Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ VIAGAS (VIAMAR-SKODA)

ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΘΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥΣ (140 km ΠΗΓΑΙΝΕ-ΕΛΑ) ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΩ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΤΟ ΕΨΑΞΑ ΛΟΙΠΟΝ, ΤΙΜΕΣ ,ΥΛΙΚΑ, ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΛΠ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΗΝ VIAGAS (VIAMAR.SKODA) HTAN ΠΙΟ....

ΑΚΡΙΒΟΙ ΟΜΩΣ, ΔΙΕΘΕΤΑΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ, 24 ΑΤΟΚΕΣ, ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΑΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕ ΚΤΕΟ ΚΑΙ ΥΠ. ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ.
ΩΣ ΕΔΩ ΚΑΛΑ.
ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΓΙΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΟ ΚΤΕΟ. ΣΤΟ ΚΤΕΟ ΕΦΤΑΣΑΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ.
ΠΡΩΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΦΟΥΛΑΡΩ ΥΓΡΑΕΡΙΟ, ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΟΜΩΣ ADAPTORA. ΞΑΝΑ ΠΙΣΩ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΛΕΓΞΑ ΑΥΤΟ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ; ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΩ ADAPTORA.
ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ, ΣΚΟΡΤΣΑΡΙΣΜΑΤΑ ΠΟΛΛΑ.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΕΣΤΑΝΕΙ ΚΑΛΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ.
ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΣΚΟΡΤΣΑΡΙΣΜΑΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΚΑΝΕ 1000km ΚΑΙ ΕΛΑ ΓΙΑ ΕΠΑΝΕΛΕΓΧΟ.
ΣΤΑ 1000km ΜΕ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΚΟΡΤΣΑΡΙΣΜΑΤΑ ΕΦΤΑΣΑ ΣΤΗΝ VIAGAS ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ ΧΑΛΑΣΕ ΑΠΟ ΚΑΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ.
ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ο ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΣ ΠΟΛ/ΣΤΗΣ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΗ ΑΚΑΥΣΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ. ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΚΑΙΓΟΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ, ΣΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΑΝΩ, OFF Ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ.
Ο ΕΞΑΤΜΗΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΟΡΥΒΩΔΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΤΗ.
ΚΟΣΤΟΣ ΕΩΣ ΕΔΩ; ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 1600, ΚΤΕΟ 80,ΠΟΛ/ΣΤΗΣ 200,ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ 300 ΣΥΝ ΤΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΗΣΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΚΟΜΗ.
ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΧΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΚΤΕΟ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΖΑΝ ΤΗΝ ΒΛΑΒΗ ΤΟΥ ΠΟΛ/ΣΤΗ ΣΤΟ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟ. ΑΝ…
ΑΦΕΛΕΣΤΑΤΑ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ Η ΒΛΑΒΗ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ ΗΤΑΝ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ (ΣΥΝ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ).
ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΤΕ.
ΜΙΧΑΛΗΣ /PEUGEOT 407

πηγη

13 σχόλια:

  1. μετά από όλα αυτά πότε θα κάνεις απόσβεση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρε ειστε τελειως τρελοι? πηγαινετε και καταστρεφετε τα αυτοκινητα σας? ειναι δυνατον να αφηνετε εν λευκω να σας γεμιζουν τρυπες και σωληνακια τα αυτοκινητα σας,να σας προσθετουν εξτρα βαρος σε σημεια του οχηματος χωρις καμια μηχανολογικη μελετη με αποτελεσμα να αλλαζει η δυναμικη συμπεριφορα του? (πατημα στο δρομο). Μηπως τα περισσοτερα κιτ υγραεριου εχουν χωρα κατασκευης την τουρκια? αν θελετε υγραεριο χωρις προβληματα,παρτε αυτοκινητο που παραγεται ετσι απο το εργοστσιο (π.χ. honda civic GX )μονο παραεισαγωγης ομως καθως ο Σαρακακης δεν το φερνει επισημα. Τελευταια συμβουλη : μακρια απο τις πατεντες των ελληνικων και βαλκανικων συνεργειων. κοστιζουν ακριβα στην τσεπη σας και στην αξιοπιστια του αυτοκινητου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτο που ειπε ο φιλος 1:09.απλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://www.youtube.com/watch?v=qy5gNJO2pNM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η ολη ιστορια με το υγραεριο ειναι καθαρα κερδοσκοπικη.υπηρχαν ηδη 5-6 επιτηδειοι που εκαναν μετατροπες και τωρα με την κριση πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες.ειμαι σιγουρος οτι οι μισοι απο αυτους που εχουν κανει μετατροπη στο αμαξι τους το εχουν μετανιωσει.Οι λογοι αναγραφωνται παραπανω.Μακρια παιδια απο τυχαρπαστους,ασε που σε μερικους μηνες θα αυξησουν(εχει ηδη γινει αυξηση) τοσο την τιμη του υγραεριου που στο τελος θα ειναι μια η αλλη.Παρτε το ετοιμο απο το εργοστασιο (προσεξτε γιατι μερικες εισαγωγικες FIAT,SUBARU, βαζουν το κιτ στην Ελλαδα... και το πουλανε για εργοστασιακο...)σε κανενα αμαξι δεν ειναι σχεδιασμενο το μοτερ του για να καταναλωνει υγραεριο,κατα συνεπεια υπαρχει μια μικρη πτωση ισχυος και μακροπροθεσμα παθαινει το μοτερ και τα παριφερειακα ζημια.η λυση για οικονομια καυσιμου αλλα παραλληλα και αρκετη δυναμη-ροπη ειναι μονο τα πετρελαιοκινητα.Θα μου πεις ειναι πιο ακριβα στην αγορα τους αλλα κανεις συντομα αποσβεση και επιπλεον οσο και να ακριβυνει η τιμη,θα ειναι παντα πιο οικονομικο απο την βενζινη γιατι ειναι πιο βραδυκαυστο και το μοτερ δουλευει σε πολυ χαμηλοτερες στροφες!τωρα θα μου πεις τι λεω εφοσον απαγορευεται στην Αθηνα,υπομονη,φετος θα το επιτρεψουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κατσε ακομα δεν τελειωσες με τις βλαβες να το περιμενεις και για καμμια βαλβιδα οπου να ναι παντως 200 ευρω για πολλαπλασιαστη!!!!???σαν να σου τον ακουμπησε λιγακι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. υγραέριο σε 2 Citroen C4 1.6
    1) Δικό μου 23-2-11 στοίχησε ~1050€
    Πνεύμονας -βαλβίδες ΤΟΜΑΣΣΕΤΙ, αισθητήρας BOSCH, πολωνέζικός εγκέφαλος, δεξαμενή τούρκικη. ¨εως τώρα όλα ΟΚ (~18000χλμ) και έχω αποσβέσει την εγκατάσταση πλήρως.
    2) Του αδερφού μου Δεκέμβρης 2010, όλα BRC,δεξαμενή τούρκικη. ;Eως τώρα όλα ΟΚ (~25000χλμ) και έχει αποσβέσει την εγκατάσταση πλήρως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλε Μιχάλη με το 407, όταν ένα αμάξι σκορτσάρει δε συνεχίζουμε να το οδηγούμε για 1000χλμ! Ομοίως, όταν ένα πόδι μας πονάει, δε συνεχίζουμε να τρέχουμε!! Κάτι δε δουλεύει καλά στη μηχανή και είναι φυσικό να κάνεις και άλλη ζημιά. Επρεπε να πάς αμέσως πίσω στη Viagas ή στο δικό σου ηλεκτρολόγο να δείς τι έχει. Ο πολλαπλασιαστής δεν μπορεί να χαλάσει απο το υγραέριο, δε συνδέεται το ένα πράγμα με το άλλο. Ούτε εσύ έδωσες την πρέπουσα σημασία σε ένα αυτ/το που είχε κάποιο πρόβλημα ούτε αυτοί κατάλαβαν ότι το πρόβλημα δεν οφείλεται στο σύστημά τους Η παρατεταμένη χρήση με διακοπές στην καύση οδήγησε στην καταστροφή του καταλύτη. Σε ενα σωστά ρυθμισμένο αυτοκίνητο με υγραέριο δε δημιουργείται κανένα πρόβλημα εξ' αιτίας του υγραερίου. Οι χαλασμένοι πολλαπλασιαστές είναι συχνό φαινόμενο σε όλα τα αυτ/τα, άσχετα με το καύσιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νομίζω ότι ο προηγούμενος φίλος μίλησε πολύ σωστά.
    Σταματήστε επιτέλους την καταστροφολογία. Απλά στις περισσότερες φορές οι μηχανικοί στα διάφορα συνεργεία αν σε "κόψουν " για κορόιδο σε δουλεύουν ότι φταίει το ένα και το άλλο απλά για να σου τα αρπάξουν απ' το πορτοφόλι.
    Πριν κάνετε οποιαδήποτε επισκευή , απλά πάρτε την γνώμη και την προσφορά και κάποιου άλλου συνεργείου και μετά προχωρήστε στην επισκευή.
    Ασφαλώς και συμφέρει το υγραέριο όμως αυτό δεν είναι διασφαλισμένο για το μέλλον. Αυτοί οι πουστ...που μας κυβερνούν μπορεί να το φορολογήσουν και το υγραέριο αργότερα αν δουν ότι χάνουν φόρους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 200 χιλιαδες χιλιομετρα με φιατ πουντο του '98...
    150 χιλιαδες χιλιομετρα με πουντο του '05...
    250 χιλιαδες χιλιομετρα με ατος του '99

    ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ!

    ΑΡΑΓΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ "ΓΝΩΣΤΕΣ" ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΑΤΕ ΕΔΩ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΩΣ ΝΙΩΘΕΤΕ ΤΩΡΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το πιο σημαντικό είναι ο εγκαταστατησ όπως και ο μηχανικός αντίστοιχα.Οταν ρετάρει δεν κάνεις 1000.Ουτε 1000 μέτρα!!!Αλλά στην Ελλάδιτσα μας ότι δηλώσεις είσαι.Θα ασχοληθώ με τα μέντιουμ για να ανακαλύψω τους σωστούς επαγγελματίες.Α!Και όταν ακούτε για πάρα μα πάρα πολλά κεράσια πολύ μα πάρα πολύ μ α κ Ρ Ι Α!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρε παιδιά εγώ τη να κάνω για το φορτίο είναι 1600 2/2009 και σκέφτομαι να βάλω. Στο Τσαπελογιανη μεταμόρφωση κάποια μάρκα δεν θιμαμε το πόσο που μου είπαν 770.αν μπορείτε να με βοηθήσει κάποιος που ξέρει. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή