Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Έφτασαν οι ΤΑΞΙτζήδες στα διόδια Κορίνθου

Έφτασαν οι ΤΑΞΙτζήδες στα διόδια ΚορίνθουΈφτασαν οι ΤΑΞΙτζήδες στα διόδια Κορίνθου

Η πομπή των 3.000 ταξί από την Αθήνα έφτασε στην Κόρινθο και άνοιξε τα διόδια. Τώρα κατευθύνονται προς τον Ισθμό να ενωθούν με τα ταξί της Πελοποννήσου.
πηγη


1 σχόλιο:

  1. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΟ.
    ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ Η ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΥΠΟΚΥΠΤΕΙ ΣΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
    ΜΑΚΑΡΙ Η ΤΑΡΙΦΕΣ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή