Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Ο Μητροπολίτης Ηλείας Γερμανός για τα Πρωτόκολλα της Σιών

Τα Πρωτόκολλα της ΣΙΩΝ;
Αγαπητέ μου κ. Κλαυδιανέ,

Έλαβα την από 10-1-2011 επιστολή σου με τα συνημμένα σε αυτή και σ’ ευχαριστώ, αλλά και σε συγχαίρω για την αγωνία σου και την καλή σου διάθεσι να αποφύγης τον κίνδυνον των αιρέσεων και της πλάνης, που μας απομακρύνουν από την Εκκλησία μας, την λύτρωσί μας και την σωτηρία μας.
Αγαπητέ κ. Κλαυδιανέ · Φαίνεται από τα γραφόμενά σου , ότι είσαι καλός άνθρωπος. Όμως, ενώ θέλεις και προσπαθείς να......
αποφύγης τις παγίδες του Σατανά, χωρίς να το καταλάβης πέφτεις στα δίκτυά του· Χωρίς να το καταλάβης ασχολείσαι με τα όργανα του Πονηρού και ΟΧΙ με τον Λόγον του Θεού και την διδασκαλίαν της Εκκλησίας μας. Και εξηγούμαι.

Τά Πρωτόκολλα της Σιών, αγαπητέ, είναι βιβλία απόκρυφα, που ο συγγραφέας τους θέλει να φοβίζη τους Χριστιανούς και να μας κάνη να χάνουμε την ειρήνην μας και την ψυχικήν μας γαλήνη. Αντί δε να απασχολούμεθα με τον Σωτήρα μας, μας κάνη να ασχολούμεθα με τους σταυρωτάς Του Σιωνιστάς και όσα τάχατες προλέγουν τα Πρωτόκολλά τους.

Μάλιστα με τα γράμματά σου κάνεις και τούτο το λάθος· Αφ’ ενός μεν φοβίζεις και παρασύρεις και άλλους ανθρώπους να ασχολούνται με τον Σατανά, αφ’ ετέρου δε υποκινείται ο εγωϊσμός σου, ώστε να νομίζης ότι όλοι οι άλλοι, ακόμη και η ταπεινότης μου, δεν αντιλαμβάνονται την σημασία του 666 και την περί του Αντιχρίστου διδασκαλίαν της Εκκλησίας μας, και μόνον εσύ έχεις τούτο καταλάβει!! Αλλά τούτο, αγαπητέ, είναι μεγάλη πλάνη· Είναι αυτό που οι ασκητικοί συγγραφείς ονομάζουν πόλεμον του Σατανά εκ των δεξιών, που είναι ένας πολύ επικίνδυνος πόλεμος κατά των χριστιανών, με τον οποίον όχι μόνον οι αρχάριοι αλλά και πεπειραμένοι ασκηταί μπορεί να νικηθούν κάποτε.

Διά τούτο, αγαπητέ μου κ. Κλαυδιανέ, σου συνιστώ πατρικά :

Πρώτον · Να παύσης να ασχολείσαι με τα Πρωτόκολλα της Σιών και τον Αντίχριστον και να ασχοληθής με τον Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν, την Αγίαν Γραφήν και την Διδασκαλίαν Του, αλλά και με την πιστότερη τήρησί της εις την ζωήν σου. Διότι «όστις όλον τον νόμον τηρήση, πταίση δε εν ενί, γέγονε πάντων ένοχος» (Ιακώβου, Β 10). Διάβασε και τα: Ματθαίου Η 21-27, Ιακώβου Α 26-27 και Α Κορινθίους Ι 12.

Δεύτερον · Να μη έχης τόση μεγάλη αυτοπεποίθησι, σαν αυτή που μου γράφεις, ότι «είσαι πλήρως ενημερωμένος για τα σατανικά τους σχέδια». Γιατί τα τεχνάσματα του Σατανά είναι πολλά και μερικές φορές δυσδιάκριτα και από τους αγίους. Σου συνιστώ να μελετήσης τον βίον του αγίου Αντωνίου, όπως τον έγραψε ο Μ. Αθανάσιος, για να ιδής τεχνάσματα του πονηρού, ώστε «πλανήσαι , ει δυνατόν, και τους εκλεκτούς» (Ματθαίου ΚΔ 23-27).

Τρίτον · Να ταπεινώνεσαι, βλέποντας τον αμαρτωλόν εαυτόν σου. Να ζητάς το έλεος του Θεού και να εμπιστεύεσαι την πνευματική σου προκοπή όχι στις δυνάμεις σου, αλλά στην Χάρι του Θεού και στους ανθρώπους που η Εκκλησία μας έχει προς τούτο ορίσει. Διάβασε και τους λόγους του Αποστόλου Παύλου · Προς Εβραίους ΙΓ 17.

Τέταρτον · Να βγάλης από πάνω σου την πεποίθησι του «Διδασκάλου» και να ακούσης την φωνήν του αγίου Ιακώβου του Αδελφοθέου, που μας συνιστά · «Μη πολλοί διδάσκαλοι γίνεσθε, αδελφοί μου, ειδότες ότι μείζον κρίμα ληψόμεθα· πολλά γαρ πταίομεν άπαντες. Ει τις εν λόγω ου πταίει, ούτος τέλειος ανήρ, δυνατός χαλιναγωγήσαι και όλον το σώμα» (Ιακώβου Γ 1-3).

Πέμπτον · Σου στέλνω δύο πρόσφατα κείμενα σχετικά με τον Αντίχριστο και το σφράγισμα του 666 του Αρχιμ. Δανιήλ Αεράκη, που τα βρίσκω πολύ καλά.

Αγαπητέ μου κ. Κλαυδιανέ,

Άν θέλης άκουσε έναν Επίσκοπο της Εκκλησίας μας, που ασφαλώς γνωρίζεις τον βίον, την δράσιν και την πολιτείαν του, γι΄ αυτό άλλωστε και μου έγραψες. Άλλως εσύ θα έχης εξ ολοκλήρου την ευθύνην σ’ ό,τι πνευματικό κακό σου συμβή.

Επί τούτοις διατελώ,

† Ο Ηλείας ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Ιερά Μητρόπολη Ηλείας

http://ksipnistere.blogspot.com/2011/01/blog-post_7610.html

2 σχόλια:

  1. Είχα καιρό να ακούσω κάτι τόσο καλό και πνευματικό. Εύγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ. ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΧΩΣΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΝΗΔΗΣΗ ΜΑΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΟΒΙΚΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή