Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

4 Αλγερινοί της Υπατίας πιάστηκαν για Κλοπές!..

7 σχόλια:

  1. ΓΑΜΩ ΤΟ ΛΑΘΡΟ'Ι'ΣΛΑΜ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΛΥΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΟΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥΣ!!ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΠΗΔΑΕΙ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ!!!ΟΥΣΤ ΡΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΤΟ ΙΔΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΙΣ!!!
    Ή ΑΥΤΟΙ Ή ΕΜΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και το χειρότερο είναι ότι τις κλοπές τις κάνανε τότε με τον δήθεν αγώνα της απεργίας πείνας. Απεργία πείνας ναι αλλά όχι απεργία απο κλοπές!!

    Αναρχοάπλυτοι Συριζαίοι ούστ δρόμο να πάτε στα σπίτια σας ζώα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΕ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΡΕ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟ .. ΤΑ ΒΑΤΡΑΧΟΠΕΔΙΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ Σ' ΑΛΛΗ ΣΟΥΠΑ...
    ΟΣΟ ΓΙ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΤΕ ΤΟΥΣ ΣΦΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ο ΣΥΡΙΖΑ .... ΧΑ
    ΧΑ
    ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΜΑΘΑΤΕ Η ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΚΛΑΣΣΙΚΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΞΩΔΙΚΟ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΗΤΑ ΝΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΞΙΑΣ ΠΟΥ ΑΦΗΡΕΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΙ ΚΤΙΡΙΟ ΚΑΠΟΙΟΙ, Η ΤΑ "ΠΑΙΔΙΑ" ΤΗΣ ΥΠΑΤΙΑΣ , Η ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΟΥΣ , ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΔΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΟΙΟΙ ΤΑ ΠΗΡΑΝ , ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΝΑ ΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗς ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΩΞΕΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή