Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Αλέκα... Σκάσε

Μη χάσει η Αλέκα...

Ούτε 3 μέρες δεν πέρασαν από την αυθόρμητη διαμαρτυρία των "αγανακτισμένων"... και η Αλέκα Παπαρήγα έσπευσε να διεκδικήσει για το ΚΚΕ το καπέλωμά της!! Έλεος πια με το ΚΚΕ. Δεν είναι οι εκφραστές όλων των ελλήνων το 8% στη βουλή!! Και εδώ να χωθεί το ΠΑΜΕ; Έλεος!!
Βρε κοντοπ.....νο Bγάλε τον σκασμό. Βγάλε τον Σκασμό τώρα. Έχεις κάνει την πιο χαλαρή αντιπολίτευση στην Ιστορία του κόμματος. Δεν μιλάς για την αντισυνταγματικότητα του μνημονίου και δεν μιλάς για την δανειακή σύμβαση που παραχώρηση την εθνική μας κυριαρχία. Αντι να βγάλεις τον κόσμο στους δρόμους να επαναστατήσει τον θες υπό την αιγίδα του κόμματός σου για να μπορείς να τον ελέγχεις όπως σε λένε και τα μεγαλοαφεντικά σου. Είδαμε και το ΠΑΜΕ οπου έρχεται στο Σύνταγμα κάθεται πέντε λεπτά στην βουλή και μετά για καφεδάκι. Δεν είσαι τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο από έναν κυματοθραύστη

Αναγνώστης

75 σχόλια:

  1. Χθες στην συγκέντρωση σε πόλη της επαρχίας, μέσα στον κόσμο σερνόταν ανθρωπάκια του σταλινισμού και μοίραζαν φυλλάδια.
    Ο κόσμος τους δούλευε ή απλά τους αγνοούσε. Αυτοί ακάθεκτοι.
    Στο τέλος θα μας λένε ότι έκαναν και επανάσταση και έριξαν το γαπ.
    Ου να μου χαθείτε απολιθώματα. Οτι σκατά είναι οι πασόκοι και οι δεξιοί, είστε και εσείς.
    Μπείτε ρε ηλίθιοι στις τάξεις των ΕΛΛΗΝΩΝ και αφήστε τις νοοτροπίες του 1935.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ηρθε η "μητερουλα" να καπελωσει ο,τι αυθορμητο και αυθεντικο !Αει στο διαβολο πια σιχαματα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ουτε το 1/3 του κόσμου δεν μπορει να βγαλει στους δρομους η γκιόσα. Και αν τους βγάλει θα τους βγαλει για παρελαση.Πουλημένα τομάρια.
    Ολοι στην πυρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποτε θα ερθει η μερα......που θα παψει να υπαρχει αυτο το κομμα κ η δηθεν ιδεολογια που πρεσβευουν..!!!πουλημενα τομαρια που τους μαθαινουν ενα κατεβατο κ βγαινουν δεξια κ αριστερα κ το αναπαραγουν.Αμορφωτα ζωα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. alekaaa!! skase!! ftanei pia!
    pare t poulo.. pws to lene.. take dick,
    eat bird!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τον πουλο ολα τα κόμματα... Λες Αλεκα για δωρεαν και δημοσια παιδεια και στείλνεις την κορη σου στο Κολλεγιο Αθηνων, το αντρο της μασονιας που εκολλάπτει τα μελοντικά τσογλανακια που λιμαινονται την πατριδα... Αντε εξυπηρετητες και εσεις... Περαστικά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οτι πιο ξεφτιλισμενο κομμα εχει η βουλη ειναι αυτο το κοντοπουτανο.με ιδεολογιες πρωην σοβιετικης ενωσης που οπουδηποτε εφαρμοστηκε το μοντελο καταρευσε και ολα τα κρατη ακομα και η κουβα τα εχουν ξεπερασει.επισης η αριστερα δεν δινει στοιχεια στην εφορια περι του προπολογισμου του κομματος ενω ολα τα αλλα κομματα δινουν φοροτεχνικα στοιχεια εστω και αν παιρνουν λεφτα κατω απο το τραπεζι.ολοι οι αριστεροι ανα τον κοσμο εχουν τρελο χρημα πχ αλαβανος και αν τους ρωτησεις σου λενε οτι το εχουν και θα το παραδωσουν για τον αγωνα την στιγμη της επαναστασης.αντε γαμηθειτε ρε ξεπερασμενοι ρουφιανοι κρατιστες.αυτα πληρωνουμε τωρα.αριστεροι και πασοκια με τα ζιβαγκο κανανε ενα κρατος προιστορικο με το ελληνκο ονειρο να μπεις στο δημοσιο και να πληρωνεσαι για να σου βαρανε καρτα οι αλλοι και να ταλαιπωρεις κοσμο στην ουρα και με μια απεραντη στιβα απο μηχανογραφηση και κωλυσιεργεια.αυτες τις μαλακιες και το διεφθαρμενο δημοσιο και πολιτικους με τις μιζες πληρωνουμε τωρα.μας φερανε και τον τζεφρυ να τα ξεπουλησει ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΖΩΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΩΛΟΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΜΟΝΟ Η ΚΟΝΟΜΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ. ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΑΖΕ ΤΟ ΚΚΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΙΝΑΤΕ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΤΕ ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΑΙ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΡΕ ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΓΛΕΙΦΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΦΡΕΙ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΣΙΔΑ ΣΑΣ ΨΟΦΟΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΥΘΥΝΟΦΟΒΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΙ ΟΤΑΝ ΚΡΙΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΚΤΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΚΟΨΟΥΝ ΚΑΡΙΟΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΖΗΤΑΤΕ ΖΩΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 12:31
    ΑΣΕ .....ΚΑΙ ΟΙ 300 ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ...
    ΞΥΠΝΑ!!!!!!!!!!!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΕΟ ΑΙΜΑ
    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑΤΟ, ΕΕ, ΣΕΝΓΚΕΝ, ΜΑΑΣΤΡΙΧ, ΟΝΕ, ΕΥΡΩ, ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΚΕ.
    ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΠΧ ΤΟ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΡΙΧΝΕΤΕ Σ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΖΕΡΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.
    ΖΩΑ ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΙΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 2:59 kai oi oi ipoloipoi pou symfwneite mazi tou, parte ta @@ mou, treleneste pou o kosmos den sas dexete sto syntagma e?? ama 8elete na sas dextoume afiste ta pano kai ta plakat sas, kai elate san aploi polites, oxi san kommatoskyla!!a!! kai pou ste, gamw to laos, ti nd, to pasok, to kke, to syriza kai ola genikws ta kommata, gia na min es8aneste 8igmenoi, oti mono to kke den 8eloume!! apla ksereis ti to koukoue to paizei di8en kalo, gi ayto to krazoume perissotero!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΣΟ ΣΑΣ ΠΟΝΑΕΙ ΡΕ ΤΟ ΚΚΕ?
    ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΧΑΛΑΕΙ ΤΗ ΜΑΝΕΣΤΡΑ ΡΕ ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ?
    ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΗΠΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΜΠΟΤΟΞ,ΤΡΑΒΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑΣ ΖΩΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΙΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΒΡΩΜΟΣΤΟΜΑ ΣΑΣ ΤΟ ΚΚΕ...
    ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΑΛΛΟ ΠΑΩ ΟΜΟΝΟΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ!
    Ο ΣΤΑΛΙΝ ΖΕΙ ΤΡΕΜΕΤΕ ΑΣΤΟΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΛΕΚΑ ΣΚΑΣΕ! ΜΟΝΟ Ο ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ, Ο ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΘΑ ΜΙΛΑΝΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ "ΟΥΔΕΤΕΡΟ", "ΜΗ ΚΟΜΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ" ΜΠΛΟΓΚ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παραπλανημένοι ή εγκάθετοι;
    Ότι και από τα δύο να συμβαίνει όπως ανέφερε και ο 3:24 πιο πάνω αφήστε τα πανό σας και ελάτε να ενωθείτε μαζί μας.
    Όπως δεν θα ήταν σωστό να πηγαίνατε σε μια γιορτή της εθνικής Ελλάδος με τα οπαδικά κασκόλ σας έτσι και τώρα, αφήστε αυτά που μας χωρίζουν και ελάτε μαζί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. KKEDES ANTE STO AFENTIKO SAS STO DIAOLO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρε φίλε v for vendetta και λοιποι που θιχτηκατε, θα σου μιλήσει ένας ανθρωπος που όσες φορές έχει ψηφίσει έχει ψηφίσει ΚΚΕ με γνωμονα το μη χειρον βελτιστον...
    Ασε λοιπον τους χαρακτηρισμους και πες μου τι κανει το ΚΚΕ περα απο το να αποτελει τον κυματοθραυστη της λαικης οργής? εχει κολλησει στην ξυλινη γλωσσα του 40, τα παιρνει απο τους επιχειρηματιες και αυτό(με ντοκουμέντα) και ελεγχεται κανονικότατα απο το συστημα... Φυσικά και υπαρχουν ανθρωποι μες το ΚΚΕ που ειναι αξιολογοτατοι και μη ελεγχομενοι αλλά βλέπεις ακομα και τωρα ΟΛΟΙ μαζι και ο ψωριαρης μονος του... Μα ειμαστε σοβαροι? Αυτη τη λαική οργη δεν θα την καπηλευτεί κανεις...Και απαντησε καλέ μου φιλε... Γνωριζεις τι ειναι το Κολλεγιο Αθηνων? Η συντροφος Αλεκα που σκιζεται για δωρεαν και δημοσια παιδεια να στελνει την κορη της στον ανδρο του καπιταλισμου? Ξυπνηστε ρε...
    Σκεψου λογικά, γιατι η Κανελη ειναι απλα συνεργαζομενη και γιατι δεν την βγάζουν μπροστα? ξερουν πως εχει ρευμα και θα μπορουσε να ανατρεψει ισορροπιες... Που ειναι εξαφανισμενοι τοσο καιρο? Εξαντλήθηκε η οργή στα πουλημενα συνδικατα? Μην εισαι αφελής... Αυτη τη λαικη οργη δεν θα την καπηλευτεί κανεις...
    Ας κατορθωναν να πεισουν το ΛΑΟ οτι υπαρχει σοβαροτητα και δεν ειναι γραναζια του συστηματος και τοτε ΟΛΟΙ μαζι οι ΕΛΛΗΝΕΣ, αριστεροι, δεξιοι, κεντρωοι θα τους εδιναν δυναμη... Αλλα τι λεμε τωρα, αυτοι οι ιδιοι δεν θελουν να κυβερνησουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με έναυσμα όλα τα παραπάνω:
    Δεν θα μιλήσω για κόμματα, γιατί δεν υπάρχει κάποιο που να με καλύπτει πλήρως. Απλά όλα τα υπόλοιπα είναι προτιμητέα από ΝΔ & ΠΑΣΟΚ. Όταν καταφέρνουν και σπέρνουν την διχόνοια και σας κάνουν να βρίζεστε μεταξύ σας, τότε έχουν κερδίσει αυτοί. Διαιρείν και βασίλευε... Ενωθείτε σαν μια γροθιά... δείτε ότι και οι μεν και οι δε ζητάτε το ίδιο πραγμα.
    Πρέπει να καταλάβει ο μέσος Έλληνας ότι η ψήφος πλέον ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ, έτσι πιστεύουν όλοι και έτσι θέλουν αυτοί που είναι από πίσω να πιστέυουμε. Στόχος μας θα πρέπει να είναι Η ΠΤΩΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ-ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ πχ ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Κάτι τέτοιο φυσικά δεν είναι εύκολο, και θα χρειαστεί πολλά χρόνια για να επιτευχθεί. Για πετύχουμε κάτι τέτοιο πρέπει να γίνει το εξής απλό: Να ψηφίσουν όλοι όσοι κάνανε αποχή (50%) και να ψηφίσουν κάτι άλλο, ΚΚΕ, ΛΑΟΣ, ΣΥΡΙΖΑ, ή ότι άλλο θέλουν, απλά όχι ΠΑΣΟΚ & ΝΔ.(προτιμητέα είναι τα πρώτα 3 κόμματα εκτός ΝΔ & ΠΑΣΟΚ). Σε αυτή την φάση δεν μας ενδιαφέρει καθόλου τι ιδεολογήματα θα υποστηρίξει αυτό που ψηφίζει 1. γιατί οι απόψεις είναι σεβαστές και 2 γιατί αρχικός στόχος είναι: Α. Να μην μπορεί να σχηματιστεί αυτοδύναμη κυβέρνηση έχοντας τα 5 πρώτα κόμματα το 20% ή Β.Να βγει κυβερνώντας κάποιος άλλος.

    Α:
    ι.Θα αναγκαστούν να σχηματίσουν κυβέρνηση οικουμενική. Σε κάτι τέτοιο θα πρέπει να μπορούν να συνεργαστούν και έτσι δεν θα γίνεται να μας βάζουν τόσο εύκολα σε "μνημόνια", και να ξεπουλάνε την χώρα. Αν το κάνουν γιατί "όλοι τα ίδια σκατά είναι", τότε θα έχουμε θα έχουμε κερδίσει γιατί πλέον θα είναι ξεκάθαρο αυτό και έτσι θα ΑΦΥΠΝΗΣΟΥΜΕ και πολύ κόσμο ακόμη, ο οποίος θα είναι σε θέση να διεκδικήσει την ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.(όσο και να λένε κάποιοι ότι "όλοι τα ίδια σκατά είναι", θα υπάρχουν πάντα κάποιοι που δεν μπορούν να το δουν γιατί προσκολλώνται στην "ιδεολογία"). Αρα κερδίζουμε κάτι.
    ιι. Θα αναγκαστούν να μας δείξουν το πραγματικό τους πρόσωπο, μεταβάλλοντας τους νόμους ή κάνοντας κάτι άλλο (πραξικοπήματα , πείτε το όπως θέλετε) που θα ΑΦΥΠΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΑΚΟΜΗ, με τα προηγούμενα οφέλη.
    ιιι. Θα ξανακάνουν εκλογές επ' άπειρον θα δημιουργηθεί αστάθεια και το ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΘΑ ΚΑΤΑΡΕΥΣΕΙ, κάτι που θέλουμε γιατί το ζητούμενο ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.

    Β. Στην περίπτωση που βγει κάποιος άλλος στην εξουσία , όποιος και αν είναι αυτός (φανταστείτε όποιον εσείς θέλετε) υπάρχουν 2 περιπτώσεις:
    ι. Να γίνει κάτι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικό γιατί τελικά ήταν έντιμος, κερδίζουμε
    ιι. Να γίνει ότι γινόταν και πρίν, αυτό θα ΑΦΥΠΝΗΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΨΗΦΙΖΑΝ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑ (το 8% του ΚΚΕ πχ), άρα κερδίζουμε

    ΑΥΤΗΝ Η ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΨΗΦΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΝΞΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.

    Θα μας πάρει γύρω στα 5-10 χρόνια, αλλά θα αφυπήσουμε τόσους πολλούς πολίτες που η ΑΛΛΑΓΗ θα είναι κάτι ασταμάτητο.

    Μία άλλη οδός είναι το κίνημα που τώρα ξεκίνησε να γιγαντωθεί και να εξελιχθεί σε μία ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ στην οποία θα πάρουμε την εξουσία πραγματικά στα χέρια μας, χωρις αντιπροσώπους. Άμεσα, ελεύθερα, ανοιχτά, ενιαία....
    Ναι... μας έχουν έτσι δεμένους, που είτε θα πάρει χρόνια να ξαναβρούμε την ελευθερία μας, είτε θα χυθεί αίμα.
    Όποιος δεν έχει την υπομονή να περιμένει τόσο, ή τα κότσια να διεκδικήσει-πολεμήσει ΤΩΡΑ, ας κάτσει στο σπίτι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΕΙΝΑΙ ΞΥΛΙΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ,ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ,ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΙ ΠΑΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ ΜΑΤΩΣΑΝ ΓΙΑ ΑΥΤΑ?
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΤΟ ΚΚΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΜΑΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ,ΑΛΛΙΩΣ ΠΑΣΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΠΟ ΟΞΕΙΑ ΠΑΓΚΑΛΙΤΙΔΑ.
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΛΑΙΚΙΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΚΟΛΕΓΙΟ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΚΟΛΕΓΙΑ..
    ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ ΠΑΜΕ ΕΞΑΛΛΟΥ.
    ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΟΔΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΑ ΕΣΑΙ ΑΠΟΛΙΤΙΚ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΙΝΑΝΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΤΑΞΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ? ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ?ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ..?
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΚ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΟΝΩΘΕΙ Η ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΧΩΡΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ?
    Ε ΛΟΙΠΟΝ ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΚΕ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ.ΕΣΕΙΣ Ζ Ω Α ,ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΤΣΙ,ΜΑΘΕΤΕ ΟΡΝΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑΙΖΟΥΝ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΚΑΙ ΣΑΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟ ΄΄ΠΑΜΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ΄΄ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΠΕΡΓΙΑ,Μ Α Θ Ε Τ Ε ΟΤΙ 24/5/2011 Τ Ο Κ Κ Ε Ψ Η Φ Ι Σ Ε ΤΟ ΧΑΦΙΕΔΟΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ!!!!.ΜΟΥΓΚΑ Η ΑΛΕΚΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΙ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ.ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΟΠΛΟ ΤΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΩΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΔΩΡΑΚΙ;;;;ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΕΓΚΕΝ ΕΕΕ;;;;ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΑΤΟ;;ΓΙΑΤΙ ΠΡΙΝ 3 ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΑΤΕ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο ΓΑΠ ΛΟΓΩ ΛΥΒΙΗΣ.ΤΗ ΒΑΣΗ ΣΤΟ ΑΚΤΙΟ ΟΤΑΝ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΑΝ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΣΕΡΒΟΥΣ;;;;ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΡΕ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ;;;ΤΣΑΚΙΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΟΜΒΕΣ ΠΡΩΤΑ,Κ ΥΣΤΕΡΑ ΒΓΗΚΑΤΕ ΓΙΑ ΄΄ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ Κ ΑΓΩΝΑ΄΄.ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΘΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΙΣΕΤΕ;;;Η' ΘΑ ΘΙΧΤΟΥΝ Τ'ΑΦΕΝΤΙΚΑ[βλ.ΚΟΚΚΑΛΗΣ];;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Sta arxidia mas ta grafoume ta kommata....I sukgetrwsi den diorgonate apo sigkekrimeno komma einai gia olo to lao...Ola ta gamimena aristera kommata einai pleo kapitalistika parte to hampari!!Otan autoi pou ta dioikoun einai kapitales den tha mas miloun gia agwnes...oloi eiste gia ton poutso..enomenoi oloi paidia oloi os polites kai os zontes se auti ti xora...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!Κι ομως ψηφισαν το δικτατορικο φακελωμα ολοκληρης της κοινωνιας!!!Εκ μερους του κκε η ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΗ οταν ρωτηθηκε απαντησε οτι ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΟ ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ!!!!!Προσφατα η Ινδονησια αποφασισε να πουλησει τις πληροφοριες απο τις βασεις δεδομενων των πολιτων της σε πολυεθνικες εταιριες κ ιδωτες που θα ενδιαφερθουν!!ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΙ ΣΤΗΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ???ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ,[ειναι τυχαιο που ψηφιστηκε την ωρα που παιζεται ακομη κ χρεωκοπια της χωρας,τοσο σημαντικο τους ειναι για το μετα]???ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΣΤΑ ΠΑΓΚΟΜΙΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ.ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΩΣ ΔΟΥΛΟΥΣ ΣΤΕΓΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΣΤΑ ΔΙΕΘΝΗ ΚΑΙ ΕΓΧΩΡΙΑ ΑΡΠΑΧΤΙΚΑ!!!ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ#@##ΓΙ'ΑΥΤΟ ΔΕ ΜΙΛΑΓΕ ΤΟ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΑΦΙΕΔΟΚΑΡΤΕΣ.ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ Κ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ,ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ#@*#..ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. v for Vendetta, ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ εισθε και φαίνεσθε μπαχαλάκιδες της καταστροφής και της εξουσίας. Αν είχατε διαβάσει έστω και ένα βιβλίο πέραν του απαρχαιωμένου Μάρξ θα χατε καταλάβει τι θα πει έθνος κοινωνία αλληλοσεβασμός. Το μόνο που θέλετε είναι να ρθετε στα πράγματα να εφαρμόσετε τον ΙΔΙΟ καπιταλισμό για εσάς.

    ΚΑΠΙΤΑΛΕΣ ΥΠΟ ΜΑΝΔΕΙΑ.

    Δε σας ακούμε, δε σας αναγνωρίζουμε, να πάτε στα σαλόνια με τα συνεταιράκια σας και τις τράπεζές σας να κόψετε την πίτα, Ο ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΑΣ, Ο ΛΑΟΣ ΣΑΣ ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙ, Ο ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΞΥΠΝΙΣΕΙ.

    Τρέχα τώρα να φορέσεις το Lacostάκι σου και να φωνάξεις για "ιμπερεαλισμό" και "λαϊκή πάλη" με το IPAD ανά χείρας, ΔΕ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΟΥΤΕ ΤΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΣΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ.

    ΟΥΣΤ ΘΑ ΠΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ. Γι αυτό κανονίστε πώς θα φύγετε, μαζί με Γιωργάκι ή χώρια στο jet της CIA.

    Η ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

    Εξω τα κόμματα, οι χούντες και το παρακράτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δες αγορινα μου για αρχή τις επιχορηγησεις της σιεμενς στο ριζοσπαστη... Φιλε v for vendetta πίστεψε με ειμαι πιο κομμουνιστης απο σενα, κολλημένος δεν ειμαι...αν το ψαξεις λίγο παραπάνω θα καταλάβεις πολλά για το ρόλο κάποιον...
    Και ασε τα καπελωματα στην ακρη, ιστορικά οποτεδηποτε υπηρξε πολιτικό καπέλωμα οδηγησε σε καταστροφή ή σε ελεγχο της μάζας... Τη δυσαρεσκια του λαου την εκτονωνει μια χαρα και το ΚΚΕ παρέα με τα δυωρα τηλεμαλακυνσης του Λαζοπουλου οταν προβατοποιημένα οδηγεί το κοπαδι σε μια πορεία και μετα στο καπάκι μια φράπα να στανιαρουμε.... Ο λαός θα μιλήσει με την ψηφο του οταν πρέπει... Προς το παρον παρακαλα να γυρισουμε στη δραχμή... Και δεν ειμαι καθολου απολιτικ, ανθρωπιστής ειμαι και πανω απο όλα ΕΛΛΗΝΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ωραίος ο WishmasteR, αν και κομμουνιστής... Παιδιά, αφήστε τα κόμματα και τα χρώματα, να αγωνιστούμε ενωμένοι. Δεν το έχετε καταλάβει ότι μας θέλουν χωρισμένους; Τι διάολο! Όσο αγνές προθέσεις και να έχετε οι κομματικοποιημένοι, κινείτε υποψίες και μπορεί να το φάτε το κεφάλι σας, ακόμα κι αν δεν φταίτε... Προσωπικά, αν πετύχω κανέναν σε αυτές τις συγκεντρώσεις να κουνάει κοκμματικές σημαίες κλπ., θα τον φάω ζωντανό!... Ακούς v for Vendetta; Ρίξε και μια ματιά στον υ/σ που ακολουθεί. Αν και αμφιβάλλω ότι θα καταλάβεις... Όχι επειδή είσαι βλάκας... Σου είπε ο WishmasteR γιατί.
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2008/09/quiz.html

    Καλόν αγώνα και καλή λευτεριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να μην ξεχνιόμαστε: Τρίτη, 31 Μαΐου, στις 9:00 π.μ. στον Άρειο Πάγο. Ορίστε το γιατί:
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/03/blog-post_15.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑΛΕΚΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ Η ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΟΥΤΟΠΙΑ.ΑΛΛΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΟΥΤΟΠΙΑ.ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΔΗΛΑΔΗ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΛΕΚΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ? ΕΧΕΙΣ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ?ΑΣΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ. ΟΥΦΟΛΟΓΙΑ-ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΑ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ? ΕΙΝΑΙ Η ΣΧΟΛΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ..."ΑΛΛΑ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΤΑ ΤΑΞΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ" ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ.
    Η ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ.
    ΤΡΙΤΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΑΣ ΕΠΙΛΕΞΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. φίλε ανωνυμε δεν ειμαι κομμουνιστής με την μορφή του κομμουνισμού που εφαρμόστηκε διαχρονικά, αλλά συμπαθώ τον κομμουνισμό ως ιδεατό συστημα εφ΄οσον μπορέσει να εφαρμοστεί και πρακτικά χωρίς να καταλήξει σε ολοκληρωτισμό...
    Φιλε vfv θα σου πω οτι κάποιος έλεγε "ο θεός πέθανε" (Μαρξ) αλλά σαν περασε καιρός κάποιος άλλος είπε "ο Μαρξ πέθανε" (θεός)... και για να αφησω τα αστεία σκέψου πως η ταξική πάλη δεν χωράει σε ψευτοδιλληματα ουτε μπαινει σε μονοδρόμους ουτε ειναι τοσο απλοποιημένη όσο την περιγράφεις στην συγχρονη εποχή ελεγχου των μαζών απο το χαζοκουτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΑΝΤΑ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΟΣ, ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. ΠΑΝΤΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ, ΘΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΡΑΝΙΔΑ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ ΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ, ΠΡΟΣΩΠΑ, ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΤΟΝ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΧΡΙΣΤΟ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ.

    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ;

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΗΘΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΜΑΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΧΤΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΧΡΙΣΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ; ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ;

    (Η ζωή των πρώτων χριστιανών είναι Δημοκρατική, Ελεύθερη με Κοινωνική Δικαιοσύνη και Αγάπη Χριστού ["Ουράνιο Πολίτευμα Αγάπης και Δικαιοσύνης Χριστού" επί της Γης καθώς οι χριστιανοί είναι "Πολίτες του Ουρανού"], ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ. ΚΕΦ. 2, ΣΤ. 44 "πάντες δὲ οἱ πιστεύσαντες ἦσαν ἐπὶ τὸ αὐτὸ καὶ εἶχον ἅπαντα κοινά, 45 καὶ τὰ κτήματα καὶ τὰς ὑπάρξεις ἐπίπρασκον καὶ διεμέριζον αὐτὰ πᾶσι καθότι ἄν τις χρείαν εἶχε· 46 καθ' ἡμέραν τε προσκαρτεροῦντες ὁμοθυμαδὸν ἐν τῷ ἱερῷ, κλῶντές τε, κατ' οἶκον ἄρτον, μετελάμβανον τροφῆς ἐν ἀγαλλιάσει καὶ ἀφελότητι καρδίας, 47 αἰνοῦντες τὸν Θεὸν καὶ ἔχοντες χάριν πρὸς ὅλον τὸν λαόν. ὁ δὲ Κύριος προσετίθει τοὺς σῳζομένους καθ' ἡμέραν τῇ ἐκκλησίᾳ".

    ΚΕΦ. 4, ΣΤ. 32 "Τοῦ δὲ πλήθους τῶν πιστευσάντων ἦν ἡ καρδία καὶ ἡ ψυχὴ μία, καὶ οὐδὲ εἷς τι τῶν ὑπαρχόντων αὐτῷ ἔλεγεν ἴδιον εἶναι, ἀλλ' ἦν αὐτοῖς ἅπαντα κοινά. 33 καὶ μεγάλῃ δυνάμει ἀπεδίδουν τὸ μαρτύριον οἱ ἀπόστολοι τῆς ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ χάρις τε μεγάλη ἦν ἐπὶ πάντας αὐτούς. 34 οὐδὲ γὰρ ἐνδεής τις ὑπῆρχεν ἐν αὐτοῖς·")

    ΑΝ ΑΓΑΠΑΜΕ ΑΛΗΘΙΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΝΕΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΗΘΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ.

    ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΧΡΙΣΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΗΘΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΓΙΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΟΥΜΕ... ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΦΟΥ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΛΗΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΘΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΣΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΧΡΙΣΤΟΥ...
    ΓΙΑ ΝΑ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΨΥΧΗ ΜΑΣ

    ΜΑΘΗΤΕΥΣΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΕΘΝΗ ΕΙΠΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΕΡΓΑ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ...
    Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΧΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ...

    ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ, ΦΑΣΙΣΜΟΣ, ΠΑΤΡΙΔΟΚΑΠΗΛΙΑ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΤΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ (ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΠΤΙΖΟΥΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ) ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΚΛΑΒΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ...
    ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΑΙΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΑΦΕΣΗ ΑΜΑΡΤΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩΗ ΑΙΩΝΙΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ...

    ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ, ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΚΡΑΤΙΣΜΟΥ, ΤΟΥ ΑΝΑΡΧΙΣΜΟΥ, ΤΟΥ ΝΑΖΙΣΜΟΥ, ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ, ΤΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΝΑΡΧΙΑΣ ΩΣ ΚΟΣΜΙΚΑ ΕΙΔΩΛΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΔΕΝ ΣΩΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ... ΜΟΝΟ Η ΣΤΑΥΡΟΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΨΥΧΗ ΜΑΣ.

    ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΘΕΟ. ΠΩΣ ΘΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ;

    ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ, ΤΑΠΕΙΝΟ ΦΡΟΝΗΜΑ, ΕΡΓΑ ΑΓΑΠΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ, ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΩΣΤΕ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΒΙΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΨΥΧΗ ΜΑΣ.

    ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (FACEBOOK) η κυρία Βασιλεία Χατζή: Έχουμε πόλεμο και ιδίως ηθικό διότι η ψυχή δεν χάνεται επειδή πεινάς αλλά επειδή λ.χ. κλέβεις για να μην πεινάς.

    ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΗΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΕΛΛΑΔΑ Η ΓΗ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ, ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ, ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, ΤΗΣ ΜΑΚΡΑΙΩΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ... ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΟΡΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ... ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

    ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΗ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΜΑΣ, ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

    Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ (ΘΡΗΣΚΕΙΑ) ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ.

    ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΕΝΩΣΗ ΔΥΟ ΨΥΧΩΝ που αγαπιούνται για να φέρουν στον κόσμο αγγελικές ψυχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. κε Μοσχοβίτη η πίστη ειναι εσωτερική διεργασία του κάθε ανθρώπου και μη συγχέεται την πραγματική πιστη με το αθλιο κοινωνικο μορφωμα που λέγεται κοσμική εκκλησία. Η πιστη δεν χωρά σε συλλογιστικές και πρακτικές ελέγχου των μαζων οπως μετατράπηκε/χρησιμοποιηθηκε ανα τους αιώνες ξεκινώντας απο τα πρωτοχριστιανικά χρόνια... Δε θέλω να κάτσω να κάνω εκτενή αναφορά καταλαβαίνουμε ολοι τι εννοώ. Αλλωστε στο ονομα του Χριστού κάναν τα μεγαλυτερα εγκλήματα οι ανθρωποι... πόσο τραγικό...
    Λέτε "η πιστη μας" και δίπλα κολλάτε τη λέξη θρησκεία που ειναι αρρωστια... Εμένα ως Ορθόδοξο Χριστιανό ειλικρινά με προσβάλλει το κειμενο σας οχι για το ουσιαστικό του περιεχομενο (το νοήμα που εξάγει για την προσευχή-σκοπό της πιστης-κοινωνια αγαπης κλπ) που συμφωνώ, αλλά γιατι μπερδευει την πιστη με το πολιτικό γιγνεσθαι...
    Έχω ενοχληθεί από την αδράνεια , την υποκρισία, την κοσμικότητα των εκπροσώπων του θεού που αντί να λειτουργούν, επαγγέλλονται. Επαγγέλλονται και εμπορεύονται την πίστη την τοποθετούν πλάι σε ευτελή πράγματα.Αυτό κανετε και εσείς χωρις να το καταλαβαίνετε και χωρίς κακό σκοπό φυσικά. Το μεγαλύτερο πρόβλημα του Χριστιανισμού, είναι ότι οι εκπρόσωποι του τον θρησκειοποίησαν, μετέτρεψαν την Εκκλησία σε θρησκεία, καλύπτοντας εγκληματικά την υπαρξιακή τους γύμνια και κατέστησαν τον άνθρωπο τραγικό όν.Ευτυχώς όμως πέρα από τους Φαρισαίους ( Παπάδομάνι Κ ΣΙΑ ΑΕ) υπάρχουν και οι άλλοι, οι λειτουργοί, λίγοι αλλά καλοί, μορφές σεβάσμιες, υπερβατικές. Είναι εκείνοι που με κάνουν να μην αποσυνδέομαι, να πιστεύω πως υπάρχει ελπίδα. Είναι συνήθως εκείνοι που έχουν εγκαταλείψει τα εγκόσμια και προσεύχονται στο θεό να μας σώσει...
    Προσευχηθείτε λοιπόν και ας αφήσουμε τις κορώνες στην άκρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΑΥΤΗ ΤΙ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΨΥΧΟΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΙΣ.Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΟΣΟ ΟΣΟ.ΑΥΤΗ ΤΙ ΣΤΙΓΜΗ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ.ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ???????ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΜΑΤΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ??????ΣΚΑΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΑΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΗΛΙΘΙΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ . ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ Η ΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΝΙΩΘΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΚΟΥ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ Η ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΓΑΤΗ Η ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΟΧΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΑΠΟΛΥΘΩΜΕΝΟ ΒΟΥΡΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΙΝ ΦΥΛΗ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΙΜΑΙ ΘΑ ΜΕ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑ ΜΑΛΑΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΝ ΣΗΜΑΙΑ ΣΟΥ ΖΩ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΟΠΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΙΚΡΗ ΠΟΛΗ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΦΟΡΟ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΣΤΙΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΧΩΡΙΣ ΣΗΜΑΙΑ ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ Σ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μπράβο φίλε ανωνυμε, έτσι ακριβώς... φτάνει πια με τους εξυπηρετητες του συστηματος οπως δομούνται τα κόμματα αυτή τη στιγμή... Θελουμε υγιείς δυναμεις να μας κυβερνήσουν, αμεση συμμετοχική δημοκρατία και οχι παρλαπιπιες και πανω απο όλα επιστροφη στη δραχμή. Αυτο τρεμουν παιδια... τρεμουν την επιστροφη μας στη δραχμή, ακομα και για το "χρέος" χεστηκαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ενδιαφέρουσα συζήτηση.Πάντως αυτό που οι ΚΚΕέδες τους λες πάμε πλατεία, θα ρθείτε κι εσείς??? (φυσικά χωρίς σημαίες κλπ αλλιώς δεν τους θέλουμε) και απλά αρνούνται???!! Δλδ είναι πιο κομμουνιστές (και καλά) από ότι Έλληνες??Μικροκομματικά συμφέροντα ακόμα και από νέους ανθρώπους.

    Και παιδιά μην ξεχνιόμαστε σήμερα πανευρωπαϊκή μέρα μάζωξης.Οπότε θα σας δω στην πλατεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ellinies enothite!afiste tis dixonies kai skefteite yper-kommatika.skeftite mono yper thriskeias kai ellados!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δεν μιλαει γιατι δεν της το επιτρεπει το πραγματικο αφεντικο της που ειναι ο Μικης Θεοδορακης.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΄΄vendetta Η ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ΄΄,πριν μερικα χρονια οταν ξεπουλησαν τα ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ καταστηματα κινητης τηλεφωνιας Γερμανος,το κκε δεν πηγε να καταψηφισει την μπιζνα του ΚΑΠΙΤΑΛΑ ΚΟΚΚΑΛΗ γιατι ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ.Δημοσιευθηκαν επισης σ'αυτο το μπλογκ τα τιμολογια απο τον Πανο Καμενο της εταιριας της siemens CIVITAS με τις εφημεριδες ΄΄ποντικι,ριζοσπαστη΄΄ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ;;!Πριν μερες το κκε ψηφισε την ηλεκτρονικη διακυβερνηση που εξυπηρετει το ΄΄κεφαλαιο΄΄ για το οποιο υστερικα τσιριζετε,και ενω στο γραφουν πιο πανω και καταδεικνυεται η σχεση σας με το καπιταλιστικο καθεστως,κανεις σαν να μην το ειδες και βαζεις παλι την κασσετα!Ειστε ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΙ ρε μαλακες εκει στο κκ,Η' ΑΠΛΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ;;Η'ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ Σ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΡΑΦΟΥΝ,Η' ΣΚΑΣΤΕ..ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΕΚΑ!.. Παιδια,οι πραγματικοι πατριωτες και κουμουνιστες ειναι ελαχιστοι,ελαχιστοτατοι.Στην πλειοψηφια οταν μιλας για εθνος,σ'αρχιζουν για dna και ρατσισμους,τη δε ελληνικη σημαια δε θα τη δειτε στις συγκεντρωσεις τους ποτε.ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ,ΑΥΤΟΙ ΕΙΧΑΝ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ!!!Κ δεν ειναι τσακωμος για κομματα οπως λεν καποιοι παραπανω,γινεται η συζητηση για ενημερωση,ωστε να μην ξαναπαρουσιαστουν ΩΣ ΣΩΤΗΡΕΣ ΤΑ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. +++++++++++++++++++++++++++++++++άπειρο απο μένα φίλε ανωνυμε 7:06.... ένας πατριωτης "κομμουνιστής"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. an akousete tin sunenteuksi pou edwse ston real tha deite oti exei dikio..alla panta toso ilithioi eiste..katadikazete tous allous xwris na kserete ti sas ginetai kai nomizete oti eiste kai eksupnoi, kai zitate kai dimokratia... alla opoia alitheia den sumfwnei me auta pou nomizete tin aporiptete..de sas lupamai bit.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πλήρης εφαρμογή του Δόγματος του Σοκ, όπως αυτό περιγράφεται στο βιβλίο της Ναόμι Κλάιν (που έχει γίνει παγκόσμιο μπεστ σέλερ στην εποχή μας) και λέει αυτό που ακριβώς εφαρμόζεται σήμερα στην Ελλάδα:
    «Τρομάξτε όσο πιο πολύ μπορείτε το λαό, υποβάλλετέ τον σ’ ένα σοκ, ώστε να τον αδρανοποιήσετε από τον φόβο του και να περάσετε έτσι ανενόχλητοι ό,τι θέλετε όσο δύσκολο κι οδυνηρό για τον κόσμο, που όμως εν θα μπορεί να αντιδράσει μουδιασμένος από το σοκ που θα του έχετε επιβάλλει».

    Σοφή συνταγή εξ ου και οι τελευταίες κραυγές για άρνηση ΔΝΤ και Κομισιόν να μας δώσουν την 5η δόση του δανείου, οπότε τον Ιούλιο δεν θα έχουμε να φάμε, καθώς θα υπάρξει στάση πληρωμών και συντάξεων.

    Εκτός κι αν είμαστε υπάκουα παιδιά και εφαρμόσουμε αγόγγυστα τα σκληρά τους μέτρα. Επειδή όμως, δεν είμαστε λωτοφάγοι, ξέρουμε πολύ καλά ότι αυτή η τρομακτική απειλή δεν έχει αντίκρισμα γιατί δεν συμφέρει ΔΝΤ και Κομισιόν για τον εξής πολύ απλό λόγο: εάν δεν έχει λεφτά η Ελλάδα να ζήσει και να πληρώσει τα δάνειά της, ολόκληρο το σύστημα του ευρώ καταρρέει, η τοξικότητα της ελληνικής οικονομίας αυτομάτως μεταβιβάζεται στις οικονομίες χωρών που δανείζουν την Ελλάδα και άρα δεν έχουν κανένα λόγο να μας αφήσουν να πτωχεύσουμε.

    Η δόση του δανείου λοιπόν, θα δοθεί και το Δόγμα του Σοκ δεν πρέπει να μας μετατρέπει σ’ ένα λαό τρομαγμένων και άβουλων όντων.

    €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ η τοξικότητα της ελληνικής οικονομίας αυτομάτως μεταβιβάζεται στις οικονομίες χωρών που δανείζουν την Ελλάδα και άρα δεν έχουν κανένα λόγο να μας αφήσουν να πτωχεύσουμε.
    €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Κατατοπιστικό το άρθρο, κατατοπιστικά και τα σχόλια πολλών αναγνωστών. Χαίρομαι.

    Λίγο επί προσωπικού...

    WishmasteR, μην ανησυχείς αδελφέ. Νομίζω πως όλοι καταλάβαμε το ποιόν σου. Το δήλωσες άλλωστε, "ανθρωπιστής ειμαι και πανω απο όλα ΕΛΛΗΝΑΣ". Τα υπόλοιπα τι τα θες;...

    V for Vendetta, δεν παλεύεσαι αδελφάκι μου! Διακρίνεις πολλές ομοιότητες μεταξύ των συνθηκών όπου ζούμε, με τα επί μέρους στοιχεία τους, και εκείνων της εποχής του Μαρξ; Και στην τελική, επειδή είπε κάτι ο Μαρξ, και ο κάθε Μαρξ, τι έγινε; Έχει κανείς το αλάθητο; Κι επιπλέον, έμαθες τι μπορεί να ήταν τελικά ο Μαρξ; Το "μπορεί" σημαίνει τι μπορεί να ήταν συνειδητά ο Μαρξ. Γιατί, ούτως ή άλλως εξυπηρέτησε τα μεγάλα αφεντικά. Ούτως ή άλλως τα ΚΚ εξυπηρέτησαν και εξυπηρετούν τα αφεντικά της "πλουτοκρατίας". Σε παρακαλώ πολύ...
    Βλέπετε πως όλοι φωνάζουν "ΤΕΡΜΑ" με τις κομματικές ή τις όποιες άλλες ταμπέλες και τους διαχωρισμούς, κι εσείς το βιολί σας! Θέλετε να 'ρθείτε στις συγκεντρώσεις ως άνθρωποι ή ως Έλληνες; Σας περιμένουμε με ανοιχτές αγκάλες. Ειδάλλως, καθίστε σπίτια σας. Δεν σας θέλουμε "χρωματισμένους"! Θα βρεθούν τρελαμένοι και θα σας κάνουν μπαούλα στο ξύλο. Μπορείτε να το καταλάβετε; Άντε μπράβο!...

    Ουστ ρε σιχαμένα κοπρόσκυλα του Περισσού! Αντί να μαλακίζεστε και να προσπαθείτε να παρασύρετε τον λαό στο βρόμικο συστημικό παιχνίδι σας, τρέξτε να κρυφτείτε κάπου εκτός Ελλάδας, γιατί εδώ δεν σας βλέπω να την βγάζετε καθαρή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. v for venteta και ολα τα κουμουνια + παμε νδ πασοκ συνασπισμος συνδηκαλιστες αναρχικοι φασιστες μπατσοι ματαδες χουλιγκαν πανεπιστημιακοι και ολοι του συστηματος φατε τα αρχιδια μου το χωμα σας περιμενει...μια ζωη θεατρα εισαστε...για της κολοδουλειες τους...ο καθενας το ρολο του...παρτε τα μπαλακια μου...εισται καταδικασμενοι....ζητω η ιθαγενεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ρε σεις, πάτε καλά; Πάτε καλά; Είναι δυνατόν να τραβάμε όσα τραβάμε και να υπάρχουν ΑΚΟΜΑ άθρωποι ΤΟΣΟ κολλημενοι με τα κόμματα και τις ιδεολογίες, αριστεροί, δεξιοί, μεσαίοι και δεν ξέρω τι άλλο, ακόμα να τσακώνονται με τόσο ηλίθιο τρόπο για το ποιος είναι φασίστας και ποιος κομμούνι; Μα τόσο ηλίθιοι είστε στ'αλήθεια; Τόσο μαλάκες είσαστε; Πού ζείτε εσείς ρε! Έχετε καθόλου ιδέα τι συμβαίνει στον κόσμο;Ούτε λίγο;;;;; Ελάτε και στον κόσμο μας, είναι αλλιώς εδώ.Θα ανοίξετε τα μυαλουδάκια που σας έδωσε ο Θεούλης να δείτε ότι η εποχή διαμορφώνει νέες ιδεολογίες κι ότι οι ορισμοί του παρωχυμένου που ακολουθείτε σαν τυφλοκούταβα είναι περσινά ξινά σταφύλια;Σταματήστε ρε να αποψύχετε ιδέες κι αποκτήστε επιτέλους άποψη. Θα μας φάνε λάχανο ρεεεεεε! Κουκουρούκου!!
    μαρίτσας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΜΑΚΑΡΙ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΧΩΝΕΤΕ ΣΤΟ ΚΚΕ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΑΠΕΙΡΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 90 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΑ ΧΩΝΑΤΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΙΣΟ ΣΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.
    ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ? ΤΟΝ ΚΑΝΕΝΑ..?
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΜΟΝΟ ΑΝΩΔΥΝΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΚΤΟΝΩΣΗ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ,ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΒΑΖΕΙ ΥΠΟΨΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΤΑ ΜΜΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΝΩ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΧΤΕΣ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΨΙΛΑ..ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ?
    ΟΤΙ ΤΟ ΚΚΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΗΝ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ..
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ,ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ,ΜΕΤΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ? ΑΝΑΡΧΙΑ? ΧΟΥΝΤΑ? ΝΕΟΙ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΔΕΣ?
    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΑΘΕΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΩΣ ΕΔΩ,ΕΧΕΙ ΕΜΠΕΙΡΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚ ΔΙΑ ΜΕΤΡΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ?
    ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΑΝ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ!!

    ΥΓ.ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΑΛΛΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ehete pathi malakinsi eggefalou ksipnate giati mono o pragmetikos sosialismos tha sas sosi oute otheos oute o velopoulos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΣΕΝΑ ΡΕ ΒΛΑΜΕΝΕ ΚΝΙΤΗ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΣΟΥ ΛΕΩ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ.ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΗΡΞΑ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΚΝΕ & ΤΟΥ ΚΚΕ,ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΕΩΜΕΝΟΙ ΟΙ ΗΓΕΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΠΟΥ ΕΝΩ ΕΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΗΘΕΝ,ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗΣ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΣΚΛΗΡΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΗ.ΤΕΛΟΣ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΒΑΣΙΖΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΤΗΡΙΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΔΙΧΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΘΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΘΑ ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΥΠΟΝΟΜΕΥΕΙ.ΞΥΠΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗ ΛΑΘΟΣ ΠΛΕΥΡΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ.ΟΤΑΝ ΤΟ 1987 ΣΤΟ ΣΕΦ ΕΠΑΙΞΕ Η ΤΟΤΕ ΕΣΣΔ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΗΜΗΤΕΛΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛ.ΜΠΑΣΚΕΤ ΥΠΗΡΧΕ ΑΤΥΠΗ ΓΡΑΜΜΗ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟΥ,ΟΙ ΚΝΙΤΕΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΣΟΒΙΕΤ.ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΣΥ ΟΙ ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΙΤΕΣ?ΓΙΑ ΟΤΙ ΛΕΩ ΕΧΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. φίλε του ΚΚΕ σου ξαναλέω οτι το μακρυ χέρι του συστηματος έχει χωθεί παντού... διαβασε για να δεις σε ποιον τα χωνω πιο πολύ... http://13wishmaster13.blogspot.com/2011_05_01_archive.html#4953427806912427923

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. kairos na skasoyn kai oi triakosoi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Θα ηθελα να ρωτησω ολους οσους μιλανε για ενωμμενους Ελληνες κατα του μνημονιου και της κυβερνησης αν αντιλαμβανονται πως μεσα στην κοινωνια υπαρχουν αντικρουομενα οικονομικα συμφεροντα? Πως γινεται να ειμαστε ολοι ενωμμενοι? Γινεται ενας βιοτεχνης να εχει τα ιδια συμφεροντα με τους εργαζομενους που απασχολει? Μου φαινεται οτι ορισμενοι απλα αρνηστε να δειτε την πραγματικοτητα.
    Τωρα για την κινητοποιησεις σε συνταγμα και λευκο πυργο και στις υπολοιπες πολεις το θεωρω πολυ θετικο που βγηκε στους δρομους να διαμαρτυρηθει ομως δεν φτανει μονο αυτο. Πρεπει να κατεβει με συγκεκριμενο προσανατολισμο, να ξερει τι ζηταει. Δηλαδη ποια θα ειναι η επομενη μερα αν ανατραπει το μνημονιο και ο γαπ θα συνεχισουμε να εχουμε καπιταλισμο? Αν ναι τοτε καναμε μια τρυπα στο νερο. Το ΚΚΕ αν διαβαζει καποιος τις θεσεις του εχει συγκεκριμενους στοχους για την εξοδο απο την κριση και δεν σκοπευει στην διασωση του ηδη υπαρχοντος συστηματος. Οποιος δεν συμφωνει με τις αποψεις του ΚΚΕ ας ψηφισει καποιο αλλο κομμα που να ταυτιζεται περισσοτερο με αυτο. Μην λετε κατω τα κομματα. Αναρχια θελετε να εχουμε? Ειναι αλλο πραγμα να λετε περι αμεσης δημοκρατιας στο οποιο συμφωνω και αλλο δεν θελω κανενα κομμα. Πως θα γινεται η διακυβερνηση του κρατους και με ποιο τροπο και τι πολιτικη θα εφαρμοζεται? Ας μην ξεχνατε πως η Ελλαδα ειναι κρατος και χρειαζεται να εχει κυβερνηση?
    Θα συμφωνησω με το v for vendeta σε αυτο που ειπε για την αντιμετωπιση που εχουν οι διαδηλωσεις απο τα μμε. Εαν πραγματικα ανησυχουσε το συστημα απο αυτες τις διαδιλωσεις θα κοιτουσαν να τις υποβαθμισουν. Τωρα μονο καλα λογια λενε. Απλα συγκρινετε με αυτα που λενε για τις πορειες και συγκεντρωσεις του ΠΑΜΕ ή των κινηματων "Δεν πληρωνω" που χτυπανε πραγματικα συμφεροντα και θα καταλαβετε αν εχουν αντικτυπο στην κυβερνηση οι συγκεντρωσεις τωρα.
    Οσοι ειστε αγανακτισμενοι τωρα πριν 5-6 χρονια γιατι δεν εισασταν? Επειδη ειχατε 5 φραγκα παραπανω στην τσεπη? Θελετε και τα καλα του καπιταλισμου και τα καλα του σοσιαλισμου για αυτο μου φαινετε βριζετε το ΚΚΕ. Δεν μπορειτε να τα εχετε και τα δυο. Επιλεξτε. Δεν γινεται να εχετε και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτατο.
    Εγω προσωπικα θα ψηφισω ΚΚΕ στις εκλογες που ερχονται και καλω ολους εσας εαν δεν θελετε να κανετε το ιδιο τουλαχιστον ψηφιστε καποιο αλλο κομμα ακομα και εαν δεν βρισκεται τωρα στην βουλη(π.χ. Οικολογοι πρασινοι, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, Ενωση Κεντρωων, κυνηγοι κ.τ.λ) Μονο αποχη μην κανετε. Χαρη θα κανετε στο συστημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Παραπλανημένε φίλε κομμουνιστή 3:16 π.μ., κάνε κανένα κρύο μπάνιο να συνέλθεις. Βλέπεις πλέον να έχουν αντικρουόμενα συμφέροντα ο βιοτέχνης (πλουτοκράτης και ο βιοτέχνης;) με τον εργαζόμενο που απασχολεί; Και οι δυο τους σε λίγο καιρό θα πεθαίνουν της πείνας.
    Και τι λες; Να ψηφίσουμε Οικολόγους και ΑΝΤΑΡΣΥΑ; Καν' το καλύτερα παγωμένο το μπάνιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πάρε και για την αποχή μια διαφορετική άποψη

    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/11/blog-post_11.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ....ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΛΕΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙΣ...ΤΟΝ ΣΤΑΛΙΝΙΣΜΟ....ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΕΙΓΕΙΣ?....ΣΤΑΛΙΝΙΣΜΟΣ-ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΛΑΘΟΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. KKE. ΟΙ ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΕΣ. ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΕ Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Ή ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ. ΤΟ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ. ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΚΙ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΔΙΧΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΛΑΘΟΣ Ή ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ. ΚΑΤΗΓΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΥΛΟΒΑΤΕΣ ΤΟΥ , ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΤΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ. ΥΠΕΡΜΑΧΟΙ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΚΟΣΤΙΖΕΙ. ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ (ΙΔΙΟΚΤΗΤΟ ΚΤΙΡΙΟ, ΙΔΙΟΚΤΗΤΟΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ,ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ, ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΙ ΜΕΤΟΧΕΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ)ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΥΡΙΕΣ ΚΕΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ Κ.Κ.Ε. ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΙΣΘΟ ΤΩΝ 1200 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΔΙΑΚΥΡΗΣΣΕΤΕ? ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ. ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΣΑΣ ,ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ? ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΟΠΟΙΟΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Εσυ δηλαδη 4.04 για ποιο λογο διαμαρτυρεσαι? Για να φυγει η τροικα? Αντε και εφυγε μετα τι θα γινει? Περιγραψε ποια θα ειναι η επομενη μερα. Εχεις καποιος νεο πολιτευμα στα υποψιν σου? Μηπως εισαι της αποψης ας ερθει εκεινη η ωρα και βλεπουμε? Αν ισχυει το δευτερο τοτε χανεις την ωρα σου στις πλατειες. Πριν 5-6 χρονια δεν ειχαν αντικρουομενα συμφεροντα ο βιοτεχνης/βιομηχανος με τους εργαζομενους τους(στην αστικη ταξη συγκαταλεγεται ο βιοτεχνης)? Μαλλον σας κακοφαινεται που δεν εχετε και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτατο πλεον και θελετε να γυρισετε στην εποχη προ 2004. Καλομαθημενοι γινατε. Μου φαινεται εσυ το θελεις το κρυο μπανιο.
    Οσο για την αποχη περιμενετε να βγει νεος εκλογικος νομος οπου θα γινεται κυβερνηση με ποσοστο 20% να δουμε ποσο θα τρομαξουν οι πασοκ-νδ απο την αποχη σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Φίλοι ανώνυμοι του ΚΚΕ διαβάστε τη θέση μου σας παρακαλώ στις τελευταίες εκλογές περι αποχής και δειτε πως υποστηριζα τότε την ψηφο στα μικρα κομματα και κυρίως στο ΚΚΕ...

    "" Mε έχει ενοχλήσει το γεγονός να βλέπω όσους απείχαν από τις εκλογές να σχολιάζουν το εκλογικό αποτέλεσμα με τέτοιο τρόπο που να δείχνουν ότι δεν φέρουν ευθύνη για αυτό, να μιλούν απαξιωτικά για το σύστημα και να χαρακτηρίζουν πρόβατα όσους πήγαν να ψηφίσουν θεωρώντας εαυτούς επαναστάτες ενώ ουσιαστικά είναι εκείνοι που πέταξαν στον κάδο των αχρήστων την τελευταία ευκαιρία που μας έδωσε το ίδιο το σύστημα να το χτυπήσουμε εκλέγοντας συμμάχους μέσα σε αυτό.
    Απαντήσεις φυσικά επί του πρακτέου σε πολύ φυσιολογικές ερωτήσεις όπως αν προτιμούμε περιφερειάρχη Πασοκ-ΝΔ από Κ.Κ.Ε δεν πήρα όπως και το πώς γίνεται να φταίνε τα κόμματα της αριστεράς το ίδιο με τους δύο νταβαντζήδες που μας κυβερνούν μεταπολιτευτικά. Δεν μπορώ να ακούω δεν ανήκω σε μαντριά και επαναστάτησα απέχοντας, τρελαίνομαι.... Στο μαντρί του 50% βάλανε τους απέχοντες και εξηγούν την αποχή όπως γουστάρουν και πάπαλα. Tο διάστημα των εκλογών κάναν όλοι γαργάρα και οδηγησαν την κουβέντα στα λάθη της αριστεράς τα οποία τα ξέρουμε και τα έχουμε αναλύσει αλλά δεν είναι το θέμα μας τώρα. Μα είναι δυνατόν να συζητάμε για το αν έχει πουληθεί το ΚΚΕ και να μην αντιλαμβανόμαστε αυτονόητα πράγματα?
    Υπήρξε τέτοια ευθυγράμμιση συγκεκριμένων χώρων και είχε δοθεί κατεύθυνση για αποχή από τα παπαγαλάκια . Μόνο αν ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΜΕ τώρα και δω όσους απείχαν να βγαίνουν μπροστά θα αποκτήσει νόημα η όποια αποχή αλλά επειδή δεν το βλέπω, μια τρύπα στο νερό έγινε και τους εξυπηρετήσαμε κιόλας. Τελικά ποιος έχασε? Μα φυσικά εσείς τζιμάνια μου… Σας καπέλωσε το σύστημα φιλαράκια μου για άλλη μια φορά…
    Το να συμπεράνω απλά πως είμαστε χειραγωγούμενα πρόβατα θα ήταν σαν να παριστάνω τον παπά σε μνημόσυνο… Ειδικά εσείς που απείχατε «ιδεολογικά» για να μην επικυρώσετε αυτή την κίβδηλη δημοκρατία, επειδή έχετε πολιτική άποψη πολύ κοντινή ίσως και ταυτόσημη με τη δικιά μου, αναρωτηθείτε αν παίξατε το παιχνίδι τους… Αντρίκεια όμως…
    Πόσο κάτω θα ήταν τα ποσοστά τους αν ψηφίζατε οι μισοί από όσους δεν ψηφίσατε?
    Τελικά η αποχή πως ερμηνεύεται από τους εργολάβους της ενημέρωσης?
    Και το χειρότερο τελικά είναι ότι βάση αποτελεσμάτων όσοι απείχατε είτε το θέλετε είτε όχι η διαμαρτυρία σας δεν θα ακουστεί πουθενά καθώς δεν έχει συνέχεια, δεν έχει φωνή και λόγο να εναντιωθεί στο επερχόμενο Καλλικράτειο ξεπούλημα και στους νταβάδες του Δ.Ν.Τ…
    Ειναι αστείο όσοι δεν ψήφισαν να θεωρούν οτι δεν νομιμοποίησαν την πολιτική που ακολουθείτε... Ισα ίσα ...
    ποια κόμματα είναι ουσιαστικά ενάντια στο Μνημονιο...
    ΨΗΦΙΣΕ ΤΑ... Ο εχθρος του εχθρού είναι φίλος μου...
    Ειδάλλως ας παραμείνουμε στις ιδεατές αναλύσεις του καναπέ μας περί επανάστασης και ας πετάμε τη μοναδική ευκαιρία να τους πονέσουμε με την ψηφο μας... Το ΚΚΕ ειναι πιο δύσκολο να το διαχειριστούν από ότι την αποχή που απλά θα περιοριστούν σε 5 αναλύσεις του κώλου περι αποχής...
    Φαντάσου οτι θα αιφνιδιαζόταν ακόμα και το ίδιο με ένα ποσοστό 30%... Και στην τελική δεν το δοκιμασαμε ποτε...
    Η αποχή κέρδισε, μαζί και η ηλιθιότητα του νεοέλληνα "επαναστάτη". Το ματς περνάει σε δεύτερο γύρο… Η χούντα συνεχίζεται και θα είναι μάλιστα ακόμα πιο σκληρή…""

    Τωρα στο σήμερα... Αν συνοδευτεί η "επανασταση" και αντιδραση του κόσμου με την αποχή ψηφου και νομιμοποιησης του παλιού πολιτικού κόσμου θα είναι ιδανική και δεν θα είναι το μάντρωμα στα εκλογικά κανάλια που θα επιχειρησουν τα ιδια τα κόμματα. Για αυτό πολεμάω το καπελωμα απο ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ κομματικό σχηματισμό (φίλοι μου του ΚΚΕ) γιατί δεν προκειτε να αλλάξει τιποτα έτσι... Γιατι οι ηγεσιες ειναι πουλημένες... γιατι έχουν τον τροπο να ελεγξουν την κατασταση... Αν μπει σε διαφορετική βαση ο πολιτικός κόσμος με το να πληρωσει και να καταστήσει υπευθυνους για την προδοσία στην Ελλάδα και τους Ελληνες, τοτε συζηταμε και για εκλογές και για κόμματα και για τη μορφη δημοκρατιας που θα θελουμε να έχουμε η οποία θα πρέπει να είναι άμεση και συμμετοχική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΝΤΙ ΝΕΑ ΜΥΡΙΖΕΙ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ... ΤΣΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Σκατά στους τάφους των Μάρξ/Ένγκελς/Λένιν/Στάλιν και λοιπών υπανθρώπων.Σκατά στον τάφο των πούστηδων προδοτών της Ελλάδας Βελουχιώτη/Ζαχαριάδη.Πονάει κουραδομπολσεβίκοι σκατοφάγοι που δεν μπορέσατε να καπελώσετε τη διαμαρτηρία έτσι?Τώρα πείτε ο,τι θέλετε.Ο λαός το μάθημα σας το έδωσε και σας ΕΤΣΟΥΞΕΕΕΕΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. πραγματικα ενας λογος που πιστευω πως οι συγκεντρωσεις αυτες δεν θα εχουν κανενα οφελος ειναι οτι τα μισα ατομα που κατεβαινουν σε αυτες, σαν το προηγουμενου σχολιαστη, ειναι υπερ του καπιταλισμου και οι υπολοιποι δεν τολμανε να μιλησουν για σοσιαλισμο.
    Επισης επειδη πολυ αναφερετε οτι το ΚΚΕ θελει να καπελωσει τις συγκεντρωσεις. Για πειτε την εργατικη πρωτομαγια στις μεγαλειωδεις πορειες γινονται εχετε ακουσει το ΚΚΕ να βγαινει και να λεει πως ολοι οσοι διαδηληνουν ειναι υπερ των θεσεων του ΚΚΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΣΚΑΤΑ ΣΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. αλέκα άντε γαμήσου κουφάλα κολόγρια του κερατα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Φίλε12:39 μ.μ., πολλοί είναι που πρέπει να φύγουν κι ανάμεσά τους και η Τρόικα. Για μετά, όλο και κάτι έχουμε στο μυαλό μας, κι εγώ και πολλοί άλλοι.
    Να διορθώσω-διευκρινίσω, λίγο, αυτό που έγραψα στο προηγούμενο σχόλιο. Όχι μόνο πριν από πέντε χρόνια, ακόμα και σήμερα υπάρχουν αντικρουόμενα συμφέροντα μεταξύ εργοδότη-υπαλλήλου. Αλλά σήμερα προτεραιότητα και των δυο τους είναι να παραμείνει ανοιχτή η επιχείρηση από την οποία συντηρούνται. Το κατάλαβες αυτό. Γιατί όμως την περίοδο των παχιών αγελάδων, που οι συνθήκες ήταν πιο πρόσφορες για τη διεκδίκηση και εξυπηρέτηση αυτών των αντικρουόμενων συμφερόντων, έπρεπε οι δυο "πλευρές" να συμπεριφέρονται σαν αντίπαλοι ή ανταγωνιστές; Επειδή αυτοί είναι οι κανόνες της φύσης και συνεπώς η φύση του ανθρώπου; Αν ισχύει κάτι τέτοιο – που εν πολλοίς ισχύει –, το παραμύθι που προσπαθείτε να μας πουλήσετε (συνειδητοί και μη "παραμυθάδες") είναι για τα μπάζα, και γι' αυτόν τον λόγο δεν πρόκειται να εφαρμοστεί ποτέ. Θα μου πεις, ο άνθρωπος μπορεί να εξημερωθεί. Σίγουρα. Μπορεί όμως και να εξαχρειωθεί. Κι εδώ είναι που μπαίνει το ΚΚΕ και έχει ρημάξει τα πάντα!
    "Στην αστικη ταξη συγκαταλεγεται ο βιοτεχνης", λες. Ο βιοτέχνης που ξημεροβραδιάζεται ιδρώνοντας από τον μόχθο και το άγχος είναι ο "αστός" και ένας ασυνείδητος, ανίκανος, τεμπέλης δημόσιος υπάλληλος, ο οποίος το μόνο που προσφέρει στην κοινωνία είναι ταλαιπωρία και συρρίκνωση του κρατικού προϋπολογισμού, είναι "προλετάριος". Μάλιστα... Η "αστική τάξη" και η "εργατική τάξη", λοιπόν. Αλλά έτσι σας έχουν μάθει. Ο "εργάτης" και ο "αστός". Για την ακρίβεια, ο αγαθός, εργατικός, τίμιος εργάτης και ο διεφθαρμένος, άπληστος, άκαρδος κεφαλαιοκράτης. Αυτό είναι! Αυτός πρέπει να είναι ο οδηγός στη ζωή μας!... Κι αν δεν είναι, πρέπει να γίνει!... Γι' αυτό αγωνίζεται πρωτίστως το ΚΚΕ, απ' ό,τι φαίνεται.
    Το κακό, βέβαια, ξεκινάει από το Σχολείο και παίρνει διαστάσεις λαίλαπας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, αλλά ας παραμείνουμε στην "αγορά", σε χώρους όπου οι πολλοί δεν είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν με το φυτώριο του ΚΚΕ. Και σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να γίνονται οι απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις, ώστε να μην μένει κανείς "ανενημέρωτος". Σε κάθε δουλειά, στην οποία δεν απαιτείται πτυχίο, που εργάζονται κάποιες δεκάδες άτομα έχει παρεισφρήσει και μια "σφήκα". ...Ένα κομμουνο-κομματόσκυλο, αλλά με ιδιαίτερες ευαισθησίες – σαν αυτές που έχουν όλα τα συνδικαλιστο-κομματόσκυλα. Τόσο ιδιαίτερες, που η μόνιμη έννοιά του είναι πώς θα στρέψει τους εργάτες εναντίον των εργοδοτών τους. Οποιεσδήποτε και να είναι οι συνθήκες εργασίας και οι απολαβές τους! Και πώς τυχαίνει σχεδόν πάντα αυτό να είναι το πιο άχρηστο και το πιο τεμπέλικο πλάσμα από όλα όσα κυκλοφορούν εκεί μέσα! Έχει που να μοιάσει... Πού το χάνεις πού το βρίσκεις, θα το πετύχεις να λουφάρει, συνήθως πιπιλίζοντας το μυαλό κανενός κακομοίρη αμόρφωτου. Σήκω φύγε ρε καριόλη αν δεν σ' αρέσει η "εκμετάλλευση" που υφίστασαι. Αν είσαι μάγκας, τράβα να δουλέψεις μόνος σου. Τράβα φτιάξε μια δουλειά μόνος σου. Τόσοι και τόσοι ξεκίνησαν στην κυριολεξία ξυπόλητοι και πρόκοψαν. Όμως, παρά την καταπίεση που δέχεται, επιμένει και παραμένει υπάλληλος... Όχι επειδή φοβάται μη χάσει τον σίγουρο μισθό του... Παραμένει για να υπερασπίζεται τα συμφέροντα της "εργατικής τάξης" και να την ποτίζει με δόσεις "αφύπνισης". Δόσεις προσηλυτισμού στο κόμμα και τον "αγώνα" και φυσικά διχόνοιας, για να γίνω πιο σαφής. Εκ των πραγμάτων είναι δεδομένη η διχόνοια, ως φυσικό επακόλουθο αυτών των τακτικών. Δεν νομίζω να χρειάζεται να σου εξηγήσω τους λόγους που αναπόφευκτα συμβαίνει αυτό, ιδίως στην Ελλάδα. Αφού τα ξέρεις καλύτερα από μένα, ως "απόφοιτος" της μεγάλης των σοσιαλιστών σχολής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ξέρεις, υπάρχουν στον πλανήτη Γη ιδιωτικές επιχειρήσεις όπου όλοι είναι μονοιασμένοι. Και όταν λέμε όλοι, εννοούμε όλοι. Υπάρχουν επιχειρήσεις όπου οι εργαζόμενοι δεν αντιλαμβάνονται τους εργοδότες τους σαν τα μισητά "αφεντικά" που τους εκμεταλλεύονται, άλλα σαν φίλους και συνεργάτες. Και αντί να τους βρίζουν πίσω από την πλάτη τους, τρώνε, πίνουν και διασκεδάζουν μαζί τους και τους ευγνωμονούν. Σαφώς, υπάρχει και αναλόγου είδους αντιμετώπιση από την πλευρά των εργοδοτών. Αλλά τι να σου λέω τώρα... Στα πλαίσια της "πάλης" σας, όλα αυτά φαντάζουν διαστημικά...

    Ξυπνάτε πατριώτες παραπλανημένοι κομμουνιστές! Πάρτε το χαμπάρι, σας δουλεύουν ψιλό γαζί. Όλοι το έχουν καταλάβει εκτός από εσάς. Εσείς "σκοτώνεστε" στους δρόμους –για τα δίκαια αιτήματά σας/μας– κι αυτοί χρυσοπληρώνονται ξύνοντας τις κοιλιές τους σταυροπόδι και στέλνουν τα παιδιά τους στα Κολλέγια Αθηνών και για σπουδές στα Χάρβαρντ. Όπως έγραψε κι άλλος φίλος, δεν είναι ντροπή να είστε στη λάθος πλευρά, από λάθος. Φροντίστε, όμως, να περάσετε "απέναντι" σύντομα, γιατί σε λίγο καιρό δεν θα έχει "δεν ήξερα"...

    Και παιδιά, δεν υπάρχει ευκολότερος και απλούστερος τρόπος για τον μεταξύ μας συγχρονισμό αντίστασης από την αποχή. Διαβάστε σας παρακαλώ την ανάλυση του Παναγιώτη Τραϊανού για την αποχή, η οποία είναι μια από τις πιο εύστοχες, αν όχι η καλύτερη, που κυκλοφορούν επί του θέματος.
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/11/blog-post_11.html

    Καλά ρε 9:43 μ.μ., πώς συμπέρανες ότι ο προηγούμενος σχολιαστής από σένα είναι υπέρ του καπιταλισμού;

    Βγαλ' τον σκασμό κι εσύ μωρή ελεεινή πατσαβούρα! (Φλασιά έφαγα και θυμήθηκα την κυρία πρόεδρο, την Ψώλα...εεε...Ντόρα. Πού μου 'ρχονται κι αναγουλιάζω στα καλά καθούμενα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Χαχαχαχα τα φασιστάκια πάλι στοχοποιούν το ΚΚΕ
    ρε πανηλίθια κατασκευάσματα , προδότες της Κύπρου , απόγονοι γεμρανοτσολιάδων και σφαγέων του Ελληνισμού , δοσίλογοι σε κάθε ξένη δύναμη Αμερικανικκή -Αγγλική-Ευρωπαϊκή όταν έλεγε το ΚΚΕ ότι η ΕΕ θα φέρει δεινά στον λαό εσείς κωλογλυφατε για κανα κονδυλιακι , για κανα διορισμό και κανα ψιλό
    Όταν έβγαιναν οι κομμουνιστές στους δρόμους για να μην περάσει το μνημόνιο εσείς σθναυε λωκο καθημερινά
    Άντε κάντε επανάσταση με κανα σουβλάκι και μετά πάλι στην ΤΒ να ρίξτε καμια εγκεφαλοκαμμένα παπαγαλάκια
    Είτε το θέλετε είτε όχι κυβέρνηση προδοτών αποτέλεσε το ΠΑΣΟΚ-ΝΔ και παλιότερα η Χούντα .
    Αλέκα σκάσε και άσε τα ζώα να συνεχίσουν να κοιμούνται
    Και για οποίων θέλει να δει το ζήτημα δεν είναι εθνικό αλλά ταξικό
    Εκμεταλευτές μας δεν γίνεται ο Γερμανός ,Ιταλός εργάτης αλλά οι Ευρωπαίοι και εγχώριοι καπιταλιστές
    Συνεχίστε εσείς να κυνηγάτε φαντάσματα να υβρίζεται τους κομμουνιστές

    Η Ελλάδα χρεωκόπησε γιατί ήταν κράτος θεμελιωμένο σε δοσιλογικές πρακτικές .Στηρίχτηκε και προχώρησε με προδότες του λαού στο τιμόνι
    Έχει κανείς να πει κάτι επί αυτού ?
    Θάνατος στους ακροδεξιούς προδότες του ελληνισμού και των εργατών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Θάνατος και στους στους εβραιοκομμουνιστες μασόνους προδότες του ελληνισμού και των εργατών... Να αναφέρεις και αυτό φίλε ανώνυμε...
    Ενας που εβγαινε στους δρομους για να μην περ΄σει το μνημόνιο μαζί σας...
    Ελπίζω οταν ξυπνήσεις να μην ειναι αργά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΕΞΩ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΚΕ
    ΔΕ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΡΕΕΕ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΤΟ ΠΕΡΗΦΑΝΟ ΡΩΣΙΚΟ ΛΑΟ
    ΕΒΡΑΙΟΣΚΟΥΛΙΚΙΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΙΔΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΚΕ ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΟΝ ΕΡΓΑΤΗ

    ΜΟΝΟ Η ΑΛΛΗΛΕΓΥΗ ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Πλάκα έχεις ρε φίλε 10:26. Κομμουνιστής πράμα και μιλάς για προδότες του ελληνισμού; Άσε τους εργάτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. 50000 και, κόσμου στο Συνταγμα και δεν ανοιξε ρουθούνι! Πως γίνεται ρε κουμουνιστάκια ανόητα όταν κατεβαίνετε εσείς τρεις και ο κούκος να κοντευουμε καθε φορά να θρηνίσουμε νεκρούς; "Το σύστημα τρομοκρατεί τον λαό" ? Ποιό σύστημα βρε κατακαημένοι ξεχασμένοι τις πολιτικής;
    Μία είναι η αλήθεια! μόνοι σας πυροδοτείτε τις συγκεντρώσεις σας, μπας και σας προκύψει επιτέλους ο ΝΕΚΡΟΣ που ψαχνετε για να αναστηθείτε.
    Μιζεράκια!
    ΟΥΣΤ!

    Και επίσης -για να μη τρελαθώ- πότε ρε λειτουργησε καπιταλιστικα η Ελλαδα θα με τρελάνεται; ο Σοσιαλισμός μας εφερε ως εδω όχι η Ε.Ε. και ο καπιταλισμός. αν παίζαμε κι εμεις καπιταλιστικα τώρα θα είμασταν με την ελιτ! Αλλά εμεις παίρναμε επενδυτικά και επιχειρισιακά προγράμματα και τα καναμε βραχυπροθεσμη κοινωνική πολιτική! ΠΑΣΟΚ θελατε! ΠΑΣΟΚ θα λαβετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. κάτσε ρε παλικάρι έχεις καταλάβει οτι ΠΑΣΟΚ-ΝΔ είναι ΕΝΑ κόμμα (με διαφορετικά πρόσωπα) που δυστυχώς παραδοσιακά εξυπηρετηθηκε απο τους "προδοτες" της αριστερας η οποία δεν υπήρξε ποτέ αδεσμευτη στην Ελλάδα αλλά ήταν παντα ελεγχομενη σχεδόν στο σύνολο της? δεν μας τα λες καλά... Ποιο συστημα? αυτό που σε βαζει να υπογραφεις μνημόνια και επιτρεπει σε φελούς γονους εξυπηρετών να κυβερνούν και να τρωνε κοκορετσια ή να κάνουν κανο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Με συντομία
    Πραγματικά το ΚΚΕ έχει κολλήσει στην λεκτική του 50-60 γι αυτό και δεν μπορεί να πείσει μεγαλύτερα κομμάτια του ελληνικού λαού. Το λέω σε κάθε συγκέντρωση που θα βρεθώ μαζί τους επειδή είμαι «φίλους». Η δράση του ναι μεν είναι πολύπλευρη αλλά επαψε να στοχεύει σωστά. Πόσα χρόνια έχει να ακουστεί το αίτημα για «εκλογικό νόμο με απλή αναλογική» έτσι ώστε να μπουν κι άλλα κόμματα στη βουλή για να υπάρχει πραγματική εκπροσώπηση.
    Για την «Ιερά» Σύνοδο της Εκκλησιάς της Ελλάδος δεν θα σχολιάσω κάτι. Νομίζω πως το παραπάνω σχόλιο περί «στο όνομα του χριστιανισμού έχουν γίνει τα μεγαλύτερα εγκλήματα» λέει πολλά. Ακόμα και σήμερα η Εκκλησία «μας» είναι απέναντι στο λαό και κωφεύει.
    Θα συμφωνήσω με τον σχολιαστή περί «άμεσης δημοκρατίας» (!!)>
    Κάποιοι ανησυχούν τι θα προκύψει μετά από αυτό το κίνημα που αναδεικνύουν οι «Αγανακτισμένοι». Αν φυσικά είναι πραγματικό κίνημα και όχι απλή εκτόνωση της λαϊκής δυσαρέσκειας (για να καταπιούμε τα μετρά με ήσυχη την συνείδηση μας) και «άντε, στα σπίτια μας…» μετά. Κάποιοι άλλη λένε «ουστ» στα κόμματα και ένας υποστήριξε "τι θα κάνουμε χωρίς κόμματα?", χωρίς εκπροσώπηση δηλαδή. Και με την εκπροσώπηση τι έγινε(?), θα ρωτήσω εγώ. Όσοι είσαστε εργαζόμενοι και κάποιοι έχετε λίγη ή περισσότερη επαφή και σχέση με τα συνδικάτα/σωματεία σας θα βλέπατε ότι εκεί μπορεί να υπάρξει άμεση δημοκρατία. ΟΧΙ, και το τονίζω, τα σημερινά πουλημένα σωματεία, αλλά εκείνα που θα προκύψουν όταν θα ενταχθούμε όλοι μέσα σ’ αυτά, ακομμάτιστα αλλά πολιτικά και θα τα αναγκάσουμε να ασκήσουν κριτική (κατ’ αρχιν…) απέναντι στην όποια κυβέρνηση. Για να δώσω ένα παράδειγμα, το σωματείο που ανήκω εκπροσωπεί 3-4 χιλιάδες εργαζόμενους στην πόλη μου, έχει όμως μόνο 250-300 εγγεγραμμένα μέλη από τα οποία προσέρχονται 50-80 για να ψηφήσουν. Έτσι, εκείνοι που το διοικούν το έκαναν ένα άτυπο «γραφείο εύρεσης εργασίας» για τους ίδιους.
    Σαν συνέχεια των όσων είπα και απευθυνόμενος στους φίλους «κομμουνιστές» και όχι κομμουνάριους (υπάρχει διαφορά κι όσοι θέλουν ας το ψάξουν) που πραγματικά μπορεί να βρίσκονται «στη λάθος πλευρά από λάθος», θα τους θυμίσω ότι οι μπολσεβίκοι όταν πήραν την εξουσία στη Ρωσία με την Οκτωβριανή «επανάσταση» διέλυσαν τα Σοβιέτ, τις ενώσεις των εργατών/αγροτών/στρατιωτών που είχαν την διακυβέρνηση της χώρας και ασκούσαν πραγματική, άμεση και συμμετοχική(!!) δημοκρατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Αλέκα είσαι για πολλά χαστούκια!Πάρε τον πούλο τώρα για να σωθείς γιατί μετά θα είναι πολύ αργά και για σένα και για τους κατευθυνόμενους συντρόφους σου.Αντε σιχάματα έχετε καταντήσει αηδία,δρόμοοο παλιό μαριονέτες προδώτες και σεις και όλα τα συνάφια σας...Ποτέ δεν ήμουν υποστηριχτής του παπαδόπουλου αλλα τώρα είμαι.Α ρε χούντα που σας χρειάζετε κοπρόσκυλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Το ποίο γελείο πράγμα είναι να μιλάνε το ΚΚΕ για φασίστες και ταγματασφαλίτες, όταν η Σοβιετική Ένωση άφησε πίσω της 50.000.000 νεκρούς, απάγορευε τις απεργίες και όταν έγινε μια απλά εκτέλεσε τους απεργούς. Δεν υπάρχει καμία χώρα στον κόσμο απο την οποία να πέρασε ο Κουμουνισμός και να μην άφησε πίσω του αμέτρητους νεκρούς, φτώχεα, θλίψη, κτηνωδίες, καταστροφές και μαύρες αναμνήσεις στους ανθρώπους. Το ίδιο κάνει και σήμερα το ΚΚΕ στην Ελλάδα. Είναι ενάντια στο κίνημα των αγανκτισμένων γιατί και κάλά τους ενοχλεί που έχουνε κατσαρόλες και το αποκαλούν το κίνημα της κατσαρόλας. Ναί το κίνημα της κατσαρόλας θα μας σώσει και οχι το κίνηαμ του κόκκινου φασισμού, καταλαβετέ το φασίστες του ΚΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή