Με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δ.Ρέππα, να τονίζει πως η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) και τα αεροδρόμια της χώρας οδηγούνται στην νέα εποχή, την ΝΔ να ψηφίζει υπέρ θεωρώντας απαραίτητο το νομοθέτημα και τα άλλα κόμματα (ΚΚΕ, ΛΑΟΣ, ΣΥΡΙΖΑ) να τάσσονται κατά, ολοκληρώθηκε η συζήτηση ψήφισης επί της αρχής του νομοσχεδίου με το.... οποίο αναδιοργανώνεται η ΥΠΑ και παρέχεται η δυνατότητα αξιοποίησης και ανάπτυξης των κρατικών αεροδρομίων.
Με το νομοσχέδιο δίνεται η δυνατότητα σύστασης ανώνυμων εταιρειών διαχείρισης για το σύνολο των αερολιμένων της χώρας, ή ομάδας αεροδρομίων ή για κάθε αεροδρόμιο χωριστά και με αντικείμενο την διοίκηση, διαχείριση, λειτουργία, ανάπτυξη, επέκταση, συντήρηση και εκμετάλλευσή τους και αφετέρου δίνεται η δυνατότητα παραχώρησης για ορισμένο χρόνο δικαιωμάτων που αφορούν στις επτά αυτές αρμοδιότητες.
«Αυτό σημαίνει ότι η ιδιοκτησία των αερολιμένων παραμένει στο Δημόσιο» διευκρίνισε ο Δ.Ρέππας και εξήγησε ότι οι αποφάσεις για το ποια αεροδρόμια θα ενταχθούν σε αυτή την διαδικασία θα ληφθούν μετά από μελέτες αξιολόγησης των χαρακτηριστικών του κάθε αεροδρομίου και πάντως στο πλαίσιο διαγωνισμού.
Εξάλλου, οι αλλαγές αφορούν στη δημιουργία μιας αυτοτελούς δομής με σαφή λειτουργικό διαχωρισμό σε σχέση με την ΥΠΑ η οποία συνιστά και τον Πάροχο Υπηρεσιών Αεροναυτιλίας. Ακόμη ρυθμίζεται το καθεστώς της παροχής επίγειας εξυπηρέτησης στους 34 ελληνικούς αερολιμένες με ετήσια κίνηση κάτω των δύο εκ. επιβατών ή 50 χιλ. τόνων φορτίου. Ρυθμίζονται επιπλέον θέματα μεταφοράς προσωπικού από την ΥΠΑ σε άλλους φορείς και υπηρεσίες του Δημοσίου και ευρύτερου δημόσιου τομέα. Προβλέπεται ακόμη η σύσταση Εποπτικής Αρχής Τελών Αερολιμένων.
Με το νομοσχέδιο δίνεται η δυνατότητα σύστασης ανώνυμων εταιρειών διαχείρισης για το σύνολο των αερολιμένων της χώρας, ή ομάδας αεροδρομίων ή για κάθε αεροδρόμιο χωριστά και με αντικείμενο την διοίκηση, διαχείριση, λειτουργία, ανάπτυξη, επέκταση, συντήρηση και εκμετάλλευσή τους και αφετέρου δίνεται η δυνατότητα παραχώρησης για ορισμένο χρόνο δικαιωμάτων που αφορούν στις επτά αυτές αρμοδιότητες.
«Αυτό σημαίνει ότι η ιδιοκτησία των αερολιμένων παραμένει στο Δημόσιο» διευκρίνισε ο Δ.Ρέππας και εξήγησε ότι οι αποφάσεις για το ποια αεροδρόμια θα ενταχθούν σε αυτή την διαδικασία θα ληφθούν μετά από μελέτες αξιολόγησης των χαρακτηριστικών του κάθε αεροδρομίου και πάντως στο πλαίσιο διαγωνισμού.
Εξάλλου, οι αλλαγές αφορούν στη δημιουργία μιας αυτοτελούς δομής με σαφή λειτουργικό διαχωρισμό σε σχέση με την ΥΠΑ η οποία συνιστά και τον Πάροχο Υπηρεσιών Αεροναυτιλίας. Ακόμη ρυθμίζεται το καθεστώς της παροχής επίγειας εξυπηρέτησης στους 34 ελληνικούς αερολιμένες με ετήσια κίνηση κάτω των δύο εκ. επιβατών ή 50 χιλ. τόνων φορτίου. Ρυθμίζονται επιπλέον θέματα μεταφοράς προσωπικού από την ΥΠΑ σε άλλους φορείς και υπηρεσίες του Δημοσίου και ευρύτερου δημόσιου τομέα. Προβλέπεται ακόμη η σύσταση Εποπτικής Αρχής Τελών Αερολιμένων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου