Ψηφίστηκε επί της αρχής του από την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για το θεσμικό πλαίσιο τωνΠρότυπων Πειραματικών Σχολείων, την ίδρυσηΙνστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και την οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων...
Υπέρ τάχθηκαν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ, ενώ το καταψήφισαν τα υπόλοιπα κόμματα της αντιπολίτευσης.Η υπουργός Παιδείας Ά.Διαμαντοπούλου έδωσε έμφαση στην ....αναβάθμιση των πειραματικών σχολείων με διαρκή αξιολόγηση που, όπως υποστήριξε, θα βοηθήσει και τα άλλα σχολεία.
Η ίδια δήλωσε ανοιχτή σε προτάσεις, ενώ υπεραμύνθηκε της ρύθμισης για τις μετεγγραφές, κάνοντας λόγο για δίκαιη και αντικειμενική ρύθμιση που λύνει τεράστια προβλήματα.
Από την πλευρά της Νέας Δημοκρατίας, ο εισηγητής της Σπύρος Ταλιαδούρος έκανε λόγο για «νομοσχέδιο μαμούθ» που περικλείει άσχετα θέματα, ενώ υποστήριξε ότι επιχειρείται ιδεολογική πολιτική χειραγώγηση του πρώην Παιδαγωγικού Ινστιτούτου που αντιβαίνει, όπως είπε, τις αρχές της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης.
Ο ειδικός αγορητής του ΚΚΕ Γιάννης Ζιώγας επέκρινε τις ρυθμίσεις του νομοσχεδίου, λέγοντας ότι παίρνει τα αναγκαία μέτρα στις απαιτήσεις του μεγάλου κεφαλαίου, για να περάσει, με τη στήριξη και της ΝΔ, η προαποφασισμένη πολιτική στην εκπαίδευση που είναι ολομέτωπη επίθεση στα δικαιώματα των παιδιών της εργατικής τάξης.
Για πολύ καλή επαινετική πρωτοβουλία επί της αρχής του σχεδίου νόμου έκανε λόγο ο ειδικός αγορητής του ΛΑΟΣ Άδωνις Γεωργιάδης εκφράζοντας ταυτόχρονα την απόλυτη αντίθεση του σε οποιοδήποτε περιορισμό δικαιωμάτων και κινήτρων σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.
Ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Τάσος Κουράκης, υποστήριξε ότι το νομοσχέδιο διέπεται από υπέρμετρο συγκεντρωτισμό και εξέφρασε φόβους για δημιουργία διαφορετικών εκπαιδευτικών ταχυτήτων στη δημόσια εκπαίδευση.
Ο ανεξάρτητος βουλευτής Γιάννης Δημαράς μίλησε για «αλαζονεία της πλειοψηφίας» και πρόσθεσε ότι η κυβέρνηση δεν έχει κατανοήσει τις ανάγκες της κοινωνίας.
Δυσφορία εκφράζει η ΟΛΜΕ
Η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) εξέφρασε την Τετάρτη την έντονη δυσφορία της σχετικά με διατάξεις του νομοσχεδίου και «την τακτική του υπουργείου Παιδείας «να αναστατώνει τους μαθητές και τις μαθήτριες του λυκείου, λίγες μόνο ημέρες πριν από την έναρξη των εξετάσεων, καθιερώνοντας ουσιαστικά δύο τύπους απολυτηρίων: το ένα που θα αποκτιέται με ενδοσχολικές εξετάσεις και το άλλο που θα αποκτιέται με πανελλαδικές εξετάσεις».
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ επισημαίνει επίσης ότι «δεν έγινε ουσιαστικός διάλογος με τους εκπαιδευτικούς φορείς, δεν έγινε καμιά επιστημονική και εκπαιδευτική τεκμηρίωση από τους επίσημους φορείς της Πολιτείας.
Ακόμη, οι καθηγητές υποστηρίζουν ότι με το νομοσχέδιο επιχειρείται η αναβίωση του θεσμού των προτύπων, περίπου 25 χρόνια μετά την κατάργησή του, λέγοντας πως θα οδηγήσουν σε «ελιτίστικα σχολεία αρίστων».
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΡΩΪΝΕΣ ΩΡΕΣ. ΠΛΑΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΟΔΟΣΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΝΟΥΛΑ Ή ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗ ΔΕΗ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ ΚΑΝΑΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΑΛΗΤΕΣ..
ΑπάντησηΔιαγραφή8¨Ο5 ΣΥΜΦΩΝΩ!! ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΟΜΩς ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΑΚΡΗ
ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΠΟΥΣΤΑΡΑ ΠΑΤΡΙΔΟΚΑΠΗΛΕ ΠΑΛΙΟΠΡΑΚΤΟΡΑ ΓΑΜΗΜΕΝΕ,ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΜΕΓ.ΠΕΜΠΤΗ ΙΣΚΑΡΙΩΤΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΤΕΙΣ ΜΕΤΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφή