Η πομπή των 3.000 ταξί από την Αθήνα έφτασε στην Κόρινθο και άνοιξε τα διόδια. Τώρα κατευθύνονται προς τον Ισθμό να ενωθούν με τα ταξί της Πελοποννήσου. πηγη
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΟ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ Η ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΥΠΟΚΥΠΤΕΙ ΣΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. ΜΑΚΑΡΙ Η ΤΑΡΙΦΕΣ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ Η ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΥΠΟΚΥΠΤΕΙ ΣΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
ΜΑΚΑΡΙ Η ΤΑΡΙΦΕΣ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ.