Γράφει ο Γιάννης Πρεβενιός
Εδώ και ένα χρόνο πολλά παιδιά γνωστών και φίλων διέκοψαν ακόμα και τις αναβολές που είχαν λόγων σπουδών και παρουσιάζονται να...
υπηρετήσουν την στρατιωτική τους θητεία εξ αιτίας αυτών που ακούγονται και γράφονται για την ενδεχόμενη αύξησης της θητείας από τους εννέα που είναι τώρα στους δώδεκα και αργότερα στους δεκαοχτώ μήνες. Κάνοντας αναδρομή στην δικής μου θητεία (πριν από πολλά χρόνια) και ρωτώντας τον γιο μου ο οποίος τελείωσε πριν λίγους μήνες διαπίστωσα ότι η φιλοσοφία και οι κατευθύνσεις τις υποτιθέμενης βασικής εκπαίδευσης έχουν παραμείνει οι ίδιες. Εξαιρώντας κάποιες συγκεκριμένες ειδικότητες όπως οι Λοκατζήδες, Αλεξιπτωτιστές και μερικές άλλες οι υπόλοιποι στρατεύσιμοι πάνε απλά ως βοηθητικό προσωπικό (αγγαρείας και αποψίλωσης) χωρίς καμία εκπαίδευση που θα έχει να κάνει με ουσιαστική προσφορά και συμμετοχή σε περίπτωση ώμη γένοιτο δύσκολης κατάστασης της πατρίδας μας.
Κύριοι, Υπουργοί άμυνας, Στρατηγοί, Υποστράτηγοι και λοιποί Επιτελάρχες που σχεδιάζεται και υλοποιείτε την οργάνωση της άμυνας της χώρας μας, θεωρώ ότι έχετε μείνει στις τακτικές του πολέμου του 1821’, του Α’ παγκοσμίου πολέμου και στο περίφημο “Αέρα Αέρα” στα βουνά της Πίνδου το 40’ όπου η μάχη γινόταν σώμα με σώμα.
Όλοι ξέρουμε πλέον ότι οι σύγχρονοι πόλεμοι γίνονται με τεχνολογικά μέσα από μακριά που δεν επιτρέπουν καν την οπτική επαφή των εμπλεκομένων. Τα κλασικά κανόνια και οι οβίδες έχουν αντικατασταθεί με συστήματα μεγάλου βεληνεκούς αλλά και μεγάλη δύναμη πυρός που με ακρίβεια βολής του στόχου σε ελάχιστα μέτρα (για να μη πω πόντων και φανώ υπερβολικός) δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αντίδρασης στον αντίπαλο. Φυσικά όλοι μας έχουμε ακούσει και γνωρίζουμε και για τα υπόλοιπα θαυμαστά όπλα της ανθρώπινης αγριότητας και θηριωδίας που έχουν να κάνουν με το χημικό, βιολογικό αλλά και πυρηνικό οπλοστάσιο που διαθέτουν όλο και περισσότερες χώρες!!!
Με όλα αυτά λοιπόν τα σημερινά δεδομένα πιστεύω ότι το βάρος της εκπαίδευση των απλών στρατιωτών θα έπρεπε να έχει να κάνει με μία ολιγομήνη εκπαίδευση πάνω σε θέματα προστασίας και βοήθειας πρώτα σε ατομικό επίπεδο των ίδιων αλλά και ουσιαστικής βοήθειας σε ανήμπορους όπως γυναίκες, παιδιά και γέροντες σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης όχι απαραίτητα μόνο πολέμου αλλά και σε φυσικές καταστροφές όπως σεισμούς, πλημύρες και φωτιές!
Αυτό πιστεύω θα ήταν το χρήσιμο όχι μόνο για τους στρατεύσιμους αλλά και για την κοινωνία ολόκληρη η οποία βλέπουμε ότι σε δύσκολες καταστάσεις δεν μπορεί να βοηθηθεί από μόνη της αλλά περιμένει την κρατική μηχανή η οποία τις περισσότερες φορές την αφήνει στο έλεος του Θεού. (Πρόσφατα παραδείγματα των τελευταίων χρόνων οι νεκροί και οι τραυματίες των σεισμών και των πυρκαγιών.)
wraio arthro.symfwnw me tis apopseis san prwhn fantaros.
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλε μου συμφωνω οτι η εκπση ειναι παρωχημενη αλλα αυτο οφειλεται αλλου. Η Μειωμενη θητεια σε συνδυασμο με το οτι η κοινωνια προωθει καθετι αντεθνικο κ μη στρατιωτικο, εχει σαν αποτελεσμα οι μοναδες να επανδρωνονται απο ελαχιστους ,εκ των οποιων η πλειοψηφια ειναι Ι3 Ι4 Ι5 αοπλοι(πλασματικα,γιατι πραγματικα χαιρουν ακρας υγειας).αρα μειωμενη θητεια+ελαχιστος κοσμος στις μοναδες+ολοι Ιαδες= μονο αγγαρειες κ σχεδον μηδεν εκπση(με ποιους θα γινει εκπση οταν το 80% !!!! ειναι αοπλοι?
ΑπάντησηΔιαγραφήοσο για το αν η μαχη δεν γινεται πια σωμα με σωμα εδω εχεις τεραστιο λαθος αλλα ειναι λογικο αφου υπηρετησες πριν πολλα χρονια.ναι με ν η τεχνολογια ειναι παντου αλλα σε ολες τις εμπολεμες ζωνες η μαχη γινεται ακριβως ετσι:σωμα με σωμα απο πορτα σε πορτα σε κατοικημενους τοπους.αν θες λεπτομερειες ψαξτο.θα σου ελεγα κ αλλα αλλα μεσα απο τα σαιτ δεν υπαρχει λογος ... ΥΓ: τι δουλεια εχουν οι οπλιτες να ασχοληθουν με πυροσβεση κ κοινωνικη εργασια???? αυτα ας τα κανουν αλλοι,οχι ο στρατος.οι οπλιτες πρεπει να λιωνουν στην εκπση να γινονται μαχητες οχι κοινωνικοι λειτουργοι πρωτιστος.Εδω ο πλανητης βραζει κ εσεις ακομα θελετε στρατιωτες χλεχλεδες....
Και μιά και συζητάμε επιστιμονικές φαντασίες, να ζητήσω και το δικό μου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν, θα ήθελα μιά βιλίτσα με πισίνα στην Μύκονο, μπορώ να το έχω;
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ
σε περιπτωση πυρηνικου πολεμου πρεπει να εισαι καλα εκπαιδευμενος στο να προλαβης να κρυφτεις και να ξερεις ολες της προσευχες απ εξω οχι μονο μια ολες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα να αναφέρω ένα περιστατικό το οποίο εξηγεί σε μεγάλο βαθμό τι φταίει για την κατάσταση του αγαπημένου μου ΕΣ(τον υπηρετώ 15 χρόνια από τα 18 για ιδεολογικούς και όχι βιοποριστικούς λόγους) που έχει τώρα καταντήσει παιδική κατασκήνωση.Υπολοχαγός τιμωρεί,οπλίτη(ΑΧΙΦ με χαμηλή νοημοσύνη είναιη αλήθεια) με 24ωρη κράτηση.Εντός της ημέρας τον καλεί ο Διοικητής και του λέει:Δέχτηκα τηλέφωνο από πολυ ψηλά ιστάμενο "αδαμάντινο"(Στρατηγό που κάνει την πολιτική του για μια θεσούλα σε κανα δημοτικό συμβούλιο μετα την αποστρατεία του)και με ρώτησε ποιός είναι αυτός ο υπολοχαγάκος που τιμώρησε τον οπλίτη με 24 ημέρες κράτηση!!!Να τον εγκαλέσετε κ. Διοικητά!!!Κόκαλο ο Υπλγος!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑληθινό γεγονός που δείχνει ότι φταίμε και εμείς(οι στρατιωτικοί)φταίνε όμως και οι γονείς που ανησηχούν υπερβολικά για τα παιδιά τους.Τα οποία οι πιο πολύ από εμάς (πλην λίγων εξαιρέσεων)τα βλέπουμε ώς συνεργάτες ασχέτως αν αυτά τα έχουν μάθει(κυρίως οι αριστεροάπλυτοι με την πλύση εγκεφάλου στα σχολεία-ΑΕΙ) να μας βλέπουν ως εχθρούς
Ισχυρό κράτος και ισχυρός στρατός σημαίνει 100% επαγγελματικός-εθελοντικός στρατός, από επαγγελματίες-εθελοντές-ιδεολόγους-εξειδικευμένους, όπως όλα τα σώματα ασφαλείας, χρησιμοποίηση και επιλεγμένων αλλοδαπών, και επένδυση σε εγχώρια -κρατική- αμυντική βιομηχανία(καλές οι εισαγωγές, αλλά άλλοι έχουν τα "κλειδιά" στα εισαγόμενα).
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ θητεία πρέπει να καταργηθεί, όπως και τα εκατοντάδες στρατόπεδα που έχουν ξεμείνει από τον εμφύλιο πόλεμο και που χρησιμεύουν μόνο για να έχουν δουλειά τα σουβλατζίδικα.
Η θητεία είναι ένας ξεπερασμένος θεσμός του περασμένου αιώνα(της εποχής των εθνογεννέσεων) και ξεπερασμένων καθεστώτων(κομμουνισμός, φασισμός, ναζισμός).
Όλες οι χώρες του πλανήτη είτε δεν έχουν θητεία είτε την καταργούν. Η Τουρκία του Νταβούτογλου, η Ρωσία του Πούτιν και η Ουκρανία του Γιανούκοβιτς, μετατρέπουν το στρατό σε επαγγελματικό, ενώ ήδη σε ΟΛΑ τα Βαλκάνια(πλην Ελλάδας) δεν υπάρχει θητεία!
Η Ελλάδα είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ χώρα του πλανήτη, που όχι μόνο διατηρεί την θητεία αλλά και συζητά να την αυξήσει!!!
ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ.. ο East 11:12μμ
ΑπάντησηΔιαγραφή---------------------------
(5:41μμ):
1. "του αγαπημένου μου ΕΣ(τον υπηρετώ 15 χρόνια από τα 18 για ιδεολογικούς και όχι βιοποριστικούς λόγους)" δλδ. σε πληρώνουμε 15χρόνια να αγαπάς τον ΕΣ και χωρίς να'χεις ανάγκη απο δουλειά;;; Για έλα λίγο απο τον ιδιωτικό τομέα να δείς πως είναι !
2. "που δείχνει ότι φταίμε και εμείς(οι στρατιωτικοί)φταίνε όμως και οι γονείς που ανησηχούν υπερβολικά για τα παιδιά τους."
μην οριοθετείς τον εαυτό σου σε κάποια στρατιωτική ελίτ που ασκεί ίσως επιρροή
αλλά και φέρει ευθύνες κλπ.
γιατί προφανέστατα δεν ανήκεις μέσα σ'αυτήν
ούτε μπορείς ν'αλλάξεις τίποτα μέσα εκεί
αν δεν θελήσουν κάποιοι άλλοι!
φιλε east 11:12 ξεχασες την κυπρο που υπηρετουμε 25 μηνες εγω υπηρετησα 28.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος 3:37 από 5:41
ΑπάντησηΔιαγραφή1.Δηλαδή οι επαγγελματίες-εθελοντές-ιδεολόγοι που αναφέρει ο σύντροφος east δεν πρέπει να πληρώνονται?Εσύ και ο σύντροφος east δεν πληρώνεστε στην ΜΚΟ που δουλέυετε??
2.Το ότι δεν ανήκω στην στρατιωτική ελίτ μου αφαιρεί το δικαίωμα κατάθεσης άποψης ή πρέπει να με αποτρέπει από την επιθυμία να βοηθήσω να αλλάξει κάτι?Ο Παπαδόπουλος άνηκε στην ελίτ για θυμησέ μου?(Πάντως γίνεται καλή δουλεία εκεί στα ΑΕΙ της αριστεράς...άκου ¨μην οριοθετείς τον εαυτό σου σε κάποια στρατιωτική ελίτ που ασκεί ίσως επιρροή¨αδιόριστος κνιτης φιλόλογος είσαι?)
3.Σύντροφε east αφού έχεις τετοια μακροσκελή λίστα ,στην φαρέτρα με τα παραδείγματα,γιατί δεν μας αναφέρεις και τι γίνεται στο Ισραήλ?
Το Ισραήλ(που δεν έχει υποχρεωτική θητεία για όλους) και η Ελβετία, είναι κράτη-κατασκευάσματα του ΟΗΕ και των τραπεζιτών, και ανήκουν στους τραπεζίτες και τον ΟΗΕ, και αυτοί εγγυώνται για αυτούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαμία σχέση δεν έχει η Ελλάδα με τις συνθήκες αυτών των συγκεκριμένων κρατών.
Οι ειρωνίες ασχολίαστες.
Από 5:41
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύντροφε east, αντιγραφή από το wikipedia:Όλοι οι πολίτες, πλην των αράβων, στρατεύονται υποχρεωτικά. Η αρχική στρατιωτική θητεία διαρκεί τρία χρόνια για τους άνδρες και δύο γα τις γυναίκες. Όμως πολλοί συνεχίζουν να καλούνται συχνά ως έφεδροι για αρκετές εβδομάδες ετησίως και επί σειρά ετών.Για το Ισραήλ λέει που κρατάει 100.000.000 Άραβες στην τσίτα..
'Όσο για το άλλο κατασκεύασμα των Τραπεζών(σου έχουν δημιουργήσει τρομερά αντανακλαστικά οι ινστρούχτορες σου) ,την Ελβετία ντε,Η Ελβετία έχει τη μεγαλύτερη πολιτοφυλακή στον κόσμο (220.000 άτομα, μαζί με τους εφέδρους). Σύμφωνα με το Σύνταγμα, η στρατιωτική θητεία στην Ελβετία είναι υποχρεωτική. Περιλαμβάνει 18 ή 21 εβδομάδες βασικής εκπαίδευσης καθώς και ετήσια επανεκπαίδευση τριών εβδομάδων, μέχρι να καλυφθεί η περίοδος της θητείας (260 μέρες για τους απλούς στρατιώτες). Η θητεία των γυναικών είναι προαιρετική αλλά ισότιμη. Οι αντιρρησίες συνείδησης μπορούν να επιλέξουν την προσφορά κοινωνικής υπηρεσίας για 390 ημέρες.
Φαντάσου να κινδύνευαν και από κάποιον κιόλας...
Για να μην πλατειάζω κιόλας οι λύσεις είναι
1. επένδυση σε εγχώρια -κρατική- αμυντική βιομηχανία(καλές οι εισαγωγές, αλλά άλλοι έχουν τα "κλειδιά" στα εισαγόμενα).Συμφωνώ με τον σύντροφο εδώ..
2. να καταργηθούν,τα εκατοντάδες στρατόπεδα που έχουν ξεμείνει από τον συμμοριτοπόλεμο και που χρησιμεύουν μόνο για να έχουν δουλειά τα σουβλατζίδικα.Συμφωνώ με το σύντροφο ως προς τα σουβλατζίδικα και όχι για τη φύση της αδελφοκτόνος σύγκρουσης...
3. Υποχρεωτική 18μηνη στράτευση μετά τις πανελλήνιες και εθνική διαπαιδαγώγηση πριν προλάβει η αριστερά να τους "διαφωτίσει"(σαν τον σύντροφο east ένα πράγμα).
4.Εκπαίδευση ειδικών δυνάμεων.
5.Συνεχή και σοβαρή μετεκπαίδευση εφεδρείας.
6.Φραγή εισερχομένων κλήσεων στα Στρατόπεδα για τηλέφωνα βυσμάτων.
Όσο για τους "επιλεγμένους ξένους" σύντροφε east βάλτους να φυλάνε τους γέρους γονείς σου,την γυναίκα σου και τα παιδιά σου.Για την "πίσω πόρτα" δεν νομίζω ότι χρειάζεται φύλαξη...τα έχεις δώσει τα κλειδιά προ πολλού!!
Για να σε προλάβω... ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΠΑΡΑ ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΗΣ.
1.Καλύτερα Έλληνας-Ρωμιός οικουμενιστής και κοσμοπολίτης παρά προβοκάτορας που το παίζει "εθνοφυλετιστής".
ΑπάντησηΔιαγραφή2.Μα ποιος σου είπε ότι η Ελβετία έχει θητεία για να έχει "αμυντική ισχύ";
3.Το πολυεθνικό-πολυφυλετικό κράτος των Εβραίων, δεν έχει θητεία ούτε για τους Άραβες ούτε για τους Ορθόδοξους Εβραίους. Όμως υποχρεωτική θητεία έχουν και τα γειτονικά κράτη....και ο Καντάφι και ο Μιλόισεβιτς είχε υποχρεωτική θητεία...
4.Ο Πούτιν που προσλαμμβάνει ΜΑΖΙΚΑ αλλοδαπούς στο στρατό μάλλον είναι "χαζός" ε;
Από 5:41
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύντροφε east
1.Αυτή η μανία σύντροφε τον αντίλογο να τον βαφτίζεις προβοκάτσια...Το κοσμοπολίτης σημαίνει ταξιδάκια στο Ανατολικό(east)Μπλοκ για σοβιετοτουρισμό?(Ή το east αναφέρεται μήπως στο Βυζάντιο που ανέθεσε την προστασία του σε"επιλεγμένους ξένους" και είδαμε την κατάληξη?) Ένας από τους κυριότερους λόγους της κατάρρευσης της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας ή του Ελληνικού Βυζαντίου (όπως το ονόμασε πρώτος ο Ιερόνυμος Βόλφ, δυτικός φιλόσοφος και ιερομόναχος που μισούσε την Κωνσταντινούπολη!), ήταν η κατάργηση της στρατιωτικής θητείας και η αντικατάσταση των Ελλήνων στρατιωτών από μισθοφόρους.
Έτσι εξέλιπε η φιλοπατρία και η προσφορά του υπέρτατου αγαθού του πολίτη προς την Πατρίδα!
(Αυτό δεν είναι δικό μου αλλά κολλάει!!!)
2.Και τότε τι θέλουν τη θητεία οι απόγονοι του Γουλιέλμου Τέλλου(Ο Γουλιέλμος Τέλλος, ο θρυλικός Ελβετός ήρωας, ήταν αυτός που το παράδειγμά του ενθάρρυνε τον ελβετικό λαό στον αγώνα του για την ανεξαρτησία και την απελευθέρωση από τον αυστριακό ζυγό.
Κάποτε, ο Βάιλος Γκέσλερ, που βρισκόταν στην υπηρεσία του αυτοκράτορα Αλβέρτου Α' της Αυστρίας, έστησε το δουκικό καπέλο του πάνω σ' ένα πάσσαλο κι έδωσε διαταγή στους κατοίκους όταν περνούσαν από μπροστά του να υποκλίνονται. Ο Τέλλος όμως, περήφανος καθώς ήταν, αρνήθηκε να εκτελέσει την εξευτελιστική αυτή διαταγή και δεν υποκλίθηκε μπροστά στο γελοίο καπέλο του τυράννου.
Ο Γκέσλερ τον συνέλαβε και, θέλοντας να τον τιμωρήσει, τον υποχρέωσε να χτυπήσει με το βέλος του ένα μήλο που το τοποθέτησε πάνω στο κεφαλάκι του μικρού γιου του Τέλλου. Αυτός, με κίνδυνο να σκοτώσει το παιδί του, κατόρθωσε να χτυπήσει και να ρίξει το μήλο, χωρίς να πάθει τίποτα ο γιος του.
Ο Γκέσλερ όμως δεν κράτησε την υπόσχεσή του, ν' αφήσει τον Τέλλο ελεύθερο, αλλά τον έβαλε δεμένο σ' ένα πλοίο για να τον στείλει στις φυλακές του Κύσναχ. Στο ταξίδι ο Τέλλος, κατόρθωσε να δραπετεύσει εξαιτίας της μεγάλης τρικυμίας και να σκοτώσει τον Γκέσλερ.
Η δοκιμασία και η περιπέτεια του Τέλλου εξήγειρε τους Ελβετούς και τους έδωσε θάρρος να αρχίσουν ένα σκληρό αγώνα εναντίον του τυράννου. Στο πεντάπρακτο δράμα του, ο Σίλερ απαθανάτισε τις περιπέτειες και τα κατορθώματα του θρυλικού ήρωα, όπως και ο Ροσίνι, στο περίφημο μελόδραμά του.)?Δουλείες δεν έχουν?
3.Μιλάς για ένα ποσοστό τύπου Σύριζα δηλαδή?2-2,5%?Το θέμα είναι η αποτελεσματικότητα της υποχρεωτικής θητείας και όχι "το πολυεθνικό-πολυφυλετικό κράτος των Εβραίων".Τώρα που κολλάει ο Καντάφι και ο Μιλόσεβιτς εσύ ξέρεις καλύτερα...
4.Αυτό για τα αλλοδαπά στην Ορθόδοξη Ρωσία του Πούτιν που το είδες στο omhroi.gr? ή στο ρεσαλτο?
Οι αντιρρησίες συνείδησης στο Ισραήλ πάνε φυλακή και στη ΕΣΣΔ το λιγότερο για μόνιμες διακοπές στην ειδυλλιακή οικουμενίστικη Σιβηρία.
Εδώ στη Ελλάδα δυστυχώς σας ανεχόμαστε...
1.Εσύ βαφτίζεις τον αντίλογο "πληρωμένη ΜΚΟ".
ΑπάντησηΔιαγραφή2.ΠΟΤΕ το Βυζάντιο δεν είχε θητεία. Πάντα είχε επαγγελματικό-εθελοντικό στρατό, και ξένους μισθοφόρους. Και όταν έχασε, έχασε από τους Οθωμανούς που επίσης είχαν επαγγελματικό-μισθοφορικό στρατό.
3.Η φιλοπατρία υπάρχει ΜΟΝΟ στον εθελοντικό στρατό.
4.Στο Ισραήλ οι άραβες είναι 20%. Τα Ορθόδοξα κόμματα πόσο παίρνουν;
5.Στα Γκούλαγκ έχεις μείνει; Στην Ρωσία μόνο το 10% κάνει θητεία...
6.Αλλοδαπούς στο στρατό ακόμα και ο Χίτλερ χρησιμοποιούσε! Από όλα τα έθνη και όλες τις φυλές!
7.Ο Καντάφι και ο Μιλόσεβιτς είναι το πρότυπό σου...Πάντως ο στρατός των κληρωτών στην Λιβύη κατέρρευσε. Ο Καντάφι έμεινε με τους εθελοντές επαγγελματίες και τους ξένους μισθοφόρους, αλλά και οι "αντεκαθεστωτικοί" αποτελούνταν από εθελοντές επαγγελματίες και ξένους μισθοφόρους...
από 5:41
ΑπάντησηΔιαγραφή1.Αφού εκεί βγάζουν το ψωμί τους οι εθνομηδενηστές-εθνοπροδότες που γράφουν τα περί ¨εθελοντικού στρατού¨.Δεν σου είπαν τίποτα οι φίλοι σου?
2.Αφού επέτρεψαν οι αυτοκράτορες να υπάρχουν 80.000 ψευτομοναχοί στα μοναστήρια(αντίστοιχοι με τους σημερινούς ανυπότακτους)αντί να τους στρατεύσουν υποχρεωτικά καλά να πάθουν.
3. Έχεις δίκιο η φιλοπατρία είναι αρετή δεν διδάσκετε ούτε αγοράζεται.
4.Ξαναρωτάω, μετράνε τα ποσοστά ή το αποτέλεσμα της υποχρεωτικής στράτευσης για την πλειοψηφία?
5.Αλλα ρωτάω,άλλα απαντάς...έχει αλλοδαπούς ο ρώσικος στρατός?αν ναι μια παραπομπή θα με πείσει(όχι από το ρεσάλτο,δεν θα το δεχθώ!).
6.Αλλοδαπούς συνεργάτες-στρατιώτες έχουν όλες οι ιμπεριαλιστικές δυνάμεις όπως λέτε εκεί στις ΜΚΟ.Ο ΕΣ είναι εθνικός Στρατός που αποστολή έχει την Άμυνα της Χώρας.
7. Πρότυπο μου είναι ο ανώνυμος Έλληνας Αξιωματικός-Υπαξιωματικός-Οπλίτης που θυσίασε την ζωή του όποτε το ζήτησε η Πατρίδα.Ο Λακεδαιμόνιος που είπε Ή ΤΑΝ 'Η ΕΠΙ ΤΑΣ, ο Αθηναίος πού είπε ΙΤΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ και όχι ο Εφιάλτης ή ο Νενέκος ή ο Τσίπ(ρ)ας που είναι προφανώς τα δικά σου πρότυπα...
1.Οι "εθνομηδενιστές-εθνοπροδότες" θέλουν εθελοντικό-επαγγελματικό στρατό ή ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ;;;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή5.Όχι μόνο προσλαμβάνει αλλοδαπούς ως μισθοφόρους στρατιώτες, μα σαν κίνητρο τους δίνει και υπηκοότητα!
6.H Ελλάδα καθιέρωσε την θητεία το 1911(και η Τουρκία το 1908). Πριν είμασταν "ιμπεριαλιστική δύναμη"; Ή μήπως δεν είχαμε σκοπό την άμυνα της χώρας; Και ο επαγγελματικός στρατός δεν είναι "εθνικός"; Δηλαδή όλα τα σώματα ασφαλείας που είναι επαγγελματίες-εθελοντές, και όλοι οι επαγγελματίες-εθελοντές στρατιώτες, τι είναι;;;
Τα άλλα ασχολίαστα!!!
από 5:41
ΑπάντησηΔιαγραφήMια τελευταία ανάρτηση,γιατί εγώ δεν πληρώνομαι με τον αριθμό αναρτήσεων που κάνω.Οπως προφανέστατα πληρώνεσαι εσύ,αφού όπου έχει αναρτηθεί η αρχική σκέψη του Πρεβενιού, για την βελτίωση της εκπαίδευσης και όχι για την κατάργηση της, έχεις αναρτήσει σαν σχόλιο την παπαρία σου.(πχ infognomon)
Επώνυμα-ανώνυμα κιόλας(east) για να κάνεις το λογαριασμό με τους εργοδότες σου.
Αλήθεια πόσο αγοράζεις ένα προδότη σήμερα???
1.Οι ελληνόφωνοι-εθνομηδενιστές-εθνοπροδότες θέλουν εθελοντικό-επαγγελματικό στρατό;Ναι και το επόμενο βήμα είναι η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ και η πρόσληψη ''κατάλληλης αλλοδαπής'' (τούρκικης,αμερικάνικης,αλβανικής,εβραικής,ανάλογα ποιος κάνει την καλύτερη τιμή!)εταιρίας Σεκιούριτι για να μας φυλάει!!!
5.Περιμένω ακόμα την παραπομπή...Αλλά έτσι σου έμαθαν στο σχολείο προπαγάνδας πρακτορίσκε της δεκάρας,πες,πες κάτι θα μείνει...
6.Πριν το 1911 οι ανάγκες του ΕΣ σε Άντρες καλύπτονταν από τους ΚΛΗΡΩΤΟΥΣ(ψάξε να δείς τι σημαίνει κληρωτός) από το 1911 και μετά καθιερώθηκε η υποχρεωτική Θητεία προκειμένου να επανδρωθούν οι Μονάδες για τους Βαλκανικούς-Α παγκόσμιο κτλ.
Ομολογουμένος τα πήγε πολύ καλά ο ΕΣ τότε,έτσι δεν είναι Θου-Βου?
Δεν μας είπες τελικά ποιον έχεις για πρότυπο?
Τον εαυτό σου μήπως Έλληνα-Ρωμιέ οικουμενιστή και κοσμοπολίτη?(Ξέρεις η μεγαλομανία είναι ιδιώνυμο της βλακείας λένε...)
ΛΑΟΣ-ΣΤΡΑΤΟΣ-ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ.
1."σκέψη του Πρεβενιού, για την βελτίωση της εκπαίδευσης και όχι για την κατάργηση της"
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ είπα κατάργηση της εκπαίδευσης(!!!) ή κατάργηση της θητείας;;;;;;;;;;;;;
2."Ναι και το επόμενο βήμα είναι η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ και η πρόσληψη ''κατάλληλης αλλοδαπής'' (τούρκικης,αμερικάνικης,αλβανικής,εβραικής,ανάλογα ποιος κάνει την καλύτερη τιμή!)εταιρίας Σεκιούριτι για να μας φυλάει!!!"
Οι χώρες που έχουν επαγγελματικό-εθελοντικό στρατό, καταργήσαν το στρατό ή έχουν πολύ ισχυρότερο στρατό;;;;;;;;;;;
3.Ο στρατός των κληρωτών νίκησε επίσης στρατούς κληρωτών...Και έχασε το 22 το 41 και το 74...
Όλα τα άλλα ασχολίαστα!!!
από 5:41
ΑπάντησηΔιαγραφή1.Πω-πω!!!Μου έκανες τα μούτρα κρέας!!!Συντακτικό λάθος.Την βελτίωση της εκπαίδευσης και όχι την κατάργηση της υποχρεωτικής θητείας(που επιθυμείς εσύ διακαώς) εννοούσα...
2.Οι χώρες που έχουν επαγγελματικό-εθελοντικό στρατό,δεν καταργήσαν το στρατό,αλλά ή έχουν την οικονομική άνεση να συντηρούν ένα επαγγελματικό στρατό ή έχουν την άνεση λόγω συνθηκών της γειτονιάς τους να έχουν ένα μικρό εθελοντικό στρατό.
Κάτι που δεν μπορεί να κάνει η φτωχή πλην τίμια ΕΛΛΑΣ.
3.Εντάξει ούτε οι επαγγελματιοί-εθελοντικοί στρατοί είναι ανίκητοι...(Το 22 έβαλαν το χεράκι και οι φίλοι σου οι μπολσεβίκοι που χρηματοδοτούσαν-εξόπλιζαν τον πουστοκεμάλ.Το 40-41 μια νίκη-μια ήττα απέναντι σε 2 υπερδυνάμεις και τον εσωτερικό εχθρό(Σύμφωνο Μολότωφ - Ρίμπεντροπ)είναι καλό ποσοστό.Το 74 οι ήρωες οπλίτες θητείας της ΕΛΔΥΚ έστειλαν πολλά μεμέτια σπίτι τους οριζοντιομένα...)
Περιμένω ακόμα τιμή-παραπομπή-πρότυπα!!!!
1.Μα κι εγώ για βελτίωση της εκπαίδευσης μιλώ.
ΑπάντησηΔιαγραφή2.Οι χώρες με επαγγελματικό στρατό είναι οι πλέον ισχυρές πολεμικές μηχανές.
Και αν δεν έχουμε αμυντική ισχύ, δεν έχουμε ασφάλεια, τότε θα είμαστε με μειωμένα δικαιώματα.
3.Ο εθελοντικός-επαγγελματικός στρατός του ΕΑΜ όμως νικούσε την υπερδύναμη(Πάντως και ο Χίτλερ, η πλειοψηφία των στρατιωτών του ήταν εθελοντές-αλλοδαποί-μισθοφόροι).
Αλλά οι Μπολσεβίκοι(που τόσο μισείς), ήταν αυτοί που καθιέρωσαν την υποχρεωτική θητεία στην Ρωσία. Όπως και ο Κεμάλ καθιέρωσε την υποχρεωτική θητεία στην Τουρκία.
Αυτοί -που τόσο μισείς- είναι τα πρότυπά σου...
Από 5:41
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκδηλώθηκες σύντροφε αδιόριστε κνίτη φιλόλογε!
1.Μιλάς για κατάργηση της υποχρεωτικής θητείας.
2.Δεν είναι δυνατόν να έχει η Ελλάδα ένα μικρό αμιγώς επαγγελματικό στρατό λόγω ειδικών οικονομικών-γεωπολιτικών συνθηκών.ΤΕΛΟΣ.
3.Πλάκα μου κάνεις?Τον Ιταλό τον πέταξε στην θάλασσα ο Πατριώτης Έλληνας Οπλίτης μαζί με τον Πατριώτη επαγγελματία και έφεδρο ΄Ελληνα Αξιωματικό-Υπαξιωματικο και όχι οι ΒουλγαροΕΑΜιτες.Δεν έχω σαν πρότυπο το Γερμανικό στρατό οπότε δεν με απασχολεί τι έκανε ο Χίτλερ.
Προτυπό μου είναι η Ελληνική Πόλη Κράτος(και κατεπέκταση η σημερινή Ελλάδα) που ο ΠΟΛΙΤΗΣ ήταν είναι και θα είναι και ΟΠΛΙΤΗΣ(Θεική ελληνική γλώσσα,τυχαίος ο αναγραμματισμός,δεν νομίζω!!!)
Πάω για μπάνιο τώρα με τον γιό μου και θα του εξιστορήσω τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας για να μαθαίνει τι σημαίνει να είσαι ΕΛΛΗΝΑΣ.
Περιμένω ακόμα τιμή-παραπομπή-πρότυπα!!!!
1.Αυτό δεν λέω από την αρχή;
ΑπάντησηΔιαγραφή2.Ακριβώς λόγο των ειδικών γεωπολιτικών συνθηκών ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να έχουμε αμυντική ισχύ, και αυτό γίνεται ΜΟΝΟ με στρατό 100% επαγγελματικό-εθελοντικό!
3.Ο στρατός των κληρωτών ηττήθηκε το 41, αλλά ο στρατός των εθελοντών-επαγγελματιών του ΕΑΜ νίκησε τους Γερμανούς.
4.Στην Ελληνική πόλη κράτος, υπήρχαν οι δούλοι(=αιχμάλωτοι πολέμου) και οι Μέτοικοι(=μετανάστες), οι οποίοι ήταν ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟΙ από τους πολίτες, και ο στρατός ήταν επαγγελματικός και χρησιμοποιούσε και αλλοδαπούς.
Και το μοντέλο της πόλης-κράτους ηττήθηκε και ο Μ.Αλέξανδρος είχε την ιδέα για Ελληνική Αυτοκρατορία(με επαγγελματικό-εθελοντικό στρατό), και την ιδέα του ολοκλήρωσε η Ρώμη(η οποία ήταν Ελληνική πόλη και τα λατινικά είναι Ελληνική διάλεκτος και ζωντανό παράδειγμα Ελλήνων λατινόφωνων είναι οι Βλάχοι) η οποία κατήργησε όλα τα κράτη και έδωσε σε όλους υπηκοότητα Ρωμαίου πολίτη, και μετά την ένωση Ελληνισμού-Χριστιανισμού μετεξελίχθηκε σε Ρωμανία.
5.Τότε το όπλο του Ελληνισμού ήταν ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ και ΕΞΕΛΛΗΝΙΖΑΜΕ! Έτσι γίναμε πλανητάρχες!
Με έπεισες!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΙΑΦΩΤΊΣΤΙΚΑ!!!
ΑΝΑΒΑΠΤΙΣΤΗΚΑ!!!
Τρέχω να γραφτώ μέλος στο ΚΚΕ,ΠΑΜΕ,ΤΣΥΡΙΖΑ,ΑΝΤΙΦΑ,ΚΚΕ-μλ,ΚΚΕ-λμ,Στέκι Μετανάστη και ότι άλλο προδοτικό ,χρηματοδοτούμενα ανθελληνικό, μπορεί να σκεφτεί το αρρωστημένο διεθνιστικό μυαλό σας!!!
Αφού έμαθα οτι το ΕΑΜ κέρδισε τους Γερμανούς μπορώ να πεθάνω ήσυχος κιόλας.
Τρέχα να πείς στους ινστρούχτορες σου ότι κέρδισες αλλη μια μάχη με το φασισμό!!!ΑΞΙΟΣ.
Ολίγο πατριωτικός λόγος και τσούπ πετάμε και την παραμύθα για το ηρωικό ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-ΚΚΕ-ΠΑΜΕ γνωστή ξαναζεσταμένη συνταγή,τη βαρεθήκαμε...
Δεν περιγράφω άλλο...
Το να γράφω εγώ για ισχυρό στρατό και ισχυρό κράτος, κι εσύ να μου λες ότι λέω "κατάργηση του στρατού" "κατάργηση του κράτους" "ανοικτά σύνορα" και "να μπαίνει ο τουρκικός στρατός στην Ελλάδα", τέτοια συζήτηση δεν γίνεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν μπορείς να διαβάσεις τι γράφω, αν μπορείς να καταλάβεις τι λέω, και αν έχεις επιχειρήματα τα λέμε.