Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Στο δόκανο του ΣΔΟΕ ΑΚΤΩΡ και ΙΝΤΡΑΚΟΜ .. ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΣΤΙΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ..


ΑΚΤΩΡ ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ; A AA ΣΟΥΦΛΙΑ ΚΑΙ ΣΙΑ 
 Μια υπόθεση φοροδιαφυγής αλλά και εισφοροδιαφυγής αρχίζει να εξυφαίνεται στους κόλπους της κοινοπραξίας «Μορέας Α.Ε.», η οποία έχει αναλάβει την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου στην Πελοπόννησο, και συγκεκριμένα τον οδικό άξονα Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας.
Σύμφωνα με στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η zougla.gr, τρία κλιμάκια του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (Σ.Δ.Ο.Ε.) πραγματοποίησαν το πρωί της Τρίτης αιφνιδιαστικό έλεγχο στα..... φορτηγά αλλά και στα μηχανήματα Δ.Χ. που εργάζονται στην κοινοπραξία. Είχε προηγηθεί ανώνυμη καταγγελία στο Σ.Δ.Ο.Ε., ότι στα εργοτάξια της «Μορέας Α.Ε.» υπήρχαν Ι.Χ. φορτηγά και εκσκαφείς που εργάζονταν παράνομα στα έργα κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου.

Τα κλιμάκια του Σώματος ζήτησαν να γίνει δειγματοληπτικός έλεγχος στα ντεπόζιτα καυσίμων των συγκεκριμένων μηχανημάτων. Εκεί ήταν που αποκαλύφθηκε η τεράστια κομπίνα: σε τουλάχιστον οκτώ φορτηγά και μηχανήματα (γκρέιντερ, εκσκαφείς κ.λπ.) διαπιστώθηκε ότι οι δεξαμενές καυσίμων τους ήταν γεμάτες από πετρέλαιο θέρμανσης (κόκκινο πετρέλαιο)!

Ας κάνουμε, όμως, έναν πρόχειρο υπολογισμό, προκειμένου να αντιληφθούμε το μέγεθος της απάτης. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Οικονομικών, η μέση τιμή του πετρελαίου κίνησης για την Τρίτη 1η Μαρτίου του 2011 ανέρχεται σε 1,30 €/λίτρο, όταν την ίδια στιγμή η μέση τιμή για το πετρέλαιο θέρμανσης αγγίζει τα 0,84 €/λίτρο.

Επί της ουσίας, τι έκαναν οι επιτήδειοι; Γέμιζαν τις δεξαμενές καυσίμων στα μηχανήματα και τα φορτηγά με πετρέλαιο θέρμανσης αντί για πετρέλαιο κίνησης, κερδίζοντας συνολικά 0,46 € /λίτρο.

Όπως είναι φυσικό, εξαιτίας αυτής της «μηχανής» που στήθηκε, το ελληνικό Δημόσιο ζημιώνεται καθημερινά κατά χιλιάδες ευρώ, καθώς δεν αποδίδεται ο αναλογούμενος Φ.Π.Α. για την αντιστοιχία πετρελαίου θέρμανσης – πετρελαίου κίνησης.

«Ο έλεγχος βρίσκεται σε εξέλιξη»

Η zougla.gr επικοινώνησε με τον ειδικό γραμματέα του Σ.Δ.Ο.Ε., Γιάννη Καπελέρη, ο οποίος επιβεβαίωσε το αληθές της υπόθεσης, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά: «Σίγουρα ευσταθεί η καταγγελία που σας έγινε, αλλά μπορεί να έχει μεγαλύτερη έκταση. Έχω ζητήσει ενημέρωση από τα αρμόδια τμήματα του Σ.Δ.Ο.Ε.. Εκείνο που μπορώ να σας πω είναι ότι ο έλεγχος βρίσκεται σε εξέλιξη και δεν αποκλείεται τα αποτελέσματα να είναι μεγαλύτερης κλίμακας».

Παράλληλα, ο κ. Καπελέρης υποστήριξε ότι οι έλεγχοι διενεργήθηκαν σε φορτηγά και μηχανήματα, τα οποία ενδεχομένως να ανήκουν σε εταιρείες υπεργολάβων, που συμμετέχουν στην κατασκευαστική κοινοπραξία «Μορέας Α.Ε.».

Η ταυτότητα της κοινοπραξίας

Ας δούμε, όμως, ποια είναι η «Μορέας Α.Ε.». Η ΜΟΡΕΑΣ Α.Ε. ιδρύθηκε στις 22/12/2006 και η μετοχική της σύνθεση είναι η ακόλουθη:

• ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε., με ποσοστό 86,67%
• ΙΝΤΡΑΚΟΜ Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ, με ποσοστό 13,33%

Στις 31 Ιανουαρίου του 2007, ο υπουργός Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων υπέγραψε με την παραχωρησιούχο εταιρεία, «Μορέας Α.Ε.», σύμβαση παραχώρησης του έργου: «Μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του οδικού άξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και Κλάδος Λεύκτρο – Σπάρτη». Η διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης είναι 30 χρόνια.


Διαβάστε περισσότερα: 
http://trikalagr.blogspot.com/2011/03/aa-38.html#ixzz1FbQf9YUf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου