χρηματιστηριου της μιζες για τα μαγειραιματα στην οικονομια την αξιοκρατια πρωτη αυτη να απκαλυψη τους υπαιτιους. Αυτοι τα καναν ολα καλα εμεις ειμαστε καχυποπτοι διχος λογο παρε σανιδα και βαραμας
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί δεν θες να καταλάβεις τι σχολιάζω;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια όλα αυτά που ανέφερες ευθύνεται η Διαμαντοπούλου, ναι, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει δίκιο.
Δεν έχω καμιά δουλειά να πάρω καμιά σανίδα, δεν σου πουλάω ηθικισμό αδερφέ, την άποψή μου λέω χωρίς να σημαίνει ότι είναι τέλεια
ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Η ΔΙΑΜΑΝΤΟ ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ Α ΧΑΧΑΧΑΧΑ! ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ? ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ 6.38 Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΑΣΙΛΗ ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΣΕΤΑ ΣΑΝ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ,ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε γα...σου ρε αλήτη που θα μου πεις ο καιρός γαρ εγγύς, και κομματόσκυλο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλιάνθρωπε.
μάθε να σέβεσαι ρε κηφήνα την άλλη άποψη, αποκτήστε παιδεία και ήθος στη ζωή σας, που σας έχει φάει η μ..κία.
Άντε να μη σε χέσω νυχτιάτικα!
το μονο που θελω να πω ειναι οτι το "ακαδημαϊκο ασυλο" ειναι το ασυλο που δινει ελευθερια του λογου στον καθηγητη! Τωρα πως αυτο μετατραπηκε σε ασυλο κουκουλοφορων και προβοκατορων ειναι αλλο θεμα! Οσο για την τραγικη κατασταση στα πανεπηστημια και τους αιωνιουσ φοιητητες, η μονη αλλαγη που χρειαζονται ειναι να φυγουν απο εκει μεσα ολες οι κομματικες παραταξεις! ειμαστε η μονη χωρα που εχει κομματικες νεολαιες σε πνευματικους χωρους! και η ιταλια αιωνιους φοιτητες εχει αλλα η κατασταση στα πανεπηστημια της δεν ειναι οπως στα δικα μας! μπορω να γραφω για αιωνες πανω σε αυτο το θεμα αλλα θα σταματησω εδω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλικα
ΣΕΒΑΣΤΗΚΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ''ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ'' Κ ΕΙΔΑ ΝΑ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ. ΕΙΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΥΛΟ Κ ΝΑ ΤΟ ΒΙΑΖΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΑ, ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΚΛΠ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ''ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ'' Κ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ. ΟΠΩΣ ΖΗΤΗΣΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ ΒΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΟΡΟΓΡΑΦΕΙΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΣΤΗΝΟΥΝ ΟΙ ΑΘΕΑΤΟΙ ΜΕΣΟ ΤΩΝ ΦΕΡΕΦΩΝΩΝ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ. ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΓΚΡΟΣΟ ΚΥΡΙΕ ''ΥΠΕΡΟΧΕ'' ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΒΛΕΠΕΙ Η ΜΥΤΗ ΠΟΛΛΩΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ. ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΟΧΙ, ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ Κ ΟΙ 300 ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ ΩΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ Κ 'ΣΥ ΔΕ ΘΑ ΒΟΛΕΥΤΕΙΣ Κ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΟΝΤΩΣ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ''ΑΡΜΑΤΩΛΟΣ''
ΑπάντησηΔιαγραφήτα πανεπιστήμια θέλουν συμμάζεμα αλλά να ξέρετε ότι δεν έχουν αυτό κατά νου,το μόνο που θα καταφέρουν είναι να τα κάνουν επιχειρήσεις και τους φοιτητές πελάτες που θα γίνουν τα νέα ρομποτάκια στις αγορές.Ακους λέει ο πρύτανης θα επιλέγεται μετά από διεθνή διαγωνισμό,για γέλια είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι άλλωστε εσείς που υποστηρίζετε το νομοσχέδιο, τόσο πολύ εμπιστεύεστε αυτήν την κυβέρνηση στο θέμα της παιδείας και γενικότερα;
Εδώ επαναφέρει η Διαμαντοπούλου το βιβλίο της στ δημοτικού και τους εμπιστεύεστε τα πανεπιστήμια;
Δεν είναι άξιοι και ικανοί να κυβερνήσουν,αφήνετε στους προδότες την παιδεία;
Οτιδήποτε κάνει αυτή η κυβέρνηση να είμαστε κόντρα,να ξεκουμπιστούν από εδώ
Πες τα ρε Χαρρυ
ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσες μεταρρυθμίσεις και αν γίνουν στα διοικητικά, που μάλιστα αυτές που έχουν προγραμματιστεί κάθε άλλο παρά είναι οι καλύτερες, το πρόβλημα ουσίας και προσανατολισμού των ΑΕΙ θα παραμένει. Ο νέος νόμος, δηλαδή, αγνοεί ότι το πρωτεύον δεν είναι η διοίκηση των πανεπιστημίων, αλλά η στρατηγική διασύνδεσης ανάμεσα στα πανεπιστήμια που χρειάζεται η Ελλάδα και στο παραγωγικό πρότυπο του 21ου αιώνα.
Το νομοσχέδιο της κυβέρνησης για τα ΑΕΙ, όπως και εκείνο για τον «Καλλικράτη», έχει αποσυνδεθεί από το τι Ελλάδα καλείται να υπηρετήσει. Γι’ αυτό δεν έχει όραμα. Δεν προσανατολίζει το Πανεπιστήμιο στην ανάπτυξη της κοινωνίας, αλλά στις επιθυμίες της αγοράς. Παραγωγική ανασυγκρότηση και ενίσχυση της αγοράς (συν ιδιωτικά πανεπιστήμια) δεν είναι το ίδιο. Επιπλέον, κάθε άλλο παρά αποτελεί πρόοδο η μείωση της δημοκρατίας εντός των πανεπιστημίων και η κατάργηση των επιστημονικών τμημάτων. Διότι αν λάβουμε σοβαρά υπόψη μας τα επιχειρήματα της κυβέρνησης ενάντια στη δημοκρατική συμμετοχική δομή των ΑΕΙ, τότε πρέπει να καταργήσουμε και τη δημοκρατία γενικά …
Συνολικά, το νομοσχέδιο καταγράφει γραφειοκρατικά προβλήματα με τρόπο διαχειριστικό. Αδυνατεί με αφορμή πραγματικά προβλήματα στα ΑΕΙ να δώσει νέα πνοή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Δείχνει να μην κατανοεί ότι τα υπαρκτά προβλήματα δεν δικαιολογούν τον οποιοδήποτε νόμο.Αντίθετα, τα ΑΕΙ χρειάζονται νόμους που δημοκρατικά να τέμνουν την ουσία των προβλημάτων και όχι τη γραφειοκρατική εκδοχή τους.
Δεν μας πείθετε για τις προθέσεις σας κυρία Διαμαντοπούλου
@11.19
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου ξέρεις βρε ανόητε;;;;;;;;;;;;;;
Ποιος Σαμαράς θαρρείς πως με νοιάζει;
Στημένα μυαλά, μικροπρεπή!
Την αθλιότητα του ασύλου, όπως και τη συνδιαλλαγή φοιτητών-καθηγητών την ένιωσα στο πετσί μου και μιλάω γι αυτό και μόνο.
Και πετάγεσαι εσύ με τις παρωπίδες σου να μου πεις ότι είμαι κομματόσκυλο και ότι ...ο καιρός γαρ εγγύς και συνεχίζεις την αθλιότητα με πρακτοριλίκια και άλλα τέτοια παραμυθάκια.
Η αμηχανία και η ανασφάλεια, όποιος έχει μια άλλη άποψη διαφορετική από τη κοσμοθεώρησή μας, να είναι ή πράκτορας, ή κομματόσκυλο ή άλιεν ως ένα σημείο προκαλεί γέλιο, αλλά το θέμα είναι ότι από ένα σημείο και μετά καταντά αρρώστεια, το καταλαβαίνεις;
Μετά άρχισες τα "υπέροχε άνθρωπε" και δεν θα βολευτείς και άλλα κουφά...
Δεν παρακαλάω να βολευτώ, αλλά αν παρακαλάω για κάτι είναι να φύγει η ημιμαθεια και το κόμπλεξ από τη ζωή μας μπας και γίνουμε άνθρωποι...
Στα επιμέρους ζητήματα του νέου νομοσχεδίου, τα σημαντικότερα μέτρα που προωθούνται μεταξύ άλλων είναι: Η διοικητική αναδιάρθρωση, οι ρυθμίσεις που αφορούν στην εκπαιδευτική κοινότητα (καθηγητές, φοιτητές), το περιεχόμενο και η διάρθρωση σπουδών, η οργάνωση της παν/μιακής ζωής .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη διοικητική αναδιάρθρωση, το σπάσιμο των πελατειακών σχέσεων φοιτητικών νεολαιών-πρυτανικού συμβουλίου θα επιτευχθεί με ένα 15μελές υπερόργανο –το Συμβούλιο του Ιδρύματος– το οποίο θα ασκεί τον πλήρη διοικητικό και λειτουργικό έλεγχο. Η σύνθεση του συμβουλίου: επτά καθηγητές, μέλη ΔΕΠ πλήρους απασχόλησης, ένας φοιτητής και επτά άτομα υψηλών προσόντων, αντικατοπτρίζει την υπαγωγή του ιδρύματος στους τεχνοκράτες της αγοράς, η επιλογή των οποίων θα γίνεται με βασικό κριτήριο τη δυνατότητα άντλησης πόρων. Η δε επιλογή του πρύτανη από διεθνή διαγωνισμό σηματοδοτεί την εμμονή των συντελεστών του νομοσχεδίου στους ικανούς Ευρωπαίους και Αγγλοαμερικάνους τεχνοκράτες, που υποτίθεται είναι οι μόνοι που μπορούν να διοικήσουν αποτελεσματικά τα ιδρύματά μας. Είναι αυτοί στους οποίους εναποθέτει το τρέχον πολιτικό σύστημα τις ελπίδες του για την αναγκαία «μετακένωση» της προόδου στην εκπαιδευτική μας κοινότητα, αφού μια τέτοια διεθνοποίηση δεν βλέπει ποτέ προς τα Βαλκάνια, τη Ρωσία, τον αραβικό κόσμο ή την Ασία –με εξαίρεση την Τουρκία και το Ισραήλ
Αναφορικά με τις ρυθμίσεις για την εκπαιδευτική κοινότητα, ενώ θα έλεγε κανείς ότι το μέτρο της αξιολόγησης των καθηγητών είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, ανακύπτουν πολλές αμφιβολίες σχετικά με τα κριτήρια αυτής της αξιολόγησης, αλλά και τον τρόπο συγκρότησης του Μητρώου Αξιολογητών, αφού και εκεί την πρώτη θέση φαίνεται να έχουν οι «φωταδιστές» της Εσπερίας. Για παράδειγμα, το κατάλληλο μείγμα κριτηρίων θα είναι δυνατό να οδηγήσει σε παύση καθηκόντων καθηγητές που δεν θα είναι αρεστοί ιδεολογικά στο συμβούλιο του ιδρύματος και στον πρύτανη, ή που το μάθημά τους δεν «πουλάει». Παρά το εύηχον των δηλώσεων «πιστοποίηση και αξιολόγηση παντού», η αξιολόγηση των ιδρυμάτων με όρους αγοράς και επιχειρηματικότητας κινδυνεύει να οδηγήσει στο κλείσιμο –αφού θα διακόπτεται η κρατική χρηματοδότηση– σχολές με αντικείμενο θεωρητικό (π.χ. ιστορικό, γλωσσολογία, κοινωνικές επιστήμες κ.λπ), οι οποίες θα μπορούν να επιβιώνουν μόνο εάν βρουν ιδιώτες χορηγούς –γεγονός απίθανο στη σημερινή συγκυρία. Η ολοκληρωτική υπαγωγή της ανώτατης εκπαίδευσης στους νόμους της αγοράς θα οδηγήσει νομοτελειακά σε παρακμή βασικούς τομείς που δεν θα «πουλάνε», όπως η Ιστορία, η Γλώσσα και ο Πολιτισμός, που όμως αποτελούν τα μόνα εφόδια για την υπέρβαση της σημερινής κρίσης στη χώρα μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιπροσθέτως, η διευθέτηση του ζητήματος των αιωνίων φοιτητών με τη δυνατότητα παράτασης του κύκλου σπουδών μόνο κατά δύο χρόνια μετά τη συμπλήρωση του κύκλου σπουδών, δεν προβλέπει κάποιες μεταβατικές ρυθμίσεις, αφού με απόφαση του ιδρύματος μπορούν να «διαγράφονται αυτοδικαίως». (Η ίδια ρύθμιση προβλέπεται και για όσους δεν ανανεώνουν την εγγραφή τους σε δύο συνεχόμενα εξάμηνα.) Οι ρυθμίσεις αυτές, παρότι θα βρουν πολλούς υποστηρικτές, που αντιδρούν στην αργοσχολία των σημερινών φοιτητών, έγιναν με μοναδικό κριτήριο τη μείωση της κρατικής χρηματοδότησης που δύναται να ζητήσει ένα ίδρυμα με βάση τους εγγεγραμμένους φοιτητές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι προφανές πως η κυβέρνηση των Μνημονίων ουδόλως ενδιαφέρεται για τις κοινωνικές παρενέργειες που θα δημιουργηθούν από την απώλεια της φοιτητικής ιδιότητας σε χιλιάδες νέους ανθρώπους σε συνθήκες ύφεσης και κατακόρυφης αύξησης της ανεργίας. Ακόμα και η εισαγωγή του θεσμού της μερικής φοίτησης με κοινωνικά κριτήρια για κάποιους προϋποθέτει την απόδειξη ότι εργάζεται για πάνω από 20 ώρες την εβδομάδα, κάτι μάλλον αδύνατο για την πλειονότητα των εργαζόμενων φοιτητών στην άτυπη οικονομία και εν τέλει απευκταίο από τους ίδιους, λόγω της υπαγωγής τους σε φορολογικά βάρη.
Η οργάνωση των σπουδών σε τρεις κύκλους, προπτυχιακό τριών χρόνων, διετές μεταπτυχιακό και διδακτορικό, αποτελούν εισαγωγή του αγγλοσαξονικού προτύπου σπουδών, όπως αυτό αποτυπώθηκε στη Διακήρυξη της Μπολόνιας. Το πτυχίο παύει ν’ αποτελεί την αυτοτελή πιστοποίηση του φοιτητή και το εισιτήριό του για την αγορά εργασίας –κάτι που βέβαια έχει απαξιωθεί εδώ και πολλά χρόνια. Αντ’ αυτού εισάγονται ακαδημαϊκές μονάδες 60 ανά έτος σπουδών, ο δε φοιτητής μετατρέπεται σε εκπαιδευόμενο και υποβάλλεται σε μια συνεχή προσπάθεια συλλογής μονάδων στο γενικότερο πλαίσιο της «διά βίου μάθησης» και της αντιστοίχισής τους στο υπό διαμόρφωση εθνικό πλαίσιο προσόντων –αντίστοιχο του ευρωπαϊκού. Είναι προφανής η συσχέτιση των δυνατοτήτων συνέχειας για απόκτηση μονάδων με την οικονομική επιφάνεια του νέου, αφού γενικεύονται τα δίδακτρα για τον μεταπτυχιακό και ενδεχομένως και για τον διδακτορικό τίτλο, γεγονός που καθιστά αυτούς τους κύκλους μη προσβάσιμους για τη μεγάλη μάζα των φοιτητών, στη συγκυρία που διαμορφώνεται. Είναι επίσης εύλογο ότι ο προπτυχιακός κύκλος σπουδών δεν θα έχει σχεδόν κανένα αντίκρισμα στην αγορά εργασίας, αφού ειδικά στο πρώτο έτος οι φοιτητές θα εισάγονται σε σχολές και θα λαμβάνουν γενικές γνώσεις από τα «μενού» των «πιστοποιημένων» μαθημάτων που θα τους προσφέρονται!!
Αναφορικά με την οργάνωση της ζωής στα ιδρύματα, ενδεικτική του καπιταλιστικού φαντασιακού που διακατέχει την πολιτική ηγεσία του υπ. Παιδείας είναι η δημιουργία ανώνυμης εταιρείας –με Προεδρικό Διάταγμα–, για την αξιοποίηση της κινητής και ακίνητης περιουσίας, αλλά και για την οργάνωση των υπηρεσιών φοιτητικής μέριμνας (φοιτητικές εστίες, εστιατόρια, λέσχες κ.λπ). Το ενδεχόμενο συγκρότησης κοινωνικών επιχειρήσεων, ή συνεταιρισμών από ανέργους της περιοχής λειτουργίας του ιδρύματος, συμβάλλοντας έτσι θετικά στο κοινωνικό πρόβλημα, αλλά και στην τόνωση της τοπικής οικονομίας, είναι προφανώς μακρινό σενάριο για τους «σοσιαλιστές» της κυβέρνησης. Τέλος, η προάσπιση του ασύλου ασκείται αποκλειστικά από τον διορισμένο πρύτανη-τεχνοκράτη, ο οποίος μπορεί να ερμηνεύσει κατά το δοκούν την παραβίασή του, αφού ο νόμος αναφέρεται γενικά μόνο στην κατοχύρωση των «ακαδημαϊκών ελευθεριών».
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστή στις επιταγές του μνημονίου και της τρόικας, η κυβέρνηση συνεχίζει την αποδόμηση του υποτυπώδους κοινωνικού κράτους της μεταπολίτευσης, μετατρέποντας ολοκληρωτικά τη γνώση σε εμπόρευμα. Η δική μας εκδοχή του παν/μίου θα έθετε ως προϋπόθεση, για την υπέρβαση της σημερινής σαθρότητας, τον κομβικό του ρόλο σ’ ένα στρατηγικό σχέδιο με άξονες: την εθνική ανεξαρτησία, την οικολογική ανασυγκρότηση, την κοινωνική δικαιοσύνη και την εμπέδωση της δημοκρατίας. Αυτά μπορούν να πραγματωθούν μόνο αν διασφαλιστεί ο δημόσιος χαρακτήρας του παν/μίου και διευρυνθεί η συμμετοχή και η λογοδοσία των ιδρυμάτων για τον κοινωνικό, οικονομικό και ερευνητικό τους ρόλο στον ίδιο τον λαό. Αλλά αυτό το όραμα θα πραγματωθεί κυρίως με νέα υλικά –διδασκόντων και φοιτητών– με βασική προϋπόθεση ν’ αντέξουμε ως εθνική και συλλογική οντότητα στους καιρούς που έρχονται.
ΑΝΘΡΩΠΟ ΟΠΩΣ ΜΕ ΘΕΛΕΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ 01.36? ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΗ? ΗΜΟΥΝ Κ ΕΓΩ ΦΟΙΤΗΤΗΣ Κ ΕΒΛΕΠΑ ΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΣΥΛΟ Η ΜΕ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. ΑΝ ΘΕΣ ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΤΩΡΙΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. ΠΟΙΟΣ ΒΓΑΖΕΙ ΝΟΜΟΥΣ ΤΩΡΑ , ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΕΤΣΙ ΜΕΣΟ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΚΕΝΤΡΟΩΝ ΔΕΞΙΩΝ Κ ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ.Π.Χ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΣΟ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΝΑ ΜΙΣΕΙΣ ΤΟ ΑΣΥΛΟ, ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ? ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ, ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ Κ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝΟΥΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΕ ΤΩΡΑ. ΜΕΤΡΑ ΕΠΙ ΜΕΤΡΩΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΣΤΕΡΟΥΝ ΟΛΟ Κ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΟΥ. Κ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΣΤΗΜΕΝΑ. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΞΥΠΝΑ Κ ΟΙ ΡΟΘΤΣΙΛΔ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Κ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΕΙΣ ΜΑΘΕΙ ΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗ ΒΡΩ Κ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ. ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ''ΑΡΜΑΤΩΛΟΣ''
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλος πάντων, ο τόνος μου ήταν επιθετικός γιατί άρχισες τα "όσο για σένα", "κομματόσκυλο", "ο καιρός γαρ εγγύς" κλπ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τους υπηρέτες του μαμωνά τους ρότσιλντ κι αυτά τα αντιλαμβάνομαι, απλά θα πρέπει να καταλάβεις πως στραβή-κουτσή η Διαμαντοπούλου έκανε κάτι σωστό μέσα στα χίλια μύρια που μας έχουν ετοιμάσει οι πολιτικάντηδες.
Έζησες και εσύ από κοντά, τη σαπίλα, οπότε κούλαρε και εσύ γιατί δεν είναι κακοπροαίρετη η στάση μου, απλά αγριεύομαι με τα απειλητικά και τους χαρακτηρισμούς, στο λαιμό μου κάθονται.
Αν είναι στραβή η άποψή μου, σχολίασέ την με τα επιχειρήματάσου και όχι με γιαταγάνια, κουμπούρια και μεγαλοστομίες