Xωρίς φυλάκιση
Σε στρατηγική υποχώρηση προχώρησε η κυβέρνηση, κάνοντας πίσω στο θέμα της φυλάκισης για όσους δεν ακυρώνουν τα εισιτήριά τους. Μετά τις οξύτατες αντιδράσεις, η ποινή μετατρέπεται σε πταίσμα....
Δεν τίθεται θέμα φυλάκισης όσων δεν....
πληρώνουν εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, μετά την τροποποίηση του συζητούμενου νομοσχεδίου στην οποία προέβη το απόγευμα της Τρίτης στη Βουλή, ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας.
Ο υπουργός έκανε δεκτή τη σχετική πρόταση που είχαν υποβάλει βουλευτές της ΝΔ αλλά και του ΛΑΟΣ, ενώ νωρίτερα η Αριστερά όχι μόνο είχε αντιδράσει σε αυτή τη διάταξη, πολύ παραπάνω είχε αντιμετωπίσει με σκωπτικό τρόπο το όλο εγχείρημα.
Έτσι, πιθανότατα επειδή στο υπουργείο αντιλήφθηκαν πως με ρεαλιστικούς όρους δεν μπορούσε να συμβεί αυτό, ο υπουργός αναδιατύπωσε τη σχετική τροπολογία, ώστε να μη θεωρείται πλέον πλημμέλημα αλλά πταίσμα, το αδίκημα της μη πληρωμής εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας.
Οπότε δεν υπάρχει πλέον θέμα φυλάκισης και το σχετικό αδίκημα θα τιμωρείται με κράτηση ή πρόστιμο, ενώ η ποινική δίωξη θα ασκείται μετά την έγκληση.
Τι σημαίνει πρακτικά αυτό;
Πως ποινικοποιείται μεν το αδίκημα αλλά η τιμωρία είναι ουσιαστικά πολύ ήπια εάν όχι ανύπαρκτη τελικά.
Ακόμη, σε μια προσπάθεια να επιβεβαιώσει τη βούληση της κυβέρνησης για τη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών, ο υπουργός, αναδιατύπωσε σχετικό
άρθρο, έτσι ώστε να ορίζεται σαφώς ότι όλες οι εταιρίες του ΟΑΣΑ διέπονται από το ίδιο καθεστώς του δημοσίου και των ΝΠΔΔ σε ότι αφορά αναθέσεις και συμπράξεις για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας τους.
Η συζήτηση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση και ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής, συνεχίζεται και θα ολοκληρωθεί αργά τη νύκτα με τη ψήφιση των άρθρων του.
ερχονται κρεμαλεεες! HORCA που ελεγαν και στην Αργεντινη!
ΑπάντησηΔιαγραφήφτουουου...προτιμούσα να μπω φυλακή παρά να με απειλούν για να πληρώσω...ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΛΕΜΕ.-
ΑπάντησηΔιαγραφή