ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ, ΠΑΞΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΝΤΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΖΩΗΣ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Ο ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ
Με τον ξεχωριστό τρόπο που εορτάζεται η μνήμη του Αγίου Σπυρίδωνος ολοκληρώνονται στην Κέρκυρα το απόγευμα του Σαββάτου 13 Αυγούστου 2011 οι εκδηλώσεις ...
για την επέτειο του θαύματος Αγίου Σπυρίδωνος, με το οποίο διάσωσε το νησί από την επιδρομή των Αγαρηνών το 1716.
Σε ανάμνηση του θαύματος τελέστηκε μεγάλη λιτανεία του σκηνώματος του Αγίου το πρωί της Πέμπτης 11 Αυγούστου 2011, με την συμμετοχή των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών Καισαριανής, Βύρωνος και Υμηττού κ. Δανιήλ, Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγου, Σύρου κ. Δωροθέου και Σερβίων και Κοζάνης κ. Παύλου, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κερκύρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων κ. Νεκταρίου. Στην λιτανεία συμμετείχαν και οι αρχές του τόπου, όπως και πλήθος πιστών
Κατά την λιτανεία ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κερκύρας κ. Νεκτάριος, σύμφωνα με το τυπικό, τέλεσε δέηση μπροστά στο παλαιό φρούριο της πόλης, όπου είχε γίνει η πολιορκία της Κέρκυρας, ενώ σε προσφώνησή του προς του πολυπληθείς προσκυνητές ο κ. Νεκτάριος επεσήμανε ότι σήμερα ο εχθρός μας είναι πνευματικός και είναι όλες εκείνες οι νοοτροπίες που οδήγησαν την πατρίδα και την κοινωνία μας σε κρίση, τις οποίες μπορούμε να αλλάξουμε μόνο με επάνοδό μας στις αξίες της παράδοσής μας και στην πίστη που είχαν οι άνθρωποι στο Θεό και τον Άγιο, όταν πολιορκούνταν η Κέρκυρα από τους Αγαρηνούς. Χωρίς πίστη δεν μπορεί να υπάρξει διέξοδος από την κρίση.
Στον Εσπερινό της παραμονής, την Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011, ομιλητής ήταν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγος, ο οποίος τόνισε πως ο Άγιος Σπυρίδων μας διδάσκει ότι δεν είναι μόνο η πίστη η οποία πρέπει να μας ενδιαφέρει, αλλά και ο πατριωτισμός μας. Ο Άγιος δεν περιφρόνησε την αγάπη του λαού για την πατρίδα και συνέδραμε με τις πρεσβείες στο Θεό τον αγώνα τους για ελευθερία. Γι' αυτό και χρέος της Εκκλησίας σήμερα είναι να επισημαίνει στην κοινωνία και το λαό μας ότι χρειάζεται μετάνοια, δηλαδή αλλαγή νοοτροπίας, πίστη στο Χριστό και από κοινού συνεργασία όλων των υγιών θεσμών της κοινωνίας, ώστε να ξεπεράσουμε την κρίση. Γκρεμίσαμε ασυλλόγιστα τις αξίες της παράδοσής μας, την αγάπη, την τιμιότητα, τον σεβασμό στον άλλο και τις υποκαταστήσαμε με συλλογικές και ατομικές συμπεριφορές που επιβράβευσαν την αντεντιμότητα και την αδιαφορία για τον άλλο, με αποτέλεσμα να πληρώνουμε το τίμημα σήμερα, όχι μόνο οικονομικά, αλλά και πνευματικά. «Ο Χριστός θα σώσει την Ελλάδα», αν το πιστέψουμε και επιστρέψουμε σε ό,τι μπορεί να μας κρατήσει πνευματικά υγιείς, επεσήμανε ο Μητροπολίτης Σερρών.
Το πρωί της 11ης Αυγούστου, στην Θεία Λειτουργία ομιλητής ήταν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σύρου κ. Δωρόθεος, ο οποίος επεσήμανε στο πολυπληθές εκκλησίασμα ότι ο Άγιος Σπυρίδωνας δεν τέλεσε μόνο στη ζωή του θαύματα, αλλά συνεχίζει να προσφέρει στους ανθρώπους ένα διαρκές θαύμα. Δεν είναι μόνο η υγεία ή τα αιτήματα των πιστών που εκπληρώνονται μπροστά στο σκήνωμά του. Είναι ένα τριπλό θαύμα, το οποίο μπορεί να βιώσει όποιος εξ όλης της καρδίας του έρχεται να τον προσκυνήσει: το θαύμα της πίστης, όπως εκφράζεται δια της αφθαρσίας του σώματος του Αγίου, δηλαδή της προσωπικής ανάστασης του καθενός από τη φθορά και το θάνατο. Το θαύμα της μετανοίας, δηλαδή της απαλλαγής από την αμαρτία και της αρχής μίας νέας ζωής. Το θαύμα της αγάπης, σε μια εποχή ατομοκεντρισμού και εγκατάλειψης του άλλου. Αυτά τα θαύματα, προέτρεψε ο Μητροπολίτης Σύρου, καλούμαστε να ζητούμε τόσο από το Θεό όσο και από τον Άγιο να μας αξιώσουν να τα ζήσουμε.
Το απόγευμα της 11ης Αυγούστου, στον Πανηγυρικό Εσπερινό, ομιλητής ήταν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καισαριανής, Βύρωνος και Υμηττού κ. Δανιήλ ο οποίος επεσήμανε ότι η ζωή της Εκκλησίας παρέχει στον άνθρωπο το βίωμα και την οδό της λαμπρότητας που η δόξα του Χριστού στο όρος Θαβώρ μας δίνει. Με αναφορές στην Παλαιά Διαθήκη και την συνάντηση του Μωυσή με τον Θεό στο όρος Σινά, ο Μητροπολίτης Καισαριανής επεσήμανε ότι ζούμε στην περίοδο της χάριτος, στην οποία έχουμε την δυνατότητα στη ζωή της Εκκλησίας να γευθούμε την αγιότητα, το φως και την χαρά που ο Θεός μας προσφέρει. Αυτή την οδό έζησε ο Άγιος Σπυρίδωνας. Αυτή η λαμπρότητα και το φως δείχνει ότι ως λαός του Θεού είμαστε ευλογημένοι, γιατί ο Θεός δεν είναι μακριά από εμάς, αλλά κοινωνεί μαζί μας την αγάπη και την σωτηρία στα μυστήρια και τη λατρεία της πίστης. Οι άνθρωποι δυστυχώς παραμένουμε προσκολλημένοι στην αμαρτία και δε νιώθουμε την χαρά να είμαστε λαός του Θεού, όμως η Εκκλησία, με τους Αγίους μας δείχνει έναν δρόμο μοναδικό, που τον έχουμε ανάγκη.
Το πρωί της Παρασκευής 12 Αυγούστου 2011 τελέσθηκε Αρχιερατικό συλλείτουργο, προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καισαριανής κ. Δανιήλ, ο οποίος κήρυξε τον θείο λόγο τονίζοντας, μεταξύ άλλων, ότι η εορτή του Αγίου μας βοηθά να κάνουμε μία αντιπαράθεση ανάμεσα στον τρόπο της ζωής του και τον τρόπο της ζωής μας. Ζήσαμε ελπίζοντας στη γνώση και την επιστήμη, στις υποσχέσεις της αμαρτίας και του πολιτισμού μας, στην ισχύ και την εξουσία όλων όσων διακυβέρνησαν τις ζωές μας και όμως δεν ευτυχήσαμε. Η Εκκλησία, δια των Αγίων της, μας προτείνει το ήθος της αγάπης, της μετανοίας, της εμπιστοσύνης στο θαύμα της παρουσίας του Θεού. Η εορτή του Αγίου, σε μία περίοδο μεγάλης κρίσης, μας υπενθυμίζει ότι η ελπίδα μας είναι ο Χριστός και η πίστη και αυτή η ελπίδα ουδέποτε θα μας κάνει να απογοητευτούμε.
Οι λατρευτικές εκδηλώσεις συνεχίστηκαν με τον Εσπερινό το βράδυ της Παρασκευής 12 Αυγούστου 2011, κατά την οποία τον θείο λόγο κήρυξε ο Αρχιμανδρίτης Χερουβείμ Βελέτζας, Γραμματέας της Συνοδικής Επιτροπής επί της Εκκλησιαστικής Εκπαιδεύσεως και Επιμορφώσεως του κλήρου, και με την Αρχιερατική Θεία Λειτουργία που τελέστηκε το Σάββατο 13 Αυγούστου 2011, στην οποία λειτούργησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κερκύρας κ. Νεκτάριος. Στο κήρυγμά του ο Μητροπολίτης επεσήμανε ότι ο Άγιος Σπυρίδωνας μας καλεί σε ζωή αγάπης, προσευχής και αποταγής των τερπνών του κόσμου τούτου, για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε σε μία εποχή στην οποία ο καθένας λειτουργεί με γνώμονα τον εαυτό του και τις απολαύσεις του, χωρίς όμως να μπορεί να ευτυχήσει αληθινά.
Ο εορτασμός ολοκληρώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου 13 Αυγούστου, οπότε και τελέστηκε η ακολουθία της Παρακλήσεως και το σκήνωμα του Αγίου επανατοποθετήθηκε στην λάρνακα (μπάσματα).
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ναός του Αγίου Σπυρίδωνος παρέμεινε ανοιχτός μέρα-νύχτα καθόλη την διάρκεια του εορτασμού, για να χαιρετήσουν οι πιστοί το άφθαρτο σκήνωμα του Αγίου, το οποίο παρέμεινε όρθιο «στην θύρα» του τέμπλου.
ΠΗΓΗ
ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΖΩΗΣ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Ο ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ
Με τον ξεχωριστό τρόπο που εορτάζεται η μνήμη του Αγίου Σπυρίδωνος ολοκληρώνονται στην Κέρκυρα το απόγευμα του Σαββάτου 13 Αυγούστου 2011 οι εκδηλώσεις ...
για την επέτειο του θαύματος Αγίου Σπυρίδωνος, με το οποίο διάσωσε το νησί από την επιδρομή των Αγαρηνών το 1716.
Σε ανάμνηση του θαύματος τελέστηκε μεγάλη λιτανεία του σκηνώματος του Αγίου το πρωί της Πέμπτης 11 Αυγούστου 2011, με την συμμετοχή των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών Καισαριανής, Βύρωνος και Υμηττού κ. Δανιήλ, Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγου, Σύρου κ. Δωροθέου και Σερβίων και Κοζάνης κ. Παύλου, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κερκύρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων κ. Νεκταρίου. Στην λιτανεία συμμετείχαν και οι αρχές του τόπου, όπως και πλήθος πιστών
Κατά την λιτανεία ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κερκύρας κ. Νεκτάριος, σύμφωνα με το τυπικό, τέλεσε δέηση μπροστά στο παλαιό φρούριο της πόλης, όπου είχε γίνει η πολιορκία της Κέρκυρας, ενώ σε προσφώνησή του προς του πολυπληθείς προσκυνητές ο κ. Νεκτάριος επεσήμανε ότι σήμερα ο εχθρός μας είναι πνευματικός και είναι όλες εκείνες οι νοοτροπίες που οδήγησαν την πατρίδα και την κοινωνία μας σε κρίση, τις οποίες μπορούμε να αλλάξουμε μόνο με επάνοδό μας στις αξίες της παράδοσής μας και στην πίστη που είχαν οι άνθρωποι στο Θεό και τον Άγιο, όταν πολιορκούνταν η Κέρκυρα από τους Αγαρηνούς. Χωρίς πίστη δεν μπορεί να υπάρξει διέξοδος από την κρίση.
Στον Εσπερινό της παραμονής, την Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011, ομιλητής ήταν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγος, ο οποίος τόνισε πως ο Άγιος Σπυρίδων μας διδάσκει ότι δεν είναι μόνο η πίστη η οποία πρέπει να μας ενδιαφέρει, αλλά και ο πατριωτισμός μας. Ο Άγιος δεν περιφρόνησε την αγάπη του λαού για την πατρίδα και συνέδραμε με τις πρεσβείες στο Θεό τον αγώνα τους για ελευθερία. Γι' αυτό και χρέος της Εκκλησίας σήμερα είναι να επισημαίνει στην κοινωνία και το λαό μας ότι χρειάζεται μετάνοια, δηλαδή αλλαγή νοοτροπίας, πίστη στο Χριστό και από κοινού συνεργασία όλων των υγιών θεσμών της κοινωνίας, ώστε να ξεπεράσουμε την κρίση. Γκρεμίσαμε ασυλλόγιστα τις αξίες της παράδοσής μας, την αγάπη, την τιμιότητα, τον σεβασμό στον άλλο και τις υποκαταστήσαμε με συλλογικές και ατομικές συμπεριφορές που επιβράβευσαν την αντεντιμότητα και την αδιαφορία για τον άλλο, με αποτέλεσμα να πληρώνουμε το τίμημα σήμερα, όχι μόνο οικονομικά, αλλά και πνευματικά. «Ο Χριστός θα σώσει την Ελλάδα», αν το πιστέψουμε και επιστρέψουμε σε ό,τι μπορεί να μας κρατήσει πνευματικά υγιείς, επεσήμανε ο Μητροπολίτης Σερρών.
Το πρωί της 11ης Αυγούστου, στην Θεία Λειτουργία ομιλητής ήταν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σύρου κ. Δωρόθεος, ο οποίος επεσήμανε στο πολυπληθές εκκλησίασμα ότι ο Άγιος Σπυρίδωνας δεν τέλεσε μόνο στη ζωή του θαύματα, αλλά συνεχίζει να προσφέρει στους ανθρώπους ένα διαρκές θαύμα. Δεν είναι μόνο η υγεία ή τα αιτήματα των πιστών που εκπληρώνονται μπροστά στο σκήνωμά του. Είναι ένα τριπλό θαύμα, το οποίο μπορεί να βιώσει όποιος εξ όλης της καρδίας του έρχεται να τον προσκυνήσει: το θαύμα της πίστης, όπως εκφράζεται δια της αφθαρσίας του σώματος του Αγίου, δηλαδή της προσωπικής ανάστασης του καθενός από τη φθορά και το θάνατο. Το θαύμα της μετανοίας, δηλαδή της απαλλαγής από την αμαρτία και της αρχής μίας νέας ζωής. Το θαύμα της αγάπης, σε μια εποχή ατομοκεντρισμού και εγκατάλειψης του άλλου. Αυτά τα θαύματα, προέτρεψε ο Μητροπολίτης Σύρου, καλούμαστε να ζητούμε τόσο από το Θεό όσο και από τον Άγιο να μας αξιώσουν να τα ζήσουμε.
Το απόγευμα της 11ης Αυγούστου, στον Πανηγυρικό Εσπερινό, ομιλητής ήταν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καισαριανής, Βύρωνος και Υμηττού κ. Δανιήλ ο οποίος επεσήμανε ότι η ζωή της Εκκλησίας παρέχει στον άνθρωπο το βίωμα και την οδό της λαμπρότητας που η δόξα του Χριστού στο όρος Θαβώρ μας δίνει. Με αναφορές στην Παλαιά Διαθήκη και την συνάντηση του Μωυσή με τον Θεό στο όρος Σινά, ο Μητροπολίτης Καισαριανής επεσήμανε ότι ζούμε στην περίοδο της χάριτος, στην οποία έχουμε την δυνατότητα στη ζωή της Εκκλησίας να γευθούμε την αγιότητα, το φως και την χαρά που ο Θεός μας προσφέρει. Αυτή την οδό έζησε ο Άγιος Σπυρίδωνας. Αυτή η λαμπρότητα και το φως δείχνει ότι ως λαός του Θεού είμαστε ευλογημένοι, γιατί ο Θεός δεν είναι μακριά από εμάς, αλλά κοινωνεί μαζί μας την αγάπη και την σωτηρία στα μυστήρια και τη λατρεία της πίστης. Οι άνθρωποι δυστυχώς παραμένουμε προσκολλημένοι στην αμαρτία και δε νιώθουμε την χαρά να είμαστε λαός του Θεού, όμως η Εκκλησία, με τους Αγίους μας δείχνει έναν δρόμο μοναδικό, που τον έχουμε ανάγκη.
Το πρωί της Παρασκευής 12 Αυγούστου 2011 τελέσθηκε Αρχιερατικό συλλείτουργο, προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καισαριανής κ. Δανιήλ, ο οποίος κήρυξε τον θείο λόγο τονίζοντας, μεταξύ άλλων, ότι η εορτή του Αγίου μας βοηθά να κάνουμε μία αντιπαράθεση ανάμεσα στον τρόπο της ζωής του και τον τρόπο της ζωής μας. Ζήσαμε ελπίζοντας στη γνώση και την επιστήμη, στις υποσχέσεις της αμαρτίας και του πολιτισμού μας, στην ισχύ και την εξουσία όλων όσων διακυβέρνησαν τις ζωές μας και όμως δεν ευτυχήσαμε. Η Εκκλησία, δια των Αγίων της, μας προτείνει το ήθος της αγάπης, της μετανοίας, της εμπιστοσύνης στο θαύμα της παρουσίας του Θεού. Η εορτή του Αγίου, σε μία περίοδο μεγάλης κρίσης, μας υπενθυμίζει ότι η ελπίδα μας είναι ο Χριστός και η πίστη και αυτή η ελπίδα ουδέποτε θα μας κάνει να απογοητευτούμε.
Οι λατρευτικές εκδηλώσεις συνεχίστηκαν με τον Εσπερινό το βράδυ της Παρασκευής 12 Αυγούστου 2011, κατά την οποία τον θείο λόγο κήρυξε ο Αρχιμανδρίτης Χερουβείμ Βελέτζας, Γραμματέας της Συνοδικής Επιτροπής επί της Εκκλησιαστικής Εκπαιδεύσεως και Επιμορφώσεως του κλήρου, και με την Αρχιερατική Θεία Λειτουργία που τελέστηκε το Σάββατο 13 Αυγούστου 2011, στην οποία λειτούργησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κερκύρας κ. Νεκτάριος. Στο κήρυγμά του ο Μητροπολίτης επεσήμανε ότι ο Άγιος Σπυρίδωνας μας καλεί σε ζωή αγάπης, προσευχής και αποταγής των τερπνών του κόσμου τούτου, για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε σε μία εποχή στην οποία ο καθένας λειτουργεί με γνώμονα τον εαυτό του και τις απολαύσεις του, χωρίς όμως να μπορεί να ευτυχήσει αληθινά.
Ο εορτασμός ολοκληρώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου 13 Αυγούστου, οπότε και τελέστηκε η ακολουθία της Παρακλήσεως και το σκήνωμα του Αγίου επανατοποθετήθηκε στην λάρνακα (μπάσματα).
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ναός του Αγίου Σπυρίδωνος παρέμεινε ανοιχτός μέρα-νύχτα καθόλη την διάρκεια του εορτασμού, για να χαιρετήσουν οι πιστοί το άφθαρτο σκήνωμα του Αγίου, το οποίο παρέμεινε όρθιο «στην θύρα» του τέμπλου.
ΠΗΓΗ
Proskynyste ta eidola....kala pate
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΣΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΗΛΗΘΙΕ ΤΟΝ ΜΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ,ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ. ΘΑ ΖΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΟΥΡΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΓΙΑ 1000 ΧΡΟΝΙΑ,ΜΑΛΑΚΑ ΧΙΛΙΑΣΤΗ.ΓΙΑ ΒΑΛΕ ΡΕ ΗΛΗΘΙΕ ΤΟ ΣΚΑΤΟΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΙΔΡΥΣΕ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΒΛΑΜΕΝΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙησους Χριστος
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΥ ΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΙΔΩΛΟ,ΟΥΔΕ ΠΡΟΣΚΥΝΥΣΕΙΣ ΑΥΤΟ....
Προφητης Ισαιας
''Κοβετε το δενδρο,το 1/3 το κανετε βαρκα,το 1/3 το ριχνετε στη φωτια και ζεσταινεστε,και το αλλο το ζωγραφιζετε και το προσκυνατε''
Ειπες κατι για αιρεση?
na mas dnoyn dymami oi Agioi Amhn
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς έχουμε την καινή διαθήκη και όχι την τροποποιημένη βίβλο της εταιρείας Σκοπιά ηλίθιε.Η Πίστη δεν είναι εταιρεία.Καί έπειτα,δεν προσκυνούμε τα είδωλα ή ξύλα όπως τα λές,αλλά τιμούμε τα εικονιζόμενα πρόσωπα σε αυτά, όπως εσύ τιμάς την μάννα σου και τον πατέρα σου.Καί κάτι άλλο,μην επικαλείσαι τον προφήτη Ησαϊα, που τα σιωνιστικά αφεντικά σου, της εποχής εκείνης,έκοψαν στην μέση με το πριόνι γιατί τους χαλούσε τα σχέδια.Αλλά δεν απάντησες ποιός ίδρυσε και πότε την αίρεση των δήθεν μαρτύρων του Ιεχωβά και σε ποιό σημείο είναι θαμένος και απέναντι από ποιό κτίριο; Καλά δεν φτάνει το μυαλό σου να σκεφτεί ότι όλες οι παραθρησκευτικές οργανώσεις - αιρέσεις είναι δημιουργήματα σιωνιστικά, που στόχο είχαν και θα έχουν τον Ορθόδοξο Χριστιανισμό,αφού οι ιδρυτές τους όλως τυχαίως ήταν και είναι εβραίοι;Ακόμη κσι το ισλάμ και ο Κουμουνισμός δικά τους έργα είναι;Αυγά ή κοτόπουλα της βασιλείας του Θεού, της Εταιρείας Σκοπιά,αγόρασες σήμερα κοιμησμένε;
ΑπάντησηΔιαγραφήκαταρχην με το τροπο που μιλας δεν κανεις τον ''Πατερα'' σου να χαιρετε για σενα...
ΑπάντησηΔιαγραφή2ον πως καταλαβες οτι ειμαι Μαρτυρας του Ιεχωβα?
Ειδες να επικαλουμε λογια τις Σκοπιας η ειδες να επικαλουμε λογια του Ιησου Χρηστου....
3ον Ειμαι Χριστιανος Ορθοδοξος....
4ον Διαβαζω την Αγια Γραφη και βλεπω τη λεει...
5ον εχεις δει να βαζουμε την εικονα της μανας μας η του πατερα μας οπως στη φωτο,και να περναμε την εικονα απο πανω μας για να ευλογησει?
Η εχεις δει να αφηνουμε ταματα και χρυσαφια πανω στην εικονα της Μανας μας για να την τιμησουμε...
6ον Ο Ιησους ειπε ''Ο ΛΑΟς ΜΟΥ ΧΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΛΕΙΨΗ ΓΝΩΣΕΩΣ'' οπως εσυ ενα πραγμα,που σ αρεσει να λατρευεις εικονες και να περιμενεις την ευλογια μεσω τπυ προσωπου στην εικονα
7ον και σημαντικοτερον ειπε ο Ιησους
''Οι προσευχες σας θα απευθυνονται μονο σε ΜΕΝΑ και στον ΠΑΤΕΡΑ''
''Εγω ειμαι μοναδικος μεσιτης μεταξυ Θεου και ανθρωπου...
Τωρα εσυ μπορεις να συνεχισεις να ακους τους παπαδες σου που σε οδηγουνε,και ασε κανεναν ανθρωπο μπας και σωθει διαβαζοντας την ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ της Εκκλησιας...
Φιλε σου προτεινο αν θες να υποστηριξεις τις θεσεις σου σε τετοια σοβαρα πραγματα,να κατσεις να διαβασεις λιγο...και υστερα χωρις βρισιες,ισως και να αρθρωσεις αποψη....
Οι Χριστιανοί Ορθόδοξοι όσο καί αμαρτωλοί νά είναι δέν απαξιώνουν τίς ιερές εικόνες καί τους παπάδες τους, λαμόγιο 323.
ΑπάντησηΔιαγραφή1ο Δεν είσαι Χριστιανός Ορθόδοξος και αυτό προκύπτει από τα λεγόμενά σου! Μπορεί να βαπτίστηκες αλλά η πίστη σου είναι διάφορη της Ορθοδοξίας.
ΑπάντησηΔιαγραφή2ο Άλλο η απόδοση Τιμής και άλλο η λατρεία. Αλλά επειδή είσαι εκτός, δεν μπορείς να διαχωρίσεις αυτά τα δύο! Μόνο αν γνωρίζεις το τυπικό της Λειτουργίας μπορείς να καταλάβεις.
3ο το διαβάζω από το κατανοώ απέχει από εδώ μέχρι το φεγγάρι!
4ο εάν συγκρίνουμε την μάνα μας και τον πατέρα μας με την γυναίκα που αγιάστηκε από το άγιο πνεύμα και έγινε το μέσο της θείας ενανθρωπίσεως τότε η γνώση των γραφών σε τίποτα δεν μας ωφελεί.
5ο Η Μητέρα Του Χριστού και Θεού μας, έχει το προνόμιο και γίνεται αιτία να αρχίσει το κοσμοσωτήριο έργο του από τον γάμο της Κανά! Αυτά δεν τα διαβάζεις;
6ο Η μητέρα του Χριστού και Θεού μας θα μπορούσε να ένα τυχαίο πρόσωπο; Η αιμορραγούσα γυναίκα τον άγγιξε και γιατρεύτηκε, φαντάζεσαι Αυτήν που τον Φιλοξένησε στα σπλάχνα της και τον Θήλασε;
7ο Σου λέει τίποτα το πρεσβείες της Θεοτόκου ή το αγνοείς.
8ο Όταν ζητάμε κάτι από ένα σημαντικό πρόσωπο – που περισσότερο από τον θεό – παρακαλάμε και όποιο άτομο είναι πιο κοντά του και θα μπορούσε να το επηρεάσει. Πιο κοντινό από την Παναγία υπάρχει;
9ο Ο λαός χάνεται από έλλειψη πίστεως και όχι γνώσεως. Αυτοί που ευεργετήθηκαν από τον ίδιο τον Χριστό πίστεψαν και όχι έμαθαν! Αυτό που αναφέρεις εσύ περί της γνώσεως, για πές μου που το βρήκες;
10ο οι παπάδες που λές έχουν Αποστολική διαδοχή. Γιατί ο Χριστός ξεχώρισε τους δώδεκα αποστόλους και τους έδωσε την εξουσία να λύνουν και να δένουν και δεν το έκανε στην αρχή για όλους;
Πολύ καλά κάνεις και διαβάζεις την Αγία Γραφή αλλά μελέτησέ την καλύτερα!
Οταν ο Πετρος δε δεχετε προσκυνηση,τοτε αυτο θα επρεπε να σε προβληματισει λιγο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΑΞ ι:26
Ως δε εισήλθεν ο Πέτρος, ελθών ο Κορνήλιος εις συνάντησιν αυτού, έπεσεν εις τους πόδας αυτού, και προσεκύνησεν.
26 Αλλ’ ο Πέτρος εσήκωσεν αυτόν, λέγων, Σηκώθητι, και εγώ αυτός άνθρωπος είμαι.
------------------------------------------------
Ακούσαντες δε οι απόστολοι Βαρνάβας και Παύλος, διέσχισαν τα ιμάτια αυτών, και επήδησαν εις το μέσον του όχλου, κράζοντες, 15 και λέγοντες, Άνδρες, τι κάμνετε ταύτα; και ημείς είμεθα άνθρωποι ομοιοπαθείς με σας, κηρύττοντες προς εσάς, να επιστρέψητε από τούτων των ματαίων προς τον Θεόν τον ζώντα, όστις έκαμε τον ουρανόν και την θάλασσαν, και πάντα τα εν αυτοίς·
-------------------------------------------------
Δε μπορεις να λατρευεις τον Θεον μεσω εικονων που τις κανανε ανθρωποι...
ΠΡΑΞ ιζ:25
ουδέ λατρε3ύεται υπό χειρών ανθρώπων, ως έχων χρείαν τινός, επειδή αυτός δίδει εις πάντας ζωήν και πνοήν και τα πάντα.
A’ TIM α:17
Εις δε τον βασιλέα των αιώνων, τον άφθαρτον, τον αόρατον, τον μόνον σοφόν Θεόν, είη τιμή και δόξα εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν.
-------------------------------------------------
Ο ιδιος ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΕ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗ....
ΑΠΟΚ ιθ:10
Και έπεσον έμπροσθεν των ποδών αυτού, διά να προσκηνύσω αυτόν· {τον άγγελον} και λέγει μοι, Πρόσεχε μή κάμης τούτο· εγώ είμαι σύνδουλός σου και των αδελφών σου οίτινες έχουσι την μαρτυρίαν του Ιησού· τον Θεόν προσκύνησον· διότι η μαρτυρία του Ιησού είναι το πνεύμα της προφητείας.
-------------------------------------------------
ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΛΑΤΡΕΥΕΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ...ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
Φαίνεται πώς δεν κατανοείς ή δεν θέλεις να κατανοήσεις, τα όσα διαβάζεις τελικά.Σου μιλάμε βρέ Χιλιαστή( άσε τα τα παραμύθια σου περί χριστιανού Ορθοδόξου),περί αποδόσεως τιμής και όχι προσκύνησης με την ένοια της λατρείας.Η λέξη προσκυνώ προέρχεται από την Ομηρική λέξη κυνώ (ασπάζομαι-φιλώ),πρός -κυνώ = αποδίδω ασπασμό.εξ' ού και η Αγγλική λέξη κις = φιλί.Αυτό δεν έχει την ένοια της αποδόσεως λατρείας, αλλά σεβασμού και απόδοσης τιμής πρός το εικονιζόμενο πρόσωπο.Όταν εσύ φιλάς την φωτογραφία της μάννας σου ή του πατέρα σου σημαίνει ότι τους λατρεύεις ή προσκυνάςώς Θεούς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταλαβαίνεις ή δεν καταλαβαίνεις χαζοκούταβο;
Κι έπειτα αφού εσύ δεν πιστεύεις τι κόψιμο έχεις; Άντε στα κηρύγματα κανενός μπογιαντζή,που παριστάνει τον πνευματικό καθοδηγητή σας και προσοχή στους επόπτες σας,γιατί αλιώς δεν έχει χρηματοδότηση.
Στα εδαφια που παραθετω εχεις να απαντησεις?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αν μπορεις δειξε μας εστω και 1 εδαφιο απο την Καινη Διαθηκη που μιλαει για τιμες στις εικονες...
1ο θα μας απαντήσεις εσύ που βρήκες Ο Χριστός να μιλάει για τον λαό που χάνεται από έλλειψη γνώσεως;
ΑπάντησηΔιαγραφή2ο Κανένας Άγιος εν ζωή δεν δεχόταν προσκύνηση και καμίας μορφής τιμή! Η Αγιοσύνη όμως δεν είναι κάτι που φυτρώνει μόνο του σαν μανιτάρι, αλλά έρχεται με την Χάρη του Θεού και ενεργεί μέσω του Αγίου Πνεύματος. Το Άγιο Πνεύμα αν δεν κάνω λάθος είναι το τρίτο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος. Άρα Θεός.
Όταν λοιπόν ασπαζόμαστε την εικόνα αποδίδουμε τιμή στον Άγιο και προσκυνούμε την χάρη του Θεού – Τον Ίδιο Τον Θεό. Ο Άγιος από στιγμή που περιβάλλεται αυτήν την Χάρη είναι Άξιος αυτής της Τιμής όπως Ο αθλητής που δέχεται τιμές γιατί πρώτευσε σε ένα Άθλημα!
3ο Ο θεός της παλαιάς Διαθήκης δεν είχε πρόσωπο αφού δεν είχε αποκαλυφθεί στους ανθρώπους. Ο θεός όμως της Καινής αποκαλύπτεται και είναι Ό Ιησούς Χριστός. Από αυτήν την στιγμή μπορεί να απεικονιστεί και αυτό γίνεται.
4ο Η εικόνα είναι το βιβλίο του αγραμμάτου. Ο αγράμματος λίγα θα καταλάβαινε από θεολογία. Τι πρέπει να γίνει τώρα με την περίπτωσή του; Δεν θα σωθεί:
Θα μπορούσα να γράψω πολλά όμως θα σταθώ σε ένα!
Άπειρα τα θαύματα μετά από προσκύνηση εικόνων από ανθρώπους. Μαρτυρίες άπειρες φτάνει να θες να ψάξεις. Αυτά τα θαύματα όμως έγιναν από τον Θεό Ο Οποίος λειτουργεί με τον δικό του τρόπο που εμείς είναι αδύνατον να κατανοήσουμε. Τι έγινε σε αυτές τις περιπτώσεις; Ο Θεός ενισχύει την ειδωλολατρία;
Και ένα τελευταίο.
Αφού διαβάζεις τόσο πολύ της Γραφές εξήγησέ μου γιατί Ο Μωυσής διαγράφοντας το σημείο του σταυρού χώρισε τα ύδατα της Ερυθράς και τα ξανά ένωσε; Δεν αρκούσε ο λόγος του Θεού;
Γιατί έπρεπε να κρατά επάνω τα χέρια του σχηματίζοντας τον Σταυρό για να νικούν οι Ισραηλίτες; Δεν αρκούσε ο λόγος του Θεού; Ο Σταυρός ενεργούσε; Όχι Ο Θεός ενεργούσε δια μέσου του Σταυρού. Έχει την σημασία του.
Γιατί έφτιαξε ομοίωμα φιδιού που όποιος το κοιτούσε γιατρευόταν από τα δαγκώματα στην έρημο; Αυτό το κατασκεύασμα ενεργούσε;
Αυτό δεν ήταν ειδωλολατρία;
Πολλά χρόνια πριν ασχολήθηκαν οι Άγιοι Πατέρες με το θέμα των εικόνων και το έλυσαν. Αλλά όποιος δεν θέλει να ζυμώσει δέκα μέρες κοσκινίζει. Εξυπνάδες των αντιορθοδόξων, οι οποίοι μάλιστα δεν έχουν το θάρρος να το παραδεχθούν και το παίζουν δήθεν Ορθόδοξοι για να κερδίσουν εντυπώσεις.