Στα αζήτητα και στην πτώχευση με το άρθρο 99 οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια η άλλοτε πολύφερνη νύφη Ολυμπιακή...Σύμφωνα, μάλιστα, με έγκυρες πληροφορίες των «Επικαίρων», ο κ. Βγενόπουλος ήδη έχει ζητήσει από την κυβέρνηση να επιστρέψει την Ολυμπιακή στο κράτος, διαφορετικά θα... αναγκαστεί να την πάει σε πτώχευση, μετά την ακύρωση της συγχώνευσης με την Aegean από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού. Ποια είναι τα πιθανότερα σενάρια για την επόμενη μέρα στην Olympic Air και τους χιλιάδες εργαζόμενους. Τι εκτιμούν αναλυτές και άνθρωποι της αγοράς για το μέλλον των αερομεταφορών στη Ελλάδα;
Ενάμιση χρόνο μετά την «αερομαχία» του κ. Βγενόπουλου με τον κ. Βασιλάκη, που έριζαν για το ποιος θα πάρει από το κράτος την Ο.Α., και ένα χρόνο μετά τη συμφωνία τους για συγχώνευση, η πολύπαθη Ολυμπιακή βρίσκεται ξανά στο σημείο μηδέν. Διαβάστε στ «Επίκαιρα» που κυκλοφορούν αυτή την εβδομάδα ένα αποκαλυπτικό ρεπορτάζ για τον πρώην εθνικό μας αερομεταφορέα.
http://greeknation.blogspot.com/2011/02/blog-post_1159.html
η ποιο αξιπιστη αεροπορικη στον κοσμο επι ωναση και ενας δυνατο χαρτι για την ελλαδα καταντησε ενα κουφαρι οπως και τοσα αλλα σε αυτη την χωρα.τι να πω πλεον.καλα να παθουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορω να καταλαβω γιατι οι συνεταιροι ευρωπαιοι δεν αφησανε να γινει η συνενωση...Εντυπωση μου κανει..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά τον Βγενόπουλο τον έχουμε πάρει χαμπάρι ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτυγνός τυχοδιόκτης, επενδύει πάντα βραχυπρόθεσμα.
Κανονικά θα πρέπει να του απαγορευτεί αυστηρώς να
κάνει μπίζνες στην Ελλάδα
Όλη η δουλειά έγινε για να πάρουν τον εξοπλισμό και τα ανταλλακτικά στις αποθήκες που υπολογίζονται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ. Αφού τα πήραν τώρα θα γίνει πτώχευση λογικό, αυτά περί συγχωνεύσεων ήταν στάχτη στα μάτια. Μη ξεχνάμε ότι και εδώ είχαν διορίσει τα κέρατα τους οι εκάστοτε κυβερνήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφή