Προτάσεις αγοράς από Γερμανία και ΗΠΑ
Διαβάστε περισσότερα: http://trikalagr.blogspot.com/2011/02/bmp-3hel.html#ixzz1CvO5vjMI
Στη τύχη τους έχουν αφήσει την Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ), τόσο η κυβέρνηση, όσο και η μειοψηφία (43% όμιλος Μυτιληναίου και 6% όμιλος Λαϊνόπουλου), ενώ εκκρεμεί το πρόγραμμα προμήθειας των ΤΟΜΑ BMP3HEL που θα έβαζε την ....
εταιρεία σε αναπτυξιακή τροχιά. Χθες, μάλιστα, η ΔΕΠΑ έκοψε την παροχή φυσικού αερίου στην εταιρεία. Και αν η μειοψηφία έχει λάβει «ειδοποίηση» από την κυβέρνηση απλώς να περιμένει την εξέλιξη της διαδικασίας «ιδιωτικοποίησης» της εταιρείας (η οποία πρακτικά είναι ιδιωτική εταιρεία, απλώς ο κύριος μέτοχος είναι το δημόσιο), για την κυβέρνηση δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Χθες η ΔΕΠΑ έκοψε την παροχή φυσικού αερίου στην εταιρεία λόγω απλήρωτων λογαριασμών και σήμερα επρόκειτο να πάει η ΔΕΗ να κόψει το ρεύμα και φυσικά όλη την παραγωγική δραστηριότητα. Η παραλαβή υλικών για την υλοποίηση των συμβάσεων που έχουν αναληφθεί έχει παύσει και 500 εργαζόμενοι σε μια βιομηχανία που αποτελεί ήδη «μήλο της έριδας» για σειρά ξένων επενδυτών, αγνοούν τι μέλλει γενέσθαι. Η Αγροτική Τράπεζα στην οποία είχε αποτανθεί η διοίκηση για δανειοδότηση της εταιρείας, αρνήθηκε να δώσει το δάνειο! Κανείς δεν τους δανείζει, ακόμα και με εγγύηση του δημοσίου. Τυπικά η ΕΛΒΟ θεωρείται κρατική αμυντική βιομηχανία και εντάσσεται στις ΔΕΚΟ βάσει των νόμων 3429/2005 και 3899/2010, αλλά ουσιαστικά και βάσει των ισχυόντων στην Ε.Ε. είναι ιδιωτική. Εν πάση περιπτώσει όλα αυτά μικρή σημασία έχουν. Από τον περασμένο Ιούνιο η διοίκηση της εταιρίας ασκείται από το Δημόσιο από τον Ιούνιο του 2010, μετά την παραίτηση του Ομίλου Μυτιληναίου από την διοίκηση της, κατόπιν κρατικής «προτροπής».
Με την μόνη διαφορά ότι ουδείς από τότε ασχολείται μες την εταιρεία. Ούτε το υπουργείο Οικονομικών στο οποίο υπάγεται, ούτε το υπουργείο Εθνικής Άμυνας το οποίο είναι ο βασικός πελάτης, ούτε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Ευάγγελος Βενιζέλος που εκλέγεται στην περιοχή. Τυπικά, έχει ανακοινωθεί ότι η ΕΛΒΟ θα ακολουθήσει τα ΕΑΣ σε ότι αφορά την μεταβίβαση του πλειοψηφικού πακέτου του δημοσίου. Για τα ΕΑΣ το χρονοδιάγραμμα φέρνει να έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες μέχρι τα τέλη της χρονιάς, άρα για την ΕΛΒΟ θα περιμένουν ένα χρόνο ακόμα;
Η εταιρία έχει παραγγελίες (εξαγωγικό πρόγραμμα 309 φορτηγών για τις ένοπλες δυνάμεις της Κύπρου και οχήματα ανακατασκευών) που μπορούν να καλύψουν κατά 60% το παραγωγικό της δυναμικό μέχρι το τέλος του έτους 2011 και οι οποίες δεν μπορούν να παραχθούν λόγω οικονομικής ρευστότητας αφού τους κόβουν μέχρι και το ρεύμα. Ενδιαφερόμενες εταιρείες είναι η γερμανική κοινοπραξία Rheinmetall-ΜΑΝ και η αμερικανική AM General, χωρίς να αποκλείονται και άλλοι ενδιαφερόμενοι. Για την πρότασή της η γερμανική κοινοπραξία έχει εξασφαλίσει ήδη σημαντική χρηματοδότηση από βρετανικές τράπεζες.DefenceNet -
εταιρεία σε αναπτυξιακή τροχιά. Χθες, μάλιστα, η ΔΕΠΑ έκοψε την παροχή φυσικού αερίου στην εταιρεία. Και αν η μειοψηφία έχει λάβει «ειδοποίηση» από την κυβέρνηση απλώς να περιμένει την εξέλιξη της διαδικασίας «ιδιωτικοποίησης» της εταιρείας (η οποία πρακτικά είναι ιδιωτική εταιρεία, απλώς ο κύριος μέτοχος είναι το δημόσιο), για την κυβέρνηση δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Χθες η ΔΕΠΑ έκοψε την παροχή φυσικού αερίου στην εταιρεία λόγω απλήρωτων λογαριασμών και σήμερα επρόκειτο να πάει η ΔΕΗ να κόψει το ρεύμα και φυσικά όλη την παραγωγική δραστηριότητα. Η παραλαβή υλικών για την υλοποίηση των συμβάσεων που έχουν αναληφθεί έχει παύσει και 500 εργαζόμενοι σε μια βιομηχανία που αποτελεί ήδη «μήλο της έριδας» για σειρά ξένων επενδυτών, αγνοούν τι μέλλει γενέσθαι. Η Αγροτική Τράπεζα στην οποία είχε αποτανθεί η διοίκηση για δανειοδότηση της εταιρείας, αρνήθηκε να δώσει το δάνειο! Κανείς δεν τους δανείζει, ακόμα και με εγγύηση του δημοσίου. Τυπικά η ΕΛΒΟ θεωρείται κρατική αμυντική βιομηχανία και εντάσσεται στις ΔΕΚΟ βάσει των νόμων 3429/2005 και 3899/2010, αλλά ουσιαστικά και βάσει των ισχυόντων στην Ε.Ε. είναι ιδιωτική. Εν πάση περιπτώσει όλα αυτά μικρή σημασία έχουν. Από τον περασμένο Ιούνιο η διοίκηση της εταιρίας ασκείται από το Δημόσιο από τον Ιούνιο του 2010, μετά την παραίτηση του Ομίλου Μυτιληναίου από την διοίκηση της, κατόπιν κρατικής «προτροπής».
Με την μόνη διαφορά ότι ουδείς από τότε ασχολείται μες την εταιρεία. Ούτε το υπουργείο Οικονομικών στο οποίο υπάγεται, ούτε το υπουργείο Εθνικής Άμυνας το οποίο είναι ο βασικός πελάτης, ούτε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Ευάγγελος Βενιζέλος που εκλέγεται στην περιοχή. Τυπικά, έχει ανακοινωθεί ότι η ΕΛΒΟ θα ακολουθήσει τα ΕΑΣ σε ότι αφορά την μεταβίβαση του πλειοψηφικού πακέτου του δημοσίου. Για τα ΕΑΣ το χρονοδιάγραμμα φέρνει να έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες μέχρι τα τέλη της χρονιάς, άρα για την ΕΛΒΟ θα περιμένουν ένα χρόνο ακόμα;
Η εταιρία έχει παραγγελίες (εξαγωγικό πρόγραμμα 309 φορτηγών για τις ένοπλες δυνάμεις της Κύπρου και οχήματα ανακατασκευών) που μπορούν να καλύψουν κατά 60% το παραγωγικό της δυναμικό μέχρι το τέλος του έτους 2011 και οι οποίες δεν μπορούν να παραχθούν λόγω οικονομικής ρευστότητας αφού τους κόβουν μέχρι και το ρεύμα. Ενδιαφερόμενες εταιρείες είναι η γερμανική κοινοπραξία Rheinmetall-ΜΑΝ και η αμερικανική AM General, χωρίς να αποκλείονται και άλλοι ενδιαφερόμενοι. Για την πρότασή της η γερμανική κοινοπραξία έχει εξασφαλίσει ήδη σημαντική χρηματοδότηση από βρετανικές τράπεζες.DefenceNet -
Διαβάστε περισσότερα: http://trikalagr.blogspot.com/2011/02/bmp-3hel.html#ixzz1CvO5vjMI
Η κακή ποιοτητα πληρώνεται
ΑπάντησηΔιαγραφήβαγγελακη παρε τα αρχειδια μου!!!δεν σου βγηκε η επενδυση
ΑπάντησηΔιαγραφή