Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Κα-τα-πλη-κτι-κό...










Κλίκ στην εικόνα...

Πηγη

1 σχόλιο:

  1. Το καπληκτικό ποιό είναι;

    Μήπως είναι ότι ο κάθε υπουργός κάνει ότι γουστάρει αναλόγως πως ξύπνησε;
    Με τον προηγούμενο το συζητούσαν 10 μήνες!
    Το ίδιο βιολί όπως με την παιδεία, την εξωτερική
    πολιτική, την ανάπτυξη κτλ.
    Ειδικά η παιδεία πολύπαθη...
    Απλώς όλα αλλάζανε ανά κυβέρνηση. Τώρα έγινε το
    πρωτοποριακό να αλλάζουν και ανά ανασχηματισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή