Στις 24 Αυγούστου 1779 στο Κολικόντασι της τουρκοκρατούμενης τότε Βορείου Ηπείρου απαγχονίσθηκε με εντολή του Κουρτ Πασά ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ο Πατροκοσμάς όπως κατεγράφη στη συνείδηση του λαού μας. Ξεκίνησε από το Μέγα Δένδρο της Αιτωλίας, δίπλα από το Θέρμο, την αρχαία
πρωτεύουσα της Αιτωλικής Συμπολιτείας. Έμαθε γράμματα σε κρυφά και φανερά σχολειά και κατέληξε στο Άγιον Όρος, στη Μονή Φιλοθέου. Με τις ευλογίες των εκάστοτε Οικουμενικών Πατριαρχών εξήλθε από τον Άθωνα τουλάχιστον τρεις φορές και περιόδευσε τα περισσότερα μέρη του Ελληνισμού για να αποτρέψει τους εξισλαμισμούς. Ιδιαιτέρως έντονη παραμένει η μνήμη του στην Ήπειρο και στη Δυτική Μακεδονία. Δίδασκε με τον απλό λόγο του, την ασκητική ζωή του, με τις προφητείες του για την απελευθέρωση του Γένους, με το πάθος του για την κοινωνική δικαιοσύνη, με τον ζήλο του για την Ελληνορθόδοξη Παιδεία. Από τα πρώτα χρόνια μετά το μαρτύριό του θεωρήθηκε Άγιος από τον λαό μας και η αγιοκατάταξή του επισημοποιήθηκε το 1960 από το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Ο πρώτος βιογράφος του είναι ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης στο περίφημο «Νέον Μαρτυρολόγιον», το οποίο εξεδόθη το 1799.
Τα σύγχρονα σχολικά βιβλία έχουν την τάση να αγνοούν τον Άγιο Κοσμά ή να τον παρουσιάζουν σαν έναν δυτικού τύπου Διαφωτιστή. Όμως ο Πατροκοσμάς δεν είχε την παραμικρή επιρροή από τον Γαλλικό Διαφωτισμό, ο οποίος άλλωστε έρρεπε προς ακρότητες αθεϊστικού τύπου. Ο Άγιος Κοσμάς δεν άνοιγε απλώς σχολεία , αλλά τόνιζε ότι το σχολείο είναι προθάλαμος της Εκκλησίας. Η επιτυχημένη προσπάθειά του να σταματήσει τους εξισλαμισμούς βοήθησε την επιβίωση του Έθνους, διότι εκείνη την εποχή όποιος χανόταν για την Ορθοδοξία χανόταν και για τον Ελληνισμό. Ο εξισλαμισμένος τούρκευε, γινόταν φανατικός ανθέλληνας, γι’ αυτό και έχει μείνει ως αρνητική για το Γένος μας έννοια ή λέξη «γενίτσαρος» . Η παιδεία, στην οποία πίστευε ο Άγιος Κοσμάς, δεν ήταν μία απλή κατάρτιση και εκμάθηση τεχνοκρατικών γνώσεων, όπως θα ήθελαν σήμερα ορισμένοι. Αλλά μιλούσε για μία Παιδεία, η οποία πρωτίστως θα δια-μορφώνει ανθρώπους, θα διαπλάθει ανθρωπίνους χαρακτήρες.
Από το σπουδαίο κείμενο «Το Άγιον Όρος και η παιδεία του Γένους μας» , το οποίο συνετάγη και εξεδόθη από την Ιερά Μονή Ιβήρων, πρώτα το 1994 και βελτιωμένο το 2003, παραθέτουμε ορισμένες εύστοχες επισημάνσεις για τις διδαχές του Πατροκοσμά: «… Ανοίξτε σχολεία ελληνικά. Να βάλετε όλοι σας, για να σπουδάζουν όλα τα παιδιά, χωρίς να πληρώνουν. Να μάθουν τα παιδιά την ελληνική γλώσσα, για να ξεσκεπάσουν όλα τα μυστήρια της ζωής και της Εκκλησίας μας, που είναι εκεί κρυμμένα. Από το σχολείον μανθάνομεν το κατά δύναμιν τί είναι Θεός, τί είναι Αγία Τριάς, τί είναι άγγελοι, αρχάγγελοι, τί είναι δαίμονες, τί είναι παράδεισος, τί είναι κόλασις, τί είναι αμαρτία, αρετή. Από το σχολείον μανθάνομεν τί είναι Αγία Κοινωνία, τί είναι Βάπτισμα, τί είναι το Άγιον Ευχέλαιον, ο τέλειος γάμος, τί είναι ψυχή, τί είναι κορμί… το σχολείον ανοίγει τες εκκλησίες, το σχολείον ανοίγει ατ μοναστήρια. Ανίσως και δεν ήτανε σχολεία, πού ήθελα εγώ να μάθω να σας διδάσκω;…. Είναι αληθινός επαναστάτης, ανανεωτής των πάντων. Κρίνει τον πλούσιο που δεν δίνει στον φτωχό. Διοργανώνει δωρεάν παιδεία. Σέβεται τη γυναίκα. Βλέπει ότι την καταπιέζουν. Φανερώνεται πραγματικός υπερασπιστής της. Ρίχνει όλους στο φιλότιμο».
Οι επισημάνσεις αυτές μάς οδηγούν στον προβληματισμό ποια σχέση έχει η Παιδεία του Αγίου Κοσμά με το σύγχρονο σχολείο. Εν όψει δε και του Νέου Λυκείου καλό θα ήταν να προβληματισθούμε αν τελικά σήμερα το σχολείο διαμορφώνει ήθος ή απλώς καλλιεργεί την αποστήθιση γνώσεων και αριθμών. Έχει παραμεληθεί η Ανθρωπιστική Παιδεία χάριν της Τεχνολογικής και αυτό βλάπτει την ψυχοσύνθεση των παιδιών, τούς στερεί τα πρότυπα και τα οράματα. Στην εποχή των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και της Ψηφιακής Τεχνολογίας οι νέοι μας χρειάζονται ακόμη περισσότερο τα διδάγματα των Αρχαίων Ελληνικών κειμένων, των Θρησκευτικών και της Ιστορίας. Για να μην απομονωθούν μπροστά στον υπολογιστή. Για να μην γίνουν απαθείς θεατές της υλιστικής παγκοσμιοποιήσεως, η οποία γεννά οικονομικές κρίσεις σαν τη σημερινή και τις εξαπλώνει υπερπηδώντας τα σύνορα. Για να αντισταθούν στην επικράτηση του υλιστικού συμφέροντος εις βάρος της ανθρωπιάς και της κοινωνικής δικαιοσύνης. Για να αγωνισθούν ώστε κάθε λαός να διατηρήσει την εθνική κυριαρχία του και την πολιτιστική ιδιοπροσωπεία του χωρίς να μεταμορφωθεί σε άμορφο χυλό.
Η Ελληνορθόδοξη Παιδεία, την οποία ευαγγελίσθηκε ο Άγιος Κοσμάς δεν αντιτίθεται στις Θετικές Επιστήμες. Τον 19ο αιώνα στην Εμπορική Σχολή της Χάλκης, η οποία ιδρύθηκε από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, ο σχολάρχης ήταν Αγιορείτης μοναχός, ο Βαρθολομαίος Κουτλουμουσιανός. Ο ίδιος δίδασκε στα παιδιά των Ελλήνων εμπόρων τα Θρησκευτικά, τα Αρχαία Ελληνικά, αλλά και τα Μαθηματικά και τη Φυσική, συγγράφοντας ή μεταφράζοντας μόνος του τα σχετικά εγχειρίδια. Η Ελληνορθόδοξη Παιδεία, για την οποία θυσιάσθηκε ο Πατροκοσμάς, είναι πάντοτε επίκαιρη. Όχι μόνο για εμάς τους Έλληνες, αλλά και για την Ευρώπη που αναζητεί την ταυτότητά της. Ευρισκόμενοι στη δίνη μιας κρίσης που φαίνεται οικονομική, αλλά έχει πνευματικά αίτια, ας ξαναδιαβάσουμε τις διδαχές του Αγίου Κοσμά.
Πηγη
πρωτεύουσα της Αιτωλικής Συμπολιτείας. Έμαθε γράμματα σε κρυφά και φανερά σχολειά και κατέληξε στο Άγιον Όρος, στη Μονή Φιλοθέου. Με τις ευλογίες των εκάστοτε Οικουμενικών Πατριαρχών εξήλθε από τον Άθωνα τουλάχιστον τρεις φορές και περιόδευσε τα περισσότερα μέρη του Ελληνισμού για να αποτρέψει τους εξισλαμισμούς. Ιδιαιτέρως έντονη παραμένει η μνήμη του στην Ήπειρο και στη Δυτική Μακεδονία. Δίδασκε με τον απλό λόγο του, την ασκητική ζωή του, με τις προφητείες του για την απελευθέρωση του Γένους, με το πάθος του για την κοινωνική δικαιοσύνη, με τον ζήλο του για την Ελληνορθόδοξη Παιδεία. Από τα πρώτα χρόνια μετά το μαρτύριό του θεωρήθηκε Άγιος από τον λαό μας και η αγιοκατάταξή του επισημοποιήθηκε το 1960 από το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Ο πρώτος βιογράφος του είναι ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης στο περίφημο «Νέον Μαρτυρολόγιον», το οποίο εξεδόθη το 1799.
Τα σύγχρονα σχολικά βιβλία έχουν την τάση να αγνοούν τον Άγιο Κοσμά ή να τον παρουσιάζουν σαν έναν δυτικού τύπου Διαφωτιστή. Όμως ο Πατροκοσμάς δεν είχε την παραμικρή επιρροή από τον Γαλλικό Διαφωτισμό, ο οποίος άλλωστε έρρεπε προς ακρότητες αθεϊστικού τύπου. Ο Άγιος Κοσμάς δεν άνοιγε απλώς σχολεία , αλλά τόνιζε ότι το σχολείο είναι προθάλαμος της Εκκλησίας. Η επιτυχημένη προσπάθειά του να σταματήσει τους εξισλαμισμούς βοήθησε την επιβίωση του Έθνους, διότι εκείνη την εποχή όποιος χανόταν για την Ορθοδοξία χανόταν και για τον Ελληνισμό. Ο εξισλαμισμένος τούρκευε, γινόταν φανατικός ανθέλληνας, γι’ αυτό και έχει μείνει ως αρνητική για το Γένος μας έννοια ή λέξη «γενίτσαρος» . Η παιδεία, στην οποία πίστευε ο Άγιος Κοσμάς, δεν ήταν μία απλή κατάρτιση και εκμάθηση τεχνοκρατικών γνώσεων, όπως θα ήθελαν σήμερα ορισμένοι. Αλλά μιλούσε για μία Παιδεία, η οποία πρωτίστως θα δια-μορφώνει ανθρώπους, θα διαπλάθει ανθρωπίνους χαρακτήρες.
Από το σπουδαίο κείμενο «Το Άγιον Όρος και η παιδεία του Γένους μας» , το οποίο συνετάγη και εξεδόθη από την Ιερά Μονή Ιβήρων, πρώτα το 1994 και βελτιωμένο το 2003, παραθέτουμε ορισμένες εύστοχες επισημάνσεις για τις διδαχές του Πατροκοσμά: «… Ανοίξτε σχολεία ελληνικά. Να βάλετε όλοι σας, για να σπουδάζουν όλα τα παιδιά, χωρίς να πληρώνουν. Να μάθουν τα παιδιά την ελληνική γλώσσα, για να ξεσκεπάσουν όλα τα μυστήρια της ζωής και της Εκκλησίας μας, που είναι εκεί κρυμμένα. Από το σχολείον μανθάνομεν το κατά δύναμιν τί είναι Θεός, τί είναι Αγία Τριάς, τί είναι άγγελοι, αρχάγγελοι, τί είναι δαίμονες, τί είναι παράδεισος, τί είναι κόλασις, τί είναι αμαρτία, αρετή. Από το σχολείον μανθάνομεν τί είναι Αγία Κοινωνία, τί είναι Βάπτισμα, τί είναι το Άγιον Ευχέλαιον, ο τέλειος γάμος, τί είναι ψυχή, τί είναι κορμί… το σχολείον ανοίγει τες εκκλησίες, το σχολείον ανοίγει ατ μοναστήρια. Ανίσως και δεν ήτανε σχολεία, πού ήθελα εγώ να μάθω να σας διδάσκω;…. Είναι αληθινός επαναστάτης, ανανεωτής των πάντων. Κρίνει τον πλούσιο που δεν δίνει στον φτωχό. Διοργανώνει δωρεάν παιδεία. Σέβεται τη γυναίκα. Βλέπει ότι την καταπιέζουν. Φανερώνεται πραγματικός υπερασπιστής της. Ρίχνει όλους στο φιλότιμο».
Οι επισημάνσεις αυτές μάς οδηγούν στον προβληματισμό ποια σχέση έχει η Παιδεία του Αγίου Κοσμά με το σύγχρονο σχολείο. Εν όψει δε και του Νέου Λυκείου καλό θα ήταν να προβληματισθούμε αν τελικά σήμερα το σχολείο διαμορφώνει ήθος ή απλώς καλλιεργεί την αποστήθιση γνώσεων και αριθμών. Έχει παραμεληθεί η Ανθρωπιστική Παιδεία χάριν της Τεχνολογικής και αυτό βλάπτει την ψυχοσύνθεση των παιδιών, τούς στερεί τα πρότυπα και τα οράματα. Στην εποχή των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και της Ψηφιακής Τεχνολογίας οι νέοι μας χρειάζονται ακόμη περισσότερο τα διδάγματα των Αρχαίων Ελληνικών κειμένων, των Θρησκευτικών και της Ιστορίας. Για να μην απομονωθούν μπροστά στον υπολογιστή. Για να μην γίνουν απαθείς θεατές της υλιστικής παγκοσμιοποιήσεως, η οποία γεννά οικονομικές κρίσεις σαν τη σημερινή και τις εξαπλώνει υπερπηδώντας τα σύνορα. Για να αντισταθούν στην επικράτηση του υλιστικού συμφέροντος εις βάρος της ανθρωπιάς και της κοινωνικής δικαιοσύνης. Για να αγωνισθούν ώστε κάθε λαός να διατηρήσει την εθνική κυριαρχία του και την πολιτιστική ιδιοπροσωπεία του χωρίς να μεταμορφωθεί σε άμορφο χυλό.
Η Ελληνορθόδοξη Παιδεία, την οποία ευαγγελίσθηκε ο Άγιος Κοσμάς δεν αντιτίθεται στις Θετικές Επιστήμες. Τον 19ο αιώνα στην Εμπορική Σχολή της Χάλκης, η οποία ιδρύθηκε από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, ο σχολάρχης ήταν Αγιορείτης μοναχός, ο Βαρθολομαίος Κουτλουμουσιανός. Ο ίδιος δίδασκε στα παιδιά των Ελλήνων εμπόρων τα Θρησκευτικά, τα Αρχαία Ελληνικά, αλλά και τα Μαθηματικά και τη Φυσική, συγγράφοντας ή μεταφράζοντας μόνος του τα σχετικά εγχειρίδια. Η Ελληνορθόδοξη Παιδεία, για την οποία θυσιάσθηκε ο Πατροκοσμάς, είναι πάντοτε επίκαιρη. Όχι μόνο για εμάς τους Έλληνες, αλλά και για την Ευρώπη που αναζητεί την ταυτότητά της. Ευρισκόμενοι στη δίνη μιας κρίσης που φαίνεται οικονομική, αλλά έχει πνευματικά αίτια, ας ξαναδιαβάσουμε τις διδαχές του Αγίου Κοσμά.
Πηγη
Αδελφοί μου, έμαθα πως με την χάριν του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και Θεού δεν είσθε Έλληνες,
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν είσθε ασεβείς, αιρετικοί, άθεοι, αλλ' είσθε ορθόδοξοι χριστιανοί...»
ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ...
Δε σε χάλασε εβραιάκο που σε γλίτωσε από το ραγιαδισμό και σε έμαθε γράμματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι βρήκες να λες
τα γραπτα μενουν οσο για το εβραιος αλλος πιστευει στο γιαχ οσο για τα γραμματα μηπως τα ανακαλυψε και αυτα το εβρ...παπαδαριο
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μένουν μόνο τα γραπτά αλλά και οι πράξεις, το ότι ήθελες να μείνεις ραγιάς δεν αφορά κανέναν, δικαίωμά σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά δεν θα τα ισοπεδώσουμε όλα επειδή παίζετε με τις λέξεις γιαχ και γιουχ και πράσινα άλογα!
Ας μην ξεχνάμε οτι Εβραίος τον κάρφωσε και τον έπιασαν οι Τούρκοι.Από γιαχ γιουχ δεν ξέρω αλλα ξέρω ότι αυτά που είπε τότε συνέβησαν στις μέρες μας και όχι μόνο.12θεούλιδες αντε ξυπνάτε που νομίζετε ακόμα οτι ο δίας ρίχνει κεραυνούς.Εβραίοι ποτε δε θέλησαν την ορθοδοξία.Ο όρος ''εβραιοπαπαδαριό'' ζει μόνο στην φαντασία σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα οι πρόγονοι του Τζεσσούα(ΧΡΙΣΤΟΥ).
ΑπάντησηΔιαγραφή23 Και αυτός ο Ιησούς ήρχιζε να ήναι ως τριάκοντα ετών, ων καθώς ενομίζετο, υιός Ιωσήφ, του Ηλί, Μτ 13:55, Ιω 6:42
24 του Ματθάτ, του Λευΐ, του Μελχί, του Ιαννά, του Ιωσήφ,
25 του Ματταθίου, του Αμώς, του Ναούμ, του Εσλί, του Ναγγαί,
26 του Μαάθ, του Ματταθίου, του Σεμεΐ, του Ιωσήφ, του Ιούδα,
27 του Ιωαννά, του Ρησά, του Ζοροβάβελ, του Σαλαθιήλ, του Νηρί,
28 του Μελχί, του Αδδί, του Κωσάμ, του Ελμωδάμ, του Ηρ,
29 του Ιωσή, του Ελιέζερ, του Ιωρείμ, του Ματθάτ, του Λευΐ,
30 του Συμεών, του Ιούδα, του Ιωσήφ, του Ιωνάν, του Ελιακείμ,
31 του Μελεά, του Μαϊνάν, του Ματταθά, του Ναθάν, του Δαβίδ,
32 του Ιεσσαί, του Ωβήδ, του Βοόζ, του Σαλμών, του Ναασσών,
33 του Αμιναδάβ, του Αράμ, του Εσρώμ, του Φαρές, του Ιούδα,
34 του Ιακώβ, του Ισαάκ, του Αβραάμ, του Θάρα, του Ναχώρ, Γεν 11:10
35 του Σερούχ, του Ραγαύ, του Φαλέκ, του Έβερ, του Σαλά,
36 του Καϊνάν, του Αρφαξάδ, του Σημ, του Νώε, του Λάμεχ,
37 του Μαθουσάλα, του Ενώχ, του Ιαρέδ, του Μαλελεήλ, του Καϊνάν,
38 του Ενώς, του Σηθ, του Αδάμ, του Θεού. Γεν 5:3
ΛΟΥΚΑΣ,κεφ.3
Είμαι χριστιανός, ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι Έλλην!» Γεννάδιος Σχολάριος
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν καποιον τον πλησιασει η Χαρις του Χριστου, τοτε κοβονται και τα γιαχ και τα γιουχ και τα αχ και τα βαχ. Οποιος και να εισαι, ο,τι και να πιστευες πριν, τα ξεχνας ολα και αρχινας ολα αυτα τα περιεργα κι ανεξηγητα, αδιαφορωντας με τον κοσμο που σε φωναζει τρελο. Εδω καποιοι ανθρωποι ζουν σε απιστευτες διαστασεις με την Αγιοτητα του Πνευματος που τους αρπαζει σε απεριγραπτες αποκαλυψεις, ενω εμεις προσπαθουμε να βγαλουμε μαϊμου το πεναλτι. Συνεχιστε το παιχνιδι κι ανατρεψτε το σκορ πριν το τελος του αγωνα, το οποιο ειναι σιγουρα "sudden death". Ειρηνη υμιν.. Οταν καποιον τον πλησιασει η Χαρις του Χριστου, τοτε κοβονται και τα γιαχ και τα γιουχ και τα αχ και τα βαχ. Οποιος και να εισαι, ο,τι και να πιστευες πριν, τα ξεχνας ολα και αρχινας ολα αυτα τα περιεργα κι ανεξηγητα, αδιαφορωντας με τον κοσμο που σε φωναζει τρελο. Εδω καποιοι ανθρωποι ζουν σε απιστευτες διαστασεις με την Αγιοτητα του Πνευματος που τους αρπαζει σε απεριγραπτες αποκαλυψεις, ενω εμεις προσπαθουμε να βγαλουμε μαϊμου το πεναλτι. Συνεχιστε κι ανατρεψτε το σκορ πριν το τελος του αγωνα, το οποιο ειναι σιγουρα "sudden death". Ειρηνη υμιν..
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπω διάφορους τύπους να γράφουνε πραγματικά ανοησίες και αναρωτιέμαι, έχουν διαβάσει ποτέ Βυζαντινή και Νεότερη ιστορία;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον όχι γιατί αν το είχανε κάνει θα ήξεραν πως η λέξη ΕΛΛΗΝ και ΕΛΛΗΝΑΣ, εκείνα τα χρόνια δεν είχε την σημερινή σημασία.
Εκείνα τα χρόνια η λέξη ΕΛΛΗΝ και ΕΛΛΗΝΑΣ σήμαινε να είσαι δωδεκαθεϊστής (παλαιά ελληνική θρησκεία).
Άρα είναι απολύτως λογικά τα λόγια του αγίου Κοσμά του Αιτωλού και του Σχολάριου.
Τώρα γιατί κάποιοι συνεχίζουν να αναπαράγουν ανοησίες, αυτό είναι ένα ερώτημα το οποίο μπορούν να σας απαντήσουν μόνο οι ίδιοι, αν έχουν τα @@@ να το κάνουν.
Ήδη ο Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος μαζεύει κόσμο για να ματαιώσει την παράσταση του Αλέξανδρου Ρήγα με τους τραβεστί παπάδες. Έχει μάλιστα δηλώσει οτι πάνω απ'το πτώμα του θα παιχτεί αυτό το αίσχος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα βουίξει η πλατεία Γεωργίου στις 3 του Σεπτέμβρη!
H Ελληνας ή χριστιανός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τα δύο μαζί δεν γίνεται.
Το πόσο βοήθησε η κατέστρεψε ο χριστιανισμός τον Ελληνισμό, ας διαβάσουμε και μετά τα λέμε.
Ο εχθρός του Ελληνισμού παραμονεύει εδώ και 11750 χρόνια για την ολοκλήρωση του σκοπού του.
Ο αρχιαποστάτης και οι υπηρέτες του ας ετοιμάζονται να υποδεχθούν την Νέμεση.
Διάβασε τι λένε :
1) NASA
2) Pravda - Science
3) O.E.A.
4) Ιερά Ομάς Περσεύς
5) Ellania
ΣΓ
Είχε πει ΄και το πρωτάκουστο Αδελφοί μου, έμαθα πως με την χάρη του κυρίου μας Ιησού Χριστού και του θεού δεν είστε Έλληνες, δεν είστε ασεβείς, αιρετικοί, άθεοι, αλλά είστε Χ.Ο.
ΑπάντησηΔιαγραφή@3.11
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι και έλληνας και χριστιανός.
Όσους ενοχλεί, ας πιουν σόδα.
Ανδρείκελα, αρκετά!
Προς όλα τα τούβλα που τείνουν να διαχωρίσουν τις δύο λέξεις. Με τον χαρακτηρισμό "Έλληνας", δεν εννοούσαν την καταγωγή του καθενός, αλλά την συνέδεαν με την λέξη ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗΣ!!! Η λέξη "Έλλην" άλλωστε αναφέρεται στην Αγία Γραφή πάμπολες φορές. Και η επίσημη απόδοση από την Εκκλησία μας είναι "Ειδωλολάτρης", απλά και μόνο επειδή τότε έτσι το συνέδεαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι να ήμασταν όλοι μας τόσο Έλληνες, όσο ο Πατροκοσμάς. Ίδρυσε πάνω από 2000 σχολεία και στα χρόνια που έδρασε (στη δύση του 16ου αι.) ο εξισλαμισμός εξαφανίστηκε χάρη στη δράση του... Ό,τι και να λέτε λοιπόν, η Ιστορία είναι εκεί και μιλάει μόνη της.
2:43 σωστός.
ΑπάντησηΔιαγραφή3:31 η παρακμή του Ελληνισμου ξεκίνησε με το τέλος του πελοπονισιακού πολέμου (331-304), το μεγάλο χαστούκι το έφαγε στα χρόνια των επιγώνων του Μεγάλου Αλεξάνδρου και πλέον με την κατάληψη του Ελλάδικού χώρου το 174 π.χ. από τους Ρωμαίους κ.λ.π, κ.λ.π, κ.λ.π.
Ο Χριστιανισμός έγινε θρησκία περί το 300 μ.χ.
Η ιστορία θέλει μελέτη και δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να κρίνουμε αν δεν είμαστε γνώστες αυτής
Φιλικά.....
Ανάγνωσμα Ευαγγελίου:
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλληνες ζητούν να δουν τον Ιησού...(ενημερώνουν τον Χριστό οι μαθητές Του),
...ήρθε η ώρα να δοξαστεί ο Υιός του Ανθρώπου (τα λόγια του Χριστού).
Μαλάκες
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν οι μαθηταί του Χριστού του είπαν πως ήλθαν Ελληνες να τον δούνε είπε, ελλύληθεν η ώρα ίνα δωξασθεί ο Υιός του Ανθρώπου και συγχρόνως στους Εβραίους είπε, αρθήσεται η βασιλεία υμών και δοθήσεται έθνει (σε ΕΘΝΟΣ)
ΣΕ ΠΟΙΟ ΡΕ?
Ιωάννης ιβ, 20
20 Ἦσαν δέ τινες Ἕλληνες ἐκ τῶν ἀναβαινόντων ἵνα προσκυνήσωσιν ἐν τῇ ἑορτῇ. 21 οὗτοι οὖν προσῆλθον Φιλίππῳ τῷ ἀπὸ Βηθσαϊδὰ τῆς Γαλιλαίας, καὶ ἠρώτων αὐτὸν λέγοντες· Κύριε, θέλομεν τὸν Ἰησοῦν ἰδεῖν. 22 ἔρχεται Φίλιππος καὶ λέγει τῷ Ἀνδρέᾳ, καὶ πάλιν Ἀνδρέας καὶ Φίλιππος καὶ λέγουσι τῷ Ἰησοῦ· 23 ὁ δὲ Ἰησοῦς ἀπεκρίνατο αὐτοῖς λέγων· Ἐλήλυθεν ἡ ὥρα ἵνα δοξασθῇ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου.
ΜΑΤΘΑΙΟΣ κα, 43
43 διὰ τοῦτο λέγω ὑμῖν ὅτι ἀρθήσεται ἀφ' ὑμῶν ἡ βασιλεία τοῦ Θεοῦ καὶ δοθήσεται ἔθνει ποιοῦντι τοὺς καρποὺς αὐτῆς·
2000.χρονια χριστιανισμου εχετε ΣΩΚΡΑΤΗ ΠΛΑΤΩΝΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΗΣΙΟΔΟ ΗΡΟΔΟΤΟ ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΞΕΤΕ ;
ΑπάντησηΔιαγραφή26 Αυγούστου 2011 2:43 μ.μ ΚΑΙ Ο ΠΙΣΩΓΛΕΝΤΗΣ ΛΕΓΕΤΑΝ ΕΠΙΒΗΤΩΡΑΣ ΕΛΕΟΣ ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΓΝΗΣΙΑ ΓΡΑΠΤΑ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.freeinquiry.gr/webfiles/pro.php?id=655 ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΡΕ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ ΒΟΥΛΩΣΤΕΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήλογική επιπέδου 6.58 -κατά τ' άλλα φιλομαθούς ελληνάρα-
ΑπάντησηΔιαγραφή"έχουμε μπάτμαν, σούπερμαν, σπάιντερμαν, εσείς κουφάλες";
Ένα στο χιλιάρικο λέμεεεεε...
Εδώ τα καλά χαλιάαααααα
26 Αυγούστου 2011 8:13 μhttp://www.youtube.com/watch?v=LOpHM6CYVGs&feature=player_embedded και δες την καταγωγη σου προβατινα οι ελληνες εχουν πατριδα η γυφτοφυλη σου τι εχει;
ΑπάντησηΔιαγραφή26 Αυγούστου 2011 8:13 μ.μΈνα στο χιλιάρικο λέμεεεεε... τοσο παει το μαλλι ; κχοοοοο
ΑπάντησηΔιαγραφή@8.26-8.28
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσα δε πιάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.
Ποια γυφτοφυλή μου βρε αλητάκο;
Έλληνας είμαι αλλά όχι ψυχάκιας νεοπαγανιστής.
Όσο για το πόσο πάει το μαλλί, ξέρεις καλύτερα εσύ που μεταχειρίζεσαι και αυτό το είδος λόγου θλιβερή μαριονέτα
ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ Ο ΠΑΤΕΡ ΚΟΣΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ! ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΗΤΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΜΕΤΕ ΣΧΟΛΕΙΟΝ ΚΑΛΟΝ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΕΠΙΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ! ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ!!!!!!!!!! ΠΛΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΤΩΧΑ! ΠΟΛΛΑ ΦΤΩΧΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΙΑΤΙ ΜΑΘΑΝ ΓΡΑΜΑΤΑ!!!!!!!! ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ! !!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ, ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΨΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΡΑΦΕΤΕ
Η Ελληνορθόδοξη Παιδεία, την οποία ευαγγελίσθηκε ο Άγιος Κοσμάς δεν αντιτίθεται στις Θετικές Επιστήμες. Τον 19ο αιώνα στην Εμπορική Σχολή της Χάλκης, η οποία ιδρύθηκε από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, ο σχολάρχης ήταν Αγιορείτης μοναχός, ο Βαρθολομαίος Κουτλουμουσιανός. Ο ίδιος δίδασκε στα παιδιά των Ελλήνων εμπόρων τα Θρησκευτικά, τα Αρχαία Ελληνικά, αλλά και τα Μαθηματικά και τη Φυσική, συγγράφοντας ή μεταφράζοντας μόνος του τα σχετικά εγχειρίδια.
ΣΩΠΑ.. ΤΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΚΑΝΑΝ? ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΑΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ? ΤΕΤΟΙΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΚΑΝΑΝ??
Απάντηση στον 6:58. Από που έχετε Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτέλη ρε μεγάλε; αν ενοείς: "τον πλάτωνα το σκύλο μου τον πιό καλό τον φίλο μου" που τραγουδάνε σε κάτι παιδικά τραγούδια μπορεί, αλλά τους φιλοσόφους άλλον τον σκοτώσατε, άλλον τον εξορίσατε και άλλον τον απαξιώσατε και κάψατε τα βιβλία του, ε! να μην τρελαθούμε τελείως! τσιράκια και παπαγάλοι των σιωνιστών είσαστε και τίποτα παραπάνω ψευτοέλληνες αρχαιολάτρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί!
άντε στα λαγούμια σας ποντίκια!
Απο πού τους έφεραν στην επιφάνεια ρε 11:13; από το υπερπέραν; και ξέρεις τι καλό επαναστατικό αγώνα κάνω εκ του ασφαλούς; αλίμονο στον Πατροκοσμά που έδινε τον Αγώνα του μέσα στην σκλαβομένη Ελλάδα και το πλήρωσε με την ζωή του!
ΑπάντησηΔιαγραφήπου βρήκαν τα αρχαία κείμενα από τους άραβες; μεταφρασμένα από τα αραβικά; κάνε μια βόλτα στα Ελληνικά Μοναστήρια να δείς τι υπάρχει και θα καταλάβεις! Αλλά εσένα σου έδωσαν τα αφεντικά σου μια καραμέλα και δεν λες να σταματήσεις να την μασάς. έλιωσε πιά, πάρτο χαμπάρι.
κάνε μια έρευνα για τον αριθμό των ιερέων εθνομαρτύρων στα 400 χρόνια και μετά μιλάς για του διαφωτιστές σου που είχαν σύνθημα το " πολεμίστε να δοξασθούμε"
Και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές το ξεκαθάρισαν εξ' αρχής. πρώτα υπέρ Χριστού και μετά Υπερ πατρίδος. άντε στα λαγούμια σας ποντίκια.
26 Αυγούστου 2011 11:13 μ.μ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ;ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΠΗΓΗ !
ΑπάντησηΔιαγραφή26 Αυγούστου 2011 11:27 μ.μ ΣΩΠΑ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΗΤΑΝ Ο ΓΙΑΧΒΕ ΜΕ ΤΟ ΣΟΊ΄ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΣΩΝΩΝ Ο ΔΙΑΣ ΕΛΕΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε 11:44 αυτό έχεις να απαντήσεις σε αυτό που σου είπα; το τουμπεκί το ψιλοκομένο, βλέπω ότι το δουλεύεις καλά! μπράβο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ σφαγή στη Νορβηγία, οδήγησε σε θλίψη, διαθρησκευτικές τελετές και συγκρητισμό. Το όνομα του Ιησού εντελώς διαγράφηκε.!!Δεν τόλμησε κανείς να αναφέρει το όνομα του Ιησού καθότι ο δολοφόνος Νορβηγός Άντερς Μπρέιβικ ήταν φανατικός Χριστιανός!!Τώρα ξυπνήσατε προβατάκια μου στο όνομα του Ναζωραίου έχουν δολοφονηθεί εκατομμύρια συνάνθρωποί μας!!Και οι τρεις Ιουδαϊκές αιρέσεις Χριστιανισμός .Ιουδαϊσμός και Ισλαμισμός έχουν διαπράξει σωρεία ανθρωποκτονιών!!
ΑπάντησηΔιαγραφή@11.51
ΑπάντησηΔιαγραφήεσύ ειδικά πρέπει να ευχαριστείς αυτό τον ψυχοπαθή, γιατί όλα αυτά τα χρόνια για εσάς δούλευαν κάτι τέτοιοι.
Είστε όλοι τα ίδια σκ@τ@...
Νεοπαγανιστές ψυχάκηδες και πλανεμένοι αντίχριστοι που χρησιμοποιούν το όνομα Του Ιησού για τις βρωμοδουλειές τους, όπως χρησιμοποιείτε εσείς τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό για να κάμψετε (ατυχώς) το χριστιανικό φρόνημα των ελλήνων.
Μη φάτε...
Σώπα ρε μεγάλε παπαγάλε! στο όνομα της Δημοκρατίας και της Ελευθερίας και των Ανθρωπίνων δικαιωμάτων έγιναν άπειρα εγκλήματα και γενοκτονίες (βλέπε Σερβία, Ιράκ, Αφγνανιστάν, Γαλική επανάσταση Ρωσική επανάσταση κ.α. τι έγινε λοιπόν; οι πιό πάνω Αξίες φταίνε; είσαστε πολύ μα πολύ .......
ΑπάντησηΔιαγραφήτι άλλο θα ακούσουμε από τους παπαγάλους για να δικαιολογήσουν τα αδικιολόγητα. Έλεος πια. Φτάνει η μπουρδολογία για επιχείρημα!
Η ΑΓΙΑ ΣΙΩΝ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ http://www.jerusalem-patriarchate.info/gr/agia_sion.htm
ΑπάντησηΔιαγραφή