Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΣΤΟΝ ΧΑΡΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ (ηχιτικό)

Ο Κυριάκος Βελόπουλος σχολιάζει την "Αποκαθήλωση" του πίνακα: "Η Ελλάς Ευγνωμονούσα" από τον κ Παπανδρέου!...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου