ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ «ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ZEITGEIST»
Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010. Σε αίθουσα της σχολής Θετικών Επιστημών Α.Π.Θ.
Πολλοί άνθρωποι μου είχαν μιλήσει για το Zeitgeist. Μορφωμένοι και άνθρωποι των επιστημών, φοιτητές και άνθρωποι με κρίση. Είχαν δει την ταινία αυτή και μου έλεγαν πως η πίστη των Χριστιανών είναι μία πλάνη, ένα λάθος του παρελθόντος. Πως αυτή η ταινία αποκάλυπτε την αλήθεια για την πίστη αυτή. Πως υπήρχαν πολλοί «χριστοί». ..........
Πως πολλοί πέθαναν και αναστήθηκαν, όπως ο Ιησούς Χριστός που πιστεύουν οι Χριστιανοί. Πως όλη η πίστη των Χριστιανών βασίζεται στην αστρολογία. Και γενικά, πως όλη η αλήθεια για αυτήν την πίστη- που έδωσαν εκατομμύρια άνθρωποι το αίμα τους ανά τους αιώνες- βρίσκεται εν ολίγοις σε αυτό το «ντοκιμαντέρ».
Η αλήθεια ήταν όμως διαφορετική. Με λίγη απλή αναζήτηση στο ίντερνετ μπορεί κάποιος να αρχίσει να αντιλαμβάνεται το μέγεθος της απάτης. Υπάρχει ειδική μελέτη με τίτλο «Άνθρωποι και ιδέες πίσω από την ταινία zeitgeist»http://www.impantokratoros.gr/zeitgeist.el.aspxπου προκαλεί θαυμασμό για το πόσες ανακρίβειες, πόσες αλλοιώσεις, πόσα οφθαλμοφανή ψέματα έχει αυτή η ταινία που λέγεται Zeitgeist.
Οι άνθρωποι που ήξερα μόλις ενημερώθηκαν άρχισαν να αλλάζουν. Και οι ίδιοι δεν πίστευαν πόσο εύκολα πείστηκαν. Η δύναμη της εικόνας είναι πραγματικά μεγάλη. Δεν μπορούσαν να καταλάβουν πώς είναι δυνατόν τόσο προκλητικά ψέματα να μπορούν να προβάλλονται.
Στον δρόμο της Θεσσαλονίκης βρήκα μία αφίσα που διαφήμιζε την συνάντηση των ανθρώπων που υποστηρίζουν ότι αποτελούν το κίνημα «Zeitgeist». Αποφάσισα να πάω και να τους συναντήσω. Έτσι, λοιπόν, με πνεύμα υπεράσπισης της Πίστεως που τόσο πολύ πάσχισε η ταινία αυτή να αναιρέσει, βρέθηκα στην συνάντηση τους. Έλαβε χώρα σε αίθουσα της σχολής Θετικών Επιστημών στις 12/12.
Στη συνάντηση αυτή, προς έκπληξη μου, δεν αναφέρθηκαν καθόλου οι άνθρωποι αυτοί κατά τις 2 ώρες που μιλήσουν, ούτε στον Χριστιανισμό, ούτε στο θέμα των θρησκειών γενικότερα. Μιλούσαν μόνο για την κρίση, την οικονομία, το όραμα τους για ένα καινούργιο και καλύτερο αύριο.
Στο τέλος αποφάσισα να πάρω τον λόγο και να μιλήσω. Άρχισα, λοιπόν, με απολογητική διάθεση να μιλάω για τις θέσεις της ταινίας «Zeitgeist». Πρώτα από όλα τους είπα ποιος είμαι και τι πιστεύω. Τους είπα πως πιστεύω στον Χριστό. Το έκανα αυτό γιατί ήθελα να είμαι ειλικρινής και τίμιος απέναντί τους. Να ξέρουν αυτός που τους μιλάει τι πιστεύει, τι πρεσβεύει, όχι να κρύβομαι πίσω από κάποιες θέσεις με υπονοούμενα ή ψέματα.
Άρχισα να μιλάω για τα δεδομένα της ταινίας και πως αυτά αναιρούνται. Πως αν κανείς ψάξει λίγο θα βρει και μόνος του πολλές αποδείξεις περί αυτού. Λίγο με την ιστορία των θεοτήτων που επικαλούνται, λίγο με βασικές γνώσεις αστρονομίας που κάποιος μπορεί να έχει. Τους παρακάλεσα να με αμφισβητήσουν. Τους παρακάλεσα να ψάξουν και αυτοί να δουν αν οι θέσεις που εκφράζω είναι σωστές ή λάθος. Γιατί δεν ήθελα να παρουσιαστώ ως αυθεντία. Δεν πήγα εκεί ως αλάνθαστος ή φανατικός πιστός με παρωπίδες.
Η απάντηση τους ήρθε ως κεραυνός εν αιθρία:
«Μα, παιδί μου, εμείς δεν είμαστε ενάντια σε καμία θρησκεία, δεν ήρθαμε εδώ για να τις καταργήσουμε ή να τις αμφισβητήσουμε»!!!
Μάλιστα μία κυρία μου είπε: «Έχουμε και πιστούς που έρχονται στις συναντήσεις μας»!!!! Μα καλά- σκέφτηκα- τι μου λένε αυτοί οι καλοί μου άνθρωποι; Μήπως είχα πάει σε λάθος συνάντηση;!
«Μα καλά στην ταινία Zeitgeist δεν αναφέρονται όλα αυτά για τα οποία μιλάω;», ρώτησα. «Ναι», μου απάντησαν, «αλλά στην πρώτη. Στην δεύτερη, το Zeitgeist Addedum δεν αναφέρει τίποτα για τον Χριστιανισμό! Δεν έχουμε πρόβλημα με την Πίστη. Ίσα ίσα θέλουμε όλους τους ανθρώπους που θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο αυτόν να έρθουν μαζί μας. Πιστοί και άπιστοι, μουσουλμάνοι και βουδιστές»!
Με ρώτησαν μετά: «Μα καλά την δεύτερη ταινία δεν την είδες; Μόνο στην πρώτη αναφέρονταν αυτά. Ο ίδιος ο σκηνοθέτης είπε πως η πρώτη ταινία ήταν ένα προϊόν ενθουσιασμού, μετά αναίρεσε τις θέσεις του. Έχει και συνέντευξη του, δες την»!
Κεραυνός εν αιθρία, σκέφτηκα. Τζάμπα μιλούσα τόση ώρα, προσπαθώντας να αναιρέσω τις θέσεις που από μόνοι τους ήδη αναιρούν.
«Δηλαδή δεν έχετε πρόβλημα με τους Χριστιανούς;», ρώτησα. «Φυσικά και όχι, εμείς καλούμε τους πάντες», μου απάντησαν.
Ε, λοιπόν είχαν δίκιο μόνο για ένα πράγμα. Δεν είχα δει την ταινία Zeitgeist Addedum. Όλα τα υπόλοιπά όμως ήταν ένα ψέμα! Όταν την είδα κατάλαβα πως είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα μου λέγανε Ψ Ε Μ Α Τ Α. Πάλι στο Zeitgeist Addedum αναφέρονταν στην υποτιθέμενη «απόδειξη» της απάτης του Χριστιανισμού που είχε ήδη συντελεστεί στην πρώτη ταινία. Πάλι τα ίδια. Πως οι θρησκείες γενικά είναι ένα προϊόν άγνοιας του κόσμου. Βέβαια επιτίθενται μόνο στον Χριστιανισμό με ψευδο-επιχειρήματα, ενώ ταυτόχρονα βάζουν αποσπάσματα από τον Κρισναμούρτι, έναν γκουρού των γκουρού που πολλά πράγματα μπορεί να ήταν, όχι όμως επιστήμονας. Με λίγα λόγια όλες οι θρησκείες λάθος, ο δε Χριστιανισμός μία απάτη οφθαλμοφανή αλλά ο γκουρού Κρισναμούρτι, που και αυτός υπόκειται στον χώρο των θρησκειών, αυθεντία! Μία ασυναρτησία άνευ προηγουμένου. Ή μάλλον με μοναδικό προηγούμενο το πρώτο επεισόδιο της ταινίας «Zeitgeist».
Αυτοί οι άνθρωποι, λοιπόν, έκαναν ένα από τα δύο: Είτε δεν είχαν δει ποτέ σοβαρά την ταινία αυτή και δεν ήξεραν τι πίστευαν, είτε- το χειρότερο- λέγανε στυγνά ψέματα.
Δηλαδή, όσοι είχαν δει το Zeitgeist Addedum- που πιστεύω πως κάποιος από το κίνημα «ZEITGEIST» θα υπήρχε που θα το είχε δει- έκαναν ακριβώς το αντίθετο από αυτό που έκανα εγώ. Τους δήλωσα ξεκάθαρα: «Κύριοι είμαι Χριστιανός, πιστεύω στον Χριστό». Αυτοί, ενώ πιστεύουν πως ο Χριστιανισμός είναι μία πλάνη, μου είπαν: «Παιδί μου δεν έχουμε πρόβλημα!». Αντί να μου πουν: «Χριστιανέ μου, εμείς δεν πιστεύουμε. Είσαι πλανεμένος εσύ και όλοι οι όμοιοι σου», μου λέγανε πως δεν έχουν και κανένα πρόβλημα με την Πίστη! Αυτή είναι η ειλικρίνεια που θέλουν ο καινούργιος κόσμος τους να βασιστεί; Μα εδώ λένε ξεκάθαρα ψέματα, γιατί να λένε αλήθεια στα υπόλοιπα: για την αγαθότητα των προθέσεων τους, την ειρήνη και την ευημερία που υπόσχονται κλπ.;
Γιατί πολύ απλά δεν λένε την αλήθεια. Φαίνεται ξεκάθαρα πως στα απλά στελέχη τους υπάρχει πλήρης άγνοια ή δόλος ενώ στα πιο συνειδητά υπάρχουν και τα δύο.
Η τακτική αυτή της πλάγιας και ανέξοδης λύσης της δήθεν παρεξήγησης είναι μία κλασική τακτική όλων των ανατολικοφερμένων, νεοεποχήτικων ρευμάτων. Το «όχι, δεν είμαστε εναντίον του Χριστιανισμού» είναι πολύ πιο ευάρεστο στο ευρύ κοινό από την αλήθεια των πιστεύω τους. Το μασκάρεμα αυτό δίνει μία αίσθηση ανοιχτόμυαλου φρονήματος που ελκύει τους ευκολόπιστους και απλούς. Είναι ένα ύπουλο μέσο που κρύβει την αλήθεια της δογματικής της πίστης των Zeitgeist-ών. Το ψέμα κάνει το δόλωμα πιο προσιτό για να τσιμπήσουν τα νέα μέλη.
Αντίθετα βλέπει κανείς στον Ορθόδοξο Χριστιανισμό κάτι το ξεκάθαρο. Πίστη που δεν κρύβεται για να γίνει αρεστή σε κάποιον. Ως έχει δίνεται σ’ όλον τον κόσμο, στον ολιγογράμματο αλλά και στον απαιτητικό επιστήμονα, στον κάθε αμαρτωλό αλλά και στους Αγίους. Δεν καλλωπίζεται η Αλήθεια για να γίνει αρεστή, ούτε για να κερδίσει παραπάνω υποστηρικτές-πιστούς.
Μαθαίνει κανείς την Αλήθεια στον Χριστιανισμό και μετά επιλέγει. «Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτόν καί ἀράτω τόν σταυρόν αὐτοῦ καί ἀκολουθήτω μοι» (Μάρκ. η΄ 34). Η ειλικρίνεια αυτή χαρακτηρίζεται φανατισμός από την πλευρά των Zeitgeist-ών. Αντίθετα το ψέμα της δήθεν δεκτικότητας λαμβάνεται ως απόδειξη της ανωτερότητας των πιστεύω τους.
Το «όχι, δεν έχουμε πρόβλημα με τον Χριστιανισμό» στην πραγματικότητα ήταν «ΝΑΙ, φυσικά και έχουμε μεγάλο πρόβλημα με τον Χριστιανισμό. Αλλά δεν μας συμφέρει να το πούμε γιατί κατηγορούμε τους Χριστιανούς για στενόμυαλους και φανατικούς, ενώ εμείς θέλουμε να φαινόμαστε ανοιχτοί και δεκτικοί, ακόμα και αν δεν είμαστε».
Ο.Γ. Πτυχιούχος Πολυτεχνείου ΑΠΘ.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ
ΤΟΥ ZEITGEIST ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ:http://www.impantokratoros.gr/zeitgeist.el.aspx
ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ «ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ZEITGEIST»
Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010. Σε αίθουσα της σχολής Θετικών Επιστημών Α.Π.Θ.
Πολλοί άνθρωποι μου είχαν μιλήσει για το Zeitgeist. Μορφωμένοι και άνθρωποι των επιστημών, φοιτητές και άνθρωποι με κρίση. Είχαν δει την ταινία αυτή και μου έλεγαν πως η πίστη των Χριστιανών είναι μία πλάνη, ένα λάθος του παρελθόντος. Πως αυτή η ταινία αποκάλυπτε την αλήθεια για την πίστη αυτή. Πως υπήρχαν πολλοί «χριστοί». ..........
Πως πολλοί πέθαναν και αναστήθηκαν, όπως ο Ιησούς Χριστός που πιστεύουν οι Χριστιανοί. Πως όλη η πίστη των Χριστιανών βασίζεται στην αστρολογία. Και γενικά, πως όλη η αλήθεια για αυτήν την πίστη- που έδωσαν εκατομμύρια άνθρωποι το αίμα τους ανά τους αιώνες- βρίσκεται εν ολίγοις σε αυτό το «ντοκιμαντέρ».
Η αλήθεια ήταν όμως διαφορετική. Με λίγη απλή αναζήτηση στο ίντερνετ μπορεί κάποιος να αρχίσει να αντιλαμβάνεται το μέγεθος της απάτης. Υπάρχει ειδική μελέτη με τίτλο «Άνθρωποι και ιδέες πίσω από την ταινία zeitgeist»http://www.impantokratoros.gr/zeitgeist.el.aspxπου προκαλεί θαυμασμό για το πόσες ανακρίβειες, πόσες αλλοιώσεις, πόσα οφθαλμοφανή ψέματα έχει αυτή η ταινία που λέγεται Zeitgeist.
Οι άνθρωποι που ήξερα μόλις ενημερώθηκαν άρχισαν να αλλάζουν. Και οι ίδιοι δεν πίστευαν πόσο εύκολα πείστηκαν. Η δύναμη της εικόνας είναι πραγματικά μεγάλη. Δεν μπορούσαν να καταλάβουν πώς είναι δυνατόν τόσο προκλητικά ψέματα να μπορούν να προβάλλονται.
Στον δρόμο της Θεσσαλονίκης βρήκα μία αφίσα που διαφήμιζε την συνάντηση των ανθρώπων που υποστηρίζουν ότι αποτελούν το κίνημα «Zeitgeist». Αποφάσισα να πάω και να τους συναντήσω. Έτσι, λοιπόν, με πνεύμα υπεράσπισης της Πίστεως που τόσο πολύ πάσχισε η ταινία αυτή να αναιρέσει, βρέθηκα στην συνάντηση τους. Έλαβε χώρα σε αίθουσα της σχολής Θετικών Επιστημών στις 12/12.
Στη συνάντηση αυτή, προς έκπληξη μου, δεν αναφέρθηκαν καθόλου οι άνθρωποι αυτοί κατά τις 2 ώρες που μιλήσουν, ούτε στον Χριστιανισμό, ούτε στο θέμα των θρησκειών γενικότερα. Μιλούσαν μόνο για την κρίση, την οικονομία, το όραμα τους για ένα καινούργιο και καλύτερο αύριο.
Στο τέλος αποφάσισα να πάρω τον λόγο και να μιλήσω. Άρχισα, λοιπόν, με απολογητική διάθεση να μιλάω για τις θέσεις της ταινίας «Zeitgeist». Πρώτα από όλα τους είπα ποιος είμαι και τι πιστεύω. Τους είπα πως πιστεύω στον Χριστό. Το έκανα αυτό γιατί ήθελα να είμαι ειλικρινής και τίμιος απέναντί τους. Να ξέρουν αυτός που τους μιλάει τι πιστεύει, τι πρεσβεύει, όχι να κρύβομαι πίσω από κάποιες θέσεις με υπονοούμενα ή ψέματα.
Άρχισα να μιλάω για τα δεδομένα της ταινίας και πως αυτά αναιρούνται. Πως αν κανείς ψάξει λίγο θα βρει και μόνος του πολλές αποδείξεις περί αυτού. Λίγο με την ιστορία των θεοτήτων που επικαλούνται, λίγο με βασικές γνώσεις αστρονομίας που κάποιος μπορεί να έχει. Τους παρακάλεσα να με αμφισβητήσουν. Τους παρακάλεσα να ψάξουν και αυτοί να δουν αν οι θέσεις που εκφράζω είναι σωστές ή λάθος. Γιατί δεν ήθελα να παρουσιαστώ ως αυθεντία. Δεν πήγα εκεί ως αλάνθαστος ή φανατικός πιστός με παρωπίδες.
Η απάντηση τους ήρθε ως κεραυνός εν αιθρία:
«Μα, παιδί μου, εμείς δεν είμαστε ενάντια σε καμία θρησκεία, δεν ήρθαμε εδώ για να τις καταργήσουμε ή να τις αμφισβητήσουμε»!!!
Μάλιστα μία κυρία μου είπε: «Έχουμε και πιστούς που έρχονται στις συναντήσεις μας»!!!! Μα καλά- σκέφτηκα- τι μου λένε αυτοί οι καλοί μου άνθρωποι; Μήπως είχα πάει σε λάθος συνάντηση;!
«Μα καλά στην ταινία Zeitgeist δεν αναφέρονται όλα αυτά για τα οποία μιλάω;», ρώτησα. «Ναι», μου απάντησαν, «αλλά στην πρώτη. Στην δεύτερη, το Zeitgeist Addedum δεν αναφέρει τίποτα για τον Χριστιανισμό! Δεν έχουμε πρόβλημα με την Πίστη. Ίσα ίσα θέλουμε όλους τους ανθρώπους που θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο αυτόν να έρθουν μαζί μας. Πιστοί και άπιστοι, μουσουλμάνοι και βουδιστές»!
Με ρώτησαν μετά: «Μα καλά την δεύτερη ταινία δεν την είδες; Μόνο στην πρώτη αναφέρονταν αυτά. Ο ίδιος ο σκηνοθέτης είπε πως η πρώτη ταινία ήταν ένα προϊόν ενθουσιασμού, μετά αναίρεσε τις θέσεις του. Έχει και συνέντευξη του, δες την»!
Κεραυνός εν αιθρία, σκέφτηκα. Τζάμπα μιλούσα τόση ώρα, προσπαθώντας να αναιρέσω τις θέσεις που από μόνοι τους ήδη αναιρούν.
«Δηλαδή δεν έχετε πρόβλημα με τους Χριστιανούς;», ρώτησα. «Φυσικά και όχι, εμείς καλούμε τους πάντες», μου απάντησαν.
Ε, λοιπόν είχαν δίκιο μόνο για ένα πράγμα. Δεν είχα δει την ταινία Zeitgeist Addedum. Όλα τα υπόλοιπά όμως ήταν ένα ψέμα! Όταν την είδα κατάλαβα πως είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα μου λέγανε Ψ Ε Μ Α Τ Α. Πάλι στο Zeitgeist Addedum αναφέρονταν στην υποτιθέμενη «απόδειξη» της απάτης του Χριστιανισμού που είχε ήδη συντελεστεί στην πρώτη ταινία. Πάλι τα ίδια. Πως οι θρησκείες γενικά είναι ένα προϊόν άγνοιας του κόσμου. Βέβαια επιτίθενται μόνο στον Χριστιανισμό με ψευδο-επιχειρήματα, ενώ ταυτόχρονα βάζουν αποσπάσματα από τον Κρισναμούρτι, έναν γκουρού των γκουρού που πολλά πράγματα μπορεί να ήταν, όχι όμως επιστήμονας. Με λίγα λόγια όλες οι θρησκείες λάθος, ο δε Χριστιανισμός μία απάτη οφθαλμοφανή αλλά ο γκουρού Κρισναμούρτι, που και αυτός υπόκειται στον χώρο των θρησκειών, αυθεντία! Μία ασυναρτησία άνευ προηγουμένου. Ή μάλλον με μοναδικό προηγούμενο το πρώτο επεισόδιο της ταινίας «Zeitgeist».
Αυτοί οι άνθρωποι, λοιπόν, έκαναν ένα από τα δύο: Είτε δεν είχαν δει ποτέ σοβαρά την ταινία αυτή και δεν ήξεραν τι πίστευαν, είτε- το χειρότερο- λέγανε στυγνά ψέματα.
Δηλαδή, όσοι είχαν δει το Zeitgeist Addedum- που πιστεύω πως κάποιος από το κίνημα «ZEITGEIST» θα υπήρχε που θα το είχε δει- έκαναν ακριβώς το αντίθετο από αυτό που έκανα εγώ. Τους δήλωσα ξεκάθαρα: «Κύριοι είμαι Χριστιανός, πιστεύω στον Χριστό». Αυτοί, ενώ πιστεύουν πως ο Χριστιανισμός είναι μία πλάνη, μου είπαν: «Παιδί μου δεν έχουμε πρόβλημα!». Αντί να μου πουν: «Χριστιανέ μου, εμείς δεν πιστεύουμε. Είσαι πλανεμένος εσύ και όλοι οι όμοιοι σου», μου λέγανε πως δεν έχουν και κανένα πρόβλημα με την Πίστη! Αυτή είναι η ειλικρίνεια που θέλουν ο καινούργιος κόσμος τους να βασιστεί; Μα εδώ λένε ξεκάθαρα ψέματα, γιατί να λένε αλήθεια στα υπόλοιπα: για την αγαθότητα των προθέσεων τους, την ειρήνη και την ευημερία που υπόσχονται κλπ.;
Γιατί πολύ απλά δεν λένε την αλήθεια. Φαίνεται ξεκάθαρα πως στα απλά στελέχη τους υπάρχει πλήρης άγνοια ή δόλος ενώ στα πιο συνειδητά υπάρχουν και τα δύο.
Η τακτική αυτή της πλάγιας και ανέξοδης λύσης της δήθεν παρεξήγησης είναι μία κλασική τακτική όλων των ανατολικοφερμένων, νεοεποχήτικων ρευμάτων. Το «όχι, δεν είμαστε εναντίον του Χριστιανισμού» είναι πολύ πιο ευάρεστο στο ευρύ κοινό από την αλήθεια των πιστεύω τους. Το μασκάρεμα αυτό δίνει μία αίσθηση ανοιχτόμυαλου φρονήματος που ελκύει τους ευκολόπιστους και απλούς. Είναι ένα ύπουλο μέσο που κρύβει την αλήθεια της δογματικής της πίστης των Zeitgeist-ών. Το ψέμα κάνει το δόλωμα πιο προσιτό για να τσιμπήσουν τα νέα μέλη.
Αντίθετα βλέπει κανείς στον Ορθόδοξο Χριστιανισμό κάτι το ξεκάθαρο. Πίστη που δεν κρύβεται για να γίνει αρεστή σε κάποιον. Ως έχει δίνεται σ’ όλον τον κόσμο, στον ολιγογράμματο αλλά και στον απαιτητικό επιστήμονα, στον κάθε αμαρτωλό αλλά και στους Αγίους. Δεν καλλωπίζεται η Αλήθεια για να γίνει αρεστή, ούτε για να κερδίσει παραπάνω υποστηρικτές-πιστούς.
Μαθαίνει κανείς την Αλήθεια στον Χριστιανισμό και μετά επιλέγει. «Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτόν καί ἀράτω τόν σταυρόν αὐτοῦ καί ἀκολουθήτω μοι» (Μάρκ. η΄ 34). Η ειλικρίνεια αυτή χαρακτηρίζεται φανατισμός από την πλευρά των Zeitgeist-ών. Αντίθετα το ψέμα της δήθεν δεκτικότητας λαμβάνεται ως απόδειξη της ανωτερότητας των πιστεύω τους.
Το «όχι, δεν έχουμε πρόβλημα με τον Χριστιανισμό» στην πραγματικότητα ήταν «ΝΑΙ, φυσικά και έχουμε μεγάλο πρόβλημα με τον Χριστιανισμό. Αλλά δεν μας συμφέρει να το πούμε γιατί κατηγορούμε τους Χριστιανούς για στενόμυαλους και φανατικούς, ενώ εμείς θέλουμε να φαινόμαστε ανοιχτοί και δεκτικοί, ακόμα και αν δεν είμαστε».
Ο.Γ. Πτυχιούχος Πολυτεχνείου ΑΠΘ.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ
ΤΟΥ ZEITGEIST ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ:http://www.impantokratoros.gr/zeitgeist.el.aspx
Μια παρατηρηση,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ντοκιμαντερ θηγει σε μεγαλο μερος του το χρηματοπιστωτικο συστημα,για την θρησκεια ο καθενας εχει την αποψη του,δεκτη.
Αλλα για τα υπολειπα θεματα που θηγει μπορω να πω οτι η ταινια με βρισκει απολυτα συμφωνο.
Το ποιο πνευματικο μονοπατι (πιστης) ακολουθει ο καθενας για την εξελιξη του ειναι απολυτα σεβαστο. Οταν ομως αρχιζει (η πιστη) να "απειλειται" τοτε ισως...ξαναλεω ΙΣΩΣ τα "στεγανα" της πιστης του να αρχισαν να "μπαζουν" νερα. Ολοι οι χριστιανοι (και οχι μονο) ανα τον κοσμο, βλεποντας τους "πρεσβευτες" της καθε πιστης (τρομαρα τους) να πραττουν τα ΕΚΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΑ απο αυτα που πρεσβευει η ιδια η πιστη, τοτε υποσυνειδητα αρχιζουν να "νιωθουν" οτι κατι δεν παει καλα. Συνειδητα ομως, το να προσπαθεις να βγαλεις τρελους αυτους που νομιζεις οτι σου "αμφισβητησαν" την πιστη σου με καποια κατ'αυτους επιχειρηματα, ΙΣΩΣ να ειναι μια ενδειξη αρνησης του μυαλου σου να πιστεψει πως τοσα χρονια, απο την γεννηση σου μεχρι τωρα, σου εμαθαν παραμυθια να πιστευεις.Μια αντιδραση ΑΠΟΛΥΤΩΣ φισιολογικη και ανθρωπινη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΡΗΝΗ ΗΜΙΝ
Δεν έχει σημασία αν κάποιος είναι χριστιανός ή όχι για να καταλάβει την απάτη που κρύβεται πίσω από την ταινία και το κίνημα. Κατηγορούν τις θρησκείες αλλά οι ίδιοι οι δημιουργοί του κινήματος έχουν συγκεκριμένες θέσεις τις οποίες αποκρύβουν από τους αδαείς. Συγκεκριμένα είναι μέλη του κινήματος θεοσοφισμού, του οποίου οι ρίζες προέρχονται από τις διδασκαλίες της μητέρας του θεοσοφισμού Ελενα Πετρόβνα Μπλαβάτσκυ.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.blavatsky.gr/index.php?id=12&tx_ttnews[tt_news]=1&tx_ttnews[backPid]=7&cHash=3bf72fc19a.
ΥΓ. Πολλές σατανιστές ομάδες ατόμων που δρουν στην Ελλάδα και το εξωτερικό ασπάζονται τις θεωρίες της κα. Μπλαβάνσκι.
Άλλο το τι πιστεύει ο καθένας και άλλο να ξεκινήσεις ένα ντοκιμαντέρ που τάχα θα σου πει την αλήθεια και ξεκινάς με το πρώτο μισάωρο γεμάτο ψέματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά ούτε κρίση μας έμεινε στην Ελλάδα!
Όποιος μας τάζει τσάμπα φαΐ, πέφτουμε με τα μούτρα και τον κάνουμε και ήρωα. Και άς συκοφαντεί ότι ιερό και όσιο έχουμε (γιατί περί αποδεδειγμένες συκοφαντίες πρόκειται).
@5 Ιανουαρίου 2011 3:35 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι τα πράγματα όπως τα λες.
Δεν αμφισβητούν την πίστη μας όπως το λες άλλα την συκοφαντούν με ΧΟΝΔΡΟΪΔΗ ΨΕΜΜΑΤΑ που είναι καθαρά θέσεις μιας άλλης θρησκείας της Θεοσοφίας εν μέρη. Που ότι θέλεις μπορεί να είναι αλλά ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!
Αλλά είπαμε για την κατάντια των Ελλήνων! Μπορούμε να δεχθούμε τον μεγαλύτερο μύθο (zeitgeist) αρκεί να μας βοηθάει να βγάλουμε τα
απωθημένα μας.
Να δουν όλοι το βίντεο του link. Ήμουν από αυτούς που μου άρεσε το Zeitgeist, αλλά αφού είδα το βίντεο άλλαξα γνώμη. Τελικά όταν ένα ντοκιμαντέρ αναφέρεται σε ιστορικά πράγματα, αν δεν έχεις ιδία γνώση, δεν μπορείς να εμπιστεύεσαι ΚΑΝΕΝΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που αντιλαμβάνομαι εγώ, πέρα από τα θρησκευτικά πιστεύω τα δικά μου ή οποιοδήποτε άλλο, είναι ότι γίνεται σαφής προσπάθεια παραπλάνησης και χειραγώγησης, τόσο μέσα από το ντοκυμαντέρ, όσο και από τους εκπροσώπους της κίνησης εδώ στην Ελλάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ προσπάθεια αυτή φαίνεται καθαρά στα θρησκευτικά θέματα, διότι είμαστε εξοικειωμένοι περισσότερο μ' αυτά. Αλλά και στα αστρολογικά τους φαίνεται επίσης.
Για τα χρηματοπιστωτικά δεν μπορώ ν' αποφανθώ διότι δεν είμαι ειδικός, αλλά τα συνομωσιολογικά τους μου δείχνουν ότι τελικά μάλλον δεν έχουμε να κάνουμε με σοβαρούς ανθρώπους.
Τι να πω; Στους αυτόκλητους σωτήρες δεν είχα ποτέ εμπιστοσύνη. Και στην περίπτωση αυτή τα βλέπω μπερδεμένα τα πράματα. Λέω να μην πάρω. Αρκετό δούλεμα τρώμε καθημερινά, ότι μπορούμε ας αποφύγουμε.
Θέλω να πω κάποια πράγματα σχετικά με το κίνημα στην Ελλάδα. Οταν λένε τα μέλη πως δεν έχουν πρόβλημα με καμια θρησκεία το εννοούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πρώτη ταινία βγήκε πριν γεννηθεί το κίνημα. Ακόμα και η 2η είναι δημιούργημα του ιδρυτή και δεν αποτελεί βίβλο του κινήματος. Αν διαβάσεις τα κείμενα του κινήματος θα δείς πως δεν αναφέρονται σχεδόν καθόλου στις θρησκείες. Δεν είναι ούτε κατά κάποιας θρησκείας, ούτε αναγνωρίζουν κάποια κύρια θρησκεία.Υποστηρίζουν ότι ο καθένας είναι ελεύθερος να πιστεύει όπου θέλει, όπως θέλει (κάτι που αυτήν την στιγμή δεν συμβαίνει στην Ελλάδα). Αυτό που λέει το κίνημα είναι ότι η θρησκεία δεν μπορεί να μας βοηθήσει να λύσουμε προβλήματα όπως φτώχεια, πείνα, έλλειψη, περιβαλλοντικά προβλήματα κτλ. Όσον αφορά πνευματικά ζητήματα ο καθένας έχει την ελευθερία της επιλογής του.
Όσον αφορά τον Κρισναμούρτη δεν βρίσκω τίποτα κακό που τον προβάλλουν.
Κάπου γράφεις <>. Να σε ενημερώσω πως στο κίνημα δεν υπάρχουν καν στελέχη, πόσο μάλλον απλά στελέχη.
Δεν λένε την αλήθεια (όπως λες οτι συμβαίνει με τον χριστιανισμό) γιατί πολύ απλά δεν γνωρίζουν την αλήθεια.
Και σε διαβεβαιώ πως το ΟΧΙ ήταν σίγουρα ΟΧΙ, καθώς γνωρίζω πολύ
καιρό όλα τα άτομα που σου είπαν ΟΧΙ
ΑπάντησηΔιαγραφή(συνέχεια του προηγούμενου σχόλιου)
@6 Ιανουαρίου 2011 4:33 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩστόσο δεν μπορείτε να μοιράζεται αυτά τα cd με όλες αυτές τις συκοφαντίες και μετά να λέτε, "ξέρετε εμείς δεν τα δεχόμαστε αυτά" ωστόσο όμως πάρε και δες!
Να ρωτήσω και εγώ κάτι. Την αναίρεση κατά της θέσεις του zeitgeist της διάβασες;
Άσχετα αν συμφωνείς ή όχι!
Γιατί αυτοί που έγραψαν προφανώς την αναίρεση οπωσδήποτε μελέτησαν τις θέσεις σας.
Να σου πω και την γνώμη μου:
α)Ή είστε θύματα σε κάτι που δεν το μελετήσατε σφαιρικά που ως ανοιχτόμυαλοι οφείλατε να το κάνετε άσχετα αν σας αρέσει η αντίθετη άποψη.
β)ή εν γνώση σας προσπαθείτε να παραπλανήσετε τον κόσμο.
Το πρώτο με λίγη καλή διάθεση διορθώνεται το δεύτερο είναι εγκληματικό!
Και κάτι ακόμη. Επειδή έχετε δώσει όλο σας το είναι σ' αυτές τις ιδέες απλά και αδερφικά σας προτρέπω. Μελετήστε το θέμα σφαιρικά. Και μη μου πείτε ότι το κάνατε, γιατί απλά ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ!
Και συνειδητοποιήστε ότι παίζετε με την ζωή σας και με τις ζωές των συνανθρώπων σας.
Η αλήθεια είναι πάντα ξάστερη, όχι μισοαλήθειες και μισοψέματα. Αυτό και μόνο έπρεπε να σε προβληματίσει.
Χαίρε!
Επίσης το zeitgeist (όσο και αν προσπαθείτε να αποδείξετε το αντίθετο) ΈΧΕΙ θρησκευτικά προσανατολισμό! Ο οποίος είναι η ΘΕΟΣΟΦΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν το ξέρετε καλά είναι να το μελετήσετε για να ξέρετε τουλάχιστον τι λέτε στους άλλους!
Αν όμως το ξέρετε μην παραπονιέστε ότι σας κατηγορούν για ψεύτες...
Μόλις είδα το 1ο ντοκυμαντέρ άρχισα να ψάχνω γύρω από το zeitgeist.Εννοείται πως έχω διαβάσει την αναίρεση κατά του zeitgeist. ακόμα διαβάζω πληροφορίες από 1 παρόμοιο γκρουπ στο facebook. δεν είμαι λάτρης του πιτερ ούτε του φρέσκο.Την πρώτη ταινία δεν την μοιράζει το κίνημα. Εγώ προσωπικά την μοιράζω γιατί νομίζω ότι έχει καλό υλικό μέσα. Μπορεί να κρύβονται πολλά πράγματα πίσω από το zeitgeist και από τους δημιουργούς, αλλά μου είναι αδιάφορο. Με την ίδια λογική μπορεί να κρύβονται και πρόσωπα πίσω από αυτό το blog.Ξέρω ότι έχει πράγματα έχει από την θεοσοφία και δεν με πειράζει καθόλου. Όπως έχει και πράγματα από τον χριστιανισμό. Εγώ προσωπικά, αν και δεν πιστεύω κάπου συγκεκριμένα, ασχολούμαι με πολλές θρησκείες γιατί πιστεύω ότι έχουν κάτι να μου προσφέρουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός που γράφει πιο πάνω με σιγουριά ότι δεν έχουμε μελετήσει σφαιρικά το θέμα, τι να πω, πρέπει να έχει υπερφυσικές δυνάμεις, για να γνωρίζει πράγματα χωρίς να τα έχει εξετάσει.
Και κάτι άλλο: πείτε τα αυτά στα μέλη του κινήματος και συζητήστε.Εχουν ομάδες στο facebook και φορουμ. Ειμαι σίγουρος ότι θα σας ακούσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήτι να μας πει η ΜΠΛΑΒΑΤΣΚΥ ΚΑΙ ΘΕΟΣΟΦΙΑ ΤΩΝ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΩΝ μάθαμε τα της ορθοδοξιας ΜΑΣ και διαβαζουμε των ΑΛΛΟΤΡΙΩΝ μην τρελαθουμε!!! η ταινια αυτη ειναι ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ...αλλα δεν απορώ πλέον που ειναι "μέσα σε αυτην" και ελληνες....προσφατα ΙΔΡΥΣΑΝ ΚΙΝΗΜΑ ΑΘΕΩΝ...οσον αφορα το "καλο υλικο μεσα" δες και αυτο το υλικο http://anti-ntp.blogspot.com/2011/01/blog-post_8959.html
ΑπάντησηΔιαγραφήπου ειναι απο to BEST SELLER ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.....!
@6 Ιανουαρίου 2011 4:33 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 6 Ιανουαρίου 2011 9:02 μ.μ.
Καταλαβαίνω, πως τα μέλη του κινήματος είναι υποχρεωμένα να πουν ότι δεν έχουν πρόβλημα με καμιά θρησκεία. Το αντίθετο θα ήταν καταστροφικό για το μέλλον του κινήματος.
Οι ταινίες του ιδρυτή, τι άλλο θα μπορούσαν να είναι εκτός από το μανιφέστο του κινήματος; Για να πω την αλήθεια δεν είμαι σίγουρος αν ο Peter Joseph είναι ο ιδρυτής ή ο προπαγναδιστής του κινήματος. Πάντως αν τα ίδια τα μέλη τον αναγνωρίζουν σαν ιδρυτή, τότε οι ταινίες του προβάλουν τις ιδέες του ιδρυτή του κινήματος.
Οι ταινίες ξεκινάν με τις απόψεις του ιδρυτή του κινήματος για τον Χριστιανισμό. Σ' αυτές οι αντιχριστιανικές απόψεις είναι το πρώτο θέμα, με το οποίο καταπιάνεται. Άρα είναι ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗΣ σημασίας, κι ας λέτε ότι δεν παίζει ρόλο. Τα άλλα όλα έπονται.
Αλλά και στο post που κάνετε εδώ βλέπω ότι υφέρπουν αντιεκκλησιαστικες απόψεις. Π.χ. όταν λέτε ότι "Υποστηρίζουν ότι ο καθένας είναι ελεύθερος να πιστεύει όπου θέλει, όπως θέλει (κάτι που αυτήν την στιγμή δεν συμβαίνει στην Ελλάδα)", αυτό είναι σφάλμα.
Ή διαστρεβλώνεται την πραγματικότητα ή δεν έχετε επαφή μαζί της. Διότι στην Ελλάδα αυτή την στιγμή δραστηριοποιούνται και κάνουν ελέυθερα έως ανεξέλεγκτα προσηλυτισμό πλήθος θρησκευτικών και παραθρησκευτικών οργανώσεων. Και το χειρότρο είναι ότι κάποιες από αυτές έχουν χαρακτηριστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση ως "καταστροφικές λατρείες" και κανονικά θα έπρεπε να διώκονται βάσει κοινοτικών οδηγιών. Αλλά αυτό δεν γίνεται.
Τελικά στην Ελλάδα καθένας πιστεύει ότι θέλει και όπως θέλει και κανένας από τους υπεύθυνους δεν ασχολείται. Αποτέλεσμα είναι να έχουμε γεμίσει καφετζούδες, αστρολόγους και κάθε καρυδιάς καρύδι που εκμεταλλεύεται ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ άλλου. Τι άλλο θέλετε δηλαδή; Αυτή είναι η έννοια της θρησκευτικής ελευθερίας; Ασυδοσία και εκμετάλλευση;
Αλλά εδώ που τα λέμε το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι μόνο η χριστιανική πίστη. Είναι η Εκκλησία, διότι αυτή φροντίζει και μεριμνά να προστατεύσει τους πιστούς από την επιχειρούμενη εκμετάλλευση, συν τοις άλλοις, και γι' αυτό προσπαθούν να την φιμώσουν με κάθε τρόπο. Διότι γνωρίζουν πολύ καλά ότι ο θεσμός της Εκκλησίας είναι πρόσκομμα για την ισοπεδωτική ενοποίηση της παγκοσμιοποίησης, καθότι έχει αποδειχθεί ιστορικά, ότι μπορεί να διατηρήσει την φυσιογνωμία και την ιδιαίτερότητα του ελληνισμού και κάθε λαού.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ
Συνέχεια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνυφασμένο με το Zeitgeist είναι και το Venus Project του Jaques Fresco. Όταν ο Fresco εξαγγέλει ότι θα καταργήσει τα σύνορα, την αστυνομία, τον στρατό, το χρήμα, τις φυλακές, στην ουσία μας λέει τα βήματα για την παγκόσμια ενοποίηση. Εκείνο που δεν μας λέει είναι με τι θα τα αντικαταστήσει.
Είναι πολύ κακό να προβάλλετε τον Κρισναμούρτι. Διότι το όνομά του και οι ιδέες του είναι συνδεδεμένα με συγκεκριμένες νεοεποχίτικες οργανώσεις, και κάποια στιγμή και ο ίδιος τα αποκήρυξε (βλ. μετρέγια). Ας μην τα πασάρετε λοιπόν, ως ουδέτερα, διότι δεν έχουμε αχρωματοψία. Με τέτοιες μεθόδους προσβάλλεται την νοημοσύνη μας.
Η θρησκεία σε θεωρητικό επίπεδο, ίσως, δεν βοηθά να λυθούν τα προβλήματα της φτώχιας, της ανέχειας κτλ. Αλλά σε θεωρητικό επίπεδο δεν είναι αυτή η δουλειά της. Είναι αυτός λόγος για να εναντιώνεται κάποιος σ' αυτήν;
Σε πρακτικό επίπεδο υπήρξαν εποχές, κατά τις οποίες ο μοναδικός φορέας κοινωνικής πολιτικής ήταν η Εκκλησία. Και κατά πως βαδίζουν οι εξελίξεις μου φαίνεται εκεί θα ξαναγυρίσουμε.
Τι να πούμε λοιπόν, στους ανθρώπους που έλαβαν και λαμβάνουν βοήθεια από την Εκκλησία; Ότι η Εκκλησία δεν θα τους λύσει τα προβλήματα; Αυτοί που βιώνουν στην καθημερινότητά τους τα αποτελέσματα της κρίσης, βλέπουν ότι δεν νοιάζεται κανένας άλλος να τους βοηθήσει, εκτός από την Εκκλησία.
Αφήστε, λοιπόν, τις συμβουλές. Στους καιρούς που ζούμε, χρειάζεται έμπρακτη αρωγή στους αναξιοπαθούντες. Αν έχετε να προσφέρεται κάτι δώστε το, ειδάλλως κρατήστε τις "μεγάλες ιδέες" για τους χορτάτους. Διότι το στομάχι του πεινασμένου δεν γεμίζει με αυτές.
Συμπληρωματικά, εκείνο που βραχυκυκλώνει την λογική μου είναι η υπόσχεση ότι ο καλοβολεμένος Αμερικάνος τα λύσει τα προβλήματα του φτωχού Έλληνα. Και μια και μιλάμε για ταινίες, "Κύριοι, το έχουμε ξαναδεί το έργο". Ευχαριστώ.
Η βλακεία των Νεοεποχιτών σε ανάπτυξη! Τόσο χοντροκομμένη προπαγάνδα υπέρ του συγκριτισμού δεν έκανε ούτε η θεοσοφική σχολή στα μεγαλεία της. Ας ακούσουμε τι έλεγε ο Ινδός Γκουρού Βιβεκανάντα κατά την ομιλία του στο Α' Κοινοβούλιο των θρησκειών του κόσμου (Σικάγο 1893), του οποίου υπήρξε ο βασικός εμπνευστής:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν κάποιος από αυτό το ακροατήριο ελπίζει ότι αυτή η ενότης θα έρθει με το θρίαμβο μιας οποιασδήποτε θρησκείας και τον αφανισμό των άλλων, σ' αυτόν δεν έχω παρά να πω: Αδερφέ μου οι ελπίδες σου θα διαψευσθούν. Μήπως επιθυμώ οι Χριστιανοί να γίνουν Ινδουιστές; Προς Θεού! Μήπως επιθυμώ οι Ινδουιστές ή οι Βουδδιστές να γίνουν Χριστιανοί; Προς Θεού! ...
Οι Χριστιανοί δεν πρέπει να γίνουν Ινδουιστές, ούτε Βουδιστές ούτε και αυτοί να γίνουν Χριστιανοί.
Αλλά κάθε θρησκεία θα πρέπει να αφομοιώσει το πνεύμα των άλλων θρησκειών, διατηρώντας ωστόσο τις ιδιαιτερότητες της, προκειμένου να αναπτυχθεί σύμφωνα με τους δικούς της νόμους. (Βλ. περιοδικό Διάλογος τ.1 (Ιαν.-Απρ. 1994) σ. 16)
Αυτές είναι οι εντολές που ακολουθεί το "κινημα" Zeitgeist αλλά όπως είπε ο 'απο πάνω' "Κύριοι, το έχουμε ξαναδεί το έργο". Ευχαριστώ.
Αυτό που λέω ότι δεν υπάρχει ελευθερία επιλογής δεν το παίρνω πίσω.Για όσα χρόνια ήμουν γυμνάσιο&λύκειο έβλεπα στην τάξη εκκλησιαστικές εικόνες. Στις ημέρες των γιορτών έπρεπε να πάω εκκλησία γιατί αλλιώς απουσία. Οταν είχα ζητήσει να μην κάνω το μάθημα των θρησκευτικών μου ζήτησαν χαρτί που να δηλώνει ότι ανήκω σε άλλο θρήσκευμα. Δεν έχω τίποτα κατά του χριστιανισμού ούτε κατά των χριστιανών γιατί και οι γονείς μου είναι χριστιανοί. Αλλά δεν θέλω να μου επιβάλλει κανείς την πίστη και να μου πεί τι να πιστεύω και τι να μην πιστέυω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανένας δεν μπορεί να σου επιβάλει τι να πιστεύεις και τι όχι. Όπως κι εσύ δεν μπορείς να το κάνεις στους άλλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα προσέχεις μόνο διότι εκτός από τις φανερές μεθόδους προσηλυτισμού υπάρχουν και ύπουλες. Εκεί που νομίζεις ότι σκέφτεσαι ελεύθερα, στην πραγματικότητα τρως "διαφήμιση".
Το ξέρω. Κάποιος έχει πει "κανείς δεν είναι πιο υποδουλωμένος από αυτόν που εσφαλμένα πιστεύει ότι είναι ελεύθερος".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά για το θρησκευτικό κομμάτι δεν ανησυχώ γιατί από τότε που άρχισα να ασχοληθώ με το κίνημα τίποτα δεν έχει αλλάξει μέσα μου όσον αφορά τις θρησκευτικές μου πεποιθήσεις. Άλλα πράγματα προσπαθώ να πάρω απο το zeitgeist.
Φυσικό είναι να βλέπεις εικόνες σε μια χώρα όπου την ελευθερία που απολαμβάνεις μέχρι τώρα την οφείλεις σε Χριστιανούς Ορθοδόξους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σου θυμίσω (αν δεν στα μάθανε) Για του Χριστού την Πίστη την Αγία και της Πατρίδος την Ελευθερία ήταν το σύνθημα. Και έτσι εμείς οι αχάριστοι σήμερα απολαμβάνουμε (ανέξοδα) την ελευθερία μας χάρη στο αίμα των προγόνων μας (Χριστιανών Ορθοδόξων) και ενοχλούμαστε και από πάνω.
Το ότι βλέπεις εικόνες είναι επειδή η πλειοψηφία του λαού θέλουν αυτό το θρήσκευμα.
Λογικό δεν είναι;; Έτσι δεν είναι η Δημοκρατία; Δηλαδή η εικόνα σου στερεί εσένα την ελευθερία;
Αν για παράδειγμα πας σε μια άλλη χώρα που είναι Μωαμεθανική, Βουδιστική, Ινδουιστική θα τους πεις κατεβάστε τα σύμβολά σας επειδή εγώ είμαι άλλης θρησκείας. Δεν νομίζω!
Το να μάθεις την πίστη των Γονέων σου (έστω και σαν παράδοση του λαού σου) δεν σου στερεί το δικαίωμα να την αρνηθείς όταν ενηλικιωθείς αν θελήσεις.
(Τουλάχιστον στην Ελλάδα! Εαν ήσουν σε κάποιες χώρες λίγο πιο ανατολικά η άρνηση θα σήμαινε το κεφάλι σου).
Μόνο σε προτρέπω (δικαίωμά σου να με ακούσεις)να την ζήσεις την πίστη εμπειρικά πριν την αρνηθείς! Έτσι εξάλλου λέει και η κοινή λογική.
Να την γνωρίσεις εμπειρικά! Ώστε η απόφασή σου να είναι ώριμη που να στηρίζεται στην δική σου εμπειρία! Εμπειρία όμως! και όχι κάποιων "άλλων" που δήθεν θα σου "ανοίξουν τα μάτια".
Έχω ζήσει την πίστη. Μικρός πίστευα πάρα πολύ. Με την πάροδο του χρόνου άλλαξα καθώς δεν συμφωνούσα με κάποια πράγματα όπως τα παρουσίαζε ο χριστιανισμός. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν έχω καμιά επαφή με τον χριστιανισμό. Διαβάζω κείμενα του( μου αρέσει πολύ ο Χρυσόστομος) και σε λίγο θα ξεκινήσω να διαβάσω και την βίβλο, αν και την έχω διαβάσει πιο μικρός σε παιδική έκδοση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που λες για τους προγόνους δεν με πείθει.
Λογικό ήταν οι άνθρωποι τότε να συσπειρωθούν σε κάτι που τους ενώνει και τους ξεχωρίζει από τους εχθρούς. Τώρα όμως εγώ δεν βλέπω κανένα εχθρό. Με την ίδια λογική, αφού είμαστε υπερήφανοι για τους αρχαίους Ελληνες πρέπει να βάλουμε και εικόνες του Δία;
Εγώ ποτέ δεν έχω πει σε κάποιον να βγάλει τον σταυρό που φοράει ουτε να κατεβάσει τις εικόνες από το σπίτι του.Σε μια δημόσια αίθουσα όμως θέλω να με σέβονται. Δημοκρατία δεν είναι μόνο η επιθυμία της πλειοψηφίας αλλά και ο σεβασμός της μειοψηφίας. Κάπου διάβασα σ'αυτό το blog για παράνομο τζαμί. Γιατί όμως 1 τζαμί να χαρακτηριστεί παράνομο; Άρα δεν έχουμε δημοκρατία. Και το γεγονός ότι κάποιες χώρες στην ανατολή είναι φανατικές δεν με ενδιαφέρει. Δεν αποτελούν πρότυπο για μένα.Όσο για το σύνθημα που λες, και στην χούντα έλεγαν Η Ελλάς των Ελλήνων Χριστιανών.
Υπάρχει τεράστια διαφορά στο να πεις κάποιος "δεν θέλω να ζήσω την ζωή μου σύμφωνα με την χριστιανική πίστη"και στο να πει, ότι ο χριστιανισμός είναι ηλιακή λατρεία και τα δόγματά του είναι κλεμμένα από τις αιγυπτιακές θεότητες. Και βέβαια δείχνει μεγάλη αλαζονία η προσπάθεια να φανεί η Εκκλησία λάθος, στηριγμένη σε ψέμμα, και το zeitgeist σωστό, ότι ξέρει την αλήθεια και θα μας την πει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈπειτα κανείς δεν αρνείται ότι η Παπική Εκκλησία έκανε εγκλήματα στη Δύση, αλλά εδώ στην Ελλάδα η Ορθόδοξη Εκκλησία βάδιζε και βαδίζει δίπλα στο λαό από πάντα, όχι μόνο στην Τουρκοκρατία. Αν τώρα εννοείς (7 Ιανουαρίου 1:23) ότι οι Έλληνες έγιναν Χριστιανοί για να ξεχωρίζουν από τους Τούρκους, τότε θα πρέπει να αναρωτηθείς γιατί τους προηγούμενους 15 αιώνες ήταν Χριστιανοί χωρίς να υπάρχουν εχθροί.
Αυτό που εννοεί ο 7 Ιανουαρίου 1:02 είναι ότι αν μη τι άλλο τουλάχιστον όσοι δεν δέχονται τον Χριστιανισμό ως σωτηρία, οφείλουν να τον σέβονται εξαιτίας των προγόνων τους που θυσιάστηκαν για την Πίστη και την Πατρίδα τους, κι εξαιτίας αυτής της θυσίας έχουμε σήμερα την ελευθερία μας. Όταν λοιπόν λες ότι "Τώρα όμως εγώ δεν βλέπω κανένα εχθρό", φανερώνεις οπορτουνισμό και ασέβεια προς την ιστορικότητα του έθνους. Ούτε σέβεσαι την πλειοψηφία των Ελλήνων που θέλουν να διατηρήσουν την ιστορική και εθνική τους μνήμη.
Η διαφορά με την θρησκεία των αρχαίων είναι ότι ο Χριστιανισμός είναι ζωντανή θρησκεία. Στον Χριστό πιστεύουν εκατομμύρια Ελλήνων, οι Εκκλησίες λειτουργούν καθημερινά και σ' αυτές βρίσκουν καταφύγιο κι ελπίδα οι πιστοί. Από την άλλη, ο δωδεκαθεϊσμός είναι νεκρή θρησκεία (άσχετα αν κάποιοι εγκάθετοι θέλουν να παρουσιάζονται ως νεοειδωλολάτρες, δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο) και τα αγάλματα του Δία είναι τοποθετημένα εκεί που τους αξίζει, στα μουσεία. Είναι κι αυτό ένα παράδειγμα του σεβασμού μας προς τους αρχαίους προγόνους μας.
Συνεχίζεται...
Το πρόβλημα ξεκινά από όσυς προσπαθούν να βάλουν και τον Χριστιανισμό στο μουσείο. Καταλαβαίνεις ότι αυτό προκαλεί αντιδράσεις διότι η Πίστη μας είναι κομμάτι της ζωής μας, της καθημερινότητάς μας, και ο εξαναγκασμός προς αυτή την κατεύθυνση από την τυραννία των κρατούντων, που προσπαθεί να εισάγει μια σύγχρονη Εικονομαχία, είναι κατευθυνόμενος. Οι προφάσεις περί δικαιωμάτων της μειοψηφίας δεν πείθουν όταν έτσι καταπατούνται τα δικαιώματα του κυρίαρχου λαού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια κάποιον ο οποίος έχει απεμπολήσει την πίστη του, όπως ο 7 Ιανουαρίου 12:45, δεν υπάρχει θέμα ανησυχίας. Αλλά έτσι συντάσσεται με τους κρατούντες. Το παράδοξο δημιουργείται όταν κάποιος που δηλώνει θρησκευτικά αδιάφορος, δεν συμπεριφέρεται ως τέτοιος, αλλά ως αντίθετος. Δεν συμφωνείς με τον Χριστιανισμό; No problem! Γιατί τον διώκεις; Δεν τον διώκεις άμεσα αλλά συντάσεσσαι με αυτούς που τον πολεμούν. Τότε οι πράξεις σου δεν συμφωνούν με τις εξάγγελίες σου περί θρησκευτικής ουδετερότητας. Αν είσαι ουδέτερος, άφησέ τον να υπάρχει, κάποιοι τον χρειάζονται. Αλλά από την μέχρι τώρα εμπειρία μας έχουμε καταλάβει, ότι τελικά πολλοί από αυτούς που δηλώνουν ουδέτεροι, μόνο τέτοιοι δεν είναι. Απλά κρύβονται για να κάνουν την δουλειά τους ανενόχλητοι.
Ζητάς σεβασμό. Μα τον έχεις ήδη. Δεν είμαστε Αφγανιστάν. Συμβιώνουμε με πολλούς αλλόθρησκους ή ετερόδοξους. Και το αστείο είναι ότι οι περισσότεροι από αυτούς είναι παράνομοι σ' αυτή τη χώρα. Αναρωτιέται κανείς! Ακολουθούν αυτοί τους Νόμους του Κράτους; Η καθημερινή ειδησειογραφία μαρτυρεί για το αντίθετο. Ούτε νόμιμοι είναι ούτε έννομοι (όχι όλοι). Η ιδιότητα του Πολίτη απαιτεί την εκπλήρωση συγκεκριμένων υποχρεώσεων.
Πως απαιτούν δικαιώματα και ελευθερίες από μια κοινωνία, την οποία λυμαίνονται. Και αυτός που κανονικά θα έπρεπε να προστατέψει την κοινωνια, από όσους την λυμαίνονται, τελικά παραχωρεί διακαιώματα και ελευθερίες, σε αυτούς, από τους οποίους θα έπρεπε να την προστατέψει. Για μια ψήφο. Δεν είναι φρικτό; Δεν πρέπει ν' αντιδράσει η κοινωνία; Να προστατέψει τον εαυτό της; Εσύ μέσα σου δεν αντιδράς με αυτά που βλέπεις; Και αν ναι, πως συντάσσεις με αυτόν που υπόσχεται να καταργήσει τα σύνορα, την αστυνομία, τον στρατό κτλ, δηλαδή με τους μηχανισμούς προστασίας της κοινωνίας;
Δεν γνωρίζεις ότι ο στρατός και η αστυνομία είναι οι φορείς της εκτελεστικής εξουσίας; Ότι η εκτελεστική εξουσία είναι μία από τις τρείς της Δημοκρατίας; Ότι τελικά αυτός θέλει να καταργήσει την Δημοκρατία; Και θα την αντικαταστήσει με τί; Με την Παγκόσμια Κυβέρνηση;
Ζητάς σεβασμό! Ποιος θα σε σεβαστεί τότε; Ο σεβασμός ως πολιτική αρετή και όχι ως ικανοποίηση του Εγώ, φυτρώνει μόνο στις Δημοκρατίες, έστω και ονομαστικά. Ο σεβασμός ως ψυχική αρετή φυτρώνει και αναπτύσσεται από την χριστιανική ηθική. Ο κατ' επίφαση σεβασμός και στην πραγματικότητα φόβος προς την ανώτερη εξουσία επιβάλλεται από την τυραννία.
Ζητάς σεβασμό! Πρόσφερε στην κοινωνία και αυτή θ' αναγνωρίσει και θα σεβαστεί την προσφορά σου. Μην προκαλείς και θ' αναγνωρίσει και θα σεβαστεί την ουδετερότητά σου.
Αυτά περι αστυνομίας, στρατού, συνόρων και φυλακών να τα πεις σε κάποιο παιδάκι καλύτερα. Μπορεί να σε πιστέψει.Αυτά δεν προστατεύουν την κοινωνία αλλά την άρχουσα τάξη.Τα σύνορα εννοείται πως δεν τα αναγνωρίζω, καθώς υπάρχουν μόνο στον χάρτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν αληθεύει ότι ο Θεός έφτιαξε τον κόσμο, δεν νομίζω ότι έβαλε και τα σύνορα. Και η Ορθοδοξη Εκκλησία έχει κάνει εγκλήματα αλλά δεν θέλω να μπω σε αυτήν την διαδικασία τώρα.Και σου ξαναλέω δεν πολεμάω τον χριστιανισμό ούτε κάποια αλλη θρησκεία. Μου είναι αδιάφορο τι πιστεύει ο άλλος, ποια είναι η καταγωγή του και όλες οι υπόλοιπες διαιρετικές έννοιες. Όλοι μοιραζόμαστε τον ίδιο πλανήτη και αυτό μου αρκεί.Και δεν με πειράζει αν κάποιος Ελληνας θέλει να διατηρήσει την ιστορική και εθνική φήμη του. Την ιστορία δεν πρέπει να την ξεχάσουμε, αλλά ούτε να επαναλάβουμε λάθη του παρελθόντος.Κάπου μου λες για χριστιανική ηθική. Δεν διαφωνώ, αλλά δεν χρειάζομαι τον χριστιανισμό για να έχω ηθικές αρχές. Δεν προσπαθώ να είμαι καλός επειδή φοβάμαι την κρίση του Θεού, αλλά επειδή φοβάμαι την κρίση της δικιάς μου συνείδησης.
το ντοκιμαντέρ εχει κάποιες αλήθειες
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλά μέσα από μια αλήθεια σου προβάλει 100ψεματα
και σε κάνουν να πιστεύεις ότι σου περνούν.
@7 Ιανουαρίου 2011 3:51 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μιλάω με παιδάκια, αλλά με σοβαρούς ανθρώπους, τουλάχιστον, έτσι πιστεύω. Η αστυνομία και ο στρατός κάνουν μια χαρά την δουλειά τους και θα την έκαναν ακόμη καλύτερα, αν δεν είχαν καπελωθεί από κομματικά συμφέροντα. Και μόνο το γεγονός ότι εξακολουθούν να είναι στο στόχαστρο από τους δήθεν αναρχοαυτόνομους λέει πολλά για την προσφορά τους.
Η κοινωνία θα μείνει απροστάτευτη, αν ποτέ πραγματοποιηθούν τα σχέδια της παγκοσμιοποίσης, τα οποία υπηρετείτε κι εσείς. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι θέλετε να αντικαταστήσετε τους παραπάνω φορείς με ιδιωτικούς στρατούς (βλ. μισθοφόρους) και σεκιουριτάδες. Αλλά αυτοί δουλεύουν για το μισθουλάκο τους και το πριμ τους (ανά κεφάλι). Δεν προστατεύουν κανένα πέρα από αυτούς που τους πληρώνει, κι επιβάλλουν το ιδιωτικό δίκαιο του εργοδότη τους. Λοιπόν, δεν θα γίνει η κοινωνία εταιρικό φέουδο.
Τα σύνορα δεν φτιάχτηκαν από το Θεό σίγουρα, αλλά δεν είναι μόνο γραμμές στο χάρτη. Περιχαρακώνουν το δικαίωμά σου στην αυτοδιοίκηση και εμπεριέχουν την δημόσια περιουσία της κρατικής υπόστασης του έθνους. Αυτά δεν θα τα ξεπουλήσουμε αμαχητί. Επειδή κάποιοι πολυεθνικοί κεφαλαιούχοι και καταπατητές μεγαλοεργολάβοι θέλουν να βάλουν το χέρι τους στους εθνικούς πόρους, δεν θα το κάνουμε και ιδεολογία πια. Τζάμπα μάγκες.
Δεν μοιραζόμαστε όλοι τον ίδιο πλανήτη, όπως δεν μοιραζόμαστε και το ίδιο σπίτι. Και στο σπίτι μου δεν θέλω καταπατητές.
Κανενός η συνείδηση δεν αποτελεί το απόλυτο σημείο αναφοράς της ηθικής. Αυτό που έγραψες είναι θολό και αόριστο. Δεν μπορεί η συνείδησή του καθενός, που άγεται και φέρεται από τις επιθυμίες του και τα συμπλέγματά του, να ονοματίζει καλό και κακό κατά το συμφέρον. Ένα από τα πολλά καλά που έχει να προβάλει ο Χριστιανισμός είναι ο χρυσός κανόνας της ηθικής "μην κάνεις στους άλλους, αυτό που δεν θέλεις να σου κάνουν" και τον απόλυτο κανόνα της αγάπης προς τον πλησίον. Αυτά όχι μόνο στην συνείδησή σου δεν θα τα βρεις, αλλά ούτε και σε άλλα μεγάλα θρησκευτικά συστήματα.
Όσο για τα μυθηστοριματικά εγκλήματα της Ορθόδοξης Εκκλησίας, ο Καζαντζάκης είναι πια ξεπερασμένος. Χαίρε.
Για τις αρχές που γράφεις πιο πάνω δεν χρειάστηκα τον χριστιανισμό για να τις μάθω. Και πίστεψέ με τα έχω βρει μέσα μου, όσο απίστευτο και αν σου φαίνεται. Από την στιγμή που δεν ξεχωρίζω τους ανθρώπους βάσει θρησκείας, καταγωγής, φύλου, πολιτικών πεποιθήσεων δεν χρειάζομαι καμια θρησκεία. Εσύ θεωρείς την θρησκεία απαραίτητη. Πολύ καλά κάνεις. Δικαίωμά σου να επιλέγεις αυτό που θέλεις. Εγώ έχω ανακαλύψει άλλα πράγματα στην ζωή που με καλύπτουν περισσότερο. Στο μέλλον δεν ξέρω, μπορεί να στραφώ προς την θρησκεία, αν αισθανθώ την ανάγκη. Τζάμπα κουβεντιάζουμε για αυτό το θέμα αφού δεν συμφωνούμε αυτήν την στιγμή. στο μέλλον ίσως ναι. Γιά αυτό που λες για ιδιωτικό στρατό δεν έχω ακούσει τίποτα μέχρι τώρα. Πες μου και μένα που το άκουσες γιατί με ενδιαφέρει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιμένω πως μοιραζόμαστε τον ίδιο πλανήτη και σπίτι του καθενός είναι ο πλανήτης. Για την Εκκλησία δεν θέλω να συζητήσω γιατί ξέρω ότι δεν θα βγάλουμε άκρη. Αν θέλεις κάτι πάνω στο κίνημα πολύ ευχαρίστως.
Ξεκίνα από εδώ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://en.wikipedia.org/wiki/Private_military_company
δεν βλέπω κάτι που να συνδέει το vp με ιδιωτικό στρατό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην σχέση του zeitgeist και του vp με την Παγκοσμοιοποίηση την έχεις καταλάβει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιον ρόλο έχει αναλάβει να παίξει το κίνημα στο σενάριο αυτό;
Ο Jaque Fresco μεταξύ των άλλων διαπιστεύεται και ως social engineer. Τι σημαίνει αυτό; Ρίξε μια ματιά εδώ
http://www.sse77.gr/sse/index.php?option=com_content&view=article&id=161:2010-04-21-16-00-41&catid=45:2009-12-15-19-52-43&Itemid=65
Στην ουσία το zeitgeist και το vp δεν έχουν να κάνουν τίποτα άλλο πέρα από τις δημόσιες σχέσεις της Παγκοσμιοποίησης. Να διαμορφώσουν την κοινή γνώμη υπέρ των αλλαγών που σχεδίασαν τα τζιμάνια.
Γι' αυτό και η πιο συνηθισμένη απάντηση του Jaques Fresco, όταν τον ρωτάνε πως θα πραγματοποιήσει, όλα αυτά που υπόσχεται είναι ότι, "μόνος μου δεν μπορώ να κάνω τίποτα, ελάτε μαζί μου".
Κι επειδή ακριβώς δεν πρόκειται να κάνει τίποτα, μπορεί να τάζει λαγούς με πετραχείλια, και στην περίπτωσή του ιπτάμενους δίσκους. Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να εξαπατήσει όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο, ή με άλλη διατύπωση να επηρεάσει την κοινή γνώμη υπέρ των αφεντικών του.
Γι' αυτό κι εμείς δεν αντιδρούμε στο ίδιο το zeitgeist και τις εξαγγελιες του, πέρα από το θεολογικό κομμάτι. Μην νομίζεις δηλαδή ότι προσπαθούμε να εμποδίσουμε ένα κίνημα από το να κάνει τον κόσμο καλύτερο. Αντιδρούμε στην Παγκοσμιοποίηση και στην εκμετάλλευση από επιτήδιους της προσπάθειας των ανθρώπων για ένα καλύτερο αύριο.
Γιατί αυτός που εντάσσεται σε ελεγχόμενα κινήματα, καταθέτει τον αγώνα του και κάνει τους Bilderberg να χαίρονται
Πολλά μπορεί να κρύβονται πίσω από τον Fresco και τον Jοsεph.Ποτέ δεν έχω αποκλείσει 1 τέτοιο ενδεχόμενο. Από μας εξαρτάται όμως. Εγώ με πολλά που λένε αυτοί οι δύο δεν συμφωνώ. Το κίνημα όμως δεν είναι μόνο αυτοί.Εγώ πιστεύω ότι ήδη υπάρχει μια παγκόσμια κυβέρνηση αυτήν την στιγμή. Αν όμως βαδίσουμε όλοι συνειδητά προς ένα ενωμένο κόσμο ( και για να το κάνουμε αυτό δεν είναι απαραίτητο να ξεχάσουμε ούτε την ιστορία μας, ούτε την σημαία, ούτε τις παραδόσεις ούτε τις θρησκείες μας, αλλά να έρθουμε πιο κοντά με τους άλλους λαούς) δεν με πειράζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις επιβεβαίωσες όσα έγραψα παραπάνω.
ΑπάντησηΔιαγραφή