Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011
Απεμπλουτισμένο Ουράνιο είχαν τα εκρηκτικά στην Κύπρο
1 σχόλιο:
Ανώνυμος
20 Ιουλίου 2011 στις 9:20 μ.μ.
Ψέμματα. Όσμιο κλεμμένο από τα Ιμια ήταν..
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
Φόρτωση περισσότερων...
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Ψέμματα. Όσμιο κλεμμένο από τα Ιμια ήταν..
ΑπάντησηΔιαγραφή