Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ VS ΑΝΤΩΝΙΟΥ

Δείτε το βίντεο!
Anti-ntp: Διαφωνούμε με τις βωμολοχίες όμως στα περισσότερα συμφωνούμε με τον κύριο Αντωνίου!
Άδωνι βρήκες άνθρωπο που φωνάζει πιο πολύ απο εσένα !


177 σχόλια:

  1. Άσε ρε με τον Τρελό............ πες του να πάει στο φρενοκομείο και να πάρει τα χάπια του......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τρελίτσα και τακτική να αποσυντονίζει τον άλλο και να μη τον αφηνει να ολοκληρώσει!
    Τακτικες ΝΑΖΙ (ή να μη ζει;)

    Επίσης δε τον άφησε να πει τι έκανε ο φίλος του ο Μεταξας!!!Τυχαίο;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τρομερό τάπωμα τι να σας πώ....ρε βρείτε εναν σοβαρό άνθρωπο να αντιπαρατεθεί με τον Γιωργιάδη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τραγικό, δεν έπρεπε να πάει εκεί ο άνθρωπος, καλύτερα 1,000,000 φορές να πήγαινε ο κύριος Καζάκης που είναι κ ο τομέας του τα οικονομικά ! Μη λέμε κ ότι θέλουμε, όσοι είδαν το βίντεο ποιο συμπαθητικός τους προέκυψε ο Άδωνης παρά ο κύριος Αντωνίου (κρίμα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πεστα χρυσόστομε....τέτοιου τύπου συνεντεύξεις τον Αδωνι βοηθούν...ξυπνηστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ,ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ ΤΗ ΒΑΡΔΙΑ ΣΑΣ;

    Ή ΣΑΣ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ;

    ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΗ ΑΠΟ ΚΟΠΡΙΤΕΣ 7000 ΕΥΡΩ ΜΗΝΙΑΙΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΩΣΤΑ;

    ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ...ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΕΝΝΟΩ!

    ΑΝΤΕ,ΠΗΓΑΙΝΤΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΟ-ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποια ειναι η γραμμη του αφεντικου;

    Πώς ο Αντωνιου ειναι τρελος;

    Αλλαξτε την,γιατι αυτο δεν αποθαρρυνει τον κοσμο να δει το βιντεο και να βγαλει τα συμπερασματα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αρχηγέ μου εσυ τι δουλεια κάνεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. O Γιατρός έχει μπερδέψει την βούρτσα με την χτένα... =_=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. paidia deite oloi aytin tin sunentey3i, a3izei, ton kanei ton malaka ton adwni POYTANA, den exei ti na pei. kai oso gia ta komatoskyla pio panw(den anfibalw na einai kai o idios o adwnis), eiste parel8on pleon o kosmos exei 3ypnisei. ANTE GEIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Oντώς...πώς μπορεί ,όχι ο Αδωνις, αλλα ο οποιοσδήποτε να απαντήσει σε αυτόν τον γιατρο....οι "ηλίθιοι είναι αήττητοι"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. O Γιατρός , θέλει Γιατρούς. ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. SKASTE PASOKIA... KAI LOIPA KOMMATOSKYLA...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. η πλάκα είναι οτι το αρχιλαμόγιο του ιντερνετ, ο Δημητράκης ο Σωτηρόπουλος του Η.Ε. κάνει και ... σχόλια, Αντε πάγαινε ρε μαμόθρεφτο στο Άγιο όρος να πουλήσεις εικονίτσες μπας και σε χαρτζηλικώσουν εκει πέρα, ανότητε βλάκα. Αντε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καρα-γκιοζη αδωνη... τηλεπερσονα της δεκαρας,τσατσα της μπουμπουκας.. μπορει να πιστεψες οτι εχεις εναν ευκολο αντιπαλο και ισως να ειναι ετσι.. ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΝΙΚΗΣΕΙΣ.Σε εχουμε παρει πρεφα.. κολοτουμπες εισε ολοι στο ΛΑΟΣ.. αλλα καλα κανετε αφου σας αφηνουμε.ΤΑ ΨΩΜΙΑ ΣΑΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ.. ΝΥΧΤΑ ΘΑ ΦΥΓΕΤΕ ΟΙ 300 ΤΗΣ Ψ...(ΒΟΥΛΗΣ) ΚΑΙ ΟΙ ΑΥΛΙΚΟΙ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αντε Γαμήσου Νου(Δουλο)δημοκράτη Hellas-Orthodoxy πήγαινε και ασχολήσου με το δικό σου Μπλοκ. Τα παίρνεις απο την ΝΔ και βγαίνεις και κάνεις σχόλια....το γραφείο σου σε πληρώνει λίγα.....ζήτα τους και άλλα χρήματα..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΑΣΟΚ και ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ μας ΚΑΤΑΚΛΕΨΑΝ. Και φταίει ο Αδωνις ωρε λεβέντες; Πάτε καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Α,α,α,α για το ΛΑΟΣ έχει δίκιο ο φίλος πιο πάνω. Πέφτει συνεχώς, απο 3,8% έχει πάει κοντά στο 10%. Κατεβαίνει ολοταχώς πρός τα... πάνω. Αχουουου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο ανθρωπος δεν εχει εκπαιδευτει στα μιντια σαν τον αδωνη.ο αδωνης ξερει να χειριζεται τον λογο και τα μμε.ΑΝΤΩΝΙΟΥ... να αγιασει η μανα σου κ ο πατερας σου!!! οσο για τα παπαγαλακια που κοροιδευουν τον αντωνιου... ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΘΑ ΠΕΙΝΑΣΕΤΕ,ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΘΑ ΒΙΑΣΤΗΤΕ,ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σκάστε ζώα κομματόσκυλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά θέλει παιδεία να καταλάβεις ότι ο γιατρός είναι ανερμάτιστος και αστείος; Λίγο κακέκτυπο Ηλιόπουλο μου βγάζει ο τυπάκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σκάσε είπε και ο Μπουτάρης στο Μίκη και γέμισε η πλατεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΣΑΚΩΘΗΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ..!!! ΜΑΛΑΚΕΣ.. ΠΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΓΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕΡΗ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΝ Κ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.. ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!! ΜΑΛΑΚΕΣ!!! ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟΥΣ!!! ΠΟΥΛΑΝΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ... ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΙΟ ΑΥΝΑΝΙΣΜΟ! ΜΑΛΑΚΕΣ.. ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ!!!! ΜΑΛΑΚΕΣ!!!!!!!!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. δηλαδη θελει να πει ο Άδωνις οτι έπρεπε να σωθεί η eurobank με τα τεραστια κερδη για να μην χαθουν οι καταθεσεις 1000 ανθρώπων και να ξεπουληθεί όλη η Ελλάδα για ψίχουλα (βλεπε ΟΤΕ με 8 ευρω η μετοχη)Δυστυχώς ο γιατρός πηγε αδιάβαστος στο καναλι.Αν πήγαινε ο Καζακης θα ειχε πολυ γέλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. giati na skasoun ta paidia? Pes tous esy oti molis kopsoume draxmh 8a sw8oume.....oloi 8a treksoun na kanoun agorapwlhsies me th draxmh mas....exoume vlepeis kai polla eksagwmena proionta....exoume viomhxanies....eimaste poly dynatoi...Pes tous pou den katalavainoun

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αψογος ο Γιατρός.
    Και πολιτικοποιημένος.
    Για όλα φταίει η γυναίκα του Άδωνι και ο Στρατηγός Ρούσβελτ. Ενα γιατρό για το γιατρό βρεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΓΙΑΤΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΤΗΝ ΣΠΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ. ΜΠΡΑΒΟ. ΠΟΥ ΘΑΣΑΙ ΑΥΡΙΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ρε θα μας τρελλάνεις Αδωνι? ποια ομολογα ρε και παπαρια? Στο Γουδι ρε ολοι σας...
    Πες μας, τι ειναι τα ομολογα Αδωνι?
    Ψευτοδιλληματα παλι για να τρομάξουμε τον κοσμάκη... Δραχμοφοβια σε εχει πιασει εσένα τον ΕΛΛΗΝΑ!!! Σε ποναει τόσο η δραχμη...
    Δεν παλευεσαι...
    ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΡΕ? ΘΑ ΕΛΕΓΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ "ΧΡΕΟΣ" ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. αντικειμενικά ο άδωνις βρηκε τον μάστορα του !!!!!
    πολύ το χάρηκα που τον τάπωσε ο γιατρός στην γλώσσα του.
    η άμυνα του άδωνη είναι η επίθεση , εκεί τον χτύπησε ο γιατρός και τον έσβησε !!!!!
    συνχαρητηρια γιατρέ καλά του τα είπες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. είπαμε μάγκες έχετε δίκιο ...επιστροφή στη δραχμή..

    1.000.000.000 δραχμές για μισό κιλό ψωμί....ζήτωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΑΝΩΝΥΜΕ 12:59...Η ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΟΚΟΙ ΣΤΟ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ? ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΒΛΕΠΩ...ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΩΝΙ ΤΑ ΜΑΘΑΤΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΕΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΖΗΤΗΜΑ ,ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΩΣ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΤ,ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ. ΟΜΩΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΧΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΠΙΦΕΡΑΝΕ ΟΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. Ο ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΠΗΓΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ.
    ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟ ΝΑ ΨΗΦΙΣΘΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ,ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ Λ.Α.Ο.Σ. ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΞΑΠΑΤΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ.

    ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΗ Η ΚΛΙΚΑ ΤΟΥ Λ.Α.Ο.Σ. ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ? ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ?

    ΤΕΤΟΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΕΙΧΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΟΤΣΑΜΠΑΣΗΔΕΣ ΠΡΟΕΣΤΟΙ ΚΑΙ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΘΝΙΚΟ/ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ/ΤΑΞΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821.......ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΥΧΛΙΑΣΜΕΝΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΤΡΙΚΟΥΠΗ,ΤΟΥ ΔΗΛΗΓΙΑΝΝΗ,ΤΟΥ ΒΟΥΛΓΑΡΗ ,ΤΟΥ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ ΠΟΥ ΠΤΩΧΕΣΑΝΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΑΝΕ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΟ 1897 ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.ΑΠΛΑ ΕΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΑ ΝΕΟ ΓΟΥΔΙ,ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΕΚΕΙΝΟΙ ΟΙ ΕΠΕΝΑΣΤΑΤΕΣ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΓΟΥΔΙ,ΟΠΟΥ ΝΑΙ ΜΕΝ ΦΕΡΑΝΕ ΝΕΟ ΑΙΜΑ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΛΕΙΨΑΝΕ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΦΕΡΑΝΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ.........ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΚΑ ΣΑΣ ΛΕΓΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΝΑ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ "ΛΑΙΚΟ",ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΜΑΤΩΝ ΓΟΥΝΑΡΗ,ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗ,ΔΕΜΕΡΤΖΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΠΟΥ Ο ΜΑΥΡΟΣ ΚΑΒΑΛΛΑΡΗΣ ΔΙΚΑΙΩΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΚΑΙ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕ Ο ΤΟΠΟΣ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΟΠΩΣ ΘΑ ΜΙΛΑΓΕ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ,ΠΗΓΕ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΛΕΤΕ ΤΩΡΑ.. ΤΑ @@ ΤΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ.. ΗΘΕΛΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ "ΤΡΕΛΑ¨ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΝΝΟΗΤΕ ΕΣΕΙΣ... ΑΔΩΝΗ.. ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΑΗΔΙΑΣΕΙ!!! ... ΕΜΕΤΙΚΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σοβαρά; που είμαστε ρε στην κατοχή για να κάνει ένα εκατομμύριο; Έχουν καταστροφεί οι υποδομές της χώρας απο πόλεμο ρε παπαγαλάκι; Μην πιθηκίζεις μπούρδες άλλων όταν είσαι αδαής απο οικονομικά...
    Όταν θα χάσεις το σπίτι σου απο τους φόρους του ΔΝΤ θα τα πούμε...
    Όταν χρεωκοπήσεις με χρέος ένα τρις λόγω ευρώ θα τα ξαναπούμε πάλι...
    Όσες φορές χρεοκοπήσαμε επειδή είχαμε δραχμή συνήλθαμε...
    Να δούμε αν δεν έχεις να φας αν θα σου κόψουν έστω και πληθωρυστικό χρήμα οι Ιδιωτικές Τράπεζες των Ευρωπαίων να αγοράσεις έστω λίγο ψωμί. Προφανώς είσαι κάποιο ταισμένο κομματόσκυλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. η μπουμπουκα τι δουλεια θα κανει οταν με το καλο ρημαξετε την ελλαδα τα σκυλια της βουλης αδωνη??? θα μεινει χωρις δουλεια??? ΟΧΙ.αστην αυτη να κανει το κοινωνικο λειτουργημα και εμεις θα προτιμησουμε να γινουμε οικιακοι βοηθοι... ΠΟΡΝΕΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΞΩ ΤΩΡΑ!!!! μια ελληνιδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΗΡΩΑΣ ΗΡΩΑΣ ΗΡΩΑΣ
    ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥς ΕΚΑΝΕ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ
    ΑΛΛΑ ΑΝΕΦΕΡΕ ΔΗΜΟΣΙΩΣ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΟΤΙ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ.ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ ΔΕΚΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΖΙ ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. WishmasteR Τουλάχιστον πήγα σε ένα ριμάδι πανεπιστήμιο....
    Και εδώ δε μιλάμε φιλοσοφικά για το ΠΩΣ έγινε το χρέος και ποιά είναι η αιτία των κρίσεων...εδώ μιλάμε τι θα γίνει εαν ΑΥΡΙΟ βγουμε απο το (σκατό) Ευρώ που μας βάλανε και αρχίζουμε να κόβουμε δραχμές...
    Και άσε την πιπίλα την τρομολαγνείας....δώσε απάντηση να δώ που φθάνει ο νούς σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Φιασκο... ο Αδωνις φαινεται πολιτικος γιγαντας μπροστα στο γιατρο. Εκτος απο το να τον κατηγορει οτι ψηφισε το μνημονιο (μα το ψηφισε, δεν το αρνηθηκε ποτε) και οτι λεει τις γυναικες πορνες (ασχετο) δεν εχει αλλα να πει.
    Αnti-ntp σε τι ακριβως συμφωνειτε με τον Αντωνιου; Εχει κανενα λογικο επιχειρημα;
    Εχετε ακουσει τον οικονομολογο Βαρουφακη; Αν οχι, φροντιστε να προβαλλετε τις λογικες αντιμνημονιακες αποψεις του και αφηστε τους γραφικους οπως ο Αντωνιου. Με κατι τετοιους το μονο που καταφερνετε στο τελος ειναι να μας πεισετε οτι το μνημονιο θα σωσει τη χωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. βλάκα 1:07 τοτε ΕΙΧΑΜΕ (τώρα δεν έχουμε) δραχμή και βγαίναμε απο τις κρίσεις...ΤΟΤΕ είχαμε παραγωγή και πουλάγαμε, ΤΟΤΕ στρώναμε τον κώλο μας και δουλευαμε στα χωράφια και στα εργοστάσια, μάθε οτι το μεγάλο κόλπο της νέας τάξης ήταν που κατέστρεψε την παραγωγή σε αυτή τη χώρα...που μεγάλωσε γενιές χωρίς ΧΕΡΙΑ που δεν μπορούν ούτε μια λαμπα να αλλάξουν μόνοι τους....μάθε οτι γι αυτό μας κρατάνε απο τα @@@@...όχι απο το μνημόνιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σου απάντησα εγώ ήδη άσχετε...
    Με τη δραχμή μπορείς να σώσεις ακόμα και τις καταθέσεις σου. Με το Ευρώ δεν γίνεται γιατί έτσι προβλέπεται απο την αρχή. Είναι όρος του Ευρώ για όλες τις χώρες.. Φαντάζομαι πως ούτε αυτό το ήξερες...
    Αν γυρίσουμε στη Δραχμή το πολύ να υποτιμηθεί απο 10-25%. Αυτό συμβαίνει παγκοσμίως για όσους στοιχειωδώς ξέρουν οικονομικά. Το παράδειγμα της κατοχής είναι γελοίο γιατι είμαστε υπο κατοχή και με κατεστραμμένες τις υποδομές. Όταν βέβαια γινόταν υποτίμηση της δραχμής για να μπούμε στο Ευρώ απο το Σημίτη έβγαζες το σκασμό προφανώς.

    Κλεομένης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Προφανώς και δεν έβγαζα τον σκασμό και ούτε ποτέ γουσταρα το ευρώ...αλλα εδώ μιλάμε με σημερινά δεδομένα...Και ποιες καταθέσεις μπορείς να σώσεις ρε καημένε?? οι καταθέσεις είναι σε ευρώ ...ασχετα εαν μετα εσυ το γυρίσεις σε δραχμή....και για ποιο 10-25% μιλάς???? οι αγορές θα καθορίσουν την ισοτιμία και θα σε χαντακώσουν....για ποιο λόγο να σε βοηθήσουν...
    Τι να πώ..πραγματικά η άγνοια σκοτώνει....

    Δεν αντέχω άλλο την ημιμάθεια, όταν τελείωσεις το σχολειο τα ξαναλέμε..

    Καληνυχτα και καλή τύχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Και κάτι τελευταίο γιατι καταντά βαρετό να απανάμε σε άσχετους ή σε παπαγαλάκια τραπεζιτών που ξεζουμίζουν την Ελλάδα ήδη απο τα Δάνεια της Ανεξαρτησίας...
    Ξεπέρασε στην οικονομική σκέψη ο Άδωνις και ο Ανώνυμος 1:14 τον Άνταμ Σμιθ που έλεγε πως τα κράτη πρέπει να ΕΧΟΥΝ ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΑΔΥΝΑΜΕΣ ΧΩΡΕΣ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΟΠΛΟ; ΜΗΠΩΣ Ο ΑΝΤΑΜ ΣΜΙΘ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ Ή ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ;
    Άντε νανάκια τώρα...

    Κλεομένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αν ο κ.Αντωνίου είχε εμπιστοσύνη στα επιχειρήματα του δεν θα κατέφευγε σε ύβρεις και απειλές περί προπηλακισμού. Άσε που από ένα σημείο κι έπειτα ήταν τόοοοσο γραφικός. Τέτοιες συνεντεύξεις ενισχύουν το προφίλ του βουλευτή. Ο Καζάκης θα δεχτεί να αντιπαρατεθεί με τον "μπουμπούκο";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμε 1:10 θα τρώς πολλά αυγά που θα στοιχιζουν εκατομμύρια... Να μου πεις σε ποιο Πανεπιστημιο πηγες να παραπονεθώ στην Πρυτανεία...
    Η επιστροφή στη δραχμή με παράλληλη αρνηση αποπληρωμής του εξωτερικού χρεους επανεκινει την οικονομία. Αν ησουν μπανανία και μου ελεγες οτι δεν έχεις περιθωρια αναπτρυξης θα σου λεγα οτι εχεις δικιο κανε το μαλάκα... Αλλα με τετοια χωρα αναρωτιεσαι πως θα επελθει η αναπτυξη? Φυσικά, εφοσον εισαι ενας αγκιστρωμένος στα νυχια του συστηματος, αν εισαι ελαχιστα λογικός θα κατανοησεις οτι ο πλουτοπαραγωγικός σου τομεας αναπτυξης ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ (τουριστικη βιομηχανία, ενεργεια, στρατηγικός κομβος κλπ)... Αν επιθυμείς να ζεισ ως ραγιάς των ξένων πολυεθνικών επιλογή σου, ασε εμας τους ΕΛΛΗΝΕΣ να ζησουμε ΕΛΕΥΘΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ορκωτός Λογιστής είμαι και μέλος του ΣΟΛ. Αν ξέρεις καν τι είναι το ΣΟΛ... Δεν θες να ξέρεις καν που έχω εργαστεί... ούτε πόσους Ισολογισμούς έχω υπογραψει σε Πολυεθνικές... Ξεκίνα απο την αρχή να μάθεις τι είναι το σφάμα της σύνθεσης για να μη μπερδεύεις τα μπακάλικα με τα μακροοικονομικα...

    Κλεομένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Προφανώς εισαι ο ιδιος ανώνυμος που μπουκωθηκε απο τον Κλεομενη... Μηπως εισαι ο Αδωνις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. WishmasteR στο πανεπηστίμιο που πήγα δεν θα πέρναγες ούτε απ έξω...

    Καλύτερα να διαβάζεις πρίν γράψεις, γνωρίζω άριστα τα περιθώρια ανάπτυξης της χώρας μου και δεν έχω αγκιστρωθεί πουθενά αφου επιχειρώ σε αυτόν τον τόπο πάνω απο 15 χρόνια τώρα και έχω φάει τα άπειρα φάσκελα απο το "συστημά"..εγώ μιλάω για αλλαγή νοοτροπίας πρώτα....ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ μεγαλύτερο δεν υπάρχει....Το 1987 το 77% του Α.Ε.Π καλύπτονταν απο γεωργική/κτηνοτροφική παραγωγή....το 2011 ??? στο 3,2 % !!!!!!

    Κατάλαβες?....εγώ μιλάω τι θα γίνει αυριο..όχι κάτω απο ιδανικές συνθήκες...πρέπει να προετοιμαστείς για την "επανάστασή " σου....αλλιώς θα πνιγεί στο αίμα και θα καταλήξεις χειροτερα απο ότι ήσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Γνωρίζω πολύ καλά το συνάφι των ορκωτών λογιστών των πολυεθνικών και τους "ισολογισμούς" που υπέγραφαν....πές το μια ώρα και προσπαθούσα να καταλάβω εαν έισαι ή το παίζεις ανηξερος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. και εδώ να ξαναγράψω προς ενημέρωση τι ειναι αυτά τα ομόλογα και οι ομολογιουχοι...
    Το δημόσιο χρέος δεν είναι καν χρέος αφού σε ένα ποσοστό μεγαλύτερο της τάξης του 60% είναι ομόλογα εξ’ αρχής πληρωμένα από "επενδυτές" που αγόραζαν ομόλογα και περίμεναν κέρδη. Δεν δάνειζαν στην Ελλάδα με τόκο αλλά περίμεναν αποδόσεις μεγάλων κερδών και ρίσκαραν. Τα ομόλογα αυτά προσομοιάζουν με τις μετοχές μιας εταιρείας γιατί αποδίδουν κέρδη ανάλογα με το ύψος της επένδυσης. Αν πάει καλά η "εταιρεία-χώρα", θα αποδώσει αν όχι δεν θα αποδώσει και ακόμα χειρότερα δεν έχουν καν τις ιδιότητες των μετοχών, γιατί οι "επενδυτές" δεν έχουν κανένα δικαίωμα απέναντι στο κράτος που τα εξέδωσε. Δεν υπάρχει η παραμικρή σύμβαση και άρα δεν έχει μερίδιο από την περιουσία του.
    Στην πραγματικότητα, δηλαδή, τα ομόλογα μοιάζουν με την απόδειξη που παίρνει κάποιος όταν παίζει στοίχημα ή τζογαρει. Διεκδικεί κέρδη εφόσον υπάρχουν κέρδη γιατί ειδάλλως είναι άχρηστα χαρτιά. Οι τοκογλύφοι λοιπόν έχουν τέτοια ομόλογα-χαρτιά και κανένα άλλο δικαίωμα. Έπαιξαν και έχασαν. Γι' αυτόν τον λόγο είχαν ανάγκη το ΔΝΤ για να "υποθηκεύσουν" τη χώρα, μετατρέποντας τα άχρηστα ομόλογα των τοκογλύφων σε δάνεια. Τόσο απλά τόσο κατανοητά…
    Για ποιον λόγο μπήκαμε αναγκαστικά σ' αυτόν τον μηχανισμό; Εξαιτίας της τεχνητής αδυναμίας δανεισμού μας εφόσον η κατάσταση της Ελλάδας δεν ήταν πολύ χειρότερη από χώρες, οι οποίες εξακολουθούν ακόμα και σήμερα να δανείζονται με 1% και 2% και να δανείζουν εμάς με 6%.
    Οι διεθνείς τοκογλύφοι επιθυμούσαν λοιπόν να μπει ένας εισπρακτικός μηχανισμός στην Ελλάδα, για να εξασφαλίσουν τα χρήματά τους.
    Ποιος έβαλε έναν τέτοιο μηχανισμό μέσα στη χώρα και την οδηγησε σε αυτήν την "αυτοκτονική" συμπεριφορά για να δώσει τα "κέρδη" στους τοκογλύφους? Ποιοι συνηγόρησαν και συνηγορούν σε αυτή την πολιτική? Ας μας απαντήσει ο κος «οι ομολογιούχοι σου φταίνε» Αδωνις και ο παραπάνω πανεξυπνος ανωνυμος…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Wishmaster Ο ανωνυμος δεν μπορεί να καταλάβει πως λόγω του Ευρώ δεν έχουμε παραγωγή.Όχι απλώς γιατί είναι δύσκολες οι εξαγωγές...Κυρίως επειδή πρέπει να κρατάμε τον πληθωρισμό χαμηλό σε κάποια βασικά είδη που δυστυχώς είναι και όσα κυρίως παράγει η ελληνική οικονομία. Δηλαδή αγροτικά προιόντα. Έτσι αγοράζουμε πατάτες Αιγύπτου και στέλνουμε τα πορτοκάλια μας στις χωματερές για να κρατιούνται τεχνητά χαμηλά οι δείκτες. Έτσι φαίνεται και πως δεν έχουμε παραγωγή...ενώ έχουμε αφού όσα καταλουν σε χωματερες δεν προσμετρούνται καν. Φυσικά αν είχαμε δραχμή θα είχαμε και επιπλεόν κίνητρα για παραγωγή και αυξημένα περιθώρια κέρδους, αλλά και φορολόγησης απο τη μεριά του κράτους. Απο τα χρήματα που θα περίσσευαν θα είχαμε και αποταμίευση που θα ανέβαζε προς τα πάνω και την οικοδομή. Χωρίς αποταμίευση και με αυξημένους φόρους πώς θα ανέβει η οικοδομή; Με μηνιαίο μισθό 595 Ευρώ; Δουλευόμαστε; Με ΔΝΤ ελπίς καμία. Θα χαθούν και τα τελευταία ίχνη "λίπους" που είχαμε και θα έρθει το κανόνι στο 2015 με πολύ μεγαλύτερο χρέος και χωρίς ίχνος "Λίπους"...
    Κλεομένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ανώνυμε μιλάς για αλλαγή νοοτροπίας? Μηπως θες και ιδεολογική επανασταση? Μπα άσε ας βολευτούμε με τα σηριαλ και την κοκα κόλα αντε και την "επανασταση" της τσέπης...των αφεντικών εννοώ μη μπερδευεσαι...
    δεν ειμαστε καθόλου, μα καθόλου καλά...
    Μονο τις Γερμανικές αποζημιωσεις ρε να εγράφαν στον προυπολογισμό γινόταν αυτόματα πλεονασματικός και της Γερμανίας μάντεψε? Ποιος θα τοκογλυφούσε τότε με ληστρικά επιτόκια του 6%?ποιος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Το συνάφι των ορκωτών ελεγκτών που προφανώς ξέρεις εσύ, έχουν τις ίδιες ιδέες με εσένα ακριβώς... Μα ακριβώς τις ίδιες... Είναι ντροπή για τον κλάδο και οδήγησαν επιχειρήσεις κολοσσούς και κράτη στη χρεοκοπία. Τον ίδιο ακραίο νεοφιλελευθερισμό είχαν... Την άλλη όψη του κομμουνισμού όπου τρώνε οι λίγοι και πεινάνε οι πολλοί!
    Κερδισμένοι και στις δύο περιπτώσεις οι Τραπεζίτες...
    Αυτό και τέλος, γιατί παραξενυχτήσαμε σήμερα και το misstype πάει σύννεφο απο τη νύστα.

    Κλεομένης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Αυτό είναι το γαμωσυστημα σας!!!κάνετε τους ανθρώπους γραφικούς!!
    Κρατά γερά γιατρε!!!και εμείς εδώ είμαστε!!!
    Καλα ρε μπουμπουκο!!μετά απο κάθε ανάρτηση βάζεις τα κοματοσκυλα σου και γράφουν;;για κατεβα πλατεία να δούμε πόσο σε θελουμε!!!
    Γεια χαρά ,και αύριο μέρα είναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Εσύ Άδω νι δεν μπορείς να κόψεις το βήχα της γυναίκας σου.... θα κόψεις λαρύγγια? χαχαχα

    Είσαι αστείος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. καλα ρε λετε τον γιατρο τρελο? υπαρχει λογικος ανθρωπος που θα κανε τετ α τετ συζητηση με τον Αδωνη και δεν θα εκνευριζοτανε? και ο Γκαντι να μιλουσε μαζι του μια ωρα δεν θα αντεχε και θα τον βαραγε με τις σαγιοναρες του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Κύριοι, και εγώ λόγω νεύρων και της κατάστασης, εκφράζομαι απότομα αλλά δεν είναι σωστό να χρησιμοποιούμε εκφράσεις όπως Μπουμπούκος ή να λέμε για τη γυναίκα του. Δεν είναι σωστό. Ας πούμε ότι θέλουμε αλλά με επιχειρήματα και για την ουσία.
    Άντε Αντι Νέα Τάξη μας ξενύχτησες πάλι.
    @WishMaster Και εγώ συμφωνώ μαζί σου

    Κλεομένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. κάποιος έλεγε ότι τα μάτια και τα αυτιά είναι κακοί σύμβουλοι για τους βαρβάρους.
    αυτό για όσους βλέπουν τον Αντωνίου να μη τα πήγε καλά. Μια χαρά τα πήγε!
    Αν αδυνατίσατε να ακολουθήσετε τη κουβέντα, ανατρέξτε στη πρώτη πρόταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. BΡΩΜΟΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ,ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ Ή ΑΚΟΜΑ;

    ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ,ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ.

    ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ,ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΟΠΥ-ΠΕΗΣΤ ΠΑΝΤΟΥ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ.

    ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΠΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ.

    ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΟΜΑΘΕΙ ΟΙ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΥΤΙΑΔΕΣ ΣΤΟ ΓΛΕΙΨΙΜΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΤΑ ΙΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Παρακληση προς τους υπολοιπους σχολιαστες:μη δινετε σημασια στους φυτευτους εγκαθετους που γραφουν μεσα απο γραφεια,εχοντας διπλα τους την επισημη κομματικη γραμμη.Μπορειτε να ξεχωρισετε τα σχολια τους πανευκολα,συνηθως ειναι διθυραμβικα για το αφεντικο τους,ΕΝΩ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΝΕ ΝΑ ΘΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.Ταυτοχρονα,προσπαθουν να υποβαθμισουν οσους ξεβρακωνουν τα αφεντικα τους με το να τους χαρακτηριζουν τρελους κλπ.

    Γνωστες παλαιοπασοκικες γκεμπελικες τακτικες,που προσφατα αρχισε να αντιγραφει ο Καρατζαφερης,στην αποτυχημενη του προσπαθεια να ελεγξει το Ιντερνετ.Αυτο αλλωστε ειναι το μονο μεσο που τον ξεβρακωνει,καθοτι ολα τα ΜΜΕ-απο μεγαλα μεχρι τοπικα-ειναι σκυλομπουκωμενα απο τις "χορηγιες" του,εδω και δεκαετιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ο Αντωνίου λέει αυτονόητα πραγματα.
    1ον. Οτι οι πράκτορες των τραπεζιτών έχουν ονοματεπώνυμο. Όσοι τους σιγαντάρουν δεν το κάνουν για την ψυχή της μάνας τους. Αρα είναι υποπράκτορες. Αδωνης = ιπποκόμος υποπράκτορα

    2ον. Έχει στηθεί μια παρωδία τρομοκρατίας για να εμφανιστεί η σίγουρη πτώχευση του λαού σαν μονόδρομος. Ελπίζουν ότι θα έχουν ολοκληρώσει το έργο τους και τότε οι πεινασμένοι θα νοιάζονται μόνο για το φαϊ τους και δεν θα τους ενοχλούν. Ελπίζουν ότι μπορούν να κυβερνήσουν τη μιζέρια.

    Καταληκτικά: Ο Αδωνης ο Δεξιός αποδυκνείει ότι η δεξιά του ΔΕΝ είναι πατριωτική. Εκτος και αν οι 800 000 άνεργοι και τα 500 ευρω μηνιάτικο είναι αιματηρή θυσία για την πατρίδα. Αλλά αν εμείς που σε καιρό ειρήνης θυσιαζόμαστε από τους κυβερνώντες για λίγα δανεικά τότε τι είναι πατρίδα? Μην είναι τα βουνα που 3επουλάνε για ανεμογεννητριες?
    Μην είναι οι κάμποι με τα γήπεδα γκόλφ?
    Μην είναι τα νερά που ιδιωτικοποιούν ή μήπως οι παραλίες των ξενοδοχείων με τα 10 ευρω ξαπλώστρα? Η η θάλασσες που θέλουν από μπλε να τις κάνουν μαυρες στο πετρελαι'ο??

    Μήπως να δούμε τι εννοούν αυτοί όταν λένε πατρίδα και δεξιά? Πάντως όχι αυτό που εννούμε εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Δημητράκη, εσύ που είσαι λαλίστατος, γιατί βγάζεις τη μούγκα και το σκασμό για τους Σιωνίσταρους φίλους σου που προπαγανδίζουν ανοιχτά υπερ του Ισραήλ και μας έχουν ζαλίσει με την Ισραηλινη φιλία; Ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε...
    Και είναι και αναγνώστες σου...
    Αλλά αυτοί είναι στη ΝΔ ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Άδωνη νομίζεις ότι έχεις πιάσει τον παπα από τα αρχίδια?

    Δεν ξέρεις ότι είσαι γραφικός για αυτό και πουλάς στα κανάλια? Δεν 3έρεις ότι αυτή τη στιγμή η άρχουσα πλέμπα των Αλαφουζολαμπρακολατσοβαρδινογιανναίων προμοτάρει τους φασίστες μπάς και σωθεί η ίδια?
    Δεν ξέρεις ότι επειδή είσαι βλάκας όπως και ο τσοχατζοπουλος εσενα θα πετάξουν πρώτο όταν δεν τους είσαι χρήσιμος?

    Οι χρήσιμοι ηλίθιοι του συστήματος τελειώνουν.
    Και τελειώνουν γιατί μπροστά στις δυσκολίες το μυαλό του ανθρώπου στροφάρει... Πές το από ενστικτο. Μια ευφυια αρχέγονη έμφυτη που βγαίνει μόνο σε καταστάσεις πραγματικής ανάγκης. Σε καταστασείς όπου οι αρχές του Πόκερ, της μπλόφας και του φόβου πάνε περίπατο... Τις αρχές που χρησιμοποιούν αυτή τη στιγμή τα αφεντικά σας και τις ακολουθείτε σαν πιστά σκυλιά. Αυτές είναι οι ίδιες αρχές που ακολουθούσαν και οι Ναζί πνευματικοί προπάτορες σας.

    Αλλά πρακτικά έχουν αποτυχει. Και δες το σχηματικά. Η Αμερική είναι η μοναδική παγκόσμια αυτοκρατορία που διαλύεται μέσα σε 20 χρονια. Ούτε μια γενιά δεν αντε3ε το ψέμα.
    Ακόμα και οι αποτυχημένοι σοβιετικοί περισσότερο κράτησαν.
    Τον πούλο όλοι . Ο λαός είναι ΕΔΩ. Οι Έλληνες είναι ο ΛΑΟΣ που θα τους καταστέψει. Εδω άρχησαν και εδώ θα τελειώσουν όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. http://www.youtube.com/watch?v=8GBLokdZwx8

    ΕΝΑ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΩΝ ΡΟΤΣΙΛΝΤ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ
    ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ , ΤΟΝ ΛΑΙΟΝΕΛ ΝΤΕ ΡΟΤΣΙΛΝΤ ΝΑ ΠΕΡΙΠΟΙΕΊΤΑΙ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΟΥΣ.. (Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΒΕΛΥΝ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΛΑΙΟΝΕΛ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ!)
    ΠΕΡΙΕΡΓΩΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ CHEMTRAIL!!!

    ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΧΑΛΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΗΠΟ, ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΦΑΣΗ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΣΚΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΡΙΜΩΧΝΕΙ ΑΓΡΙΑ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ - ΚΑΡΤΕΛ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗ ΔΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ..

    Ο ΡΟΤΣΙΛΝΤ ΣΑΣΤΙΖΕΙ, ΤΑ ΧΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΠΑΜΠΑΛΙΖΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΛΑΒΑ...

    ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕ ΤΟ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ .....ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ...ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Μιλάμε ότι ξεφτιλίστηκε ο Γιατρός και ο Αδωνης καταθριαμβευσε!!! Εν τελει αρχίζω να πιστευω οτι οι επονομαζόμενοι αντιμνημονιακοι δεν είναι απλά μεγάλες μουφες αλλα και επικίνδυνοι λαϊκιστές!!
    Ένα εύγε στον Αδωνη που είχε τα ..... να παρουσιάσει όλους αυτούς τους γραφικούς. Εν τέλει μόνο ψυχικά διαταραγμένοι όπως ο γνωστός Δημητρακης η Η-Ο θα απομείνει αν τους πιστεύει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΛΑΟΣ ΠΑΝΤΟΥ! Έχουν χεστεί πάνω τους και είναι εμφανές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. 3.05 ποσο μπαμ κανεις απο χιλιομετρα οτι εισαι υπαλληλος του αδωνη...σκετο κομματοσκυλο..πλεον τα επιχειρηματα του αφεντικου σου ειναι να βγαλει οσους διαφωνουν μαζι του τρελους? γιατι 10 εκατομυρια Ελληνες να ειναι τρελοι και εσεις μια χουφτα ανθρωποι λογικοι δεν στεκει σαν επιχειρημα...ξυπνησε ο λαος παληκαρι μου.και με το να βγαζετε τον κοσμο τρελο το μονο που κανετε ειναι να μας εξοργιζετε περισσοτερο.κατεβειτε απο το καλαμι σας και κοψτε την αλλαζονεια μηπως και σωσετε τα τομαρια σας.ο λαος ξυπναει και μετα απο την οργη και την αγανακτηση σειρα εχει το ντου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Τον Γιατρό τον παρακολούθησα απο τότε που κατέθεσε την μήνυση κατα των βουλευτών που ψήφισαν το Μνημόνιο και ομολογώ πως ο γραπτός του λόγος στο νομικό κείμενο (πιθανόν βέβαια με την συνδρομή του δικηγόρου του) ήταν άψογος. Κι αυτή η μήνυση θέλει πολλά κιλά μπαλάκια όπως καταλαβαίνετε, γι αυτό αφήστε τις εξυπνάδες αμέσως...

    Κατα καιρούς σε ομιλίες του έχει θέσει τα επιχειρήματά του στην γραμμή κυρίως του Συνταγματολόγου του κ. Κασιμάτη. Είναι θέσεις που αφορούν την αντισυνταγματικότητα του Μνημονίου, την εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας, ζητήματα στα οποία έχει πολύ λογικά και αδιάσειστα, κατα τη γνώμη μου, επιχειρήματα.

    Δυστυχώς στα οικονομικά...δε το χει... Κι αυτό ήταν βούτυρο στο ψωμί του Γεωργιάδη. Βγήκε η εικόνα ενός γραφικού που δε του ταιριάζει. Υπήρχε ένας ατελείωτος εκνευρισμός που τον οδήγησε σε ασήμαντες συζητήσεις που δεν έβγαζαν πουθενά και έκαναν τον Γεωργιάδη να μοιάζει πολιτικός γίγαντας... Βέβαια ήταν ίσως και η πρώτη του τηλεοπτική εμφάνιση κι αυτό όσο να ναι δημιουργεί μια πίεση, αλλά αυτή η εμφάνισή του θα είναι μάλλον και η τελευταία του...

    Κρίμα γιατί δεν του άξιζε να βγει ως γραφικός. Ακόμη θαυμάζω το θάρρος του να τα βάλει με όλους τους πολιτικούς που ψήφισαν την κατοχή της Ελλάδας. Και γι αυτό και μόνο τον θεωρώ σημαντικό.

    Priapos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ειναι οι απόλυτοι γραφικοί.
    Τα επιχειρήματά τους? Ακαδημαϊκού επιπέδου όπως.
    Τον ξεφτίλησε
    Καταθριάμβευσε
    Λαικιστές
    Γραφικούς
    Ευγε
    και το απόλυτο ακλόνητο και επιστημονικά τεκμηριωμένο:
    Ψυχικά διαταραγμένοι.

    Ρε εκτός από καθυστερημένοι και ασπόνδυλοι 3επουλάτε τη λογική με το ΚΙΛΟ.
    αχαχαχααααααα
    Γελοιοί, ανίκανοι, ευνούχοι.
    Ούτε για μπάζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Προς τον ανωνυμο που μιλησε για "σιωνιστες φιλους":Ποιοι ειναι αυτοι,θα μας πεις;Γνωριζεις οτι το Κ.Ι.Σ με εχει βαλει στη μαυρη λιστα του εδω και δυο χρονια,λογω της δημοσιευσης του ΦΕΚ που απαλλασσει τους εβραιους απο την πληρωμη φορων στο ελληνικο κρατος;Κι εχεις το θρασος ρε αλητη και με αποκαλεις σιωνιστοφιλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Μάνο 2626 δεν είναι κομματόσκυλο είναι ο ΪΔΙΟΣ ο ΑΔΩΝΗΣ... χαχαχα χρησιμοποιεί τα ίδια επιχειρηματα τόσο στο γραπτό όσο και στον προφορικό λόγο.
    Οι διαχειρiστές που βλέπουν ΙP θα το επιβεβαιώσουν...
    χαχαχαχα....
    Τα κοριτσια 3ενυχτανε με ένα μυστικό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Σε καποιο σημειο ακουγεται το πρωτοφανες απο τον πατριδεμπορα,πως αν αρνηθουμε να πληρωσουμε το εξωτερικο χρεος στους τοκογλυφους,θα μας διωξουν απο την Ε.Ε. και μαλιστα προβλεπεται αυτο απο τη Συνθηκη της Ρωμης!!!

    Επειδη δεν μπορεσα να βρω τιποτα παρα την αναζητηση σε ελληνικα,αγγλικα και ιταλικα,παρακαλω το γραφειο και το αφεντικο να μας ενημερωσουν.Διαφορετικα,ελεγχονται για ψευδη διασπορα ειδησεων και τρομοκρατηση του πληθυσμου,που ελεγχονται ποινικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Hellas Orthodoxy
    απο την ευρωζώνη είπε, όχι απο την Ε.Ε. Δεν αποκλείεται και το δεύτερο, αλλά όντως δεν προβλέπεται πουθενά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Γιατρέ μου τα χάλασες. Σε τέτοια συζήτηση δεν μιλάμε με συναισθηματισμούς και λογική όχλου. Πόσες φορές χρησιμοποίησες την λέξη "ιερόδουλη" και τα συνωνυμά της, έχασα το μέτρημα. Δεν ξέρω αν και ποιοι σε συμβούλεψαν για αυτή την εμφάνιση, αλλά εκτέθηκες. Και αυτό με τα υπονοούμενα πια, έλεος. Επίθεση στο συναίσθημα του αντιπαρατεθέμενου; Τι περίμενες δηλαδή να πιαστείτε στα χέρια και να σας παίξουν τα κανάλια; Σκοπεύεις να πολιτευτείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. http://www.youtube.com/watch?v=wKPENhmrreI&feature=feedu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Καταλαβαινω τον γιατρο,γιατι ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙ ΚΑΤΟΧΗΣ ΡΕ ΑΛΗΤΑΡΑ ΠΑΤΡΙΔΕΜΠΟΡΑ,ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΝ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΡΝΕΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ!

    ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΚΠΟΡΝΕΥΤΗΚΑΝ,ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΙΣ ΚΟΥΡΕΨΑΝ ΓΟΥΛΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΑΝ!!!

    Αυτα τα ξερεις αληταρα πατριδοκαπηλε;;;

    Τα ξερετε ρε τομαρια που το παιζετε και "ιστοριολατρες";;;

    Προκειται για μεγαλη προσβολη προς ολες τις Ελληνιδες.Ο Αντωνιου μιλησε απο τα βαθη της ψυχης του,γι'αυτο και εξερραγη.

    Προτιμουμε αυτου του ειδους τη γραφικοτητα,παρα τους ανθελληνες που προκαθοριζουν τη μοιρα των γυναικων αυτου του τοπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Η κουβέντα άναψε...
    Ελάτε μπουμπουκάκια... Γκελ μπουρντα..

    Για να δουμε τώρα τα επιχειρηματά σας.
    Σοβαρά.
    Γιατί δεν μπορούμε να βγούμε από το ευρώ?
    Γιατι πρέπει να πληρώσουμε τους τοκογλύφους?
    Γιατί να κόψουμε στο μισό μισθούς και συντάξεις?
    Γιατι να είμαστε 1 εκατομμύριο άνεργοι?
    Ποιοί έχουν τα λεφτά τους έξω. 600 δις λέει στην Ελβετία.
    Ποιοί θέλουν συναίνεση για να 3επουληθεί ΔΕΗ ΟΤΕ νερα βουνά θάλασσες, παραλίες και οι γυναικες μας?

    Εγώ δεν 3ερω ούτε μνημόνιο ούτε δανειακές συμβάσεις... Εγώ βλέπω τους νόμους τα νομοσχέδια και τα αποτελεσματά τους.
    Βλέπω επίσης αυτους που στηρίζουν και αυτούς που αντιστέκονται. Βλέπω επίσης τη ζωή και το lifestyle των μεν και των δε.

    Για να απαντήσετε... ελάτε κοτούλες... κοκοκο

    So you think you can dance?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΑΝΩΝΥΜΕ 3.05 ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥ ΓΙΑΤΙ ΩΡΕΣ ΜΕΤΡΑΤΕ... ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ... ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΕΣ ΣΟΥ??? ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ? ΕΔΩ ΒΛΑΜΜΕΝΟ ΤΣΙΡΑΚΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΜΑΤΑ ΨΕΥΤΟΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΑΜΟΙΒΟΥΝ ΧΟΝΤΡΑ... ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΚΟΒΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΝΩ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ. ΑΔΩΝΗ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΞΥΠΝΗΣΕΙ. ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ... ΚΟΙΤΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΡΩΤΑ ΟΣΟ ΣΟΥ ΜΕΝΕΙ ΧΡΟΝΟΣ. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΚΑΘΙΚΙ ΤΗΣ ΒΡΩΜΑΣ ΠΟΥ ΒΡΙΖΩ ΚΑΙ ΠΕΦΤΩ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΣΙΡΑΚΙΩΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑΤΖΩΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ ΜΑΣ... ΕΧΕΙ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΕ ΔΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕΝΑ... ΕΝΝΟΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΡΕΣ...
    ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. http://anti-ntp.blogspot.com/2011/06/h-fitch.html

    "Τα λόγια της αλήθειας είν'απλά..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. το 3,5 τοις εκατο που λεει ο αδωνις απο που το βρηκαμε να πληρωσουμε απλα δεν το πληρωσανε γιατι το κρατος χρωσταει σε ολους τους ελληνες πολιτες και οσο αφορα τα ομολογα,με εγγυηση των καταθεσεων των ελληνων γινανε ομολογα αλλα αυτο δεν σημαινει οτι χανουν οι ελληνες τα χρηματα τους.απλα εκτιθονται οι τραπεζες που δεν εχουν χρηματικο ανταλαγμα για τα ομολογα με αποτελεσμα να χρεοκοπησουν οι τραπεζες.ολο το θεμα το δανειο και το μνημονιο ειναι να μην χρεοκοπησουν οι τραπεζες και οχι το ελληνικο κρατος η οι καταθεσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Heavy metal ρε μουνια!!!!9 Ιουνίου 2011 στις 6:32 π.μ.

    δεν μου λετε ρε παιδια αν απο αυριο βγουμε απο την ζωνη του ευρω στην παρουσα κατασταση που ειμαστε και επιστρεψουμε στην δραχμη,ποιος μαλακας θα βγει στην αγορα συναλλαγματος να αγορασει το νομισμα μας?για ποιον λογο να το κανει?να αγορασει δραχμη για να αγορασει τι απο την ελλαδα?δεν παραγουμε τιποτα και εισαγουμε τα παντα απο γεωργικα προιοντα μεχρι καρφιτσες.επισης οι τραπεζες μας θα καταστραφουν και ακομα και να τις εθνικοποιησουμε θα περασει μεγαλο διαστημα μεχρι να ξαναβγουν στην παγκοσμια χρηματοπιστωτικη αγορα και τα προιοντα της δεν θα τα θελει κανεις γιατι θα θεωρουνται τοξικα.επισης ενω ειμαστε ζαμπλουτοι σε μεταλευματα τοσα χρονια δεν προχωρησαμε σε εξορυξεις.πως και που θα βρουμε πετρελαιο?στην αγορα συναλλαγματος το νομισμα δεν θα υποτιμηθει κατα 25% το πολυ που λεει ο φιλος παραπανω αλλα στην καλυτερη περιπτωση θα χασει το 90% της αξιας που ειχε το 2001.λοιπον για να γυρισουμε στην δραχμη θα πρεπει πρωτα να εκβιομηχανοποιησουμε το κρατος μας και να ξαναφτιαξουμε την γεωργια και να προχωρησουμε σε συμφωνιες με αλλα κρατη για εξορυξη πετρελαιου,φυσικου αεριου και ορυκτων.τοτε μπορουμε να βγουμε απο το ευρω και να πετυχουμε μια πολυ καλη και σταθερη ισοτιμια μεταξυ της νεας δραχμης και των λοιπων νομισματων.στην παρουσα φαση φαση ειναι καταστροφη.ο νοων νοειτω!οι υπολοιποι μπορειτε να λαικιζετε αφοβα και ακαταπαυστα.τον γιατρο τον συμπαθουσα πολυ και ειχα δει την ομιλια του στο συνταγμα αλλα σημερα ξεφτιλιστηκε και επεσε πολυ απο τα ματια μου.ο αδωνις βγηκε κερδισμενος απο αυτο το ανεκδιηγητο debate.Η δραχμη ειναι ενα αγαθο και στην παγκοσμια αγορα συναλλαγματος εχει μια τιμη (η ισοτιμια του με τα αλλα νομισματα)η οποια καθοριζεται απο τις δυναμεις προσφορας και ζητησης του ιδιου νομισματος.η δραχμη θα χασει το 90% της αξιας που ειχε το 2001 λογω της μηδαμινης ζητησης που θα εχει για τους παραπανω λογους που ειπα πιο πανω.οποτε καλα τα λεει ο μπουμπουκος οτι αν βγουμε τωρα απο το ευρω ετσι οπως ειμαστε θα καταντησουμε ουγκαντα και βορειος κορεα και κουβα.την εχουμε πουτσωσει πολυ αγρια!!!!α και κατι αλλο δεν ψηφιζω ΛΑΟΣ αλλα οικολογους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. χωρις να εχω γνωσεις οικονομικων και παρακαλω καποιον οικονομολογο να απαντησει.στο ΑΕΠ οταν λεμε οτι εχουμε ελλειμα 3.5% εννοει οτι εχουμε ελλειμα γιατι περιλαμβανονται και τα τοκογλυφικα δανεια που πληρωνουμε σαν κρατος καθε χρονο η κανω λαθος? γιατι αν ισχυει αυτο και παψουμε να πληρωνουμε τα δανεια λογικα δεν θα εχουμε πλεονασμα μετα? υπαρχει καποιος με γνωσεις οικονομικων να μας διαφωτισει? και δεν εννοω τους φαν του Αδωνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΟΣ ΠΗΓΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕΣ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕ ΜΙΛΙΑ
    Ο ΑΔΩΝΙΣ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΣ.
    ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΣ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΑ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΣ ΜΑΣΩΝΟΥΣ ΚΛΠ.
    ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ
    ΕΛΛΗΝΩΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΘΕΣΗ.
    ΕΛΛΑΣ ΟΡΘΔΟΞΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΤΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΗ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ Ο ΑΔΩΝΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗΣ
    ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΓΕΜΙΣΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΒΕΣΤΙ
    ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΩΣΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Δεν γινόταν να το ξεκαθαρίσει περισσότερο ο Αδωνης. 3,5% πρωτογενές έλλειμα είχαμε το 2010. Ελλειμα για να φάμε και να πιούμε. ΧΩΡΙΣ τα τοκοχρεωλύσια.

    Πραγματικά παιδιά, όποιος μετά απο αυτό που είδε, υποστηρίζει τον γιατρό, να τον δεί ένας γιατρός. Δεν εξηγήτε διαφορετικά. Ο Ανθρωπος ειναι άσχετος ρε σεις και απο οικονομικά , και απο πολιτική. Πέρα απο αυτό, ειναι εντελώς γραφικός! Δεν έχει καν άποψη για το θέμα, και φυσικά οτιδήποτε είπε, στερήτε της παραμικρής λογικής.
    Το αν θα ήταν καλό να γυρίσουμε στη δραχμή, δεν μπορεί να απαντηθεί έτσι. Πρέπει να σκεφτούμε τι άλλο χρειάζεται για να μπορέσουμε να γυρίσουμε στη δραχμή και τι αλλαγές θα επιφέρει στην κοινωνία αυτό. Διαβάζω κάτι ηλίθιες απόψεις "τον ενδιαφέρει μην χάσει τα λεφτά της η Eurobank και οι 1000 καταθέτες" και δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω.
    Τελικά δεν μπορεί να λειτουργήσει η Δημοκρατία στη νεότερη Ελλάδα. Κάποτε λειτουργούσε , σε μία κοινωνία με παιδεία, μόρφωση, σκέψη, κριτική. Στη κοινωνία του big brother και της Gucci, είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ να ζητάς απο τον μέσο Ελληνα να ορίσει το μέλλον της Χώρας.
    Με αυτά που βλέπω, πλησιάζω να ψηφίσω για 1η φορά στη ζωή μου ΠΑΣΟΚ! Απίστευτα πράγματα!
    Το να φωνάζουμε ΟΧΙ στο μνημόνιο, προυποθέτει να λέμε ΝΑΙ σε κάτι! Οχι στο μνημόνιο, ΝΑΙ σε αυτό, το οποίο θα έχει λογική, θα συμβαδίζει με την οικονομική επιστήμη, και θα κάνει πρόβλεψη των προβλημάτων που θα φέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Γιατρέ, ζουρλομανδύα Large φοράς, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Αυτογελοιοποιήθηκε για τα καλά ο τρελογιατρός.

    Όλοι οι ΜΑΛΑΚΕΣ βρήκανε ευκαιρία τώρα που τους κόβονται τα προνόμια να πουλήσουνε τρελίτσα.

    Εδώ ο Κασιμάτης που ήτανε το δεξί χέρι του Ανδρέα Παπανδρέου και ενέκρινε τα δάνεια που μας οδήγησαν στην πτώχευση έγινε αντίμνημονιακος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Προς ΨΕΥΔΟ ΜΠΟΥΛΗ και κωλογλείφτη της Σαμαρίνας Bilderberg Δ.Σωτηρόπουλο, πάρε το γιατρό και τραβάτε προς Νταού Πεντέλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Στάση πληρωμών, επιστροφή στη δραχμή, αύξηση στους μισθούς, καμια υποτίμηση στη δραχμή, και ταυτόχρονα ανάπτυξη...Αυτά είπε ο γιατρός, τώρα οποιος δεν μπορεί να καταλάβει το τρελό των λεγομένων του είναι μάλλον εγκεφαλικά νεκρός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Βρε ΖΩΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    Ο ένας μίλαγε σαν ΕΛΛΗΝΑΣ
    ο άλλος σαν πολιτικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. http://www.youtube.com/watch?v=DB2WbuuK-os

    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΔΩΝΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Μπράβο ΑΔΩΝΙ! Συγχέρεις τον Κωλομπανί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. 9 Ιουνίου 2011 10:11 π.μ. το βιντεακι που μας πεοτεινεις ειναι προπαγανδα και σε ακυρωνει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ναι αλλά συγχέρει τον ΚΩΛΟ μπανί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. το ΛΑΟΣ πάει βουρ για βήτα Εθνική και δεν θα πάρει μάλλον και άδεια απο την ΕΠΟ
    Την έκλεισε ο Πιλάφιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. κάντε ρε του προέδρου καμμία ινσουλίνη, άγευστος είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Δεν λέγεται Κολομπανί, αλλά Jean Daniel Nachit του Αμπντέλ Σαλάμ, πρώην αρθρογράφος της Α1 του κυρίου Καρατζαφέρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ού σε Κολομπανί και πού σε σφάζει δηλαδή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Οταν γίνεται υποτιμηση, δεν υποτιμουνται μονο οι μισθοι και οι συνταξεις και οι καταθεσεις αλλα και οι τιμες των προιοντων και των υπηρεσιων. Οποτε ερχομαστε στα ιδια πάλι. Η αγοραστικη δυναμη παραμένει η ίδια. Αυτο δεν το ήξερε ο γιατρος να του το πει για να του βουλωσει το στόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Aδωνι φτάνει πια με τους ανωνυμους σχολιασμούς...κοιτα να εφευρισκεις και κανα nickname... Και που εισαι... στα δικά μου ερωτηματα μωρή λυράτη κότα δεν απαντησες ποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Πως δεν κάλεσε η Μπίλντερμπεργκ τον Αδωνι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ο πανικός των επωνομαζομενων αντιμνημονιακων του συνονθυλεύματος δηλαδή ΧΑ-των ΝεοΝαζι και των Μιζαδορων Μιζοφαγων Μειμαρο-ΝΔκρατων δεν συγκρατείται πλέον!! Έχετε χάσει τον μπούσουλα. Ακόμα και ψυχασθενείς αμαθείς υστερικοί σαν τον παλαβιάρη των Αντωνίου γίνονται παντιέρα!!!!
    Δυστυχώς για σας τρώτε την μια πόρτα πίσω από την άλλη και το ξεβράκωμα από τα χέρια της ψυχρής λογικής και υψίστης υπευθυνότητας από τον Αδωνη δεν έχει τελειωμό!!!!
    ΕΎΓΕ ΑΔΩΝΗ ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΆ ΑΛΛΆΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΈΛΝΟΥΜΕ ΤΑ ΒΑΜΠΙΡ ΣΤΟ ΠΥΡ ΤΟ ΕΞΏΤΕΡΟ

    Με ρομφαία τον ορθολογισμό και τον καθαρό και υπεύθυνο λόγο!!!!

    Τελειώσατε κύριοι .. πάρτε το χαμπάρι!


    ΥΓ

    Οφείλω πάντως να συγχαρώ τον οικοδεσπότη του Ιστολογιου γιατί σε αντίθεση με τον έμμισθο υπάλληλο της Ρηγίλλης και φανατικό προαγωγό πορονο-τσοντο-σαιτ ανωμαλίας όπως Πολιτικό Σαφαρι και Ιχνος Αντι-Ορθόδοξο Ανθέλληνα Δημητρη Σωτηροπουλο , αφήνεις όλα τα σχόλια να εμφανιστούν και έτσι καθίσταται σαφές ότι η προπαγάνδα κάποιων τρώει χώμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Πως δεν κάλεσε η Μπίλντερμπεργκ τον Αδωνι;
    9 Ιουνίου 2011 11:12 π.μ.

    Χαζοί ειναι ??? Οχι βέβαια κάλεσαν τον Αντωνη τον Σαμαρά που επενδύει για παρτη τους μαζί με τον Γιωργάκη χερι χερι στην χρεοκοπία της Ελλάδας.

    Μονο ο ΛαΟΣ πλέον είναι το εθνικό ανάχωμα!!!!!

    Και μετά την καθολική συντριβή του αντιμνημονιου σαν τον αισχρό πανυβλακα Αντωνίου είναι προφανώς σε όλους παρά μόνο τους πνευματικά κλινικά νεκρούς... ααα και απο τον Η-Ο που τα έχει αρπάξει χοντρά από την ΝΔ της Λέσχης Μπιλντεμπεργκ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Βρε ΖΩΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    Ο ένας μίλαγε σαν ευγενής ΕΛΛΗΝΑΣ
    ο άλλος σαν άξεστος παλαβός για δέσιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ερώτηση γιατρού Αν πτωχέυσουμε η γυναίκα σου θα γίνει πουτάνα?
    Μούγγα ο βουτυρομπεμπές της Κηφισιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. 11:54 αν δεν πτωχευσουμε, θα γινει η δικια σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. δεν ξερω αν εχει η οχι δικιο ο γιατρος αλλα δεν εχει γνωση του θεματος και πηγε αδιαβαστος και ημιμαθης.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΙΟΔΟΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ.

    Ο συρφετός του Καρατζαφύρερ συνεταιρίζεται με τα μεγαλύτερα καθάρματα που πέρασαν από τον τόπο.
    Έναν τόπο που θεωρούν τσιφλίκι τους.
    Για να μας πει ο Καρατζαφύρερ το πρακτορείο μοντέλων του ΤΙ ΠΟΥΛΑΓΕ, και σε ΠΟΙΟΥΣ?
    Ο επιτυχημένος επιχειρηματίας πώς έβγαζε χρήματα?
    Γιατί εκεί κάτω στην Καλλιθέα όπου και μεγάλωσα κάποιοι τον λένε αρχιεκβιαστή? Ποιούς εκβίαζε και πώς?

    Αντε με την κοροϊδία. Εγκληματίες, Λαμόγια, δολοφόνοι.
    Μαφιοζοι. Ουτσεκάδες.
    Αυτό είναι Ουτσεκάδες. Θέλουν να πέσουμε σε εξαθλίωση για να μας πετσοκόψουν, να μας πουλήσουν στο χασάπι, τις γυναίκες μας στα χαρέμια, το πατρικό μας στις τσατσάδες το αίμα μας στους βρυκόλακες.
    Και όλα αυτά για ταλιράκια.
    Ρε δε θα σας περάσει. Σας τρομοκρατούμε... Μας φοβάστε και φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Δημητράκη μην προκαλείς. Μήπως ο φίλος σου στο Facebook Ο Ιωάννης (ξέρεις εσύ) δεν είναι αρχισιωνίσταρος; Δεν είναι και αναγνώστης σου; Να πούμε και επίθετα μήπως; Δεν είναι στη ΝΔ; Μήπως γράφει και τίποτα λόγους πολιτικών; ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ ΤΟ ΒΟΥΛΩΝΕΙΣ! Μούγκα ο Δημητράκης.. Μην προκαλείς μη βγουν τίποτα screenshots και ξεβρακωθείς εντελώς. Τις μαγκιές σου αλλού. Σέβομαι τρίτα πρόσωπα και δεν βγάζω επίθετα. Αλλά μην προκαλείς και μη μας κάνεις τον Αντι-σιωνιστή γιατί είναι φιλαράκια σου και αναγνώστες σου. Μουγκα H-O, ok?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ο Μανωλίδης είναι σήμερα 74 χρονών.

    Ο Άδωνις είναι αντικειμενικά άσχημος.

    Όμως και οι δύο έχουν λεφτά.

    Γεγονότα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Λοιπόν
    1. Η αξία του ΟΤΕ είναι 22 δις σαν πάγιο.
    http://ampfictyonas.pblogs.gr/
    Η αξία του σαν εταιρεία που έχει πελατειακή βάση 10 εκατομμυρια στην Ελλάδα και εμβέλεια σε αγορά 100 εκατομμυρίων είναι πάνω από 70 δις.

    2. Ο ΟΤΕ μπροστά στη ΔΕΗ είναι μύγα μπροστά σε ελέφαντα.
    Η ΔΕΗ ελέγχει το σύνολο σχεδόν του υδατικού δυναμικού της ΕΛλλάδας. Οι στρόφιγγες των φραγμάτων ελέγχουν και μεγάλο μέρος της αρδευσης. (Αραχθος-Πηνειός , Λάδωνας- Αλφειός, πρακτικά όλη η δυτ. Ελλάδα, μονο δυο από τα 40 υδροηλεκτρικά της χώρας) . Το νερό ώς γνωστόν είναι το αγαθό για το οποιο θα γίνει ο επόμενος παγκόσμιος πόλεμος.
    Η ΔΕΗ εχει στην κατοχή της το σύνολο των ανθρακορυχείων της χώρας.
    Η ΔΕΗ έχει ένα τεράστιο δίκτυο που φτάνει και στο τελευταίο χωριό. Η ΔΕΗ μπορεί να εξαφανίσει τον ΟΤΕ ότι ώρα θέλει.
    Η ΔΕΗ ελέγχει φιλέτα δασικών εκτάσεων για την ξυλεία που χρειάζεται.
    Η ΔΕΗ ελέγχει το σύνολο της Βιομηχανικής παραγωγής του τόπου.
    Η ΔΕΗ πουλάει το φθηνότερο ρεύμα στην Ευρώπη.
    Η ΔΕΗ είναι το αίμα η καρδιά και το συκότι της ΕΛΛάδας.

    Οταν το γαλατάδικο της Δέλτα αξίζει 2 ΔΙΣ!!

    (δες http://www.marfininvestmentgroup.com/Detail.aspx?amid=11150&lan=2)

    Πόσα πρέπει να αξίζει η ΔΕΗ??
    Ε ρε Νούμερα???
    ΜΑφιόζοι???

    Μετά από όλα αυτά πόση είναι η αξία της ΔΕΗ??
    Το Δίκτυο?
    Πόσο αξίζει το νερο?
    Οι αγρότες?
    Οι βιομηχανίες?
    Το αίμα η καρδιά και το συκώτι?

    3.Το μεγαλύτερο λιμάνι της Ανατ. μεσογείου πόσο κάνει ρε νούμερα? Ξέρεται και ιστορία μη χέσω.
    4. Το νερό 6 εκατομμυρίων ψυχών?
    5. Ο ορυκτός πλουτος?
    6. Η γη στο καλύτερο οικόπεδο του πλανήτη?


    Ρε καθυστερημένε Δεξιέ ποιός ιδιώτης δουλεύει χωρίς να κλέβει την κοινωνία?

    Ο Λάτσης?
    Ο Βαρδινογιάννης?
    Ο Κοκκαλης?
    Ο Αλαφούζος?
    Ο Μπόμπολας?
    Ποιοί έχουν βάλει διόδια σε κάθε κατσικόδρομο και έχουν τεμαχήσει σε μπακλαβαδάκια την Ελλάδα?
    Ποιοί θα υπήρχαν αν δεν έκλεβαν το κράτος ασυστολα?
    Θα υπήρχε Ιντρακομ αν δεν υπήρχε ΟΤΕ?
    Θα υπήρχε Ιντραλότ αν δεν υπήρχε ΟΠΑΠ?
    Θα υπήρχε Βαρδινογιάννης και Λάτσης αν δεν υπήρχε φορολογική ασυλία? Αν τα δυό τους δεν τα είχαν βρει εις βάρος μας με τις δυο τους τράπεζες Πειραιώς και Eurobank? Με τα μονοπώλεια των δυιλιστηρίων τους. Που και αυτά θυμόμαστε πώς τους χαρίστηκαν από τους ΜητσοτακοΚαρατζαφυρερ?
    Ο Σειράνακης τι σχέση έχει με τον βαρδινογιάννη, άραγε?
    Θα υπήρχε Μπομπολας αν δεν υπήρχε ΠΑΣΟΚ?
    Θα υπήρχε Αλαφούζος αν δεν υπήρχε γέρος Καραμανλής?

    Λοιπόν ας τελειώνουμε με τους καθυστερημένους.
    Αυτά ειναι επιχειρήματα ρε ζώα, ε ζώα. Ούτε για σαπούνια δεν κάνετε, ουτε για τα σκυλιά. Σάπια περηφερόμενα ζόμπι.
    Έχουν ξεφτιληστεί οι ίδιες οι λέξεις...
    Δεν περιγράφω άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Ο αραχθος είναι φράγμα του Αχελώου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ... ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ Ο ΑΔΩΝΗΣ !!!!!!!
    ΕΥΓΕ

    ΥΓ

    Σκεψου να αρρωστησεις στην Χαλκιδα και να χρειαστεις χειρουργο πεφτεις καλυτερα στον Πορθμο και τελειωνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΑΔΩΝΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΣΕ ΕΛΙΩΣΕ.ΠΑΡΑΔΕΞΟΥ ΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. 3.23

    Ευχαρίστως να πέσεις στον Πορθμό!

    1 προδοτική ψήφος λιγότερη!

    Αν σου τύχει κάνε την χάρη στην Ελλαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. WishmasteR και 9 Ιουνίου 2011 2:35 μ.μ. μπορώ να "δανειστώ" τα σχόλια σας για ανάρτηση μέσω fb ?

    ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΑ ! Εύγε κύριοι, εμπεριστατωμένες θέσεις, απόψεις και τοποθετήσεις ! Εύγε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Ε! ρε τι φρούτα βγάζουν τα πανεπιστήμιά μας!
    Λοιπόν αν ήταν να γίνω WishmasteR ΕΥΤΥΧΩΣ που δεν πήγα στο πανεπιστήμιο,
    έχω τα λογικά μου ακόμα.
    Λοιπόν κορίτσια,
    η μήνυση του τρελλογιατρού (γιατρέ μου!!)
    πήγε στο αρχείο. Παπαράκια μήνυση δηλαδή.
    Γι' αυτό δεν ήξελε να απαντήσει ο γιατρός με τα 5 πτυχία;
    Χαχα! WishmasteR, έτσι τα πήρες κι εσύ τα πτυχία; Κάν΄τα κορνίζα τώρα! χαχα!
    Ρε δεν πα να σκάσετε, με την κακία σας θα μείνετε.
    (και τη βλακεία σας φυσικά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Μια χαρα τα λέει ο γιατρος. Αφου του εξηγει πως το εξωτερικο χρεος ΔΕΝ θα πληρωθει και ο Γεωργιάδης του λεει για την Eurobank. Τι μας ενδιαφερει τι θα κανει η Eurobank! Μαλλον ο Γεωργιαδης χρειαζεται Tavor...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Έχουν λυσσάξει τα κομματοσκυλα της Ρηγίλλης και οι Νεοναζιστες της ΧΑ με τις πραγματικά καταπληκτικές θέσεις του Αδωνη και ΛαοΣ γενικότερα. Επένδυαν στην καταστροφή και στον φτηνό αντιμνημονιακο λαϊκισμό. Τους γυρνάει τώρα μπούμερανγκ και τους έχει πιάσει παράκρουση και ντελίριο αν κρίνει κανείς από τα ‘σχόλια’ εδώ μέσα!!!!
    Περαστικά σας.

    Κύριοι ο πατριωτικός χωρος μίλησε και δεν είναι ούτε με τα μιζο-παπαγαλάκια της ΝΔ των Μειμαρακηδων του Σαβουρο-Κωστακη του Παυλοπουλου και το Αντωνάκη Μπιλντεμπεργκ ούτε βέβαια με τους Οπαδούς του Χίτλερ και των Νεοναζί της ΧΑ...μαζικά πλέον υποστηρίζουν ΛαΟΣ και άμα βγάλετε τις μαρμελάδες από τα αυτιά σας θα καταλάβετε το γιατί...

    Αδωνη μην τους λυπάσαι.Tσακισε τους να τελειώνουνε!!!! Αδεια κουστουμάκια ειναι και ψευτοτραμπουκοι σαν τους αναρχομπαχαλακηδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Αφου του εξηγει πως το εξωτερικο χρεος ΔΕΝ θα πληρωθει και ο Γεωργιάδης του λεει για την Eurobank
    ------

    Αληθεια δεν θα πληρωθει ???? Για τραβα μετα να αγορασεις ανταλακτικα για τα αεροπλανα και φαρμακα και αλλα ειδη πρωτης αναγκης αν δεις που θα μας φερει η μαλακιες που λεει ο τρελογιατρος και εσεις σαν κουτορνιθια πιστευεται !!!! Βορεια Κορεα θα γινουμε και ναι με οι ΚΚΕδες εχουν καποιο λογο να το θελουν οι 'πατριωτες' ομως ??? Θα μου πεις τωρα ποιοι 'πατριωτες' ? οι ναζιστες και ο Πακης ο Παυλοπουλος η ο Αντωνακης της Λεσχης ...Αλλα λεμε τωρα ... γιατι εχουμε πηξει στην βλακεια.
    Πολυ ωραια και λογικα τα λέει ο Γεωργιαδης εγω πλεον ειμαι υποστηρικτης της Λογικης δηλαδη λαικος Ορθοδοξος Συναγερμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Μπραβο γιατρε. Καλα τα είπες. Πως είναι δυνατον να χρωσταει ενα κρατος όταν εχει ΕΣΟΔΑ 56 δις και ΕΞΟΔΑ 46 δις; Ηθελα να ξερα πως την λενε την οικονομικη θεωρια που σπουδασε ο Γεωργιαδης. Μήπως ΓΕΩΡΓΙΑΔΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ; χα! χα! χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Οταν ειχαμε δραχμη πως αγοραζαμε ανταλακτικα για τα αεροπλάνα και φαρμακα και αλλα ειδη πρωτης αναγκης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. εσοδα 56, εξοδα 46, και το χρεος ερχεται απο το παλιο καλο ΠΑΣΟΚ και την γνωστη Ν.Δ.,διοτι αυτο που χροσταμε ειναι οι τοκοι απο τα δανεια που πειραμε τοτε, τοσο απλα τα πραγματα...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Καλά οι τρολιές του ανώνυμου 5.20 είναι καταπληκτικές....
    αχαχαχαχαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Κώστα εννοειτε πως δημοσιευεις ότι θέλεις όπου θες από τα ποστ μου γιατι ούτως η άλλως όλοι τα ίδια λέμε.
    Μετα την σημερινή τριπλή πιρουετα Καρατζαφυρερ τα ίδια θα λέει και ο Άδωνης.... Ας κάνουμε λίγο υπομονή, λίγο χρόνο θέλει αλλά σαν καλός παπαγάλος θα μάθει και το καιρουριο ποιήμα που του σερβηρε κρύο ο φουρερ του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. 5:57 Ακριβως γι αυτό επειδή ειναι ΤΟΚΟΙ

    Δ Ε Ν Π Λ Η Ρ Ω Ν Ο Υ Μ Ε ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ

    τοσο απλα τα πραγματα...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Αδωνι τρελλο αγορι (χερεις ολα τα ψυχοφαρμακα μαλλον τα παιρνεις συχνα)δεν σε χαλασε που πηρες τον πουλο στο μπαουλο...απο καπιον που φωναζει περισοτερο.. δυστηχως υπαρχουν και αλλοι σαν εσενα φασιστες....αλλα μην αγχωνεσε θα υπαρχει και για σενα ελικοπτεροε ...να παρεις και την γυναικουλα σου μαζι..οπως ειπε και ο doctoras θα μπορεσεις να την εκδωσεις και αυτην μαζι με την κορη της γυναικα σου...ραντεβου στο συνταγμα...ειστε ολοι τρελα λαμογια απατεωνες δεν εχετε ιδανικα ποτε δεν ειχατε μονο η ρεμουλα σας νοιαζει.ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΟΙ ΚΟΠΡΙΤΕΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Ειπαμε στην γρια να χεσει και αυτη ξεκολιαστικε. Ρε γιατρε... το παρακανες αλλα τον πουστη τον τρελανες χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Επί τέλους υπάρχει και ένας Αδωνης γιατί με τα κομματόσκυλα και τους τσαρλατάνους που μπλέξαμε χάσαμε τον μπούσουλα!!!!

    Μιλάμε ότι οι αντιμνημονιακοι δεν υπάρχουν έχασαν την γη κάτω από τα πόδια τους και το μόνο που κάνουν είναι να παραληρούν ακατάσχετα

    ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. εσύ πρέπει να έχεις ομόλογα :)

    τα μέτρα δεν θα μας βγάλουν ποτέ απο την ύφεση .... αναγκαστικά δραχμή ... και τα παρελκώμενα, πχ κρατική Τράπεζα της Ελλάδος .... δάνεια εξωτερικού τέλος, ΒΜW τέλος (ευτυχώς έχουμε πάρα πολλές μεταχειρισμένες) , παπούτσι απ' τον τόπο σου κι' ας ειν' και μπαλωμένο .... α, μην ξεχάσω ... θα φύγουν και οι υπεράριθμοι εργαζόμενοι γιατι δεν θα θελουν να στέλνουν δραχμες στο Πακισταν. Τώρα ΑΝ χαθουν ορισμένες καταθέσεις δεν χάθηκε και ο κόσμος ... οπωσδήποτε θα χαθούν λιγότερα απο όσα χάθηκαν με το χρηματιστήριο ... και αυτοι που δεν έχουν καταθέσεις (οι περισσοτεροι) δεν θα χάσουν τίποτις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Σωστα 10 Ιουνίου 2011 12:47 π.μ. Άλλωστε και καμιά μελιτζάνα σε γλάστρα βεράντας δεν κάνει κακό και καμιά ντομάτα στον κήπο θα δώσει και χρώμα... και για φάρμακα και τα λεφτά που χρειάζονται δεν τρέχει τίποτα ..τίλιο και δίκταμο και όλα γιατρεύονται!! Ηλεκτρικά και τηλέφωνα σιγά τα ωά... Η γιαγιά μας στο χωρίο δεν είχε τίποτα από αυτά ..έπαθε τίποτα μια χαρά ήταν και μακροημερευσε!!! καμιά κοτούλα στο σαλόνι να αφήνει και κανένα αυγό θα είναι και μπόνους .. επιστροφή στην φυσική ζωή!!!! ....και όσο για την ΕΕ ποιος την χέζει ας πάνε εκεί τα Σκόπια και η Τουρκία να τους δείξουμε εμείς!!!!

    Τώρα που το σκέφτομαι δίκιο έχει ο Γιατρός και ο Αδωνης λέει μαλακίες!!!! Άσχημα ήταν τότε επί Βασιλείου Βουλγαροκτόνου άσε που έτσι και το παμε λίγο πιο παλιά στα χρόνια του Μεγαλεξανδρου είμαστε και οι κυρίαρχοι του Κόσμου!! Πίσω πρέπει αν πάμε και όχι Μπρος .. Να αγιάσει το στόμα του γιατρού!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Αντε ρε σοβαρευτειτε που τρομαζετε τον κοσμο με τιλια, δικταμα και κοτουλες... Οταν είχαμε δραχμη επινες τιλιο και δικταμο καραγκιοζη; Αντε παρε και εσυ ενα tavor...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Οσο για την Ε.Ε. χεστηκαμε να είμαστε σε μια Ε.Ε. που έχει διωξει ολα τα εργοστασια απο την Ευρωπη και τα εχει παει στην Κινα. Τετοια Ε.Ε. δεν την θελουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Για τα φάρμακα δεν θα είχα και τόση ανησυχία ... τα υλικά κατασκευής για τα περισσότερα είναι πάμφθηνα και οι πατέντες έχουν λήξει οπότε τα φτιάχνει όποιος θέλει ... βλέπε Κούβα, που λόγω εμπάργκο έκανε φαρμακοβιομηχανία "πρώτη"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Δεν με ενδιαφερει τι κανουν οι κομμουνιστικες χωρες. Εγω ειμαι υπερ της δραχμης, οχι υπερ του κομμουνισμου. Επισης δεν πιστευω στα φαρμακα. Πιστευω στην προληψη. Δες την ταινια FOOD MATTERS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ΑΔΩΝΙ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΟΙΚΙΝΙΜΙΚΑ.ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΔΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΝ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ.ΤΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ?ΑΡΑΔΙΑΖΕΙΣ?ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΣΙΡΙΖΕΙΣ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΑΙΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΙΑ.Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΗΤΑΝ ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ.ΣΕ ΕΛΙΩΣΕ.ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΛΙΓΗ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΔΕΞΟΥ ΤΟ.ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΤΕΘΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΟΥ.ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΣΙΡΙΖΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ΝΑΙ ΑΔΩΝΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙΚΙΝΙΜΙΚΑ.ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΚΙΝΕΖΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Μάλιστα η λύση τώρα λέγεται ΚΟΥΒΑ!!!! Σιγά σιγά βγαίνουν όλα στην φορά από τους αντιμνημονιακους!! Σίγουρα όμως η λατρεία στην Κουβα δεν είναι για τα 'πούρα'...
    Μήπως και Β Κορέα?? κανένα δεν έχουν ανάγκη αυτοί !!! Άσε που έχουν και την Βόμβα!!!
    Και γιατί όχι Αλβανία του Χοτζα!!! Μηδέν εξωτερικό χρέος !! Αρβανιτικη Δραχμή δεν πλήρωναν από τα χρεωστουμενα.
    Οσο για την Δραχμή ναι θυμάμαι τότε με τον πληθωρισμό του 20 - 30% τότε που ηλεκτρικό πέραν των Αθηνών υπήρχε σε μικρές ποσότητες τότε που τα νησιά ήταν τόπος εξορίας τότε που περιοχές ολόκληρες μετανάστευαν να δουλεύουν σαν χαμηλόμισθοι εργάτες στην Γερμανία Σουηδία Βέλγιο Αυστραλία Αμερική κλπ κλπ χωρίς καμιά παροχή με ευπρέπεια βέβαια αλλά κατά τα αλλά σαν τους μπαγκλαντεσιανους της Ελλάδας του σήμερα.
    Και για φάρμακα ..Ασπιρίνες και Ντεπον έχουν λήξει πατέντες 10ετιες πριν..Τι άλλο δηλαδή υπάρχει σύγχρονο που χρειαζόμαστε ?? Βιαγκρα ??? θα είμαστε ντούροι από την φυσική και χειρωνακτική ζωή που θα ακολουθήσουμε σαν Νέοι Βόρειο Κορεατικής και τα γκαστρώνουμε γαϊδούρα στον ανήφορο!!!! Δίκταμο και ασπιρίνη ..Τούρμπο συνδυασμός όλα τα σκοτώνει και τα μαχαιρώνει τα μικρόβια και τους Ιους!!!

    Η αλήθεια πάντως είναι οτι το 80-90 με δραχμή επί Ανδρέα η Ελλάδα πέρασε πραγματικά πολύ ωραία ζωή παροχών και καλοπέρασης!! Μονο που τώρα μαθαίνουμε ότι δεν ήταν η δραχμή αλλά τα πακέτα από την ΕΕ!!! και όλα τα άλλα δανεικά που φάγαμε και τώρα δεν θέλουμε να γυρίσουμε πίσω μόνο που αυτή την φορά η δραχμή δεν θα έχει αλλά πακέτα από έξω με λεφτά παρά μόνο πακέτα με σκατά !!!! και μάλιστα και αυτά θα τα παρακαλάμε μπας έχει ξεμείνει εκεί μέσα κανένα ξεχασμένο ευρωπουλο!!!!

    Δικιο εχει ο Γιατρος !!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙ!!!!
    Η ΖΩΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ!!!!!
    .... ΡΑΧΑΤΙ ΠΟΥΡΑ ΡΟΥΜΙ ΚΑΙ ΜΠΑΚΑΡΝΤΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Επισης δεν πιστευω στα φαρμακα..
    --------------

    ΟΥΤΕ ΕΓΩ!!!!
    Εγώ πιστεύω μόνο στο νερό την φωτιά και το Αέρα!!!!!
    Κάθε μέρα ρίχνω τα ζάρια και τα κότσια βάζω και την Μέλπω την καφετζού να τον διαβάζει και βλέπω τους κίνδυνους που υπάρχουν και τους προλαμβάνω άρα καμία ανάγκη ακόμα και για τα βασικά φάρμακα.
    ΠΡΟΛΗΨΗΣ και ΣΩΣΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ!!!!!
    Δεν έχουμε ανάγκη το Μνημόνιο!
    να φύγουν οι Τροικανοι να παν αλλού!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Αγορι μου είσαι ψυχοπαθης. Εχεις σοβαρό πρόβλημα. Η Μεγαλη Βρετανια που είναι εκτος ΕΥΡΩ είναι κομμουνιστικη; Γι αυτο η μονη λυση για σενα ειναι αυτη

    http://www.pharmer.org/images/pharmers-phollies/bottle-tavor-lorazepam-made-wyeth-germany

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Ναι ακριβώς και η Μεγ Βρετανία ειναι εκτός ευρώ όπως άλλωστε και η Ελβετία και οι ΗΠΑ!!!! Το επιχείρημα σου είναι ομολογω σοβαρότατο.
    Τι έχουμε λοιπόν να φοβόμαστε?????
    .. Θα μπούμε στην ίδια κατηγορία με αυτές τις χωρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. http://www.pharmer.org/images/pharmers-phollies/bottle-tavor-lorazepam-made-wyeth-germany

    Εγγυημενο αποτελεσμα κατα της σχιζοφρενειας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Ταβορ ???? Αν είναι να προμηθευτούμε τώρα που είμαστε εντός ευρώ γιατί όταν πάμε στην δραχμή το μόνο που θα υπάρχει καταπραϋντικό είναι βραστά σχινα Μαντινείας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ΑΔΩΝΙ ΜΑΖΕΨΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΚΟΥΒΑ ΚΑΙ ΧΑΣΙΣΙ.ΟΥΟΥΣΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Αφιερωμενο σε όλους τους Κουβο-πληκτους

    http://www.youtube.com/watch?v=yHEuAN4tX34

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. ΑΔΩΝΙ ΤΑ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΛΑ.ΑΥΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ? ΘΑ ΜΥΝΗΣΩ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΡΕΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ.ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. καλά οι αντιμνημονολαγνοι παίρνουν ληγμένα η συμπεριφέρονται όπως τα βαμπίρ μπροστά από σταυρό και σκόρδα όταν τους λες αλήθειες και τους ξεβρακώνεις. Μιλάμε για πολύ γέλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Ρε αυτοί οι τρελογιατροι θέλουν να κάνουν Κολχόζ την πατρίδα μας . Ουξω λαμογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. αδωνη ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΕΙΣΑΙ Κ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΙΡΩΝΑΣ!Κ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΟΜΗ Κ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΝΑ ΣΕ ΣΙΧΑΙΝΟΝΤΑΙ! Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ Κ ΑΣ ΑΠΟΠΕΙΡΑΘΗΚΕΣ ΝΑ ΤΝ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ , ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΣΕΝΑ. ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ Κ ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ ΚΑΜΑΡΩΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΣΑΝ ΤΝ ΓΙΑΤΡΟ.ΑΛΛΑ ΟΣΑ ΔΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΣ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. http://www.pharmer.org/images/pharmers-phollies/bottle-tavor-lorazepam-made-wyeth-germany

    Εγγυημενο αποτελεσμα κατα της σχιζοφρενειας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Το ότι ανέφερα την Κούβα, σχετικά με το ενδεχόμενο του προβλήματος με τα φάρμακα, δεν σημαίνει ότι προτείνω κουμουνισμό .. ή γενικότερα την Κούβα ως μοντέλο ... καποιοι ερμηνεύουν "ότι θέλουν" και "όπως θέλουν". Η χώρα ,όταν θα αρνηθεί να πληρώσει το χρέος της, θα βρεθεί "και επίσημα" σε κατάσταση πολιορκίας και θα ληφθούν έκτακτα μέτρα .... ένα απο αυτά ίσως να είναι η εγχώρια παραγωγή βασικών φαρμάκων ... ελπίζω να έγινα κατανοητός τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Μπα ο Αδωνης δεν αποπειράθηκε να το γελοιοποιήσει. Γελοίος από μόνος του είναι και πανάθλιος άξεστος αγενής και όπως αποδείχτηκε ένας φτηνός ψεύτης και βρομιάρης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. ΤΙ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΙΚΕΣ? ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ? ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ?ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ! ΤΕΤΟΙΑ ΑΓΝΟΙΑ ΠΙΑ!ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΟΔΗΓΗΘΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ.ΤΙ ΝΕΟ!!! ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΕΣ!!ΑΠΟΨΕΙΣ!ΤΟΥ...... @@@@@.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. 2:43 μ.μ. κατανοητοτατος !!! Απο την αρχή άλλωστε. Απλά όλα αυτά περί να γίνει η Ελλάδα Κούβα είναι όχι μόνο ελαφρά αλλά και άκρως ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ!!!!! Με η χωρίς κομμουνισμό άλλωστε και αν αρχινίσουμε χωρίς αυτό τον δρόμο της ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ με κομμουνισμό νομοτελειακά θα καταλήξουμε!!!

    Είναι τώρα κατανοητό ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.
    ------------------

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Η Γελοιότητα και γραφικότητα σε ολο το μεγαλείο!!! Εν τέλει τετοιος εξευτελισμός της αντιμνημονιακης γραμμής δεν την περίμενα τόσο γρήγορα!!

    Δεν χρειαζόμαστε φάρμακα λέει ο ένας ψεκασμούς ο άλλος...

    ΤΣΙΡΚΟ ΜΙΛΑΜΕ .. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ

    ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΆΖΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Α ρε Αδωνη ..Φωνή Λογική βοώντος εν τη έρημο γεμάτη αμάθεια και δεισιδαιμονίες Μεσαίωνας. Έτσι οι λαδοποντικοι πλούτισαν στην Μιζα και Αρπαχτή και οι ηλίθιοι που τώρα φωνάζουν κατά μνημονίου τότε έχασκαν και αυνανιζοντο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. 3:17μμ :Δεν γίνεται ανατροπή κατεστημένου χωρίς κίνδυνο , συμφωνώ ότι είναι πολύ επικίνδυνο αλλά δεν γίνεται αλλιώς τώρα πια, επειδή οι προσκυνημένοι είναι πολύ λιγότεροι απο τους απελπισμένους και απο αυτούς που βλέπουν ότι δεν υπάρχει προοπτική υπο το παρόν μοντέλο.
    Επίσεις υπάρχει και μια ευκαιρία, εκτός απο εμάς θα έχουν να αντιμετωπίσουν και άλλες 5-6 χώρες που θα μας ακολουθήσουν και τότε το παιχνίδι των τοκογλύφων τελείωσε ... τουλάχιστον γι' αυτή τη φάση, μέχρι να επαναπαυθούμε και να ξαναμπλέξουμε.
    Εκτός απο τον κομουνισμό υπάρχει και ο ναζισμός, αλλά ελπίζω αντί αυτών να επιλέξουμε μια αληθινή δημοκρατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. ΑΔΩΝΙ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ? ΚΑΛΑ?ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΥΠΕΡ ΣΟΥ?ΕΝΣΗΜΑ?ΒΑΡΕΑ?ΚΛΠ.Η ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ?ΑΛΛΑ ΤΙ ΡΩΤΑΩ!!!ΨΗΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. 10 Ιουνίου 2011 3:48 μ.μ
    Άντε βρε παλιομαλάκα να μάθεις να γράφεις πρώτα.
    Ηλίθιε με τα κεφαλαία, την ανορθογραφία και τα αγγλικά ερωτηματικά. (τα βάζεις και όπου νά 'να, βάλε κι ένα στον πάτο σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Α ΝΑ ΧΑΘΕΙΣ 4:00 μ.μ. ΒΛΑΚΑ e-ego!!! ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΤΗ ΤΟΥ ΑΔΩΝΗ ΤΣΙΡΑΚΙ ΤΟΥ ΛΑΟΣ. ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ ΡΕ ...ΟΥΣΤ ΠΡΟΔΟΤΕΣ...ΜΟΝΟ Ο ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. ΕΣΕΙΣ ΜΗΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΑΔΩΝΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ
    ΕΜΕΙΣ ΟΠΩΣ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΝΑΖΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΡΑ ΜΑΧΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. Παρτε ολοι οι ΚΟΥΒΑΝΟΠΛΗΚΤΟΙ το χαπι σας

    http://www.pharmer.org/images/pharmers-phollies/bottle-tavor-lorazepam-made-wyeth-germany

    Εγγυημενο αποτελεσμα κατα της σχιζοφρενειας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΧΑΠΙ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΤΟΥ!!! ΚΥΡΙΕ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΠΗΤΕ ΑΛΕΥΡΗ Ο ΦΥΡΕΡ ΣΑΣ ΓΥΡΕΥΕΙ!!!! Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΡΑΙΧ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. 5:30 Ο Ναζισμος είναι ο εθνικισμος της Γερμανιας. Είσαι Γερμανός; Εγω παντως ειμαι Ελληνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Ο Άδωνις άθελα του προωθεί τη Νεοταξίτικη θεώρηση των πραγμάτων της Λέσχης Μπιλντεμπεργκ. Σκοπός τους είναι να γονατίσουν την Ευρώπη. Τα μοναδικά κράτη στα οποία ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ και ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟΙ! Η ΣΟΥΗΔΙΑ ΚΑΙ Η ΕΛΒΕΤΙΑ. Η λέσχη συνεδριάζει φέτος στην Ελβετία να την καταστρέψει, ενώ ήδη εναντίον της Σουηδίας άρχισαν εδαφικές διεκδικήσεις. Η Ιρλανδία που είχε φοβερή ανάπτυξη, επειδή δεν μπήκε στο Ευρώ, της την έστησαν μέσω τραπεζών, ενώ δεν είχε οικονομικό πρόβλημα και φαλήρισε. Σκοπός του είναι να επιβληθούν στα καθαρά εθνικά κράτη μέσω Ευρώ και να τα μετατρέψουν σε Βέλγιο και Πλατεία Ομονοιάς.
    Αυτό μέσω του Ευρώ φυσικά και της λαθρομετανάστευσης...

    Κλεομένης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Η Ευρώπη είναι πλεον κατεστραμενη απο τους τοκογλυφους οι οποιοι ειναι συμπτωματικα Εβραιοι στην καταγωγή τους... Ολα τα εργοστασια εχουν φυγει για Κινα. Προχθες αγορασα ενα DVD Player PHILLIPS (Ολλανδικη εταιρια) και εγραφε made in China. Τι να μας πει λοιπον ο Αδωνης; Εμενα ποιος με ρωτησε αν ήθελα το ΕΥΡΩ; Εσας ποιος σας ρώτησε; Πως λέγεται αυτος που δεν ρωτάει τον κοσμο; Ποιος αποφάσισε οτι η αντιπροσωπευτικη δημοκρατια είναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ; Ας προσεξουν καλα όλοι τους γιατι φοβαμαι οτι θα γινει μεγαλη σφαγη στην Ελλαδα και σε ολο τον κοσμο. Μακαρι να κανω λαθος. Μην ξεχνανε οτι υπαρχει και η Ρωσια η οποια είναι Χριστιανικη και εχει, νομιζω, το μεγαλυτερο πυρηνικο οπλοστασιο στον κοσμο και οι φημες λένε οτι ο πρωτος πυραυλος θα πεσει στο Ισραηλ. Μακαρι να κάνω λάθος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. ΑΔΩΝΙ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ ΣΟΥ.ΠΟΙΟ ΤΡΕΛΟΣ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.<>ΠΕΣ ΤΗΝ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΧΑΠΙ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΡΕ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ!!! ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΙ ΠΆΛΙ ΧΙΤΛΕΡ...ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΣ ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. Ο ΑΔΩΝΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΣΙΡΙΖΕΙ ΕΝΑΣ ΜΑΣΩΝΟΣ ΤΟΥ......@@@@@.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Κλεομένη κατέβασε κόμμα να σε ψηφίσουμε.
    Ανώνυμε 10 Ιουνίου 2011 8:22 μ.μ.,
    μπορεί κανείς να μη μας ρώτησε
    (όντως κανείς δε μας ρώτησε εάν εννοείς ότι έπρεπε να έχει δημοψήφισμα)
    όμως
    τους επιβεβαιώσμε και τους δώσαμε το οκ να συνεχίσουν δια της ψήφου μας στις αμμέσως επόμενες εκλογές.
    Και στις επόμενες...και στις επόμενες...και στις επόμενες...και στις επόμενες...
    Συναίνεση του λαού δια της ψήφου του.
    Μπορεί να μη μας ρώτησαν :
    "θέλετε να μπούμε στο ευρώ;"
    (κι εγώ σου λέω ότι ΟΛΑ τα κομματόσκυλα, τα πασοκομματόσκυλα, τα σημιτοπασοκομματόσκυλα, εκείνη την εποχή θα έλεγαν ΝΑΙΙΙΙΙΙ!!!, αμφιβάλλεις;)
    αλλά,
    μας ρώτησαν τις επόμενες εκλογές :
    "συμφωνείτε με όσα κάναμε, κάνουμε και θέλουμε να κάνουμε;"
    Και φυσικά, απ' ό,τι θα θυμάσαι,
    πάλι τα προαναφερθέντα -τόσκυλα είπαν
    ΝΑΙΙΙΙΙΙ!!!!
    Τα λάθη των πολιτικών τα διαπιστώσαμε
    και τους βρίζουμε,
    τα δικά μας θα τα παραδεχτούμε έτσι ώστε να αλλάξουμε τρόπο σκέψης και δράσης;
    Αν όχι είμαστε άξιοι της μοίρας μας και δε μας φταίει κανείς.
    Παράδειγμα! κάνουν απεργία με αίτημα "όχι στη συρρίκνωση της ΕΡΤ"
    Το BBC έχει περίπου 600 εργαζόμενους.
    Η ΕΡΤ έχει περίπου 5500.
    Το βρίσκεις λογικό; Δεν πρέπει να αλλάξει;
    Κι όμως κάνουν απεργία. (πάμε σαν άλλοτε...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. e-ego ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ειναι ΜΟΝΟ η ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και οχι η αντιπροσωπευτικη. Διοτι ο αντιπρόσωπος μπορει να σε κοροιδεψει, οποτε τοτε είναι ολιγαρχια... Μην κανεις πως δεν καταλαβαίνεις... Η αντιπροσωπευτικη δημοκρατια είναι εφευρεση της Γαλλικης Επανάστασης και δεν έχει καμία σχέση με την αρχαία ελληνικη ορολογια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. e-ego Αφου οι ξενοι μας λενε ρεμαλια, κοπροσκυλα, τεμπεληδες κτλ τότε γιατι μας εδιναν ολα αυτα τα εκατομμυρια από το 81 και μετα; Μηπως ήταν στημένο το κολπο; Μηπως ήταν στημενο η ΕΡΤ να αποκτησει 5500 κοπροσκυλα; Δες αυτο

    http://www.greatlie.com/anazitiseis/antipalognosia/1406-sugklonistiko-to-pasok-tou-rokfeler.html

    Αν ειναι αληθεια τοτε δεν ευθυνόμαστε για τιποτα διότι όλα ειναι προμελετημένα απο το εξωτερικο...

    Συμφωνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. Ανώνυμε 11 Ιουνίου 2011 4:56 μ.μ.
    εγώ να συμφωνήσω ότι είναι έτσι όπως τα λες.
    Όμως, έγιναν ή δεν έγιναν έτσι όπως στα λέω;
    Εγώ κάνω πως δεν καταλαβαίνω ή εσύ;
    Καλή η θεωρία σου και συμφωνώ μαζί σου.
    Ας την αλλάξουμε αν δεν μας αρέσει. Όχι να κάνουμε τη μαλακία επί 40 χρόνια και μετά να το γυρνάμε στη θεωρία. Η πράξεις του Ελληνικού λαού διαψεύδουν τις θεωρίες του.
    Ανώνυμε 11 Ιουνίου 2011 5:25 μ.μ.
    σ' ευχαριστώ για το λινκ. Αυτό το έγγραφο το είχα δει μια φορά και έκτοτε δεν μπορούσα να το βρω. Το στημένο παιχνίδι το πιστεύω κι εγώ αλλά το "δεν πληρώνω" δεν είναι λύση για μένα.
    Έτσι όπως τα καταφέραμε/μας καταφέρανε θέλει σοβαρές πολιτικές επιλογές κι όχι τσαμπουκάδες.
    Οι τσαμπουκάδες πρέπει να περιοριστούν σε σκληρές πολιτικές διαπραγματεύσεις
    (όχι το yes man των πρασινομπλέ)
    από πολιτικούς με αρχίδια και
    όχι αρχίδια πολιτικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή