Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Η ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΡΙΑ ΤΖΑΝΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΜΑΣΩΝΙΑ!

66 σχόλια:

  1. Οι κάτωθι, υπενθυμίζουμε, βρίσκονται γραμμένοι στα Μασονικά αρχεία, και αυτοί είναι λίγοι από τους τόσους.

    *

    Archbishop Makarios, President of Cyprus.
    Μασόνοι Πατριάρχες
    *

    Alexandre III, Patriarch of Antioch (Αντιόχεια)
    *

    Metropolitan Alexios, Archbishop of Zante (Ζάκυνθος)
    *

    Metropolitan Anastassy, Pres. Council of Bishops
    *

    Anatolios, Archbishop of Tiberias
    *

    Artemios, Archbishop Neapoleos
    *

    Barnabas, Metropolitan Kitrous
    *

    Benedictos II, Patriarch of Jerusalem
    *

    Christophoros II, Patriarch of Alexandria
    *

    Metropolitan Chrisostomos, Archbishop of Zante
    *

    Metropolitan Cyrien, Archbishop of Central Africa
    *

    Chrysostomos Delifionopoylos, Bishop Elect.
    *

    Demetrios, Metreopolitan of Sparta
    *

    Efstathios, Metropolitan Corynthos & Megapoleos
    *

    Atchem. Galiatsanos, Protosygelos Patr. Alexandrias
    *

    Germanos, metropolitan Elias (***)
    *

    Iakovos, Archbishop of Greece (1962)
    *

    Makarios, Archbishop of Cyprus
    *

    Archbishop Mamalides Geron Skevofylax Jerusalem
    *

    Archbishop Moraitakis, Protosygelos Jerusalem
    *

    Photious, Metropolitan of Toledo, Ohio
    *

    Pavlos, Metropolitan Jeriosu – Agiou Orous
    *

    Spyridon, Archbishop of Rhodes
    *

    Stefanos, Archbishop of Gazis
    *

    Archbishop Chr. Sinetos Abbot of Mt. Sinai
    *

    Theodosios VI, Patriarch of Antioch
    *

    Vasilios Archbishop of Jordan
    *

    Dorotheos Vernardos, Bishop Elect.
    *

    Ανατόλιος, Αρχιεπίσκοπος Τιβεριαδος
    *

    Αρτέμιος, Αρχιεπίσκοπος Νεαπόλεως
    *

    Βαρνάβας, Μητροπολίτης Κίτρους
    *

    Βενέδικτος ΙΙ, Πατριάρχης Ιεροσολύμων
    *

    Χρυσόστομος, Μητροπολίτης Αργολίδος
    *

    Νικόδημος Γαλιατσάνος, Μητροπολίτης Λεοντοπόλεως
    *

    Γερμανός, Μητροπολίτης Ηλείας (***)
    *

    Ιάκωβος Βαβανάτσος, Αρχιεπίσκοπος Αθηνών
    *

    Μακάριος Μούσκος, Αρχιεπίσκοπος Κύπρου
    *

    Φώτιος Μαμαλάδης, Μητροπολίτης Πέτρας
    *

    Παύλος, Μητροπολίτης Ιερισσού και Αγίου Όρους
    *

    Σπυρίδων, μητροπολίτης Ρόδου
    *

    Στέφανος, Αρχιεπίσκοπος Γάζης
    *

    Χρυσόστομος Συνετός, Επίσκοπος Δωδώνης
    *

    Βασίλειος, μητροπολίτης Καισαρείας
    *

    Δωρόθεος, πρώην Επίσκοπος Βαβυλώνος, ....

    .... και άλλοι ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι μπορει η αρχη να ητανε ελληνικη αλλα δυστυχως ο τεκτονισμος εχει αλλωθει χροονια τωρα απο τους γιδοβοσκους... ισως ενα μερος του εστω... ισως σημερα να υπαρχει πατριωτικη στοα, ποιος ξερει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. PSOFOS KARIOLA OLOI KSEROUN POU ANHKEIS VROMOMASONA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ πρώτε ανώνυμε, ναι, άντε πες πως όλοι αυτοί στη λίστα είναι μασώνοι ! Δεν αντιλέγω γιατί δε γνωρίζω! ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ; ΟΤΙ ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ Ή ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ; ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ! Ε Λ Ε Ο Σ ! ΓΙΝΑΤΕ ΤΟΣΟ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΙ, ΣΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.
    ΡΕ ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ, ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝ, ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ; ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ...ΔΕ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ, ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ.... ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΓΙΑΤΙ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ....
    ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΑΤΕ ΑΛΛΟΙ ΜΩΡΕ;
    ΚΩΣΤΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλοι οι Μασώνοι είναι ήταν και θα είναι συνειδητοί Πράκτορες και θα προσπαθούν να εκφράσουν την ιδεολογία τους διαμέσω των στοών παίρνωντας δύναμη εξουσία και χρήμα δεν είναι κατ' ανάγκη ο κάθε πράκτορας να κάνει αυτά που του λέει η στοά άλλωστε οι πιο πολλοί δεν το πράττουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτο που κανατε ειναι αναδρο και με κατι τετοιες μαλακιες καποιοι βρισκουν αφορμη και ζητανε λογοκρισια των μπλογκς.

    Πρωτη φορα αυτον τον χρονο ειδα δυο λαθη σε ενα τιτλο.

    1. Ξεκολιστε με το δωδεκαθεισμο. Ειναι μια υποτιμιτικη ταμπελα κολλημενη απο ταλιμπαν χριστιανους.

    2. ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΛΕΙΤΕ ΝΑ ΜΙΛΙΣΕΙ ΣΕ ΣΤΟΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΜΑΣΩΝΟΣ.

    ΣΕ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ - ΑΝ ΜΠΡΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΕΒΡΑΙΟΦΙΛΟΙ- Ο Ι Γ Υ Ν Α Ι Κ Ε Σ Δ Ε Ν Γ Ι Ν Ο Ν Τ Α Ι Μ Α Σ Ω Ν Ο Ι Μ Ο Ν Ο Α Ν Δ Ρ Ε Σ.

    Περαν τουτου γιατι το βιντεο ειναι συραμμενο και οχι με σωστη σειρα;

    Πονανε οι αληθειες ετσι;
    Aντε κοπροσκυλα, θα πιασετε τη Τζανη στο στομα σας.

    Γνωστη η εβραικη τακτικη: Aν δεν συμφωνεις εισαι μασωνος και εβραιος. Και το λενε ποιοι, αυτοι που δογμα τους ειναι πως καταγονται απο τον Αβρααμ και Ισαακ. Ρε αντε ουστ.

    Χρησιμοποιηστε την θρησκεια αλλη μια φορα για διχασμο οταν εχουν καταστρεψει τη χωρα οπως οι πολτικοι και πουλανε σε εβραιους. Ειδαμε και ποσο λυσαλεα πολεμανε οι τραγοπαπαδες την ντπ οταν οι επισκοποι τρεχουνε να βγουνε φωτογραφιες με τους τραπεζιτες. Βιβλιο θα εγραφα.

    Αλλα ετσι ειναι, καθιστε στο σκοταδι νεοραγιαδες και μετα να αναρωτιεστε γιατι παμε κατα διαολου.

    Λες και καθε κριτικη στο εκκλησιαστικο κατεστημενο ειναι αυτοματα προσβολη στο χριστιανισμο.

    Σας εχουν κανει προβατα, σας το λενε καταμουτρα οταν σας αποκαλουν ποιμνιο και σεις τους υπερασπιζεστε κιολας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιλε Κωστα ,μου θυμιζεις αυτο που λει οτι φωναζει
    ο κλεφτης για να φοβηθει ο νοικοκυρης .Μην ξεχνας οτι οι Ελληνες ειναι νοικοκυρηδες σαυτον τον τοπο και οχι οι εβραιοχριστιανοι.Παρολλα αυτα αν νοιωθεις Ελληνας εμενα μου ειναι αδιαφορη η πιστη σου ,καθοσον αφορα τον καθενα προσωπικα.Αλλα φτανει με τα εγκληματα οποιος δεν ειναι χριστιανος φευγει απο την Ελλαδα ,Ε Λ Ε Ο Σ πια με αυτο το εγλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΡΟΣ ΗΛΙΘΙΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ
    ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΚΟΙΝΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. RE ATHEOMALAKES MAS EXETE PRIKSEI TA ARXIDIA GAMO TO MOUNI THS MANAS SAS OSO PIO POLY PAPADES POLITIKOI EREYNITES TOU KOLOU KAI ALLOI EINAI MASONOI TOSO ISXYROPOIHTE H PISTH MOU STHN ORTHODOKSH PISTH.SAS PHRANE XAMPARI RE PROVATA OLOI GAVGISTE OSO THELETE TO PAREAKI SAS MONO SAS AKOUEI OI POLLOI EIMASTE OI ORTHODOKSOI ELLHNES XRISTIANOI...PERASTIKA SAS GIDIA ATHEO12THEISTOMALAKES

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ΤΖΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΗΜΙΠΑΡΑΦΡΩΝ. ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΒΡΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΔΡΟΜΟ. ΔΙΑ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΣΑΣ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΕΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΦΑΡΙΣΣΑΙΣΜΟ. ΕΧΕΤΕ ΓΙΝΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ , ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ.ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ, ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΜΨΥΧΩΝΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΝΕΙΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΟΙ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ. ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΡΑΛΥΤΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. o allos pou leei an yparxei o xristianikos theos ti tha kanoume... esy an yparxei to 12theo ti tha kaneis??? an yparxei o alax ti tha kaneis?? tha glyfeis kolous gia na se sygxwresoun??? kala gia ton 2.26 den to syzhto oti den eisai xristianos orthodoksos. alla pragmata eipe o xristos, alles symperifores didakse. o xristos pote den eipe na phgainete se ekklhsies oute na akoute tous papades. o xristos mono thn agaph didakse!! kai didakse pws mesw ths agaphs tha breis ton theo mesa sou, tha ton akouseis kai tha ton deis. ksekollate loipon eseis oi "xristianoi". an thelete na legeste xristianoi prwta mathete gia to xristo. giati na kserete, kai kathe mera sthn ekklhsia na eiste, aaaaaaaan pote erxotan h mera ths krishs, alla pramata krinontai. ayta gia ton filo pou anoikse ton xristianiko tou bothro pio panw...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Aν δεν συμφωνεις εισαι μασωνος και εβραιος. Και το λενε ποιοι, αυτοι που δογμα τους ειναι πως καταγονται απο τον Αβρααμ και Ισαακ. Ρε αντε ουστ.

    +1

    Τα είπες όλα συνελληνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας εχουν κανει προβατα, σας το λενε καταμουτρα οταν σας αποκαλουν ποιμνιο και σεις τους υπερασπιζεστε κιολας

    loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στη μασονια ανηκουν ατομα απο ολες τις θρησκειες.Κ επιτελους ας σταματησουμε να τρωγομαστε.Ειτε ορθοδοξοι ειτε δωδεκαθειστες,το ζητημα ειναι οτι τα πραγματα στην Ελλαδα ειναι πολυ σοβαρα κ πρεπει να βρουμε ενα κοινο σημειο κ οχι να βριζουμε ο ενας τη θρησκεια του αλλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΣΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ 2΄48 ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ, ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ. ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΚΟΒΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΡΑΒΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΝΕΟΧΙΠΠΙΣΜΟ ΣΟΥ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΔΙΟΤΙ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΗ. ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΝ ΣΟΥ ΣΤΑ ΚΕΜΑΛΙΚΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΒΑΡΕΜΑΡΑΣ ΣΟΥ ΝΑ ΜΑΘΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 2:48 DEN EKPROSOPO THN EKKLHSIA RE YPANTROPE POU PROPAGANDIZEIS EKPROSOPO TON EAYTO MOU.AYTA ALLOU GIDI AMMORFOTE POU KSEREIS KAI TO LOGO TOU XRISTOU ENO TON MISEIS KAI POLEMAS OTYDYPOTE ORTHODOKSO.GYRNA STO VOTHRO SOU SKOUPIDI TO OTI POLEMATE TO XRISTO ME KANEI NA TON AGAPO PERISSOTERO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ο θεος που ητανε οταν οι ανθρωποι και οχι μονο οι ελληνες πιστευαν σε αλλους θεους;γιατι ειπε να ασχοληθει με τον ανθρωπο το μονο πριν απο 2011 χρονια;οι δωδεκα θεοι και οι θεοι των αιγυπτιων αλλα και τοσοι αλλοι απο αλλους πολιτισμους που ηταν οταν στο ονομα του χριστου στις σταυροφοριες σφαζανε οσους δεν 'γονατιζαν'στον δικο τους θεο;ο ρολος της καθε θρησκειας εχει παρερμηνευθει παρα πολυ κατα την ταπεινη μου γνωμη.η θρησκεια ειναι μια ιδεολογια του πως πρεπει να βλεπεις την ζωη.αν δεν υπηρχε τοσο μισος με το να πατησει ο ενας τον αλλον και κοιταγε ο καθενας ατομικα να γινει καλητερος στα πιστευω του τοτε ο κοσμος θα ηταν κατα ενα μεγαλο μερος καλητερος.ο εχθρος ειναι ενας για ολους.αυτος που χρησιμοποιει την καθε θρησκεια για να φανατησει με εχθρισμο τον ανθρωπο προς τον διπλα του.δεν μπορεις να βαλεις μαζι μια θρησκεια που αυτομαστιγωνεται με μια θρησκεια σαν τον χριστιανισμο.υπαρχουν παντου ορια.παν μετρον αριστο.αλλα ο αρχαιος ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανικο ελληνικο πολιτισμο με μια προυποθεση,να μην κοιτανε να υπερησχυσουν του αλλου και κανοντας αυτα τα σοφα που λεει ο καθενας απο την μερια του,τοτε μπορουν να ζησουν μαζι και να μεγαλουργησουν.αλλιως ενα μενει.πολεμος και οποιος αντεξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η εταιρία εκκλησία τι σχέση έχει με τον χριστιανισμό; Για να μην λέμε και μαλακίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΤΣΑΚΩΘΕΙΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΓΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝΕ...ΜΠΕΕΕΕΕΕ.....ΜΟΝΙΑΣΤΕ ΡΕ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ!!!!ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΝΑΙ ΟΝΤΩΣ!!!!!!ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ....ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑ ΣΑΣ!ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ!ΚΑΝΤΕ ΚΑΜΙΑ ΛΙΤΑΝΕΙΑ ΣΤΟΝ ΓΙΑΧΒΕ ΡΕ ΑΣΧΕΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΑΣΠΑΖΕΣΤΕ...ΟΧΙ ΟΤΙ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΗΣΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ...!ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΤΟ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ.ΕΧΟΥΝΕ ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΗ ΜΠΑΛΑ ΤΕΛΕΙΩΣ!ΑΛΛΟ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ,Ο ΔΩΔΕΚΑΘΕΗΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΠΑΠΑΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!ΔΕΝ ΤΑ ΜΑΘΑΤΕ ΚΑΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΥΡΔΟΥΚΛΩΝΕΤΕ ΠΟΛΥ,ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!

    ΠΣΣΣΤ 18 Απριλίου 2011 2:26 μ.μ !!!ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΚΩΛΗΜΕΝΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΡΕ ΖΩΟ!!!!!!!!ΠΗΓΕΝΑΙ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΓΙΑΧΩΒΑ ΠΑΛΙΟ ΕΒΡΑΙΕ ΠΡΟΔΩΤΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΣΟΥ (ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΗΛΑΔΗ)!!!!!!ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΕΣΑΧ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΞΑΣΕΙΣ ΤΟΝ ΓΙΑΧΩΒΑ (ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ,ΧΑΛΕ ΛΟΥ ΓΙΑΧ,ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΓΙΑΧΩΒΑ...ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ).ΠΗΓΕΝΑΙ ΒΛΑΚΑ ΖΩΟ ΝΑ ΠΡΟΣΚΗΝΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΓΑΜΩΘΕΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΕΥΡΑΙΟ ΠΑΛΙΟ ΣΙΜΙΤΙΣΤΗ,ΕΚΕΥΡΑΙΣΜΕΝΕ ΜΑΛΑΚΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΤΗ ΓΑΜΩ ΤΟ ΜΥΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. θΕΕ ΜΟΥ ΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΑΣ...ΡΕ ΑΝΟΙΞΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΛΕΞΙΚΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΡΙΒΕΣΘΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΒΑΡΒΑΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΟΛΟΙΚΙΣΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΜΑΣΩΝΙΑ=ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ....ΤΕΛΟΣ!!! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΣΤΟΥΡΝΑΡΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΤΙ ΕΓΙΝΕ,ΕΤΣΟΥΞΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ "ΕΛΛΗΝΟΛΑΤΡΕΣ";

    -Η ΟΜΙΛΗΤΡΙΑ ΣΕ ΜΑΣΩΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ ΤΖΑΝΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΩΝΟΣ,ΑΛΛΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΠΩΣ "ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ"!

    -ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΩΣ Η ΜΑΣΩΝΙΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ,ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

    -ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ "ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ",ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΠΩΣ Η ΜΑΣΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ;ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΔΥΝΑΤΟΝ ΟΙ "ΕΛΛΗΝΟΛΑΤΡΕΣ ΑΝΤΙΣΙΩΝΙΣΤΕΣ" ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕ-ΔΩΣΕ Μ'ΑΥΤΟ;

    -ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΚΟΛΛΗΤΗΛΙΚΙΑ ΜΕ ΤΟ ΙΝΤΙΜΙΝΤΙΑ,ΤΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΝΤΕΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΠΛΑΝΙ,ΤΑ ΠΟΥΣΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ.

    -ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΕΙΣ ΟΙ...ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ!!!ΑΡΑΓΕ ΕΚΕΙΝΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ";ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΝΩΝΕΙ,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. για γελια ειστε
    το παθος και η πορωση σας εχει κλεισει τα ματια της ψυχης
    η θρησκεια δεν ειναι ολυμπιακος - παναθηναικος
    αντι να δεχομαστε τα καλα και να αποβαλουμε καθε κακο
    καθεστε σαν τους ποκιτικους και ριχνει ευθυνες ο ενας στους αλλους
    ενας γνησιος ΕΛΛΗΝΑΣ ειτε 12θειστης ειτε χριστιανος
    εχει σαν πρωτυπο του την αρετη του ανθρωπου, την καλοσυνη
    αν ενας 12θειστης ριχνει ευθυνες σε χριστιανο αυτοματος γινετε κρονιος
    οπως και ενας χριστιανος αντιστοιχα γινετε σατανιστης
    μεσα μας ειναι ο θεος, το ειπε και ο χριστος και ο ερμης ο τρισμεγιστος
    ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΘΕΟΙ
    ΚΑΙ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΥΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΡΦΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 6΄01 Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΩΠΑ,ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ. Η ΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ. ΑΝ ΠΟΤΕ ΑΣΧΟΛΗΘΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΙΩΝΙΣΜΟ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟ; ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΠΟΥ ΕΚΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΛΗΡΙΚΑΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτή η Τζανή είναι εντελώς σατανισμένη, μόνο με εξορκισμούς κι αν συνέλθει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΣΚΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΣΚΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΡΕ 18 Απριλίου 2011 6:23 μ.μ ΣΟΒΑΡΑ???ΔΗΛΑΔΗ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΣΟΒΑΡΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΆΚΕΣ???ΤΟΣΟ ΓΑΤΟΙ ΓΙΝΑΤΕ ΟΛΟΙ???ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΡΗΣΚΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΣΑΤΑΝΟΛΑΤΡΙΕΣ....ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ..ΤΟ ΞΕΡΩ!ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΚΟΙΜΗΣΜΕΝΟΣ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ ΘΑ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ!Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΩΠΑ...ΑΛΛΑ ΜΑΛΟΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΛΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ............ΔΗΛΑΔΗ 12ΘΕΗΣΤΕΣ,ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΜΩΑΜΕΘΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΓΑΜΩΤΟ...Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΧΕΓΟΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΗΛΗΜΑΤΑ....ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΣΩΝΟΥΣ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΝΟΗΜΑ.ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΟΛΕΣ....ΞΕΚΟΛΙΣΤΕ ΑΠ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΛΙΓΟ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!ΕΣΥ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΥΝΔΕΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ???ΕΞΗΓΗΣΕ ΜΟΥ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΩΣ????Η ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΣ ΕΔΩ?????ΠΩΣ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ???ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ????ΜΕ ΤΗ ΣΚΥΘΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΦΑΓΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΣΑΣ,ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΑΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΠΠΟΥΔΩΝ ΣΑΣ????????????ΠΩΣ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΓΑΜΩ ΠΩΣ??????ΣΤΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΠΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΜΑΓΙΣΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ????ΠΩΣ ΓΑΜΩΤΟ????????ΜΕ ΤΑ ΚΑΨΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ??????ΙΣΩΣ ΝΑ ΖΕΙΤΕ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥΣ,ΤΙ ΝΑ ΠΩ????ΣΤΟ ΚΟΣΜΟΠ ΠΟΥ ΖΩ ΕΓΩ ΠΑΝΤΟΣ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. φιλε 6,23
    δεν εχω ασχοληθει μονο με τον χριστιανισμο αλλα και με αλλες θρησκειες. ο πολεμος που ισχυριζεσαι οτι δεχεται η πατριδα απο τον σιωνισμο το ιδιο θα μπορουαν να ισχυριστους οι 12θειστες για τον χριστιανισμο μια και νεα τοτε θρησκεια προερχονταν απο ριζες εβραικες και με το δικιο τους μιας και ο χριστιανισμος επικρατεισε με απανθρωπους νομους και δολοφωνιες. Μαλιστα οι σκοτωμοι αφορουσαν και μεταξυ των χριστιανων (εικονομαχοι - εικονολατρες). Εν παση περιπτωση ο δρομος προς την ανυψωση της ψυχης ποτε δεν ηταν στρωμενος με ροδοπεταλα και εν τελη επικρατησε ο χριστιανισμος καλος ή κακος. Το πιστευω και εγω ακραδαντα οτι υπαρχει πολεμος αλλα προς τον ΕΛΛΗΝΑ. Και γιατι τον Ελληνα? γιατι η γλωσσα που χρησιμοποιουμε εχει την ιδιοτητα να σκεφτομαστε διαφορετικα ή μαλλον κριτικα κατι που δεν θελει κανενας που εχει σχεδια να εξουσιασει ολο τον κοσμο. Και επιδη τωρα η πλειοψηφια των Ελληνων πιστευει στον χριστιανισμο φυσικο ειναι να χτυπιετε εκει. Η δικια μας υποχρεωση και αμυνα ειναι η πιστη μας ειτε στον χριστιανισμο (αν εισαι χριστιανος), ειτε στον 12θεισμο (αν εισαι 12θειστης). Η πιστη ομως για να δυναμωθει πρεπει να εχει και τα καταλληλα οπλα, ποια ειναι αυτα? Η αληθεια. Οτι ακριβως ειπε ο Χριστος αλλα και οτι διδασκονταν στην αρχαια Ελληνικη θρησκεια. Εφοσον εχεις τετοιου ειδους ανησυχιες ψαξε (σε παρακαλω) για την αληθεια γιατι ετσι θα εχουμε αλλον εναν πολεμιστη κατα των εχθρων της ΕΛΛΑΔΟΣ μας. Οπως διαβαζεις για τον χριστιανισμο, διαβασε και για τον 12θεισμο, δεν σου λεω να ασπαστεις απλα ψαξε. Και τελος η πιστη για τον καθενα μπορει να πηγαζει απο διαφορετικα σημεια και ειναι κατι το προσωπικο. Αλλα να μην μενουμε αδιαβαστοι και αμαθεις ωστε ο καθενας να εκμεταλευετε την αγνοια μας. Ετσι αντιμετωπιζετε ο πολεμος τουλαχιστον ο θρησκευτικος και ο πνευματικος οπως λες. Και κατι για το μενα. Εγω ειμαι 12θειστης και η γυναικα χριστιανη, ομως συζουμε και μαλιστα ευτηχισμενα και μαθαινει ο ενας απο τον αλλο. Ετσι θα πρεπει να συμπεριφερομαστε και οχι σαν παιδακια για το ποιανου θρησκεια ειναι καλυτερη.
    Να σαι καλα και ειρηνη ημην :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Λυπαμε πολυ εβραιοχριστιανομαλακες,διοτι το μονο που δεν εισαστε ειναι να εισαστε χριστιανοι την θρησκεια (της αγαπης) δηλαδη.Το μισος σας ξεχυλιζει,εαν ηταν δυνατον θα με ξεσκιζατε με νυχια και με δοντια. Για μενα δεν ξεχωριζετε απο τους ταλιμπαν που φωναζουν ¨" ενας ειναι ο αλλαχ"
    και την πατανε το κουμπι της βομβας και γινονται κομματια 100 ανθρωποι.Παλια σας τεχνη αλωστε.Η μισαλαδοξια, το μισος, ο φθονος και η κακια ειναι συνωνυμα της θρησκειας σας η οποια σαπιζει,το κακο ειναι οτι προσπαθειτε να παρετε μαζι σας και την Ελλαδα.Δεν θα τα καταφερετε.Στην κολαση που εσεις εξαλου δημιουργησατε, θα πατε μονοι σας.
    Υπατια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ουαι υμιν γραμματεις και φαρισαιοι,θα ελεγε ο χριστος ,εσεις που δεν βλεπετε το παλουκι που ειναι μες το ματι σας αλλα βλεπετε την οδοντογλυφιδα στο ματι του αλλου.Που παει να πει δεν κοιτατε που εισαστε βουτηγμενοι μεσα στη βρωμια ,το ψεμα και την υποκρισια.Δεν βλεπετε οτι η μισοι τουλαχιστον ιεραρχες σας ειναι μασωνοι?
    Δεν βλεπετε οτι οι εκκλησιες και τα μοναστηρια σας εχουν κατακλεψη την Ελλαδα με την ανοχη του κρατους ?ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ!!!
    Ο Μεγας Πανας δεν πεθαινει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΕΔΩ 18 Απριλίου 2011 7:13 μ.μ.

    ΦΙΛΕ 18 Απριλίου 2011 7:45 μ.μ,ΜΕΧΡΙΣ ΕΝΟΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΣΥΜΦΟΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΦΘΥΚΑ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΕΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΙΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ!ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΥΓΧΑΙΩ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΤΟΝ 12ΘΕΗΣΜΟ Η ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ!!!ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ!ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΤΙ,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΓΛΩΣΣΑ...ΟΛΕΣ Η ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟ ΜΟΤΙΒΟ,ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΟΛΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΗΓΗ.ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΠΗΓΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ.ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΒΛΕΠΕ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΜΜΑΤΕΙΑ,ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΠΟΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ.ΕΓΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΙΖΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΞΕΚΙΝΟΝΤΑΣ ΠΡΙΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ...ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΙΣΧΥΡΟΓΝΩΜΟΝΕΣ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΑΝΤΙΛΥΨΕΙΣ ΕΠΙ ΕΝΟΣ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ...ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΝΕΟΣ...ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΩ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΟΙ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΟΠΙΔΕΣ??ΩΩΩΩΩΩ,ΝΑΙ!!!!ΕΙΝΑΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ!Η ΠΛΥΣΗ ΕΓΓΕΦΑΛΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΓΕΝΙΕΣ,ΕΙΝΑΙ ΡΕΤΣΙΝΙΑ ΑΝΕΞΙΤΗΛΗ...ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ,ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ...ΑΥΤΟΙ ΧΑΝΟΥΝ,ΟΧΙ ΕΓΩ!ΑΥΤΟΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ 0,ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 0.ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΤΗ ΠΡΙΖΑ ΕΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ...ΟΣΟΙ ΤΟ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ Η ΜΑΚΡΙΑ.ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΞΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΕΓΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ...ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΙ ΣΚΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΣΠΗΛΑΙΟΥ ΣΤΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΦΙΛΕ 7`45 ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΝ ΖΗΤΟΥΣΑ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΠΗ. ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΧΑΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ, ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΦΟΥ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΑ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΜΟΥ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΚΑΙ ΕΜΠΟΤΙΣΘΗΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ. ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ,ΤΗΣ ΜΗ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΟΣ, Η ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΛΕΙΠΕΙ. ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΟΤΑΝ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΙΑΣΤΩ ΕΓΩ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ,ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ,Η ΤΟΝ ΕΠΙΚΟΥΡΟ;ΒΑΣΙΣΘΗΚΑ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑΝ -ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ. ΔΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΥΠΕΘΕΣΑ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΡΑ ΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΤΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΕΥΛΟΓΗ ΑΠΟΡΙΑ- ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ, ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΠΙΣΤΕΥΣΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ.ΕΓΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ.ΔΕΝ ΕΓΙΝΑ ΟΥΤΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΟΥΤΕ ΠΟΥΡΙΤΑΝΟΣ,ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΑΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΚΟΠΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ.ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΠΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΑΡΚΩΣΗ ΤΟΥ ΑΙΩΝΙΟΥ ΘΕΟΥ.ΦΙΛΙΚΑ Ο 6΄23

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δηλαδή τώρα για να καταλάβω βγήκε ένας παν ηλίθιος και έβρισε την Τζανη μήπως και του κάνει μήνυση και πάρει και αυτός κάποια αξία και πρέπει να ασχολούμαστε όλοι εμείς ;;;

    Υ.Γ. Αυτοί που έβαλαν το βίντεο συμφωνούν με το επίπεδο αυτού του Φασιστα που δεν αφήνει τους άλλους να πουν τη γνώμη τους ;;; η μήπως με το επίπεδο του άλλου Φασιστα που λέει άλλο δικτατορία άλλο Χούντα

    Υ.Γ 2. Η πίστη είναι προσωπικό δικαίωμα, όπως και η ελευθερία του λόγου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εσύ ρε 7.13 σε τι πιστεύεις δηλαδή;Μάλλον άθεο σε κόβω.Και μη μου πεις ότι πιστεύεις στους Έλληνες και στην Ελλάδα γιατί χλωμό το κόβω.Ένα πρόβατο είσαι επί σφαγή.
    Εγώ πιστεύω στον Χριστό και στο Λόγο του.Υπάρχει κάτι που με καθοδηγεί σ'αυτή τη ζωή.Είμαι πρόβατο;Θα το δεχτώ.Αν δεν υπήρχε Αυτός όμως, στα π@π@ρι@ μου για όλα τα άλλα.Δε θα μου καιγόταν καρφί για οτιδήποτε.Θα είχα σαν θεό το χρήμα και γω, όπως τόσοι άλλοι.Οπότε αδελφέ σε μια τέτοια περίπτωση θα πάταγα πάνω σε κορμιά για να ζήσω το τομάρι μου και μόνο.Διότι δε θα με ενδιέφερε η «άλλη ζωή», γιατί απλούστατα δεν θα υπήρχε..και κανένας να με κρίνει για αυτά που θα κάνω στους συνανθρώπους μου «εδώ».

    Καλές γιορτές και καλή Ανάσταση σε όλες και όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Bλέπω, όπως και άλλοι φαντάζομαι, ότι σε κάθε ευκαιρία υπάρχει μια έντονη αντιπαράθεση ορθοδόξων και λοιπών λες και περιμένουν πώς και πώς κάθε φορά να αναρτηθεί θέμα που θα θρέψει αντιπαράθεση. Λες και περιμένετε πάνω από το πληκτρολόγιο με αγωνία το πότε κάποιος θα θίξει, θα αμφισβητήσει ή θα διαφωνήσει έστω με τα πιστεύω σας για να αρχίσει η μάχη. Μάχη μεταξύ Ελλήνων. Όχι ότι εκπλήσσομαι... Θέλω λοιπόν κι εγώ με τη σειρά μου να απευθύνω ύβρεις και χαρακτηρισμούς, στους οποίους θα συμπεριλάβω και τον εαυτό μου αφού φτάνω ως εδώ. Αυτό που σας φταίει δεν είναι το ότι κάποιος διαφωνεί μ'εσάς, αυτό που φταίει εν γένει είναι η αμορφωσιά, η μη καλλιέργεια, (πνευματική, ψυχική και κοινωνική) η προβατοποίηση και μαζοποίηση. Η "διαδικτυακές συμμορίες" συγκρούονται, το αποτέλεσμα είναι μηδέν κάθε φορά και ούτε κάν εκτιμάται η ελευθερία του λόγου. Και ας μην ξεχνούν ούτε οι μεν ούτε οι δε ότι για τα ανθρώπινα λάθη δεν ευθύνεται το θείο. Ευθύνεται ο άνθρωπος. Καταλαβαίνετε ή μπα; Είναι θλιβερή η εικόνα σας. Σας πετάνε ένα κοψίδι κι αντί να αναζητήσετε την αλήθεια αμέσως τάσσεστε υπέρ ή κατά. Μόνο υπέρ ή κατά υπάρχει λοιπόν; Δεν περνάμε πρώτα από κριτική σκέψη πριν το συμπέρασμα; Και πριν αρχίσετε το βρισίδι και τα λοιπά ώριμα, διαβάστε και πίσω από τα γραμμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Παντως η κυρια Τζανη εφυγε γιατι μαλλον φοβηθηκε οτι θα αποκαλυπτοντουσαν πολλες αληθειες για την ιδια και για την μασονια και δεν θα ειχε τις δυναμεις να πει το παραμικρο..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΘΑ ΜΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΙΠΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΓΟΝΟΙ;; ΤΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΤΌΜΟ ΈΦΕΡΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ, ΤΟΥ ΙΣΑΑΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΑΚΩΒ;;; ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ;; ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΤΙ ΔΙΔΑΞΑΝ;; ΣΦΑΞΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ;;; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ. ΜΗ ΜΕ ΠΑΡΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ, ΡΩΤΑΩ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΡΟΘΕΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ο 10.00 ΕΊΜΑΙ ΞΑΝΑ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΖΑΝΗ, ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΦΛΕΡΤΑΡΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΣΩΝΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. φιλε 8,40 και μονο το οτι εψαχνες για την αληθεια σε τιμαει αλλα εφοσον μιλαμε για θρησκεια σε λαθος βιβλια την εψαχνες, εξαλλου ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ Η Ο ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ηταν φιλοσοφοι και εναντιονοντουσταν στην θρησκεια, γιαυτο τον λογο δικαστικε ο σωκρατης. Ισως και γι αυτο να υπηρχε το κενο μεσα σου. Θασου προτεινα να διαβασεις τον Ερμη τον Τρισμεγιστο μιας και ηταν η αρχη για ολες τις θρησκειες επισης υπηρχαν και τα ορφικα. Μιλαω παντα για βιβλια που αναφερονται στην θρησκεια. Εγω οταν ηθελα να μαθω για τον χριστιανισμο πηρα και διαβασα την καινη διαθηκη οχι τον παπαδιαμαντη. Σου δινω αυτο το παραδειγμα απλα για να καταλαβεις την διαφορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κορίτσι μου 8:14,γιὰ τὸ μόνον ποὺ πρέπει νὰ λυπᾶσαι εἶναι πὼς τὰ παιδιὰ τῶν Ἑλλήνων δὲν διδάσκονται Ἑλληνικά στα ψευτοσχολεῖα τοῦ σιωνισμοῦ κρίνοντας ἀπὸ τὴν πραγματικὰ οἰκτρὴ ὀρθογραφία σὲ πολλὰ σχόλια. Νομίζεις διὰ μαγίας ὁ λόγος σου θὰ ἀποκτήσει βάρος τὴν ὥρα ποὺ ἐσὺ εἶσαι ἀτημελής; Ἕνα ἕνα τὰ σκαλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΦΙΛΕ 18 Απριλίου 2011 9:11 μ.μ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝ !!!!!!
    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΧΑΤΗ ΛΥΣΗ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙΣ,ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΜΑΣ!!!Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΝΟΟΤΡΟΠΟΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗΜΕΣ ΠΡΟΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ''ΚΟΙΝΟΥΣ'' ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ,ΜΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΒΛΕΨΕΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ...ΤΟ ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΚΑΘΕ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΔΙΟΤΙ,ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ,ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΣ ΑΡΕΤΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΑΝ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΙΝΕΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΟΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΟΥΝ...ΚΑΙ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΛΕΝΕ ΤΕΤΟΙΑ.ΝΑΙ,ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ,ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ,ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΕΠΙΣΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΚΤΛ...ΟΠΟΤΕ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ.ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΤΕ 12ΘΕΗΣΤΕΣ ΕΙΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΟΛΟΙ ΚΑΥΧΙΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΠΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ''ΔΙΚΑ ΜΑΣ'' ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΝΤΑ!!!!ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ,ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΝΕΨΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΑΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ(ΚΑΙ ΤΙ ΣΠΙΤΙ...!!!) ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΛΑΚΩΣΕΙ....ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ(Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ) ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΡΟΠΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΦΑΣΗ ΠΕΦΤΩ ΔΕΝ ΠΕΦΤΩ....

    ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Η ΤΟ ΤΙ ΣΗΜΕΝΕΙ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΡΗΣΚΟΣ(ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ 12 ΘΕΗΣΤΗΣ ΚΤΛ) ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.....ΚΑΛΥ ΤΥΧΗ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ!!!!

    ΦΙΛΙΚΑ 18 Απριλίου 2011 8:37 μ.μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 10΄11 ΤΟ ΟΤΙ Η ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΗΤΑΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΑΘΕΟΥΣ. ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΛΟΓΟ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΣΟΦΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ Ο ΕΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΗΜΑ ΛΟΓΟΥ. ΞΕΡΩ ΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΡΕΥΝΩ. ΔΕΝ ΖΗΤΟΥΣΑ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΖΟΥΣΑΝ ΠΡΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΕΝΩ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΑΝ ΕΝ ΖΩΗ.ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΑΥΤΗ. ΤΟ ΟΤΙ ΦΑΝΕΡΩΘΗΚΕ Ο ΘΕΟΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣΕ Η ΔΕΝ ΦΩΤΙΖΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΨΗΛΑΦΙΖΑΝ.ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΗΛΘΕ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΩΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ(ΕΓΩ ΕΙΜΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ...ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ) ΣΤΟ ΕΥΓΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΦΙΛΑΛΗΘΕΣ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΤΑ ΑΛΛΑ ΓΕΝΗ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΡΒΑΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΙΛΑΡΓΥΡΙΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΥΝ. ΦΙΛΙΚΑ Ο 8΄40

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΕΥΓΕ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΕΝ ΧΡΙΣΤΟ ΙΩΑΝΝΗ ΛΑΖΑΚΗ Π ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΑΝΔΡΕΙΑ Μ ΟΛΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΛΕΞΕΩΣ ΝΑ Τ ΠΕΙ!!!

    ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ...

    ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. 1.ΕΥΓΕ ΣΤΟΝ ΛΑΖΑΚΗ.ΕΤΣΙ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΣΚΕΠΑΣΟΥΝ.ΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ Ν ΠΑΘΟΥΜΕ!!!ΕΤΣΙ ΝΑ ΔΟΞΑΖΟΥΜΕ Κ ΤΝ ΘΕΟ!!ΕΧΕΙ ΤΣΑΓΑΝΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!2.ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ Μ ΒΛΕΠΩ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ Κ ΓΕΝΙΚΑ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΩΝ!!!ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΣ ΣΧΟΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ!!!ΤΟ ΠΑΠΙΚΟ-ΦΡΑΓΚΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ Κ ΔΕΝ ΣΥΜΑΖΕΒΕΤΑΙ!!!ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ,ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ,ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Κ ΑΛΛΟΙ ΠΟΣΟΙ=ΜΑΣΩΝΟΙ!!!ΑΣ Τ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!!!ΤΟ ΠΑΤΡΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ Π ΔΕΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΜΑΣΩΝΟΥΣ-ΠΡΟΣΚΟΙΝΗΜΕΝΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ
    antichrist.

    ΑΝΑΠΟΔΑ www. tsirhcitna .com ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ
    site ΤΟΥ BATIKANO

    ΚΑΛΟ Ε;;;;;;;;

    ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΝΕ ΠΙΑ ΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. www.tsirhcitna.com χριστιανοταλιμπανεζοι θαυμαστε....αλλα τωρα θα πειτε βεβαια αυτοι ειναι καθολικοι δεν ειναι σαν και μας.......τον ιδιο Εβραιο λατρευετε ομως...η μηπως εσεις οι ορθοδοξοι θα πατε στον παραδεισο να μαζευετε λουλουδακια και αυτοι στην κολαση? τα ιδια σκατα πιστευετε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗ κεφ.θ 39-ι
    και ειπεν ο Ιησους' εις κριμα εγω εις τον κοσμον τουτον ηλθον, ινα οι μη βλεποντες βλεπωσι και οι βλεποντες τυφλοι γενωνται
    Μεταφραση.
    Ειπεν ο Ιησους. Ηλθον εγω εις τον κοσμον αυτον δια να γινη ΚΡΙΣΙΣ και δια να ξεχωρισθουν οι καλοπροαιρετοι απο τους διεστραμμενους.....
    ΑΙΑΝΤΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ Η ΑΛΛΗ ΟΨΗ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΜΑΛΑΚΟΠΙΤΟΥΡΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Και ο χριστιανισμος και ο μουσουλμανισμος εχουν κοινη αφετηρια .Δημιουργηθηκαν απο τον ιουδαισμο προκειμενου να χτυπησουν την Ελληνικη κοσμοαντιληψη.
    Εξαλου και οι 3 ειναι ιουδαιογενεις θρησκειες εχουν κοινες καταβολες , ριζες και κοσμοθεαση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Εύγε στον Ταλιμπαν Λαζάκη για την παιδεία και την φαντασία του τώρα που ο Λιακόπουλος θα σταματήσει ας γράψει αυτός βιβλία. Αυτό με τη φιλική εταιρία γίνεται άνετα best seller άλλωστε θα βρεθούν πολλά βόδια να το αγοράσουν όπως γίνεται πάντα ;) Θα μπορούσα να πω ότι σαν Έλληνας αισθάνομαι ντροπή για τη συμπεριφορά αυτού του μπούφου αλλά ο άνθρωπος είναι δηλωμένος Εβραιοχριστιανος (κατά δική του δήλωση) οπότε τα σχόλια περιττεύουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. προς 9:51 μαλλον αγαπητε μου προκειται για μια συκοφαντια προσ τον Λαζακη!!!δεν εχω ακουσει ποτε να λεει οτι ειναι εβραιοχριστιανος!!!αν εχεις αυτη την δηλωση θα σ παρακαλουσα να την βγαλεις στο φως να την δουμε κ μεις!!!αλλιως θα εισαι κ συ κανενα Μεγαλο κουμασι π μπαινει σαν εμας τς αλλους κ γραφεις σχολια απλα για να φερεις τ πανω κατω!!!ή μπορει κ συ να εισαι μασωνος-προσκοινημενος η αθεος η αναρχικος η κομμουνιστης!!!ευχομαι να μετανοησεις κ να βρεις την αληθεια καλημερα σε ολους
    καλη Ανασταση

    ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Μα τον ΔΙΑ γίναμε πάρα πολύ.
    Χαίρομε που πολλά αδέρφια μας αφυπνίστηκαν μετά από τόσα χρόνια ύπνωσης. Δυστυχώς υπάρχουν αρκετοί γενίτσαροι, δεν πειράζει όμως σπόρος έχει πέσει και ο χρόνος εργάζεται για εμάς.
    Καλημέρα συνέλληνες οι θεοί δεν ξεχνούν αυτούς δεν που λησμονήσαν και τιμούν τους προγόνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. 12:48 ΓΕΝΟΙΤΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΑΔΩΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΦΥΠΝΙΣΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.......ΑΙΑΣ.[ΑΔΩΝΙΑ] ΙΣΤΟΣΕΛΙΣ ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ κατηγορια ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ βιντεακι, θα .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΤΖΑΝΗ. ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ ΡΕΖΙΛΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΣΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΘΡΗΣΚΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ Ή ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ Ή ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΤΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΑΜΕ (ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ) ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ. ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΠΟΛΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΕΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟ ΑΤΟΜΟ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΨΑΧΝΟΥΝ, ΕΡΕΥΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ. ΕΤΣΙ ΕΧΩ ΠΟΛΛΕΣ ΥΠΟΨΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΥΠΟΚΙΝΟΥΝ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΑΠΛΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ. ΓΙ'ΑΥΤΟ ΦΩΝΑΖΩ, ΜΗ ΦΑΓΩΝΕΣΤΕ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ. ΜΗ ΤΑ ΤΙΝΑΞΟΥΜΕ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΜΑΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΣΥΓΝΩΜΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ...ΤΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ!!!ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΑΤΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.ΜΗ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΤΕ ΤΙΣ ΒΑΓΓΕΛΙΣΤΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΩΑΜΕΘ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΟΥΔΕΣ ΓΑΜΩΤΟ!!!ΑΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ!!!ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΘΕΕΙΚΟ!!!ΓΑΜΩΤΟ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ 12ΘΕΗΣΜΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ ΚΕΦ.η 15
    ΙΗΣΟΥΣ
    ΥΜΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΑΡΚΑ ΚΡΙΝΕΤΕ, ΕΓΩ ΟΥ ΚΡΙΝΩ ΟΥΔΕΝΑ.
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.
    ΑΙΑΝΤΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Κυριακή των Βαΐων

    " «Ιδού ο Βασιλεύς σου, Σιών.» (Στον Μικρό Εσπερινό, ήχος πλ. δ΄.)

    " «Λαμπρύνου, η Σιών, η νέα, και βαΐοις ανύμνει μετά παίδων· ιδού ο Βασιλεύς σου, σώζων προς πάθος έρχεται.» (Στον Μικρό Εσπερινό, ήχος β΄, οίκος του Ευφραθά.)

    " «Ωσαννά εν τοις υψίστοις, ευλογημένος ο ερχόμενος, Βασιλεύς του Ισραήλ.» (Στον Μεγάλο Εσπερινό, ήχος πλ. β΄ και εις τον Λιτό, Στιχηρό Ιδιόμελον, ήχος α΄.)

    [ Η λέξη Ωσαννά είναι Εβραϊκή και σημαίνει «δεόμαστε στο Θεό για τη σωτηρία». Ομοίως καθαρά Εβραϊκές είναι και οι συχνά χρησιμοποιούμενες λέξεις Μεσσίας, Αμήν και Αλληλούια. Μεσσίας σημαίνει «κεχρισμένος», «Χριστός». Αμήν σημαίνει «μακάρι», «σίγουρα», «είθε να γίνει». Αλληλούια σημαίνει «δόξα στο Γιαχβέ» («Ωρολόγιον το Μεγα», έκδοση Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος 1983, σελ. 17). Η λέξη Ιησούς επίσης αποτελεί απόδοση του Εβραϊκού Γιεσουά, που σημαίνει «ο Γιαχβέ είναι η σωτηρία».]

    " «Ο ηγαπημένος Ισραήλ» (στον Μεγάλο Εσπερινό, ήχος πλ. β΄) και «τω ηγαπημένω Ισραήλ» (τροπάριο στον Όρθρο).

    " «Διό ευφραίνεται θυγάτηρ Σιών.» (Στον Μεγάλο Εσπερινό, ήχος β΄.)

    " «Χαίρε, ευφραίνου, πόλις Σιών.» (Στον Μεγάλο Εσπερινό και στο Λυχνικό, ήχος πλ. δ΄.)

    " «Οι μισούντες Σιών, αισχύνθητε από του Κυρίου· ως χόρτος γαρ πυρί έσεσθαι απεξηραμμένοι.» (Στον Όρθρο, αντίφωνο των αναβαθμών του δ ήχου.)

    " «Ευφράνθητι Ιερουσαλήμ· και πανηγυρίσατε οι αγαπώντες Σιών.» (Στον Όρθρο, καταβασία, ο διασώσας εν πυρί, ωδή η΄, ο ειρμός.)

    " «Αίνεσιν Εκκλησία οσίων τω ενοικούντι Σιών σοι Χριστέ, προσφέρει· εν σοι, Ισραήλ, τω ποιητή αυτού, χαίρει.» (Από τροπάριο στον Όρθρο.)

    " «Άσατε λαοί, θεοπρεπώς εν Σιών, και ευχήν απόδοτε Χριστώ εν Ιερουσαλήμ.» (Ομοίως.)

    " «Ασύγκριτος υπάρχει ευπρέπεια εν Σιών.» (Ομοίως.)

    " «Κύριος παρέστη· Σιών γαρ εξελέξατο.» (Ομοίως.)

    " «Σιών Θεού όρος το άγιον, και Ιερουσαλήμ.» (Όμοίως.)

    " «Ισραήλ του Θεού το βασίλειον.» (Ομοίως.)

    " «Θεοπρεπώς σε, Βασιλεύ Ισραήλ.» (Ομοίως.)

    " «Ο Βασιλεύς σου, Σιών.» (Ομοίως.)

    " «Ο Θεός σου, χαίρε, Σιών, σφόδρα, εβασίλευσεν εις τους αιώνας Χριστός.» (Ομοίως.)

    " «Ποιμήν ημών Χριστός ο Βασιλεύς Ισραήλ. Υπόδεξαι, Ιουδαία, τον Βασιλέα.» (Στο Απόδειπνο, ωδή θ΄, αλλότριον των μητέρων.)

    " Την Κυριακή των Βαΐων διαβάζονται επίσης το απαράδεκτο για τους Έλληνες απόσπασμα του Ζαχαρία «εξεγερώ τα τέκνα σου, Σιών, επί τα τέκνα των Ελλήνων» (Ζαχ. θ΄, 9-15), ένα του Σοφονίου κι ένα του Ιεζεκιήλ, που μιλάνε για λύτρωση του Ισραήλ από τους εχθρούς του Κρητικούς, επαναλαμβάνοντας τα «χαίρε σφόδρα, θύγατερ Σιών» κι άλλα παρόμοια» (Σοφ. γ΄, 14-19). [Βλ. «Τα υβριστικά κατά των Ελλήνων επίσημα κείμενα της Ορθοδοξίας.»]
    Την Κυριακή των Βαΐων διαβάζονται επίσης το απαράδεκτο για τους Έλληνες απόσπασμα του Ζαχαρία «εξεγερώ τα τέκνα σου, Σιών, επί τα τέκνα των Ελλήνων» (Ζαχ. θ΄, 9-15), ένα του ΣοφονίουΙεζεκιήλ, που μιλάνε για λύτρωση του Ισραήλ από τους εχθρούς τουΚρητικούς, επαναλαμβάνοντας τα «χαίρε σφόδρα, θύγατερ Σιών» κι άλλα παρόμοια»(Σοφ. γ΄, 14-19). [Βλ. «Τα υβριστικά κατά των Ελλήνων επίσημα κείμενα της Ορθοδοξίας.»] ΑΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗ ΚΕΦ ΙΕ 18 -27
    ΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΥΜΑΣ ΜΙΣΕΙ ,ΓΙΓΝΩΣΚΕΤΕ ΟΤΙ ΕΜΕ ΠΡΩΤΟΝ ΥΜΩΝ ΜΕΜΙΣΗΚΕΝ.
    ΕΙ ΕΚ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΗΤΕ , Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟΝ ΕΦΙΛΕΙ, ΟΤΙ ΔΕ ΕΚ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΟΥΚ ΕΣΤΕ, ΑΛΛ ΕΓΩ ΕΞΕΛΕΞΑΜΗΝ ΥΜΑΣ ΕΚ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ ΜΙΣΕΙ ΥΜΑΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ
    ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΤΕ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΟΥ ΕΓΩ ΕΙΠΟΝ ΥΜΙΝ ,ΟΥΚ ΕΣΤΙ ΔΟΥΛΟΣ ΜΕΙΖΩΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΥΤΟΥ. ΕΙ ΕΜΕ ΕΔΙΩΞΑΝ , ΚΑΙ ΥΜΑΣ ΔΙΩΞΟΥΣΙΝ. ΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΜΟΥ ΕΤΗΡΗΣΑΝ ,ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΜΕΤΕΡΟΝ ΤΗΡΗΣΟΥΣΙΝ.
    ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΟΙΗΣΟΥΣΙΝ ΥΜΙΝ ΔΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ, ΟΤΙ ΟΥΚ ΟΙΔΑΣΙ ΤΟΝ ΠΕΜΨΑΝΤΑ ΜΕ.
    ΕΙ ΜΗ ΗΛΘΟΝ ΚΑΙ ΕΛΑΛΗΣΑ ΑΥΤΟΙΣ ,ΑΜΑΡΤΙΑΝ ΟΥΚ ΕΙΧΟΝ. ΝΥΝ ΔΕ ΠΡΟΦΑΣΙΝ ΟΥΚ ΕΧΟΥΣΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΑΥΤΩΝ .
    Ο ΕΜΕ ΜΙΣΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΙΣΕΙ.
    ΕΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΗ ΕΠΟΙΗΣΑ ΕΝ ΑΥΤΟΙΣ Α ΟΥΔΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΠΕΠΟΙΗΚΕΝ , ΑΜΑΡΤΙΑΝ ΟΥΚ ΕΙΧΟΝ. ΝΥΝ ΔΕ ΚΑΙ ΕΩΡΑΚΑΣΙ ΚΑΙ ΜΕΜΙΣΗΚΑΣΙ ΚΑΙ ΕΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ
    ΑΛΛ ΙΝΑ ΠΛΗΡΩΘΗ Ο ΛΟΓΟΣ Ο ΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΕΝ ΤΩ ΝΟΜΩ ΑΥΤΩΝ , ΟΤΙ Ε Μ Ι Σ Η Σ Α Ν Μ Ε Δ Ω Ρ Ε Α Ν.
    ΟΤΑΝ ΔΕ ΕΛΘΗ Ο ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΣ ΟΝ ΕΓΩ ΠΕΜΨΩ ΥΜΙΝ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ, ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Ο ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΕΚΠΟΡΕΥΕΤΑΙ, ΕΚΕΙΝΟΣ ΜΑΡΤΥΡΗΣΕΙ ΠΕΡΙ ΕΜΟΥ.
    ΚΑΙ ΥΜΕΙΣ ΔΕ ΜΑΡΤΥΡΕΙΤΕ, ΟΤΙ ΑΠ ΑΡΧΗΣ ΜΕΤ ΕΜΟΥ ΕΣΤΕ.
    ΦΙΛΕ ΑΙΑ ΙΣΡΑΗΛ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
    ΑΙΑΝΤΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΦΙΛΕ ΑΙΑ
    ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΩΣ ΘΕΟ ,ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΙΜΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ. ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΒΡΑΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΤΡΕΦΕΤΕ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΕΜΕΙΣ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΑΥΤΗΣ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΚΑΝΕ .
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΙΑΝΤΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ωραιος 9¨57, μπας και μαθουν καποιοι διαβαζωντας αφου οι παπαδες δεν μποριυν καν να ψαλλουν ωστε να ακουστουν δυνατα αυτα που λενε.

    Φιλε Αιαντα, αυτα που λες δεν ειναι η επισιμη θεση της ελληνικης εκκλησιας. Το δογμα λεει οτι Αβρααμ και Ιακωβ ειναι οι προγονοι μας.

    Η δεχεσαι τη θρησκεια η οχι. Αν δεχεσαι κομματια δεν διαφερεις σε τιποτα απο εναν αναζητητη που βρισκει ψιγματα αληθειας σε καθε πιστη.

    Τις μαλακιες που λεγανε σχολειο οταν εφτανε το μαχαιρι στο κοκκαλο οτι και καλα το Ισραηλ ξεκινησε ως ο εκλεκτος λαος, αλλα απο τα χρονια της Καινης διαθηκης και εντευθεν η 'εντολη' περασε στους Ελληνες ειναι μπουρδες λανσαρισθεντες απο το Παλατι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΦΙΛΕ 12.03 ΟΝΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΖΗΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΘΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΔΩ ,ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 25 ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΤΟ ΑΠΕΧΘΑΝΟΜΟΥΝ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΣΑΣ, ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ. ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ 53 ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΠΗΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ- ΠΡΩΤΑ- ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΜΕ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑ ΔΩ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΤΕΛΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΑΓΑΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΣ ΜΗ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΙΣΤΥΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ .ΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ,ΑΥΤΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ .ΓΙΑΤΙ Ο ΝΟΥΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟΣ.
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΙΑΝΤΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Φιλε Αιαντα, τον θεο δεν μπορουμε να τον κρινουμε και κατι τετοιο θα ητανε υβριστικο. Μπορουμε να κρινουμε ομως τους αυτοχριστους αντιπροσωπους του.

    Περα απο οποιαδηποτε σκοπιμοτητα, εμπαθεια, πιστη η μισαλοδοξια η ορθοδοξη πιστη στηριζεται στη θεικη φυση του προσωπου του Ιησου. Ποτε δεν θα το μαθουμε. Η το πιστευουμε η οχι.

    Περα απο οποιαδηποτε τωρα σκοπιμοτητα, εμπαθεια, πιστη η μισαλλοδοξια η ορξοδοξη πιστη και ο χριστιανισμος γενικα επιβληθηκε δια πυρος και σιδηρου και χρησιμοποιηθηκε ως οπλο για πολιτικες και κοινωνικες επιδιωξεις. Και αυτο δεν ειναι θεμα πιστης, ειναι θεμα ιστοριας.

    Καλη ανασταση
    Φιλικα Γιαννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Τα περισσότερα σχόλια είναι τραγικά. Τσακώνονται χριστιανοί με αρχαιολάτρες παραβιάζοντας και οι 2 τις αρχές της κάθε θρησκείας-φιλοσοφίας. Οι μεν φανατίζονται και βρίζουν, οι δε δεν γνωρίζουν καλά καλά ορθογραφία, έχουν λανθασμένη αντίληψη των θεών και μιλούν για αρχαία Ελλάδα και κρίνουν τους άλλους. Εγώ προσωπικά ΔΕΝ πιστεύω στην φτηνή απομίμηση που λέγεται χριστιανισμός και δεν πιστεύω ότι οι πραγματικοί Έλληνες είναι οι χριστιανοί όπως ισχυρίζονται κάποιοι. Αλλά βέβαια είναι εύκολο να βγάζεις συμπεράσματα διαβάζοντας επιλεκτικά παλαιά-καινή διαθήκη και αδιαφορώντας για τα αρχαία κείμενα. Ο τίτλος του βίντεο είναι παραπλανητικός και το όνομα αυτού που το ανέβασε δείχνει το "πρόβλημα" του. Η κα Τζανή έχει πεί πράγματα που ενοχλούν. Περαστικά σας. Είτε ανήκει στους μασόνους, είτε όχι, εγώ ξέρω και κρίνω αυτά που έχει πει και στην πλειοψηφία τους με βρίσκουν σύμφωνο. Τέλος, δεν υφίσταται δωδεκαθεϊσμός και δεν είναι θρησκεία. Είναι αντίληψη και λατρεία της φύσης και όλοι οι μορφωμένοι και σοβαροί άνθρωποι το καταλαβαίνουν. Προσωπικά χωρίς να πιστεύω σε κάτι συγκεκριμένο, απ'τη στιγμή που έχω κάτι πιο ολοκληρωμένο, ανώτερο και αρχαιότερο, γιατί να έχω την ανάγκη να στραφώ στον χριστιανισμό ή οτιδήποτε άλλο. Τέλος, δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται αφύσικο για έναν Έλληνα να μην είναι χριστιανός. Για μένα είναι αφύσικο ένας Έλληνας που δεν αναζητεί-ερευνά και κατεβάζει αμάσητο ότι του δίνουν. Καλό Πάσχα ή Καλά Αδώνια, ότι προτιμά ο καθένας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αυτός ο πανίβλακας ο Λαζάκης εκτός του ότι είναι εξοργιστικός και δεν ξέρει να κάνει διάλογο είναι και τελείως άσχετος, ξέρει ότι στις γνώσεις στο ήθος και στην φιλοπατρία δεν μπορεί να φτάσει ούτε στο μικρό της δαχτυλάκι την κυρία Τζανή και δεν την αφήνει να μιλήσει διακόπτοντας την και υβρίζοντας την διαρκώς – η γνωστή χριστιανική τακτική. Επίσης δεν διαφαίνεται πουθενά ότι η κυρία Τζανή είναι μασονίστρια οι δήθεν αποδείξεις σας είναι ρηχές και άνευ περιεχομένου. Η κυρία Τζανή ξέρει και 5 πράγματα από την ιστορία και μιλάει για το πώς ξεκίνησε ο τεκτονισμός αλλοίμονο αν αυτό την κάνει Μασόνο. Μασόνοι είστε εσείς που έχετε βουλιάξει την Ελλάδα στο σκοτάδι για 2000 χρόνια σχεδόν. Είστε μισαλλόδοξοι μισάνθρωποι υποκριτές ως εκεί που δεν πάει – από την μια λέτε τους άλλους ειδωλολάτρες ενώ οι ίδιοι σας προσκυνάτε μπογιατισμένες σανίδες – βρίζετε τους άλλους που τυχαίνει να θέλουν να πιστεύουν στην πατρώα θρησκεία εβραιοσιωνιστές ενώ οι ίδιοι σας ασπάζεστε τον ιουδαιοχριστιανισμό και πιστεύετε στον ραβίνο Τζεσουά και όλο του το σόι, καταστρέψατε τον ελληνικό πολιτισμό και το παίζετε τώρα Ελληναράδες, είστε σχιζοφρενείς ζείτε στην κοσμάρα σας δεν αγαπάτε την φύση και βλέπετε την γη σαν τόπο τιμωρίας – σύμφωνα με την βίβλο σας - ενώ στην ουσία είναι ο παράδεισος που όμως δυστυχώς κάτι χριστιανομασόνοι σαν και εσάς τον καταστρέφουν κάθε μέρα, λυπάμαι για την κατάντια όχι μόνο της Ελλάδος άλλα και όλου του πλανήτη….και πριν προλάβετε να μου φορτώσετε ταμπέλες σας λέω απλά ότι είμαι Άθεος και δεν έχω ανάγκη κανενός τον Θεό…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΙΣΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ,ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΣΕ ΓΑΛΟΥΧΟΥΝ ΝΑΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΒΑΤΟ ΣΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΤΟΥ ΑΡΧΗΜΑΝΔΡΙΤΗ,ΤΟΤΕ ΘΕΛΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΝΓΚΙΑ ΝΑ ΠΗΔΗΞΕΙΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ....ΑΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή