Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

Αύξηση θητείας τον Νοέμβριο

Ειλημμένη φαίνεται πως είναι η απόφαση για αύξηση θητείας κατά τρεις μήνες στον στρατό ξηράς. Κερδίζει έδαφος η υποχρεωτική στράτευση αμέσως μετά το Λύκειο. Στείλτε μας την άποψή σαςΤον προσεχή Νοέμβριο ή το αργότερο με την πρώτη σειρά του 2012, τοποθετείται η αύξηση της θητείας στον Στρατό Ξηράς, από 9 σε 12 μήνες.

Βασική αιτία το τεράστιο δημοσιονομικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα και το οποίο μπλόκαρε τις νέες προσλήψεις Επαγγελματιών Οπλιτών (ΕΠ.ΟΠ.). Επίσης, προωθούνται απολύσεις ΕΠ.ΟΠ. που ολοκλήρωσαν τον επταετή κύκλο παρουσίας τους στο στράτευμα.
Όπως γίνεται αντιληπτό, πλέον δημιουργείται οξύ πρόβλημα επάνδρωσης των μονάδων με την επαναφορά της θητείας στον στρατό στους 12 μήνες (όπως στην Αεροπορία και στο Ναυτικό), να είναι μονόδρομος.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας "Δημοκρατία", η εισήγηση του υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Μπεγλίτη, παραδόθηκε ήδη στον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου.
Στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης της στρατιωτικής θητείας, υπάρχει μια σκέψη που κερδίζει έδαφος και που αναμένεται να προκαλέσει πολλές αντιδράσεις.
Αυτή είναι η υποχρεωτική στράτευση των νέων στα 18 ή 19 χρόνια, αμέσως μετά δηλαδή την ολοκλήρωση των υποχρεώσεών τους στο Λύκειο και αφού θα έχουν δώσει εξετάσεις για την είσοδό τους σε ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα με το συγκεκριμένο μέτρο, προσδοκάται ο περιορισμός των φαινομένων φυγοστρατίας και την άμεση άνοδο του ποσοστού επάνδρωσης των μονάδων.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί, ότι ο αριθμός των ανυπότακτων φτάνει τους 18.000 άνδρες, ενώ περίπου 15% είναι το ποσοστό των στρατεύσιμων που διαπιστώνεται ότι παίρνουν αναβολή λόγω των σπουδών και τελικά δεν προσέρχονται ποτέ για κατάταξη.
πηγη

45 σχόλια:

  1. ΑΥΞΗΘΕΙ Η ΟΧΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΤ ΟΥΣΙΑΝ ΤΙΠΟΤΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλλάζει αν γινει σωστά με σωστή εκπαιδευση,θα εχουμε περισσοτερους αξιόμαχους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μη πηγαινετε στρατο ειναι η μεγαλυτερη απατη και το μεγαλυτερο χασιμο χρονου.η αυξηση αυτη εχει να κανει καθαρα με την ανεργια καθως οι στρατευσιμοι δεν θεωρουνται ανεργοι και δεν περιλαμβανονται στα ποσοστα ανεργιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταργήστε τα εκατοντάδες άχρηστα στρατόπεδα που έχουν ξεμείνει από την εποχή του εμφυλίου πολέμου και του κομμουνιστικού κινδύνου, και που χρησιμεύουν μόνο στο να έχουν δουλειά τα σουβλατζίδικα, καταργήστε τους κληρωτούς, και κάντε στρατό 100% επαγγελματικό-εθελοντικό από επιλεγμένους(όπως όλα τα σώματα ασφαλείας και όπως όλες οι σύγχρονες χώρες), χρησιμοποιήστε επιλεγμένους αλλοδαπούς, και φτιάχτε εγχώρια -κρατική- αμυντική βιομηχανία(καλές οι εισαγωγές εξοπλισμών, αλλά άλλοι έχουν τα "κλειδιά" στα εισαγώμενα).

    Επιτέλους ας σοβαρευτούμε!

    Η Τουρκία του Νταβούτογλου, η Ρωσία του Πούτιν, η Ουκρανία του Γιανούκοβιτς, όλα τα Βαλκάνια, και όλες οι χώρες που θέλουν να έχουν ισχύ, έχουν ή μετατρέπουν το στρατό σε επαγγελματικό-εθελοντικό και καταργούν την θητεία!

    Η θητεία είναι κατάλοιπο καθεστώτων του περασμένου αιώνα και ξεπερασμένων ιδεολογιών(κομμουνισμός, ναζισμός, φασισμός), και δεν προσφέρει καμία ισχύ στην άμυνα(το αντίθετο μάλιστα), και όλες οι χώρες του κόσμου έχουν καταργήσει(ή καταργούν) την θητεία.

    Εν έτη 2011, κάποιοι έχουν πρότυπό τους την Κούβα την Βόρεια Κορέα την Κίνα το Ιράν την Αίγυπτο και τον σφαγέα των λαών Κεμάλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α ΡΕ ΕΛΛΑΔΑ ΑΘΑΝΑΤΗ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΑΥΞΑΝΕΙ ΘΗΤΕΙΑ ΓΙΑ ΝΗ ΜΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΕΡΓΙΑ! ΕΛΕΟΣ ΠΛΕΟΝ ΠΟΣΟ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ.
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΔΑΧΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ.
    Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Η ΘΗΤΕΙΑ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΣΤΟΥΣ 5 ΜΗΝΕΣ - ΟΠΟΥ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΤΟΙΜΟΠΟΛΕΜΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 'χρησιμοποιήστε επιλεγμένους αλλοδαπούς'. Έτσι θα σώσεις την πατρίδα σου? Με τους αλλο-δαπούς? Ο πολύς εκσυχρονισμός μας έχει βαρέσει στο κεφάλι μου φαίνεται.Πολυπολιτισμικότητα και στην αντιμετώπιση του οχτρού? Και ποιά θα είναι τα κριτήρια αυτά? Ποιός θα τα ορίσει? Η σημερινή πατριωτική κυβέρνηση? Και πόσο σίγουροι θα είμαστε οτι θα τηρηθούν τα κριτήρια αυτά προκτοράκι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα δεδομένα όπως έχουν:
    Η εκπαίδευση σε όπλο και βολές διαρκεί 1-2 μήνες.Η λοιπή θητεία σκοπιά,καψιμί,αγγαρεία.
    Οχι απαραίτητα κακό,αλλά όχι το νόημα του στρατού.
    Οι Τούρκοι διεξάγουν ακαταπάυστως ασκήσεις όλων των σωμάτων,όντα ετοιμοπόλεμοι,εν αντιθέσει ημών,πλην ολίγων ειδικώς εκπαιδευμένων μονάδων.
    Ο στρατός,αντί να εμπνέει φιλοπατρία,υψηλό φρόνημα και ιδανικά,καταρρακώνει με τον εξευτελισμό της προσωπικότητος του στρατιώτη.
    Γιατί διαταγές και καψόνια από 25 χρονα του τύπου άντε ρε μα....φέρε μου αυτό,δεν εξυψώνουν το ηθικό ούτε διαμορφώνουν παρά μόνο δουλική εξαναγκαστικά προσωπικότητα.
    Αντί να γυμνάζει το σώμα σε καθημερινή βάση,το μυαλό με με εκπαίδευση σε σύγχρονα οπλικά συστήματα και τεχνικές πολέμου,πράγματα που πολύ περισσότερα μαθαίνεις στο ιντερνετ, εκπαιδεύει τον νέο στην υποταγή σε αυτούς που ποτέ δεν μπαίνουν μπροστά.
    Παράνομες προμήθεις υλικών,διακίνηση ναρκωτικών (Έβρος,αυτοκτονίες στρατιωτών) που πέφτουν στην αντίληψη του,δημιουργούν απέχθεια και απαξίωση στο θεσμό της στράτευσης.
    Οι εκλεκτοί γόνοι υπηρετούν σε γραφεία και τον τόπο τους,εν αντιθέσει με τους μη προνομιούχους και μη διαθέτοντας μέσον που ,προκαλώντας οργή και απέχθεια για τον τρόπο που λειτουργεί το σύστημα.
    Ολα αυτά κάνουν την θητεία αβάσταχτη αγγαρεία και εκ των υστέρων φρικτό εφιάλτη.
    αν προσθέσεις και τους ΕΠΟΠ τους υπηρετούντας στον τόπο καταγωγής τους που κάνουν υπηρεσία ,ξέρετε κάθε πότε,φοβάμαι πως οι προϋποθέσεις για ευδόκιμη 12 μηνη θητεία είναι όχι μόνο μόνο ανεπαρκείς αλλά ενέχουν και κίνδυνο επανεμφάνισης του φαινομένου των αυτοκτονιών .
    Γιατί έτσι λειτουργεί το κράτος.Υπάρχει πρόβλημα?Εφαρμόζει την πιό πρόσφορη και χωρίς κόστος λύση,χωρίς να έχει μελετήσει,προβλέψει και θεραπεύσει την σαπίλα που το ίδιο δημιούργησε.
    Και αντί όπως κάποτε να επιστρέφουν οι στρατιώτες περήφανοι, με υψηλό ηθικό,πλούσιες εμπειρίες και γνώσεις,άνδρες πραγματικοί που δεν τους τρομάζει τίποτα,επιστρέφουν ράκη που μισούν τον στρατό και με ψυχικά τραύματα που κανείς ποτέ δεν μίλησε και δεν θα μιλήσει γι αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "'χρησιμοποιήστε επιλεγμένους αλλοδαπούς'. Έτσι θα σώσεις την πατρίδα σου? Με τους αλλο-δαπούς? Ο πολύς εκσυχρονισμός μας έχει βαρέσει στο κεφάλι μου φαίνεται.Πολυπολιτισμικότητα και στην αντιμετώπιση του οχτρού? Και ποιά θα είναι τα κριτήρια αυτά? Ποιός θα τα ορίσει? Η σημερινή πατριωτική κυβέρνηση? Και πόσο σίγουροι θα είμαστε οτι θα τηρηθούν τα κριτήρια αυτά προκτοράκι? "

    Ο Πούτιν προσλαμβάνει ΜΑΖΙΚΑ αλλοδαπούς στο στρατό!

    Ποιος μίλησε για πολυπολιτισμικότητα;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να πάνε να γαμηθούνε όλοι τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οπου λαλουν πολλοι κοκκοροι αργει να ξημερωσει. Εαν βαλεις αλλοδαπους στο στρατο θα παθεις οτι και το βυζαντιο που την κρισιμη στιγμη ειχε 6000 χιλιαδες αλλοδαπους να το υπερασπισθουν και 300000 καλογηρους στα μοναστηρια. Αυξηση της θητειας με καλη εκπαιδευση και πειθαρχια και στρατιωτικοποιηση της ελληνικης κοινωνιας .διαφορετικα οταν θα γινει το μπαμ δεν θα ξερουμε απο που μας ερχονται οι σφαλιαρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Οπου λαλουν πολλοι κοκκοροι αργει να ξημερωσει. Εαν βαλεις αλλοδαπους στο στρατο θα παθεις οτι και το βυζαντιο που την κρισιμη στιγμη ειχε 6000 χιλιαδες αλλοδαπους να το υπερασπισθουν και 300000 καλογηρους στα μοναστηρια. Αυξηση της θητειας με καλη εκπαιδευση και πειθαρχια και στρατιωτικοποιηση της ελληνικης κοινωνιας .διαφορετικα οταν θα γινει το μπαμ δεν θα ξερουμε απο που μας ερχονται οι σφαλιαρες."

    Το Βυζάντιο με τον επαγγελματικό στρατό και τους αλλοδαπούς μισθοφόρους έκανε την μεγαλύτερη αυτοκρατορία που γνώρισε ποτέ ο πλανήτης γη. Το ίδιο έκανε και ο Μ.Αλέξανδρος.

    Το Βυζάντιο το 1453 έχασε από την Οθωμανική Αυτοκρατορία που ΕΠΙΣΗΣ είχε επαγγελματικό στρατό από αλλοδαπούς μισθοφόρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οχι φιλε μου το βυζαντιο εχασε σιγα σιγα την αυτοκρατοριατου γιατι βασιζοταν σε πολυσυλεκτικο στρατο. Οσο για τους τουρκους ειχαν πολυσυλεκτικο στρατο αλλα προηγουμενος ειχαν στρατιωτικοποιηση την κοινωνιατους και τους ξενους τους ειχαν κανει γεννιτσαρους .Δηλαδη δεν ξερανε οτι ειναι ξενοι πιστευαν οτι ειναι τουρκοι. Οσο για τον Αλεξανδρο ειχε την κυρια δηναμη του απο 30000 χιλιαδες Μακεδονες ,και οταν η αυτοκρατορια του διαιρεθηκε και αποτελειτο απο στρατιωτες αλλων χωρων κατακτηθηκε απο τους ρωμαιους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χα χα χα γελάω με τον ΕAST εχει παρει αμπαριζα ολες τις σελιδες ειδησεων και γραφει τα ιδια και τα ιδια στα σχόλια χα χα.
    Ειδικα οι ιδεες του ειναι ολα τα λεφτά χα χα χα ,ρε πηγαινε να υπηρετησεις κανα 5 άρι χρόνια κληρωτός να στρώσεις χαρακτήρα,και να ξεφύγεις απο την σημερινή ανία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. RE MALAKES STO 2011 IMASTE POIO VIZANTIO KAI PAPARIES MAS LETE? O POLEMOS SIMERA GINETE ME NAYTIKO KAI AEROPORIA ANTI NA PLIRONOUME FANTAROUS POU KIMOUNTE STA SKOPETA KALITERA EINAI NA DOSOUME AYTA TA XRIMATA GIA EREYNA-ANAPTIXI OPLIKON SISTIMATON ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλός ο επαγγελματικός στρατός αλλά αν δεν υπάρχουν εφεδρείες τι θα έπρεπε να γίνει σε περίπτωση απωλειών;
    Οι τελευταίοι αξιόμαχοι έφεδροι τελείωσαν την δεκαετία του ογδόντα. Από εκεί και μετά το χάος. Σήμερα ο στρατός είναι παρθεναγωγείο γιατί οι σημερινές «λουλούδες» είναι με το δάκτυλο στην σκανδάλη όχι για την πατρίδα αλλά για να αυτοκτονήσουν.
    Κάποτε υπηρετούσαν πολύ περισσότερο καιρό και ο στρατός ήταν πιό αξιόμαχος. Αυτοκτονίες πάντα υπήρχαν γιατί πάντα θα υπάρχουν και οι ευαισθητούληδες. Κάποτε οι γονείς έλεγαν στα αγόρια τους να πάνε στον στρατό να γίνουν άντρες, και σήμερα κάνουν τα πάντα για να μην γίνουν. Τα ρουσφέτια θα μπορούσαν να τα ελέγξουν όμως μας έκαναν όλους να τα ζητάμε, γιατί διαμαρτυρόμαστε;
    Αν και υπηρέτησα περισσότερο είμαι της άποψης ότι οι δώδεκα μήνες είναι καλός χρόνος θητείας. Να περνάει κάποιος 4 εποχές μέσα. Να περνάει όμως με πραγματική εκπαίδευση και όχι με μαλακίες.
    Επίσης καλό είναι η κατάργηση των αναβολών εκτός των ειδικών περιπτώσεων. Τελειώνεις το Λύκειο και μετά στρατό. Συμφωνώ με την κατάργηση της θητείας στο Ναυτικό και την Αεροπορία. Όπως επίσης και σε εξειδικευμένα όπλα. Εκεί μόνο επαγγελματίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 15 μήνες θητεία στο στρατό ξηράς (9 μήνες παραμεθόριο). Κατάργηση θητείας σε ναυτικό, αεροπορία. Οχι αναβολές σπουδών, πλην ιατρών που τους έχει αναγκη ο στρατός. Σαναδιοργάνωση εφεδρείας με τακτικές ασκήσεις και ενημερώσεις για νέα όπλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΒΛΗΜΑ 12.38 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΧΥΡΗ ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΙΣΧΥΡΟ ΣΤΡΑΤΟ.Η ΘΗΤΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΗ ΔΙΕΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γειά στο στόμα σου 1:47 ,εχουμε βλήματα ουκ ολίγα στήν Ελλάδα μας ,και ουέ και αλλοίμονο μας μέ τά ζωντόβολα που έχουν αυτές τις ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τι μαλακίες λέτε ρε παιδιά, θητεία 1 και 2 χρόνια..τι θα μάθει κάποιος σε 2 χρόνια ? 7ετη θητεία υποχρεωτική, τουλάχιστον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος είπε...
    ΒΛΗΜΑ 12.38 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
    23 Αυγούστου 2011 1:47 π.μ


    min eisai toso sigouros gt ama i istoria einai o kaliteros odigos tote ama sinexisis me odigo tin istoria sou tha mineis gia panta agamitos PALIOMPINE POU THA ME PEIS KAI VLIMA ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΖΗΤΩ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλα σέ λέει βλήμα ο 1:47 νεαρέ του 11:59 μαθε να γραφεις πρωτα Ελληνικα,και να μαθεις οτι με την αεροπορια και το ναυτικο δεν κερδιζονται πολεμοι αν δεν υπαρχουν χερσαιες επιχειρησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. PWS DEN ALLAZEI THA MAS PAROUSIASOUN LIGOTEROUS ANERGOUS AFOU FOITITES KAI FANTARI DEN METRANE SAN ANERGOI!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος είπε...
    Καλα σέ λέει βλήμα ο 1:47 νεαρέ του 11:59 μαθε να γραφεις πρωτα Ελληνικα,και να μαθεις οτι με την αεροπορια και το ναυτικο δεν κερδιζονται πολεμοι αν δεν υπαρχουν χερσαιες επιχειρησεις.
    23 Αυγούστου 2011 2:26 μ.μ


    KATARXIN THILIPREPI GAY FITITAKO DEKAETIAS 60 PIGENE SE KANENA GREKLISH -> GREEK NA MAS TO PEXEIS MPAMPINIOTIS AXXAXAXAXAXAXA TWRA STO THEMA MAS ...PANILITHIE FITITAKO OTAN EXEIS EPEKTATIKES VLEPSIS NAI XRIAZETE KAI PEZIKO GIA NA KERDISIS POLEMO ... I ELLADA DEN EINAI XWRA POU EXEI TETOIES FILODOKSIES XEFTILISMENE KAI AYTO FENETE KAI APO TIN ANTIARMATIKI TAFRO STON EYRO POU APOTREPEI OPIADIPOTE ISVOLI TON APENANTI OPOS EPISIS KAI DIKIA MAS ... EPOMENOS OPIADIPOTE EPITHETIKI-AMINTIKI ENERGIA GINEI THA EINAI MONO ME AEROPORIA KAI NAYTIKO STOKE ALLA TOSI NOIMOSINI EXEIS TOSA LES....;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΤΣΑΜΠΑ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ,Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΟΣ ΑΧΡΙΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ,ΠΟΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ ΜΟΥ ΛΕΤΕ?ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΟΥΜΠΑΚΙ ΑΥΤΟ ΝΙΩΣΤΕ ΤΟ ΤΟΣΑ VIDEO ΣΤΟ SITE ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΛΕΝΕ?ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ?ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΧΡΙΣΤΟΙ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ?ΤΙ ΜΟΥ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΤΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΟΙΧΤΕ ΛΙΓΟ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΣΕ ΤΙ ΚΟΣΜΟ ΖΟΥΜΕ.

    Υ.Γ ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΕΙΤΕ ΜΕ ΛΟΙΠΟΤΑΚΤΗ ΠΕΙΤΕ ΜΕ ΦΥΓΟΣΤΡΑΤΟ ΠΕΙΤΕ ΜΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΦΛΩΡΟ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΑΠΟ ΤΙ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΚΑΒΛΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ!

    Υ.Γ 2 ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΕΝΑΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΠΩΣ ΠΡΩΤΟΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΡΗΦΑΝΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ,ΑΠΛΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΕΝΕΙ ΓΥΡΟ ΣΑΣ

    Υ.Γ 3 ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΕΘΙΞΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΥΤΟ ΣΚΟΠΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σε κανενα σχολιο (και αυτο δειχνει ποσο καλα ειστε ενημερωμενοι) δεν διαβασα το εξης. Στα χαρτια η Ελλαδα εχει ακομα 24ΜΗΝΗ ΘΗΤΕΙΑ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ! Η 9μηνη παρουσα θητεια εχει γινει με διαφορες προσαφερεσεις στους Νομους λογο πολιτικης διαφημησης. Αυτο σημαινει οτι μπορει νομιμος η θητεια να φτασει τα 2 χρονια.
    Οσο για τον στρατο (ειμαι στρατιωτικος) ειναι μπουρδελο. Γιατι? Οχι επειδη τα στελεχοι ειναι για τον πουτσο. Καθε αλλο παρα αυτο. Λεει μια παροιμια: <> Καταλαβαινετε ελπιζω τι απο τα δυο ισχυει. Καλη σας μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εσύ φίλε που δεν πήγες στον στρατό και το έχεις καμάρι, άκου τα εξής:

    1ο θεωρείς του υπόλοιπους μαλάκες. Άρα δεν έχεις κανένα ηθικό δικαίωμα να τοποθετείς για κανένα θέμα που αφορά το σύνολο των Ελλήνων που πέρασαν από εκεί!
    2ο αν έρθει ποτέ η ώρα να πιάσεις όπλο στα χέρια σου – για την οικογένειά σου όπως λες – τελικά θα το βάλεις εκεί που ξέρεις, γιατί δεν θα ξέρεις ούτε πώς να το χρησιμοποιήσεις αλλά ούτε και θα μπορείς να συντονιστείς με κανέναν. Και οι μάχες που κερδίζονταν από έναν γενναίο ιππότη, τελείωσαν εδώ και αιώνες.
    3ο δεν μπορείς να αντέξεις το περιβάλλον του στρατού – που είναι παιδική χαρά – θα αντέξεις συνθήκες πολέμου; ( πείνα, δίψα, κρύο, βροχή βλήματα και άλλα;)
    4ο κανένας δεν θέλει τον πόλεμο, όμως δυστυχώς πολλές φορές συμβαίνει. Κανένας πόλεμος δεν κερδήθηκε χωρίς στρατό. Και κανένας στρατός ανεκπαίδευτος δεν κέρδισε ποτέ σε καμιά μάχη. Αν λοιπόν όλοι ήταν έξυπνοι σαν εσένα τότε σήμερα εμείς θα φορούσαμε φέσι, οι γυναίκες μας φερετζέ και πολλοί από εμάς θα ήταν γκρίζοι λύκοι. Και μόνο στην σκέψη αηδιάζω.

    Είναι δικαίωμα σου λοιπόν να πιστεύεις ότι θέλεις για εσένα και τους άλλους.
    Είναι δικαίωμα μου να σου πω σκάσε και μην μιλάς. Εδώ μιλάνε μόνο άντρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ρέ αγράμματο χαζοχαρούμενο βλήμα τού 3:40 ετσι σου ειπαν να λες ? οτι με μονο με την αεροπορια και το ναυτικο μπορουμε να αντιμετωπισουμε επιθετικη εχθρική χερσαια επιθεση ? αντε πηγαινε στρατό να στρώσεις χαρακτήρα και ασε τα λουφαδώρικα κουραφέξαλα,κουτεντέ ε κουτεντέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. EGW

    Ανώνυμος είπε...

    KATARXIN THILIPREPI GAY FITITAKO DEKAETIAS 60 PIGENE SE KANENA GREKLISH -> GREEK NA MAS TO PEXEIS MPAMPINIOTIS AXXAXAXAXAXAXA TWRA STO THEMA MAS ...PANILITHIE FITITAKO OTAN EXEIS EPEKTATIKES VLEPSIS NAI XRIAZETE KAI PEZIKO GIA NA KERDISIS POLEMO ... I ELLADA DEN EINAI XWRA POU EXEI TETOIES FILODOKSIES XEFTILISMENE KAI AYTO FENETE KAI APO TIN ANTIARMATIKI TAFRO STON EYRO POU APOTREPEI OPIADIPOTE ISVOLI TON APENANTI OPOS EPISIS KAI DIKIA MAS ... EPOMENOS OPIADIPOTE EPITHETIKI-AMINTIKI ENERGIA GINEI THA EINAI MONO ME AEROPORIA KAI NAYTIKO STOKE ALLA TOSI NOIMOSINI EXEIS TOSA LES....;)
    23 Αυγούστου 2011 3:40 μ.μ




    APANTISI MALAKA LIPOTAKTI STOKOU FITITI POU TROEI PATATAKIA MAZI ME TON PAGALO

    Ανώνυμος είπε...
    Ρέ αγράμματο χαζοχαρούμενο βλήμα τού 3:40 ετσι σου ειπαν να λες ? οτι με μονο με την αεροπορια και το ναυτικο μπορουμε να αντιμετωπισουμε επιθετικη εχθρική χερσαια επιθεση ? αντε πηγαινε στρατό να στρώσεις χαρακτήρα και ασε τα λουφαδώρικα κουραφέξαλα,κουτεντέ ε κουτεντέ.
    23 Αυγούστου 2011 5:59 μ.μ


    TI NA APANTISW TWRA MORI LINATSA MONOS SOU AKIROTHIKES OUTE KAN NA DIAVAZEIS DEN XEREIS KAI META MAS LES MATHE NA GRAFIS ELINIKA PALIOPOUSTARA FITITAKO XEFTILISMENE MPEKATSOVOSKE XAXAAXXAAXAX X0X0X0X0X0X0X0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ρέ κουτεντέ 6:14 επειδη υπαρχει τάφρο δέν μπορει να γινει χερσαια επιθετικη η αμυντικη επιθεση ? το μηχανικό πού κάνει γιοφύρια γιά πλάκα είναι ? τα ελικοπτερα για πλακα ειναι ,οι αλεξιπτωτιστες για πλακα ειναι ? κούνια πού σέ κούναγε κουτεντέ ,μου θές και να γράφεις παπαρδέλες στο νέτ,κοίτα εκεί να φτιαχνεις καμμιά φανέλα τού στρατιώτη,οταν ερθει η ωρα γιατι μονο για αυτο θα εισαι ικανός.Κουτεντέ έ κουτεντέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος είπε...
    Ρέ κουτεντέ 6:14 επειδη υπαρχει τάφρο δέν μπορει να γινει χερσαια επιθετικη η αμυντικη επιθεση ? το μηχανικό πού κάνει γιοφύρια γιά πλάκα είναι ? τα ελικοπτερα για πλακα ειναι ,οι αλεξιπτωτιστες για πλακα ειναι ? κούνια πού σέ κούναγε κουτεντέ ,μου θές και να γράφεις παπαρδέλες στο νέτ,κοίτα εκεί να φτιαχνεις καμμιά φανέλα τού στρατιώτη,οταν ερθει η ωρα γιατι μονο για αυτο θα εισαι ικανός.Κουτεντέ έ κουτεντέ.
    23 Αυγούστου 2011 7:04 μ.μ



    RE PALIOMPINE I ANTIARMATIKI TAFROS EINAI SXEDIASMENI ETSI OSTE EKTOS APO TO NA MIN PERNANE TA ARMATA-PEZIKO NA MIN MPOREI NA TO PERASI KAI I MEGALI GEFIRA POU EXOUNE OI APENANTI POU AN THIMAME KALA EINAI 25 METRA PANILITHIE PSAXTO PROTA KAI META MILA ... TA ELIKOPTERA ANIKOUNE STIN P.A EPOMENOS PALI STA LOGIA MOU IRTHES PALIOXAFIE KOMATOSKILO OTI XRIAZETE PN. KAI P.A TSATSO POU DEN EXEIS AFISI SINEDRIO TOU PASOK KAI TIS ND GIA GLIPSIMO MPAS KAI MPEI OLO SOU TO SOI DIMOSIO ;) ANTE KANE TOUMPEKI TWRA EFAGES HTTA MEGALI LAKAMA SARDELA... XAAXAXAXAXAXXAXAAXAXXA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εμεις μαλακα 7.25 που εχουμε παει στρατιωτες και ξερουμε τι θα πει στρατος και μαλιστα με θητεια 24 μηνων, ξερουμε πως γινετε το δεσιμο μεταξυ στρατιωτων με τις κοινες εμπειριες που μενουν για ολη τη ζωη του ανθρωπου που υπηρετησε .Ενα θα σου πω ψωλη φροντισε αμα γινει πολεμος να ντυθεις ολος ελληνικη σημαια .Γιατι διαφορετικα το γαμηση που θα φας ουτε στο χειροτερο σου εφιαλτη δεν το εχεις δει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ρε κουτεντέ-λούλη η αντιαρματικη ταφρος ειναι 30 μετρα ,η γεφυρα τους ειναι 25 μετρα ,δυσκολο ειναι να προσθεσουν αλλα 5 μετρα γέφυρας και να περασουν την ταφρο ? ξύπνα κουτεντέ ξημέρωσε.
    Οι επιχειρησεις μεταφορας χερσαιων δυναμεων με ελικοπτερα σε χαμηλη πτηση δεν τα πιανουν τα ρανταρ,και αν οχυρωθουν σε καποιο χωριο με τους ντοπιους Ελληνες κατοικους ομηρους,θα βαρεσουν τα αεροπλανα στο ψαχνο ολους και θα εχουμε παραπλευρες απωλειες ? ξύπνα κουτεντέ .Αν γινει επιχειρηση απο την πλευρα τους συντονισμενη με γεφυρα και πεζικο ,αλεξιπτωτιστες μεσα στο εδαφος μας η μεταφορα τους με Σινουκ ,νομιζεις οτι δεν θα εχουν αεροπορικη κάλυψη για να αντιμετωπισουν τα αεροπλανα μας ? ,
    Αντε κουτεντέ-λούλη μου θες και να κανεις και αποτροπές επιχειρησεων,με επιχειρηματα της κακιάς ώρας,κουτεντέ ε κουτεντέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. MALAKAS No1 είπε...
    Εμεις μαλακα 7.25 που εχουμε παει στρατιωτες και ξερουμε τι θα πει στρατος και μαλιστα με θητεια 24 μηνων, ξερουμε πως γινετε το δεσιμο μεταξυ στρατιωτων με τις κοινες εμπειριες που μενουν για ολη τη ζωη του ανθρωπου που υπηρετησε .Ενα θα σου πω ψωλη φροντισε αμα γινει πολεμος να ντυθεις ολος ελληνικη σημαια .Γιατι διαφορετικα το γαμηση που θα φας ουτε στο χειροτερο σου εφιαλτη δεν το εχεις δει
    23 Αυγούστου 2011 9:17 μ.μ

    RE PALIOPOUSTARA EGW TELIOSA TIN SXOLI TON OYK PALIOPOUSTARA DEN EKANA GOPING OUTE EGLIFA KAI ROUFIANEVA STON DIKA 24 MINES ... AN IPIRETOUSES SE MAXIMI MONADA TOTE NAI IXES DIKEOMA NA MILISIS TWRA OMOS TO KALITERO POU EXEIS NA KANEIS EINAI TOUMPEKI KOLOGLIFTI POU ISOUNA OLI MERA STO IATRIO EPIDI EVGALES KALO APO TIN ARVILA ...GINE ARSENIKOS RE POUSTRELI ANTRIKA RE





    MALAKAS No2 είπε...
    Ρε κουτεντέ-λούλη η αντιαρματικη ταφρος ειναι 30 μετρα ,η γεφυρα τους ειναι 25 μετρα ,δυσκολο ειναι να προσθεσουν αλλα 5 μετρα γέφυρας και να περασουν την ταφρο ? ξύπνα κουτεντέ ξημέρωσε.
    Οι επιχειρησεις μεταφορας χερσαιων δυναμεων με ελικοπτερα σε χαμηλη πτηση δεν τα πιανουν τα ρανταρ,και αν οχυρωθουν σε καποιο χωριο με τους ντοπιους Ελληνες κατοικους ομηρους,θα βαρεσουν τα αεροπλανα στο ψαχνο ολους και θα εχουμε παραπλευρες απωλειες ? ξύπνα κουτεντέ .Αν γινει επιχειρηση απο την πλευρα τους συντονισμενη με γεφυρα και πεζικο ,αλεξιπτωτιστες μεσα στο εδαφος μας η μεταφορα τους με Σινουκ ,νομιζεις οτι δεν θα εχουν αεροπορικη κάλυψη για να αντιμετωπισουν τα αεροπλανα μας ? ,
    Αντε κουτεντέ-λούλη μου θες και να κανεις και αποτροπές επιχειρησεων,με επιχειρηματα της κακιάς ώρας,κουτεντέ ε κουτεντέ.
    23 Αυγούστου 2011 9:28 μ.μ

    RE GIDOVOSKE AYTES OI GEFIRES DEN EINAI SAN TO KAVLI SOU POU EKANES PROSTHETIKI APO 5 CM POU ITANE NA PAEI 6CM AYTES OI GEFIDES ROUFIANE TOU DIKA TWRA TELEYTEA TIS PARALAVANE APO GERMANIA NOMIZW KAI EINAI 25ARES ILITHIE ... POIA ELIKOPTERA DEN PIANEI TO RADAR RE VLAKAMA TOSA XEREIS TOSA LES ... SE PLIROFORO GELIE OTI TA ELINIKA EPITELIA GNORIZOUNE PRIN KAN SIKOTHI-APOPLEYSI TO OPODIPOTE ELIKOPTERO TO OPIODIPOTE MAXITIKO I POLEMIKO PLIO STOKE ... KERNA KANENA PATATAKI TWRA TIROVOSKE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κουτεντές-λούλης είπε :

    RE GIDOVOSKE AYTES OI GEFIRES DEN EINAI SAN TO KAVLI SOU POU EKANES PROSTHETIKI APO 5 CM POU ITANE NA PAEI 6CM AYTES OI GEFIDES ROUFIANE TOU DIKA TWRA TELEYTEA TIS PARALAVANE APO GERMANIA NOMIZW KAI EINAI 25ARES ILITHIE ... POIA ELIKOPTERA DEN PIANEI TO RADAR RE VLAKAMA TOSA XEREIS TOSA LES ... SE PLIROFORO GELIE OTI TA ELINIKA EPITELIA GNORIZOUNE PRIN KAN SIKOTHI-APOPLEYSI TO OPODIPOTE ELIKOPTERO TO OPIODIPOTE MAXITIKO I POLEMIKO PLIO STOKE ... KERNA KANENA PATATAKI TWRA TIROVOSKE

    Ρέ κουτεντέ-λούλη τοσα ξερεις τοσα λές ,εδώ ρέ λούστρο μιλάμε για 5 μέτρα σύν και οι δικοι μας σιδεράδες κανουν μιά ράμπα + 5 μέτρα,στα 25 υπαρχων μέτρα .Οσο για τα ραντάρ κουτεντέ δεν γνωριζουν τιποτα αν πετανε σε χαμηλο υψος και φανε και καμμιά παρεμβολή απο μηχανήματα ηλεκτρονικου πολεμου,ξύπνα κόπανε ξημέρωσε.
    ΕΙσαι σιγουρος οτι γνωριζει πριν αποπλευσει το οτιδηποτε ? γιατι ενα τουρκικο υποβρυχιο πριν κανα τριμηνο τα εντοπισαν ελικοπτερα τυχαία στην νοτια Ευβοια κουτεντέ.
    Ειπαμε θα πας στρατο να στρώσεις χαρακτήρα θές δέν θές,ερε βρεμένοι σανίδα πού σάς χρειάζεται λούληδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. de kserw ti lete eseis alla egw pisteuw oti polemo mporei na kerdisei mono autos pou exei xrhma ki emeis dustuxws...ase pou o stratos uparxei mono gia na sunthrei th polemikh viomhxania thn opoia katexei kata megalo pososto h usa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΜΑΛΑΚΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑ ΣΕ ΜΑΧΙΜΗ ΜΟΝΑΔΑ .ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑ ΕΓΩ ΕΣΕΙ ΕΚΑΝΕΣ ΠΙΠΕΣ ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Το 21 δεν είχαμε ούτε χρήμα ούτε εξοπλισμό ούτε εκπαίδευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. niko psakse na deis omws apo pou proilthan ta daneia gia na steiriksoun thn epanastash tou 21 idiwtes kai gallikes trapezes kuriws

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. MALAKAS No1 είπε...
    ΜΑΛΑΚΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑ ΣΕ ΜΑΧΙΜΗ ΜΟΝΑΔΑ .ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑ ΕΓΩ ΕΣΕΙ ΕΚΑΝΕΣ ΠΙΠΕΣ ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ.
    23 Αυγούστου 2011 10:37 μ.μ

    ASE RE PALIOPOUSTARA 24 MINES ROUFIANEYES TA FANTARAKIA XEFTILISMENE KOLOGLIFTI TSATSONI XIROVOSKE ;)





    MALAKAS No2 είπε...

    Ρέ κουτεντέ-λούλη τοσα ξερεις τοσα λές ,εδώ ρέ λούστρο μιλάμε για 5 μέτρα σύν και οι δικοι μας σιδεράδες κανουν μιά ράμπα + 5 μέτρα,στα 25 υπαρχων μέτρα .Οσο για τα ραντάρ κουτεντέ δεν γνωριζουν τιποτα αν πετανε σε χαμηλο υψος και φανε και καμμιά παρεμβολή απο μηχανήματα ηλεκτρονικου πολεμου,ξύπνα κόπανε ξημέρωσε.
    ΕΙσαι σιγουρος οτι γνωριζει πριν αποπλευσει το οτιδηποτε ? γιατι ενα τουρκικο υποβρυχιο πριν κανα τριμηνο τα εντοπισαν ελικοπτερα τυχαία στην νοτια Ευβοια κουτεντέ.
    Ειπαμε θα πας στρατο να στρώσεις χαρακτήρα θές δέν θές,ερε βρεμένοι σανίδα πού σάς χρειάζεται λούληδες.
    23 Αυγούστου 2011 9:58 μ.μ


    RE LINATSA ESY MALAKES TOUS EXEIS TOUS EMPNEYSTES TIS TAFROU? AMA EINAI ETSI OPOS TA LES DEN THA KANANE 30 METRA PAXOS TAFRO THA TIN KANANE 5 ISA ISA NA MIN PERNANE TA ARMATA ILITHIE ALLA TI PERIMENEIS APO ENAN TSIOMPANO POU EXEI ADSL STIN STANI XAXAXAXAXAAXXA
    SXETIKA ME TO IPOVRIXIO DEN MPORW NA PW PERISOTERA GT EINAI ZITIMA ETHNIKIS ASFALIAS KAI EPIDI O MALAKAS NO1 KAI O MALAKAS NO2 EISTE ROUFIANAKIA FIGOSTRATOI KATADOTES GIA 1$ KALITERA THA EINAI NA MIN PW PERISOTERA ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Κουτεντές-λούλης ειπε :

    RE LINATSA ESY MALAKES TOUS EXEIS TOUS EMPNEYSTES TIS TAFROU? AMA EINAI ETSI OPOS TA LES DEN THA KANANE 30 METRA PAXOS TAFRO THA TIN KANANE 5 ISA ISA NA MIN PERNANE TA ARMATA ILITHIE ALLA TI PERIMENEIS APO ENAN TSIOMPANO POU EXEI ADSL STIN STANI XAXAXAXAXAAXXA
    SXETIKA ME TO IPOVRIXIO DEN MPORW NA PW PERISOTERA GT EINAI ZITIMA ETHNIKIS ASFALIAS KAI EPIDI O MALAKAS NO1 KAI O MALAKAS NO2 EISTE ROUFIANAKIA FIGOSTRATOI KATADOTES GIA 1$ KALITERA THA EINAI NA MIN PW PERISOTERA ;)

    Ρε ζωντόβολο οι εμπευστες της ταφρου καλα κανανε ,οσο δυσκολευουμε το περασμα στους απεναντι καλο ειναι,αλλα ολα τα προβληματα εχουν και τις λυσεις τους,δεν στο εχουνε πει αυτο,κάφρο ?
    Για τα συστήματα ηλεκτρονικου πολεμου πού κανουν τα ραντάρ αόματα δεν ειπες κάτι παρα ησουν σαν χάνος με το στομα ανοιχτο και έχαψες καμμιά 20 αριά μύγες γιά επιδόρπιο,αντε πιές και μιά αμίτα μόσιον να τις χωνέψεις.

    Ρέ χλέ-χλέ σιγά μην εισαι στο πεντάγωνο και ξερεις για τα υποβρύχια,ασχετούνγκο ,εγώ γιά δοκιμαστή στρωμάτων σέ κόβω και χασομέρη.

    Οσο για τους φυγοστρατους και τους κατάδοτες στο επιστρέφω γιατι εχω απολυθή εδώ και 25 χρόνια,μπουμπούνα.

    Και ολος αυτος ο σκυλοκαυγάς επειδη επιμενεις οτι αν καταργηθη ο στρατος ξηρας ,και εχουμε μονο πανισχυρο πολεμικο ναυτικο και πολεμικη αεροπορια δεν εχουμε να φοβηθουμε τιποτα ,λες και βορεια - βορειοανατολικα ειναι ολοι φιλελληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΦΙΛΕ ΜΟΥ 5:57 ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΣ,ΖΗΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΟΦΑΝΟΣ ΘΥΧΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΙ ΛΕΞΗ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΝΩ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΘΗΞΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΚΩΛΟΒΙΣΜΑ ΕΙΧΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΚΑΝΕ Ι ΟΧΙ ΑΓΓΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΚΙ ΟΛΑΣ ΑΠΛΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΑ ΠΩΣ ΔΕ ΤΟ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΛΕΥΑΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΣΟΥ ΠΩΣ ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 80% ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΤΟ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΩΣ ΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΙ ΜΟΙΑΖΕΙ ΤΟ ΟΠΛΟ,ΟΣΑ ΜΟΥ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΕΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΙΣΤΑ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΣΤΙΝΑΜΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΙΣ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΝΑΓΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΟΔΕΥΕΙ ΟΠΟΤΕ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΠΛΑ ΑΥΤΟ ΟΠΟΤΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΠΑΛΙΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΜΕΝΕΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ(ΦΥΣΙΚΑ ΤΙΜΑΩ ΤΑ ΟΣΑ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ)ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΕΣΥ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΟΣ ΤΟ ΣΥΝΟΘΙΖΕΙΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ ΣΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΝΑ ΣΚΑΣΩ ΔΕ ΘΕΛΩ ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΥΜΕΡΙΣΤΕΙΣ ΤΙΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΟΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΓΡΑΨΩ!

    Υ.Γ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΕΣ ΘΑ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΠΙΟ ΗΡΕΜΟΣ ΤΑ ΒΡΑΔΥΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΤΟΙΜΟΠΟΛΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΥΣ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΟΠΟΤΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΟΠΛΟ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΘΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ,ΕΛΠΙΖΩ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΟ ΟΠΛΟ ΕΣΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΩΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΜΟΝΙΜΑ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΜΕΤΟΠΟ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙΣ ΤΙΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Απο πότε η αυξημένη θητεία σημαίνει και ποιοτική θητεία?αν το σχολείο είναι μπουρδέλο τότε και ο μαθητής άχρηστος παραμένει(υπάρχουν κα εξαιρέσεις δε λέω)..με την ίδια λογική οι μεταξεταστέοι που μένουν 3 χρόνια στη Α λυκείου για παράδειγμα έπρεπε να θεωρούνται πανίσχυροι και ΜΥΑΛΑ!Το θέμα σχεδόν σε όλα στη ζωή είναι θέμα ποιότητας και όχι ποσότητας!Ο στρατός είναι ένα απο αυτά!Καθαρίστε 2 χρόνια σκατά και δίσκους και θα τους κατατροπόσετε τους Τουρκαλάδες ωρέ..συγκεντρωθείτε στρατόγκαυλοι που πιστέυετε οτι έχετε και το παραμικρό όφελος απο τα ΣΤΡΑΤΑ.Συμφωνώ στην υποχρεωτικλη θητεία..αλλά στους 3 μήνες για παράδειγμα αλλά πραγματική εκπαίδευση στο σώμα ή το όπλο..και ΟΧΙ μαθήματα υποταγής και ανεκτικότητας στον εξευτελισμό των φανταράκων που στη τελική υπηρετούνε ένα κράτος που τους παίρνει τα πάντα και δεν τους δίνει..Τ Ι Π Ο Τ Α!!!ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΓΡΑΦΙΑΔΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή